הגעתי לחנות ברחוב אלנבי. כוונתי היתה לרכוש אחת מבין שתי מצלמות והגעתי לחנות על מנת להתרשם משתיהן על מנת להכריע בין השתיים. קיבל את פני מוכר גס רוח ורחב מידות שהתייחס אליי בצורה מזעזעת ולא מכובדת, מתחת לכל ביקורת. אולי החנות כל כך מצליחה שכבר אין צורך לקיים יחסי אנוש בסיסיים עם הלקוחות. לקח לי בדיוק דקה וחצי להבין שאין שום סיכוי שאקנה אצלם מצלמה. פשוט איש גועלי וחצוף.
מוצר:
מצלמה
שם:
רם
תאריך:
15/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כונן קשיח נייד של WD. ההזמנה הלכה חלק, אבל אחרי שבעה ימים התקשר אליי נציג של החנות פוטופילם ואמר לי שאין להם את הכונן הזה במלאי. אז הזמנתי את אותו כונן מחנות אחרת.
אז סתם סתם הלך שבוע בגלל ההתנהלות האיטית של פוטופילם.
מוצר:
כונן קשיח נייד WDBAAU0020HBK
שם:
ori
תאריך:
16/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי זיכרון נייד בחנות אונליין, המוצר אכן הגיע בזמן. אבל משם הכל היה פשוט סיוט המוצר לא עבד וזה דבר שקורא. מכיוון שאני צריך אותו מיידית הגעתי לחנות ושם לא הסכימו להחליף לי אותו או אפשרות לשדרג אותו. ההיתי צריך לחכות 3 שבועות ואז הופתעתי שאני צריך לשלם עוד 15 שקל משלוח לקבל אותו בחזרה. אני מאוד מאוכזב מהשרות! -תירוצים שאתם רק משווקים את המוצר וצריכים לשלוח אותו לתיקון לא מקובלים-
מוצר:
זכרון נייד USB Cruzer Slice 32GB
שם:
shay
תאריך:
06/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שהזמנתי את המוצר יצרו איתי קשר טלפוני והציעו לי לשדרג לדגם חדש יותר הסברתי שאין ברצוני להוסיף תשלום הסבירו שחסר במלאי את הדגם הספציפי אך לא ציינו שייקח יותר מחודש עד לאספקת המוצר. לאחר חודש יצרתי קשר ושוב הודיעו שהמוצר עדיין לא נמצא ושוב הציעו לי לשדרג לבסוף נשברתי , הוספתי כסף וקיבלתי את הדגם החדש יותר בהנחה של 20 שקלים מהמחיר המקורי של הדגם החדש שורה תחתונה שילמתי 90 שקלים יותר ממה שרציתי עבור דגם שלא היה לי בו צורך
מוצר:
הארד דיסק חיצוני WDBAAU0010HBK
שם:
פנחס
תאריך:
21/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
Sorry, Bait and Switch I ordered a 1 TB model and on sale day Guy tried unsuccessfully to sell me a 1.5 TB model. Three weeks later I emailed to enquire of my order and was informed it is not in stock. Do I want to upgrade?
תגובת החנות:
מר פנחס רכש כונן קשיח בנפח 1TB במחיר של 290 שח מאחר ונוצר חוסר זמני באספקת המוצר (אצלנו ואצל היבואנים) ומאחר ויהיה זמין לקראת סוף החודש,(לדברי היבואן) ומאחר ואנו בפוטופילם רוצים לתת ללקוח את השירות הכי מהיר, והכי כדאי מבחינה עסקית הוצע לאדון הנכבד לקבל את אותו מוצר בדיוק רק בנפח של 1.5TB במחיר של 379 שח 89 שח בלבד ל500GB נוספים. יקר ? לא ממש, מחשיד ? לא בטוח, זה אותו דגם מוצר. זכותו של מר פנחס לקבל את המוצר שהזמין. אנו בפוטופילם באים מתוך רצון לעזור ללקוח ולספק לו את המוצר הטוב ביותר, במהירות המירבית, ובמחיר המשתלם ביותר. זכותו של מר פנחס לשלם יותר על פחות ברגע שהמוצר יחזור למלאי אנו נדאג לספק אותו באופן מיידי לכל הלקוחות שממתינים לו
מוצר:
HardDisk חיצוני 1 TB
שם:
אהד
תאריך:
21/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הרכישה הייתה קלה ונוחה, מה שכן היה מציק זה ששירות הלקוחות התקשר ישר אחרי ביצוע ההזמנה ולאחר שאישר את ההזמנה ניסה לדחוף לי מוצרים נלווים שיכלתי להזמין לבד בעת הרכישה ובחרתי שלא לעשות זאת. החנות התחייבה ל-14 ימי עסקים, בפועל עבר כמעט חודש עד שקיבלתי מייל שהודיע לי כי החבילה חזרה, התקשרתי לחנות והסברתי כי לא קיבלתי שום הודעה שהמוצר הגיע לדואר, לא מהחנות ולא מהדואר, הוא הסביר לי שהוא שלח לי מייל כאשר החבילה נשלחה, הסברתי לו שלא קיבלתי מייל כזה. הוא טען שזה בלתי אפשרי וכרגע זו בעיה שלי ויש לי שתי אפשרויות: לאסוף את המוצר מהחנות בתל אביב או לשלם על משלוח נוסף. את שתי האפשרויות שללתי לאלתר. הוא הסביר לי שאפשר לבטל את העסקה בעלות 5%!!!. בשורה התחתונה לא קיבלתי שום הודעה שהמוצר נשלח\הגיע, לא מהחנות ולא מהדואר ובנוסף רוצים לחייב אותי על סכום נוסף. אני חושב שנגרם לי עוול, בחרתי בפוטופילם רק בגלל ההמלצות, אבל כנראה שעם המלצות לא הולכים למכולת. נכון להיום חייבו אותי על מוצר שלא הגיע אליי וככנראה לא יגיע אלא אם אני אשלם סכום נוסף!!!
מוצר:
נגן MP3/MP4 sansa clip plus 8 GB
שם:
טל
תאריך:
10/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי לרכוש כונן קשיח חיצוני, לאחר ביצוע סקר שוק בזאפ החלטתי שאני מעוניין לרכוש כונן קשיח מסוג: WDH1U10000, נכון לתקופה הזאת נחשב לכונן הקשיח עם המוניטין הטוב ביותר בשוק, כך לפחות ניתן להבין מדירוג הגולשים באינטרנט.
לאחר חיפוש מעמיק בזאפ, ראיתי שניתן לרכוש את כונן הקשיח בחנות פוטופילם, לאור הניסיון החיובי שלי עם החנות, בעבר רכשתי עדשות וציוד נוסף, שמחתי לראות שהם מוכרים גם כוננים קשיחים ובמחיר אטרטיבי.
בדף הרכישה פוטופילם מציינים כי: "יסופק הדגם WD My Book Essential החדש או הישן, בהתאם למלאי הקיים" כאשר שאלתי על כך לפני הרכישה, נציג המכירות הדגיש כי אין שום שינוי מהותי מבחינת הדגמים רק עניין של כפתור הפעלה וכרגע הם מספקים את הגרסה החדשה ביותר של המוצר.
ביצעתי את הרכישה ב31/10, לאחר 5 ימים, התקשרו להודיע שהכונן הגיע ואני אוכל לאסוף אותו מהחנות, ב7/11 הכונן כבר היה ברשותי. כאשר הגעתי הביתה, מסתבר שהכונן הקשיח הוא לא מהדגם שרכשתי ולא אותו דגם שהיה כתוב בחשבונית. במקום כונן קשיח מסוג WDH1U10000 קיבלתי את הדגם WDBAAF0010HBK שהוא כאמור נמצא בדירוג נמוך בהרבה מהכונן המבוקש. כמוכן, מיותר לציין שאם הייתי מעוניין בדגם השני, היה ניתן למצוא אותו במחיר זול הרבה יותר.
לאחר שהבנתי שלא קיבלתי את המוצר אותו רכשתי, התקשרתי לשירות האינטרנט של פוטופילם. רק אז התברר שאת המוצר שרכשתי (וקיבלתי אישור רכישה!) לא קיים במלאי וכנראה גם לא יהיה במלאי בתקופה הקרובה. אף אחד לא טרח לציין שמדובר על דגמים שונים, אלא רק "גרסא" שונה. כעבור מספר ימים החזרתי את המוצר לחנות.
לחנות עם ותק ומוניטין כמו פוטופילם ציפיתי ליותר, אני מקווה שרוכשים נוספים יוכלו לשים לב לפרטים הקטנים וילמדו מהמקרה הזה.
מוצר:
כונן קשיח WDH1U10000
שם:
יונתן
תאריך:
13/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אין ספק שהשירות מאד מהיר. פחות משבוע אחרי שהזמנתי את המוצר הוא כבר הגיע לידיי. אפילו לפני הקניה התקשרתי לשאול כמה שאלות וענו לי באדיבות. אבל אז כשהגעתי לדואר וקיבלתי את החבילה ראיתי שהמוצר (באריזתו המקורית, יש לציין לטובתם) נמצא בתוך קופסא שנראית מאולתרת, אפילו פתוחה בצד אחד. חשבתי שזה סתם, לא נורא. מהנסיון הראשון המכשיר לא עבד. כשהתקשרתי אליהם הם הפנו אותי ליבואן, ועכשיו אני צריך לשלוח להם את המוצר (על חשבוני אני משער) ולחכות עוד כמה שבועות עד שאני אקבל מכשיר חדש. יכול להיות שזה פשוט מזל רע, אחד למיליון, אבל מבחינתי זו עדיין אחריות שלהם. אני יצאתי לא מרוצה.
מוצר:
דיסק קשיח חיצוני Essential 1T
שם:
דניאל
תאריך:
19/11/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בררתי ומצאתי שהפריט נמכר במחיר הזול ביותר בחנות זו. מכיוון שהיא ליד מקום עבודתי קפצתי לקנות באופן אישי. המחיר שצויין היה שונה מזה באתר. כאשר שאלתי את המוכר, רפי, לגבי הפער בין המחיר באתר למחיר בחנות המוכר אמר שזו כנראה טעות והמחיר לא מעודכן ושזה מחיר זול והוגן ולא אמצא זול ממנו וכו. קניתי. חזרתי למשרד ובדקתי והתקשרתי לחנות המכוונת והוברר לי שיש פער של 15% בין קניה בחנות לקניה באתר החנות.
חזרתי לחנות וביקשתי להחזיר את המוצר ולרכוש אותו בנט. בררו את העניין עם "רפי", זיכו אותי וחייבו אותי שוב לפי המחיר באתר.
אין בעיה לתמחר אחרת בחנות ובאתר אבל כאשר שאלתי את המוכר באופן ישיר וציינתי את המחיר באתר הוא שיקר לי בפנים מבלי להניד עפעף.זו לא דרך לתת שירות וליצור מוניטין!
מוצר:
SDHC 16G
שם:
מקסים
תאריך:
28/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לרגל טיסה לחו"ל הזמנתי דרך האתר ובחרתי באיסוף עצמי ביום למחרת כי הייתי צריך את המוצר בדחיפות, וכי אני גר לא רחוק מאלנבי. כאשר הגעתי לחנות התברר שהמוצר שלי לא הגיע לחנות ויוכל להגיע רק עוד שלשה ימים (יומיים אחרי הטיסה שלי). התלונתי על העניין ואז המוכר בחנות הציע לי שאני אבטל את המוצר שהזמתי באנטרנט וארכוש אותו ישר מהחנות ב30 ש"ח יותר (?!). רק רגע רבותיי - חשבתי שהמוצר לא הגיע לחנות, מה הקטע? פתאום יש את המוצר בחנות??? וכפי שהסתבר היה את המוצר בחנות ובשפע!!! לא הבנתי מה הייתה הבעיה לרכוש את המוצר מהחנות במחיר ששילמתי עליו באנטרנט. מכיוון שלא היה לי זמן בגלל הטיסה לא התווכחתי, נשברתי לסחיטה שלהם ושילמתי להם יותר כסף ורכשתי את אותו המוצר ש"עוד לא הגיע".
תגובת החנות:
אתר האינטרנט והחנות של פוטופילם עובדים תחת אותו שם אך מנוהלים כשני ארגונים שונים, ועל כן המלאים נפרדים ניתנת אפשרות ללקוחות האינטרנט להוזיל את עלות המוצרים ע"י רכישה באתר. מחירי החנות ע"פ רוב יקרים ממחירי האתר באתר האינטרנט מצויין מחיר אתר ,ומחיר חנות על מנת למנוע אי נעימויות
מוצר:
כרטיס זכרון m2
שם:
יונתן קלצמן
תאריך:
10/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
משום מה הדואר רשם שאני לא גר בכתובת והחזיר את הדואר לשולח. לא קיבלתי טלפון מהחנות ולא קיבלתי החזר
מוצר:
כרטיס זיכרון נייד וזכרון נייד sdsqunb-064g (38142-064-20
שם:
אלירן
תאריך:
29/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
האתר מאוד נוח, המחירים מאוד אטרקטיביים. הבעיה היחידה היא שהדיסק און קי שהזמנתי הגיע רק לאחר 3 שבועות ממועד ההזמנה. למזלי ההזמנה לא הייתה דחופה.
טעון שיפור.
מוצר:
זכרון נייד USB Ultra USB 3.0 32GB SDCZ48
שם:
ענת
תאריך:
03/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הוחזר לשולח מאחר ולא היה רשום שם על תיבת הדואר (מיותר לציין שמעולם לא נתקלתי בבעיה דומה). פניתי אליהם לברר מדוע המשלוח מתעכב ורק לאחור שבוע (!) נאמר לי ליצור איתם קשר (עם בחורה בשם עדי) רק כדי לשמוע שעלי לשלם 15 ש"ח נוספים על משלוח חוזר. לאחר ויכוח קצר בנוגע למי הוא בעל האשם נאמר לי כי זו המדיניות ואין מה לעשות, ואם אני רוצה לבטל את העיסקה יש לשלם 15% דמי ביטול.
היחס היה פוגע ולא מוצדק וכל מטרת הקנייה באינטרנט- שירות מהיר, זול וללא התעסקות ירדה לטימיון.
מוצר:
דיסק און קח
שם:
אברהם
תאריך:
03/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביקשתי לשדרג את הכרטיס למהירות יותר גבוהה ואז הייתי צריך לשלם בימקום 194 שקל לשלם 283 שקל בדקתי את החיובים בויזה גילתי שחייבו אותי פעמיים פעם על ה283 ופעם נוספת על 194 שקל בלי סיבה אני שלחתי MAHL אבל טרם קיבלתי מהם תשובה
מוצר:
זיכרון למצלמה 32GB SD 32GB
שם:
רועי
תאריך:
22/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
יש לי נסיון עבר טוב מאוד עם פוטופילם ובגלל זה החלטתי לקנות שם את מה שהייתי צריך. נגן סנסה ושני כרטיסי זיכרון, אחד לנגן ואחד לסלולרי שלי.
תוך יומיים הגיע שליח מהדואר עם חבילה ובחבילה - קבלה, נגן וכרטיס זיכרון אחד, תמונה של העסק: http://i.minus.com/ied34e.jpg
כפי שניתן לראות, חוייבתי על כרטיס הזיכרון במחיר של שניים. גיא מהחנות התנצל, ואמר שישלח ביום שבו דיברתי איתו(יום רביעי) פעם קודמת עבר יום משליחה עד הקבלה, עכשיו כבר יום שישי ושום דבר. במקום משלוח מהיר, בסופו של דבר קיבלתי דה פקטו משלוח רגיל, ואין לדעת מתי הכרטיס זיכרון הנוסף יגיע באמת. כשדיברתי איתו אני אמרתי לו שבכזה מקרה הייתי מצפה שהחנות תשלח לי את זה עם שליח, בלי קשר לכמה הכרטיס שווה לה. גיא הבהיר לי שזה לא שווה להם, עם המחיר שהם נותנים על הכרטיס. בסופו של דבר אני מקווה לקבל את הכרטיס ולשכוח מהעניין, אבל העניין לא נפתר לשביעות רצוני. רק איזה התנצלות על זה שטעויות קורות ושום דבר יותר מזה. אני קניתי במהלך השנים בפוטופילם ביותר מ1000 שקל. כרטיסי זיכרון, תיק למצלמה, חצובה של מנפרוטו, לנספנים - NO MORE. המצלמה הבאה, אם אלך על חנות פרטית, כנראה אלך על יוגנד.
תגובת החנות:
אכן נעשתה טעות בתום לב והלקוח הנכבד קיבל כרטיס אחד במקום 2 הוצאנו למר רועי כרטיס נוסף תוך התנצלות על המקרה רועי קיבל את הכרטיס השני תוך 6 ימי עסקים, לפני המועד לו התחייבנו (7 ימי עסקים) לכן לא ממש ברורה לי תלונתו.
אנו עושים מאמץ גדול כדי לתת שירות מהיר אמין ואחראי, לצערי הגדול לעיתים יש תקלות, אנו לא בורחים מאחריות, ופותרים אותן במהירות.
מוצר:
כרטיס זיכרון Sdsdq-016g
שם:
טל
תאריך:
06/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ניגשצי לחנות ברחוב אלנבי לאחר שראיתי את העדשה בקטוגרית "יד שניה". המוכר, המאוד לא סובלני, הביא את העדשה ושאל למה אני צריך עדשה כה גדולה - "האם אתה מצלם ציפורים או שכנות?" לדבריו. כמובן שלקחתי את המשפט בצחוק והשבתי שאני מצלם ציפורים והוא נתן לי את העדשה בשמחה. בצילומים הראשונים מיד הבנתי שהעדשה היא לא בשבילי ולא מתאימה לצרכי. ציפיתי מחנות ברמה של פוטופילם להתריע בפני על כך שהעדשה שבחרתי אינה מתאימה לייעוד (אותו ציינתי בפני המוכר), ושעדיף לי לקחת משהו אחר. כמו כן אני מצפה מחנות מקצועית להתנהג במקצועיות גם במחיר של אי מכירה של מוצר אם ידוע להם שלא יתאם לצרכי הלקוח. בחיפוש שלאחר יד גיליתי שמשתמשים רבים מתלוננים על אותן הבעיות בשילוב העדשה עם מצלמות ניקון וצילום לטווח ארוך+, לכן, הייתי מצפה מפוטופילם להיות מודעים לנושא ולשווק בהתאם.
מוצר:
עדשה 170-500 AF 170-500
שם:
אורח
תאריך:
27/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בבוקר שלאחר ביצוע ההזמנה התקשרו להגיד שהתיק לא קיים בצבע שהזמנתי, והציעו לשלוח תיק בצבע אחר (שחור) או לבטל את ההזמנה. הלכתי על השחור, והוא הגיע במהרה (כנראה שנשלח עוד באותו יום). מלבד בעיית חוסר עדכון המלאי, שאר חווית הקניה הייתה חיובית.
מוצר:
תיק
שם:
ika
תאריך:
11/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שדיברתי עם נציג החנות וסגרנו על מחיר המוצר הגיע אלי תוך 3 ימים.יפה מאוד.
מוצר:
עדשה 100 מ"מ
שם:
אורן
תאריך:
19/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מהטובות כי מבלי לבקש קיבלתי את כל ההסברים הרלבנטיים. הוצגו בפני כל האפשרויות שיש לי. לא היה שום לחץ לדחוף עוד מוצרים והמוצר הגיע תוך 3-4 ימים. כנראה שיהיה המשך ליחסים שלנו.
מוצר:
מצלמת אקסטרים SJ4000
שם:
עמיחי
תאריך:
18/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי כרטיס רשת אלחוטי ל-PCI ומצאתי בפוטופילם את המחיר התחרותי ביותר. הזמנתי באמצעות הטלפון ויומיים אחרכך החבילה כבר חיכתה לי בדואר.
מוצר:
כרטיס רשת PCI TL-WN951N
שם:
ozzy
תאריך:
21/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא כול יום יוצא לי לכתוב חוות דעת על כול אחד, אך פה היה צריך.... שירות לקוחות מצויין - הרבה סבלנות ועזרה משלוח מהיר הגיע הרבה ליפני הזמן המחיר היה טוב !!! the best of the best
מוצר:
כרטיס זיכרוון SD Sdsdq-016g
שם:
עופר
תאריך:
05/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
כמו תמיד כשאני עושה עסקים עם החנות השירות מעולה אבל המשלוח מתעכב כי אני גר בעוטף עזה אני מניח שאם הייתי גר במרכז הוא היה מגיע מהר יותר
מוצר:
עדשת מצלמה 200mm F4 MICRO
שם:
AnatBer
תאריך:
09/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השמנתי את ה-MP3 ביום ראשון 3.11 בערב, למחרת התקשרו אלי כדי לקחת את מספר כרטיס אשראי. למחרת התקשרו שוב, ומתברר שהבחורה שדיברתי איתה לא רשמה נכון את שתי הספרות האחרונות של הכרטיס (טעויות כאלה יכולות לקרות), נתתי להם את הספרוץ הנכונות ולמחרת קיבלתי מייל שהמותר נשלח. למחרת קיבלתי את המוצר. שירות מהיר ומקצועי (חוץ מאותה הבחורה שבילבלה את הספרות)!!!
מוצר:
Sansa clip plus MP3 sdmx18r008
שם:
גלעד
תאריך:
11/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
האתר מסביר פנים ונוח, נוחות ביצוע ההזמנה פשוטה וברורה, השירות אמין, אדיב ומהיר, מהירות המשלוח היתה טובה ומהירה מאוד,
מוצר:
card sdhcmicro 16GB
שם:
ברק צובירי
תאריך:
03/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי בזאפ. מצאתי מה שרציתי. חיפשתי את המחיר הזול ובשקלול הדירוג וחוות דעת של הקונים ובחרתי פוטופילם. במקרה שמתי לב שזו הקניה השניה שלי שם. אז כנראה שזה לא מקרי. המוצר הגיע תוך כמה ימים, עובד כמו שעון. בקיצור: קל, נוח, אמין.