הזמנתי הכסא הנ"ל בטלפון, לא לפני שוידאתי עם נציג המכירות אורי שהמוצר קיים במלאי בצבע שחור, אורי גיחך וענה שאם מופיע שיש בשחור אז הוא קיים במלאי לאין מה לדאוג. כמובן שהמוצר לא קיים בשחור, היום הרמתי טלפון לאורי, שהיה ממש מגעיל, לא קיבל אחריות על הטעות וסירב לתת לי לדבר, העביר את האחריות הלאה לספק-כמו שצריך אורי, הכי פשוט זרוק ודפוק, אין סיכוי שזה יתפוצץ לך בפנים. בכל אופן, ממליץ להתרחק!
תגובת החנות:
הלקוח דותן מחיפה הזמין בתאריך 09/12/2016 10:39:43 כסא מנהלים אורטופדי איכותי Bradex דגם: NORMAN באיסוף עצמי הכיסא מיובא ומסופק ישירות על ידי הספק טרנס איסט מיטל בתאריך 18/12/2016 עידכן אותנו הספק בתאריך 18/12/2016 פנינו ללקוח ועידכנו אותו שעקב חוסר מלאי ההזמנה תבוטל ההזמנה בוטלה בזיכוי מלא שירות גטאיט
מוצר:
כסא מנהלים אורטופדי Norman
שם:
דן
תאריך:
20/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר והובטח לספקו תוך 21 יום. לפני כן הזמנתי בשני מקומות שונים ותוך 24 שעות הודיעו לי שהמוצר אינו במלאי וביצעו זיכוי תשלום. לאור זאת צילצלתי לגטאיט כעבור 8 ימים לוודא שאכן יש להם את המוצר. רק לאחר הפנייה הם הודיעו שאין להם במלאי. זהו זלזול בלקוחות.
תגובת החנות:
הלקוח יוהס מקרית אונו הזמין בתאריך 12.12.2016 11:49 קומקום נשלף BOSCH דגם: TWK8613P המוצר מיובא ומסופק ישירות על ידי הספק BSH בתאריך 19/12/2016 עידכן אותנו הספק שנגמר המלאי של המוצר הלקוח אף טוען שבדק לפני כן במקומות אחרים וידע שאכן אין מלאי למוצר הנל לפני ביצוע ההזמנה, הוצע ללקוח לבטל את ההזמנה או מוצר חלופי , הלקוח בחר לבטל את ההזמנה בתאריך 20/12/2016, ההזמנה בוטלה בזיכוי מלא, שרות גטאיט
מוצר:
קומקום ומיחם TWK8613P
שם:
Faiez
תאריך:
12/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרכם רכב ממונע לילד ביקשתי צבע מסוים אמרו שיש להם ובסוף התברר שהצבע שביקשתי לא קיים במלאי, אני כבר תקופה מתקשר כמה פעמים ביום לשירות לקוחות שלהם ומנסה לדבר איתם בשביל לבטל את העסקה הם לוקחים טלפון ושם ומבטיחים לחזור אלי ושום דבר הם לא חוזרים ולא כלום העיסקה עדיין קיימת ואני לא יודע מה לעשות כבר..
תגובת החנות:
הלקוח סלאח מכפר בית גאן הזמין בתאריך 05/12/2016 רכב ממונע רולס רויס לילדים דגם: ROLLS ROYCE 12V בצבע אדום המוצר מסופק ישירות על ידי הספק סיטי ספורט בתאריך 12/12/2016 עידכן הספק שאין לו צבע אדום במלאי הוצע ללקוח להחליף לבצע בז' או לבטל את ההזמנה הלקוח ביקש לבטל את ההזמנה יש לציין שהביקורת הועלתה באותו היום שבו הוצע ללקוח הביטול ההזמנה הועברה לביטול על ידי חברת האשראי שרות גטאיט
מוצר:
רכב ממונע לילד rolls royse 12v
שם:
Yaara
תאריך:
12/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
פשוט אל תקנו מהם. הם רמאים ופועלים בניגוד לחוק. שילמתי עבור מקרר שהדגם שלו בכלל לא קיים במלאי, על אף שהנציגה הבטיחה שכן קיים. כמה ימים אחרי ששילמתי התקשרו אלי מהספק ואמר שהמוצר שאני רוצה בכלל לא קיים. פניתי עשרות פעמים בכל האמצעים העומדים לרשותי על מנת לבטל את הרכישה (2490 שקל) ואף אחד לא חזר אליי, המוכרים כל פעם מעבירים לשירות הלקוחות שבכלל לא קיים ולא חוזרים אליי לעולם, אין אף אחד שמטפל בבקשה שלי. הם רמאים והמוכרים שלהם פשוט מתנהלים בצורה מחפירה, כולל לצעוק עליי בטלפון.
עצה מהלב- אל תקנו מהם כלום כי לא תקבלו את הסחורה שלכם ולא את הכסף שלכם בחזרה.
תגובת החנות:
הלקוח פייבר אינטרנשיונל בע''מ מתל אביב הזמין בתאריך 21.11.2016 מקרר רטרו לבית / משרד 115 ליטר טו סופרייס יו דגם: LA130R המוצר מסופק ישירות על ידי י.מ.הס הלקוח ביצע את ההזמנה בעצמו באתר ללא עזרה טלפונית, בתאריך 1/12/2016 13:18 פנה הלקוח "המוצר קיים בצבע שרציתי" כלומר הצבע שברצתה אינו במלאי ולא שהמוצר אינו קיים במלאי כפי שפתאום מציינת, העברנו פנייה לספק בנושא, בתאריך 12/12/2016 עידכן אותנו הספק שניתן לבטל את ההזמנה וההזמנה הועברה לביטול, שרות גטאיט
מוצר:
מקרר 115 ליטר
שם:
גולש
תאריך:
07/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
3
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
28/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
2
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Yossi
תאריך:
16/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הוזמן 12.11.16 בבוקר בעלות 1050 שח. ב 14.11.16 בשעה 18:00התקשרו אליי ונאמר לי שאין מכונה כזאת במלאי ויש לשדרג בעוד 300 שח, לאחר לחץ מצד המוכר הסכמתי ובאותו יום בערב ראיתי את המכונה באתר ב 799 שח. כמובן התקשרתי לבטל ובקשו ממני "קנס" 110 שח וגם עלות משלוח ..ככה עונש על זה שבטלתי. הכסף פחות משמעותי ביחס להרגשה חוסר אונים. ממליץ לא לקנות כלום באתר הזה!המענה היה דל ואין עם מי לדבר. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם המוצר היה מתקלקל אצלי או שהיה מגיע תקול ....למי הייתי פונה????
תגובת החנות:
הלקוח עטיה מקרית ים הזמין בתאריך 14.11.2016 מכונת שטיפה 2000 וואט 200 בר B.TECH TOOLS דגם: 10D המכונה יצאה למשלוח בתאריך 16.11.2016 מספר חבילה של דואר ישראל 01283374245IL בתאריך 16.11.2016 פנה הלקוח שמעוניין לבטל את ההזמנה מכיוון שראה את המכונה ב800 שקל הוסבר ללקוח שאם מעוניין לבטל יחוייב בדמי ביטול בהתאם לחוק ותקנון האתר הלקוח עידכן שיחזור אלינו בתאריך 16.11.2016 פנתה אלינו אשה בשם איילת שהציגה את עצמה כעורכת הדין של הלקוח וביקשה לדעת מדוע חוייב הלקוח הוסבר שהמכונה יצאה למשלוח ואם מעוניין לבטל יש לסרב לקבל והלקוח יחוייב בדמי ביטול בהתאם לתקנון ולחוק בתאריך 17.11.2016 פנה אלינו אדם בשם אמיר שהציג את עצמו כעורך הדין של הלקוח וביקש לדעת מדוע חוייב הלקוח הוסבר בשנית שהמכונה יצאה למשלוח ואם מעוניין לבטל יש לסרב לקבל והלקוח יחוייב בדמי ביטול בהתאם לתקנון ולחוק עד תאריך זה 20.11.2016 לא חזרה אלינו המכונה מהלקוח ברגע שתוחזר המכונה יזוכה הלקוח בניכוי דמי ביטול בהתאם לתקנון ולחוק, שרות גט איט
מוצר:
מכונת שטיפה D10
שם:
ליאת
תאריך:
13/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
ביום ו' ה-04/11/16 רכשתי טלפונית מנציג בשם אורי מ ערכת ישיבה רויאל קומפורט דגם טורינו. ביום א' ה-06/11, יצרה איתי נציגה של אתR גט איט ושאלה אם ברצוני לשדרג למערכת ישיבה איכותית יותר בתוספת 800 ש"ח. עניתי שכן ואמרה שיצרו איתי קשר בהמשך. לאחר יומיים התקשרה אליי נציגה של אל כל סחר אלקטרוני ( מסתבר שזו החב' של גט איט) ומסרה כי העיסקה מבוטלת מכיוון שאין את הסלון במלאי. עניתי כי מה זאת אומרת?! מתקשרים על מנת לשדרג את המוצר ולא טורחים לבדוק כי המוצר קיים במלאי. ביקשתי להחזיר את הקניה של הסלון המקורי, טענה כי גם הוא לא קיים במלאי וכשהתווכחתי איתה ענתה כי זו התשובה וניתקה את השיחה. באותו היום, נדהמתי לגלות כי חייבו אותי בכל הסכום של הסלון למרות שלא ידעו אם קיים במלאי. מאז התקשרתי מס' פעמים בשעות הערב, כאשר מוקד המכירות עובד בלבד ושוב ענה לי אורי (תמוה בעיניי-הוא העובד היחיד באתר זה?ֱֱֱֱֱׂ!) ומסר כי אין ביכולתו לטפל בי וכי הוא רואה שההזמנה לא מבוטלת, אמר שישאיר פניה לשירות הלקוחות. מיותר לציין כי עד כה עברו מס' ימים ועדיין לא חזרו אליי משירות הלקוחות ולא מופיע ביטול של העסקה בכרטיס האשראי. היום התקשרתי לשירות הלקוחות, לאחר המתנה ארוכה מאוד אמרו לי שעליי להשאיר הודעה ויחזרו אליי, כמובן שלא חזרו אליי. אני ממש אובדת עצות וחוששת מאוד כי זוהי "עקיצה", מה גם שאיני יכולה להזמין סלון חדש עד שאדע מה קורה עם ההזמנה. לסיכום, היזהרו מאתר זה, שומר נפשו ירחק!!!
תגובת החנות:
הלקוחה לוי מנתיבות הזמינה בתאריך 4.11.2016 מערכת ישיבה בריפוד עור אמיתי Royal comfort דגם: טורינו בתאריך בתאריך 8.11.2016 עודכנו על ידי הספק שנגמר המלאי של המוצר, הלקוחה עודכנה באותו היום שההזמנה תבוטל בזיכוי מלא ושתוכל לראות זאת בכרטיס האשראי, ההזמנה הועברה לזיכוי חברת האשראי, שרות גטאיט
מוצר:
ספה / מערכת ישיבה torino
שם:
Yossi
תאריך:
03/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
היי , קנינו דרך האתר סוללות גיבוי לטלפון
בסופו של דבר קיבלנו מוצר אחר לגמרי ממה שיש בתמונה (מטען לסוללות a4 , מוצר שונה לגמרי ממה שיש בתמונה!!!)
שלחנו לכם מיילים (יש תיעודים והכל) ביקשתם שאחזיר לכם את זה בדואר (גם שילמתי 20 שקלים) שלחתי לכם את זה בחזרה , יש תיעוד להכל . גם יש תיעוד שקיבלתם את המוצר. מאז אתם לא עונים לי. אין קול ואין עונה.
פשוט הטעיית לקוח אתם מראים משהו אחד בתמונה ושולחים מוצר אחר לגמרי . אבקש לחזור אלי לטלפון שרשום פה.(לא המספר של ההזמנה) לפני שאני פונה לגורמים הרלוונטים. תודה
תגובת החנות:
הלקוח לוין מחיפה הזמין בתאריך 1.9.2016 3 סוללות גיבוי נטענות דגם: 3 סוללות גיבוי המוצר מסופק ישירות על ידי הספק ס.ב.ב.א גרופ בע בתאריך 11/9/2016 פנה אלינו הלקוח שקיבל מוצר שגוי לאחר בדיקה מול הספק הוסבר ללקוח שיש להחזיר את המוצר לספק בתאריך 3.11.16 פנה אלינו הלקוח שהמוצר נשלח לספק העברנו פנייה לספק האם התקבלה אצלו חבילה אנו מטפלים בפניית הלקוח מול הספק שרות גטאיט
מוצר:
מטען נייד לטלפון אין
שם:
paz
תאריך:
20/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
לאחר ההזמנה התקשר אליי גיא על מנת שאשדרג את הטלוויזיה והודיע לי כי האספקה תתבצע ביום ג'-ד' עפ"י בחירתי. לא קיבלתי את הטלוויזיה לא ביום ג' ולא בד'. ביום ג' התקשר אבי והודיע שבעצם הם יגיעו ביום שישי ושאחכה להם 6 שעות! הסברתי לו שזה לא חוקי (חוק הטכנאים) והטווח המותר הנו שעתיים בלבד ונעניתי באיום שאם לא אחכה ביום ו' יספקו לי את הטלוויזיה ימים ארוכים אח"כ. כמובן שלא הגיעו ביום ו'. שכן ביום ה' בערב נציגתם מסרה לי כי לא יגיעו כיוון ששכחו שיש מרוץ בת"א ודרשה שאמתין 6 שעות ביום ראשון. סרבתי. שלחתי הודעה לחברת ח.י. והזדהיתי כעו"ד.חזרו אליי למחרת 2 נציגים, בקשו שוב שאמתין ביום א' 6 שעות, סרבתי ועמדתי על כך שאמתין שעתיים בלבד כחוק. לבסוף קבעו לי מועד לא לפני שהנציגה אמרה משהו בסגנון: "אנחנו לא תמיד עוברים על החוק רק בימי ו' וערבי חג כשיש לחץ". עכשיו למצג של חברת גט איט באתר שלה ולשיחת השדרוג עם גיא. רכשתי טלוויזיה אשר עפ"י אתר גטאיט יש בה פונקציית הקלטה. בשיחת השדרוג שאלתי את גיא 3 פעמים!! האם בטלווזייה "המשודרגת" חסרות פונקציות שיש בטלוויזיה המקורית והוא השיב בנחרצות שלא. (השיחה מוקלטת) כשהגיע המתקין התברר כי בטלווזיה המשודרגת כלל אין פונקציית הקלטה. עוד אציין כי גיא אמר לי כי הטלווזיה המשודרגת הינה שנת 2016 והתברר כי הטלווזיה הינה שנת 2015. לטענתי זו השיב גיא בתש' מגוחכת:" התכוונתי לשנה בה החברה ייבאה את הטלוויזיה לא לשנה בה היא יוצרה.." הטעייה לשמה. עוד ציין גיא כי לטי.וי אחריות ל3 שנים מלאות עד הבית. דא עקא קיבלתי תעודת אחריות לשנה שנתיים אחריות מוגבלת ולפיה הלקוח צריך להגיע לתחנת שרות. אם לא די באמור, הרי הדגם LV5820 כלל לא קיים באתר LG ואני ממתינה לתשובת החברה העולמית בנושא. אדגיש כי רכשתי מחברת גט איט ואני מצפה ממנה אישית (ולא מהספק, היבואן ו/או צד שלישי) לעמוד בהתחיבותיה כדין. נשלחה לחברה הודעת ביטול עסקה. שימו לב כי הדרוג הרשום אינו מה שסמנתי. סימנתי בדירוג " המנעו מהזמנה בחנות זאת". נא לתקן.
תגובת החנות:
הלקוחה קהן מתל אביב רכשה מסך טלויזיה 43 אינץ' Smart TV LG דגם: 43LV5820 בתאריך 12.10.2016 המסך נמכר עם זמן אספקה של עד ימי עבודה 10 יש לציין שסוף ימי העסקים היינו בתאריך 2.11.16 המסך מסופק ישירות על ידי חברת ח.י אלקטרוניקה היבואן הרישמי של המוצר, הביקות הועלתה בתאריך 20.10.16 כאשר אנו עדיין בזמן האספקה שרות גטאיט
מוצר:
טלווזיה 43 590Y
שם:
zorg
תאריך:
20/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך ה - 19.9.16 ביצעתי הזמנה של שולחן לפינת אוכל. היום ה 20.10.16 והשולחן עוד לא סופק. 14 ימי עסקים כבר עברו גם אם לא מחשיבים שישי/שבת/חגים.
שורה תחתונה: קל מאוד להזמין את המוצר אבל קשה מאוד לקבל אותו ועוד יותר קשה להשיג את שירות הלקוחות שלהם. הם לא חוזרים כשמשאירים פנייה דרך אתר האינטרנט ובטלפון זמני המתנה ארוכים וברוב המקרים מגיעים למענה להשארת הודעות.
את התיאום למשלוח בכלל לא עושים דרך נציג של גט איט. הם נותנים טלפון של הספק ששם בכלל השירות לא טוב. או שלא עונים, ואם כבר בסוף עונים אז היחס כלפי הלקוח לא שירותי כלל.
ביום העסקים החוקי האחרון הם התקשרו לקבוע איתי משלוח לשבוע אחרי. חיכיתי בזמן שהם אמרו ואף אחד לא בא. כשהתקשרתי יום למחרת לשאול למה לא הגיע, הם טענו שלא הייתי זמין למרות שזה שטות כי חיכיתי להם במיוחד.
ביקשתי מגט איט לבטל את העיסקה והם אמרו לי שיבטלו לי אותה בזיכוי מלא. נראה האם זה יתממש בחודש החיוב הקרוב.
ההזמנה מגט איט מובילה לכאבי ראש רבים וזמן רב מול קו הטלפון. ממליץ לחפש חנות עם תודעת שירות טובה יותר. לא חסר חנויות אחרות.
יום טוב.
תגובת החנות:
הלקוח בריצי מרחו הזמין בתאריך 19.9.2016 שולחן אוכל איכותי מתקפל ונפתח Bradex דגם: OSLO המוצר מסופק ישירות מהספק טרנס איסט מיטל המוצר נמכר עם זמן אספקה של 14 ימי עבודה עקב החגים (ראש השנה,יום כיפור וסוכות) תום 14 ימי העסקים היינו 26.10.16 בתאריך 27/9/2016 לאחר 6 ימי עסקים פנה אלינו הלקוח בנוגע לאספקה, הוסבר ללקוח שיתואם במהלך ימי העסקים בתאריך 20/10/2016 פנה אלינו הלקוח שלטענתו תואם איתו אספקה על ידי הספק אך לא הגיעו לאחר בדיקה מול הספק נמסר "לאחר בירור מול המובילים אכן היה מתואם לאתמול. לפי הרחוב בהזמנה מדובר על בית עלמין ברחובות. המובילים ניסו להתקשר ללקוח אך לא היה זמין לכן המשיכו הלאה" הלקוח טען שאכן ייתכן הדבר וביקש לבטל את ההזמנה בתאריך 20/10/2016 ההזמנה הועברה לביטול שרות גטאיט
מוצר:
שולחן OSLO
שם:
ALEX
תאריך:
05/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באמצעות אתר האינטרנט. התקשרו אליי מספר ימים לאחר ההזמנה ורצו (לחצו...) שאשדרג את הכורסה כיוון שלא היה להם או מה שיש להם זה לא בדיוק מה שרציתי....אמרתי להם לבטל את העיסקה והם אמרו שיחזרו אליי טלפונית. הם לא חוזרים בטלפון, אין אפשרות ליצור איתם קשר טלפוני ( לאחר דקות ארוכות עונה פקידה, אם בכלל, שתפקידה הוא אך ורק "לקחת הודאות" ) אין להם פקס ( זה מס' הטלפון שלהם וכל הזמן עונה מענה טלפוני ואין פקס בצד השני) ואין להם דואר אלקטרוני. כל ניסיונותיי לדבר עם מישהו היו בזבוז זמן. לאחר כמה זמן ( ולפני ההספקה ) יצרו קשר ושאלו אם אני רוצה לבטל ולמה, אמרתי שכן. דקה לאחר מכן התקשר בחור ואמר לי שיש בדיוק את הכורסה שאני רוצה ובדיוק את הדגם שהזמנתי. לאחר שביררתי איתו שוב ושוב אמר שיש את הדגם הרצוי. לאחר יומיים הביאו דגם אחר שאני לא מעוניין. כרגע אין עם מי לדבר. הכורסה עדיין באריזה שלא נפתחה כלל וכלל.
תגובת החנות:
הלקוחה ווינר ממודיעין הזמינה בתאריך 14.9.2016 כורסת טלוויזיה מעור אמיתי דגם: 8900 בתאריך 26/9/2016 פנתה הלקוחה שמעוניינת לבטל מכיוון שהכורסא אינה יורדת למצב שכיבה מלא בתאריך 26/9/2016 חזרנו ללקוח ועידכנו אותו בדמי ביטול בתאריך 26/9/2016 עידכן בנה של הלקוחה אלכס שאכן מעוניינים במוצר שהזמינו בתאריך 27/9/2016 נמסר המוצר ללקוח מאז ועד היום 10.10.16 אין לנו כל פנייה מהלקוחה שרות גטאיט
מוצר:
כורסה טלויזיה SX8199
שם:
Moran
תאריך:
29/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
איש המכירות היה בוטה ויהיר, והטעה אותנו על המצאות התנור במלאי. בקושי הצלחנו להשחיל משפט בשיחה איתו. התקשרנו פעמיים לוודא שאכן התנור קיים במלאי, פעמיים אותו סוכן מכירות התעקש שכן. הוא גם הדגיש שלכל האתרים שהתנור הזה מופיע אצלם בזאפ אין אותו במלאי ורק לו יש. מה שהתברר כלא נכון. העסקה בוצעה, התשלום ירד בכרטיס האשראי, ואף אחד לא התקשר אלינו לתאם אספקה. רק לאחר שהתקשרנו לשירות הלקוחות ולחצנו לברר פרטים, ולאחר שסיימו להתעקש שהוא בטוח במלאי, הם הואילו בטובם באמת לבדוק את העניין, ביררו, וגילו שלא. אנחנו ממתינים כרגע לזיכוי שכבר בטח יהיה רק בחודש הבא.
תגובת החנות:
הלקוח סולימן משעלבים הזמין בתאריך 27.9.2016 תנור אפייה 74 ליטר AEG דגם: BP5303001M המוצר מיובא ומסופק ישירות מהספק י שלום בתאריך 29.9.16 עידכן אותנו הספק שאין את המוצר במלאי, הביקורת הועלתה באותו היום 29.9.16! הצענו ללקוח מספר אלטרנטיבות אפשרויות במקום, הלקוח ביקש לבטל את ההזמנה בתאריך 5.10.16 בוטלה ההזמנה והועבר זיכוי לחברת האשראי, שרות גטאיט
מוצר:
תנור אפיה BP5303001M
שם:
Liav
תאריך:
25/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
מתחת לכל ביקורת!! לא להזמין! אין שירות לקוחות מוקד מכירות חוצפנים! המוצר לא הגיע! ואין עם מי לדבר! לא חזרו אלי במייל ופשוט בושה
תגובת החנות:
הלקוח רוטוס פריים הזמין בתאריך 21.9.2016 יום רביעי שואב אבק ביתי יבש/רטוב KARCHER דגם: MV 3 Premium המוצר נמכר עם זמן אספקה של עד 5 ימי עבודה מסליקת כרטיס האשראי, העיסקה לא עברה בכרטיס האשראי שסיפק הלקוח, בתאריך 22/9/2016 פנה אלינו הלקוח "היי לא פנו אליי לגבי משלוח! אני ביום שני טס המשלוח חייב להיות עד יום שני אחרהצ. לא הצלחתי לשיגכם בטלפון. ממתין לתשובה בהקדם! " בתגובה הודענו ללקוח שהספק ייצור איתו קשר לאחר סליקת כרטיס האשראי, עד תאריך זה 27.9.16 לא הצלחנו להשיג את הלקוח על מנת שיברר מול חברת כרטיסי האשראי מדוע לא אושרה העיסקה, שרות גטאיט
מוצר:
שואב אבק ג
שם:
ben
תאריך:
25/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מזגן והתקנה ב31.8 עברו יותר מ14 ימי עסקים ואף אחד אפילו לא ניסה ליצור איתי קשר.ב25.09 התקשרתי לחנות וביקשתי לבטל את העסקה-הנציגה אמרה שהיא לא יכולה לעשות זו ושיצרו איתי קשר ממחלקת הביטולים.אני מחכה
תגובת החנות:
הלקוח גרוזני מירושלים הזמין בתאריך 31.8.2016 מזגן עילי 9400BTU Saga דגם: F11 בתאריך 25/9/2016 פנה אלינו הלקוח שמעוניין לבטל את ההזמנה בתאריך 26/9/2016 בוטלה ההזמנה לבקשת הלקוח חוות הדעת הועלתה ב25.9.16 באותו יום שביקש הלקוח לבטל את ההזמנה, שרות גטאיט
מוצר:
מזגן והתקנה f11
שם:
Moshe
תאריך:
25/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
התעניינתי במוצר ועדין לא בצעתי את ההזמנה, אחרי דקה התקשרו לכשנע אותי לרכוש, אחרי הרכישה התקשרו לשכנע אותי לשדרג את המוצר. לאחר שקיבלתי את המוצר והתחלתי להרכיב התבררו לי כמה עובדות: 1. המוצר לא משודרג. 2. המוצר היה מורכב בעבר (רואים בברור!). 3. חסרים חלקים ומצד שני יש חלקים כפולים. 4. אין הוראות הרכבה.
עשרות פעמים פניתי לשרות הלקוחות הן בהודעות מתוך האתר שלהם, והן בטלפונים (הכי הרבה ניתן להגיע אחרי המתנה ארוכה מאוד לשרות הודעות) יותר משבוע שלם אני רודף אחריהם ואין מענה. לא ניתן תשובה לא החזר על השדרוג שלא בוצע, לא על החלק החסר ולא גם כדי לבטל את כל העסקה המפוקפקת הזו.. בלימכור הם אלופים אבל בלעזור ללקוח מתוסכל אין עם מי לדבר!!!
תגובת החנות:
הלקוח קורן משריד הזמין מערכת ישיבה לגן 4 חלקים מעוצבת EL-KOL דגם: גיימקה בתאריך 12.9.2016 16:6 בתאריך 19/9/2016 אסף הלקוח בעצמו את המוצר ממחסן הספק בתאריך 20/9/2016 15:34 פנה אלינו הלקוח שחסרים חלקים במוצר לאחר בדיקה מול הספק נשלחו ללקוח החלקים שלטענתו היו חסרים הלקוח אישר שקיבל את החלקים ושהכל תקין שרות גטאיט
מוצר:
מערכת ישיבה לגן 4 חלקים מעוצבת EL-KOL דגם: גיימקה גיימקה
שם:
אייל
תאריך:
19/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
עקב תקלה באתר חוייבתי בעת ההזמנה על 2 כורסאות במקום אחת שהזמנתי.פניתי באתר בבקשה לביטול הזמנה אחת ולא זכיתי לכל יחס.לאחר מאמץ רב הצלחתי להגיע לשרות לקוחות טלפוני ושם נאמר לי שדמי ביטול הינם 35 שח והסכמתי בלית ברירה.למרות כל זאת הליוב לא בוטל ואני עדיין מחוייב על 2 כורסאות .כפי שנוכחתי המושג שרות לקוחות לא קיים בגטאיט.
תגובת החנות:
הלקוח שהרבני מראשון לציון הזמין בתאריך 14.9.2016 כורסת טלוויזיה מעור אמיתי דגם: 8900 בתאריך 18/9/2016 ביקש הלקוח לבטל את ההזמנה הלקוח עודכן בדמי ביטול בהתאם לתקנון האתר ולחוק הגנת הצרכן, בתאריך 21/9/2016 בוטלה ההזמנה והלקוח זוכה בניכוי דמי הזיכוי, שרות גטאיט
מוצר:
כורסת טלויזיה 8900
שם:
גולש
תאריך:
13/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Max
תאריך:
05/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שולחן סלון ! התשלום חוייב ב11/08/16 , וצויין שהספקה היא עד 14 ימי עסקים . לא קבלתי לא חשבוני ולא קבלה! אחרי שלא קיבלתי את המוצר בתום זמן ההספקה , ניסיתי ליצור איתם קשר , וכל זה בלי מענה . היום ב 05/09/16 הצלחתי ליצור קשר עם מוקדנית חמודה שאמרה לי שלספק אין את המוצר במלאי בכלל ! למרות שהוא מופיע באתר שלהם עדיין!
תגובת החנות:
הלקוח גולדמן מרמת גן הזמין בתאריך 11.8.2016 שולחן סלון נפתח Bradex דגם: Lift -Up Table AMY המוצר מסופק ישירות על ידי הספק טרנס איסט מיטל המוצר נמכר עם זמן אספקה של ימי עבודה 14 בתאריך 5/9/2016 פנה אלינו הלקוח שעוד לא קיבל את המוצר פנינו לספק לברר את הנושא הספק עידכן שהמלאי של המוצר הסתיים ומתחדש רק באוקטובר עידכנו את הלקוח והצענו לו להחליף את המוצר במוצר אחר או להמתין, הלקוח בחר לבטל את ההזמנה בתאריך 05/09/2016 זוכתה ההזמנה שרות גטאיט
מוצר:
שולחן סלון Lift -Up Table AMY
שם:
madim
תאריך:
01/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את המוצר רק היום !!! המוצר משומש המוצר לא בצבע שביקשתי יש בחיבורים עדיין שערות גידים של הכבל, זה לא יאומן גם השירות הטלפוני שלכם רמת האדישות הזאת מגעילה. פעם ראשונה ואחרונה שאני רוכש מכם כל דבר שהוא. מצפה למענה מיידי ותבואו לקחת את המוצר שלכם במלואו ואו שתביאו לי מוצר חדש קומפלט בתחילת השבוע כולל הסאב שכולו סרוט או שתזכו אותי במיידי בכרטיס האשראי ותקחו את הזבל הזה מהבית שלי. בנוסף צפו לחוות דעת נוראיות בכל מקום שרק אפשרי.
תגובת החנות:
הלקוח מדויל מכפר סבא הזמין בתאריך 28.8.16 סט רמקולים מבית מורל הרמקולים מסופקים ישירות מהספק מורל ישראל בתאריך 4.9.16 פנה אלינו הלקוח שקיבל את המוצר לטענתו שרוט ביקשנו מהלקוח תמונות של המוצר אנו ממתינים לתמונות מהלקוח על מנת שנוכל להמשיך טיפול בהתאם שרות גטאיט
מוצר:
רמקולים primo 8
שם:
sharon
תאריך:
07/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי רמקולים יוקרתיים לקולנוע בייתי. לאחר שבועיים של חוסר תגובה התקשרתי , ואמרו לי שיבדקו מה עם ההזמנה ויחזרו אלי. יום למחרת חזר אלי מישהו מהמכירות והציע לי לדרג אותם ב450 ש"ח . לאחר שהתעקשתי לא לשדרג, חזר אלי עם הצעה מפתה של 260 שח ושדרוג שאני חייב לקחת.... בין השורות הבנתי שהם פיקששו או עם המחיר או עם המוצר ושדרגתי בכל זאת. לאחר עוד שבועיים של המתנה, החלטתי להתקשר , ושוב אמרו שבודקים את סטטוס ההזמנה , חזרו אלי למחרת ואמרו שמצטערים, המוצר לא זמין במלאי וכספי יוחזר. במהלך שבועיים נוספים המוצר לא הוסר מהאתר ולבטח הטעה צרכנים נוספים. המתנתי חודש עם חורים בקירות ובסוף מצאתי את עצמי מחפש רמקולים בחנויות אחרות . לא הוצעה לי שום פשרה או פיצוי על הזמן האבוד שלי . ובסופו של דבר : חנות שחצי מהביקורות עליה בזאפ שליליות, הימנעו ממגע איתה.
תגובת החנות:
הלקוח ליבוביץ מפתח תקווה ביצע הזמנה באתר של סט רמקולים לקולנוע ביתי 5.1 morel דגם: NOVA בתאריך 15/05/2016 המוצר מסופק ישירות על ידי הספק חברת מוראל, זמן האספקה של המוצר היינו ימי עבודה 10 כלומר תאריך אחרון לאספקה 31/05/2016 בתאריך 23/05/2016 עודכנו על ידי הספק שאין את המוצר במלאי ולכן יש לבטל את ההזמנה יצרנו קשר עם הלקוח והצענו לו מספר חלופות אך הוא החליט לבטל את ההזמנה, ההמזנה בוטלה וזוכתה במלואה בתאריך 01/06/2016 שרות גטאיט
מוצר:
רמקולים primo 5.1
שם:
Sharon
תאריך:
07/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
בקצרה : רכשתי טלויזיה , לאחר שבוע התקשרו אלי לשדרג , שידרגתי. לאחר שבועיים הגיע אלי שבורה. לאחר אינסוף טלפונים ומיילים ותמונות בא שליח לאסוף אותה. שירות הלקוחות אמר לי שהתביעה בדואר תיקח 21 ימי עסקים רק אז יחליטו מה לעשות . באמת עליי לחכות יותר מחודש וחצי לטלויזיה ??? באיזו מדינה זה הגיוני ? ולמה אני צד מול התביעה של הדואר???? שלחו חדשה ושברו איתם את הראש. פעם שניה שהזמנתי באתר ופעם שנייה שאני מאוכזב בענק. את הפעם הקודמת תקראו בתגובה אחרת. לא אחסוך מהם פסיק. בקיצור לא להתקרב!!!
תגובת החנות:
הלקוח אוזיאס מנשר רכש מסך לד 43 בתאריך 03/07/2016 בתאריך 18/07/2016 נשלח המסך ללקוח על ידי דואר שליחים מספר חבילה 01283371533IL בתאריך 21/07/2016 התקבל המשלוח על ידי הלקוח בתאריך 24/07/2016 פנה הלקוח על כך שהמסך שבור בתאריך 24/07/2016 פתחנו תהליך מול דואר ישראל בנושא עידכנו את הלקוח בהתאם ובנוהלים של דואר ישראל אנו עוקבים אחרי תלונת הלקוח ומטפלים בהתאם שירות גטאיט
מוצר:
טלוויזיה UA43J5500
שם:
גולש
תאריך:
01/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
אילן
תאריך:
31/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
השארתי הודעה באתר בקשר למכונת כביסה. למחרת (ביום ראשון) התקשרו נציג מהאתר שתרח לציין את אמינות האתר, הזמנתי את המכונה והמתנתי. במהלך השבוע קבעו איתי אספקה של המכונה ביום חמישי בשעה 12:00 ביום חמישי בשעה 10:00 התקשרו אלי ואמרו שהם לא יוכלו לספק את המכונה בתאריך שנקבע והם יספקו אותה ביום שני. מאחר ולא יצרו איתי קשר ביום שני התקשרתי לחברה והשארתי להם הודעה כמו כן יצרתי קשר עם היבואן (המספר ממנו התקשרו אלי ביום חמישי) שם לא ידעו לתת לי תשובה וגם הודיעו לי שביום שני לא אקבל את המכונה. ביום שלישי הודיעו לי מחברת אל כל סחר אלקטרוני בעמ (עוד צד בעניין?) שהזמנתי מבוטלת כי אין את המכונה במלאי... אין לי מה להוסיף אני לא הייתי קונה מהם שוב!
תגובת החנות:
הלקוח הזמין בתאריך 17.7.16 מכונת כביסה EWT1264TDW המכונה מסופקת ישירות ע"י היבואן י שלום, בתאריך 26.7.16 עודכנו ע"י הספק שנגמר המלאי של המוצר, עידכנו את הלקוח בכך והצענו ללקוח מספר חלופות אשר לא התאימו לו, הההזמנה בוטלה במלואה בתאריך 26.7.16 שרות גטאיט