דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר וציוד היקפי (הוד השרון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
טופ סלולאר
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בטופ סלולאר ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
177
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
133
2
42
נמצאו 177 חוות דעת גולשים על טופ סלולאר
תמונת משתמש
שם:
Soso
תאריך:
04/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חמישה ימים התקלקל לי הטלפון וקיבלתי שירות מזעזע. פניתי אליהם והם טענו שהמכשיר נפל(מה שלדעתי לא קרה).
הציעו לי לתקן מכשיר ב-200ש''ח.
הסכמתי ולאחר יומיים שלחו לי הודעה שהמכשיר תוקן.
להפתעתי גיליתי שהמכשיר לא תוקן ודרשו ממני 800 ש"ח במקום 200 ש"ח לתיקון.
לסיכום, לא מומלץ לקנות בחנות זאת כי לא מכבדים את אחריות ועל כל תקלה טוענים שזה שבר או קורוזיה.
מוצר:
טלפון Galaxy S Advance
תמונת משתמש
שם:
gili
תאריך:
29/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החוויות קניה היתה אחלה. אבל לאחר חודשיים התקלקל לי הטלפון וקיבלתי שירות מזעזע!!! הובטח לי תיקון תוך 3 ימי עבודה. ביום השלישי התקשרתי בכדי לאסוף את הטלפון ובכלל לא ידעו מה המצב של התיקון. רק יום למחרת אחרי מספר טלפונים יזומים מצידי נאמר לי שעדיין אין תשובה ולא יודעים מה התקלה!!! לאחר לחצים ועצבים רבים, יומיים נוספים אחרי, התקבלה תשובה שמצאו את התקלה וייקח עוד יומיים לטפל בה!!!מיותר לציין שקיבלתי טלפון חלופי דור 1 - אפילו בלי חיבור בלוטות' לדיבורית!במהלך כל הימים הללו נאלצתי לנדנד ולהתקשר מספר פעמים ביום בכדי לקבל תשובות מה הסטטוס של התיקון. בכל טלפון קיבלתי יחס לא נעים ותשובות חסרות "אין לנו מושג מה מצב התיקון". כמובן שהדבר גרם לבעיתיות רבה בעבודה השוטפת - בלי אנשי קשר, מיילים, ואפילו דיבורית. יחס לא טוב ושירות גרוע!!!!!!!
תגובת החנות:
המכשיר התקבל בחנותנו בתלונה שקיימת בעיה בשמע. לאחר בדיקה ראשונית והסתכלות במכשיר מול הלקוחה נפתח מכסה הסוללה וניתן היה לראות באופן חד משמעי כי יש חלודה במכשיר וזאת לאחר שהוצג ללקוחה פנים מול פנים כי מדובר בנזק של קורוזיה דהיינו לחות ומים.
המכשיר נשלח למעבדה בהסכמת הלקוחה ואף ניתן לה טלפון חלופי, ללקוחה הוצעו מס' אופציות לטלפון חלופי אשר היא תוכל להמשיך להתנהל ולקבל שיחות והודעות עד לחזרת המכשיר מהתיקון.הלקוחה דרשה לקבל סמארטפון על מנת שתוכל להשתמש בGPS. הוסבר ללקוחה כי טלפון חלופי נועד לשימוש של כמה ימים במטרה שהיא תמשיך להתנהל בצורה רגילה ככל האפשר עד שהמכשיר יחזור מתיקון.
לאחר בדיקה מקיפה שנערכה במעבדתנו נמצא כי המכשיר נפגע כתוצאה ממים וכי יש צורך בהחלפת הרכיב שנפגע.
חשוב לציין כי במקרים של קורוזיה אין פתרון בזק ומיידי ויש צורת טיפול מאוד מסויימת שחייבים לפעול על פיה ובהתאם לכך מדובר בפתרון שיכול לקחת זמן.
יש לקחת בחשבון שמדובר במכשיר מאוד יקר ושהעבודה עליו מצריכה יתר זהירות! התיקון ארך מספר ימים נוספים היות והיה צורך בבדיקה מקיפה של כל חלקי המכשיר ווידוא כי יתר הרכיבים לא נפגעו כתוצאה מהקורוזיה.
הלקוחה לאחר מס' ימים החליטה כי איננה מעוניינת בתיקון המכשיר ודרשה לקבל את המכשיר בחזרה.
טופ סלולר עשתה את המקסימום שיכלה ועבדה בצורה ישרה והוגנת מול הלקוחה. ניתן ללקוחה מלוא השירות מא' עד ת'.
הלקוחה מכפישה את שמנו לאחר שקבלה את השרות האמין וללא כל דופי
מוצר:
טפון גלקסי 3
תמונת משתמש
שם:
נעמה
תאריך:
21/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון בטופ סלולאר בהוד השרון לפני כחודש וחצי מאז כבר הייתי שם 3 פעמים כל פעם בגין בעיה אחרת, כשאמרתי את הדברים לעובד במקום הוא טען כי זו אינה אשמתם. בנוסף החנות החליפה את החלק החלקים במכשיר על דעת עצמם וללא ידעתי. רק לאחר ההחלפה נאמר לי מה היא עלות התיקון
תגובת החנות:
טענת הלקוחה אינה ידועה כלל וכלל, לא מצויין על איזה מכשיר מדובר.
רשת טופ סלולר לוקחת אחריות מלאה על מכשירים שנמכרים בחנות ומעולם לא משתמשת במונח "לא אשמתינו".
יחד עם זאת לא מוחלפים חלקים במכשירים של הלקוחות ללא ידיעתם.
כמו כן, במידה והלקוחה אכן קבלה מכשיר שתוקן ללא ידיעתה, היתה לה אפשרות שלא לשלם ולדרוש להחזיר את המכשיר למצבו הקודם.

מוצר:
פלאפון
תמונת משתמש
שם:
shimi
תאריך:
14/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אז ככה קניתי בתאריך 9.12.2012 . מכשיר סלולרי מסוג אייפון 3GS חדש , מחנות טופ סלולאר ברחוב דרך רמתיים 63
בהוד השרון .

המכשיר הופעל ע"י המוכר וחזר לקופסא שלו המקורית,
חזרתי בערב לביתי , הדלקתי את האייפון ויצא ריח של שרוף מהאייפון , חזרתי לחנות והם מבלי לבדוק את תקינות המכשיר

החזירו לי את האייפון , ואמרו לי שהמכשיר תקין ושוב זאת מבלי לבדוק זאת במעבדה , ושוב חזרתי הבית ושוב היה ריח
של שרוף כל הלילה , המכשיר נילקח למעבדה והיא קבעה שהמכשיר תקין .

יחסם של כל העובדים ובפרט המנהל הוא מזלזל לא מתחשב, אמרתי לו תחליף לי מכשיר או שתיתן לי את כספי והוא מבחינתו לא זה ולא זה ...
הזהרו מהחנות הזאת ,ותיתרחקו כמ שיותר מהר מהם !!!
ויש שינוי נוסף , שהמכשיר חזר ממעבדה שלהם , הם התקינו לי תוכנה סידיה מבלי שאני יבקש זאת ,וזה עוד סיבה שיש לי זכות לדרוש את כספי חזרה , והמנהל שוב מסרב , המנהל של החנות נחמד עד הקטע שרוצים לבטל עיסקה שם יוצא ממנו האדם הרע , והבילתי ניסבל .
כמו שאמרתי לא להתקר לחנות זאת , תברחו וכמה שיותר מהר.
תגובת החנות:
בעת ביצוע רכישה של מכשיר אנו עושים הכל מא' עד ת' כדי שהלקוח יהיה מרוצה וכן כדי שנוודא שהכל תקין הן מבחינת המכשיר והן מבחינת תפעול הלקוח מול המכשיר. הדלקת המכשיר ווידוא תקינות הם חלק בלתי נפרד מהשירות שאנו נותנים ללקוחותינו זאת כדי לשמור על רמת שביעות רצון גבוהה מאוד.
כשהלקוח הגיע עם תקלה במכשיר, המכשיר נלקח לבדיקה מלאה ומקיפה על מנת לאמת את התקלה שהלקוח הלין עלייה.
לאחר בדיקה מקיפה נמצא כי המכשיר תקין לחלוטין וכנ''ל גם הציוד קצה הנלווה: הכבל USB והמטען .
לכן לאור האמור החנות פעלה ביושר ולא התעלמה מטענות הלקוח, אלא נהפוך הוא.
ללקוח יש אחריות על המכשיר שרכש והוא יכול לפנות אלינו תמיד , אנחנו תמיד כאן בשבילו.

מוצר:
iphone 3GS. 3GS
תמונת משתמש
שם:
אפי
תאריך:
31/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות והאספקה מצויינים אולם הטלפון שבק חיים אחרי 10 חודשים. לאחר שמסרתי לתיקון בהוד השרון הודיעו לי אחרי שבוע שאינם יכולים לתקן והתקלה הזאת לא כלולה באחריות. תחילה טענו שניסתי לצרוב גירסה ואח"כ טענו שהטלפון נפל והזיכרון נשבר. הטלפון "נתקע" תוך כדי הורדת תמונות. אחרי שהבטרייה הוסרה (דרך מקובלת לחלץ אפליקצייה שנתקעה) הטלפון לא נדלק יותר.
מוצר:
סמרטפון גלקסי אס 2
תמונת משתמש
שם:
lior
תאריך:
12/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר קנייה בחנות ולאחר מספר אי הבנות החנות טיפלה בי בצורה יפה והחזירה את המגיע לי.
תודה רבה לעליסה על השירות.
תגובת החנות:
הלקוח רכש את המכשיר מהחנות כשהוא במצב תקין לחלוטין, לאחר כשבוע התקשר הלקוח בטענה שיש בעית שמע. בקשנו שיחזיר את המכשיר לצורך בדיקה וכאשר הגיע המכשיר לחנות, נוכחנו לגלות שהוא שבור ומלא שריטות. הלקוח הודה שהמכשיר נפל וכתוצאה מכך נשבר המכסה האחורי וזאת גם הסיבה לשריטות.
בבדיקת מעבדה נוכחנו לגלות שכתוצאה מהמכה נשבר רכיב השמע ולכן לא ניתן היה להשתמש במכשיר באופן סביר.
הצענו ללקוח שישלם על עלות התיקון בלבד והוא טען שעלינו לספוג את העלות אחרת יפרסם תגובה שלילית.
רשת טופ סלולר, לא מעוניינת לענות לסחטנות הלקוח וזו הסיבה שבימים אלה מוגשת תביעה כנגדו.

מוצר:
k610i k610i
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
27/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אצלם אייפון 3GS בינואר 2012
הם טענו שהם היחידים שמוכרים מכשיר זה חדש ונותנים אחריות לשנה.כבר אחרי חודש התמונה נעלמה - פניתי אליהם והם טענו שהמכשיר נפל(מה שלדעתי לא קרה) וחייבו אותי בהחלפת מסך.
לא עברו חודשיים והתצוגה כבתה חזרתי אליהם וגם הפעם לתדהמתי הם טענו שהמכשיר נפל רק שהפעם הם דרשו תאמינו או לא 450 שח עבור תיקון וגם זה רק בגלל שהמכשיר באחריות- ביקשתי להחזיר את המכשיר ללא תיקון.
לקחתי את המכשיר לתיקון פרטי ושם גבו ממני בסך הכל 300 שח ואמרו שהשבר שנמצא לא נגרם מנפילה אלא מטיפול לא נכון במכשיר.
החברה הזאת מצאה שיטה-אחריות בשבילם היא שיטה להוציא כסף מהלקוחות.
ייתכן גם מאד שהמכשיר מחודש ורק נמכר כחדש.
השמרו לנפשותיכם - שמרו מהם מרחק
תגובת החנות:
בהמשך לטענת הלקוח, אמינות היא בבסיס השירות שטופ סלולר פועלת ועובדת על פיה. המכשיר שנמכר ללקוח הינו מכשיר אייפון חדש. הלקוח הגיע בפעם הראשונה בתלונה שהמסך לא תקין , מדובר בנזק לקוח הנובע משימוש בלתי סביר במכשיר. לאור זאת ותוך התחשבות בלקוח הוחלף המסך ללא כל חיוב מצד הלקוח.
אולם הלקוח הגיע שוב עם תקלה במסך שמצריכה החלפת מסך ורכיב נוסף. מדובר בנזק שנגרם על ידי הלקוח שוב כתוצאה משימוש לא סביר, נזק שאינו כלול באחריות יצרן שהלקוח מקבל בעת רכישת מכשיר. ניתן להוסיף ולומר כי ממצאי המעבדה שלנו המאושרת על ידי משרד התקשורת מציגה באופן ברור וחד משמעי כי מדובר בנזק לקוח ולא בנזק הכלול באחריות יצרן.
הלקוח אינו פועל במקרה זה בתום לב ואף מוציא דיבה כנגד טופ סלולר.
תלונת הלקוח בנוגע לכך שקיבל הצעת מחיר זולה יותר עבור תיקון המכשיר אינה ריאלית היות ואין כל אסמכתא כי החלקים הינם מקוריים וכי הלקוח יקבל על התיקון אחריות מלאה כשם שקיבל מהמעבדה שלנו.

מוצר:
אייפון 3GS
תמונת משתמש
שם:
אמיתי
תאריך:
27/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהחנות בקריית אונו את הטלפון החכם GALAXY S2. המוכרים היו נחמדים בהתחלה. לאחר כמה ימים, שמתי לב שהמספרים בעברית הפוכים. פניתי עליהם בחנות כמה פעמים שיתקנו לי וכל פעם דחו אותי למועד אחר.
בפעם האחרונה סירבו לתת לי שרות בטענה שהתקנתי רום חדש ושכל המכשירים שהם מוכרים יוצאים ללא בעיה עם מספרים הפוכים. בקיצור חברה שידעת למכור ולא מוכנים לתת שירות.
לא לקנות מהם!!!
מוצר:
טלפון חכם i9100
תמונת משתמש
שם:
אבלין
תאריך:
19/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

חיפשתי לקנות 2 מכשירי סלולר מסוג איפון 3S חדשים דרך אתר זאפ. החנות היחידה שהייתה עונה
על קטגוריית חיפוש איפון 3S מכשיר חדש הייתה טופ סלולר .
לפני הגע לחנות התקשרתי אליהם ושאלתי האם הם באמת מוכרים איפון 3S חדשים וקיבלתי תשובה חיובית .אמרתי להם שאני יודעת שכבר את הדגם לא מייצרים יותר ונאמר לי שהם עובדים עם חברת "סלקום" וזה מכשירים שנשארו במלאי. 28/12/11 רכשתי 2 מכשירים מסוג איפון s3 16g בקינג ג`ורג` 28 ת"א וגם בזמן הקנייה נאמר לי שמכשירים חדשים רק המטען שלהם היה שונה.
. אחרי קנייה כבר בדרך הביתה שתי המכשירים נדלקו לבד בלי שנגעו בהם וסוללות היו מלאות התקשרתי לחנות בדרך ושאלתי האם המכשירים חדשים לא אמורים להידלק ונאמר לי שעשו להם עדכון גרסה , בשתי המכשירים הייתה גרסה אחרת ו גם מספר אפליקציות שונה .
.בבית רצינו להטעין את המכשירים ו2 מטענים לא עבדו. והתחיל סיוט של נסיעות שלי לחנות. במשך חודש נאלצתי להגיע 5-6 פעמים כול פעם החליפו לי מטען בכול פעם הוא לא עבד ב אחת מהמכשירים למרות הבטחה להחליף אותו על מקורי בכל פעם נתנו לי מטען מזויף וגרמו לי תירתורים נסיעות וחנייה מיותרות.
. אחרי חודש בלגאן של מטענים באחת מהמכשירים כל המסך עלה למעלה בזמן הטעינה, הייתי בשוק!!! והבאתי אותו לחנות ומנהל החנות ביקש שאני יחזור בעוד שעה וכחזרתי הוא אראה לי סוללה נפוחה כמו כרית , בחנות לא היה שום טכנאי והמכשיר היה פתוח.מנהל החנות טען שהסוללה התנפחה כתוצאה ממגע עם מים (למרות שזה לא קרה) ויאשים אותי בגרימת נזק וביקש סכומי כסף שונים...
אחרי ויכוח ארוך הוא הסכים להוריד סכום ל150 ₪ והבטיח להביא מטען מקורי.
לאחר יומיים הוא התקשר ואמר שהמכשיר שלי מתוקן .רציתי להגיע לקחת את המכשיר אבל הוא אמר שעדיין אין לו מטען והוא מנסה להשיגו.לאחר 4 ימיים הוא ביקש שאני יגיע ויש גם מטען שביקשתי
והגעתי לקחת את המכשיר והוא לא היה מתוקן כלל וגם עוד פעם הביעו לי מטען לא מקורי ???
בעל החנות ניסה לסדר את המכשיר פתח וסגר אותו והתעסק איתו למרות שזה תפקיד של טכנאי וזה מה שאני ראיתי .אחרי שכול הניסיונות על המכשיר לא הצליחו הם גירשו אותי הביתה באבטחה נוספת שיביאו לי את המכשיר הביתה ולא קיבלתי שום מכשיר חלופי מהם עוד 9 ימים
שבתוכם שלושה ימים הם מבטיחים לי שליח אך אף אחד לא בא!!! סיבבו אותי ואת בעלי עם הודעות שהם באים וכל פעם מחליפים שעה ובסוף לא באים, כול המשחקים האלה כדי להגיד שהם ניסו להגיע אבל אני זאת שלא רוצה שהם יגיעו.רק ליום 4 הם הביאו את המכשיר אחרי תיקון ב14.2.2012 סך 13
יום הייתי בלי טלפון. ובאותו יום התקלקל גם מכשיר השני!!!
בעקבות כול מה שכתוב מעלה החלטתי לפרסם חוות דעת על חנות באתר זאפ על כך נודע להם והם הציעו לי שבתנאי עם אני לא הפרסם אותה יבואו לקראתי.וגם שינו פרסום באתר שלהם ובזאפ מאיפון 3S מכשיר חדש ל מכשיר מחודש.
בזמן המתנה לפרסום ניסיתי להגיע איתם להסדר והצעתי הצעה שאני מחזירה להם את המכשירים שלהם ,
והם מחליפים לי אותם לאיפון 4S חדש לגמרי בתוספת כסף מצידי (מכוון שיתברר שאין להם מכשירים חדשים מהסוג שמכרו לי) אבל לא קיבלתי תשובה.
ב תגובה שלהם לחוות דעת שלי אין מילה של אמת,הם גם שינו את גרסת התקלה בפלאפון שתוקן
אז שיחליטו נשפך עליו מים או שהוא נפל? אפילו לא צריך להיות בעל מקצוע כדי להבין שממכה חזקה המסך אמור להישבר .הם טוענים שיכניסו אותי למעבדה שלהם ואני לא יודעת איפה היא נמצאת,
הם טוענים שהבת שלי ( בת 11) הודתה שמכשיר נפל – הבת הייתה בחנות רק פעם אחת בזמן הקנייה
. הם טוענים שקיללתי שליח ולא שילמתי לו – למה אני צריכה לקלל שליח מה הוא אשם? (דרך הגב זה היה שליח אחר ולא אותו אחד שצחק
עלינו 3 ימים) ולא שילמתי לו כי הוא לא ביקש וגם כשה יש לי ביד שתי מכשירים שמתקלקלים אחד אחרי שני בלי שום סיבה ויש לי אחראיות יצרן שנה אני לא מבינה למה אני צריכה לשלם?
ובקשר איתם הייתי כול הזמן עד לפני פרסום בזאפ –הוכחה מלאה ב - SMS .
בגלל כול מה שכתוב מלה נאלצתי לתקן את המכשיר השני על חשבוני (קרה לו אותו דבר רק לקח יותר זמן) כי אם אני צריכה לשלם על התיקון במקום שיש לי אחראיות אז אני מעדיפה לשלם במקום שאין לי אחראיות אלו .
קיבלתי חוות דעת ממעבדות חיצוניות שהמכשירים לא רק משומשים אלא הם גם מורכבים מחלקים לא מקוריים וסוללה מזויפת .
לאור העובדה שמכרו לי מכשירים משומשים במקום חדשים ולאורך כל הזמן אין ספור פעמיים רימו אותי
אני מבינה שזו הונאה מקוונת של לקוח ומערכת יחסים רגילה עם לקוחות פשוטים.






חווית קניה זוועתית!
תגובת החנות:
הלקוחה אכן קנתה 2 מכשירי אייפון 3GS .
המטענים בהחלט היו מקוריים הלקוחה חשבה אחרת בגלל שאת האייפון שלה היא קנתה מלפני שנתיים
ואז המטען היה יותר גדול
והלקוחה קיבלה את הסוג החדש של המטען ולכן היא חשבה שהוא לא מקורי. אחרי ויכוח הבאנו לה את המטענים שהיא רצתה ללא עלות נוספת.
בקשר למכשיר שהמסך שלו "עלה למעלה" ניסינו להסביר ללקוחה הרבה מאוד פעמים שמסך לא סתם ככה יכול לעלות למעלה פתאום
וזאת כתוצאה ממכה... בשביל להוכיח ללקוחה את האמת . נתנו לה להכנס לתוך המעבדה ולראות בדיוק את הנזקים של המכשיר.
מכשיר נפל כתוצאה מכך מסך וטאץ' וגם סוללה שנהרסה כתוצאה מקורוזיה נתנו ללקוחה לראות את כל מה שהיה בתוך המכשיר בשביל שתיהיה בטוחה שהתוצאות של בדיקת המכשיר הם אמת
אחרי כל הוויכוחים והצעקות שהלקוחה לא היתה מוכנה לקבל את זה שהבת שלה גרמה נזק למכשיר בסה"כ 450 שקל ( מסך, טאץ, סוללה .
אחרי מחשבה איך לעזור ללקוחה שלנו החלטנו לתקן לה את המכשיר בעלות סמלית של 150 שקלים. יש לציין שבתה של הלקוחה שהמכשיר נקנה בשבילה הודתה שהמכשיר אכן נפל .
למרות ההנחה על תיקון המכשיר הצענו ללקוחה להביא לה את המכשיר עד דלת הבית . (ללא עלות)
הלקוחה אכן הסכימה הוצאנו אליה שליח במיוחד 4 פעמים. כל פעם שהשליח הגיעה היא פשוט לא היתה זמינה
בפעם הרביעית היא לקחה את המכשיר קיללה את השליח ולא שילמה לו כסף 150 על התיקון.
ומאז היא לא עונה לטלפון. ומתחמקת מהתשלום עבור התיקון.

מוצר:
אייפון 3s
תמונת משתמש
שם:
עדנה
תאריך:
09/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחנות בקרית אונו שכנעו אותי לקנות אצלם את הטלפון וביקשו שאשלם מיקדמה כדי שישמרו לי בגלל הביקוש הרב.בינתיים בחרה בתי כסוי לטלפון מהכסויים שבמבצע (הכסוי כלול במחיר) אך כשתומר המוכר ראה את הכסוי הודיע שהוא לא כלול במבצע כי הוא יקר מדי... שילמתי מקדמה אך החנות מכרה את הטלפון שלי ומידי יום הודיעו לי שעושים את כל המאמצים להביא לי טלפון. אחרי עשרה ימים הודיע לי תומר שהמחיר עלה ואם אוסיף 250 ש"ח, הם יביאו לי את הטלפון. כמובן שכעסתי אך זה לא עזר לי. נסעתי לתל אביב וקניתי שם את הטלפון במחיר זול יותר.הזהרו מהחנות בקרית אונו.
תגובת החנות:
הלקוחה הגיע אלינו בבקשה לאייפון 4 8gb ולא שוכנעה לקחת אותו כפי שציינה. לאחר שהלקוחה שילמה מקדמה עשינו את מירב המאמצים להשיג לה מכשיר חדש. לאחר 6 ימים של המתנה הלקוחה קיבלה את מלוא סכום המקדמה כפי בקשתה. לאחר שבוע מהחזר המקדמה היא בקשה שוב אייפון 4 8gb אך המחיר עלה ברשת, חשוב לציין שדרישת תוספת המחיר הייתה לאחר שבוע והלקוחה כבר קיבלה את הכסף למקדמה והחליטה לא לחכות למכשיר ולרכושו. טופ סלולר קרית אונו דוגלת באמינות ושירות יוצא מן הכלל ועל כך יעידו לקוחות רבים , צר לנו על תחושת הלקוחה.
מוצר:
טלפון נייד איפון 4 8G
תמונת משתמש
שם:
ישי
תאריך:
15/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי 2 מכשירים לי ולאשתי, רכשתי בנוסף גם 2 כיסויי מסך וכיסויי טלפון. תהליך ההזמנה היה קל ונוח, התקשרתי לבקש שישלחו לי חשבונית עם מספר ה-IMEI של המכשירים ולא רק קבלה כדי שאוכל לבצע ניתוק זיקה בחברת הסלולר והובטח לי שיעשה כך.
את המכשירים קיבלתי ללא חשבונית וקיבלתי 2 כיסויי טלפון מסוגים שונים, כאשר התקשרתי לברר למה הסוגים שונים נאמר לי שבגלל שאת כיסויי הטלפון הזמנתי בנפרד לא ידעו איזה סוג אני רוצה (אני הנחתי שאם אני מזמין 2 מאותו מוצר אני אקבל אותו דבר) ושאם אני רוצה שאגש לחנות להחליף (החנות בהוד השרון אני בכרמיאל). לבסוף כיסוי המסך גורם לבעיות של הד בשיחה אז כבר ויתרתי עליו לחלוטין (גיליתי זאת רק לאחרונה). כאשר ביררתי על עניין החשבונית אמרו לי לחזור אליהם למחרת.
פה המקום לציין שממש לא קל לתפוס אותם בטלפון, עונים לך רק אחרי 3-4 פעמים שאתה מנסה להתקשר. יומיים טרטרו אותי עם עניין החשבונית (תתקשר עוד רבע שעה, עוד שעתיים וכו' ושוב לא קל לתפוס אותם) למרות אינספור פעמים שניסיתי לתפוס אותם ולשכנע אותם, גם פה באיזה שלב הציעו לי להגיע לחנות ולקחת חשבונית. ציפיתי מחברה שמוכרת באינטרנט שלא תציע ללקוחות להגיע לחנות כדי לפתור את הבעיות. לבסוף אמרו לי שיום שישי על הבוקר יחזרו אלי וישלחו לי חשבונית, אני מחכה עד היום ויום שישי הזה היה לפני כחודש.
שירות לקוחות ואמינות מתחת לכל ביקורת. אני לא אקנה אצלם יותר, המון אנשים מהעבודה שלי רכשו את אותו מכשיר דרך האינטרנט והזהרתי אותם מלהתקרב לחנות.
תגובת החנות:
הלקוח אכן הגיע לחנותינו דרך האתר ורכש 2 מכשירים מסוג גלקסי 2.
בעת הרכישה ובזמן התשלום יוצאת חשבונית מס' ללקוח מודפסת עם פרטי הרוכש, דגם המכשיר ומס' הIEMI שלו לצורך אחריות.
חשוב לציין כי לא ניתן להוציא הזמנה ללקוח ולחייב את כרטיס האשראי שלו ללא חשבונית ולכן כל הנאמר לעיל אינו יעלה על הדעת.

בהמשך לטענותיו של הלקוח בנוגע לחוסר מענה טלפוני בחנות, אנו בטופ סלולר מתחייבים לתת שירות הולם והגון לכל הלקוחות ולפעמים עונים במקביל למס' טלפונים, יתכן שבעת שהתקשר הינו בשיחה מול לקוח או שיחה טלפונית ולכן לא יכול היה לקבל מענה.

הכיסויים שהגיעו ללקוח, אכן היו שונים מאחר והוא לא ציין צבע מסויים.

ברצוני לציין שעוברים בחנותינו מס' לא רב של לקוחות אשר שבעי רצון מהשירות הן הטלפוני והן הפרונטלי ואנו משתדלים להמנע מתלונות כגון זאת וכך ננהג גם בעתיד.

מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s2
תמונת משתמש
שם:
marina
תאריך:
04/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה להזהיר חנות מוכרת פלאפונים עם מטען מזויף! לא מקורי. חשוב שתדעו (מה שאנחנו לא ידענו במועד הקניה) שמטען מקורי מגיעה באריזה סגורה יחד עם הפלאפון ולכן אין לדעת אם הפלאפון שקנינו הוא חדש או משומש כי קופסא נפתחה לפחות פעם אחת לפני מועד הקניה לצורך החלפת מטען מקורי במזויף.

כשחזרנו ודרשנו לבטל עסקה כי קיבלנו מטען מזויף ופלאפון לא תקין(24 תוך שעות אחרי מועד העסקה). לא ממש התרגשו בחנות מחוקים
והסכימו לתיקון בלבד והחלפת מטען מזויף במטען מקורי אבל אמריקאי שדורש מתאם לשימוש בו בארץ.

כרגע אנחנו מגישים תביעה לבית משפט וגם פנינו לאימון הציבור לתמיכה בתהליך.
תגובת החנות:
להלן השתלשלות הדברים : המכשיר נקנה והעסקה בוצעה 3 ימים לפני חזרתו של הלקוח לחנות לטענתו המיקרופון לא עבד כהלכה, כדרכנו על מנת לברר מה הבעיה שלחנו את המכשיר לבדיקת מעבדה מוסמכת המאושרת על ידי משרד התקשורת. במעבדה התברר כי המכשיר נפל ונחבט וזה מקור הבעיה. ולמרות הכל תוקן המכשיר עבוד הקליינט ללא חיוב . מצוי ביידי דוח המעבדה המאמת את דבריי. למרות ועל אף כל זאת דרש הקונה תוך השתוללות והרמת קול שמכשירו יוחלף למכשיר חדש. עוברים בחנותו עשרות אם לא מאות אנשים מידי יום נהנים מטיפול מסור הגון וישר ומעולם לא קרה לי מקרה שכזה בעניין המטען למרות טענותיו קיבל הלקוח מטען מקורי אני טמהה ומופתע מהתנהלותו של הלקוח אולם עומד אני מאחורי דבריי ללא סיאג . בתודה וברכה ערן. טופ סלולר.
מוצר:
פלאפון s2
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
01/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
וידאתי לפני שהגעתי לחנות כי הטלפון אותו אני מחפש קיים במלאי.
כשהגעתי ביום חמישי ה15.8, מתברר כי נשאר רק אחד וגם הוא תקול- לא כל כך הבנתי למה.
שילמתי במקום במזומן, הובטח לי כי הטלפון יגיע אלי בהדקם עם שליח הביתה- ביום ראשון לאחר מכן ויצרו איתי קשר טלפוני ביום ראשון.
ביום שני התקשרתי לחנות והם אמרו כי הטלפון בדרך.
ביום שלישי התקשרתי שוב ונתנו לי את המספר של ערן המנהל.
ביום רביעי דיברתי עם ערן והם אמרו שכבר שלחו לי אתמול את המכשיר- ביום שלישי. (בדואר, בניגוד להבטחה)
ביום חמישי ביקש ממני ערן את הכתובת ורק אז נשלח המכשיר אלי- איחור של שבוע.
כשהגיע אלי המכשיר סוף סוף לאחר שבועיים- התברר כי הוא אינו נדלק, גם לאחר הטענה ארוכה, הסוללה אינה חדשה- נראית משומשת והגיע בצבע אחר ממה שביקשתי - שחור במקום לבן.
זה כבר היה בלתי נסבל- הגעתי לחנות וביקשתי את כספי בחזרה.
חשוב להדגיש כי היחס אותו קיבלתי גם מהנציגה בחנות וגם מהמנהל- היו מצוינים, וכן הם לא התווכחו בקשר להחזר הכספי ופשוט החזירו לי את הכסף.
עם זאת, נראה כי נתנו לי מכשיר שלא עובד, עם סוללה שכנראה עברה הרבה, צבע אחר ובאיחור משמעותי, כך שלא נראה לי שהייתי חוזר לשם.
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי S2
תמונת משתמש
שם:
חוות דעת
תאריך:
04/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
1. לא ניתן להשיג טלפונית את החנות בהוד השרון. 2. בחנות ביקשו 100 ש"ח מעל המחיר המצוין בזאפ ובאתר החנות עבור מכשיר עם עברית. אמרו שזה כתוב באתר אך זה לא נכון. 3. לא קיבלתי כל חומר כגון חוברת הפעלה או הסברים בעברית. יש באריזה חוברת מצומצמת בשפה לא ידועה. למיטב ידיעתי חובה על פי חוק לצרף חומר בעברית.
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי מיני 2 S6500
תמונת משתמש
שם:
Daniel
תאריך:
29/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להלן איכות השירות שנצפתה:
1. לפני הקנייה ביצעתי שיחת טלפון לצורך בירור לגבי אביזרים נלויים והבנתי הייתה שמגן מסך כלול. בפועל, שילמתי על מגן מסך המגע בנפרד
2. בעקבות תפעול לא תקין של המכשיר, מסרתי המכשיר לתיקון (שליפת כרטיב SIM);
השירות היה מהיר מאוד אך איכות התיקון (איכות ההלחמות של בית ה - SIM שהוחלף) לא הייתה משביעת רצון
מוצר:
Smartphone Samsung S5570 Galaxy Mini
תמונת משתמש
שם:
שלום
תאריך:
14/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את הסלולרי ישירות מהחנות בהוד"ש בערב ראש השנה 28-09-2011 במעמד הקניה נאמר לי מפורשות שיש אחריות מלאה על כל הערכה למשך שנה,
מכיוון שאני שומר מסורת החלטתי להפעיל את המכשיר רק לאחר החג ושבת(שיצאו 4 ימים רצופים),
ביום ראשון (לאחר החג והשבת) החלטתי להטעין את המכשיר ואז שמתי לב כי המטען הפסיק להטעין באמצע ההטענה הראשונה.
ניגשתי לחנות ע"מ שיחליפו לי את המטען ואז נאמר לי בלי בושה כי אין אחריות על המטען???? אתם קולטים את זה? כי אני לא!! כמובן שסיפרתי להם כי המטען חדש ועבד אולי שעה,אבל את המוכר זה לא היה מעניין בכלל.
תסיקו את מסקנותכם לבד כי אני עם שירות כזה לא אגיע לשם יותר בחיים.
תגובת החנות:
הלקוח אכן רכש את המכשיר מהחנות, אולם הוא הגיע לאחר חודש עם מטען שבור ולא כפי שציין לא עובד. במעמד הקניה וגם בתעודת האחריות מצויין שאין אחריות על שבר.

מוצר:
טלפון סלולרי K800
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
03/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לפני ראש השנה (27/9) פלאפון מטוף סלולר. באתר היה כתוב שההזמנה תגיעה לאחר עד 14 יום. ב24/10 שלחתי שאלה אל החנות מה מספר החבילה של המשלוח. לאחר שלא קיבלתי תשובה שלחתי את השאלה עוד כמה פעמים. לצערי הם לא ענו לי והחבילה לא הגיע עד עכשיו (ה3/11).
תגובת החנות:
הלקוח פנה לאתר בבקשה להזמין את המכשיר הנ"ל, אולם חזרנו אליו וידענו אותו שהמכשיר הנ"ל חסר במלאי בחודשיים הקרובים.
במקביל המלצנו על דגם חלופי באותו המחיר, אולם הלקוח לא היה מעוניין.
אי לכך, תמוה בעיני שהוא פונה בתלונה לאתר ...
לתשומת ליבכם, הזמנות של לקוחות שנכנסות לאתר מקבלות מענה שוטף ברמה היומית ויותר מכך, זה אינטרס שלנו למכור ולהרוויח אולם לא כך היה.

מוצר:
מכשיר סלולרי 1661
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
26/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
05/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
עמרי
תאריך:
08/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אייפון 4 לפני שבועיים , לאחר שהובטח לי כי המכשיר חדש .! כאשר קיבלתי את המכשיר התברר לי כי המכשיר חודש - האריזה הייתה משומשת וכנ"ל לגבי המכשיר ! וזאת לאחר שביצעתי בדיקה אם מומחה . ראו והוזהרתם מחנות זו.
מוצר:
אייפון 4
תמונת משתמש
שם:
yarivh
תאריך:
09/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי גלקסי נוט 9 בסניף הידידות בהוד השרון. קיבלו אותי בני זוג נחמדים ואדיבים. השירות היה מהיר, מקצועי , סובלני ובעיקר אמין (שזה הדבר החשוב ביותר לדעתי ולא עוד פחות 100 שקל במחיר). העבירו לי את כל הנתונים ואנשי הקשר ללא שום בעייה. אני בהחלט ממליץ
מוצר:
גלקסי נוט 9
תמונת משתמש
שם:
Gali
תאריך:
18/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי היום סמסונג נוט 10 פלוס לעסק. צוות מקסים השירות היה מקצועי נעים וסבלני. כיף להגיע לעסק עם וייב טוב ולקלות שנכנסים ומפרגנים על השירות. ממליצה החום
מוצר:
Samsung note 10 plus
תמונת משתמש
שם:
Eden
תאריך:
18/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות טופ סלולר ברחוב הבנים בהוד השרון קיבלה את פניי בחורה נחמדה בשם שנהב שנתנה לי שירות מעל ומעבר !!קניתי אייפון 11 פרו מקס ודאגה לכל פרט ופרט קטן כולל העברת נתונים . זו לא פעם ראשונה שאני בחנות גם במגדיאל וגם בסניף הידידות השירות פשוט יוצא דופן !! אין ספק שאחזור !!
מוצר:
אייפון 11 פרו מקס
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
11/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירתה אותי בחורה בשם עליזה.
יש תדמית לא אמינה לחנויות סלולר, אך החנות ובמיוחד המוכרת הצליחה להפתיע אותי
רמת השירות גבוהה מאוד, קיבלתי הסבר ותדרוך על הפעלת המכשיר בצורה מקצועית ביותר
לא פלא שהחנות מלאה וליטפו אותם בתודות כל הלקוחות
שמח לפרגן להם, מגיע!
הגעתי בגלל המחיר ואשאר בגלל השירות ללא ספק!
מוצר:
אייפון איקס
תמונת משתמש
שם:
Gali
תאריך:
28/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין ויחס אישי לכל לקוח למרות הלחץ שיש בחנות
אני נהנית לחזור ולקבל שם שירות בזכות המקצועיות והאמינות
לא פעם סידרו מכשיר ללא עלות ועל זה מגיע להם בראבו
מוצר:
אביזרים
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply