רציתי להזמין מוצר שהיה מתומכר 700 שקלים פחות ממתחרים. מתוך חשש מהמחיר התקשרתי ודברתי עם נציגת שירות שאמרה שאין לי מה לדאוג והמחיר הוא אמיתי וניתן להזמין את מוצר. הסברתי שמוצר זה ידוע בבעיות שקשורות לייצור וכמות בלאי לא קטנה ושאלתי האם ניתן לבדוק אותו טרם איסופו כאשר אני מתחייב לרכוש את המוצר אבל החנות מתחייבת להחליף פריט ספיציפי במידה והוא לא תקין ב 100%. לאחר ההזמנה התקשרה אליי הנציגה ואמרה שהמנהל אמר שאי אפשר להזמין את המוצר (תסריט שחנות מתחרה הזהירו אותי בפניה). לאחר שהתלוננתי על כך שהבטיחו לי בטלפון שאפשר להזמין והמחיר נכון התקשר המנהל ואמר שקודם כל הורידו את המוצר מהרשימות בזאפ אבל אפשר לעשות מאמץ אבל בתנאי שאני מתחייב לקבל את המוצר ללא בדיקה. היה מאוד תוקפני בשיחה, לא נתן אפשרות לדבר והשתמש בביטויים לא מחמיאים.
תגובת החנות:
גאנדי שלום רב נאמר לך במפרוש שניתן להזמין את העדשה במחיר כפי שצוין פחות 700 שקל ממחיר השוק והודגש בפניך ע"י נציגת שרות
לא ניתן להזמין את העדשה בהזמנה מיוחדת לאחר שאתה שולח מייל וגם בשיחת טלפון אתה מדגיש מראש שלא תיקח את העדשה בגלל ששמעת כל מיני שמעות שמוצר זה ידוע בבעיות שקשורות לייצור
אם כך למה אתה מזמין מוצר שאתה יודע או חושש מראש שלא מתאים לך ??
כל מוצר שנמכר מצורף אחריות מקורית של היצרן!!! ואנו מחויבים לתת לך את השרות והאחריות !!
החברה מפרסמת מצלמת x-e2 כולל עדשה 18-55 של FUJI ב 663 שקלים ולאחר שעשיתי הזמנה שאושרה והתקשרתי לפני לוודות שזה נכון השארתי אפשרות לתשלום טלפונית ,ולאחר שהתקשרו להזין את נתוני האשראי שאלתי אם זה מצלמה כולל עדשה ואמרו לי שזה רק עדשה וחלה טעות ולא הסכימו לדבר איתי וניתקו לי בכל פעם שהתקשרתי ושלחו לי ביטול ללא רצוני אבל הם עדיין ומפרסמים את השקר כדי שאנשים יזמינו
מוצר:
מצלמה כולל עדשה x-e2 כולל עדשה 18-55
שם:
Maayan
תאריך:
18/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות בחנות מתחת לכל ביקורת! לבנות בשירות לקוחות אין מושג בשירות שלא לדבר על תהליכי עבודה תקינים כמו הוצאת חשבונית על שם נכון. מחיר טוב אבל שירות גרוע ביותר, לא מציעה לאף אחד לרכוש בחנות הזו!
תגובת החנות:
אנו עושים את כל המאמצים על מנת שהלקוחות שלנו הן באינטרנט והן בחנות יקבלו את השירות הטוב ביותר צר לנו על המקרה המתואר לעיל בהתחשב בעובדה שהעובדת בחנות הינה עובדת חדשה,ולכל עובד/ת צריך לתת את ההזדמנות ללמוד לתת שרות ומענה כמצופה. וטוב ציין הלקוח שנהנה מהמחיר הזול ביותר בשוק שקיבל בחנותינו.
מוצר:
GOPRO HERO 3
שם:
Kostya
תאריך:
12/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר 14 יום בדעת עצמם ללא הסכמתי ביטלו את ההזמנה טוענים שהמוצר תקול והוחזר ליצרן ובאותו זמן ממשיכים למכור אותו באתר.
תגובת החנות:
לאחר שיחה עם הלקוח הוסבר לו במפורש שלא ניתן לו את העדשה מכיוון שקיבלנו עדשה ספציפית זו כאשר היא תקולה והלקוח נתן את הסכמתו לכך
מוצר:
עדשות מצלמה Tamron SP AF17-50mm F/2.8 XR Di II VC LD (IF) Aspherical
שם:
גולש
תאריך:
24/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
27/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
איתן
תאריך:
25/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התחייבות לזמן אספקה של 14 יום. לא עמדו בזמן, לא עדכנו על האיחור ולא טרחו להסביר. כל הניסיונות לקבל הסבר ממחלקת שירות נתקלו בתגובה לא שירותית ולא אדיבה. בסופו של דבר ביטלתי את ההזמנה.
תגובת החנות:
עם קבלת ההזמנה הוסבר ללקוח כי יחול עיכוב , הלקוח אישר זאת אך לאחר מספר ימים בחר לבטל את ההזמנה למרות שעדין לא עבר זמן האספקה בו אנו מתחייבים לספק את המוצר .אנו רואים בעדיפות עליונה את מתן השירות לגבי כל לקוח ולקוח, חברת קמרה 4 לס עושה ותעשה כל שביכולתה לספק ללקוחותיה חווית קניה משביעת רצון תוך התחשבות בתנאים אובייקטיביים של זמינות מלאים וכו',
מוצר:
מצלמה RX 100 II
שם:
גולש
תאריך:
30/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
igor
תאריך:
25/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא קניתי כי עלו מחיר תוך כדי שיחה של עם הנציג. הבעלים היה מוכן להוריד 50 אחוז מערך העלאה ... מוזר ומצביע על חסר אמינות.
תגובת החנות:
אנו בקמרה 4 לס מתחייבים להעניק את השירות המקצועי הטוב ביותר, ברמה הגבוהה ביותר -במהירות, ביעילות ובסובלנות. מתוך מחויבות אמיתית ללקוחות שלנו, הלקוח יצר קשר טלפוני לגבי מחיר העדשה וקיבל מענה מהיר כמו שאנו רגילים לתת לכל לקוחותינו, בזמן שהלקוח בחר לבצע הזמנה מחיר העדשה השתנה וזאת עקב עלייה במחירי המוצרים אצל הספקים , מחירי השוק מאד תנודתיים ואנו עושים ככל שביכולתנו לספק את המחיר האטרקטיבי ביותר. למרות זאת ולפנים משורת הדין קיבל הלקוח 50% הנחה על תוספת המחיר שעלה,
אנו נמשיך לפעול כתמיד לטובת לקוחותינו ולספק חווית שרות הטובה ביותר. לשירותכם תמיד צוות camera4less
מוצר:
עדשת 18-270 TAMRON למצלמת קנון 18-270 TAMRON
שם:
gowa
תאריך:
23/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לקנות מצלמה Fuji FinePix XP60 מצלמה עמידה במים. מוכרים הודיעו לי שאחריות לא מכסה חדירה של מים כי אין להם דרך לבדוק האם פעלתי לפי הוראות היצרן או לא - בעייני זאת הגדרה בעייתית מאוד. אבל השלמתי עם זה והצעתי לבדוק את המצלמה במים לפני שאני יוצא מהחנות וכמובן אחרי ששילמתי, במידה ויש בעיה (פגם ביצור), אני לא לוקח את המצלמה ובחנות מחזירים לי כסף. לצערי הרב המנהלים לא הסכימו לכך ואף יתרה מזאת כאשר רציתי לדבר איתם. הם היו כל כך עסוקים שלא הסכימו להבעת פנים... חברים יקרים! שירות - לא תראו, מקצועיות - לא תבחינו, טחריות - זה בכלל מוגזם.
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח .הלקוח הגיע לחנות ע"מ לרכוש מצלמת תת ימית , הלקוח ביקש לבדוק את המצלמה בחנות שאכן עמידה בפני מים,
הלקוח כמובן לא שילם על המצלמה!!!ורק התעניין ברכישת המוצר,
נאמר לו מפורשות שלפי נהלי החברה לא יהיה ניתן לבדוק מצלמות נגד מים בחנות .
אנחנו בקמרה 4 לס עושים ונמשיך לעשות את הטוב ביותר בשירות הלקוחות כחלק מהמדיניות שלנו וננסה לתת לכל אחת ואחד את מקסימום השירות ,
מוצר:
מצלמה עמידה במים FinePix XP60
שם:
מנחם
תאריך:
16/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מצלמה ב-26 לדצמבר 2013 היום אנו ב-19 לינואר 2014 עדיין אין זכר למצלמה/ אני מצטער על הקנייה בחנות זו. וממליץ להימנע מקנייה בחנות זו
תגובת החנות:
שלום רב, בבדיקה שלנו מול המערכת לא נמצאה כלל הזמנה על שם מנחם למצלמת וידאו CX220
מוצר:
מצלמת וידאו cx220
שם:
אריק
תאריך:
08/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעת הזמנה ב-8 לחודש דצמבר, 2013 ואני עדיין ממתין למוצר.פעם אחת התקשרו מן החנות להודיע שאין להם את מוצר בחנות וזה ייקח בערך שבועיים. בדקתי היום שוב וטרם הגיע למחסן שלהם. הם לא מצאו נכון להתנצל או לפצות. העיקר שבאתר כותבים שזמן האספקה הוא כמה ימים בלבד. חנות עם שירות טוב הייתה מתאמצת טיפה יותר.
תגובת החנות:
ביום בו הלקוח ביצע הזמנה הוסבר ללקוח כי יחול עיכוב בגלל החגים, והשלגים , הלוקח נתן את הסכמתו ואף נתן אישור שמעוניין בכ"ז לחכות. המטען כמובן נשלח ללקוח, אנו נמשיך ונתמיד לתת את השרות המצוין שאנו תמיד מקפידים לתת לכל לקוחותינו .
מוצר:
מטען לסוללה של מצלמה SX 230
שם:
גולש
תאריך:
16/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
09/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
09/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
tova
תאריך:
22/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המצלמה נקנתה לפני כ-8 חודשים התקלקלה סרבה להידלק. למרות שהיא במסגרת האחריות הם סרבו לטפל בטענה שנכנסו מים. ראוי לציין שהמצלמה מיועדת לצילום מתחת למים ואם חדרו מים זו בעיה של איטום במצלמה..המצלמה הוחזרה בדואר ללא שום תגובה.. המנהל "אלי"סירב לדבר ולא ענה גם למיילים ופקסים במידה ולא תהיה תגובה בהמשך אני מגישה תביעה שכבר מוכנה למשלוח.
תגובת החנות:
בקמרה4לס השירות הוא ערך עליון, המנחה אותנו בכל פעולה שאנו מבצעים, מהקטנה ועד הגדולה ביותר.
הלקוחה פנתה אלינו לאחר 8 חודשים מרכישת המצלמה עם תקלה במצלמה.
נאמר ללקוחה שהמצלמה תשלח לבדיקת טכנאי ע"מ לברר את פשר התקלה.
לאחר בדיקת טכנאי נמצאה כי המצלמה לא תקינה בעקבות נפילה, מובן שתקלה זו לא נכללת במסגרת אחריות
.
מוצר:
מצלמה TX10 DSC
שם:
שלומית
תאריך:
14/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה בדיחה. המנהל שהתקשרנו להתלונן אליו לא חזר אליינו כבר שישה חודשים.. הוא "עדיין בחו"ל"... המצלמה שהגיע הייתה ביפנית, לא הסכימו לתקן או להחליף וגם לא לשדרג את הקניה. זה כסף שהלך לפח!
תגובת החנות:
הלקוח יצר קשר שלושה חודשים לאחר הקניה וביקש להחזיר את המוצר שקנה ובמקומו לקחת מוצר אחר למרות שהמצלמה שלו היתה תקינה לחלוטין. הלקוח רצה לשדרג לדגם מתקדם מובן שאין באפשרותינו לקבל מצלמה לאחר 3 חודשים של שימוש.
מוצר:
מצלמה Sony Cybershot DSC TX5
שם:
ישראל
תאריך:
28/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המצלמה הנ"ל לא קיימת במלאי של החנות ואף לא במלאי של הספקים שלהם ועל אף זאת מתפרסמת למכירה תוך הבטחה ש"המוצר יגיע בתוך 14 ימי עסקים".
לאחר 14 ימים (רגילים) הרמתי טלפון לשאול מה קורה וכמובן שהייתי צריך להמתין שעות עד שמישהו הואיל בטובו לענות לשיחה בחוסר סבלנות.
ואז נציגה לא נחמדה בשם ריקי אמרה לי את זה בפרצוף: "המצלמה שלך גם לא תגיע לאחר 14 ימי עסקים". אין אותה לספק שלנו.
העיקר שהם מפרסמים אותה למכירה באתר ועושים צחוק מאנשים. רק לציין, שהזמנו אותה במיוחד בשביל אירוע משפחתי שחל בימים הקרובים ואנו נאלץ להסתדר עם מצלמה ישנה ופחות טובה :-(
תגובת החנות:
הלקוח ביצע את ההזמנה ביום 14.10.12 למצלמה מדגם CANON A3400. זמן האספקה שצוין למוצר הוא 14 ימי עסקים. כעבור 10 ימי עסקים בתאריך 28.10.12 נמסר ללקוח שאכן המצלמה תגיע יומיים לפני המועד שהובטח! אף על פי כן ולמרות זאת הלקוח ביטל את ההזמנה. להערכתנו משיחה עם הלקוח הוברר מעל כל ספק שמסיבות השמורות עם הלקוח הוא מחפש דרך לפגוע בשמה הטוב של החנות. תמוהה בעינינו, כלקוח שגר בבני ברק ומכיר את החנות הפועלת כ-30 שנה וידועה בשרות הטוב ובנאמנות ללקוחות מצא לנכון להשמיץ,
ניתן לראות שאין בתלונתו של הלקוח ממש .. וטענותו כלפינו אין בה מאום!!
מוצר:
מצלמה A3400
שם:
אבנר
תאריך:
12/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מצלמה תת מימית ניקון AW100. מצלמה זו עולה בערך כפול ממצלמה בעלת מפרט זהה שאיננה עמידה למים. רכשתי אותה במיוחד למטרה שנועדה, ולא לסתם צילומי נוף ומשפחה רגילים. מההתחלה לאחר הכנסתה למים הופיעו ונעלמו אדים בעדשה וכן מתחת לצג ה LCD. עד שלקחתי אותי עימי לארוע צליחת הכינרת. ושם חדרה למצלמה לחות והמצלמה שבקה חיים.
פניתי לחנות ונציגת שירות מנומסת בשם שרית הפנתה אותי לסעיף בתעודת האחריות שצורפה למצלמה ובה כתוב שהחנות איננה אחראית לכשל במצלמה הקשור במים. בדקתי ומצאתי את המסמך. אחריות זו ניראת כמסמך אחיד של החנות שמצורף לכל מצלמה רגילה ותת מימית שנמכרת בחנות בלי הבדל. הסתיגות זו לא מופיעה באתר של החנות, ולא של היצרן.רק אחרי שהמצלמה מגיעה הביתה ניתן לראות אותה. שרית אמרה שהייתי יכול אז להחזיר את המצלמה. ברור שאין כאן תום לב, אחרי שאדם הזמין משהו וחיכה לו הרבה זמן ואז כשהמוצר מגיע הביתה להחזיר אותו (וכמובן לשלם דמי משלוח). הרי זה לא טבעי ולא סביר. לשאלתי מדוע לא מציינים את ההסתייגות הלא טבעית הזו באתר, היא הוסיפה שהם ישקלו את זה. נכון לעכשיו היא לא מופיעה. מי שקונה מצלמה שמוגדרת למצלמה תת מימית, מן הסתם קונה אותה בשביל לצלם מתחת למים. אבל שרית הסבירה לי שקניית מצלמה תת מימית היא מין הימור שלא תמיד מצליחים בו והסתיגות זו באחריות מקובלת בכל מקום בארץ ובעולם. ואולי בכלל צללתי לעומק יותר מ-ה 10 מטר שמותר. (אני לא צוללן וצללתי עם המצלמה מקסימום מטר אחד) בדקתי שוב וראיתי שזה לא נכון. במקומות אחרים הסתיגות זו לא קיימת. בקיצור החנות התנערה מהאחריות והמצלמה נשארה מקולקת, ואני זרקתי לפח כ 1500 שקלים. המצלמה היא חדשה, השימוש שלי במצלמה היה לחלוטין בהתאם להוראות היצרן. לא עשיתי שום דבר שאסור לעשות. לא סביר שדרישות השימוש במצלמה תת מימית יהיו זהות למצלמה רגילה. זה כמו שאחריות על מעיל גשם תפוג כאשר המעיל נירטב במים. פרט לנזק הכספי שנגרם לי גם נגרמה לי הרבה עוגמת נפש מאחר ולא יכולתי לצלם כמה ארועים משפחתיים רטובים.
השלב הבא שאני מתכוון לעשות הוא להתלונן עליהם במועצה לצרכנות ולתבוע אותם בבית משפט לתביעות קטנות.
מוצר:
מצלמה AW100
שם:
גולש
תאריך:
06/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
pablo
תאריך:
25/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
סיפרתי לאבי שרכשתי מצלמה באתר זאפ מחנות קמרה פור לס במחיר לא מבוטל של 804 ש"ח ורציתי להזמין גם לו מצלמה תת ימית.כשרציתי להזמין את המצלמה נדהמתי לגלות שההזמנה שלי בוטלה בשל המחיר השגוי .פתאום המחיר קפץ ל1250 בערך .למה? אני חושב שמגיע לי פיצוי
מוצר:
מצלמה תת ימית
שם:
גולש
תאריך:
07/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Eliel
תאריך:
27/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החלטתי להזמין את המוצר לאחר התלבטויות רבות לגבי החנויות, לבסוף לאחר שקראתי את כלל התגובות המחמיאות והטובות החלטתי ללכת על אתר זה. לדאבוני, המוצר מעולם לא הגיע, האתר התחייב לספק את המוצר תוך 14 ימי עסקים, כשחייגתי אל שירות הלקוחות נמסר לי כי המוצר מתעכב במכס ורק כחמישה ימים לאחר מכן יצא אליי למשלוח. כשביקשתי לדבר עם בעל סמכות הועברתי לבחור בשם אלי, שהקשר בינו לבין תודעת שירות מקרי בהחלט, נמסר לי כי המוצר לא הגיע וכי החנות אינה באה לטובת הקונה, ואין באפשרותי לקבל פיצוי כלשהו, לאחר שהבנתי שכלל הדלתות חסומות ואין עם מי לדבר החלטתי לא לקנות ולבטל את ההזמנה, תודה אבל לא תודה "קאמרה פור לס". תשקלו טוב טוב לפני שאתם מבצעים רכישה, לעיתים מחיר הוא לא הכל, וכנראה שחוות הדעת הטובות שהרעיפו על אתר זה כבר לא כל כך בתוקף. צר לי ועצוב שעדיין יש מקומות שמתנהלים בצורה עגומה זו.
תגובת החנות:
לקוח הזמין את המצלמה ב9/9/2011 הלקוח לא רצה להמתין שתגיע המצלמה בזמן שהובטח לו . ורק דרש פיצוי , פיצוי על מה ??? הלקוח ביטל את ההזמנה ב27/9/2011 לפני שעברו 14 ימי עסקים חברתנו עוסקת בשיווק מצלמות במגוון מחירים לשביעות רצון לקוחתנו כפי שניתן ללמוד ממאות החוויות החיוביות באתר זאפ. ניתן לראות שאין בתלונתו של הלקוח ממש .. וטענותו כלפינו אין בה מאום!! המוצר הובטח תוך 14 ימי עסקים להלן העובדות
מוצר:
מצלמה דיגיטלית s2500
שם:
משה
תאריך:
13/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפניי כחודש כתבתי חוות דעת שלילית על החנות בעקבות רכישה כושלת של מצלמה .לאחר התעקשותי הסתבר שהמצלמה אכן לא תקינה ובעייתית .מאחר ובעליי החנות ובמיוחד ג"ב רחל הבינה שאכן סידרה זו פגומה זוכתי במלוא כספי .בתאריך ה- 28 יולי הגעתי לחנות והוצא לי ע"י מוכרנית נחמדה שאינני זוכר את שמה מצלמה אחרת מסוג קנון אותה רכשתי מיידית .ברצוני לציין לטובה את ההתיחסות השונה לחלוטין הפעם .תודה
תגובת החנות:
חבררתנו נותנת שירות גם לאחר הקנייה וגם במקרים של קלקולים או דרישת אחריות. הלקוחה כותבת שפנייתה נענתה והמצלמה נשלחה למעבדה. אנו עובדים עם מעבדות מקצועיות ומוכרות בתחום ומספקים שירות תיקונים אמין ומהיר ללקוחותינו. קביעת המעבדה (שהיא אובייקטיבית ואינה תלויה) היתה שהפגם נגרם כתוצאה משימוש לא נכון. ועל פי זה פעלנו. בשל כך נראה שאין שחר לטענות הלקוחה. בשולי הדברים יצויין שהלקוחה השתמשה במצלמה חודש לפני שהכתמים "הופיעו" ואינה טוענת שסופק לה מוצר פגום.