בתאריך ה2/9/2012 הזמנתי ארנק עור תוצרת חברת SOUTE CITY דגם MIAMI דרך אתר לקנות בשווי 160 שקלים. נשלח אליי מייל עם הקבלה וכן ההזמנה אושרה. באתר לקנות מודגש ומצויין כי זמן אספת המוצר יהיה עד 21 ימי עסקים! הזמנתי את המוצר בתקופת החגים וידעתי שיהיה עיכוב בגלל שהדואר לא עובד בחגים! אני מוכרח לציין שהתקשרתי לחנות וענה לי בחור בשם נדב ותמיד שאלתי מתי יגיע המוצר. נדב טען שהוא בדרך אליי ואף יש לו מספר מעקב!! החלטתי לחכות ולחכות ולחכות עד אשר חלפו להם באמת 21 ימי עסקים! והופ המוצר לא הגיע, אין ספור שיחות לנדב שכנראה הוא הנציג היחידי שעונה לטלפונים של אתר לקנות לא הועילו וקיבלתי תשובות של "אני בודק את זה עם הספק וחוזר אלייך" וכמובן, נדבר לא טרח לחזור אליי וכאשר התקשרתי אליו הוא טען שהספק לא החזיר לו עדיין תשובה, וכן חלף לו עוד שבוע ועוד שבוע ואני מתקשר לשאול מה קורה, ונדב אומר לי שלא עונים לו, ואומר לי שהמוצר נשלח ואין לי מה לדאוג, ואף יפצו אותי כאשר הארנק יגיע!! ראיתי שהארנק לא מגיע, נדב אמר לי שהיה עומס על דואר ישראל בגלל החגים וזאת הסיבה שהארנק מתעכב. לאחר שבועיים שחיכיתי לארנק התקשרתי שוב לנדב והפעם הוא אמר לי שהספק אמר לו שהמוצר "נתקע" בחברת הדואר בחו"ל ושהוא מסדר את זה ושולח..וכן חיכיתי עוד שבוע ועוד שבוע ועוד שבוע והמוצר לא הגיע. התקשרתי לנדב בפעם המליון ושאלתי אותו נו מה קורה? ונדב אמר לי המוצר הגיע אליי ולא הלכתי לקחת אותו מהדואר ולכן הוא נשלח חזרה אל הספק, בשיחה החוצפה..הוא טוען שהארנק הגיע לסניף הדואר במקום מגוריי ולא הלכתי לקחת אותו..בזמן שאני מחכה ובודק יום יום את תיבת הדואר שלי דרשתי ממנו שיחזיר לי את כספי בחזרה והוא אומר שהוא יבדוק את זה עם המנהלים ובלה בלה בלה ועוד כמה חירטוטים שהוא נתן לי, אומר שיחזור אליי עם תשובות ואף פעם לא חוזר, עד היום תאריך 07/11/2012 הארנק לא הגיע! ואף לא קיבלתי את כספי בחזרה!!!!! עברו 68 ימים מאז שהזמנתי את הארנק..כרגע אני בוחן תביעה כנגד חברת "סיי מובייל" שכן היא בעצם אתר "לקנות", לאחר עשרות נסיונות לקבל את כספי בחזרה אני לא מוצא פיתרון אחר אלא מלפנות לבית המשפט ותבוע את כספי בחזרה ואף פיצויי על עוגמת הנפש הרבה שאני עובר!!! שורה תחתונה, לא ממליץ לקנות מהאתר הזה כלום...אני חושב ההמקרה שלי מעיד על התנהלותה הלקויה של החנות וכן אני מניח שאף אחד לא ירצה לחוות את מה שאני חווה היום
תגובת החנות:
הלקוח הזמין את הארנק בתאריך 02/09/12. התחייבות זמן האספקה היא עד 21 ימי עסקים כפי שרשום באתר בעמוד המוצר. על פי רישומי דואר ישראל החבילה הגיעה לסניף הדואר הקרוב לבית הלקוח בתאריך 16/09/12. לאחר כחודש שהחבילה שהתה בסניף הדואר הקרוב לביתו ולאחר שנשלחו ללקוח הודעה ראשונה שניה ושלישית לאיסוף החבילה, והלקוח לא אסף אותה מסיבה כלשהי - החבילה נשלחה בחזרה לשולח (לספק) על פי נהלי דואר ישראל. שירות הלקוחות שלנו שוחח עם הלקוח פעמים רבות בקשר לכך והעניין הוסבר לו באדיבות ובמקצועיות. על פי נהלי החברה - במידה והלקוח בוחר לבטל עסקה במקרה ולא אסף את המוצר מסניף הדואר - הביטול יתבצע מייד לאחר אישור הספק כי קיבל את החבילה חזרה לידיו - עניין ברור לכל אדם בר דעת. התנהלות חנותנו בעניין היא מקצועית וראוייה כפי שאנו פועלים תמיד עם כל לקוח ולקוח כך יעידו אלפי לקוחותינו המרוצים.
מוצר:
ארנק עור MIAMI
שם:
לידור
תאריך:
24/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הטאבלט דרך שירות הלקוחות בטלפון השירות היה בסדר לא יותר מזה! אחרי כמה אימיילים ששלחתי אליהם הם פשוט התחילו לסנן ולא לענות על אימיילים! וכשדיברתי איתם הם לא היו כל-כך סבלניים. כפי שהובטח כעבור 3 שבועות קיבלתי את הטאבלט פגום ועם הרבה בעיות. לאחר ששלחתי את הטאבלט הובטח לי טאבלט חדש ואמרו שתוך שבועיים הם ישלחו לי טאבלט חדש. כעבור שבועיים הטאבלט לא הגיע גם לא אחרי שלוש שבועות וכמעט עבר חודש שהם משלים אותי ואומרים לי ש "יגיע עוד כמה ימים". בסופו של דבר התקשרתי ודיברתי איתם והם אמרו שהם ישלח לי "אולי השבוע" אז פשוט לא חיכיתי וביטלתי את ההזמנה.
תגובת החנות:
מדובר בנער בן 15 אשר רכש את המכשיר וקיבל אותו בזמן ובמצב תקין לחלוטין אך טען כי המכשיר הגיע עם מסך סדוק על אף כי המכשיר נבדק לפני שנשלח ונארז בקפידה כפי שנעשה בכל ההזמנות באתר. הלקוח התבקש להחזיר לנו את המכשיר לשם בדיקה וכאשר קיבלנו אותו ראינו כי אכן ישנו סדק במסך אולם ניתן לראות בבירור כי המכשיר היה בשימוש והותקנו עליו אפליקציות ושונו ההגדרות וזוהי ההוכחה כי הלקוח השתמש במכשיר והוא זה שגרם לסדק על המסך. על אף כל זאת, כיוון שאנו מחוייבים ללקוחותיו לתת את השירות הטוב ביותר ורצינו כי הלקוח ייהנה מהמכשיר ומהשירות שלנו - הוחלט בכל מקרה לשלוח את הטאבלט השבור לספק ולהחליף ללקוח את המכשיר למכשיר חדש והוסבר לו כי זה יכול לקחת זמן מה בגלל הרגישות הגבוהה של העניין. הלקוח הסכים, אולם חזר והתקשר לשירות הלקוחות שלנו מספר פעמים ביום בטלפון, במיילים ובטופס צור הקשר כדי לברר על העניין. הלקוח נענה באדיבות מספר פעמים ונמסר לו כי העניין בטיפול. בכל זאת הלקוח המשיך להטריד אותנו מספר פעמים ביום בתדירות יומית ולבסוף הופסקה ההתקשרות עמו בגלל סיבות ברורות. לאחר כשבועיים מהחזרת המכשיר וכשהלקוח לא פסק עם ההטרדות הוחלט על ידי האתר באופן חד צדדי לבטל ללקוח את העסקה ולהחזיר לו את כספו על אף כי הצדק עמנו. אתר לקנות מחוייב לתת שירות מקצועי והוגן לכלל לקוחותיו ואנו פועלים במרץ רב לשם כך. ביקורת זו אינה אובייקטיבית והיא כלל אינה משקפת את התנהלות האתר.
מוצר:
טאבלט 7 אינצ' MCPAD F1
שם:
Nir
תאריך:
14/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השוויתי מחירים ובחרתי במקפיא אלקטרה Electra EF6245. תהליך ההזמנה והתשלום באשראי היה מסובך, לא התקבל אישור במייל ולמעשה עברו יומיים עד שמישהו התקשר לרשום את ההזמנה. לאחר יום נוסף התקשרו ואמרו שהאלקטרה אינו במלאי ומציעים לי מוצר זהה לחלוטין של נורמנדה. ציינו גם שהנורמנדה נמכר במחיר גבוה יותר. בבדיקה עלה שהדבר אינו נכון. המוצר הגיע בזמן ובתיאום טוב. חשבונית עדיין לא הגיעה (12 יום מאישור ההזמנה) והמספר שציינתי הוא מספר ההזמנה. התרשמות כללית- מחיר טוב, אמינות 50%, בלגן גדול.
תגובת החנות:
לגולשים שלום, לצערנו הלקוח בחר להגזים בתגובתו באופן לא ברור. הוא ביצע את ההזמנה על מקפיא של אלקטרה שאספקתו התעכבה על כן נוצר עמו קשר והוצע לו להחליפו לדגם מקביל וזהה ב-100% לדגם שהזמין רק עם מדבקה אחרת (Normandeׂׂ) ללא תוספת מחיר באותם תנאים בדיוק, בגלל שהיה זקוק לו בדחיפות. הלקוח הסכים מיידית והמקפיא סופק אליו למחרת. חשבונית עסקה מקורית נשלחת בדואר רשום לאחר כשבוע לאחר האספקה ישירות מהספק. תודה.
מוצר:
מקפיא KLF250
שם:
Anastasia Podarouev
תאריך:
08/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את שני הבשמים Kenzo Amour&Givenchy Hot Couture שעלו לי יחד יותר מ 500 שח בתאריך 19.5.2014, היום 8.6.2014 עברו 3 שבועות ועדיין לא קיבלתי את המוצר, למרות שהיה כתוב שמקבלים תוך 7 ימי עסקים. מאוכזבת מאוד ועדיין ממתינה. לא קיבלתי תשובה ברורה איפה ההזמנה שלי נמצאת, המציאו לי איזה סוג של תירוץ שהיתה בעיה בדואר או משהו - בעיניי לא רלוונטי.
תגובת החנות:
לגולשים שלום, ההזמנה הנ"ל נשלחה למחרת תאריך ההזמנה לכתובתה של הלקוחה בדואר רשום כפי שביקשה, אולם החבילה חזרה בחזרה מסניף הדואר אליו היא משויכת אלינו בגלל תקלה כלשהי הקשורה לסניף הדואר המקומי של הלקוחה ולא באשמתנו. ברגע שהחבילה חזרה אלינו, שירות הלקוחות שלנו עדכן את הלקוחה והחבילה נשלחה אליה שוב באופן מיידי (על חשבון החברה) והגיעה אליה לאחר מספר ימים לשביעות רצונה המלאה. חשוב לציין כי על אף שאין אנו אחראיים למחדלים של סניפי הדואר המקומיים של הלקוחות לקחנו אחריות מלאה על העניין והלקוחה קיבלה פיצוי הולם ושירות הלקוחות שלנו עמד עימה בקשר כל העת. מצ"ב תיעוד ממעקב המשלוחים של אתר דואר ישראל:
המשלוח הראשון: דבר הדואר האמור התקבל למשלוח בתאריך 20/05/2014 באמצעות יחידת הדואר המרכזית אשר בקרית ים. דבר הדואר האמור נמסר בחזרה לשולח בתאריך 02/06/2014 באמצעות יחידת הדואר קרית ים אשר בקרית ים.
המשלוח השני: דבר הדואר האמור התקבל למשלוח בתאריך 05/06/2014 באמצעות יחידת הדואר המרכזית אשר בקרית ים. דבר הדואר האמור נמסר ליעדו בתאריך 10/06/2014 באמצעות יחידת הדואר המרכזית אשר בדימונה.
על לקוחותינו לדעת כי אתם יכולים לסמוך עלינו בכל מענה או בעיה ואנחנו נמשיך תמיד להעניק לכם שירות מצויין ומכל הלב.
מוצר:
שני בשמים Kenzo Amour&Givenchy Hot Couture
שם:
יעקב קרסיק
תאריך:
14/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ב-26/6/13 הזמנתי דרך האינטרנט מכשיר galaxy s3. למחורת התקשרו אלי מהחנות ואמרו שאין את הדגם שהזמנתי והציעו לי בתוספת של כ-100 שח לשדרג לדגם יותר חדיש.
אלא שהמשלוח הגיע רק ב-12/7/13 - איחור של כמה ימים. מה שמעצבן כאן הוא שאני נאלצתי להתקשר לחנות ולברר מה קורה במקום שהם יפנו אלי. לאחר שקיבלת את המוצר התברר כי הסוללה היתה פגומה וכן מערכת ההפעלה שבסלולרי היתה מיושנת (כל זה התברר לאחר שפניתי למעבדה הנותנת את האחראיות) וכמו כן היתה בעיה קלה (ומעצבנת) שהלוח מקשים לא תמך בעיברית והיה נדרש להוריד אחד אחר.
סה"כ לא משהו נורא ותקלות קורות. יש לציין לטובה את החנות שלאחר ההזמנה פיצו אותי על אי הנוחות.
בסופו של דבר אני אתן להם צ'אנס נוסף פעם הבאה.
מוצר:
Galaxy S3 i747
שם:
סם
תאריך:
03/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שהתלוננתי באתר על קניית מכשיר לא תקין, קיבלתי פניה מנציג האתר "לקנות" בו הוא הבטיח לי לפעול לשביעות רצוני. אני מודה לאתר ZAP על יעילותו ודיוקו.אני מודה לאתר לקנות על שהגיבו ומקווה שיפעלו בהתאם להבטחתם.
תגובת החנות:
הלקוח הנכבד ביצע את ההזמנה דרך האתר וקיבל את המכשיר עם תקלה בכפתור בגלל נזק הנגרם במהלך המשלוח. לאחר אימות התקלה ע"י הנציג הטכני דרך הטלפון יצא עוד באותו היום שליח מטעמנו אשר החליף לו את המכשיר לחדש לשביעות רצון הלקוח. נדיר ביותר שמקרים כאלו קורים אך במקרה וכן אנו פועלים מיד לשביעות רצון לקוחותינו על כן יעידו הביקורות החיוביות הרבות אשר יש לנו.
מוצר:
Apple 4 iphone 4
שם:
חאלדי
תאריך:
24/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חוסין חאלדי.. בצעתי הזמנה בתאריך 11-3-2015 על אייפון 6 היה צריך להגיע אחרי 10 ימים עסקים אני מתקשר ביום התשעי אם זה מגיע מחר או לא הנציגה אומרת לי אן במלאי ! אתה צריך לחכות עד יום חמישי 26-3-2015 !! ואני עדיין מחכה אם ביום חמישי זה לא מגיע אני מבטל את העסקה!! וגם אם זה מגיע אני לא אחזור לקנות באתר שלכם כן מחירים הכי זולים אבל אין לכם כלום במלאי סתם עושים הזמנות אתם רק צריכים להגיד את האמת אם אין במלאי למה מסכמים לעשות הזמנות ? תגידו שאין במלאי מההתחלה וזהו! אני מקווה שזה יגיע ביום חמישי ! ותודה !
תגובת החנות:
שלום רב, הלקוח מיהר בכתיבת תגובתו כאן. העניין נפתר על הצד הטוב ביותר מולו לשביעות רצונו.
מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 6 16GB Sim Free
שם:
shlomo.a
תאריך:
16/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי גלסקסי s2, נאמר לי שאין במלאי את מה שהזמנתי. אבל בתוספת של 120 ומשהו שקל אני אקבל מוצר יותר טוב. עדיין, אם אין לך מוצר במלאי למה אתה מפרסם? אמנם זאת לא רמאות (אלא אם כן לא התכוומת למכור במחיר שפרסמת), אבל זה לא נעים. נתקלתי בתופעה הזאת יותר מכמה פעמים, וחבלף זה מבזבז לאנשים זמן ובעיקר כסף
תגובת החנות:
לגולשים שלום. גלקסי S2 הוא המכשיר הנמכר בישראל נכון לרגע זה. מכירות המכשיר רבות מאוד ומלאיי המכשיר כה דינאמים שקורים מצבים שבבוקר יום מסויים ישנו מלאי של עשרות מכשירים ובסוף היום מלאי זה אוזל. הלקוח ביצע הזמנה עצמאית באתר דרך מערכת הסליקה האוטומטית. נציגנו יצרו עמו מיד קשר וציינו בפניו כי הדגם אזל זמנית כרגע ועתיד להגיע תוך זמן קצר אך הלקוח לא הסכים להמתין ולכן הוצעה לו אלטרנטיבה במחיר מיוחד בגלל אי הנעימות שנוצרה בגלל חוסר המלאי. הוא לא הסכים והעסקה בוטלה באופן מיידי וכספו של הלקוח הוחזר לו מיידית במלואו. חשוב לציין כי מוקד השירות שלנו פועל כל העת לשביעות רצון לקוחותינו על כן יעידו הביקורות החיוביות הרבות שיש לנו.
מוצר:
סמרטפון galaxy s2
שם:
יעקב
תאריך:
22/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אייפון 6 פלוס הובטח לי תוך 14 ימי עסקים היתקשרתי כל שבוע וכל שבוע הבטיחו שאוטוטו זה במכס לאחר חודש פלוס ביקשתי לבטל את העיסקה בנתיים משכו תשלום של 200 שח למזלי עצרתי את התשלומים בויזה אבל נכון להיום שלושה חודשים עברו ועדיין לא קיבלתי זיכוי אני ממליץ בחום שלא לקנות דבר בחנות גם אים המחיר ניראה זול
מוצר:
אייפון 6 פלוס אייפון 6 פלוס
שם:
Assaf
תאריך:
04/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני המשלוח הנציג יצר איתי קשר, ומסר שאין את הטלפון הרצוי והציע חופי זהה לחלוטין . כשהגיע הטלפון נוכחתי לדעת שהטלפון לא זהה ואין לו מצלמה קדמית ופלש (אף על פי שבמיוחד בקשתי לוודא שלחלופי יש את הפרטים הנ"ל) התקשרתי לשרות לקוחות, נענתי באדיבות, והנציג הודה בטעותו, אך והציע לי מספר טלפונים חלופיים. מכיוון שלא רציתי אף אחד מהם, הוא ביקש ארכה למצוא את הטלפון המקורי, ולמחרת בבוקר התקשר ומסר שהטלפון אכן במלאי, והטלפון הגיע אלי יום אח"כ. אף על פי שהקניה לא הייתה "חלקה", שרות הלקוחות שלהם אדיב ויעיל.
מוצר:
טלפון סלולארי Galaxy Fame GT-S6810P
שם:
efrat
תאריך:
15/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע מהר מאוד ואנחנו מרוצים ממנו. סוחט בכל פעם 2 חצאי תפוזים עד הטיפה האחרונה ובכל זאת המיץ לא מר מהקליפה.
מוצר:
מסחטת הדרים ATL228
שם:
ענבל
תאריך:
01/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בחנות קבלנו מענה טלפוני זריז, אדיב ונכון לעזור, גם לפני ההזמנה וגם אחריה. המוצר הגיע לפני הזמן שנאמר לנו, ארוז וחדש, במצב טוב
מוצר:
מזגנים wind 55 3R
שם:
מעוז
תאריך:
01/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע יומיים לאחר ההזמנה הרבה לפני שהובטח , מה שהרשים אותי במיוחד היה שאחרי כשבועיים כשהטכנאי פתח את אריזת מנוע המזגן וראינו שישנה פגיעה יצרנו קשר עם שירות הלקוחות שמייד קישרו אותנו עם תדיראן שיום למחרת באו והחליפ המנוע ללא שאלות . ללא ספק מוןדל של שירות לאחר הקניה
מוצר:
מזגן עילי A10
שם:
נעה
תאריך:
29/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מיקרוגל מסויים באתר לפני כשבועיים, מאחר ולא קיבלתי את המוצר יצרתי אתמול קשר עם שירות הלקוחות לבירור הנושא, ציינו בפני כי ניסו ליצור עימי קשר ללא הצלחה ולעדכן אותי כי יש עיכוב באספקת המוצר, במקום הוצע לי לשדרג את ההזמנה למיקרו טוב יותר בתוספת משלוח ע"י שליח עד הבית כשההזמנה המקורית אמורה הייתה להגיע בדואר רשום וכל זאת ללא תוספת מחיר מצידי, והיום , 24 שעות לאחר שיחת הטלפון קיבלתי את המוצר לפתח הבית, דוגמא מצויינת לשירות, כנראה שזו לא תהיה הרכישה האחרונה השלי באתר...
מוצר:
מיקרוגל WM660
שם:
Sagit
תאריך:
05/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הטאבלט הגיע ממש מהר, תוך מספר ימים בדואר רשום. כבל הטעינה לא היה תקין. נשלח באופן מיידי כבל חדש והגיע תוך מספר ימים גם הוא
מוצר:
טאבלט 7" iTOUCH מעבד ליבה כפולה HD-7000
שם:
the judge
תאריך:
08/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בקלות את הבושם דרך האתר של החנות. נכון לרגע זה אין מחיר יותר זול בארץ מאשר בחנות הזאת. הבושם הגיע בזמן.
מוצר:
בושם Cool Water
שם:
רחל
תאריך:
15/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע ונמצא שרוט שלחו שליח לקחת את המוצר, ולאחר וידוא שאכן שרוט, נשלח מוצר חדש שוב עם שליח. הטיפול היה מסור ולמרות העיכוב, מאוד שמחתי לדעת שאפשר לסמוך על הצוות (במיוחד מאור)
מוצר:
כיריים גז משטח זכוכית ND1900
שם:
מאור
תאריך:
03/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות נהדרת ועובדים נהדרים,מתייחסים ללקוח כמו שצריך וסבלניים מאוד. העובד שעזר לי היה אמין ודיבר אליי,כאחד שלא מבין,בדיוק כמו שצריך. הסביר לי מה יותר כדאי לי ומה יותר יעזור לי.
מוצר:
מכונה לעיצוב זקן NT9125
שם:
אריאל
תאריך:
01/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה באתר לקנות וקיבלתי את המוצר עוד באותו היום, תודה רבה לאתר לקנות על השרות המהיר אני מאוד מרוצה מהקנייה ומבטיח לחזור לקנות שוב
מוצר:
כיריים Kl5
שם:
Hila
תאריך:
31/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אתר קל פשוט ונח מחירים זולים הזמנתי בושם ביום שישי ביום שני כבר הגיע הפתק מהדואר וביום שלישי המשלוח המתין לי בסניף... אני אישית מאוד מרוצה... מלבד זאת בררתי על בושם נוסף באתר והשארתי מספר לחזרה... ביום ראשון על הבוקר כבר יצר איתי קשר נציג מהחברה וענה לפנייתי.... תודה רבה
מוצר:
בושם אמוניה
שם:
רום
תאריך:
22/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הבושם Narciso Rodriguez For Her לאחר שחיפשתי חנות שמוכרת את הבושם במחיר אטרקטיבי ובעלת ביקורות טובות. לשמחתי :לקנות" ענתה על שתי הדרישות שלי. האתר מאוד נוח לקנייה, השירות לקוחות מאוד אדיב (התקשרתי לאחר יומיים מהרכישה כדי לבדוק אם הבושם נשלח ונענתי בחיוב והמשלוח מהיר (הגיע אחרי ארבעה ימים). אשמח לקנות גם בעתיד. תודה רבה.
מוצר:
בושם Narciso Rodriguez For Her
שם:
jj
תאריך:
13/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי כמה פעמים על מנת לברר על זמן המשלוח, ההרגשה היתה שהם קשובים ומנסים לעזור, המוצר הגיע כמו שצריך, וסך הכל אני מרוצה אוד מהקנייה.
מוצר:
שואב אבק ATL300
שם:
Natella
תאריך:
29/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בושם לבעלי דרך האתר. שרות אדיב ומצוין. עדכונים על סטטוס ההזמנה מגיעים בזמן ובנוסף המשלוח הגיעה אפילו לפני הזמן. תמיד יש מענה טלפוני. בקיצור ממליצה בחום :)
מוצר:
בושם Sculpture
שם:
אפרים
תאריך:
17/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ספק מעולה. משלוח כמעט מיידי והובלה חינם. שירות לקוחות קשוב מאד ומסביר פנים, לפני הקניה וגם אחריה. המחיר הכי זול שמצאתי. בקיצור תענוג לקנות ב"לקנות"
מה עוד אפשר לבקש.
מוצר:
מזגן A10
שם:
חן
תאריך:
24/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמינה מהירה קל ונוח שרות טוב הזמנתי 4 בשמים לגבר יום למחרת קיבלתי טל שהמוצרים הגיעו והלכתי לקחת אותך ברחוב הכלנית 19 בקרית ים מומלץ בחום