דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
דיו וטונרים (2 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
מחסני דיו
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במחסני דיו ?
4.61
ציון ממוצע
110
חוות דעת בשנה האחרונה
1459
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
8
0
2
3 חודשים אחרונים
21
0
7
6 חודשים אחרונים
59
0
9
שנה אחרונה
99
0
11
כל הזמן
1200
3
256
נמצאו 1459 חוות דעת גולשים על מחסני דיו
תמונת משתמש
שם:
Itzik
תאריך:
21/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זהירות!!! זהירות!!
לא להזמין מחנות זו. הזמנתי משלוח ב 260 שח של דיו ועוד מוצרים כולל שליח.
קבלתי הודעה שהמוצרים יגיעו עד ה 12/4.
לא עונים לטלפונים ולהודעות וואטסאפ!!
מוצר:
מוצרים שונים כולל דיו למדפסת
תמונת משתמש
שם:
מיכל
תאריך:
20/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב
הזמנתי עכבר אל חוטי Logitech ב16-04-2020 ושילמתי תוספת למשלוח עד הבית תאריך משוער להגעה היום 20-04-2020 .
אני עובדת חיונית וזקוקה לעכבר בדחיפות לצורך עבודה שלי על המחשב מהבית . העכבר שהיה לי התקלקל וקשה לי מאוד לעבוד בלי עכבר .
המוצר לא הגיע היום למרות ששילמתי תסופת למשלוח עד הבית . אף שליח לא יצר קשר אתי . בחברה לא עונים לטלפונים - יש רק תא קולי . יש הודעה שצריך לשלוח בירורים למספר ווטסאפ 052-709-68-33.שלחתי ווטסאפ הבוקר,ובצהריים עוד שתי הודועת קצרות בגלל שלא הייתה תגובה . ואין תגובה בכלל למרות שאני רואה שבעל הווטאפ אונ ליין . אני מבינה שיש עומס עקב הקורונה אבל מצפה שתהייה לפחות מענה לטלפונים / ווטסאפ של החברה לצרוך ברורים .הזמנתי מוצרים און ליין אחרים מחברות אחרות בתקופה אחרונה , וקיבלתי שירות מעולה מחברות אחרות למרות העומסים של קורונה . חבל שלא קראתי את כל הביקורות בzap לפני שהזמנתי את המוצר .
אני ממתינה לתגובה / מענה מהחברה .
מוצר:
עכבר אל חוטי Logitech
תמונת משתמש
שם:
rachel
תאריך:
20/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בתאריך 2/4/2020 ונאמר לי שעד ה9/4/2020 אקבל את המוצר היום כבר 20/04/2020 והמוצר עדיין לא הגיע, אין מענה טלפוני, ודרך האתר או במייל אין תגובה
מוצר:
2 יח' טונר למדפסת
תמונת משתמש
שם:
שמעון
תאריך:
20/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
20.04.2020
הזמנתי דיו ל ועוד מוצרים ממחסני דיו. המוצרים היו צריכים להגיע כל ניסיונתי ליצור איתם קשר גם טלפוני וגם באתר ואין עם מי לדבר ראו הוזהרתם!!!
מוצר:
דיו למדפסת הזרקת דיו נייר למדפסת וסוללות
תמונת משתמש
שם:
Ben
תאריך:
19/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מספר כבלים. ביום שהמשלוח היה אמור להגיע שלחתי הודעה לשאול מה קורה עם זה... כיוון שאף אחד לא דיבר איתי מחברת השליחויות ולא מהחנות. אין מענה מהחנות.
לא להודעות ולא לטלפונים.
גם לא לביטול .
לא מומלץ בכלל.
מוצר:
מספר כבלים.
תמונת משתמש
שם:
יגאל
תאריך:
19/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשבוע וחצי ביצעתי הזמנה יחסית גדולה בסכום גבוה עם משלוח עד הבית - מדפסת לייזר צבעונית, כמה חבילות דפים, וחבילה של 4 טונרים ושילמתי עבור שליח עד הבית. החשבונית עבור ההזמנה הופקה 3 ימי אחרי ההזמנה, אך משם זה לא התקדם יותר. ההזמנה לא הגיעה.

בחנות אין מענה בטלפון. מעקב הזמנות באתר מעלה דף עם שגיאה. בדף הפייסבוק של החנות היה טלפון של המנהל והוא ביקש למי שצריך שיפנה אליו בווטסאפ. פניתי אליו בווטסאפ, לא הייתה תשובה. לאחר כמה ימים פניתי שוב בווטסאפ והוא כתב שיבדוק "ביום ראשון בבוקר" את מצב ההזמנה ויעדכן.
ביום ראשון בבוקר לא היה שום עדכון ממנו. פניתי אליו שוב בווטסאפ כדי להזכיר שאני מחכה לתשובה שלו, אך לא ענה להודעה שלי יותר.

קיים גם ווטסאפ של החנות. כתבתי לשם כדי לברר את סטטוס ההזמנה ומדוע עד היום אין לא את המוצרים שהזמנתי ולא עדכון כפי שהובטח, אך גם שם לא קיבלתי מענה (מוכן לצרף ולהראות את כל ההתכתבויות גם עם המנהל וגם הפניות לווטסאפ של החנות שנותרו ללא מענה).

אני לקוח וותיק ותמיד קניתי בחנות, אך הפעם מאוד מאוכזב מהשירות. לא יודע מה השתנה, אך מעלה את הדברים כדי להזהיר אנשים שיכולים להיכנס ל"סיפור דומה".
מוצר:
לייזר מדפסת Brother MFC-L3750CDW
תמונת משתמש
שם:
עינב
תאריך:
19/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דיו ב26.3.20 ועד היום לא קיבלתי אותו. ניסיתי להתקשר, להשאיר הודעה בטופס באתר, לשלוח מייל אך אין תגובה ומענה ולבסוף הודעת וואטספ כמו שביקשו במענה הטלפוני. למרות המשבר המתנתי כבר למעלה מחודש ללא שום יצירת קשר עימי או מענה הולם.
מוצר:
דיו למדפסת
תמונת משתמש
שם:
רעות ואיתן
תאריך:
18/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דיו ב19.3.20, עדיין לא הגיע, חודש אחרי ההזמנה.
לא חוזרים לפניות באתר ולא עונים לטלפון.
אני מבינה שיש קושי באספקה בימי קורונה, אבל חודש ללא כל תגובה זה יותר מדי.
אם אין אפשרות לעבוד ולעמוד בהזמנות - תבטלו ותחזירו את הכסף.
מוצר:
דיו תואם LC223
תמונת משתמש
שם:
נבר
תאריך:
13/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ב30/3 לאחר שוידאתי עם נציגה טלפונית שהראש דיו שהזמנתי במלאי. התחייבו על משלוח עד ה5/4. מאותו הרגע לא ניתן לדבר איתם, שיחות מתנתקות , אין מענה דרך המייל. התשלום נגבה והמוצרים לא סופקו ולא עושה רושם שיסופקו. הודעתי על ביטול העסקה כרגע ללא תגובת בעל העסק. במידה ולא תהיה תגובה אפנה להגנת הצרכן.
מוצר:
דיו למדפסת epson וצרכי משרד שונים
תמונת משתמש
שם:
אודליה
תאריך:
13/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להזמין דיו תואם !!! חבל על הכסף!!! ניתוקים וחוסר מענה טוטאלי!!! בתחילת שבוע שעבר הזמנתי דיו תואם למדפסת HP ודפים. ההזמנה הגיעה לאחר מס' ימים אבל הדיו לא תאם בכלל את המדפסת!!! מסתבר שהדיו שהם פרסמו כ"תואם" מתאים רק לגרסה מסויימת קודמת של המדפסת. הייתי מצפה מחברה שמכבדת את עצמה ואת לקוחותיה ומקצועית להיות מודעת למידע כזה ולא למכור דיו שאי אפשר להשתמש בו. מאז ניסיתי להתקשר מס' רב של פעמים ו"זכיתי" לאינספור ניתוקים. כשמישהי נאותה לענות, אמרה שתבקש מטכנאי שיחזור אלי. כמובן שלא זכיתי למענה אלא נאלצתי שוב לחוות ניתוקים רבים עד שמישהו ענה ואמר שאני צריכה לבצע שינוי גרסה למדפסת, שלח לי במייל איזה מסמך לא ברור ואז כשקיבלתי את הטופס הבנתי שמדובר בשינמוך גרסה. אני לא טכנאית מחשבים ולא אמורה להיות כזו על מנת להחליף דיו במדפסת. הייתי מצפה לדיו שעובד לאחר החלפתו ולא להיאלץ לשנות גרסאות שאולי יפגעו בתקינות של המדפסת שלי. שלחתי מיילים, שלחתי פניות באתר ואני עדיין מנסה להתקשר. כמובן שאני ממשיכה לזכות רק בניתוקים, חוסר מענה וזילזול. עדיין מקווה שאזכה למענה הולם.
מוצר:
דיו שחור, מגנטה,צהוב וסיאן תואם HP-953XL
תמונת משתמש
שם:
ziv
תאריך:
13/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דיו ב 266 ש"ח. הדיו היה אמור להגיע ב 7 לאפריל אבל לא הגיע גם שבוע אחרי.
הם לא עונים לשיחות ולהודעות.
אני מזמין מספק אחר - תביעה בדרך
מוצר:
lc3211 מחסניות דיו 4 צבעים
תמונת משתמש
שם:
Rafi
תאריך:
12/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דיו למדפסת בתאריך 29.3.2020, נאמר בהזמנה שהדיו יגיע עד 2.4.2020. היום 12.4.2020 כלומר עברו שבועיים, המוצר לא הגיע. הם לא עונים לא דרך האתר בטלפון מנתקים.
מוצר:
דיו broher LC223
תמונת משתמש
שם:
Itay
תאריך:
12/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר ב28.3, נשלח מייל שהמוצר יסופק עד ב31.3. המוצר לא סופק, לא נוצר איתי קשר מאז ואף אחד לא עונים בטלפונים. שבועיים חריגה בזמן האספקה לא ניתן הסבר או כל מענה. פשוט ביזיון.
מוצר:
HP 85A CE285A תואם טונר
תמונת משתמש
שם:
סולי
תאריך:
07/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלנו מחסניות תואמות HP.
שתי מחסניות לא עבדו. אחת בבירור החיבורים לא היו במקום הנכון. בשניה, היא פשוט לא נקלטה במדפסת.
דיברנו עם השירות, ענה בחור בשם לירון. הוא אמר לפתוח מחסנית נוספת, לנסות ולהגיד לו איך זה מסתדר.
המחסנית הנוספת גם לא התקבלה במדפסת, ולאחר שיחה עם נציגה שלהם, נאמר לי שישלח החזר.
ביקשתי ממנה מספר אסמכתא, אמרה שזה ישלח במייל.
לא נשלח שום החזר, לא התקבל מייל, ועכשיו הם גם לא עונים לטלפונים שלי.
מוצר:
דיו תואם HP
תמונת משתמש
שם:
gvinopal
תאריך:
13/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טונר תואם Brother TN2005
קניתי את טונר תואם. מהתחלה איכות הדפיס גרוע מזה של טונר הישן, אחרי 10 דפים מדפסת בכלל מדפיסה דפים ריקים,
בהחנות לא מגיבים לפנייה דרך האתר והפייסבוק.
מוצר:
טונר תואם Brother TN2005
תמונת משתמש
שם:
בני
תאריך:
12/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כבל aux
הכבל שהגיע לא עובד , זה קורה, אבל שלחתי כמה מיילים בנושא ולא קבלתי שום מענה או התייחסות כלשהיא מצידם ...
בקיצור, חווית קנייה גרועה ביותר , וחבל מאוד שכך
מוצר:
כבל aux
תמונת משתמש
שם:
מיכאל
תאריך:
03/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כבל רשת Cat6 באורך 30 מטרים וכבל רשת Cat6 באורך 0.25 מטרים.
במקום כבל ארוך Cat6 שלחו Cat5 (כבל פחות טוב ויותר זול). כבל קצר היה עם חלודה. מיד שלחתי בחזרה.
כשה חבילה היתה בדואר לא רצו לקבל אותה שבועיים. אני היתי צריך כמה פעמיים להתקשר ולשלוח תזכורות ב- whatsapp.
ומה בסוף: לא החזירו לי כסף על המשלוח.
מוצר:
כבל רשת
תמונת משתמש
שם:
taltultal
תאריך:
30/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי להזמין דיו מסוג T6641 של חברת אפסון (שחורה מקורית).
חיפשתי בגוגל את הדיו האמור וקיבלתי תוצאה (פרסומת ייעודית) לדיו מקורי במחיר של 39 ש"ח.
ואולם, משנכנסתי לאתר, גיליתי כי המחיר המבוקש הינו 44.9 ש"ח.
מדובר בהטעיה צרכנית לשמה.
לא מן המותר לציין כי הקישור המוזל הוביל ישירות לאתר החנות ולא לאתרים אחרים כפי שטענו העובדים בחנות כאשר יצרתי איתם קשר טלפונית.
מוצר:
דיו שחור מקורי T6641 לאפסון
תמונת משתמש
שם:
hanoch.k
תאריך:
24/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ראש דיו למדפסת canon ב 2.9.19, הגיע מהר. בפועל לא מצליח להדפיס, המדפסת מציינת שיש בעיה בראש הדיו ולא ניתן להדפיס. החזרתי ראש דיו אחר ובו מעט דיו, הכל תקין.
לאחר שיחה עם שירות הלקוחות (קשה מאוד להשיג, התקשרתי מעל 10 פעמים בימים שונים ובשעות שונות. רק לאחר שבחרתי בתפריט השיחות שאני רוצה לרכוש מוצר חדש נעניתי), נתבקשתי תשלוח את המחסנית בדואר לבדיקה

שלחתי ב 7.10.19, מאז ועד היום לא נתקבל שם, ניסיתי שוב להתקשר (אותו פתרון שמוסבר לעיל), נעניתי בכך שאם לא נשלח בדואר רשום אין מה לעשות ולא יתנו לי מענה.

ויתרתי, יש גבול למלחמות עבור 90 שקלים. תוך כדי רכשתי מחנות אחרת ראש דיו, הגיע לאחר יומיים ומיד עבד

ממליץ לא להתקרב
מוצר:
ראש דיו שחור 540xl למדפסת canon
תמונת משתמש
שם:
Moshe
תאריך:
19/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא עומדים במועדי האספקה, ופיצלו הזמנה ל 2 מועדי אספקה שונים - לסיכום - שרות ואמינות על הפנים
מוצר:
מחסניות דיו לפלוטר 610 T
תמונת משתמש
שם:
חנן
תאריך:
19/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהם 3 מחסניות , עברו חודשיים והם לא שלחו את ההזמנה, כל פעם תירוצים שונים. בסוף התייאשתי וביקשתי לקבל זיכוי
מוצר:
ראש דיו 22xl
תמונת משתמש
שם:
yoav.codish2
תאריך:
17/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו טונר תואם למדפסת Brother.
לצערנו, המדפסת לא הסכימה לקבל אותו, אף על פי שהתקנו אותו כשורה וביצענו את הפעולות הנדרשות (Toner reset).
בשיחה עם הבעלים, לירון, ביקשנו לקבל החזר. לירון צעק ואמר שהדבר לא אפשרי ושאנחנו חייבים להחזיר את המוצר הקיים ולשלם בעצמנו את עלות המשלוח (ולהמשיך לבזבז את זמננו היקר על כל הפרוצדורה שבהתעסקות עם מוצר תקול מבית מחסני דיו).
הוא סרב בתוקף להחזיר לנו את הכסף במידה ולא נשלח את הטונר בחזרה ולא הסכים לכסות את עלות המשלוח.
היחס היה גרוע מאוד ויצאנו מאוד לא מרוצים (בנוסף להפסדים שנגרמו לנו).
מומלץ להתרחק ולא לקנות מהחנות.

מוצר:
טונר תואם Brother TN2220
תמונת משתמש
שם:
Yadin
תאריך:
07/10/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה מספר 1 - לא הגיעה.
בית העסק לא חזר לפניות שלי במייל (לפחות 3 כאלו....).
לבסוף, אחרי רדיפות ותחנונים בטלפון - יצאה ההזמנה (באיחור של שלושה חודשים) ו.... לא הגיעה.
רדיפות ותחנונים..... בסוף הגיעה.
כרגע אני על הזמנה מספר 2.
לא הגיעה.
כתבתי להם - לא עונים.
כנראה אני טמבל שניסיתי אותם עוד פעם - לפחות אתם על תהיו.
מוצר:
אוזנית בלוטוס
תמונת משתמש
שם:
Mati
תאריך:
06/10/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם חשוב לכם שירות ועוד יותר אם חשוב לכם הכסף שלכם התרחקו מהם
רכשתי כבל למחשב לפני שלושה שבועות ואפילו שילמתי תוספת עבור שליחות עד הבית בתוך חמישה ימים.
לא קיבלתי את הכבל ובמקום התנצלות קיבלתי מהם סיפורים על החלפת חברת שליחויות ושנדמה להם שהם כבר סיפקו את זה היום (תמיד זה היום) ולמה לא התקשרנו יותר פעמים (פעמיים בשבוע מסתבר שזה לא מספיק).
קניתי באותו יום בחנות אחרת (לא רוצה לעשות פרסומת) וכבר קיבלתי הכל עד הבית.
אם חשוב לכם שירות ועוד יותר אם חשוב לכם הכסף שלכם התרחקו מהם וקנו במקום אחר

אפילו חשבונית לא שלחו.
מוצר:
כבל מתאם למסך מחשב
תמונת משתמש
שם:
dana
תאריך:
04/10/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק מהחנות הזאת!!!
אני בדרך כלל לא נוהגת לרשום חוות דעת, אך הפעם אני חייבת!!
שירות גרוע!
ביצעתי קנייה לשני ראשי דיו מקוריים, קיבלתי ראשי דיו לא מקוריים. הובטח לי שאקבל תוך יומיים עם שליח ראשי דיו מקוריים.
עדיין ממתינה .. כמעט 3 חודשים עברו
מוצר:
ראשי דיו מקוריים hp
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply