דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון וירטואלי (יבנה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אלפה שופס ניהול אתרים בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2000
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בGetIT ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
1050
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
619
16
415
נמצאו 1050 חוות דעת גולשים על GetIT
תמונת משתמש
שם:
Adi
תאריך:
27/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
"גט איט" המתפארת בשירות מהיר וקל - התאכזבתי קשות מהשירות שלכם!
רכשתי מיטה ממכם לפני מס' שבועות, ביצעתי הזמנה טלפונית. התקשרו לאחר מס' ימים מחברת "אל כל אלקטרוניקה" לאשר פרטים ולדעת האם ברצוני לקבל איסוף עצמי או משלוח. הנציג לא טרח להזכיר שאיסוף עצמי מבטל את האחריות על המיטה בעוד שאם הייתי יודעת הייתי עושה את החושבים שלי האם לגשת לאסוף בעצמי ולוותר על אחריות או להזמין משלוח. המיטה נאספה מ"רם דיזיין" באופן עצמאי, ישנו עליה מס' לילות והיינו מאוד מרוצים.
בשבת האחרונה הדופן של המיטה פשוט נשבר, מי שמע על מיטה שמחזירה בדיוק 5 לילות שישנים עליה ולמה לעזאזל אף אחד לא לוקח כאן אחריות ?!?
נתקעתי עם מיטה שבורה אין לי כרגע איפה לישון והיום הייתי עסוקה במשך יותר משעתיים במעבר בין שיחה עם "אל כל אלקטרוניקה" שהעבירו אותי לשוחח עם "רם דיזיין" וחוזר חלילה!! ההזמנה התבצעה דרככם! הייתם אמורים לעדכן אותי שאין אחריות על איסוף עצמי זה לא דבר מובן מאליו שאני אמורה לנחש אותו או לדעת אותו בעצמי!
התקנון באתר הוא מקסים ויפה אך ההזמנה בוצעה טלפונית וזה דבר בסיסי שיש לעדכן בו את הלקוח כמו שמעדכנים בכל חברה שמכבדת את עצמה !
מעולם לא נתקלתי בשירות מזעזע והתנערות מאחריות שכזאת, השארתם אותי עם מיטה שבורה שאין לי מה לעשות איתה ואני פשוט כל כך מזועזעת מהחוסר איכפתיות שלכם.
אני לא הולכת לעבור על כך בשתיקה ואני כבר בתהליך של תביעה מול עו"ד. ההזמנה נעשתה טלפונית, ידעתם לגבות עמלה על הזמנה טלפונית ואתם צריכים גם לעמוד מול הדברים שאתם אומרים ולא אומרים ללקוח בדיוק כמו בכל חברה שמכבדת את עצמה.
פשוט אכזבה של שירות, חשבתי שהינה הכרתי אתר שנוח להזמין בו וזול והוא ישמש אותי בעתיד אך גיליתי קיר של אטימות.
גם את השדרוג של המזרון שעשיתי למזרן "עמינח" כפי שאתם הבטחתם גם לזה לא קיבלתי אחריות פשוט לא יעלה על הדעת.
מוצר:
מיטת נוער אורטופדית
תמונת משתמש
שם:
Ishay
תאריך:
27/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלוויזיה מהחנות הזו ב 10.11.17. קבלתי הודעות מהספק שעלי להיות נוכח בבית במשך חלון של 6 שעות כדי לקבל את המוצר. לאחר הרבה נסיונות לתאום שעה הגיוניות אמרתי להם שאני לא מסוגל להמתין כל כך הרבה זמן בבית וביטלתי את הרכישה.

הטלויזיה לא הגיעה והחיוב לא בוטל. אני ממליץ להזהר ולא לקנות מהם.
תגובת החנות:
הלקוח פומרנץ הזמין בתאריך 10.11.2017 טלוויזיה 43 חכמה 4K LG דגם: 43UF640
המוצר מסופק ישירות על ידי היבואן הרישמי ח.י אלקטרוניקה
בתאריך - 21/11/2017 ביקש הלקוח לבטל את ההזמנה
ההזמנה הועברה לביטול בחיוב דמי ביטול
שרות גטאיט
מוצר:
טלוויזיה 43 חכמה 4K LG דגם: 43UF640
תמונת משתמש
שם:
Amir
תאריך:
22/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

הטלויזיה הגיע סדוקה
אני מחייג לשרות ומנתקים לי את הטלפון לא עוניים במייל
ממתין להתייחסותכם 0545514300
מוצר:
40'' LED SMART Muller
תמונת משתמש
שם:
eb
תאריך:
08/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב,
בתאריך 1.11.17 ביצעתי קניה של מחבת כפולה שמחירה היה 129 ש"ח ללא דמי משלוח, אני אספתי את המוצר ממושב מזור...
קניתי את המחבת בגלל מחירה הנמוך יחסית ובעיקר כי צוין בהודעה(בזמן הקניה) כי יש אחריות של שנתיים למוצר.
הזמנתי דרך האתר את המחבת ואחרי כשלושה ימים כבר אספתי אותה.
להפתעתי מלבד המחבת לא קיבלתי לא את החשבונית ויותר מכך שום אחריות ושום אזכור לאחריות בשום מקום, מאותו הרגע שהבנתי שאני ללא אחריות התחלתי במסע של טלפונים, אימיילים והודעות לבקש את האחריות.
היום ה 8.11.17 נכנסתי שוב להודעת המכירה של אותו המחבת,והפעם שורת האחריות שונתה ל אחריות: שלמות המוצר.
לאן נעלמו שנתיים של אחריות?
צירוף מקרים???
באותו הרגע התקשרתי שוב בבקשה לבטל את העסקה ולהחזיר את כספי חזרה!
אני עדיין ממתין...
תגובת החנות:
הלקוח איתן מפתח תקווה רכש בתאריך 1.11.2017 מחבת גריל כפולה 36 ס''מ קונים פלוס במחיר של 129
הלקוח אסף לבדו את המוצר
המוצר סופק וניתן לו אחריות על ידי היבואן קונים פלוס בע
בתאריך 7/11/2017 פנה אלינו הלקוח שלא קיבל תעודת אחריות למוצר ומעוניין להחזירו
הוסבר ללקוח שהוא מוזמן להחזירו אצל הספק מכיוון שמדובר באיסוף עצמי
לאחר החזרת המוצר ואישור הספק לכך נזכה את הלקוח
שרות גטאיט
מוצר:
מחבת כפולה
תמונת משתמש
שם:
cekimaya465
תאריך:
04/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המלצה שלי לו לקנות ב getit
יש לי הזמנה מ לפני שבועיים אני צריך לקבל עד 7 ימים ה שירות על הפנים
תגובת החנות:
הלקוחה מאיה מאשדוד הזמינה בתאריך 22.10.2017 מקרן קול/סאונד-בר אלחוטי Polkaudio דגם: N1- SURROUNDBAR
המוצר מסופק ישירות על ידי הספק סיריוס אלקטרוניקה
בתאריך 1/11/2017 פנתה אלינו הלקוחה שהמוצר עדיין לא סופק
באותו היום העברנו פנייה לספק
בתאריך 5/11/2017 עידכן אותנו הספק שהמוצר נגמר מהמלאי ולכן לא סופק ללקוחה
ההזמנה הועברה לביטול
שרות גטאיט
מוצר:
מקרן קול
תמונת משתמש
שם:
Vered
תאריך:
01/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רות לא לקנות דרכם ..!!!
ב 24/9 רכשתי דרך האתר מדפים לבית ,
בעת הרכישה היה כתוב שהמוצר יסופק תוך 7 ימי עסקים.
היום התאריך 1/11 ועדיין לא קיבלתי את המוצר!
אחרי שהמתנתי כמעט חודש ,יצרתי קשר עם מוקד "השירות" של החברה וכל פעם ניפנפו אותי בצורה אחרת ואמרו שהעניין יטפול ויחזרו אליי..
בפועל אני זאת שיזמתי כל פעם שיחה לשירות וכל פעם מחדש הייתי צריכה להסביר לנציג אחר את הבעיה וכך חוזר חלילה .
היום קיבלתי שיחה מ"מנהל" השירות (בחור בשם אורי) שהתייחס בצורה לא מכבדת ואף פוגענות, זלזל בי ,לא הקשיב בכלל לשיחה ,והפתרון היחד שהוצע לי זה לבטל את העסקה .
תגובת החנות:
הלקוחה ורד מזכרון יעקב הזמינה בתאריך 24.9.2017 מדפי עץ בשילוב מתכת מגולוונת Silver דגם: 4M
המוצר מסופק ישירות על ידי הספק סילבר יבוא ושיווק
בתאריך 26/10/2017 פנתה אילנו הלקוחה שלא קיבלה את המוצר הוצע ללקוחה פיצוי בגין העיכוב מטעם הספק
בתאריך 1/11/2017 פנתה הלקוחה שאינה מעוניינת במוצר ורוצה לבטל ההזמנה הועברה לביטול
שרות גטאיט
מוצר:
עץ בשילוב מתכת מגולוונת Silver דגם: 4M
תמונת משתמש
שם:
Yaniv
תאריך:
15/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מיטה זוגית בתאריך 10/09/17 חויבתי בכרטיס האשראי. היום התאריך 15/10/17 עברו יותר מחודש ימים ואף אחד לא יצר קשר!! אין מענה טלפוני אומרים שיחזרו ולא חוזרים התחייבו לזמן אספקה של 21 יום.... ראו הוזהרתם!! תחשבו פעמיים לפני שאתם מזמינים שם.. קראתי את כל הסיפורים פה ולא האמנתי אז שימו לב... אל תקחו סיכון זה להשים את הכסף על קרן הצבי...
תגובת החנות:
הלקוח יניב מחולון הזמין בתאריך 10.9.2017 מיטה זוגית מעץ מלא Bradex דגם: BALENO
המוצר מסופק ישירות על ידי טרנס איסט מיטל
המוצר נמכר עם זמן אספקה של עד 21 ימי עסקים,
ימי עסקים אינם כוללים שישי ,שבת, חג וערבי חג,
20.9.17-21.9.17 הינם ערב ראש השנה וראש השנה שאינם נכללים בימי העסקים,
4.10.17-5.10.17 הינם ערב סוכות וסוכות שאינם נכללים בימי העסקים
11.10.17-12.10.17 הינם ערב שמחת תורה ושמחת תורה שאינם נכללים בימי העסקים,
לפי הספק המוצר תואם ללקוח בתאריך 17.10.17 במהלך ימי העסקים,
צר לנו על הרגשת הלקוח אך יתכן ולא לקח בחשבון את מניין ימי העסקים כאשר ביצע את ההזמנה,
שרות גטאיט
מוצר:
מיטה זוגית מעץ מלא ברדקס
תמונת משתמש
שם:
levana
תאריך:
06/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמתי טלויזיה דרך גט איט ב03/09/2017.
זמן הספקה: 10 ימים
ספק: אל כל אלקטרוניקה
קיבלתי את הטלוחזיה ב 25/09/2017.
זה מה שקרה: אחרי שקיבלתי את הטלויזיה: שלחתי את המייל הזה:

****** התקשרתי אליכם כמה פעמים ועד שתפסתי מישהו אמרו לי שיחזרו אליי וכמובן.... אף אחד לא חזר !!!! אז במייל אולי תענו !!!!!! ****************

לפני כמעט כחודש אחותי הזמינה לי טלויזיה :
S. DIGITAL SMART LED 4K
במחיר של 1499 שח מתקן טלויזיה 99 שח הובלה 199 שח
הכל סה"כ :1797 שח

אז ככה:
1/ אלמוג (איש מחירות שלכם) התקשר אליה אחרי כמה ימים להגיד לה שהטלויזיה חסרה במליי והציאה לה "טלויזיה יותר טובה " ו "רק להוסיף 150 שח".
אז כמובן אחותי אמרה "כן" !!!!

רק שקבלתי את הטלויזיה "היותר טובה " אתמול (כמעט אחרי חודש מיום ההזמנה) ומה אני רואה ????
שאתם ממש עושים צחוק מהאנשים !!!!!
הטלויזיה פחות טובה ! ואחרי שהסתכלתי בהינטרנט , היא בידיוק בואותו מחיר מזאת שרציתי !

2/ עדיין לא קיבלתי מתקן קיר !!!!!


- או תזכו בכרטיס אשראי את ה-150 שח "שגנבתם" על טלויזיה "יותר איכותית "
- או תביאו לי טלויזיה באמת יותר איכותית ששווא את ה-150 שח האלה!

ובלי שנשלם עגורה אחת יותר !!!! (לא על הובלה ולא על החזר הובלה)

כי אם המוחר שלכם היה המיתי ולא היה מנסה לרמות את אחותי אז לא היה קורה כל זה !!!!!!!

מחכה לתשובה ממכם !
**************************************************************************************************
באותו יום שירות לקוחות התקשרו אלי ואמרו לי ש"מנהל" יחזור אלי תוך 24/48 שעות!

אנחנו 6/10 ואין עדיין תשובה מהם !

ואם כל זה אני רק מתקשרת וכל הזמן אותה תשובה "מנהל יחזור אלייך"
שירות על הפנים! בחיים לא ניתקלתי על דבר כזה!!!!!!!!!!!!!!!!
מוצר:
טלויזיה 50 S.DIGITAL SMART LED דגם: ES50FHD 4K
תמונת משתמש
שם:
לקוחה מאוכזבת
תאריך:
27/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ספה קצת פחות מחודש. זמן הספקה הובטח 14 ימי עסקים - כבר עבר. אחר כך - התכתבות והשארת הודאות, התוצאה הנו: בבקשה תשובה של ספק - "נתאם עם הלקוחה אספקה עד שבוע הבא לכל המאוחר" - אני צריכה להתעסק אם הספק - לא GetIt! ביקשתי טלפון של ספק ( BRADEX - גם מקבל ציון 1) -צלצלתי כל היום (גם הודעות) הם בקושי ענו רק למחרת. והסתבר דבר יפה: ספק מקבל את המלאי רק בשבוע הבא, ובגלל החגים אני אקבל את המוצר רק עוד שבועיים במקרב הטוב. אתם זוכרים 14 ימי הספקה ? תישכחו את זה. GetIt מבטיח הבטחה שלא ניתנת ליישום - אין מלאי בכלל. "ברדקס" לא עונה ומשקר...
והאורחים שלי שצריכים להגיע בסוכות- ישנו על הרצפה.
השורה תחתונה: ללא ברדקס , ללא GetIt
תגובת החנות:
הלקוחה בובל מירושלים הזמינה בתאריך 31.8.2017 ספת אירוח נפתחת למיטה זוגית Bradex דגם: S3002
המוצר מסופק ישיורת על ידי הספק טרנס איסט מיטל
המוצר נמכר עם זמן אספקה של 14 ימי עסקים אשר אינם כוללים ימי שישי,שבת,חג וערבי חג,
בתאריך 27/9/2017 פנתה אלינו הלקוחה לברר בנוגע לסטטוס האספקה ,
לאחר בירור מול הספק נמסר שסוכם מולם ומול הלקוחה אספקה בשבוע לאחר מכן,
אנו מטפלים בפניית הלקוחה ,
שרות גטאיט
מוצר:
ספה BRADEX S3002
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
12/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
ברק
תאריך:
11/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לקח לי מספר פעמים עד שהצלחתי להגיע לנציג שירות הלקוחות שלהם. בכל נסיון בו לא הצלחתי להגיע לנציג נשלחתי למוקד ההודעות שאילץ אותי להשאיר מספר טלפון לחזרה למרות בקשתי להמשיך ולהמתין לנציג בשל דחיפות העניין מצידי.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין בתאריך 27.8.2017 מקרר 260 ליטר סילבר peerless דגם: M-295S
בתאריך 5/9/2017 ביקש הלקוח לבטל את ההזמנה
בתאריך 11/9/2017 בוטלה ההזמנה בחיוב דמי ביטול,
שרות גטאיט
מוצר:
מקרר 260 ליטר סילבר peerless דגם: M-295S 926 ₪
תמונת משתמש
שם:
גל
תאריך:
10/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
על הפרצוף!!!!!!! בשתי מילים
קניתי ספה הגיעה קרועה מלמטה...שמתי לב רק יומיים אחרי הקניה. במעמד המכירה ענו לי מהר ובאדיבות "יחסית" (שכן גם לשאלות בקושי עונים אלא אם זה מכירה פרופר מהירה). ואז ניסיתי את השירות ונתקלתי בשירות מורט שיער ועצבים, ניתקו לי בפנים,חסמו אותי באתר שלהם, מעבירים לשירות הודעות בטענת "עומס" .כנראה עומס מרוב התלונות. לא מעבירים למנהל. קראו לי שקרנית .
בקיצור שיטת גזל. לוקחים כסף מהר ואחרי זה לכו חפשו אותם. מושכים כדי שהכסף יירד בטוח. ואז מעמידים אותך במצב שאם אתם רוצים תכסף חזרה תקבלו בלי דמי משלוח וביטול וכבר רק קניתם ו350 שח הולכים לפח..בקיצור אל תתקרבו!!!!! אני אחת מיני רבים שנפלה. הם משאירים רק תגובות טובות בפייס שלהם. וחוסמים את הגרועות. כל מה שכתוב עליהם לרעה נכון. ואני כמו רבים נפלתי...מה גם ,הספה לא איכותית לדעתי גם יד שניה התגלגלה מלקוח אחר לא מרוצה
גם כוכב אחד לא מגיע
תגובת החנות:
הלקוחה אילוז מרמלה הזמינה בתאריך 10.8.2017 ספת סלון מודולרית עם שזלונג SIRS דגם: LOREN בעיצוב אלגנטי ויוקרתי
המוצר מסופק ישירות על ידי הספק SIRS FURNITURE
עקב סירוב בכרטיס האשראי שמסרה הלקוחה הצלחנו לחייב את ההזמנה רק באתריך 15/8/2017
בתאריך 5/9/2017 לאחר חודש מההזנה פנתה הלקוחה שישנו קרע בתחתית הספה,
העברנו פנייה לספק שביקש מהלקוחה שתשלח תמונות של הקרע,
באריך 10/9/2017 פנתה הלקוחה שטכנאי היה בביתה ואינה מועניינת במוצר העברנו פנייה נוספת לספק שיצור קשר ויטפל בבעית השירות מול הלקוחה
שרות גטאיט
מוצר:
ספת loren.
תמונת משתמש
שם:
Rita
תאריך:
10/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוזר מאוד. קיבלתי ערסל שלא נראה כמו בתמונה ורציתי להחזיר. לא הצלחתי עד כה לתפוס את החברה במספר הטלפון, ובאתר החברה אין כתובת אימייל. יתרה מכך- יש טופס יצירת קשר שבשביל להגיע אליו יש צורך בסיסמא, אך הסיסמא שיש לי לאתר לא עובדת, לכן נתקעתי עם ערסל שלא רציתי ובלי שום אפשרות ליצור קשר עם החנות.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה בתאריך 4.9.2017 ערסל ישיבה 50/70 ס''מ RUMBA CAMPTOWN דגם: 14516
המוצר מסופק ישירות על ידי הספק אוהב ציון
אין לנו כל פנייה מטעם הלקוחה שהמוצר שהתקבל אינו תואם למוצר שפורסם,
לאחר הפנייה כאן העברנו פנייה לספק בנושא שיבדוק את הנושא,
ונעדכן את הלקוחה בהתאם
שרות גטאיט
מוצר:
ערסל ישיבה
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
03/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Sh
תאריך:
30/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר לפני כמעט חודש , עדיין לא הגיע.
אי אפשר להשיג אותם בטלפון או בכתב .
אל תתקרבו.
מוצר:
קופת חסכון
תמונת משתמש
שם:
ליאל
תאריך:
27/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחצלת דרך האתר באיסוף עצמי. לאחר כמה ימים קיבלתי פניה מהספק המקומי שלהם, שהמחצלת מוכנה לאיסוף, והם אישרו שאוכל להגיע גם בשבוע שלאחר מכן (עקב נסיעה שלי). כשהגעתי לספק הוא אמר שאין לו את המחצלת, והבטיח להשיג אותה ולהביא לי הביתה. לאחר כמה ימים זה אכן קרה, אלא שהמחצלת היתה במידה קטנה בהרבה ממה שהזמנתי (כחצי מהגודל הנדרש). דיברתי איתו וגם פתחתי קריאת שרות באתר GetIt, ומשני הכיוונים נאמר לי שהנושא ייבדק. המייל ממחלקת שרות של GetIt הבטיח שיחזרו אלי תוך 48 שעות. לאחר 4 ימים ללא תשובה התקשרתי לשרות לקוחות, והבחורה הנחמדה הבטיחה לחזור אלי תוך שעה עם תשובה. היא לא חזרה אלי. צילצלתי לספק, והוא טען שאין מחצלת כזאת במלאי של GetIt (היא עדיין למכירה באתר שלהם אגב), ושהוא יוכל לספק לי תחליף שצפוי להגיע מחו"ל בהמשך (לכאורה שבועיים), או שאעשה תהליך זיכוי דרך GetIt. בינתיים, זה מרדף מיותר עם שרות מתחת לכל ביקורת, ואי-קיום של הבטחות. לשם השוואה, קניתי במקביל גם מחצלת מספק אחר, וזה הגיע אלי תוך יומיים ללא כל בעיה. אם חשוב לכם לקבל את מה שהזמנתם, בזמן סביר וללא מרדפים ותירוצים, על סמך המקרה שלי הייתי שומר מרחק מ-GetIt.
תגובת החנות:
הלקוח בירן מכפר-סבא הזמין בתאריך 30/07/2017 מחצלת חוף מתקפלת לתיק
הלק'וח בחר איסוף עצמי בעת ההזמנה
המוצר מסופק ישירות על ידי הספק י.מ.הס
בתאריך 20/8/2017 לאחר כחודש מרכישת המוצר פנה אלינו הלקוח שהמחצלת אינו בגודל שהזמין
הועברה פנייה לספק,
אנו בודקים את הפנייה מול הספק ונטפל בהתאם,
שרות גטאיט
מוצר:
מחצלת חוף 1.8 על 3 מטר
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
27/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
27/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
vy
תאריך:
24/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תתרחקו!!!
הזמנתי מכונת כביסה ותנור מהאתר getit. לאחר 4 ימים יצר איתי קשר הספק ותאם היתי תאריך לאספקת תנור. התנור לא הגיע! כמובן שאף אחד לא יצר איתי ואיפשר להשיג בטלפון לא את הספק ולא את השירות לקוחות של getit. כעבור 5 שעות באותו יום יצרה איתי קשר נציגה של הספק התנצלה וקבענו מועד חדש גם אז המוצר הגיע שעתיים אחרי ממה שהובטח . מאז עבר 4 ימים ואני עדיין מנסה לתפוס (טלפונית ודרך פניות מהאתר) את שירות הלקוחות של getit כדי לבטל עסקה של מכונת כביסה (אין לי סבלנות להעבור את הסיוט הזה שוב) אין שום מענה, אין עם מי לדבר רק הבטחות שיחזרו אלי .
בסופו של דבר התנור עלה לי הרבה יותר מכל חנות חשמל בגלל הפסד של שני ימי עבודה . תיזהרו מהם אין שם אמא ואין שם אבא.
תגובת החנות:
הלקוח יבלנטייב מאשקלון הזמין בתאריך 10.8.2017 תנור בישול משולב כיריים גז Green Line דגם: GR-615SM
ומכונת כביסה 8 ק”ג 1000 סל”ד BOSCH דגם: WAW20460IL
כל מוצר מסופק ישירות על ידי ספק אחר,
מכונת כביסה 8 ק”ג 1000 סל”ד BOSCH דגם: WAW20460IL מסופקת ישירות על ידי חברת BSH היבואן הרישמי
אין לנו כל פנייה עד היום של הלקוח שמבקש לבטל את מוכנת הכביסה,
העברנו פנייה לספק לבדוק סטטוס אספקה של המכונה מול הספק ,
שרות גטאיט
מוצר:
תנור ומכונת כביסה gr 615SM
תמונת משתמש
שם:
יבגניה
תאריך:
22/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכרו לי מוצר מזויף (היצרן ברה"ב אישר זאת) וחייבו אותי בדמי ביטול ומשלוח לאחר שביקשתי לבטל את העסקה והחזרתי את המוצר.
בנוסף שילמתי דמי משלוח על מנת להחזיר את המוצר לספק. לקח להם זמן רב לזכות אותי.
יש לציין כי המוצר נמכר תחת השם והלוגו של המוצר המקורי.
לא אפשרו לי לדבר עם מנהל והתעלמו מחלק מהשאלות שלי.
לא הסכימו לזכות אותי בדמי הביטול שגבו ממני ודמי המשלוח ששילמתי.
לטענתם ביטול ההזמנה נעשה בהתאם לתקנון האתר למרות שבסעיף 11.6 לתקנון רשום : "במקרה של ביטול עסקה עקב פגם או אי
התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו על ידי המוכר לא תחויב בדמי ביטול כלשהם"
כמו כן, בס. 11.4. נרשם : "במקרה של ביטול העסקה מסיבה שאיננה פגם או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו על ידי המוכר המציע - תתבקש להחזיר את הנכס למוכר במקום שבו הוא מנהל את עסקיו".
מוצר:
בלנדר מעבד מזון 900W NUTRI BULLET דגם: 441
תמונת משתמש
שם:
Buyer
תאריך:
13/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני כבר שבוע וחצי מנסה להשיג נציג שרות של החברה הזאת.
לא רק שבקבלה שקיבלתי במייל לא רשום השם של המזגן שהזמנתי אלא שם של מוצר 800 שקל יותר זול, גם לא מצליח לתפוס אותם לגבי כלום לא לגבי שינוי שם המוצר בחיוב למוצר הרבה יותר זול, לא לגבי שלא חוזרים אלי.
כל פעם אומרים לי להשאיר מספר ויחזרו אלי, ארבעה פעמים התקשרתי בשבוע וחצי האחרונים כי כל פעם הבטיחו שיחזרו אלי תוך 24 שעות, אף פעם לא קרא.
שלמתי 3288 שקל על המזגן, עברו 13 ימי עסקים, לא מצליח להשיג אף אחד, עדיין אין לי מזגן בדירה ואין אף אחד שדבר איתי לגבי המשלוח או ההרכבה.

לא מוריד את המודעה הזאת עד שאני לא מקבל את כל מה שהבטיחו לי.
תגובת החנות:
הלקוח חיר מרמת גן הזמין מזגן tcl 20 בתאריך 26.7.2017 עם התקנה
הלקוח עודכן שעקב לחץ בהתקנות ההתקנה תבוצע עד 21 ימי עסקים,
סוף ימי העסקים הם 27.8.17
בתאריך 14.8.21 פנה אלינו הלקוח לראשונה בנוגע להתקנת המזגן,
הלקוח העלה את הביקורת במהלך ימי העסקים,
בעקבות הביקורת פנינו ללקוח האם עדיין מעוניין במוצר או מעוניין בביטול ההזמנה,
אנו ממתינים לתגובת הלקוח,
שרות גטאיט

מוצר:
שינו בקבלה, לא מוצא באתר!
תמונת משתמש
שם:
דודי
תאריך:
12/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר באתר גטאיט לפני כחודשיים בפרסום רשום שהמוצר בא עם 16 גיגה זיכרון פנימי, בפועל מופיע 5.9 גיגה.
עד היום הספק לא הצליח להראות לי 16 גיגה בפועל. הופנתי למעבדה בשם "בית המחשב" ושם גם לא הצליחו להראות לי את הנתון של 16 גיגה, ובזה נגמר הסיפור..בכלל אין עם לי לדבר. אני עדיין ממתין לגטאיט לתשובה איך הם מגנים גלי כלקוח קבוע..
תגובת החנות:
הלקוח הזמין בתאריך 29.6.2017 מחשב ''22 ALL IN ONE ViewSonic דגם: VSD221A
המוצר מסופק ישירות וכל המפרטים מועברים לנו על ידי הספק ג'נרל מכונות משרד בע
בתאריך 26/7/2017 לאחר חודש מהזמנת המוצר פנה אלינו הלקוח שהמחשב עם זיכרון נמוך מכפי שפורסם,
הלקוח הופנה לבדיקה מול הספק וגם הועברה פנייה לספק בממשק,
אנו מבריים את פניית הלקוח מול הספק,
שרות גטאיט
מוצר:
מחשב ''22 ALL IN ONE ViewSonic דגם: VSD221A
תמונת משתמש
שם:
Anna
תאריך:
03/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלנו מוצר פגום מההובלה , לא ניתן ליצור קשר עם חנות .
מגיעים אך ורק למוקד הודעות מתחייבים לחזור תוך 24 שעות ואף אחד לא חוזר , ממש אכזבה .
תגובת החנות:
הלקוחה לרמן מאריאל רכשה בתאריך 6.7.2017 ארון 8 מדפים משולב מראה לבן Homax דגם: שגיא
עקב בעיות באשראי ההזמנה אושרה וחוייבה רק בתאריך 10/7/2017
המוצר מסופק ישירות על ידי הספק יעקב נוי אחזקות ,
בתאריך 27/7/2017 פנתה אלינו הלקוחה שקיבלה את הארון פגום המראה שבורה
בתאריך 28/7/2017 שלחנו בקשה ללקוחה לשלוח תמונות לספק על מנת שיוכל לבדוק את הנושא,
מאז ועד קבלת ביקורת זאת אין לנו כל פניות מטעם הלקוחה,
אנו העברנו פנייה נוספת לספק על מנת שנצור קשר עם הלקוחה ויבדוק מולה את הנושא
שרות גטאיט
מוצר:
ארון 8 מדפים משולב מראה לבן Homax דגם
תמונת משתמש
שם:
ראובן
תאריך:
03/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברה גרועה מאד והתנהלות מרושלת ולא אחראית. לא עומדים בדיבור ,וממש מזלזלים בלקוח ! קניתי דרך האתר מכונת כביסה, והבטיחו שיגיע אלי תוך 10 ימי עסקים. הדגשתי שזה דחוף כי אנחנו משפחה גדולה בלי מכונת כביסה. בקיצור, עברו כבר מעל 3 שבועות, והמכונת כביסה עדיין לא הגיע ! התקשרתי אליהם עשרות פעמים והשארתי הודעות באתר. הם חזרו אלי והביעו פליאה "מה עוד לא קיבלת את זה ? אני מיד מטפל בזה." ובזה נגמר הענין. בסוף כשראיתי שהענין נמשך והמוצר לא מגיע, הודעתי להם שאני פונה לעו"ד ולמועצה ישראלית לצרכנות. אבל גם זה לא הזיז להם, ואני עדיין בלי מכונת כביסה ! חבל שהתחלתי איתם ואני דורש פיצוי על כל העגמת נפש שנגרם לי.
תגובת החנות:
הלקוח פייגין מהישוב עימנואל הזמין בתאריך 11.7.2017 14:14 מכונת כביסה 8 ק''ג Green Line דגם: GRL-W8105
המוצר נשלח ישירות על ידי היבואן ק מסחר ישיר
בתאריך 2.8.17 פנה אלינו לראשונה הלקוח שעוד לא קיבל את המוצר,
העברנו פנייה לספק לבדוק סטטוס אספקה אשר עידכן שהלקוח לא היה זמין לתיאום
הספק עידכן אתנו שהלקוח תואם
בתאריך 16.8.17 ניסינו אנו להשיג את הלקוח במספרים שמופיעים אצלנו לבדוק האם תואם והלקוח לא ענה,
אנו מטפלים בפנית הלקוח,
שרות גטאיט
מוצר:
מכונת כביסה גרין ליין דגם GRL-W8105
תמונת משתמש
שם:
shabi
תאריך:
27/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מהם,
קניתי מהם מזגן כולל התקנה, הם מתחייבים לספק את המזגן תוך 10 יום והביאו את המזגן לאחר שלושה שבועות וגם מזגן מדגם אחר שלא הזמנתי
כאשר בפועל אותו מזגן שהביאו נמכר באתר בכמה מאות שקלים פחות, פשוט ניסו לדחוף לי מזגן אחר ולעשות עליי קומבינה, מתקשר אליהם שולח מיילים כבר שבוע מגיע לשירות הודעות ואף אחד לא חוזר אליך.
בנוסף המתקין התעצל או שבכלל לא מקצועי בהתקנות כי לא ידע איך לצאת עם הצנרת החוצה, בקיצור הרבה עוגמת נפש, הרבה עצבים ושירות 0 אחד גדול.
תגובת החנות:
הלקוח שבתאי מגן יבנה הזמין מזגן כולל התקנה בתאריך 01/07/2017 02:24:50
בתאריך 24/07/2017 הגיע המתקין לבצע את ההזמנה של המזגן ומכיוון שמדובר בקיר שלא ניתן לקדוח בו לא בוצעה ההתקנה
בתאריך 27/07/2017 ביקש הלקוח לבטל את ההזמנה
ההזמנה של הלקוח הועברה לביטול לבקשתו
שרות גטאיט
מוצר:
מזגן 1 כ"ס של muller
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply