לא חוויתי יחס כזה ממזמן, מאכזב ברמות. הזמנתי טרמפולינה - התחייבו ל-7 ימי עסקים אספקה וגם נאמר בפירוש שבטוח אקבל לפני הזמן, התקשרתי אחרי שבוע נאמר לא לדאוג יגיע בזמן. לאחר 7 ימי ספקים כשפניתי לברר למה טרם קיבלתי מוצר ומה הצפי - ניתקו לי טלפון ואמרו לפנות לשירות לקוחות דרך הווטסאפ בלבד.
בווטסאפ שלחו לי תקנון בו רשום שבתקופת קורונה יש עיקובים וכאשר שאלתי מה מועד הצפוי - ביטלו לי עסקה
סתם חיכיתי שבועיים למוצר שלא קיבלתי ועכשיו צריכה להזמין שוב. יחס מזלזל ולא הגיוני
מוצר:
טרמפולינה CANADA-TOP
שם:
Ben
תאריך:
15/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כסאות ב 7950 שקל, שלושה חודשים לאחר מסירה קטסטרופלית שבה איש המסירה סירב לשאת את הקופסאות, כל הכיסאות היו שבורים !! אני אומר הכל !! התקשרתי בחזרה, הם אמרו לי שיש רק חודש ביטוח, אבל הצעתי לשלוח לי את אותם הכיסאות ב 200 במקום 800 לכיסא !! ארבעת הכיסאות החדשים נשברו לאחר חודשיים או שלושה. בלתי אפשרי להגיע, יש רק אדם אחד שמנתק לי באופן שיטתי!
מוצר:
כסאות
שם:
שמואל
תאריך:
14/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
מאוכזב מאוד, ניסתי לבצע עסקה באתר ולא השלמתי את העסקה למחרת דאגו להתקשר אליי ולשאול למה לא השלמתי את העסקה וכל יומיים דאגו להתקשר אליי לשאול למה אני לא משלים את העסקה וכל פעם שאלתי אותם אם קיים במלאי את המידה 140. ואמרו שכן וכן והעיקר להזמין ואחרי שקבלתי את האוקיי שלהם שאכן קיים במלאי בצעתי את העסקה אחרי יומיים דאגו לומר לי שאין את המיטה במלאי והיא תגיע רק בנובמבר (עוד 3 חודש) כן בזמן הזה אני אשן על הרצפה נודע לי שקיים את המידה 160 וצריך להוסיף כסף שהסברתי שאני מאוכזב מאוד שבגלל ששיקרתם שאכן קיים במלאי ותפסתם לי יתרה בכרטיס האשראי עכשיו זה בעיה בשבילי אצטרך לחכות רק לחודש הבא ללכת ולרכוש מיטה אחרת הם דאגו לחסום אותי בצ’אט בווצאפ ששוחחתי איתם במילה אחת ? מאוכזב מאוכזב מאוכזב יתר עד המידה !
מוצר:
מיטה זוגית מרופדת עם מגירת אחסון דגם סרינה
שם:
יעל וטוני
תאריך:
29/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
מאחר והם לא הייבןאנים הרשמיים הם מפנים לייבואנים ואין עם מי לדבר ! המענה רק בעת המכירה ולאחר מכן הם לא יכולים לעשות דבר. משלוח שנדחה ונדחה !
מוצר:
טרמפולינה VO2
שם:
עדו
תאריך:
27/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טרמפולינה לחצר שהייתה צריכה להגיע תוך 7 ימי עסקים ולא הגיעה. אין עם מי לדבר, שולחים אותך לוואטסאפ ושם לא עונים.... ממליץ להתרחק.
תגובת החנות:
זמן אספקה של המוצר עד 9 ימי עבודה. אחרי 5 ימי עבודה הלקוח החליט שאין לו סבלנות ובא לו לטנף. גזל ישולם ממעלה.
מוצר:
VO2
שם:
ואדים
תאריך:
02/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חוויית הקניה הכי גרועה שהייתה לי בזאפ. הזמנתי כיסא לחדר עבודה. הגיע עם שליח בתוך אריזת קרטון קרועה ומפורקת כולה. חלק אחד של הכיסא היה שבור והיו חסרים ברגים וספייסרים להרכבה. יצרתי קשר עם החנות, ולאחר שבוע קיבלתי את החלקים החסרים, אך הספייסרים לא התאימו לכיסא וברגים שהגיעו היו ארוכים מדי (כנראה שייכים למוצר אחר). נאלצתי לעשות אילתורים כדי לסיים את ההרכבה. לא ממליץ על המקום כדי להמנע מאוגמת נפש.
מוצר:
כיסא מעבדה ROSSO
שם:
חגית אבידן
תאריך:
06/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות נוראי . עושים טובה שעונים לך . הזמנתי כיסא וכבר כמה ימים מחפשת שמישהו יענה לי מה קורה עם ההזמנה. מעבירים מאחד לאחד ועונים בצורה לא יפה ולא עניינית. מצטערת שקניתי אצלם . כאב ראש אחד גדול
מוצר:
כסא
שם:
sheli
תאריך:
04/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהם מוצר ב500 ש"ח, גרה במרכז הארץ. בטלפון אמרו לי שיגיע עוד באותו שבוע ואולי אפילו למחרת. בינתיים עברו שבועיים וחצי ואין שום סימן מהם. ביזיון
מוצר:
מתקן כיפת הטיפוס של Lil Monkey ליל מונק
שם:
carmelbt
תאריך:
29/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות יותר מזעזע ממה שחשבתי אי פעם ששירות לקוחות יכול להיות הזמנתי כיסא מנהלים, והתקשרתי יום עסקים למחרת לוודא שההזמנה התקבלה (לא קיבלתי שום מייל אישור) ולשאול כמה זמן הם מעריכים שהוא יגיע, ואם הסגר יכול להשפיע על זה. ענה לי בחור שברגע שאמרתי שהזמנתי כיסא השיב "יצא אתמול, תנשמי" וניתק. בלי לשאול מספר הזמנה או לשמוע עוד פרטים. התקשרתי עוד מספר פעמים ללא מענה, בפעם החמישית בערך ענה אותו בחור, וכשאמרתי שוב שהזמנתי כיסא הוא התחיל לצעוק ששאלנו כבר 3 פעמים (?) ושהוא אמר לי שהוא יצא כבר, התחלתי לענות לו ובמילה השלישית הוא שוב ניתק. בנתיים מחכה לראות אם הפסדתי מאות שקלים או שאשכרה אקבל את הכיסא הזה
מוצר:
כיסא מנהלים
שם:
Meital
תאריך:
20/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מזעזע! מצטערת על הרגע שהזמנתי מהם מיטה.. המחיר ה"זול" יחסית לא שווה את היחס המזלזל וזריקת האחריות של החברה לחברה שמייבאת את המוצר, התשובות הניתנות לאחר חודש וחצי של המתנה למוצר הן שאני יכולה להחליט לבטל את העסקה במקרה של עיכוב.. בושה וחרפה, ממליצה להוסיף עוד כמה שקלים ושיהיה אמא ואבא לפנות אליו ולקבל תשובות . אני איתכם גמרתי ולא אמליץ עליכם לאף אחד ממכריי לקוחות מזעזע! מצטערת על הרגע שהזמנתי מהם מיטה.. המחיר ה"זול" יחסית לא שווה את היחס המזלזל וזריקת האחריות של החברה לחברה שמייבאת את המוצר, התשובות הניתנות לאחר חודש וחצי של המתנה למוצר הן שאני יכולה להחליט לבטל את העסקה במקרה של עיכוב.. בושה וחרפה, ממליצה להוסיף עוד כמה שקלים ושיהיה אמא ואבא לפנות אליו ולקבל תשובות . אני איתכם גמרתי ולא אמליץ עליכם לאף אחד ממכריי
מוצר:
מיטת קומותיים bradex דגם tailor
שם:
Michal
תאריך:
10/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חוויה לא טובה בכלל. הזמנתי מהם ארון בתוספת של מדפים כולל הרכבה. פעם ראשונה שבאו להרכיב את הארון פשוט הופיעו בלי תאום מראש (התקשר ואמר שעוד 15 דקות הוא יגיע). בנוסף, הוא לא הביא איתו את המדפים ואמר שיבוא עוד כמה ימים. המתקין לא ענה לטלפון והמשירות לקוחות של האתר אמרו שיבדקו. כרגע עברו חודשיים מאז שהתקינו לי את הארון, הביאו לי את המדפים (השאירו מחוץ לדלת) בלי להתקין אותם אחרי שמראש אמרתי כמה פעמים שזה לא משהו שאפשר לעשות לבד וששילמתי כבר על השירות. במייל עונים בבדיקה כל כמה ימים ולא חוזרים אלי ולטלפון עונים פעם ב.. ותמיד אין פתרון לבעיה. שירות מתחת לכל ביקורת - אין מחיר ששווה התעסקות של למעלה מחודשיים עבור משהו ששילמת עבורו. התעסקות שלא נגרמת ועדיין בהמשכים. אני לא מתקרבת אליהם יותר! לא ממליצה.
תגובת החנות:
הוסבר ללקוחה שמדובר על מתקין חיצוני של רהיטי יראון שאינו שכיר שלנו. עקב ריבוי תלונות על המתקין הפסקנו לעבוד איתו. הלקוחה נמצאת בטיפול ישיר של רהיטי יראון ובגלל היותה סטודנטית קשה מאוד לתאם איתה הגעה לתיקון הבעיה. היא תטופל!
מוצר:
ארון בגדים קלסי דגם 607 רהיטי יראון
שם:
tomstokelman
תאריך:
15/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רציתי להזמין את הספה. התקשרתי לפני לוודא עם החנות שהיא במלאי, כי אחרי הבירור עם היבואן הבנתי שאין לו מלאי. מהנציג בחנות נאמר לי כי יש להם מלאי משלהם של 40 יחידות. כמה ימים לאחר ההזמנה קיבלתי מייל שטוען שאזל המלאי מהספה. התקשרתי לחנות להבין את פשר הדבר ונאמר לי שנעשתה טעות כשאמרו לי שיש 40 במלאי. התנהלות מתחת לכל ביקורת.
מוצר:
ספה ARTO BRADEX
שם:
Jacob
תאריך:
14/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לא הייתי רוצה לכתוב חוות דעת שלילית, אבל חווית הקנייה היתה דיי שלילית. למרות הבטחה לספק את המוצר תוך שבעה ימי עסקים, זה התארך לשבועיים. בניסיון לברר מה קורה עם המוצר דיברתי עם בחור שלא זוכר את שמו שבצורה גסה ומזלזלת ניתק את הטלפון. בניסיון לדבר איתו שנית ענה לי גם כן בצורה לא מכבדת. בחור בשם יניב קצת תיקן את החוויה התקשורתית ובאמת שיתף פעולה וכל הכבוד לו על זה. בסופו של דבר קיבלתי את הבריכה ללא מוצרים שהזמנתי בנוסף. אחד מהם עד עכשיו לא הגיע, בלאגן שלם.
מוצר:
bestway 56414
שם:
Alek
תאריך:
13/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
לא היה להם מוצר בגודל שהזמנתי אז סיפקו מוצר גדול יותר שלא התאים וגבו 380₪ על התקנה כדי להתאים (לנסר) את המוצר לגודל שצריך.
מוצר:
188416
שם:
אני
תאריך:
12/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ספה נפתחת דרך האינטרנט ,שילמתי מידית ב 23.5 זמן הספקה עד 14 ימי עסקים. אחרי שבועיים צלצלו ואמרו שאין את הצבע שרציתי ואם אני רוצה יש אפשרות להמתין חודשיים .אם אינני מעונינת אז יש צבע אחר הספקה מידית. מכיוון שאני צריכה את המוצר החלטתי להתפשר ולקחת צבע אחר רק שיגיע מהר. היום 12ליוני עדיין לא קיבלתי את המוצר שכ4מור התקשרתי על הצבע שלו וגם חייכתי ונתקלתי הייתי אומרת בשיח לא נעים ובחוסר סבלנות והאשמות לא ברורות. אזכיר שאת הכסף כולל התקנה שילמתי באותו היום. לא מרוצה מהשרות ,מהיחס ובעיקר מההתיחסות בשיחות הטלפון עם קונוטציה ביריונית. ממתינה למוצר בתקווה שאקבל אותו. לי נאמר שזו בעיה שלי מול היצרן או היבואן ואני אומרת שזה אני מול החנות בה רכשתי. בנוסף אםשר היה לומר שאין . ביקשתי לדעת מתי ולא קיבלתי תשובה. לא ממליצה מאוכזבת מאוד
מוצר:
Bruno bradex
שם:
אתי ועידן
תאריך:
05/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
ואוווו מעולם לא כתבתי חוות דעת שלילית על עסק, אני האחרונה שתפגע בפרנסה של אנשים, אבל החברה הזאת היא פשוט ביזיון אחד גדול וחבל שאחרים גם יתאכזבו כלכך.....
תחילה הזמנו טרמפולינה בגודל 12 פיט לאחר שביררנו מס' פעם מול משה מהמחסן שהיא אכן נמצאת במלאי, משה אמר שיש שתיים אחרונות ושנזדרז להזמין, כמובן שרכשנו עוד באותו מעמד של שיחה והסברנו למשה שמאוד דחוף לנו לקבל את המוצר בשל חגיגה שמתקיימת אצלנו בבית.
לאחר שלושה ימים קיבלנו sms שאין את המוצר במלאי!
התקשרנו שוב לאותו משה, הוא הסביר שכנראה מישהו אחר רכש לפנינו (תמוהה מאוד........) לא נותרה לנו ברירה, האירוע מתקרב אז הזמנו טרמפולינה גדולה יותר (14 פיט) ואף שילמנו כ 700 ש"ח יותר! שוב, שאלנו את משה האם הוא מתחייב ל7 ימי עסקים של משלוח כפי שמוצג באתר שלו והוא אמר שכן , שוב שאלנו אם בטוח קיים במלאי ושוב הוא ענה שכן ושלא נדאג ושוב הוא מיהר לקבל את מס' הכרטיס אשראי שלנו.
עברו 7 ימי עסקים, אף אחד לא יצר איתי קשר אז התקשרתי שוב למשה, הוא העביר אותי לשירות לקוחות, ענה לי בחור בשם יניב שאמר שהם לא מתחייבים ל7 ימי עסקים לאיזור המגורים שלי, הסברתי לו שכך משה הבטיח וששאלתי מס' פעמים כדי לוודא. בעלי התקשר גם הוא ליניב לנסות להבין היכן הדברים עומדים והוא ניתק לו את הטלפון בפנים. אז חזרנו שוב למשה.... שזילזל מאוד ברכישה שלנו ובצורך שלנו לקבל את המוצר וטען ש"הוא רק נציג".....
לצערי התעלמתי מהנורות האדומות בדרך ורכשתי מהם, אבל אני באמת לא ממליצה לאף אחד לרכוש מהם דבר.
תגובת החנות:
במעמד ההזמנה הלקוחה שכחה לציין שהיא גרה בגבול עזה. היא קיבלה את המוצר כ-9 ימי עסקים לאחר ההזמנה- זמן סביר בהחלט ליישוב מרוחק ומבודד. היא פגעה בשמנו ובפרנסתנו.
מוצר:
טרמפולינה vo2 14 פיט
שם:
דוד
תאריך:
06/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
גועל נפש ובושה וחרפה. לא הייתי ממליץ לאף אחד לקנות מוצרים מהם. איכות ירודה - מקבלים מה שמשלמים... הזמנתי ארונית לשירותים מדגם כתר. המוצר הגיע באיחור של שבוע בקופסא מכוסה בעובש שחור עם גידול פיטריות מבפנים ומבחוץ. התקשרתי אל החברה לבקש פיצוי. הנציג היה מאוד חצוף וקרא לי בשמות מגעילים. אמר לי שזה לא מעניין אותו ושמצידו אני יכול להתקשר למשרד הבריאות!?
תגובת החנות:
הלקוח קיבל קרטון מלוכלך. התקשר אלינו להתלונן. שאלנו אם המוצר בפנים חדש . ענה שהמוצר חדש אולם הקרטון מלוכלך והוא דורש שנשלח לך מנקה הביתה. הצענו ללקוח לבטל עסקה ולקבל את כל כספו חזרה אולם הוא עמד על כך שהוא דורש מנקה לבית של אימו. לצערנו בלתי אפשרי להתמודד עם דרישה כזאת בצורה טובה.
מוצר:
כתר פלסטיק 17191652 ארון אמבטיה אומגה
שם:
Ben ben
תאריך:
26/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
וכלים מספר 1 לא לקנות מהם כלום הזמנתי מיטת קומותיים שהם התחייבו והיה רשום בפירוש עד 30 ימי עסקים וזה היה מאוחר בשבילי אבל הנציג אמר לי שהוא בטוח שזה יגיע תוך שבוע שבועיים בסוף אחרי בירור דרך החברה עצמה של המיטה הבנתי שבכלל המוצר עדיין לא הגיע לארץ ביצעתי את ההזמנה ב9/10 ועד עכשיו לא קיבלתי את המוצר. ושמתקשרים אליהם לברר על ההזמנה הם עונים בחוצפה תפנה לחברה של המיטה זה לא קשור אלינו ומנתקים גועל נפשש
תגובת החנות:
לקוח הזמין מוצר והופנה לברדקס היבואן הרשמי לצורך מענה טלפוני. משלא הצליח להשיגם פנה אלינו שוב. ביקשנו ממנו שימתין עד שיחזרו אליו. ברדקס חזרו אליו טלפונית וגם פיצו על האיחור
מוצר:
מיטת קומותיים ברדקס
שם:
karat
תאריך:
25/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה גרוע!!! שירות לקוחות גרוע!!! רכשתי משקפת מהאתר עם משלוח של עד 7 ימי עסקים פתחתי פנייה לנציג דרך האתר אולם לא קיבלתי מענה. לאחר 8 ימי עסקים התקשרתי למרכז הזמנות הארצי ענה נציג לא נחמד שאמר שההזמנה תגיע בעוד מספר ימים.... לאחר שאמרתי לו שהקניה מיועדת למתנה ואם היא לא תגיע עד מחר אני מעוניין לבטל הוא אמר בסדר וניתק בפנים!!! הסטאטוס של ההזמנה באתר שונה ל "קבלת מוצר חוזר מהלקוח"
תגובת החנות:
בבדיקה מול חברת שליחויות הלקוח לא ענה לטלפון מספר פעמים רב ולכן המשלוח לא הגיע אליו. בשיחה מוקלטת שנבדקה הנציג לא ניתק ללקוח את הטלפון אלא אמר לו שיבדוק את הדברים ויחזור אליו. הלקוח ביקש שאם ההזמנה לא תגיע עד יום למחרת הוא מבקש לבטל והנציג השיב לו שזה בהחלט אפשרי.
מוצר:
משקפת 10-30X60 KONUS
שם:
gali
תאריך:
18/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כיסא אורטופדי (הייתה אמורה להיות מתנת הפתעה)בצבע אפור יוקרתי, כך צויין באתר שלהם, קיבלתי בצבע שחור, גם כן חברת שליחויות ציטה, שדרכם נשלח המוצר לא טעמו איתי מראש וכל פעם ששליח הגיע ולא הייתי בבית הוא לא הסכים לחכות אפילו 10 דק, כשפניתי לשרות לקות של סלופרייס לפטרון של 2 הדברים הנציג הציע לי לאפשר לשליח להשאיר את המוצר ליד הדלת או לבטל את הזמנה ולשלם קנס 70 שח עבור המשלוח שנעשה. הכי משפיל שלא הייתה לו סבלנות לדבר איתי וכל פעם הוא היה מנתק את השיחה לי בפנים... מאוכזבת מאוד...
תגובת החנות:
לצערנו יש לקוחות שבאמת אי אפשר לתקשר איתם. היא קיבלה בדיוק מה שהזמינה 5 ימי עסקים אחרי ההזמנה. כולם מעליבים אותה והיא לא מוכנה להקשיב רק לדבר. לא מאחל לאף בעל עסק להיתקל במקרים כאלה. במפרט המוצר רשום : ריפוד בד מיקרופייבר נעים ואיכותי בצבע שחור וידיות בצבע אפור מטאלי - זה בדיוק מה שקיבלה. סרבה לקבל את המשלוח למרות שהגיע אליה בזמן. דיברה לשליח כאילו הוא עבד שלה.
מוצר:
כיסא אורטופדי תלתן
שם:
אמיר
תאריך:
10/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי נעלי ריצה של ניו באלנס דרך הטלפון וכאשר ניתקתי את השיחה התברר שהמוכר טעה במחיר ובמקום 648 חייב אותי על 669. התקשרתי מייד וביקשתי לקבל החזר. נאמר לי שיבוצע. לאחר כמה ימים התקשרתי שוב ונאמר שאראה בעוד כ- 5 ימי עסקים. עדכון: לאחר שכתבתי את חוות הדעת כאן לבסוף קיבלתי את ההחזר.
מוצר:
New Balance 990v4
שם:
Guy
תאריך:
13/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
3 ימים לאחר שאישרו את ההזמנה, הודיעו לי במייל שהמוצר אזל מהמלאי ולא אוכל לקבלו, זאת בניגוד למייל שקיבלתי מהחנות למחרת יום ההזמנה, שהכל תקין והמוצר בדרך.
מוצר:
מושב בטיחות Marathon ClickTight Britax
שם:
אריה
תאריך:
13/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה טובה, המשלוח הגיע בזמן. עם אפשרות מעקב אחר המוצר. אבל המוצר (נעליים פגום, האריזה הרוסה) פגום. לפתע התברר לי שאין אחריות יבואן.
מוצר:
נעליים
שם:
שי
תאריך:
18/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהחברה מחסן כתר ושני סטים של מדפים. באתר החברה מתחייבת לספק תוך 7 ימים. בטלפון אמרו לי שזה יכול להתאחר עד 10 ימים. בפועל המחסן הגיע אחריי חודש, ללא הודעה מוקדמת או תיאום מראש, ללא המדפים וללא חשבונית שלחתי מספר מיילים לאתר החברה אך לא קיבלתי מענה. לאחר חודש וחצי קיבלתי הודעה מצ'יטה כי המדפים יגיעו היום.
חווית קנייה גרועה. החברה לא יוצרת קשר, לא מעדכנת את הלקוח ולא מגיבה למיילים. לא ממליץ כלל
צירפתי את מספר ההזנה כי לא קיבלתי חשבונית
תגובת החנות:
הלקוח גר בהתנחלות מרוחקת ומבודדת. הלקוח דרש שרק נהג יהודי יגיע אליו. לפיכך זמן האספקה התארך אולם בסופו של דבר תוך פחות מחודש הלקוח קיבל את מה שהזמין.
מוצר:
מחסן כתר
שם:
yf
תאריך:
31/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כסא מנהלים דגם טוראג, ראיתי באתר שהם מתארים אותו כמוצר מקורי בהתחייבות, ואכן המחיר שהם מציעיעם הוא זול בהחלט משאר החנויות. רק אחרי שקיבלתי התברר שהם קוראים לטוראג שם חדש, כל החנויות מביאים כסא מסויים והם החליטו לקרוא לכסא אחר בשם כזה, אמנם הוא דומה אבל לא מתקרב ביופי וכנראה גם באיכות, חבל.
תגובת החנות:
חבל שהלקוח לא דובר אמת. הלקוח קיבל בדיוק את מה שהזמין מוצר מקורי של יבואן רשמי בישראל. המפרט והתמונה זהים למה שקיבל. איננו אחראיים לפרסומים באתרים אחרים. הצענו ללקוח להחזיר את המוצר ולקבל את הכסף חזרה אולם הוא כבר הרכיב את המוצר. חוות דעת זאת היא גזל פרנסה.