דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון מוצרים (נתניה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
סלימפרייס בעמ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2010
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בROSSO ITALY ?
4.56
ציון ממוצע
131
חוות דעת בשנה האחרונה
807
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
7
0
0
3 חודשים אחרונים
14
0
1
6 חודשים אחרונים
28
0
4
שנה אחרונה
117
1
13
כל הזמן
681
8
118
נמצאו 807 חוות דעת גולשים על ROSSO ITALY
תמונת משתמש
שם:
אירית
תאריך:
24/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע. קשה מאוד להשיג את שירות הלקוחות לאחר הקניה, והם גם לא עונים מהר במייל או בווצאפ. לא ממליצה עליהם! אני לא ארכוש מהם אף מוצר יותר.
מוצר:
כסא מנהלים
תמונת משתמש
שם:
רעות
תאריך:
21/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

הזמנתי שידת איפור שהגיעה פגומה ומקולפת ,מראה שבורה, חזרו אליי אחרי שבוע וזיכו אותי על המוצר
מוצר:
שידת איפור
תמונת משתמש
שם:
arik123457
תאריך:
21/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר באיכות גרועה פשוט אכזבה ענקית בנוסף לא מצליחה לקבל שירות אין מענה.לא ממליצה בכלל
מוצר:
כסאות בר
תמונת משתמש
שם:
ron68681
תאריך:
18/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי 2 ג'יפ חדש הכי יקר לא עובד ולא זיכו אותי שירות על הפנים גרוע העיקר לקחו כסף 855 שח
מוצר:
ג'יפ מפואר
תמונת משתמש
שם:
orbanays9
תאריך:
28/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הוזמן שולחן לבן MSH 12 2 ,השליח הניח ליד הדלת וכשפתחתי לקחת גיליתי קרטון שנראה שחזר מעזה ,כל חלקי האלומיניום עם בועות וקילופים ושבבי צבע ,העץ של הפלטה של השולחן במקומות מסויימים שבורה ועם מכות וסימני שימוש ,על כל הניירות בתוך האריזה היו סימנים של קפה ,נעליים...בושה לספק מוצר כזה
מוצר:
שולחן מחשב MSH 12 2
תמונת משתמש
שם:
cayzone4u
תאריך:
16/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה הכי גרועה של שירות שנתקלתי בארץ, שתי הזמנות, אחת פגומה שאני בתור ספק הייתי מתבייש לספק ועדיין מחכה לחלקים שהבטיחו לי, למרות שהשולחן שרכשתי כבר מזמן בפח. שולחן מחשב ב400 שח, פחד להניח עליו מחשב שלא ישבר ועוד הגיע עם רגליים מקולפות ועם בועות. כאמור, ההחלפה כבר שלושה שבועות בדרך. הכיסא הגיע בצבע שחור ולא באפור. המענה לא נעים ולא סימפטי בוואטס אפ ובמיילים, שמים עליך קצוץ.
800 שח לפח, לא ממליץ לאף אחד.
מוצר:
שולחן מחשב עבודה רוחב 120 סמ עם מגירות דגם XT-12-7MSH
תמונת משתמש
שם:
rsff66
תאריך:
27/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שולחן, הגיע פגום. התקשרתי וביקשתי ביטול עסקה,
ניסו להציע לי להחליף, אחר כך אמרו לי להרכיב אותו כדי לקבל זיכוי.
לא ברור למה להרכיב מוצר פגום כדי לקבל זיכוי.
כמובן שלא עשיתי זאת, בסוף קיבלתי זיכוי אבל עד עכשיו אני מחכה שיאספו את השולחן הפגום ללא מענה.
לא ממליצה בכלל
מוצר:
שולחן מחשב כתיבה ענק MSH-10-45
תמונת משתמש
שם:
רותם
תאריך:
18/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר שזמן האספקה שלו היה 14 ימי עסקים, שלחתי גם הודעה לשירות לקוחות לוודא מה הסטטוס של ההזמנה והם טענו:
"היי, רוב המוצרים עד 10 ימי עסקים מקסימום (יש כאלה שיותר - רשום במפרט המוצר) אבל לרוב מגיע הרבה לפני זה."

בפועל לאחר 14 ימי עסקים (ויותר), המוצר עדיין לא הגיע, מפנייה לשירות לקוחות נוכחתי לגלות ששינו את זמני האספקה ל-70 ימי עסקים (לא הגיוני בעליל) והמוצר בכלל לא נשלח למרות שבאתר הופיע כסטטוס נשלח.
שירות הלקוחות היה לא שירותי בכלל והיה רק דרך הווצאפ, מספר שהפנו אותי אליו לשירות הלקוחות פשוט ניתק לי בפנים עם יחס מזלזל.
כעת אני ממתין לביטול עסקה כי לחכות 70 ימי עסקים זה לא ריאלי ולא הגיוני.
שירות מביך ומאכזב.
מוצר:
ארונית למיקרוגל אי למטבח דגם MSR-1025 רוחב 80 סמ מבית ROSSO ITALY
תמונת משתמש
שם:
irisdoron
תאריך:
18/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכיסא הגיע לא תקין עקום מנגנון חורק גלגלים לא מאוזנים.
הכיסא הוחזר למוכר בהבטחה לקבלת התשלום בחזרה.
מיותר לציין כי החברה התחמקה מהחזר התשלום במשך שלושה חודשים. שירות לא נעים בלשון המעטה. לא ממליצה !!
מוצר:
כיסא מנהלים
תמונת משתמש
שם:
nirz333
תאריך:
27/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט אין שירות
רק תקליט למענה לשירות לקוחות וללא מענה
לא חוזרים להודעות
כמעט חודש מחכה לכסא
מוצר:
ROSSO ITALY
תמונת משתמש
שם:
דלתות אביב
תאריך:
23/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות הלקוחות ניתן רק בהתכתבות והמכירות נעשות טלפוניות,תבינו לבד מה הרמה.
ימי האספקה שניתנו לי במקסימום עברו משבוע שעבר, אף אחד לא טורח לעדכן או להתקשר אלא רק להגיב הודעות גנריות בווטסאפ.
מוצר:
כסא מנהלים כיסאות המתנה
תמונת משתמש
שם:
kerentsion1
תאריך:
14/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מספקים את המשלוח, לא מגיבים להודעות. משהו הזוי. לא ממליצה גם אם יותר זול
תגובת החנות:
לא מכירים לקוחה כזאת כלל. נשמח שתפנה אלינו עם פרטים מזהים ונעזור לה
מוצר:
שולחן
תמונת משתמש
שם:
Ray
תאריך:
07/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זהירות! הספק אינו לוקח אחריות על מוצריו. קיבלתי כיסא מנהלים עם הדום מובנה פגום וכשפניתי לחברה התייחסו אלי בחוסר נימוס וחוצפה וסירבו להתייחס לתקלה. תרכשו מהם רק אם אתם מוכנים להסתכן שזה יגיע שבור ולא תפוצו על זה.
מוצר:
כיסא מנהלים Rosso Italy MSH-3-63
תמונת משתמש
שם:
kerenina
תאריך:
18/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחד מחוויות הקנייה הכי גרועות שחוויתי. קיבלתי מוצר פגום. המנגנון של הכיסא לא עובד ומסרבים לתקן. רק לאחד חודש של חיזורים אמרו לי לבוא מירושלים עד לכרמיאל להחזיר כיסא ולהחליף. לא מוכנים לשלוח שליח. חוסמים בווטסאפ ומתעלמים. כיסא הקרם נהיה שחור לאחר יומיים של ישיבה. וקניתי אותו לפני חודש! ממש חבל שזה השירות.
מוצר:
63-3-MSH
תמונת משתמש
שם:
rottem.tischler
תאריך:
02/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נורא !!!
מעולם לא קרה לי דבר כזה
הזמנתי זוג כסאות x2 ביום שישי האחרון 31/03/23
השליח שלח הודעה כי המשלוח בדרכו אלי
לאחר כמה שעות לאחר שיחות רבות נמסר לי על ידי השליח כי המשלוח חסר חבילה וכי יצרו עימי קשר טלפוני לגבי מועד הספקה חדש ביום א
כל נסיונותי לקבל מידע לגבי מועד המשלוח לא נענו (אין תשובה בכל מספרי הטלפון שמופיעים תחת חברת השליחויות speedway ) וכמובן המשלוח שהובטח ימים טרם חג הפסח ודרוש לערב פסח לא הגיע ולא נמסרה כל הודעה
עצוב מאוד !!!!!!
אנא עזרתכם
מוצר:
זוג כסאות
תמונת משתמש
שם:
michaeltauber
תאריך:
30/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
I ordered a desk MSH-023, ROSSO ITALY, color Black from them. It took over 1 month to receive the desk. On the day I ordered it, I asked for it to be returned as I did not take it out of the box and had purchased and received another desk in the same amount of time due to how long it took for this desk to arrive. I did not remove the desk from the packaging, they refused to accept a return.
מוצר:
MSH-023, ROSSO ITALY
תמונת משתמש
שם:
Vero
תאריך:
28/02/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה לא נעימה.
התעקבו עם משלוח למעלה מחודש וחצי ואפילו לא טרחו להודיע. השולחן לא ניראה כמו בתמונה. העץ בתמונה ניראה יפה ועדין ובפועל ניראה זול וצעקני. בתמונה רשום גובה 75 ובמפרט 72. בפועל הגבוה קצת נמוך מ72 ויש גם מגירות מתחת. בעלי לא יכול לקרב את הכסא כי הגובה לא מספיק לרגליים. הגובה כמו של שולחן ילדים.
מוצר:
שולחן קונסולה רוחב 120
תמונת משתמש
שם:
aviranal
תאריך:
23/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות רע, נותנים אחריות לרשת טרמפולינה של 3 חודשים בלבד. קניתי מהם רשת חדשה, איכותית יותר כביכול, רצועות נקרעו אחרי חודשיים.
מוצר:
טרמפולינה canada jumping 10
תמונת משתמש
שם:
shlevbar1950
תאריך:
23/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקנייה הכי גרועה שהייתה לי אי פעם.
ברגע ששילמת להם, אתה לא קיים יותר.
האחריות שהחברה נותנת היא על הנייר בלבד.

קניתי כסא מנהלים, קיבלתי כסא עם בעיות במנגנון.
פנייה לשירות לקוחות זכתה בתגובה מזלזלת.
ממליץ לא להתקרב.

מוצר:
כסא מנהל אורטופדי ROSSO ITALY MSH-1-80
תמונת משתמש
שם:
אחד
תאריך:
08/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חבל שלא הסתכלתי בביקורות קודם, בעיקר כדי לראות את תגובת המוכרים בחנות לכל תלונה.
הציגו באתר כסא מנהלים שעולה 1200 שקלים והם מוכרים אותו "רק" ב 650 שקל לכאורה כסא איכותי ויוקרתי שבתמונות עושה רושם של כסא מרווח ונוח,
בפועל הגיע כיסא שמתאים לילדים או לאנשים נמוכים,
בתגובה לבקשתי להחזיר קיבלתי תגובה שאין אפשרות לאחר הרכבה, גם לאחר שהצעתי שיחזירו לי רק חלק מהסכום ששולם נעניתי בתגובה לקונית.
יכול להיות שהחוק לטובתם אך בחנות שמכבדת את עצמה מקבלים בחזרה גם עם במחיר נמוך יותר.
מוצר:
כסא מנהל דגם msh-3-61
תמונת משתמש
שם:
איתי
תאריך:
18/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה מהחברה הזאת לפני חודשיים ואמרו לי שעוד 35 יום ההזמנה אצלי ועברו חודשיים ולא קיבלתי כלום.
את הכסף הם קיבלו כבר.
כל הזמן הם דוחים אותי
הלך ושוב, עוד שבוע,עוד יומיים וכו'....
בקיצור לא מומלץ בכלל להתעסק איתם
מוצר:
כסא מנהלים
תמונת משתמש
שם:
iditbuganim
תאריך:
02/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מתקן מסיבת גן לחצר , שילמנו בתאריך 10.5.21 המוצר הובטח לנו תוך 7 ימי עסקים . היום 2.6.21 לאחר אין ספור הודעות המתקן היה אמור להגיע בבוקר
אך כצפוי לא הגיע. כאשר פונים לשירות לקוחות אין עם מי לדבר רק ע"י הודעות ווץ אפ , ומי שעונה להודעות מנער אחריות מעצמו ושולח לחברה אחרת שלטענתו היא הספק למרות שאת הכסף קיבלו סימפל פרייס ולא החברה האחרת ... והחברה האחרת מפנה לשליח וכך נותרנו נתונים לחסדיו של השליח שטוען שהיה לו בלבול בהזמנות והוא לא יודע מתי יוכל לספק את המתקן לחצר. ממש עוגמת נפש להזמין מ SlimPrice מציעה לכל מי ששוקל לבצע הזמנה לחשוב פעמיים
מוצר:
מתקן מסיבת גן לחצר
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
03/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Zeus
תאריך:
08/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם הבאה אזהר מאוד! שמתי כוכב אחד מסיבה שלא ניתן לשים פחות, לצערי. הזמננו מיטה בסלים פרייס, הם קיבלו את הכסף, במשך כחודש המיטה לא הגיעה וזאת ללא כל הודעה וגם חשבונית לא היתה ואחרי פניות הצלחנו לקבל רק את העתק חשבונית מכל העסקה. אחרי שיחה שניה בה "אנשי שירות" צעקו עלי דברים מאליבים ובאופן לא שירותי ולא ענו על שאלות הנשאלות אודות המשלוח וכן אודות פרטי חברה, אחרי השיחה-הם חסמו אותי בכל הערוצים מהאפשרות לפנות אליהם . לאותו רגע ההרגשה היתה לגמרי שלקחו לי את הכסף במרמה ולא התכוונו לספק לא מוצר וגם לא שירות!
לא ניתן לרשום כאן את כל ההרגשה והמקרה היות ונציגי זאפ מסננים תגובות חריפות יותר, אך רק אחרי המון מאבק בזמן שהתגובה שלי היתה במהלך עריכות מטעמם - המיטה הגיע כעבור כחודש.
מוצר:
מיטה רחבה דגם פיזה
תמונת משתמש
שם:
vansonnetanel
תאריך:
12/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שומר נפשו ירחק!
הזמנתי מערכת זיכוך מים, ומהרגע שהם קיבלו את הכסף, נעלמה לה כל אדיבות מהשירות לקוחות.
הוספתי כסף בשביל שהמוצר יגיע מהר, ובכל זאת המוצר הגיע באיחור. לאחר שפתחתי את החבילה גיליתי שהמוצר שבור, התקשרתי לשירות לקוחות ונעניתי בחוסר סבלנות בוטה, העבירו אותי לאיש קשר נוסף בחברה שגם הוא היה חסר סבלנות ולא נחמד להפליא (עושה טובה שבכלל מגיב). לבסוף קיבלתי ממנו הודעת SMS שהנושא הועבר לטיפול היבואן. בינתיים אני בלי מים מסוננים ומחכה שהיבואן ימצא זמן לטפל בי.
בקיצור-לא ממליץ על החנות בכלל..
תקנו אצל מישהו שמתייחס יפה גם אחרי שקיבל ממכם כסף
תגובת החנות:
לוקח קיבל את החלק אחרי 3 ימי עסקים. נאחל לו רק טוב...
מוצר:
מערכת מזכך מים 3 1 תוצרת NOGA
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply