דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אביזרים ומכשירי סלולאר (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
VIP MOBILE
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בvipmobile ?
5.00
ציון ממוצע
3
חוות דעת בשנה האחרונה
418
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
3
0
0
כל הזמן
330
4
84
נמצאו 418 חוות דעת גולשים על vipmobile
תמונת משתמש
שם:
יוסף
תאריך:
17/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין להם משלוחים, האתר נותן מידע שיקרי בכך שהוא מציג כאילו החנות יש לה משלוחים חינם. אי אפשר גם לשלם באשראי ולשלוח שליח שלך.
אי אפשר לכתוב משלוח חינם אם אין כלל משלוחים לחנות.
כשמתקשרים לברר אתה מקבל מידע מינימלי ללא כל הסבר ומנתקים לך את הטלפון בפרצוף.
תגובת החנות:
הלקוח בירר פרטים באתר לגבי מוצר מסוג גלקסי 2, מוצר זה לא ניתן לקבל באמצעות משלוח, ולא ניתן לשלם באשראי, ותנאים אלו רלוונטיים רק למוצר זה בלבד. הלקוח מוזמן להגיע לחנות ולרכוש מוצר זה במזומן בלבד. שאר המוצרים כמובן זמינים לקהל לקוחותינו על פי מדיניות האתר.
מוצר:
Galaxy SII
תמונת משתמש
שם:
ישי
תאריך:
10/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום ,

הגעתי לחנות על-מנת לרכוש Samsung Galaxy S 2 . ראשית חשוב להדגיש שהם לא עובדים עם אשראי ככה שאם אתם בונים על תשלומים תשכחו מזה.

היחס של המוכר היה מחפיר ותוקפני והוא אף במונחים של מסחר אפשר לומר העיף אותי מהחנות.
ראוי לציין שאני איש הי-טק ואדם מנומס ונעים הליכות.

הגעתי לחנות , המוכר אמר לי שהגלקסי עולה 2510 וזה מגיע כולל מגן מסך ומדבקה למסך . ואף הגדיל לעשות והוציא את מגן המסך מהאריזה ונתן לי להתרשם ממנו . מסתבר שהרכישה במזומן בלבד , למרות שיש לו אשראי בחנות(תיכף תראו למה זה רלוונטי) הלכתי לכספומט בקרבת מקום , הכספומט היה סגור.
חזרתי לחנות ואמרתי שהכספומט סגור והאם ניתן בכל זאת לרכוש באשראי אפילו בתשלום אחד . המוכר אמר שלא - בצורה אגרסיבית - ושאם אני לא רוצה לא צריך.
איזו מן צורת דיבור זאת ?!
אוקי.. נשמתי עמוק , והלכתי לחפש כספומט אחר , כמובן שהמוכר לא יהיה אדיב מספיק בשביל להגיד לי היכן יש כזה.
מצאתי אחד לבסוף ומשכתי 2500 שקלים במזומן.
חזרתי לחנות לשלם ולקחת את המוצר + המגן.
המוכר סופר את הכסף ופתאום אומר לי , "אבל מה עם המגן ?" , אמרתי לו שהוא אמר בפירוש שזה כולל , אני הרי בכלל לא שאלתי על מגן הוא העלה את זה בעצמו.
בנקודה זו הוא ממש התחיל לדבר בצורה תוקפנית ואמר שהמגן עולה יותר ממאה שקלים (הוא עוד לא הזכיר את המדבקה) ושזה לא כולל , חזרתי והדגשתי שהוא אמר שזה כן כולל , כנראה מה שהוא חשב שיקרה שבן-אדם שכבר הוציא מהכספומט 2500 ש"ח יוסיף וישלם לו עוד 100 עבור מגן שמיותר לציין 100 עובר מגן זה שוד לאור יום!
בנקודה הזו המוכר החזיר את המכשיר לתצוגה ואמר לי "עזוב עזוב עזוב לא צריך!!! למה שלא תיקח הכל בחינם!!"
כאילו אני זה שבכלל ביקש את המגן מלכתחילה.
אי-אפשר היה לקיים שיחה פשוטה עם המוכר , הכל מתנהל בסטנדארטים של בזאר אגרסיבי.
למי שרגיל לסטאנדרטים של שירות לקוחות כפי שנהוג בארצנו הקטנה , שיתרחק מהמקום הזה.
מיותר לציין שאני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הייתי מגלה איזשהי בעיה במכשיר -- זה בטח היה מתפתח לחתיכת עימות מול המוכר התוקפן.

להתרחק כמו מאש !


מוצר:
Samsung Galaxy S 2
תמונת משתמש
שם:
Moshe
תאריך:
25/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תחילה אספר שבחרתי בחנות זו בגלל ההמלצות החמות באתר זאפ, ולמרות שלא הייתה הזולה ביותר (כ-75 שקל יקרה יותר מהחנות הזולה ביותר). המכשיר נקנה היום, ה25.3.12. בשיחה עם החנות בבוקר ביררתי אם המכשיר במלאי ואם הוא מגיע עם עברית מלאה. נמסר שכן, הגעתי וקניתי את המכשיר (המוכר ובעל החנות היה כל כך נמהר לבצע את המכירה), שעל שאלות טכניות פשוטות לא ידע לענות, וכמעט כל משפט שני שיצא מפיו היה: "תברר באינטרנט".נשארתי קצת בחנות לברר אם המכשיר עובד באופן תקין, אך מסתבר שבישראל, ברגע ששילמת, למוכר לא אכפת ממך. שחזרתי הביתה (כ-45 דקות נסיעה מהחנות), התברר לי שהמכשיר הגיע ללא היכולת לרשום בעברית (ללא פונטים, רק עם תמיכה)..אז כמובן שחזרתי לחנות להוספת השפה. לקח להם שעתיים לתקן את זה, לא לפני שהחליפו לי את המכשיר (מסתבר שנתנו לי במקום הדגם שביקשתי -MINI את הדגם של הGIO, שמגיע עם מעבד חזק יותר , בטענה שלא ניתן להוסיף עברית למכשיר זה. הייתי ממליץ בחום להתרחק מהחנות הזו, כי באמת היא לא שווה את הדירוג המושלם אליו היא זוכה. אם במידה ועשיתם את הטעות (שוב, לדעתי) והחלטתם לקנות בה, תבררו שהכל במכשיר עובד באופן מצוין, לפני שתצטרכו לחזור שוב ולבזבז זמן יקר!!!
תגובת החנות:
שמחתי לקבל את התגובה המצ"ב ואבחר להתייחס אליה משני היבטים , אחד בפתיחת דבריו של הלקוח הוא מעיד שפנה אלינו עקב המלצות חמות כלשונו, הדבר מעיד על אופן השירות , האמינות , והמקצועיות של VIP MOBILE בקרב הלקוחות

מעבר לכך שהדבר ממחיש שלא תמיד הזול משתלם לדבריו ועל כן בחר לפנות אלינו לרכישה.

לגופן של הטענות שהעלו - נמסר ללקוח המידע טלפונית אודות פרטי המכשיר - בהגיעו לחנות רכש מכשיר מדגם 5570I GALAXY מכשיר התומך חלקית בגרסת עברית (לא עם מקלדת מלאה)

מתברר שהלקוח קיבל את המכשיר לשביעות רצונו ללא התקנת הגרסה טעות שקרתה בתום לב ועל כן עם חזרתו לחנות הותקנה הגרסא ע"ג מכשיר המתאים מודל/דגם: Galaxy Mini S5570
יצרן: Samsung לתמיכה מלאה בעברית לפי רצונו של הלקוח ללא עלות נוספת כמקובל .

מבחינתו ב- VIP MOBILE זו זכות לתת שרות , אנו מצרים על התחושה שבה בחר הלקוח לצאת מאיתנו , ועל כך יש לנו את החובה להשתפר להבא, זו מטרתו העליונה של מתן משוב באתר , על מנת להתייעל ולהשתפר במטרה להמשיך לקבל את מירב הדירוגים הגבוהים מלקוחותינו המרוצים
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy Mini S5570
תמונת משתמש
שם:
קונה
תאריך:
18/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שברתי מסך והוא הפסיק להגיב למגע
התיקון היה מהיר ומסך החזיק מעמד במשך תקופת האחריות כמה ימים
אבל אחרי זה איזורים מסויימים הפסיקו להגיב למגע
ברור שרשמית אין לי CASE כי עברה תקופת האחראיות, אבל אם אתם שוקלים להחליף מסך, תחשבו פעמיים

למען גילוי נאות, החלפתי את המסך שוב בחנות אחרת ואחרי תקופת אחראיות גם במקרה הזה מסך הפסיק להגיב למגע

בשורה תחתונה, נראה שמשתמשים ברכיבים זולים שמתקלקלים מאוד מהר וללקוח כמובן אין דרך להעריך טיב הרכיב

הביקרות שלילית היא כי הייתי מצפה ממעבדה שתזהיר את הלקוח שרכיב המוחלף יפסיק לעבוד בדיוק אחרי סיום תקופת האחריות (זה ממש לא ברור מעליו). והם כמובן מודעים לזה, כי אני הרי לא לקוח יחיד עם מקרה כזה
מוצר:
החלפת מסך LG G2 G2
תמונת משתמש
שם:
abed alhleem
תאריך:
17/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חבל שעסק כזה עובד במקצועיות לעשות בלופים ולעבוד על הלקוחות שלהם ,

התקשרתי למעבדה לברר לגבי מחיר החלפת מסך לגלקסי 6 EDGE , כי הייתי מאוד זקוק לתיקון ,
*אמרו לי המחיר המפורסם בזאפ הוא המחיר למסך מחודש (750ש"ח).
-אמרתי להם שלא אכפת לי מקורי או מחודש העיקר מסך ..

הגעתי למעבדה בתל אביב אחרי שעה של נסיעה ושם : *אמרו לי שהם לא יכולים להחליף לטלפון מסך מחודש כי המסך שבור מבפנים !!

- חשבתי שהוא צוחק עלי !! אבל בסוף התברר שהם מחלפים רק הזכוכית השבורה החיצונית ב750 שקל ומשחקים אותה כאילו זה מסך מחודש ,והאמת אני יכול להחליף הזכוכית בבית רק ב 50 שקל אבל הבעיה הייתה לי במסך הפנימי , ובסוף מחוסר ברירה החלפתי מסך שלם ב900 שקל וכמעט החליפו ב 40 דקות שזה מאוד טוב
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S6 SM-G920F 32GB
תמונת משתמש
שם:
ofer mar
תאריך:
26/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תיקנתי בחנות הזו מסך שבור והוחלף לי המסך. הומלץ לי על מגן מסך מזכוכית תוצרת יפן במחיר של 69 ש"ח המספק מיגון לעילא ולעילא.
המוכר עשה לי שם תצוגת תכלית במהלכה היכה עם שדכן סיכות על המסך של הטלפון שלו שלטענו ממוגן עם מגן מסך זהה.
מה אומר ומה אוסיף, לא דובים ולא יער. בחלוף 3 שבועות הטלפון נפל מגובה של פחות ממטר והמסך עם מגן המסך התנפצו. מבחינתי מגן המסך הזה לא שווה אגורה.
כשבאתי לחנות נתקלתי ביחס מזלזל. המוכר הסתכל עלי כאילו נפלתי מהירח ולא הבין איך אני מעז לצפות שמגן המסך יגן על המסך. הוא אמר לי בהתנשאות שאין לו אלא להשתתף בצערי ומיד פנה ללקוח אחר תוך שהוא משאיר אותי לדבר אל הקיר.
בעל החנות לא מצא לנכון להכיר בשום אחריות על הנזק שנגרם כתוצאה מאי תפקוד מגן המסך. לא מדובר בנפילה של הטלפון מקומה שלישית אלא מהיד מגובה פחות ממטר.
בנסיבות שתוארו הייתי מצפה מבעל החנות לבוא לקראתי בהנחה על מחיר תיקון המסך. הוא לא שקל אפילו להציע לי דבר כזה. אני לחנות הזו יותר לא מתקרב.
תגובת החנות:
הלקוח אכן תיקן אצלנו את המכשיר.
אנו ממליצים לכל לקוח באשר הוא, אם תיקן אצלנו את המכשיר או רכש אותו דרכנו, להגן על המכשיר בעזרת האביזרים הנלווים בכדי להפחית את הסיכויים לשבר ולנזק עתידי עד כמה שאפשר.
אם זאת, על הלקוח להבין, כי משמעות ומטרת המגן הינה להפחית את הסיכויים (!) לשבר ולא למנוע אותו כפי שהגיע למסקנה הלא מתקבלת על הדעת.
כפי הנהוג בתחום הסלולר או לחילופין כל תחום אשר מתעסק בהחלפה או תיקון של חלקים או רכיבים אין אנו אחראיים על שבר או נזק עצמי מכל סוג שהוא על ידי הלקוח.
אנחנו מצרים על המקרה של הלקוח, ונשמח לעמוד לשירותו ולהמשיך לספק את רמת התיקונים הגבוהה והמקצועית ביותר בתחום הסלולר במחירים הזולים ביותר.

מוצר:
מסך LGG3 מגן מסך אייוזו יפן LG G3
תמונת משתמש
שם:
אלעד
תאריך:
15/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לשאול האם ניתן לבצע עידכון גרסא ורישום להודעות דחיפה של סמסונג, נאמר לי שלא, בלי הסבר וכעת שיש עידכון לא מיידעים אותי אפילו.
וגם השיחה היתה קצרה מאוד וישר נתקו.
קנו לי אותו בחנות, השירות הטלפוני על הפנים ולשלוח מייל מהאתר שלהם לא כדאי,
כי עד היום אף אחד לא הגיב להודעה.
שירות גרוע מאוד לא מרגיש לא VIP, ולא ניתן לקבל אותו במובייל (סלולרי) פשוט מנתקים אחרי שאתה מסיים לשאול את השאלה !
אחריות בחנות או מעבדה שלהם! ולא על נפילה או שברים למניהם!
מוצר:
סמסונג גלקסי S3 S3 כחול
תמונת משתמש
שם:
לירן
תאריך:
02/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המכשיר מחנות vip mobile, לפני כ- 4 חודשים. היום מסתבר לי שהמכשיר אינו פתוח בכלל לסים זר.!! (פתוח אך ורק לכרטיס סים של אורנג' וסלקום), וזאת למרות חוק שמחייב את כל החברות לפתוח מכשירים החל משנת 2011, ואילך.
מסתבר שלא חברת samsung היא זאת שייבאה את המכשיר לארץ, ולכן כנראה זאת הסיבה... בשיחה טלפונית עם החנות, מרחו אותי, ואמרו לי לדבר עם הטכנאי שלהם, זה אמר שעליי להגיע פיזית לחנות על מנת שיוכלו להתחיל לטפל בבעיה. ושאין שום דרך אחרת.. נכון להרגע הבעיה בעינה עומדת. - אני הייתי נמנע להבא מרכישה בחנות זאת.
מוצר:
סלולארי galaxy S2 galaxy s2
תמונת משתמש
שם:
א
תאריך:
30/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לאתר שלהם כדי לקרוא על המכשיר ולהחליט אם אני מזמין מהם את המכשיר.

מיד כשנכנסתי לאתר, תוכנת Norton Internet Security 2012 שלי הקפיצה אזהרה חמורה שלא זכור לי מתי ראיתי כזו על המסך, לפיה יש ניסיון פריצה מהאתר למחשב שלי ושהפעולה נחסמה ע"י נורטון. תוכנת הפיירוול שלי הציגה שמדובר בוירוס ברמת סכנה הגבוהה ביותר (צבע אדום).

למרות שנדהמתי מכך שהאתר של החנות נוגע בוירוס שתוקף את מחשבי הלקוחות שמבקרים בו, החלטתי להשאר באתר ולבחון קניה של המכשיר. או אז, גיליתי שכתוב שהמכשיר לכאורה לא במלאי "מופיע לחצן "הודע לי" (הודע לי מה? שיחזור למלאי??) ללא שום אפשרות להזמין או לשלם עבור המכשיר.

למרות כל זאת, החלטתי להתקשר לחנות ולשאול מתי המכשיר יהיה במלאי. דבר ראשון הודעתי לאדם שענה לי שכדאי להם לטפל מיידית באתר, כי הוא נגוע בוירוס שפוגע במחשבים של הלקוחות שלהם. הוא פנה למישהו נוסף שהיה בחנות ואמר לו משהו ברוסית עם המילה "וירוס".

ואז הוא פנה אלי שוב בלי שום התרגות ואמר לי "כן, במה אפשר לעזור לך". ציפיתי שהוא יגיד תודה רבה ויתן הוראה דחופה לפנות לחברת האירוח או למנהל האתר לבצע פעולות מיידיות לסילוק הוירוס. טוב, חשבתי שבט יקרה עד למחרת בבוקר ושאלתי אותו מתי הגלקסי 2 יחזור למלאי.
להפתעתי אותו אדם ענה לי שהמכשיר במלאי, אבל הם לא מבצעים משלוח שלו ולא מקבלים אשראי. אז אם כך, למה אתם מציגים מכשיר שאת לא שולחים ולא מקבלים אשראי בזאפ ומטרטרים את הלקוחות בשיחות מיותרות?!

תוך כדי השיחה איתי, בעל החנות פנה למישהו אחר שהיה לידו ואז חזר אלי ואמר תודה וסגר את הטלפון. לא בטריקה, אבל בקוצר רוח לא מנומס. וזה עוד אחרי שאני מיידע אותם בעניין שהוא היה צריך להודות לי שהבאתי בכלל לידיעתו.

מכיוון שאין לי כוונה להסתובב ברחונות ת"א עם אלפי שקלים ביד כדי לשלם לבעלי החנות במזומן ולבטל לאור ההתייחסות שלהם בשיוויון נפש לנזק שהאתר שלהם גורם למחשבי הלקוחות, החלטתי לוותר.

אבל ל VIP MOBILE כנראה לא אכפת שהאתר שלהם מדביק את מחשבי הלקוחות בוירוסים הרסניים וגם אין להם בעיה לפרסם מכשירים שאין אפשרות להזמין, אלא אם אתה גר ברחוב שלהם ומסתובב עם מזומנים בכיס. לא זכור לי מתי פגשתי עסק שלא מוכן לקבל אשראי, אפילו לא בתשלום אחד ועוד בטענה שאת המכשיר הזה "אוסרים עליהם למכור באשראי".

הסיבה שנתתי להם כוכב אחד ולא שניים או שלושה, נוגעת לעובדה הפשוטה שהודעתי להם על הוירוס שלהם באתר לפני כשבוע, ופשוט לא אכפת להם כנראה. הוירוס עדיין קיים ומדביק על מבקר באתר שלהם שאינו מוגן היטב. אם לא קיבלתם מתוכנת ההגנה שלכם הודעה שהאתר נגוע בוירוס, כנראה שנדבקתם, כי התוכנה שלכם לא מספיק חזקה כדי לעצור את המתקפה.

אמינות של חנות זה לא רק מכירה ושירות מאיר פנים, אלא גם אמינות של התשתית והתיחסות רצינית לתקלות ולסיכון של מתקנים שהלקוח בא איתם במגע. בכך VIP MOBILE נכשלו כישלון חרוץ והם מראים חוסר אכפתיות מוחלט כלפי הלקוחות שלהם! לכן לא ביצעתי אצלם קניה וגם לא אבצע.

אני מקווה שהם יטפלו כבר בוירוס באתר שלהם בדחיפות הנדרשת שהם מודעים לה היטב, ובכך לחסוך מאנשים עוגמת נפש רבה, איבוד מידע ונזקים של מאות שקלים.
מוצר:
סלולרי Galaxy S 2
תמונת משתמש
שם:
יש
תאריך:
21/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היי

תיקנתי מסך אייפון 6
שירן אדיבה, עונה לשאלות בסבלנות (תחקרתי לא מעט)
עבר שבועיים בערך מאז התיקון בינתיים הכל בסדר
משום מה אני לא מצליחה לשנות את הדירוג אבל השירות היה בסדר גמור , תיקון מהיר הייתי חוזרת לשם שוב
מוצר:
אייפון 6 6
תמונת משתמש
שם:
סנדרה
תאריך:
05/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
- מתנהגים כמו מכולת שכונתית - דורשים סריקת ת"ז ללא כל צורך למרות שנמסרו להם את כל פרטי התשלום.
- לא שמעו על אריזת מתנה, ז"א שאותו מוצר מיועד למתנה.
אין אופציה למסור את פרטי האשרי בטלפון, לאחר רישום כל הפרטים האחרים.

-האם הייתי קונה שוב בחונות זו? אולי. לא בטווח. אופצי זו חסרה בדירוג.
תגובת החנות:
שלום רב .
קראתי את תלונת הלקוח חסרת השחר . צילום של תעודה מזהה , זאת נדרש על מנת לוודא כי אכן מתבצע שימוש הוגן בפרטי כרטיס האשראי לפי תנאי ההזמנה באתר .
יש לציין שזוהי דרישת חברת האשראי עם ביצוע ההזמנה , לפי דין .!
בברכה הנהלת החנות .
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5
תמונת משתמש
שם:
Tanya
תאריך:
20/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי LG Nexus 5 בצבע שחור דרך האתר. רוצה להדגיש שלא היה אופציה אחרת לבחירת צבע חוץ משחור ולמזלי זה היה צבע שרציתי. תהליך ההזמנה היה קל ופשוט. ההזמנה התקבלה בתאריך 14/09/14 בשעה 06:57.
יום למחרת התקשרה אליי בחורה בשם דנה ואמרה שהיא ממליצה לי על משלוח מבוטח ב 30 שקל במקום רגיל חינם שבחרתי באתר. היא היתה נחמדה והסבירה על יתרונות המשלוח והסכמתי. גם מרצוני בחרתי להוסיף אחריות של יבואן רשמי, כי קראתי תקנון באתר והבנתי שהאחריות שנותנת החנות היא רק על תוכנה וגרסאות ולא שווה כלום. בסוף שאלתי את דנה מתי יוצא המשלוח והיא אמרה "בהקדם האפשרי, מחר".
ביום שלישי ב 16/09/14 אחר הצהריים שוב התקשרה אליי דנה ואמרה שאין להם במלאי צבע שחור ואם ברצוני לקבל מכשיר בצבע לבן. אמרה שיש מחסור גם אצל היבואן וגם בחנות ואפשר לחכות בערך שבועיים עד שיקבלו שחור ואז ישלחו לי אותו מייד. היא גם הציעה לבטל הזמנה בעלות של 100 שקל. מאוד התאכזבתי ומכיוון שלא יכולתי לחכות שבועיים אז בחרתי שישלחו את הלבן. בסוף השיחה שאלתי אותה שאלה פשוטה: "למה באתר יש אופציה רק לשחור ובפועל אין לכם אותו בכלל?". היא אמרה שאני צודקת ועכשיו היא משנה את זה באתר.
המכשיר יצא ב 16/09/14 והגיע אליי ב 18/09/14 בדואר ישראל מבוטח.
בסוף מכל הסיפור הזה הגעתי למסכנה שהחנות לא עוקבת אחרי המלאי שיש לה וגם לא עוקבת אחרי נתונים שיש באתר. כי אם באותו יום שרוצים לשלוח את החבילה מתברר שאין להם מלאי מבוקש, זה מצביע על סדר עדיפויות לא נכון בעת קבלת הזמנה מלקוח.
לעומת זאת המחירים שלהם נמוכים בהשווה לחנויות אחרות ושירות לקוחות הוא בסדר.
המלצה שלי לאלה שרוצים לקנות בחנות הזאת: לפני שאתם מזמינים, תתקשרו לחנות לוודא שיש להם במלאי את מה שאתם רוצים ותשאלו את כל השאלות שיש לכם לפני הרכישה.
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 5
תמונת משתמש
שם:
גולן
תאריך:
12/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כעיקרון המוכרים מבינים עניין ויודעים על מה הם מדברים, והמוכרת ג'נט עזרה לי באופן מעולה עם המכשיר והדביקה לי את מגן המסך. אך לצערי הרב הרגשתי קרירות מצד המוכרים, הרגשתי לא בנוח שם. וגם שאלתי בטלפון אם יש מכשיר שחור עם 32 GB, אמרו לי שכן, הגעתי לחנות וגיליתי שאין. בסוף התפשרתי על 16 GB, ועד עכשיו אני לא בטוח שטוב שהתפשרתי, כי אני לא יודע אם ה-16 יספיקו לי. ובנוסף לכל, קניתי מכשיר מהיבואן הרשמי ולא היה בפנים תעודת אחריות! לצערי לא אחזור לחנות הזאת יותר.
מוצר:
טלפון סלולרי G2
תמונת משתמש
שם:
yonilevin888
תאריך:
24/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דיברתי עם אלכס בטלפון לפני שהגעתי והתרשמתי לטובה
החלטתי לתקן מסך לאייפון איקס אצלהם
ויצאתי תוך 20 דקות אם חיוך
מוצר:
תיקון אייפון
תמונת משתמש
שם:
Uri
תאריך:
23/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מנו ודנה תודה על שירות מקצועי אמין ואדיב עזרתם לנו מאוד פעם שניה שאנחנו קונים כנראה שבאמת זול וטוב אצלכם
מוצר:
G3 G3
תמונת משתמש
שם:
Ofer
תאריך:
11/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות וקיבלתי שירות אדיב ונחמד שעזר לי לבחור טלפון. לאחר יום הבנתי שה-GPS לא עובד, חזרתי במהרה לחנות. בתחילה נאמר לי שבעיות מסוג זה אינן באחריותם ושעליי לפעול מול היבואן. לאחר ויכוח קל המוכרת יצרה קשר עם היבואן ודאגה לכך שהמכשיר יוחלף באותו רגע.

לסיכום, למרות ש'על הנייר' החנות לא אמורה לתת אחריות על המוצר הם כן לקחו אחריות וליוו אותי מול היבואן כדי להשיג לי מוצר תקין. על זה אני מאד מעריך אותם ואחזור לקנות שם שוב בעתיד.
מוצר:
טלפון סלולרי G2 mini
תמונת משתמש
שם:
מירב
תאריך:
15/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את הטלפון דרך האתרהבאינטרנט ,האתר מאד נח
למחרת התקשרה אלי ג'נט שהדגם שרציתי לא נמצא במלאי,אך הבטיחה שתעשה מאמץ למצוא לי מכשיר במהרה
לאחר יוומיים החלטנו להחליף דגם והטלפון הגיע למחרת,
שירות מאד אדיב,נעים ומהיר,בכל שאלה שפניתי ליעוץ קיבלתי תשובה
ממליצה בחום לקנות דררכם
מוצר:
טלפון סלולרי GT-I9300
תמונת משתמש
שם:
Alex Priev
תאריך:
08/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה נחמדה, טרם הגעה התקשרתי לחנות לוודא שיש את הסלולרי שרציתי.

התרשמות כללית מהחנות נעימה, פרט מחלק קטן שלא מצא חן בעייני ממלאים טפסים ולא מסברים על מה מבקשים לחתום.
מוצר:
טלפון סלולרי note 2
תמונת משתמש
שם:
ניר
תאריך:
16/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 7.8.13 ביצעתי הזמנה של מכשיר גלקסי 4 דרך האתר ומסירת כל הפרטים.
בתאריך 11.8.13 חזרו אלי מהחנות כדי לאשר את ההזמנה (הפרש של יותר מ - 3 ימי עסקים)
כאשר בפועל מסרתי את הפרטים המלאים כדי שלא יהיה עיכוב בהזמנה.
ב-11.8.13 לאחר אישור הפרטים נאמר לי שרק באותו יום יצא המכשיר למשלוח ויגיע בערך עוד 5 ימים דבר אשר הובטח באתר ובזאפ עד 7 ימי עסקים.
זה שהתקשרו לאשר את ההזמנה היה צריך להתבצע ביום העסקים הראשון ולא לגרום לעיכוב ההזמנה והמשלוח בעקבות כך.
העניין של הזמנה דרך האתר והשארת פרטים לא מובנת שאם בנוסף לכך נציג חוזר אליך ואפילו לא תוך יום עסקים אחד ובכך גורם לחשוב שההזמנה תקינה ותגיע בזמן, השיחה התבצע גם במהלך יום עבודה אשר ההזמנה דרך האתר הייתה לצורך מניעה השיחה ולקיחת זמן באמצע העבודה (אם ניתן מומלץ לבקש שנציג יחזור ובשיחה הטלפונית למסור את כל הפרטים ולברר את המידע כדי למנוע עיכוב),
בסופו של דבר המשלוח הגיעה מרגע השיחה וההזמנה הטלפונית תוך 3 ימים בדואר רשום.
בתאריך 9.8.11 נשלח מייל המבקש צילום של ת"ז אשר מכביד כאשר לא מתבצע דרך ההזמנה עצמה וכן יכול להקשות על לקוחות שאין להם סורק בביתם או בקרבת מקום בו הם נמצאים.
בנוסף נשאל לגבי ביטוח של דואר רשום בעלות 30 ₪ כאשר בבדיקה מול דואר ישראל השירות לא צריך לעלות יותר מ-15 / 20 ₪ וכן חוסר בדואר שליחים מחוץ לעיר תל אביב דבר אשר מקשה וקיים בהרבה חנויות אחרות אשר לא מצוין באתר ורק לאחר שנשאל באופן טלפוני נמסר כי קיים ושזה בעלות נוספת יותר גבוהה.
ממליץ לבצע את הרכישה ישירות מול החנות טלפונית ולא דרך האתר ולשאול את כלל השאלות וקבלת כל הפרטים כדי למנוע עיכובים בהזמנה.
מוצר:
טלפון סלולרי 4
תמונת משתמש
שם:
מיכל
תאריך:
12/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות ענייני ומהיר, עם זאת לא מאוד לבביים או חייכנים...
הרשימו כמקצועיים, נראו רציניים.
נראה לי שהייתי רוכשת שם שוב בגלל המחיר והמקצוענות
מוצר:
סלולארי גלקסי S3
תמונת משתמש
שם:
itzu
תאריך:
21/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זהו המכשיר השני שאני רוכש באמצעותו.
אני מגיע פיזית לחנות לצורך הרכישה .
המחיר נמוך ביותר שאני הצלחתי למצוא .
האיש הוגן ומקצועי.
מוצר:
טלפון סלולרי S3
תמונת משתמש
שם:
שרה
תאריך:
28/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הבעיה היא שהם לא נותנים אחריות אם המכשיר מתקלקל!
ולדעתי זו בעיה חמורה. אני קניתי כמה מכשירים ומתפללת שלא יתקלקלו. גיליתי רק לאחרונה שיש אחריות רק על הגירסה והתוכנה.
כמו כן האריזה היתה פתוחה ודיי חשדתי, התקשרתי לשאול אותם והם אמרו שהטכנאי פותח את כל האריזות כדי להתקין גירסה עברית ושמדובר במכשירים מקוריים עם מספר סידורי זהה במכשיר ובאריזה (מה שבאמת נכון).
לדעתי קיימת הטעייה מכוונת ועל מישהו לתת את הדעת על כך! באתר בזאפ רשום אחריות - שנה. וכשקיבלתי את המכשיר אף אחד לא אמר לי שמדובר באחריות רק על התוכנה. נתנו לי תעודת אחריות אבל לא חשבתי שיכול להיות דבר כזה.
הייתי מוכנה לשלם עוד מאה ש"ח ולקבל אחריות על המכשיר.
מלבד בעיה זו האנשים נחמדים ונותנים שירות טוב.

מוצר:
טלפון סלולרי galaxy 3
תמונת משתמש
שם:
Meir
תאריך:
26/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי עצמאית, השירות עם המון סבלנות , גישה חיובית ונחמדה
ואפילו הזכירו לי לקחת את התיק שלי כששכחתי אותו ביציאה (:
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S3
תמונת משתמש
שם:
rotem
תאריך:
15/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לאחר סקר בזאפ כשלה את המחיר האטרקטיבי ביותר, והמלצות טובות. מקום מרכזי, חנות מגוונת ואנשי צוות מקסימים. אני קיבלתי את השירות המעולה מדניאל, שידע לענות לי על כל שאלה בחיוך וסבלנות. לאחר קניית המכשיר דניאל בדק ווידא שהכל עובד כראוי, ואכן כך. מודה לכם על השירות וממליצה בחום :)
מוצר:
טלפון סלולרי אייפון 5
תמונת משתמש
שם:
mptmib
תאריך:
24/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המכשיר ביום חמישי דרך אתר האינטרנט וביום ראשון הגעתי לאסוף אותו מהחנות. הזמנתי את המכשיר הכחול אך שדרגו לי אותו ללא תוספת תשלום למכשיר בצבע השחור.
מכיוון שרציתי תחילה שהמכשיר ישלח אלי בדואר נתבקשתי לשלוח צילום של תעודת זהות וספח במייל.
כך עשיתי למרות שבדיעבד לא היה צורך כי הגעתי לקחת עצמאית.

ממליץ על חנות זו
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S3
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply