דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון וירטואלי (יבנה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אלפה שופס ניהול אתרים בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2000
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בGetIT ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
1050
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
619
16
415
נמצאו 1050 חוות דעת גולשים על GetIT
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
14/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
danie
תאריך:
12/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחיים אל תקנו מהם
מכרו לי מכשיר סלולר עם סריטות על המסך ושהתקשרתי לשירות לקוחות אחרי 3 ימים של תירתור הם נתנו לי תשובה: "ככה זה ואין מה לעשות"
אל תתקרבו למקום הזה !!!!!!
תגובת החנות:
הלקוח שפל מתל אביב הזמין בתאריך 3.6.2018 Apple iPhone 7 128GB SimFree Apple דגם: iphone 7 128GB מכשיר מחודש
המוצר מסופק ישירות וניתן לו שירות על ידי בסטרייד בעמ ,
בתאריך 10/6/2018 פנה אלינו הלקוח שאחרי שאסף את המוצר ובדק מצא שישנם שריטות קלות על המסך
אנו שלחנו פנייה בנושא לספק אשר הגיב שהמוצר מחודש ולכן ייתכנו שריטות קלות במסך ,
הוצע ללקוח ביטול עיסקה,
הלקוח סירב לכך , גם היום 13/06/2018 הספק מוכן לבטל את העיסקה ושיוחזר לו המכשיר,
שרות גטאיט
מוצר:
Iphone 7 128gb
תמונת משתמש
שם:
Avishay
תאריך:
05/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוט סלפי עם שלט אלחוטי. המוט הגיע ללא שלט.
עשרות טלפונים ופניות לאתר לא הועילו. שרות לקוחות גרוע ביותר. לא להתקרב!!!
תגובת החנות:
הלקוח אמסלם מכוכב יעקב הזמין בתאריך 13.5.2018 מוט סלפי טלסקופי ארוך במיוחד דגם: SG-GP143 + שלט בלוטוס מת מתאים למצלמות GO PRO +שלט בלוטוס מתנה
המוצר מסופק ישירות על ידי הספק Barcom
בתאריך 30/5/2018 פנה אלינו הלקוח שלא קיבל את השלט של המוצר
העברנו פנייה לספק המוצר,
אנו בודקים את פנייה לקוח מול הספק ונעכדכן בהקדם,
שרות גטאיט
מוצר:
מוט סלפי
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
04/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
אלינה
תאריך:
23/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חבל על הכסף!!!

רכשתי מיטה ברוחב וחצי מנגנון 4 מצבים RAM DESIGN דגם פרודיגי. חזרו אלי בטלפון והציעו לרכוש דגם משופר (עם מזרן כחול שייך לעמינח שהוא אמור להיות אורטופדי). הסכמתי.

בסופו של דבר קיבלתי קרש !! קמתי אחרי שינה על המיטה עם כאבים בגוף.
ממש אסון !!
ניסיתי לבטל ולהחזיר , נאמר לי שדמי ביטול והובלה על חשבוני וזה כמעט עלות של המיטה כולה.

לא להתקרב למוצר הזה!!

תגובת החנות:
הלקוחה חלבניקוב בת ים הזמינה מיטה ברוחב וחצי מנגנון 4 מצבים RAM DESIGN דגם: פרודיג'י בתאריך 1.5.2018
בעת ביצוע ההזמנה הלקוחה עצמה ביקשה את המוצר הנל כמו שראתה בגרופון
בתאריך 23/5/2018 ביקשה הלקוחה לבטל את ההזמנה מכיוון שלא מתאימה לה המיטה
הוסבר ללקוחה שבמידה ורוצה לבטל תחוייב בהובלות בגין המוצר ודמי ביטול כמתחייב בחוק
הלקוחה בסוף ביקשה להישאר עם המוצר
צר לנו על הרגשת הלקוחה
שרות גטאיט
מוצר:
מיטה ברוחב וחצי מנגנון 4 מצבים RAM DESIGN דגם פרודיגי
תמונת משתמש
שם:
Neta
תאריך:
22/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות על הפנים אל תתקרבו !!!!! ראו הוזהרתם !!!!!!!!!!!
רכשתי טלויזה ב 29.04 ועדיין לא הגיע אלי היום אנחנו ב 22.05
הובטח 10 ימי עסקים ואחריהם הובטח עוד 5 ימים וגם שזה לא הגיע הובטח תוך עוד 4 ימים

ועכשיו אני כבר ביקשתי לבטל את המוצר אז הם עושים לי בעיה אם ההחזר הכספי

החברה לא עונה ולא חוזרת להודעות
תגובת החנות:
הלקוחה אשכנזי מרמת גן הזמינה בתאריך 28.4.2018 טלוויזיה לד ''40 סמארט TV peerless דגם: 402S
בתאריך 6.5.2018 יצא המוצר למשלוח ע"י חברת YDM
בתאריך 8.5.2018 יצרה איתנו קשר הלקוחה שהמוצר עדיין לא הגיעה
בתאריך 10.5.2018 נמסר לנו שישנה בעיה עם המוצר עם חברת המשלוחים ועקב כך יצא מוצר חדש,
בתאריך 16.5.2018 יצרה הלקוחה קשר שאינה מועניינת עוד במוצר
בתאריך 16.5.2018 הועבר בקשת החזרה לחברת השליחויות
הוסבר ללקוחה שלאחר שיוחזר המוצר אנו נבטל את ההזמנה
שרות גטאיט
מוצר:
טלוויזיה לד ''40 סמארט TV peerless דגם: 402S
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
22/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מהם לעולם! התקשרו על מנת לשדרג את המוצר שהזמנתי כשסירבתי הטלפנית כמעט ניתקה עליי. המובילים התקשרו ב6 וחצי בבוקר! להביא את המוצר. בסוף הביאו דגם שלא הזמנתי שעולה 300₪ פחות למרות שאני שילמתי מחיר מלא בלי לעדכן ובלי להודיע. כשביקשתי הסבר טענו שרצו לשדרג אותי ומה הבעיה שלא עידכנו. בפועל כבר יותר משבוע אני מחכה שיבואו ויקחו את המכונה שלהם חזרה ויזכו אותי. מה שיוצא שאני כבר כמעט חודש ללא מכונת כביסה בגללם והם מבחינתם איו להם מה לומר בעניין..
מוצר:
Wae20216il
תמונת משתמש
שם:
אביכ
תאריך:
03/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סיוט!!!
רכשתי מהם כיריים מדגם מסוים ב 18.3. חברת אל כל שמספקת את המוצר, הציעה לי לשדרג למותג אחר אך סירבתי וביקשתי את המוצר שהזמנתי.
לאחר שבוע הגיע המוצר ולתדהמתי היה זה המותג שסירבתי לקבל. כמובן שעם הספק של גט איט לא ניתן ליצור קשר (מין טלפון חד כיווני) ומאז ועד היום (חודש וחצי עוד מעט) אני בהתכתבות אינסופית עם גט איט. לאחר שבסופו של דבר סיכמנו על החלפת המוצר, הספק הרשלן שלהם לא יכל לספק את המוצר לביתי אלא לעיר אחרת או שאמתין עוד ועוד שבוע עד שיהיה לו ״קו״ אספקה לאיזור שלי.
החלטתי לבטל העסקה מול גט איט לפני שבוע. הובטח שיזכו אותי. הספק מתקשר כדי לבוא לקחת את המוצר שסיפק אך עדיין אין זיכוי.
המדהים הוא, שפתאום כשאני מנסה להיכנס שוב לכתוב לגט איט דרך המייל שלי, אני נזרק לדף מכירות שלהם שממנו פשוט אין דרך לכתוב להם! מבוי סתום.
בקיצור, כנראה שזה יסתיים בסוף בתביעות קטנות לפי ההתנהלות שלהם ( כפי שקרה להם ב 2009).
ברכישות בעבר איתם זה לא קרה לי.
מוצר:
כיריים muller
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
24/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ב6/4/2018 קורקינט של שיאומי - זמן אספקה 7 ימי עסקים - עד היום המוצר לא סופק.
הפנו אותי לחנות מרשת אלקטרוניקה מוכרת לאסוף את המוצר אך המוצר לא נמצא במלאי.
לשירות הלקוחות אין תשובות והכל נמצא בבדיקות כל הזמן - בעיני שירות גרוע וזלזול בלקוח - וגם אםא המוצר לא במלאי איך אתם מעיזים לפרסם אותו באתר שלכם ולהתחייב ל7 ימי עסקים? שוקל מאוד לבטל את העסקה ולא להזמין מהם יותר אף פעם
תגובת החנות:
הלקוח סמואל הזמין בתאריך 06.04.2018 קורקינט קסיומי (יום שישי)
המוצר נמכר עם זמן אספקה של 7 ימי עסקים מיום סליקת האשראי,
בתאריך 08.4.18 נסלק כרטיס האשראי של הלקוח
בתאריך 18,19 חלים יום העצמאות ויום הזיכרון לחללי צהל,
בתאריך 26.4.18 סופק המוצר ללקוח לביתו,
צר לנו על העיכוב אשר נבע עקב לחץ מהחגים,
שרות גטאיט
מוצר:
xiaomi mijia
תמונת משתמש
שם:
idan
תאריך:
01/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להזמין! שירות הכי עלוב שיש.

לאחר הזמנה של פריט ב08.03.18 יצרתי קשר עם החברה לאחר שבועיים לבדוק היכן ההזמנה עומדת כיוון שרשום שזמן האספקה הינו 14 ימים.

המוצר היה מיועד לכבוד אירוח בערב חג ויומיים לפני טוענים שאפילו עוד לא יצא וזה צפוי לצאת בעוד כמה ימים.

לאחר שביקשתי לקבל זיכוי על המוצר הבטיחה נציגת שירות שיחזרו אלי עם תשובה אחרי 48 שעות וכמובן שלא קרה.

בקיצור לחסוך לעצמכם כאבי ראש! עדיף לשלם יותר ורק לא לרכוש דרכם בשום מחיר.

תגובת החנות:
הלקוח קרני מפתח תקווה הזמין סט סכו''ם איכותי ל6 סועדים LA kitchenette
המוצר מסופק ישירות על ידי הספק אוהב ציון
המוצר מסופק עד 14 ימי עבודה מסליקת כרטיס אשראי כמופיע במכירה,
כרטיס האשרי נסלק בתאריך 11/03/2018 ,
ימי עבודה אינם כוללים שישי,שבת,חג וערב חג,
בתאריך 27/3/2018 (לאחר 12 ימי עסקים) פנה הלקוח בטענה שעדיין לא התקבל המוצר,
נמסר ללקוח שאנו עדיין בימי עסקים הלקוח ביקש לבטל את ההזמנה לטענתו לא מעוניין עוד במוצר,
הועברה בקשת ביטול לספק,
בתאריך 2/4/2018 בוטלה ההזמנה וזוכה כרטיס האשראי של הלקוח,
שרות גטאיט
מוצר:
סט סכו''ם איכותי ל6 סועדים LA kitchenette דגם: 81964 BRUSSELS
תמונת משתמש
שם:
NHFK
תאריך:
26/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה לכורסת מסאז' מעור בתאריך 7.03.18 הובטח לי עם אורי משרות הלקוחות שהמוצר יגיע תוך 14 ימי עסקים ואפילו עוד לפני כן.
כאשר תמו 14 ימי עסקים והתקשרתי אין ספור פעמים,כדי לבדוק מה עם המוצר, נאמר לי שיש בעיה עם הספק והמוצר יגיע רק בסוף חודש מאי!!
זאת אומרת לחכות חודשיים שיגיע למלאי-ואם בכלל...
צורה מחפירה ביותר של זילזול בלקוחות שרוכשים מוצרים ובכלל לא מיידעים מראש על העיכוב שיהיה,ואם כבר יש עיכוב לא טורחים ליידע את הלקוח בשיחה טלפונית פשוטה.
ואם אני לא הייתי מתקשרת לשאול מה קורה עם זה-לא הייתי יודעת!!!
לא הייתי רוכשת את הכורסא אם הייתי יודעת מראש שהמוצר יגיע רק אחרי 3 חודשים.
לקחת את החיוב באשראי זה כן יודעים לבצע.
לא הייתי ממליצה לאף אחד לרכוש באתר זה.
תגובת החנות:
הלקוחה יהושוע מירושלים רכשה בתאריך 07/03/2018 כורסת טלוויזיה מפוארת American דגם: פילדלפיה עם מערכת עיסוי משוכללת,
המוצר נשלח ישירות על ידי היבואן ט.ב. דסל שיווק בע''מ
בתאריך 20/3/2018 פנתה אלינו הלקוחה שלא קיבלה את המוצר,
פנינו לספק לבדוק סטטוס אספקה,
הספק עידכן שיש עיכוב במלאי ויוכל לספק בתחילת מאי,
העברנו ללקוחה את תשובת הספק,
הלקוחה ביקשה לבטל את ההזמנה ,
ההזמנה בטולה בזיכוי מלא לבקשת הלקוחה,
שרות גטאיט
מוצר:
כורסת טלוויזיה ועיסוי דגם פילדלפיה
תמונת משתמש
שם:
Theodor
תאריך:
22/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לרוע המזל, חווית הקנייה שלי בחנות זו הייתה שלילית כי לא קיבלתי מידע מלא על המוצר. רציתי לקנות עמדת טלוויזיה וקניתי "מזנון מודולרי מעוצב מעץ פילדלפיה". בתיאור היה כתוב "שלושה חלקים 2 חלקים בגודל 50 ס''מ כל אחד ויחידה מרכזית בגודל 120 ס''מ", ובתמונה באתר נמצאה על יחידה מרכזית טלוויזיה. אבל לא היה כתוב שהעומק של יחידה זו הוא 24.5 ס''מ והגובה הוא 36 ס''מ בלבד. בהתחשב בתמונה ובמידות ליניאריות הנתונות, לא ציפיתי לקבל דבר כזה קטן. אז נתתי "המזנון" הזה לילד שלי לשחק בבובות.

מוצר:
מזנון מודולרי מעוצב מעץ 2.2 מ' Razco דגם: פילדלפיה
תמונת משתמש
שם:
תמר בר
תאריך:
25/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות רע מאד, לא עומדים בלוח זמנים- מפרסמים 7 ימי עסקים בפועל עברו 15 ימי עסקים וטרם קיבלתי את המוצר.
יום יום אני מתקשרת מספר פעמים ומקבלת מגוון תירוצים: יש הפסקת חשמל, פורקים סחורה מהקונטיינר, נותרו פגומים, זה במחסן לא ברור מה קורה....
פשוט מוקדנים שמקבלים הוראות כיצד לגרום למפח נפש.
אין אפשרות להגיע להנהלה להתלונן, אין להם פייסבוק, הם פשוט מגנים את עצמם כדי שהלקוח יישלם עבור המוצר אבל לא בטוח שייקבלו.
נכון להיום המוצר עדיין לא אצלי. אכזבה קשה ומרה.
המלצתי לא לרכוש מוצרים בgett it עדיף לשלם עוד קצת ולרכוש מוצר בחברה מהימנה. הטעות שלי שלא בדקתי על gett it כי אז הייתי מגלה ציון נמוך, אפילו יש ערך בגוגל עקיצה של gett it מכעיס מאד לגלות שזה המוטו שלהם- פשוט להתרחק ולא להזמין
תגובת החנות:
הלקוחה תמי מתל אביב הזמינה בתאריך 11.2.2018 כיריים זכוכית שחורה +ווק טורבו Green Line דגם: GR6008GB
בתאריך 22.2.2018 עוכדנו על ידי הספק בחוסר מלאי זמני
בתאריך 25.2.2018 יצא המוצר למשלוח
הלקוחה אמורה לקבל את המשלוח בימים הקרובים
צר לנו על חוסר הנוחות
שרות גטאיט
מוצר:
כיריים חשמליות זכוכית שחורה
תמונת משתמש
שם:
גדעון
תאריך:
25/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי 6 ימים ! - מתקשרים בזהות של "עולם הקולנוע" !, מתחילים לבלבל את הראש מהתחלה (כאילו לא בוצעה כבר קנייה וששולמה )ומבקשים לקבל פרטים בטלפון,.
זאת, למרות שהזיהוי שלהם שונה לחלוטין.
בשיחה זו אושרו פרטי הכתובת וההזמנה, אך למרות זאת בוטלה העיסקה כי הם לא מוכנים לבצע בלי לקבל טלפונית מס' זיהוי.
אח"כ הכתקשרו 3פעמים ועושים לך בלבול את הראש ועוד אומר שהם יחייבו בדמי ביטול בגובה 5%...
לבקשתי שישלחו ביטול אינטרנטי כדי שאדע שהרפתקאה איתם מאחורי - לא נתנו תשובה ברורה
בקיצור - לא רציניים בכלל, חווית קנייה גרועה, ולא יודעים לעשות עסקים בצורה אמינה. זה מה שאני הרגשתי במגע איתם

תגובת החנות:
הלוקח ברמץ מירושלים הזמין בתאריך 19.2.2018
לפני האספקה יצרנו קשר עם הלקוח לברר את פרטי הרוכש לוודא שלא מדובר בניסיון עוקץ
בתאריך 25/2/2018 ביקש הלקוח לבטל את ההזמנה,
ההזמנה הועברה לביטול בחיוב דמי ביטול,
שרות גטאיט
מוצר:
סאוטר 31 ליטר
תמונת משתמש
שם:
מקסים
תאריך:
18/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רשמים מחווית שירות מזעזעת. ב18.01 לצערי הרב הזמנתי באתר של GETIT מדיח של MIELE. נכתב אספקא תוך 10 ימי עסקים. תוך 10 ימי עסקים שום דבר לא קרה ואף אחד לא יצר קשר. אחרי פניות מרובות ביום שלישי נציג של GETIT חזר אלי ואמר שהמדיח יסופק בשבוע הבא שזה היה אמור להיות שבוע שעבר. נאמר לי בגלל עיקוב במכולה. במקביל נציג אחר של GETIT טען כי העיקוב נבע בגלל שלא עבר תשלום. כמובן השתשלום עבר וזה היה עוד חלק ממסכת השקרים המזוויעה של שני גופי
הכביכול השירות הללו. נציג של אלקטרא באותו השבוע ( אגב רוב השיחות מוקלטות) טען כי הם כן נתנו התראה לGETIT על העיקוב. כמובן אף אחד לא עדכן אותי על כך!!!! שבוע שעבר נציג השירות של אלקטרא הבטיח גם עד יום חמישי שעבר( 15.02) . גם זה עבר!!!. היום רק התקשרה נציגה של GETIT ושאלה בתמימות מעצבנת האם המדיח סופק?? הבטיחה לבדוק ולחזור. GETIT לפחות עונה. תשובות מטומטמות אך עונה. אלקטרא בכלל אי אפשר להשיג אותם.. אז נכון לעכשיו שבועיים עברו ממועד האספקה וטרם קיבלתי משהו . אהה שכחתי קיבלתי פיצוי מדהים מGETIT. שובר של 100 או 150 ש"ח מתנה. שניתן לנצל אותו באתר השירותי הזה אם קנית שם ב5000 ש"ח. אני כבר רץ. בקיצור ראו הוזהרתם. ואני בודק את הצעדים המשפטיים נגדם ומתרגם את זה בכדי לפרסם באתר של MIELE
תגובת החנות:
הלקוח גורדובר מחיפה רכש בתאריך 18.1.2018
ההזמנה נסלקת ומסופקת ישירות על ידי היבואן הרישמי אלקטרה
בתאריך 6/2/2018 פנה אלינו הלקוח שלא קיבל את המוצר
לאחר פנייה לאלקטרה הסתבר שהייתה בעית בסליקת האשראי
בתאריך 18/2/2018 פנינו ללקוח לבדוק האם סופק המוצר הלקוח עידכן שעדיין לא העברנו פנייה לספק
בתאריך 19/2/2018 עידכן אותנו הלקוח שמעוניין לבטל
העברנו בקשת ביטול לספק שיזכה את הלקוח בהתאם ולא יספק את המוצר,
אנו עוקבים אחרי בקשת הביטול של הלקוח
שרות גטאיט
מוצר:
Mile g4203sc
תמונת משתמש
שם:
ruthsabra666
תאריך:
17/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות לקוחות גס ומבזה. הזמנתי טלוויזיה דרך הטלפון שהייתה אמורה להגיע תוך 10 ימים עסקים. המוצר לא סופק ולא התקשרו לתאם או להודיע. כאשר התקשרתי לברר על מועד האספקה ניתן לי מועד משוער של שבוע אחרי מועד האספקה המיועד. הטלפניות היו גסות, לא הציעו עזרה ולא היו מוכנות לענות על שאלות פשוטות. המנהלת ניסתה ליצור קשר רק אחרי בקשות חוזרות מצידי וכשלא הצליחה לתפוס אותי בטלפון היא סירבה לדבר איתי כאשר התקשרתי אליה בחזרה. אחרי מספר שיחות הוצע לי פיצוי עלוב (ערכת ניקוי) וכל מה שקיבלתי לאורך כל הדרך היה יחס מעליב ופוגעני ועל כן ביטלתי את ההזמנה. אני לא אשוב לקנות בחברה זו אף פעם!
תגובת החנות:
הלקוחה ענבל מבת ים הזמינה טלוויזיה SAMSUNG UE50MU7000 SAMSUNG דגם: UE50MU7000
בתאריך 15.1.2018 נסלקה ההזמנה של הלקוחה
בתאריך 30.1.2018 התקבלה הכחשת עיסקה מחברת האשראי,
עקב כך ההזמנה הועברה לביטול ,
שרות גטאיט
מוצר:
samsung TV UE50MU7000
תמונת משתמש
שם:
אודליה
תאריך:
11/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי פינת אוכל מהאתר הובטח תוך 60 יום אספקה עברו יותר מ60 יום ועדיין לא קיבלתי את המוצר. התקשרתי מאות פעמים ולאחר המתנה של זמן ארוך כשעה השיחה נותקה וכך זה חזר על עצמו. השארתי באתר דרך צור קשר מיילים ולא נענתי. מאכזב מאוד. לא מתכוונת לקנות.משם יותר. את הכסף הם ידעו לקחת את המוצר לא קיבלתי.
תגובת החנות:
הלקוחה גבאי מביתר עלית הזמינה בתאריך 3.12.2017
בתאריך 3/12/2017 היה ניסיון סליקה של כרטיס האשראי של הלקוחה אך עקב סירוב לא עברה ההזמנה
בתאריך 4/12/2017 בוצעה העברה על ידי הלקוחה לחשבון הבנק
המוצר נמכר עם 60 ימי עסקים,
כפי שהוסבר ללקוחה ימי עסקים אינם כוללים יום שישי ושבת
60 ימי עסקים נגמרים בתאריך 27.2.18 (הביקורת הועלתה בתאריך 11.2.2018 כאשר אנו עדיין בימי האספקה של ההזמנה),
הוצע ללקוחה לבטל את ההזמנה או להמתין לאספקה,
לאחר בדיקה מול הספק נמסר שהמוצר יתואם במהלך שבוע הבא,
הלקוחה בחרה להישאר עם המוצר,
שרות גט איט
מוצר:
פינת אוכל פלוס 4 כיסאות
תמונת משתמש
שם:
ראובן
תאריך:
23/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב נייד מחודש. המחשב הגיע ונמצא מקוקל לאחר זמן הוחלף המחשב והגיע מחשב בצורה מזעזעת ,מראה חיצוני שחוק וכדי להסתיר את הפגמים הודבק עלי מדבקה שחורה.
מוצר לקוי שרות גרוע ויור מכל חוסר אמינות
תגובת החנות:
הלקוח בצלאל רכש מחשב נייד ''14.1 CORE I5 DELL דגם: E6420 מחודש בתאריך 26.11.2017
המוצר מסופק ישירות על ידי הספק וואי וואי מקצוענים
בעמוד המכירה צויין "המחשבים הניידים מגיעים ללא אריזה מקורית. הסוללה אינה במצב חדש, ייתכנו סטיות בזמן עבודה מהמוצהר באתר יצרן.
יתכנו סימנים קוסמטיים כגון סימני שימוש, שפשופים קלים ושריטות קלות."
בתאריך 23/1/2018 לאחר חודשיים פנה אלינו הלקוח שקיבל מוצר שלא נראה טוב עם סימנים קטסמטיים
הוסבר ללקוח שזה מה שהוזמן ובמידה ומעוניין לבטל יכול לשלוח את המוצר לספק ויחוייב בדמי משלוח
הלקוח סירב להחזיר את המחשב
צר לנו על הרגשתו
שרות גטאיט
מוצר:
מחשב ניידDEEL
תמונת משתמש
שם:
tdiorz
תאריך:
23/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם הייתי יכולה לדרג יותר נמוך, הייתי עושה זאת. ההתחייבות של גט איט לאספקה תוך 7 ימי עסקים היא פיקטיבית. עברו כבר תשעה ובמוקד(לאחר 4 שיחות ללא הסבר) הודיעו שמקווים שיגיע בעוד יומיים. בטלתי כמובן את העסקה. מוקד שירות נוראי שלא נותן מענה, התחייבויות שלא עומדים בהם ובעיקר גזל של זמן. חברה אחרת כבר מזמן הייתה מספקת לי את המוצר.
מוצר:
אליפטיקל
תמונת משתמש
שם:
Leonid
תאריך:
07/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי באתר get it את המערכת הישיבה המודולרית ram desing דגם: רויאל ביסיק.

ההבדל בין התמונה להמחשה לפריט שקיבלתי הוא תהומי.

מצרף את התמונה להמחשה לעומת הפריט שקיבלתי.
מוצר:
מערכת ישיבה מודולארית RAM DESIGN דגם: רויאל ביסיק
תמונת משתמש
שם:
נהוראי
תאריך:
30/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היה כתוב שהזמה תהיה עד 5 ימים והוא יגיע תוך 10 ימים לא כולל שבת ושישי וחצי ממה שהיה רשום שיהיה בחבילה לא היה והשליחים מזעזעים אם לא עונים אם אומרים לא עניתם לא תקבלו לא נבוא והייני צרכים ללכת לקחת ממנו השליח רע וטיפש שילך לעזאזל מהגט איט סיננו אותנו ולא חזרו אילנו מזעזע
תגובת החנות:
הלקוח דמרי מרמלה הזמין בתאריך 1.11.2017 טלפון סלולרי Note 4 SAMSUNG דגם: Galaxy Note 4 N910F מחודש
המוצר מסופק ישירות על ידי הספק מובייל בע
בתאריך 7/11/2017 פנה אלינו הלוקח שעדיין לא קיבל את ההזמנה,
לאחר פנייה לספק התברר שהמוצר יצא למשלוח ואמור להתקבל בימים הקורבים,
אנו מבינים שהמוצר התקבל אצל הלקוח באיחור קל של מספר ימים
צר לנו על תחושת הלקוח
שרות גטאיט
מוצר:
גאלסי נוט 4
תמונת משתמש
שם:
אליהו
תאריך:
17/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כורסאת טלוזיה דרך האתר המוצר הגיע בזמן מאוד נהנתי מהמוצר הבעיה שבאתר היה כתוב שיש אחריות לשלוש שנים ולא קבלתי שלחתי תלונה בשירות לקוחות ואמרו לי שאני יקבל תשובה תוך 48 שעות לאחר שלא קיבלתי תשובה שלחתי עוד פעם תלונה ואז ענו לי שאני צריך לפנות לחברה אח"כ קיבלתי מייל לבדוק את השירות וכתבתי שהם צריכם לדאוג לאחריות ולא אני בתגובה קבלתי עוד מייל לכתוב באתר כאן חוות דעת חיובית ולקבל תו 50 ש"ח אבל אני לא מרוצה אז אני כותב שיש להם בעיה עם אחריות וגם אחר כך ראיתי שכתוב כך כאן באחת החוות דעת לאחר מכן קיבלתי מכתב התראה שאם לא הסיר את הפרסום של חוות דעת זו יתבעו אותי על סך 50000 ש"ח ומאחר ויש לי הוכחה לכל מה שכתבתי חוץ מלחלק הזה שהם שלחו לי לבדוק את השירות וכתבתי להם שהם צריכים לדאוג לאחריות ולא אני א"כ יתכן שאני טועה לגבי חלק זה למרות שאני זוכר שכך היה ויש לי המייל שהם בקשו ממני דעה על השירות אך אין לי את מה שהשבתי להם ולכן פרט זה אינו מאומת ויתכן שזה טעות כדי שלא יכלו לתבוע אותי
תגובת החנות:
הלקוח אבו מבני ברק הזמין בתאריך 26.11.2017 כורסת טלוויזיה מפוארת עם עיסוי American דגם: פיניקס
המוצר מסופק ישירות על ידי הספק American
בתאריך 5/12/2017 פנה אלינו הלקוח שלא קיבל תעודת אחריות עם המוצר
הוסבר ללקוח שיכול לפנות לספק במספר 08-8521212 לקבלת תעודת אחריות
מאז אין לנו כל פנייה מתאם הספק
שרות גטאיט
מוצר:
כורסת טלוויזיה דגם פיניקס
תמונת משתמש
שם:
איציק
תאריך:
11/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שני מוצרים (אני לקוח ותיק של האתר) תנור סאוטר היבואן אלקטרה וטלוויזיה LG יבואן אלקול. מהתנור עדיין לא קבלתי פניה מהיבואן כבר עברו שלושה שבועות. אלקול פנו אחרי שבוע אך הם מוכני לספק רק מתי שנוח להם.
פניתי לגט איט בכל דרך אפשרית. בטלפון הם לא עונים אחרי כעשר דקות עונה שירות קבלת הודעות. גט איט לא חוזרים וזה קרה פעמיים.
באתר התלוננתי גם דרך מייל וגם תגובה. כל בקשותי לשוחח עם נציג עלו בתוהו.
גם דרך הפייסבוק לקח להם זמן לענות אבל שם הבטיחו שיטפלו - עדיין כלום.
אחד מרמות השירות הגרועות בהם נתקלתי.
תגובת החנות:
הלקוח וייגר דיוק בעץ בע''מ מתל אביב הזמין בתאריך 27.11.2017 14:4 תנור משולב כיריים Sauter דגם: SAF850
ההזמנה נסלקת ומסופקת ישירות על ידי היבואן אלקטרה מוצרי צריכה
בתאריך 13/12/2017 פנה אלינו הלקוח שעדיין לא קיבל את המוצר
בתאריך 14/12/2017 עידכן אותנו הספק שיתואם ליום למחורת
הלקוח במעקב אחר פנייתו
שרות גטאיט
מוצר:
תנור משולב סאוטר טלוויזיה 55 LG
תמונת משתמש
שם:
Yariv
תאריך:
05/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות גרועה מאוד הזמנתי מסך לפני שבועיים טרם קיבלתי אותו כמובן שלא ניתן להשיג את שירות הלקוחות והם לא עונים למיילים
תגובת החנות:
הלקוח הזמין בתאריך 21/11/2017
ההזמנה נסלקת ומסוקפת ישירות על היבואן הרישמי ח.י אלקטרוניקה
לפי לקוח היה ניסיון תיאום איתו ביום שישי 1.12.17 אך עקב כך שלא היה במקום המסירה לא בוצעה מסירה
הועברה פנייה נוספת לספק לבצע ניסיון מסירה נוסף
אנו מטפלים בפניית הלקוח
מוצר:
מסך מחשב LED 27'' LG דגם: 27MP58VQ
תמונת משתמש
שם:
ירון
תאריך:
30/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחירים אומנם זולים אך אל תתפתו להזמין מהם
לעולם לא קיבלתי שירות מחפיר כזה החל מטרטור בזמני האספקה,
נציגת מכירות שמתקשרת לדחוף לך דברים אחרי שקנית
וכלה בזה שהמוצרים מגיעים באיכות נמוכה ולא תואמים את התמונה.

הזמנתי ספה בצבע שמנת , הספה הגיעה עם רגליות חלודות ולבד שחור תפור באופן הזוי מתחת לבד כך שהוא יוצר כתם באמצע הספה.
החברה מתנערת לחלוטין מלקיחת אחריות
מוצר:
ספה פינתית דגם מדונה
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply