בתחילת יולי קניתי מכשיר גלאקסי אס 4 חדש בחנות ולאחר פחות מחודש נשרף פיקסל במסך. התקשרתי אל החנות כדאי להיוועץ איתם על איך לטפל בבעיה זאת במיוחד לאור זאת שהמכשיר היה אז בן פחות מחודש.. ענה לי פקיד שלאחר ששמע את הבעיה שאל אותי דבר ראשון האם קניתי ביטוח בחנות?!?!? כלומר פתאום אשמתי שהפיקסל נשרף (ומיותר לציין כי כל השיחה מנוהלת בטלפון מבלי שהפקיד בכלל רואה את המכשיר אשר שמור מיום קניתו במגן +מגן מסך ואין עליו שריטה, כבר הוחלט כי אני אשם בנזק). לאחר שכבר התחלתי להתעצבן מהתנהלות החנות בעניין זה הפקיד ביקש שאתן לו את מספר הטלפון שלי ויחזרו אליי בנוגע למכשיר
השיחה בוצעה ב29/07 ואני עדיין מחכה שיצלצלו אליי בחזרה.....
ברצוני להודות לחנות על החוויה מאירת העניים הזאת פעם הבאה אני יידע לבחור את החנות שבא אני הולך לקנות משהו ביתר קפידה
תגובת החנות:
בס"ד. שלום רב , מבדיקה עם נציגת השרות של החברה , אכן שוחח הלקוח עם טכנאי במעבדה. לגופו של עניין הלקוח יצר עמנו קשר וטען שהמכשיר שברשותו עם פגם במסך ( פיקסל 1 שרוף) יש לציין שהמכשיר נרכש אצלנו ונמסר ללקוח שהוא תקין לאחר בדיקת מעבדה לפני מסירת המכשיר ללקוח כחלק ממדיניות החנות על מנת לוודא כי המכשיר חדש ובאריזה מקורית נמסר ללקוח. לפי מדיניות חברת סמסונג העולמית המכשיר מתוקן על חשבון החברה במידה וישנם 3 פיקסלים שרופים במסך ומעלה . מצ"ב העתק מתקנון חברת סמסונג ביחס לתקלה מסוג זה. ניסינו ליצור קשר מס' פעמים עם הלקוח והאחרון אינו היה זמין . לשאלתנו נשאל הלקוח ככתוב מעלה האם רכש ביטוח חיצוני עם רכישת המכשיר מול חברת "קופל" ? ואז המכשיר מכוסה בגין נזק שנגרם כתוצאה ממכה או מנפילה ככל הנראה . אם הלקוח סותר את טענת הטכנאי הוא מתבקש לסור לחנותנו אנו נשלח את המכשיר למעבדה חיצונית מטעם סמסונג . במידה ויתברר כי נפל פגם יצור במכשיר , המכשיר יתוקן ללא עלות או יוחלף לחדש במסגרת אחריות חברת סמסונג במידה והוא לא בר תיקון . בברכה , כי אצלנו ב- V.I.P MOBILE זו זכות לתת שרות. על החתום : הנהלת החנות. העתק תקנון החברה . Dead Pixel Limited Warranty Statement
TFT-LCD/LED/PDP & Monitors
The dead pixel warranty applies when your TFT-LCD/LED/PDP & Monitors contains more than 7 dead pixels within the standard warranty period of your TFT-LCD Monitor which SAMSUNG will exchange the LCD panel/module, provided that the defective unit is returned to SAMSUNG complete with full accessories and original packaging.
Zero Bright Defect (ZBD) only applies when it occurs within 7 working days from purchased date, regardless of dot quantity, the defective LCD panel/module shall be replace by SAMSUNG.
Bright Dot Defect occurs when pixels are always lit or "ON". Black Dot Defect occurs when pixels are always dark or "OFF".
Mobile Phone & Tablets
The Dead pixel warranty applies when your mobile phone display contains certain dead pixels as per below table within the standard warranty period on your mobile phone display which SAMSUNG will replace/replenish your defective mobile phone display.
Claimable dead pixel policy is as below:
Specification Claimable General LCD 1 or over 1 Super-AMOLED 3 or over 3 WVGA resolution LCD 4 or over 4
מוצר:
טלפון סלולרי GS4
שם:
עוז
תאריך:
01/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הכשיר דפוק לגמרי... הבלוט'וס לא עובד! והלחצני ווליום שלו ממש תקועים בלי אפשרות ללחוץ עליהם.. כשבאתי אליהם לתקן את המכשיר אחרי יומיים הם לא קיבלו אותי בברכה ולא התייחסו אליי בכלל!, אלא מה, רק כשהתחלתי לצעוק ולהבריח להם לקוחות אז המנהל לקח אותי לצד, "לדבר איתי" כדי שקליינטים התמימים יפלו בפח מבלי אזהרה ממני. משהדבר לא הצליח להם - הוא אומר לי: "תביא לי את הפלאפון, אנחנו נתן לך את זה במעבדה שלנו, תגיע עוד שבוע.." "חחחחח אין מצב! אני סטודנט ואין לי זמן..".. בלה בלה בלה... צעקות. "טוב בסדר...חצי שעה זה מתוקן.." ככה? כ"כ בקלות ירדתם משבוע ל30 דק'? שקרנים.
אז ככה: למי שמתלבט לגבי המחיר למה הוא כ"כ נמוך - אלו פלאפונים שנדפקו בייצור, עדיף לכם ללכת לחברות הסלולר, שם הם לא יכפישו את השם שלהם בתמורה לעוד 400 שקל.."
חוויה לא כיפית בכלל, לא הייתי קונה שם שוב. הייתי שם עוד 500 שקל בסלקום ומקבל מכשיר פצצה בלי תקלות!
לא ממליץ בכלל.
תגובת החנות:
בס״ד קראתי את ההכפשות הרבות של הלקוח , והטענות חסרות השחר . לגופו של עניין , אכן הלקוח רכש מכשיר מסוג galaxy 3 חדש ומקורי . הלקוח הגיע לחנות בטענה שישנן תקלות חוזרות ונשנות במכשיר . הובהר ללקוח כי על מנת לקבל שירות נאות ומקצועי עליו להתאזר בסבלנות ולהשאיר את המכשיר לבדיקה במעבדה לצורך אבחון התקלה . הלקוח טען שאין לו זמן להמתין , ודרש מכשיר חדש , הדבר לא כמקובל . על המוכר לפי חוק הגנת הצרכן הזכות לבדוק את הממכר ויש לו הזכות לתקנו לפי דין . אנו מצרים על כך שהלקוח בחר לצעוק ולעשות פרובוקציות בחנות ולפגוע בנוסף באמצעותכם בשמנו הטוב . מעבר לכך בחר הלקוח לא להשאיר את המכשיר לטכנאי במעבדה , ובמקום זאת להכפיש . אין ביכולתנו למנוע מצבים מסוג זה שהלקוח בוחר להתלונן תלונות סרק זו זכותו , רק חשוב שיבין שהוצאת דיבה ומוצאת לשון הרע על בעל עסק יש לכך השלכות משפטיות בדין והוא עלול להסתכן בתביעה מסוג זה. לכל ציבור הקוראים , אצלנו בVIP mobile זו זכות לתת שרות אך איננו יכולים לכפות על שרות כנגד רצונו של הלקוח לפי לוחות הזמנים שנוחים לו בברכה , הנהלת החנות .
מוצר:
galaxy s3 S3
שם:
Dima
תאריך:
28/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחודש וחצי בערך, מצאתי את החנות הזאת בזאפ. ראיתי שהמומצע גבוה ויש הרבה חוות דעת ולכן לא קראתי את חוות הדעת (ומאוד מצטער על כך). נסעתי מראשון עד תל אביב כדי לקנות גאלקסי S4 , הגעתי לחנות וקניתי S4, נראו אנשים נחמדים, היה שירות טוב. קיבלתי אפילו מגן מתנה לא מתלומן על זה. אבל באותו ערב גיליתי שיש כתם סגול קטן ודהוי בפינה השמאלית למטה של המסך אפשר לראות כשיש רקע לבן במסך. הקשרתי למחרת בצהריים אל החנות לברר, ואמרו לי לבוא מיד אל החנות. חשוב לציין שמהכישר בקושי היה בשימוש מאז הקנייה, לא נפל, לא ישבתי עליו (כמו שאמרו "שכנראה קרה") ולא גרמתי לו שום נזק פיזי כלשהו. הגעתי לחנות במהירות ובלחץ זמן, אך לשווא. אמרו לי ללכת לברר עם הטכנאי במעבדה, הוא אמר שזה "דליפת דיו" (אגב אין דבר כזה- חיפשתי ובדקתי, כנראה אפילו הטכנאי לא יודע משהו על אלקטרוניקה), וזה קורה כשמפעילים לחץ על המסך. "מבחינתי אני יכול להחליף רק מסך", זה בערך משאמר. ירדתי עם התשובה הזאת לדלפק ושם כבר ניסו להתנער מאחריות.. "מוזר, אנחנו בודקים כל מוצר שנכנס לחלנות", "כנראה שמת אותו בכיס האחורי וישבת עליו", תחכה 14 ימים ותחליף מסך בביטוח".. חזרתי הביתה קראתי את חוות הדעת, ובין כל האנשים שלא היה להם בעיה באחריות, אני רואה את האנשים שכן שמים לב לבעיה פה ושם, וראיתי שגם שם, התנערו מהאחריות. והתגובות של החנות סוטרות אחת את השנייה. החנות מכרה מכשיר מזוייף (שאגב מאוד קל לזהות, ורק אם רואים את הסוללה מזהים בקלות!) והחליפה מיד - אבל איך זה קרה, חשבתי שבודקים כל מכשיר ביסודיות. דוגמא אחת מתוך כמה.. בקיצור החנות לא אמינה לדעתי, יש סיכוי שתקנו מוצר תקין, אבל אם לא - נדפקתם. חנויות אחרות - האחריות מעל ומעבר ופה זה ממש להפך. מספיק שתקראו את החוות הדעת של האחריות ואת כל התגבות של החנות בשביל לראות שהם סוטרות חלק מהתגובות. ואם אתם קונים בחנות תבקשו תעודת תקינות של המכישר בשביל הביטוח אם רכשתם ואז לא תצתרכו לחכות 14 ימים שיפוג חוק הגנת הצרכן.
לא ממולץ בכלל לקנות!
תגובת החנות:
בס"ד. קראתי בעיון רב את תלונת הלקוח . אכן המכשיר נרכש בחנות , ונמסר ללקוח ללא שום כתם על המסך . הלקוח פנה לחנות עם המכשיר לאחר מס' ימים , מבדיקה עם הטכנאי , המכשיר מסופק לאחר בדיקה קפדנית בהגעתו ולכן אין סבירות שנגרם כתם במסך ללא לחץ ושימוש לא מתאים על המסך . אכן במסגרת האחריות / ביטוח הוצע ללקוח להפעיל את ביטוח המכשיר ולתקן את המכשיר ללא שום קשר לחוק הגנת הצרכן המתיר החלפה של מוצר פגום באריזתו המקורית עד 14 יום .
תלונות השווא שבחר הלקוח להלין ללא כחל וסרק לגבי חוות דעת אחרות אינן קשורות למקרה זה , אכן ע"ג תעודת האחריות המקורית מצוין בברור כי אין האחריות חלה על חומרה ובפרט שהנזק נגרם כתוצאה ממכה או נפילה אנו מצרים על כך שבחר הלקוח להטיל רפש אודות מתן השרות של החנות אך נהפוך הוא הוא קיבל שרות טוב ואדיב לפי כל דין לדבריו בתחילת מכתבו .
אנו נשמח לסייע ללקוח לממש את זכויותיו מול חברת הביטוח שרכש בה כיסוי לתקלות לפי תנאי הפוליסה .
בברכה , V.I.P MOBILE , כי אצלינו זו זכות להגיב ולתת שרות . הנהלת החנות .
מוצר:
טלפון סוללרי Galaxy S4 I9500
שם:
Miron
תאריך:
09/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הטלפון נרכש במזומן (שטרות) ונטען כי הוא חדש. אכן נראה כחדש אך לא הגיע באריזה סגורה. מהיום הראשון המכשיר סובל מאיכות צילום ירודה, ניתוקים תכופים מהרשת (מה שאלא קורה במכשיר זהה במשפחה שנרכש מאורנג'). כשמנסים לממש אחריות אז כמובן שמתנערים ממך ומחפשים פגמים במכשיר כדי להאשים אותך שזה קורה כי המכשיר קיבל מכה (שזה כמובן לא נכון ולא קשור). הכי מוזר היה כשהטכנאי אמר לי שהתמונות יוצאות גרוע כי המכשיר לבן וזה משפיע על בהירות התמונות, כמובן שהבעיה לא נפתרה גם כששמתי כיסוי שחור במקום הלבן. בקיצור-לא מומלץ לרכוש בחנות הזו.
תגובת החנות:
בס"ד שלום רב , קראתי בעיון את תלונות הלקוח . ראשית , אין קשר בין אופן התשלום של המכשיר לבין זה שאכן הוא חדש . ככלל אין אצלנו מכירה בחנות של מוצרי יד שנייה . לגופו של עניין , ע"פ כתב האחריות המצורף למכשיר ישנה אחריות למכשיר רק על תוכנה ובדיקת מעבדה בשנה הראשונה , ואחריות יצרן מול היצרן. מבדיקה עם הטכנאי מעבדה ולפי הרישומים בחנות , המכשיר נרכש ב- 7.10.12 כך שבכל אופן טענת הלקוח חסרת שחר - כי על מנת לממש את האחריות יש לוודא כי המכשיר לא נפל או קיבל מכה ולא כך הדבר , המכשיר צולם עם קבלתו במעבדה לתיקון - עם מכות רבות דבר אשר גרם לבטח לפגיעה בעינית המצלמה אשר לא מכוסה במסגרת אחריות המכשיר על ידי המעבדה. לעניין האריזה - אכן כל מכשיר שמגיעה לחנות האריזה המקורית נפתחת על ידי הטכנאי המוסמך על מנת לוודא שכל האביזרים הנלווים בתוכו , שהמכשיר שלם ותקין , ועל מנת לחתום על התעודה המקורית בחותמת החנות על מועד הרכישה. בקיצור אצלנו ב - V.I.P MOBILE זו זכות לתת שירות ואנו מצרים על כך שבחר הלקוח להלין על טיב השרות והמוצר למרות שהוצע לו לתקן את המכשיר בעלות ובחר הלקוח לא לעשות כן .
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S2
שם:
Liad oved
תאריך:
09/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות מיד בפתיחה בתשע וחצי בבוקר. קיבל אותי מוכר בשם דניאל ביקשתי ממנו גאלקסי נוט 2 לבן, באתי עם כסף על מנת לרכוש את המכשיר. המוכר כל רגע ענה לטלפון,(אפילו לא התנצל על זה, ששאלתי אותו אם הוא יכול לפנות לי 2 דקות כי אני כבר רוצה לשלם וללכת הוא ענה ש"החנות עובדת מאוד חזק ואתה יכול לבוא יותר מאוחר כשיהיו יותר עובדים". התייחס בזלזול, "עשה לי טובה" שהראה לי את המכשיר, לא נתן לי אפילו לגעת בו. כשאמרתי לו שאני רוצה לבדוק שהמספר הסידורי של המכשיר תואם לאריזה, הוא אמר "ספור לי שטרות ואז תיגע במכשיר", לאחר שהצלחתי לשכנע אותו הוא הראה לי זאת ביידים שלו, מבלי שאגע במכשיר. לאחר מכן הוא די הצליח לעצבן אותי, ראה שאני לא מרוצה ואמר לי שהוא לא רוצה למכור לי כי אני לא סימפטי. הייתי צריך לשכנע אותו כדי שיתן לי את המכשיר!!! וגם אז הוא ענה בגסות "ספור לי כסף" ספרתי לו שטרות ונתן לי את המכשיר. (לאחר חמש דקות משפילות שהייתי צריך לשכנע אותו למכור לי!!) לא צעקתי עליו, לא קיללתי, בסך הכל אמרתי לו שזה לא בסדר שאני מדבר איתו וכל שניה הוא עונה לטלפון, בזמן הזה הייתי מקבל דוח חניה שעלה יותר מהמכשיר! בנוסף לזה שהיה מאוד מאוד לא שירותי! הסיבה היחידה שקניתי שם כי הם יחסית זולים והייתי תקוע ללא מכשיר! בחיים לא אתקרב לשם! שירות נוראי, אין חניה מסודרת, זלזול, נותנים אחריות מוגבלת מאוד רק על התוכנה של המכשיר, בסיום העסקה לחץ לי יד כי כנראה הבין שטעה והתנהג בגסות. ** יש לציין שגם אני בעצמי נציג מכירות כבר שנתיים ובחיים לא ראיתי שמתייחסים ככה ללקוח, בטח לא לקוח שבא לקנות בסכום של 2,500 ש"ח!!
תגובת החנות:
בס"ד . שלום רב , לאור טענותיו הרבות של הלקוח על היחס המזלזל ראיתי לנכון להגיב עניינית ובקצרה מבלי להיכנס לעניין אישי אופן התנהגותו בחנות , מפאת כבוד הציבור הרואה הודעה זו . הלקוח אכן הגיע בשעת שיא, מאחר והיה מוכר בודד בחנות , הוצע על ידי ללקוח להמתין מס' דקות על מנת שמנהל החנות אתפנה ואוכל לספק לו שירות הולם - הלקוח סירב בטענה שאין לו זמן להמתין . הלקוח ביקש לפתוח מכשיר חדש באריזה ולבחון אם מתאים לו ..., הסברתי לו שע"פ נהלי החברה , לא ניתן לפתוח מכשיר חדש ולפיכך ישנם מכשירי דוגמא ללקוח בתצוגה , כי אחרת כל לקוח שיפתח מכשיר חדש באריזה מקורית לא אוכל למכור לו במידה ולא ירכוש לפי הוראות היצרן . מאידך , הוצע ללקוח להתחייב לקנייה ולשלם ואז יוכל לפתוח את המכשיר ולבדוק שאכן המכשיר לשביעות רצונו. אכן החנות נותנת אחריות מעבדה על תוכנה ובדיקות מעבדה מעבר לאחריות יצרן בשנה הראשונה וזאת לפי דין , ישנה אפשרות לרכוש חבילת אחריות מוגדלת מחברה חיצונית דרך החנות על חומרה , שבר וכו' בעלות נוספת . לאור זאת מחירי החנות זולים יותר משאר החנויות כפי שציין הלקוח , ולפיכך בחר לבסוף כמצוין בתגובה לרכוש את המכשיר . אנו מצרים על כך שלטענת הלקוח קיבל יחס מזלזל !!! חברת V.I.P MOBILE חרטה על דגלה מתן שרות נאות מעל לכל , כי אצלנו זו זכות לתת שירות . בברכה , דניאל מנהל החנות .
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy not w
שם:
ziv
תאריך:
30/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המקום אינו מכבד תעודת אחריות להזהר מלקנות שם אומנם זול מאוד אך אם יש תקלה בתוכנה שזה מה שקרה לי והמוכר הוקלט על כך. המקום אינו מכבד את תעודת האחריות שחלק מהכיסויים שלה הינם על תוכנה. טענת בעל המקום היא שאני צריך לשלוח את המכשיר לתיקון ואין מה לעשות שזה בעיה שלי לעומת מקומות אחרים שמכבדים את עצמם ושולחים ועושים את כל הפרוצדורה בעצמם כי זה חלק מכיסוי האחריות.
תגובת החנות:
בס"ד . שלום רב . הובהר ללקוח שהחברה נותנת אחריות על תוכנה ובדיקות מעבדה לפי הוראות היצרן ככתוב בתעודת האחריות בשנה הראשונה . במידה ולקוח מתקין תוכנה לא מורשית / מקורית ע"ג המכשיר ולאור כך תיגרם תקלה . המכשיר ישלח ע"ח הלקוח ליצרן לבדיקת מעבדה חיצונית ולאור החלטתם יתוקן המכשיר אם במידה והנזק לא נגרם על ידי הלקוח משימוש לא הוגן לפי הוראות היצרן . ככלל ניתנת אופציה לכל לקוח בעת הרכישה - לרכישת ביטוח תיקונים מורחב אצלנו מול חברת " קופל " חברה חיצונית בתוספת תשלום . אכן המחירים שלנו זולים יותר משאר החנויות בשל חיסכון ללקוח על פערי תיווך יבואן - ספק ללא שום קשר לטיב האחריות אשר ניתנת לפי דין . בברכה , הנהלת החנות .
מוצר:
סלולר 5
שם:
Avi
תאריך:
20/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את הטלפון כמתנה משותף שלי. לאחר כארבעה חודשים הטלפון הפסיק להטעין. הגעתי לחנות לממש את האחריות. יחס מזעזע. הטכנאי שלהם הצליח לנתח את התקלה (שבר בשקע טעינה) בלי להסתכל בכלל בטלפון. אחרי שהראתי להם שהשקע שלם ויש חיווי מהטלפון, הם לקחו אותו לבדיקה. בין לבין, הטכנאי ניהל שיחה ברוסית עם הבעלים עליי כאשר אני נוכח בחנות. חוויה מוזרה. אחרי ארבעה ימי עסקים ומשלא חזרו אליי, ניגשתי שוב. הבעלים הסביר לי שיש אחריות על תוכנה בלבד??? ושאין לו כרגע ציוד לבדיקת שקע טעינה??? ושחבל שהטלפון יחכה שם. לא יודע אם מחיר הקנייה היה נמוך, אבל הייתי שוקל 1,000 פעמים לפני שהייתי קונה במקום כזה, שמתנער מאחריות בכזו קלות.
תגובת החנות:
קראתי את תלונת הלקוח בעיון . אכן התבררה תקלה בשקע הטעינה . יש לציין כי לאחר ארבעה חודשים שהמכשיר יצא תקין מן המעבדה , סביר להניח כי הנזק נגרם משימוש יום יומי ורגיל . עם זאת , בעת הרכישה בחתימה על תנאי תעודת האחריות באתר . הלקוח מאשר כי האחריות תקפה רק על תוכנה iבדיקת גרסה , ועל כן החלפת שקע טעינה לא כלולה במסגרת תעודת האחריות אשר מסופקת ללקוח . ורשום במפורש שהאחריות לא תקפה בכל הנוכע לחומרה !!! לקהל לקוחותינו יש אפשרות לרכוש ביטוח תיקונים מקיף מחברה חיצונית ולקוח זה בחר לא לעשות זאת . ללקוח ניתנה אפשרות לתקן את המכשיר בעלות תיקון נמוכה רק עבור החלק הפגום ללא תשלום בגין זמן עבודת טכנאי במעבדה , והוא בחר לא לנהוג כך . אנו מצרים על חווית הלקוח , בחנות עוברים כל יום מאות לקוחות מרוצים, כי אצלנו זו זכות לתת שרות . בברכה וי אי פי מובייל .
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 3
שם:
nono
תאריך:
19/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות 10 דקות לאחר שגנט ציינה לי שהמחיר לצבע אפור הינו2426 שח. אז בהגעתי היא אמרה שאין לה מזמן את צבע האפור ולכן צריך להוסיף 50 שח. אך לא דאי בכך. איתה עבד גבר אנטיפט במבטא רוסי כבד שכל פעם שביקשתי לראות צבע היה אומר לא! אתה מעביד אותי קשה! אי אפשר! לבסוף שוב גנט עזרה לי לאחר שהיא ביקשה ממנו להירגע. חווית קנייה ירודה ביותר. ממליץ בחום לא לקנות אצלם
מוצר:
נוט 2 נוט 2
שם:
gabyben
תאריך:
04/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות לברר את זמינות הדגם והצבע ונאמר לי כי קיים ועדיף להגיע פיזית ולרכוש במקום. למחרת התיצבתי בחנות והתברר פתאום שאין במלאי באותו רגע את הצבע הכחול.אלא רק את שאר הצבעים עבורם יש תוספת של 200 ש"ח. מאוכזבת עזבתי את המקום לאחר שבזבזתי גם 20 ש"ח על חנייה. כעבור חודש החלטתי להזמין בכל זאת את המוצר דרך האתר ולבקש איסוף עצמי בחנות. לאחר הרכישה היה צורך לתאם עם ג'אנט את האיסוף. שלושה ימים ברצף התקשרתי והיא פשוט לא הייתה זמינה בשעות שאחרי הצהרים ואף אחד אחר בחנות לא יודע לטפל בזה(!) בסוף סיכמנו על יום ו' , היא אמרה שתהיה בחנות בין 9:30 - 11:00. קבלתי את המכשיר, התאימו לי את ה-SIM מהמכשיר הישן ואז גם בקשתי שידביקו לי את מגן המסך שהבאתי איתי מהבית. היא בקשה 20 ש"ח על העבודה. בסוף לאחר ויכוח לא נעים הסכימו להדביק את המגן בחינם(בערך 2 דקות עבודה). לסיכום: אמנם החנות הכי זולה במוצר הנ"ל אבל היחס עויין ולא אמין לכל אורך הדרך, ברור שלא אחזור לשם.
מוצר:
סמארטפון Galaxy S3
שם:
דן
תאריך:
14/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שילמתי עבור סמארטפון ונדרשתי לשלוח צילום תעודת זהות בקובץ למייל. מחשש לשכפול זהות לא הסכמתי. הם גבו ממני 100 ₪ עבור בקשת ביטול למרות ששוחחתי איתם על כך 5 דקות לאחר התשלום באתר.
מוצר:
טלפון סלולרי s2
שם:
סער
תאריך:
05/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פשוט בושה!! אין מילים, הגעתי לחנות לקנות גלקסי אס 3, המוכרים הביאו לי את המכשיר, הוא הגיע לא באריזה המקורית של סמסונג, חשדתי מאוד, למזלי קראתי את הכתבה הזאת http://hwzone.co.il/gadgets/news/139568 , יש חיקוי דומה שכמעט ואי אפשר להבדיל בינו לבין המכשיר המקורי, השתמשתי באתר שבו מכניסים את המספר הסידורי של המכשיר והוא בודק לאיזה טלפון הוא שייך (imei), לפתע יצא שזה מספר סידורי של טלפון נוקייה ישן ולא גלקסי 3!! חיקוי שהרוב לא ישימו לב אליו, פשוט זלזול מוחלט באמון הציבור!, כתובת האתר לבדיקה http://www.imei.info/ , אני מבקש מהחנות לבדוק את כל המוצרים שלה! ברגע שהבנתי שזה זיוף מוחלט המוכר נלחץ מאוד והחזיר את הכסף מבלי הסברים נוספים, אל תקנו מבלי לבדוק באתר שנתתי קודם וגם תראו את הכתבה למציאת ההבדלים! ראו אוזהרתם!
תגובת החנות:
בס"ד. אכן כן , סער צודק בהחלט הדבר הינו שערוריה - לא לפי דין ולבטח פוגע בשמנו הטוב . צריך להבין ע"פ הסרט המצורף אשר בחר לקשר בלינק הלקוח - מדובר "במכת מדינה " כמות הזיופים שמגיע לחנויות מדירה שינה מעיננו. לאור זאת שהלקוח הסב את תשומת ליבו של המוכר. יכל המוכר לנהוג כרגיל ולספק לו מכשיר אחר. אך במקום זאת על מנת לא להכשיל את הלקוח במכשיר נוסף - העדיף המוכר לא לספק לו מכשיר מסוג זה ולהחזיר לו את כספו - עד בדיקה מקיפה מול הספק של כל מכשירי סמסונג 3 שהיו בחנות . ואכן יתברר שהיו באותו יום עוד 2 מכשירים כאלו בחנות - על כן, הוגשה תלונה שלנו מול הספק והדבר נמצא כעת בחקירה של החברה . אנו מצרים שנפלו בפח בדיוק כמו הלקוח וקיבלנו 2 מכשירים מתוך 200 שסופקו. אנו מודים לסער ואכן המוכר הובך שהתגלה שבאמתחתו מכשיר לא מקורי. בברכה - וי אי פי מובייל .
מוצר:
galaxsy s 3 (לפי המראה!) 19300
שם:
volpe
תאריך:
04/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות בחנות הזאת . מאוד נחמדים בקניה אך אדישים כאשר מתגלה בעיה במכשיר. אצלי לא פעלה פונקציה של רוטציה מהתחלה. עובדת חנות ג'נט הרשתה לעצמה להגיד שאני "מדבר שטויות". אם הרווחתם 100 ש"ח בקניה תפסידו בגדול כאשר תצתרכו להגיע לחנות עוד ועוד ובעיקר אם אתם לא גרים בסיבת החנות. כאשרתיקנו במכשיר בעיה של קול כפול -הפסיק לעבוד GPS. כאשר פניתי ישירות לחנות לא קיבלתי שום תגובה. מצתער שקניתי ב VIP MOBILE
מוצר:
טלפון סלולרי GALAXY2
שם:
דניאל
תאריך:
21/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה לספר לכולכם על החוויה ( אם אפשר לקרוא לה כזאת )
ביום שלישי אבי התקשר לחנות בשביל לקנות s3 המחיר היה טוב וכלל מגן ועברית מלאה
אחי הגדול הגיע באותו יום לקנות את המכשיר ושילם במזומן עד לפה הכל היה מעולה.
המכשיר הגיע אליי למחרת בבוקר כאשר פתחתי אותו הופתעתי לגלות שהמכשיר עבר root ( למי שמבין באנדרויד רוט מבטל אחריות ) כאשר התקשרתי לחנות ענה לי בחור שאמר לי ואני מצטט "אני לא יודע על מה אתה מדבר, אני לא מתעסק בזה אני מתעסק רק במכירות" עניתי לו "אם כך יש בן אדם שנותן שירותי מעבדה ? הוא עונה לי" אנחנו מתקנים רק בעיות תוכנה וגרסא ( כל חנות שמכבדת את עצמה נותנת אחריות יבואן כולל חלקים לא שבר או קורזיה ) ואני בשלי אם אתם לא שמתם וסמסונג בטח לא שמה אז מי כן??? אין תשובה הוא ביקש שנגיע רק באותו יום נסענו מירושלים עד לתל אביב 100 שח דלק
ופה מתחיל הסיפור האמיתי
ארזתי הכל הכנסתי קבלה ואחריות וכל האביזרים בניילון הגענו לחנות אחי יצא להחזיר את המוצר המוכר שלף את החשבונית והכניס אותה "במקרה" לטענתו בתום לב תשפטו אתם אחי קרא לי לבוא לחנות חשבתי שוב אולי היא נפלה לפתע אני רואה פתק מבצבץ מהמקלדת שולף אותו מיד לאחר מכן לא נותר למוכר ברירה אלא להחזיר לי את הכסף
תחליטו אתם אם שווה לחסוך את הסכום הפעוט הזה
תגובת החנות:
שלום רב. 1. קראתי בעיון את תלונתיו של הלקוח . 2. המכשיר מסופק לחבריתנו באריזה מקורית . עם הגעתו ולפני מסירתו ללקוח המכשיר עובר בדיקת מעבדה על ידי טכנאי מוסמך . אכן בדגמים אילו על מנת לעדכן גרסא (שפה ) ותוכנה המתאים למשתמש בארץ אכן הוא עובר תהליך של ROOT . 3. אין הדבר מסיר את אחריות החברה להבדיל מהיבואן למתן שרות לפי תנאי תעודת האחריות המסופקת על ידי חבריתנו עם המוצר. 4. כל מטרת הבדיקה היא כחלק מתפיסת השרות להבטיח מוצר תקין ועדכני למשתמש. 5. לאור בחירתו של הלקוח לבטל את העסקה כאמור , הוחלט לפנים משורת הדין על ידי בעל החנות לבטל את העיסקה ולהחזיר את כספו של הלקוח וזאת מבלי לבצע ביטול עיסקה וחיוב ב- 100 ש"ח לפי תקנון ההזמנה בתוקף חוק הגנת הצרכן , מאחר והמכשיר טרם חויב על ידי חברת האשראי, וזאת מתוך רצון טוב, ולמען שמינו הטוב. 6. אנו מצרים על כך שבחר הלקוח להלין טענות חסרות שחר על מנת לפגוע בשמינו הטוב והמקצועי. 7.. בברכה , הנהלת VIP MOBILE כי אצלינו זו זכות לתת שירות . 8. על החתום : מנכ"ל החברה.
מוצר:
s3 i9300 i9300
שם:
yummi
תאריך:
10/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי פיזית לחנות כדי לבצע רכישה של אייפון 5. היו שלושה אנשי מכירות שתי בנות וגבר אחד. המוכרת שאלה מה ברצוני אמרתי לה לרכוש אייפון 5. היא אמרה לי בחוסר נחמדות היא אפשר לגעת רק להסתכל הרימה את המכשיר מהקופסא סיבבה לי אותו באוויר. הסבירה לי שהיא אפשר לתת לכל לקוח שרוצה לקנות אייפון לגעת במכשיר. החוסר נחמדות שלה גרם לי לחשוב פעמיים עם ברצוני להפרד מכל כך הרבה כסף לרכישת מכשיר ממוכרת כה לא נעימה. שלקחתי את זמני הבחור מלמל לה עזבי אותו על תבזבזי כל כך הרבה זמן רוצה שיקח. בסוף בגלל שהיה יום שישי ולא רציתי לחזור הביתה לאשא מאוכזבת החלטתי לרכוש. לא היה להם צבע שחור והמוכרת אמרה שתיתן לי את הלבן ללא תוספת מחיר. הדגם תומך דור 4 1429 היה בתוספת 100 ש"ח. אין כל סיבה לשלם תוספת של 100 שקלים לצבע לבן רק בישראל המציאו תוספת לצבע. המוכרת אמרה לי שעם אני רוצה את להנות מההנחה של 100 שקלים על הצבע שכמובן אני לא יכול לשלם בכרטיס אשראי אלה להביא מזומן. הלכתי למשוך כסף יש כספומט בקרבת החנות. חזרתי לבצע את הרכישה ופתאום המוכרת נזכרת לספר לי על זה שבמכס לא נותנים להעביר את המתען המקורי ולכן הטלפון מגיע עם מטען חלופי. המוכרת התגאה בזה שלקראת הרכישה היא ציינה עובדה זאת. הדבר גרם לי לחשד ובסוף החלטתי לרכוש במקום אחר. . באותו רחוב השגתי בעוד 20 ש"ח אייפון 5 דגם 1429 בצבע לבן עם מטען מקורי של apple
מוצר:
iphone iPhone 5
שם:
אמנון
תאריך:
09/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגשתי חוות דעת באתר שלכם על היעדר אחריות של קניה בחנות הזו על מנת להזהיר קונים תמימים שמגיעי לחנות. התגובה של החנות שפרסמתם מכילה דברים שלא היו ולא נבראו. הוא כותב "הלקוח הצהיר כי הטעין את המכשיר עם מטען לא מקורי" - לא היה ולא נברא. הוא פשוט מורח את הגולשים שלכם. זה פשוט מוריד את האמינות של האתר שלכם. לאור השקרים שהוא כותב, אני מבקש לפרסם תגובה של כנגד התגובה שלו. זה פשוט לא צודק לתת לו את המילה האחרונה עם שקרים כאלה. אני מבקש לפרסם את התגובה שלי כדלקמן: לכל מי ששוקל לקנות בחנות הזו, לטובתכם שימו לב לפיסקה ב"תעודת האחריות" שאתם מקבלים מהחנות הזו. היא אומרת שהאחריות היא על "תוכנה ובדיקות מעבדה בלבד". אין לכם אחריות על ליקוי כלשהו במכשיר. הם מכרו לי מכשיר לקוי שהפסיק לעבוד אחרי מספר חודשים. ובנוסף הם גם פרסמו תגובה שיקרית באתר הזה כאילו טענתי את המכשיר עם מטען לא מקורי ואפילו כתבו בעזות מצח שהצהרתי כך. אין לי בכלל מטען לא מקורי.
תגובת החנות:
שלום רב. לאחר קריאת הנתונים וברור לפי מס' ההזמנה המצ"ב . לאור השתלשלות העניינים ולגופו של ענין טענותיו של הלקוח חסרות שחר . הלקוח הצהיר כי הטעין את המכשיר עם מטען לא מקורי בניגוד למחויב בהוראות יצרן המצורפות למכשיר. ןלפי חווד טכנאי מוסמך הקצר נגרם כתוצאה משימוש לא מתאים. יש לציין ישנה אחריות מטעם החנות רק על הגרסא והתוכנה ושרותי מעבדה וכך כתוב בתעודת האחריות , ואין אחריות לנזק שנגרם כתוצאה משימוש לא מתאים עם המכשיר . הרי לפי העובדות שמצהיר הלקוח המכשיר היה תקין מרגע יציאתו מן החנות במשך מס' חודשים במידה והייתה תקלה טכנית היא הייתה מופיעה עם הדלקתו לראשונה. יתרה מכך המכשירים שלנו נמסרים מהספק אחרי בדיקה קפדנית ע"י טכנאי מוסמך . הלקוחות שלנו יודעים שאין אחריות על המכשיר אלא רק על גרסה ותוכנה בלבד. ורשום בתעודת אחריות שחור על גבי לבן. עם זאת , לפנים משורת הדין כחלק מתפיסת השירות החנות התקבל המכשיר לתיקון ואכן רשאי המוכר לבדוק את המכשיר עד 7 ימי עסקים ולמוסרו לאחר תיקון ואישור עלות הבדיקה והתיקון ע"י הלקוח עד 14 יום . בחר הלקוח לא לתקן באמצעות המעבדה בחנות ולפנות לפי רצונו לטכנאי אחר ועל כן אנו מצרים . בברכה , V.I.P MOBILE כי אצלינו זו זכות לתת שרות .
מוצר:
Galaxy S3 S3
שם:
tal
תאריך:
04/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אכזבה-הגעתי לחנות לרכוש אייפון 5 לאחר שראיתי שהם יחסית זולים בהשוואה לאחרים באתי לחנות רכשתי את האייפון המוכר יחסית היה נחמד. חזרתי לביתי וגילית הפתעה לא נעימה המטען של האייפון לא נכנס לשקע הגודל של התקע הפשוט גדול מידי והוא לא מתאים לשקעים שיש לנו פה בארץ.חזרתי לחנות אמרתי למוכר שהמטען לא מתאים ושיביא מטען אחר הוא היה מאוד מופתע מהבקשה הבסיסית שלי והוא לא היה מוכן להביא לי מטען נורמאלי ובנוסף מאוד חצוף אמר לי שכל ילד בן 3 יודע שמכיוון שהאייפון בחנות הוא מקורי ובא מאירופה אז גם המטען הוא מקורי ובא מאירופה וזה לא מתאים לשקע אצלנו אז סורי מוכר נחמד לי זה לא היה ברור וגם שאלתי את האחיין שלי בן ה-3 ומשום מה הוא לא ידע את זה.להיפך כל אדם יודע שכשקונים פלאפון חדש הוא מגיע עם מטען הבעיה העיקרית שלי עם החנות זה לא המטען שרכשתי באופן פרטי בעלות 50 ש"ח הבעיה זה שהמוכר לא טרח להגיד לי דבר כזה חשוב והוא גם לא רצה לבטל לי את העיסקה בקיצור אכזבה ואני לא אחזור לחנות הזאת ולא אמליץ אליה עדיף לשלם עוד כמה לירות ולצאת עם חיוך בתודה טל
תגובת החנות:
שלום רב , להלן תגובת הנהלת החנות . אכן מכשיר אייפון 5 מגיע מן הספק עם מטען בתקן חו"ל בהתאם למדינת הספק השולח. לפי מדיניות APPLE העולמית אין סמכות לספק לפתוח את הקופסא ולהמיר את המטען במטען חלופי כחלק מהוראות יצרן מחמירות . עם זאת ניתנה לצרכן הבחירה לרכוש מהחנות מטען מתאים לרשת החשמל בארץ . אי לכך שוננו הנהלים בחנות לומר זאת ללקוח לפני מועד הרכישה ועל כך אנו מצרים . יש לציין שלאור זאת שאנו מקבלים את המכשיר ישירות מהספק באירופה כפי שהוא , אנו יכולים להציע את המוצר במחיר זול יותר משאר המתחרים ללא פערי תיווך כך שגם עם השלמת רכישת המטען המתאים עדיין אנו זולים יותר משאר המתחרים בשוק. בברכה V.I.P MOBILE כי אצלנו זו זכות לתת שרות . הנהלת החנות .
מוצר:
אייפון 5 אייפון 5
שם:
gil
תאריך:
25/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חברים קניתי מכשיר גלקסי 2 בחנות הנ"ל. כל דקה וחצי התנתקה השיחה והגלישה מההתחלה!! חשבתי שמכשיר חדש והבעיה באורנג.. לאחר מספר פניות למרכז השרות - אורנג טוענים כי המכשיר שקניתי גנוב. קצת עשיתי ברור על הנושא ואכן יש תופעה שכזאת. בדקתי את מספר ה-imei של המכשיר ומה שמופיע בקופסה ואכן זה לא תואם. רק שלצערי נודעתי לדבר מאוחר מידיי. החנות אחרי כשבוע שהמכשיר היה בבדיקה טוענת כי זה ממכה שהפלאפון קיבל.. כדאי לבדוק טוב טוב את הimei של המכשיר ולהיזהר! לידעתכם ולשיקול דעתכם
תגובת החנות:
להלן תגובת הנהלת החנות . לצערי הנתונים מטעים ולא מקצועיים לחלוטין . אין קשר בין תקלה טכנית של המכשיר (ניתוק / גלישה ) במידה וקיימת לכך שהמכשיר לכאורה גנוב באופן כללי כתמיד. במקרה זה - החנות מתחייבת שהמכשיר סופק ללקוח מקנייה חוקית ולפי דין מהספק , מעבר לכך המכשירים עוברים בדיקת מעבדה קפדנית על ידי היצרן לפני ששולחים אותם לארץ . אין קשר כמובן לחוסר תיאום בין מס' IMEI ע"ג הקופסא למול המכשיר מאחר , ולעתים אכן כתוצאה מכמויות של מכשירים שמגיעים לחנות , המדיניות שלנו זה לפתוח את אריזת המכשירים ולוודא שכל הפרטים קיימים ולא חסר דבר. על כן מדובר בטעות האריזה מחדש בהחלפת קופסאות , לבטח אין קשר לבעיות גלישה ושיחה שעליהם אחראי ספק התקשורת הסלולרית ונותן השרות שבחר הלקוח להתחבר אליו . בברכה , כי אצלינו ב- V.I.P MOBILE זו זכות לתת שרות . הנהלת החנות .
מוצר:
פלאפון גלקסי 2
שם:
עידן
תאריך:
21/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פניתי על מנת לקבל הסבר על ההבדלים בין שני סוגי מכשירים - תומך דור 4 ותומך דור 3, לפני קניה. נתקלתי בחוסר ידע וחוסר רצון לעזרה מצד נציגה שאמרה: "יש כאן לחץ בחנות והרבה לקוחות שממתינים". ביררתי עם מישהו אחר על ההבדלים, וכעבור 10 דקות צילצלתי שוב, הפעם כדי לבצע הזמנה. התברר שלא ניתן להזמין באתר ולאסוף למחרת, לא ניתן לשמור מכשיר במלאי עד למחרת לצורך קניה במקום ולא ניתן לבצע הזמנה טלפונית כדי להבטיח שיהיה מלאי כשאגיע. כשביקשתי שבכל זאת נחפש פתרון לרכישה ואיסוף למחרת, ואז הטלפון עבר לגבר שאמר: "אדוני, צלצל עוד 10 דקות" וניתק את הטלפון. אלו העובדות, תשפטו בעצמכם אם הייתם קונים מהם משהו.
תגובת החנות:
שלום רב. לאחר בדיקת האירוע בחנות עם נציגת המכירות - הלקוח מציג טענות חסרות שחר בעליל . הלקוח בירר אודות המכשיר המצוין וקיבל הסבר מפורט , עם זאת הלקוח דרש לבצע הזמנה טלפונית בחריג מנהלי החנות ע"פ תקנון החברה . אין אפשרות לשמור מכשירים ללקוח במלאי ממוחשב ומסודר ללא ביצוע הזמנה ומילוי כרטיס אשראי כמחויב בתקנון הזמנת מוצרים לפי הכתוב האתר .רק לאחר מכן יש אישור הזמנה/ עסקה מחברת האשראי על ידי צרוף צילום/ פקס של תעודה מזהה על מנת למנוע הונאת תיוג הזמנה לפי דרישת חברת האשראי. על כן הוצע לו ללקוח להגיע לחנות ולבחור לבצע הזמנה באיסוף עצמי , על ידי מילוי כל פרטי ההזמנה באתר! הלקוח סרב למלא את הפרטים הדרושים וביקש לשמור לו מכשיר ללא שום התחייבות רכישה מצידו . לאחר שהוסברו לו נהלי הרכישה התקשר שוב בעת שנציגת המכירות עסוקה במתן שרות אדיב לצרכנים בחנות ועל כן נתבקש להתקשר כעבור 10 דק'. לצערנו בחר הלקוח לעלות טענות חסרת שחר ולא ענייניות לגופן של המקרה . אצלינו ב- VIP MOBILE זו זכות לתת שרות . בברכה , מנהל החברה .
מוצר:
אייפון 5
שם:
Tal
תאריך:
08/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחמישה חודשים קניתי גלקסי 3 לבן בחנות. לפני כשבועיים הלכתי לישון לשעתיים והשארתי את הטלפון דולק לידי. כשקמתי הוא כבה ולא יכלתי להדליק אותו. חשוב לציין שעד אז הוא עבד טוב. לא חיברתי אותו למטען, לא ניגרם לו שום חבלה והוא לא התקרב למים והתקלה קרתה בפתאומיות משום מקום.
נסעתי לחנות ואמרו לי שיבדקו את זה. אחרי כמה ימים התקשרתי לראות מה מצבו וגיליתי שאפילו לא בדקו מה קרה לו עדיין, בטענה שהם היו עמוסים מדי בעבודה. ביקשתי שיבדקו.
למחרת התקשרתי שוב ואמרו לי שזה קצר בכפתור ההדלקה של המכשיר. שאלתי אותם כמה זמן יקח לתקן את זה ואמרו לי שזה בטיפול ויכול לקחת זמן. ככה התקשרתי כמה ימים וכל יום מרחו אותי ואמרו לי שאין להם זמן/שהתיקון מורכב ולוקח זמן.
אחרי שבוע אני שוב מבקש סטטוס ואז הם אומרים לי שהתיקון יכול לקחת עד 14 יום ושהתיקון בכל מקרה לא חלק מהאחריות והם אפילו לא מתחייבים להחזיר לי טלפון מתוקן בסוף ה-14 יום.
מרחו אותי סתם שבוע ובזמן הזה לא היה לי מכשיר. בטלפון ניסו להאשים אותי שאני גרמתי לזה כשאני בטוח במיליון אחוז שזה לא אני.
בלית ברירה לקחתי מהם את המכשיר ונסעתי לחנות מקצועית שיתקנו לי את המכשיר.
בקיצור - אם אתם קונים מהם וקורה למכשיר שלכם משהו, אין לכם עם מי לדבר. הטכנאי לא מקצועי והוא רק מורח אותך. המלצה שלי - תבחרו חנות אמינה ומקצועית עם אחריות כמו שצריך, גם אם צריך לשלם קצת יותר.
תגובת החנות:
שלום רב. קראתי את תלונת הלקוח בכובד ראש . לגופו של ענין טענותיו של הלקוח חסרות שחר . הלקוח הצהיר כי הטעין את המכשיר עם מטען לא מקורי בניגוד למחויב בהוראות יצרן המצורפות למכשיר. ולפי חווד טכנאי מוסמך הקצר נגרם כתוצאה משימוש לא מתאים. יש לציין ישנה אחריות מטעם החנות רק על הגרסא והתוכנה וכך כתוב בתעודת האחריות , ואין אחריות לנזק שנגרם כתוצאה משימוש לא מתאים עם המכשיר . הרי לפי העובדות שמצהיר הלקוח המכשיר היה תקין מרגע יציאתו מן החנות במשך 3 שבועות במידה והייתה תקלה טכנית היא הייתה מופיעה עם הדלקתו לראשונה. יתרה מכך המכשירים שלנו נמסרים מהספק אחרי בדיקה קפדנית ע"י טכנאי מוסמך . הלקוחות שלנו יודעים שאין אחריות על המכשיר אלא רק על גרסה ותוכנה בלבד. ורשום בתעודת אחריות שחור על גבי לבן. עם זאת , לפנים משורת הדין כחלק מתפיסת השירות החנות התקבל המכשיר לתיקון ואכן רשאי המוכר לבדוק את המכשיר עד 7 ימי עסקים ולמוסרו לאחר תיקון ואישור עלות הבדיקה והתיקון ע"י הלקוח עד 14 יום . בחר הלקוח לא לתקן באמצעות המעבדה בחנות ולפנות לפי רצונו לטכנאי אחר ועל כן אנו מצרים . בברכה , V.I.P MOBILE כי אצלינו זו זכות לתת שרות .
מוצר:
פלאפון גלקסי 3
שם:
Clive
תאריך:
03/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שהזמנתי מVIP הנייד, הם התקשרו אליי ואמרו לי שאני חייב לשלוח בדואר אלקטרוני, סריקה של תעודת הזהות שלי. אמרתי להם שאני אשלח בפקס, כי אני לא רוצה לשלוח את תעודת הזהות שלי בדוא"ל. הם אמרו שזה לא היה אפשרי. אני אמרתי שזה לא היה מקובל כי זה חשף את זהותי לגניבה. הם אמרו שחברת כרטיסי האשראי להתעקש על זה. אני לא יכול להאמין לזה. שליחת דוא"ל היא כמו משלוח גלוי. הכל בדוא"ל גלוי. חברות כרטיסי האשראי הן מודעות לכך. זו הסיבה שאני לא מאמין שהם היו מתעקשים על זה. אני לא אוהב שמשקרים לי! אמרתי להם שאני רוצה לבטל את ההזמנה שלי. הם אמרו לי שאם אני מבטל, הייתי חיוב. זו הייתה חוויה מאוד לא נעימה. אני לעולם לא אזמין מחברה זו שוב.
תגובת החנות:
בס"ד . שלום רב. קראתי בעיון רב את תגובת הלקוח אכן דרשה המוכרת בחנות לפי אישור התקנון בעת ההזמנה ע"י הלקוח , צילום/ סריקת ת.ז על מנת לקבל אישור חיוב מחברת האשראי . נוהל זה הוא כחלק ממדיניות החברה לפי דין . לא ניתן לחייב לקוח או לבטל עיסקת מכר מרחוק ללא צילום תעודה מזהה - לפי דרישת חברת האשראי . אנו חייבים לציין שהדבר נועד לשמור על הלקוח וכרטיס אשראי שלו מפני הונאה / זיוף רכישה שלא כדין . אצלינו ב- V.I.P מובייל זו זכות לתת שרות !!! ואנו שמחים על כך שלקוחותינו מרוצים מאופן מתן השרות . בכבוד רב צוות vip mobile .
מוצר:
טלפון S3
שם:
Imad
תאריך:
16/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ח'ברה , הימנעו מקנייה בחנות זאת , המכשיר הגיע בזמן אבל קרו בדרך כמה דברים שהייתי מעדיף שכולם יידעו :
1. בחרתי 2 תשלומים והם עשו חיוב בתשלום אחד וכשהתקשרתי לברר את העניין, היחס לא היה אדיב ולא הסכימו לשנות את זה ואפילו הבחורה הניחה שאני טעיתי בהזמנה , וכשאמרתי לה שיש לי צילומי מסך וזה באמת 2 תשלומים היא סירבה לשנות את מספר התשלומים.
2. ביקשתי כמה פעמים לדעת מה סטטוס ההזמנה דרך פניות במייל ולא קיבלתי מענה לא למייל ולא לטלפון.
3. לא היה למכשיר שקניתי שום תיאור באתר שלה והערתי להם על זה בטלפון ורק היום הוסיפו אחרי שכבר קיבלתי את המכשיר.
4. אחרי ההזמנה באתר הם ביקשו צילום ת"ז ושלחתי להם ונאלצתי לחכות יום שלם עד שאישרו את ההזמנה והם סירבו לחזור אליי לעדכן אותי אלא הם רצו שאני אחזור לבדוק וכשחזרתי לבדוק הנציג שלהם אמר לי "אני לא יכול כרגע לבדוק את זה".
בקיצור אני לא קונה שוב בחנות הזאת!!
תגובת החנות:
שלום רב. קראתי בכובד ראש את טענותיו של הלקוח . לצערי הטענות הנן חסרות שחר בעליל . לפי בדיקת ההזמנה באתר מס' 288851 הלקוח בחר לבצע את ההזמנה בתשלום אחד. יש לציין שאין יכולת לבעל החנות לבצע שינוי תשלום אחרי בחירת הלקוח ע"י סימון , עם אישור ההזמנה !לאחר מכן , ההזמנה עוברת למסלקה למול חברת באשראי בהתאם לפרטי הכרטיס שנבחר כאמצעי תשלום , וסימון כמות התשלומים מתבצעת ע"י הלקוח בלבד !! אכן דרשה המוכרת בחנות לפי אישור התקנון בעת ההזמנה ע"י הלקוח , צילום/ סריקת ת.ז על מנת לקבל אישור חיוב מחברת האשראי . נוהל זה הוא כחלק ממדיניות החברה לפי דין . לא ניתן לחייב לקוח או לבטל עיסקת מכר מרחוק ללא צילום תעודה מזהה - לפי דרישת חברת האשראי . אנו חייבים לציין שהדבר נועד לשמור על הלקוח וכרטיס אשראי שלו מפני הונאה / זיוף רכישה שלא כדין . חברת V.I.P מוביל פועלת מזה שנים למען הלקוח ולפי הדרישות החוק. לגופו של עניין אכן לא תואר המכשיר בעת ההזמנה ולמרות זאת בחר הלקוח לבחור במכשיר זה - עם קבלת המשוב הדבר טופל בו ביום לפני שליחת המכשיר. לאור זאת ניתנה לו הזכות והבחירה לבצע ביטול עיסקה לפי חוק הגנת הצרכן ולא בחר כך האחרון לעשות . אנו מצרים על כך שבחר כך הלקוח להגיב ולהשמיץ . אצלינו ב- V.I.P מובייל זו זכות לתת שרות !!! ואנו שמחים על כך שלקוחותינו מרוצים מאופן מתן השרות לרוב, עם זאת תמיד יהיו חריגים שבוחרים להשמיץ ללא שום עניין וכל כך אנו בוחרים להגיב בכובד ראש.
מוצר:
מכשיר סלולרי note 2
שם:
ליאור
תאריך:
30/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התחושה שלי היא שבחנות הזאת מוכרים טלפונים משומשים כחדשים ועובדים על אנשים. אני לא בן אדם חשדן ומאמין לאנשים כל עוד אין סיבה לחשוד. באתי לחנות הזאת בעקבות ביקורות טובות בזאפ(על כך בהמשך). האתר שלהם היה נגוע בוירוס ואי אפשר היה להזמין דרכו. התקשרתי ואמרו לי שחייבים לבוא לחנות והתשלום הוא רק במזומן. כשהגעתי לחנות, המוכר דרש שאני קודם אשלם ואז הוא יביא לי מכשיר. שילמתי. המוכר פתח קופסה ונתן לי מכשיר. הסתכלתי על המכשיר וראיתי שיש עליו שתי פגיעות די רציניות. נראה שהוא קיבל מכה רצינית. הראיתי את זה למוכר והוא מיד הביא לי מכשיר אחר. על מכשיר זה לא ראיתי פגיעות או שריטות גדולות. עם זאת מתחת ללפחות שתיים מהמדבקות היה לכלוך. בנוסף, כשבדקתי את המספר הסידורי של המכשיר, ראיתי שהוא שונה מזה שעל הקופסה. כמו כן, המכשיר היה שחור ועל הקופסה היה רשום: white. הראיתי זאת למוכר. הוא הביא לי מכשיר שלישי. גם הפעם הקופסה הייתה פתוחה והוא טען שאין כזה דבר קופסה סגורה. הפעם המכשיר נראה נקי לגמרי ואני נוטה להאמין שהוא חדש. לקחתי אותו ונראה שהמכשיר בסדר. עם זאת, החוויה בהחלט השאיר טעם רע. עברתי שוב על התגובות החיוביות על החנות בזאפ ואני ממליץ לכם לעבור עליהן גם כן. לשון כל התגובות דומה, פרט לתגובות בודדות כל כותבי התגובות לא כתבו שום תגובה אחרת על מוצר או חנות וגם במקרים היחידים שכן, הם לא כתבו יותר משתי תגובות אחרות.
תגובת החנות:
בס"ד . שלום רב. קראתי בעיון רב את תגובת הלקוח, מאחר והרכישה בוצעה ב- 4.7.11 לפי חשבונית עיסקה המצ"ב לא ברור לי מדוע בחר הלקוח להלין על מתן השרות 3 חודשים אחרי הקנייה . עם זאת לגופו של ענין , מאחר והרכישה בוצעה ב- 4.7.11 לפי בדיקתינו בחנות אין ראיות המזכירות ארוע זה , עם זאת אנחנו נוטים תמיד להאמין ללקוחות שלנו, לצערינו לעיתים קבלת המוצר מן הספק אשר הוא בוודאי מקורי וחדש , מגיע בטעות סופר עם אריזה עם מס' סידורי אשר לא תואם למוצר . לאור דרישת הלקוח מבעל החנות הוחלף לו המכשיר בו מייד עם זיהוי התקלה ,למכשיר חדש ומקורי ללא פגם עם אריזה מקורית. גילוי נאות : יש לציין שאנו על מנת לשמור על לקוחותינו פותחים כל אריזה מקורית של מכשיר המגיע מן הספק/ יצרן על מנת לוודא שכל תכולתו תקינה ותואמת למפרט. אנו מצהירים מפורשות אין באמתחתינו מוצר משומש למכירה . אצלינו ב- V.I.P MOBILE זו זכות לתת שרות.בברכה , הנהלת החנות .
מוצר:
Samsung Galaxy s2
שם:
ישראל
תאריך:
19/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר מהחנות. שלחתי את אחותי שתקנה לי את המוצר במזומן(!!!) הם ניצלו את תמימותה ושלחו לה מטען מזוייף והוציאו מהאריזה את המטען המקורי! שימו לב לכך!!! בשיחה שהתקשרתי לברר מדוע הוא הזמין אותי חזרה לתל אביב להחליף, כשטענתי שזה לא בסדר מצידו הוא פשוט ניתק לי ת'שיחה ולא ענה לי יותר...
תגובת החנות:
שלום רב , לאחר עיון בדברי הלקוח יש לעמוד על דיוקם , אכן החנות מספקת את המוצר הנדון עם מטען תחליפי , כל המטרה מראש להוזיל את מחיר המוצר, לעומת מחירו בשוק עם מטען מקורי, בוי אי פי מובייל זו זכות לתת שרות, ובמחירים זולים יותר מן המתחרים ע"ח מטען לא מקורי שמספק בדיוק את אותו מענה . מיותר לציין שכל זאת נאמר מראש ללקוח שבחר לקנות במזומן בשל המחיר האטרקטיבי של המוצר ולא של המטען . בברכה , vip mobile
מוצר:
פלאפון גלאקסי 2 חדש לבן.
שם:
רועי
תאריך:
18/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות על מנת לברר פרטים במלאי סמסונג גלקסי S3, בעל החנות ענה לי שכן. לאחר מכן שאלתי אותו אם אני אוכל לשלם באשראי והוא אמר לי שכן - עד 2 תשלומים.
הגעתי לחנות במיוחד על מנת לרכוש את המכשיר וכשהגעתי לשם היתה שם בחורה אשר אמרה לי כי אין אפשרות לשם באשראי. הייתי המום שכן לפני שעה נאמר לי בטלפון על ידי בעל החנות שלא תהיה כלל בעיה. המוכרת התקשרה לבעל החנות וזה אמר לה שעליי להביא לפחות מחצית מהסכום במזומן !!
לא לעניין שהחנות מאלצת את הקונים להסתובב עם אלפי שקלים במזומן ברחובות ומעבר לכך לשקר ללקוח בטלפון ולאלץ אותו להגיע במיוחד ופתאום לשנות את גירסתם זו חוצפה ממדרגה ראשונה !
אני כבר אקנה במקום אחר.
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי S3
שם:
דוד
תאריך:
04/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות סמארטפון גלקסי S2 בחנות ברחוב מקוה ישראל 2 בת"א, ביררתי איתם טלפונית האם יש להם במלאי בצבע שאני רוצה, שאלתי מה כוללת הערכה ומה אמצעי התשלום. הם מסרו לי שהתשלום הוא במזומן בחנות וכן מה כוללת הערכה (מכשיר, מטען, גרסה וכו') בשם שלב במהלך השיחה לא צויינו מגן למכשיר (מסיליקון) ומדבקת מגן למסך. כשהגעתי לחנות עם המזומן כשחיכיתי שיביאו את המכשיר, אמר בעל החנות למוכרת משהו בנוגע למגן למכשיר ומדבקה למסך ואז דרשה המוכרת שאקנה גם אותם, כשסירבתי לקנות את 2 אלה (לדעתי המחיר היה מופקע), הם סירבו למכור לי את המכשיר ואמרו שימכרו רק אם אקנה גם את המגנים. בהתחשב בכך שזה לא צויין מראש בשיחה הטלפונית, אמינותם שואפת לאפס שלא לדבר על הגיחוך שבהכרחת הלקוח לקנות מוצרים נלווים על מנת להגדיל את הרווח מהמכירה. לא קניתי אבל חשוב שגם אתם תדעו, המלצתי: לא להתקרב לחנות.
תגובת החנות:
הלקוח בירר טלפונית את כל המידע בקשר למכשיר,תנאי התשלום אחריות וכו... ומצויין באתר שהמחיר מותנה ברכישת אביזר. ( על הלקוח היה לבחור מגן מסך ב25 שח או מגן סיליקון 49). לאחר שנאמר ללקוח שזה התנאי ,אמר שישאל את הבן שלו כי המכשיר מיועד לו. כמובן לאחר שיחה עם הבן מול המוכרנים וידא שהמחיר זול והבן לא התנגד ברכישת שני האביזרים והאב המשיך וטען ש יקר מול הבן.vipmobile ממשיכים וימשיכו לתת שרות אמין ומקצועי לקהל לקוחותיה .