פשוט חנות נוראית. הזמנתי מהם תיק לפני שישה ימים, לאחר ההזמנה לא נעשה כל טלפון או דרך אימות כלשהי שאכן הם קיבלו את ההזמנה. לאחר שישה ימים שבהם ניסיתי להתקשר כמה פעמים והמשיבון ענה בכל עת שהחנות סגורה ( בניגוד לשעות הפתיחה הכתובות באתר), היום לראשונה הצלחתי ליצור איתם קשר. הנציגה לא ידעה להגיד לי את מצב ההזמנה, הבטיחה שתחזור אליי ולאחר שעתיים וחצי ללא תשובה, התקשרתי בשנית לשם ונאמר לי שסניף הדואר איבד את החבילה. לבסוף ביקשתי את כספי וביטלתי את ההזמנה. חווית קנייה נוראית, לא מומלץ!
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה ביום חמישי ובעיקבותיה בוצע נסיון להשיגו אולם ללא מענה. ההזמנה הייתה בבדיקה מול הספק לשם ברור מצאי מלאי. הספק שחזר אלי ביום שישי לאחר שעות העבודה עם תשובה על העדר זמני במלאי, נרשם בפנינו לחזור ללקוח ביום ראשון לשם הצעת חלופות או בדיקה מול הלקוח באם מעוניין להמתין למלאי. אולם, החל מיום ראשון זה וכמעט במהלך כל אותו שבוע נבצר מאיתנו לחזור ללקוח בגין הפסקת חשמל כלל אזורית בכל אזור השרון, ומאחר ומערכת הטלפונים שלנו עובדת אף היא על חשמל, הלקוח, כמו שאר לקוחותינו, לצערינו הרב לא יכלנו להשיגנו טלפונית. למיותר לציין שהפסקת החשמל שערכה ימים ארוכים פגעה קשות הן בלקוחתינו והן בנו אולם המצב אינו בידנו. הלקוח חזר אלינו ובשיחה הוצע עם מנהל החנות הוצעו ללקוח בדיקת חלופות אולם הלקוח סרב להקשיב כלל ודרש ביטול העיסקה וכך אכן נעשה לבקשתו. בעיקבות תלונתו בוצע נסיון נוסף לחזור ללקוח, בו התנצלנו שוב והוצעו ללקוח חלופות אולם לקוח נחוש שלא בצדק ועל לא עוול בכפינו להכפיש את שמנו במקום למצוא פתרון, על אף ששחוסר שביעות רצון הלקוח נגרמה כשלא היה בידנו לעשות דבר בנוגע לכך ומעבר לנזק העצום שהחנות ספגה אף הוצע ללקוח לפנים משורת הדין, פיצוי במסגרת הצעת החלופות אולם שוב, הלקוח היה נחוש להכפיש ולא לנסות להבין את המצב העגום שנקלענו אליו יחד עם אזור השרון כמעט כולו.
סטודיולנד חרטה על דגלה לעשות הכל בכדי לספק ללקוחותינו את חווית השרות הטובה ביותר, ונמשיך לעשות זאת בכל שניתן, אולם גם אנחנו חסרי אונים מול חברת החשמל. היינו שמחים אילו הלקוח היה בוחר בהנת המקרה ובפתרונו אולם נכבד כל החלטת לקוח באשר היא.
מוצר:
תיק צילום Mirrorless Mover 5
שם:
גולש
תאריך:
16/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
אילן
תאריך:
17/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי רכישה בסטודיו לנד ושוחחתי עם בחור נחמד מאוד בשם דורון. (פניתי אליו בשל המלצות בזאפ). לאחר התייעצות ושיחה נעימה, החלטתי לרכוש מצלמה, כולל עדשה, חצובה, ועוד.
באתר כתוב שהמשלוח בדואר חינם.
לאחר שחייבו אותי בכרטיס אשראי ווידאו איתי את מקום המשלוח, קבלתי טלפון מבחור בשם ליאור שטען שיש לי 2 אפשרויות: 1. לבוא לקחת את הציוד בעצמי. 2. לשלם עוד 60 ש"ח כדי שהציוד יגיע עם שליח.
הסברתי שהם מתחייבים באתר לשלוח את המוצר בחינם (וגם שילמתי יקר יותר אצלם מאשר בחנות אחרת) בקשתי שיעמדו במה שכתוב באתר אך לא הסכימו.
הדבר היחיד שיכלו לעשות זה לבטל את העסקה.
מסקנה - שיטה זולה ולא אחראית לעשות עוד כסף מלקוחות.
אם הבטחתם משהו באתר - תעמדו בו.
זה מעיד על העתיד. מזל שזה קרה עכשיו כי היום אני מבין שאם הייתי רוכש בחנות זו, לבטח גם בעתיד לא היו עומדים בהסכמים שלהם, בדיוק כמו שעשו עכשיו.
שירות לא אמין, לא אחראי ושיטה זולה לעשות עוד כסף מלקוחות. בקיצור - מזעזע!
תגובת החנות:
סטודיולנד עושה את מירב המאמצים על מנת לספק שירות איכותי לכלל לקוחותיה כאשר הלקוח הנכבד ביצע את ההזמנה נמסר לו כי המוצרים ישלחו אליו באמצעות דואר ישראל בדואר רשום ללא כל עלות כפי שאנו מתחייבים דרך האתר וגם מבצעים זאת וגם כפי שהלקוח רשם "באתר כתוב שהמשלוח בדואר חינם".
מרכז ההזמנות שלנו יצר איתו קשר והציע לו אופציה של שליח עד הבית בעלות של 60 ₪ בלבד הוא "דרש" שהמשלוח באמצעות שליח יהיה על חשבונינו ובחינם אחרת הוא יכתוב את הדברים בזאפ אנו הסברנו לו כי המשלוח יעשה בדואר רשום בחינם ולא באמצעות שליח ואם הוא מעוניין אז שמורה לו האופציה להוסיף או לבטל את הזמנתו.
–צר לנו כי נעשה שימוש בבמה זאת לצורכי קבלת שירותים שעולים כסף ללא כל עלות.
אנו מאחלים מכאן לכל לקוחותינו פסח שמח וכשר, צוות סטודיולנד
מוצר:
מצלמה 650D
שם:
גולש
תאריך:
17/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Alexander
תאריך:
03/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני גר בטבריה , ב 4/11/19 שילמתי באתר וקיבלתי אותו בדואר רק ב 17/11/19 , מוצר מארצות הברית מגיע אליי יותר מהר , תחליפו את חברת המשלוח
תגובת החנות:
הלקוח ביצע את ההזמנה באתר בתאריך 04/11/19 ובחר באפשרות המשלוח החינמית באמצעות דואר ישראל. המוצר שהזמין היה במלאי ואנו שלחנו את הזמנתו אליו מיד וללא שום עיכוב, מלווה במייל הכולל את מספר החבילה בדואר כך שהלקוח יוכל לעקוב אחר החבילה ביעילות ובכל עת. על פי המידע שבאתר דואר ישראל הלקוח אסף את המוצר בתאריך 17/11/19. עם קבלת חוות הדעת אלינו (שנכתבה למעלה משבועיים לאחר שאסף את החבילה), יצרנו עמו קשר טלפוני על מנת להבין את מהות הביקורת, והלקוח הסביר שכל תלונתו היא כלפי אופן הפעילות של דואר ישראל ולא לשרות שקיבל מאיתנו. לצערנו אין לנו אפשרות לשלוט על מהירות המשלוח של דואר ישראל, אך באתר מוצעת אפשרות שליחה על ידי שליח מהיר. הלקוח לא יצר עמנו קשר ולא הודיע לנו על העיכוב שנוצר בדואר ישראל, אך במידה והיה מודיע לנו היינו מנסים למצוא פיתרון אחר על מנת שהמוצר יגיע אליו בתוך זמן קצר יותר. אנו תמיד מנסים למצוא פתרונות יצירתיים ובאים תמיד לקראת הלקוח, ועושים ככל שביכולתנו להעניק חווית שרות איכותית טובה ומהירה.
מוצר:
GODOX TT-350O
שם:
גולש
תאריך:
28/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
04/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Michael
תאריך:
24/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
העדשה הגיעה עם סימני שימוש מובהקים על הזכוכית למרות שנמכרה כחדשה היה דרוש ניקוי יסודי לעדשה אלו לא היו סימני אצבעות קלים. העדשה הגיעה ללא קופסא מקורית ונשלחה בשקית פצפצים! למרות הכל בשירות היה מענה מהיר ובשיחת טלפון הובהר לי שככה מגיעה העדשה הזו.
אמנם עדשה בסיסית אבל לסיכום: חווית קניה מאכזבת מאוד עם שירות לקוחות טוב.
מוצר:
עדשת מצלמה 18-55
שם:
עידית
תאריך:
20/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי פילטר מקטב למצלמה. השירות בטלפון היה אדיב ביותר. שילמתי בעסקה טלפונית, וכיוון שאני גרה בדרום הארץ והסניף ברמת השרון, סוכם שהורי יאספו את המוצר. הורי בני 80 וגרים בקרית-אונו ונסעו לחנות במיוחד. מסתבר שהגיעו בדיוק בעת סגירת החנות (גילוי נאות: אבי הגיע ביום שישי ב- 13:20, כשהחנות היתה אמורה להיסגר ב-13:00). אבי הסביר שהוא רק צריך לקחת מעטפה ששולם עליה ונסע במיוחד. למרות זאת העובד בחנות לא הסכים למסור את המוצר למרות שהמשיך בעיסוקיו בחנות.
מוצר:
פילטר 67 מ"מ PRO1 Digital Circular PL Filter
שם:
liorgad
תאריך:
13/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחרי בירור אם אכן יש את המצלמה במלאי כדי שאוכל לבצע איסוף עצמי הגעתי לסניף במיוחד. לצערי קיבלתי תשובה שאין את המצלמה במלאי והוצא לי לחכות 10 ימים. מיותר לציין שכל העניין באיסוף העצמי היה הספקה מיידית של המוצר. יצאתי מאוד מאוכזב מהחנות ולא היה נראה שלמוכר בדלפק זה הזיז יותר מידי.
תגובת החנות:
סטודיולנד חרטה על דגלה את השרות המקצועי והמצוין ללקוח כדרך עבודה ומכאן אנו פועלים. כשלקוח מתקשר לברר אודות מוצר במלאי ונמצא שרק מוצר אחד נותר, הוא מתבקש לבצע הזמנה באתר בכדי להבטיח עבורו את המוצר ואז להמתין ליצירת קשר ממוקד ההזמנות כי אכן המוצר נשמר עבורו. במסגרת זו אם תכנסנה יותר מהזמנה אחת עבור המוצר תהייה ההזמנה הראשונה זו שמקבלת את עדיפות במקרה הזה, שני לקוחות ביצעו הזמנה בהפרש קטן האחד מהשני ואילו הלקוח לא המתין לתשובת מרכז ההזמנות והגיע על דעתו לחנות. הצטערנו כי לא נותרה מצלמה נוספת לספק ללקוח, שכן מטרתנו למכור ואין בכוונתנו ליצור אי שביעות רצון כתוצאה מחוסר יכולת לספק ללקוח את המוצר. והוסבר ללקוח כי עלינו להביא את המצלמה המבוקשת מחול ומכאו ההמתנה. אנו מצרים על ההרגשה של הלקוח ומטרתנו היא לספק מוצר לכל דורש אולם גם אצלנו מלאי אוזל ויש לחדשו. נשמח להמשיך להוביל ולתת שרות מקצועי ומצוין לכל דורש בכל זמן.
מוצר:
מצלמה SX50
שם:
גולש
תאריך:
09/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
yaniv
תאריך:
06/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי עדשה משומשת בצהריים, למחרת היא הגיע אלי לגולן. שרות מטורף. העדשה הגיע במצב טוב כפי שהובטח.
מוצר:
Canon EF 70-200 f/2.8 usm
שם:
shmulik
תאריך:
24/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
בהחלה נאמר לי שהעדשה שהזמנתי לא נמצאת במלאי ויקח שלשה שבועות עד שהיא תגיע. אז וויתרתי ובקשתי החזר כספי. הבחורה אמרה בסדר אבל תשע שהמחירים עולים.... אז לא נשברתי וביקשתי את הכסף בחזרה. לאחר 4 ימים התקשרו להודיע שנמצא מוצר למרות שנאמר לי שאין במלאי... טוב שמחתי כי בסוף רציתי את העדשה .. אבל כל הקשקשת הזאת לא מוסיפה לכם כבוד. חוץ מזה הכל היה בסדר
מוצר:
VITROX 56MM F2
שם:
zarochin
תאריך:
24/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי עדשה בפברואר 2020, בהתחלה חזרו אליי ואמרו שלא מתאימה למצלמה פול-פריים, אחר כך התחרטו ושלחו, הגיע מהר. עכשיו התחילו לשלוח ספאם... ועוד לוואטסאפ!! חוצפה.
מוצר:
Tamron SP 70-300
שם:
גולש
תאריך:
25/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
25/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
NadavRotem
תאריך:
08/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הייתי לקוח מרוצה במשך שנים עד שהזמנתי משדר לפלאש וקיבלתי מקלט, מאחר ולא הייתי צריך את המוצר במיידי הוא נשאר סגור בקופסא למשך 4 חודשים, כשעליתי על הטעות ויצרתי קשר עם שירות הלקוחות נרמז לי שעבר יותר מדי זמן (חוקית הצדק איתם) ושיחזרו אלי, זה לא קרה והם לא חזרו אלי והתאכזבתי מהשירות, בעיקר כי אני לקוח קבוע אצלם.
מוצר:
משדר Godox X1-N TTL Transmitter for Nikon
שם:
guyziv84
תאריך:
08/05/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הייתה מוכנה תוך דקות. חבל שלא גמישים באופן התשלום. רציתי לשלם בשני כרטיסים שונים עבור אותה עסקה אך לא זכיתי...
מוצר:
Cannon r50
שם:
Barack
תאריך:
20/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
סייעו להתאים המוצר אלי, שרותיים וייעילים. רמת מחירים הוגנת, אם כי הפרסום באתר החנות הטעה לגבי הנחה.
מוצר:
FX30
שם:
visionsofisraeloo
תאריך:
29/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
כל היבט של הרכישה היה מצוין, ללא תקלות למעט פרט אחד. התמונה הראתה את המצלמה בשחור, וזה מה שציפיתי מכיוון שלא ראיתי שום אפשרות צבע. הגיעה מצלמה לבנה. אולי פספסתי משהו?
מוצר:
Sony ZV-1 Digital Camera
שם:
Niv
תאריך:
21/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך האתר של סטודיו-לנד באינטרנט התקשרתי לברר מתי המשלוח יוצא אליי כי רציתי את הציוד לפני סוף השבוע רכשתי ברביעי והיה להם דילאיי בהוצאת המשלוח לחברת השילוח כך שבסוף החלטתי להגיע עצמאית לאיסוף המצלמה הגעתי לסניף ברמת השרון, הצוות היה אדיב מסר לי את הציוד במהירות ובסך הכל אני מרוצה מאוד. כל מה שהזמנתי היה בתוך המארז (חצובה, עדשה,מצלמה) כנראה שאחזור לקנות דרכם שוב בעתיד.
מוצר:
מצלמת Canon EOS 850D
שם:
שניאור
תאריך:
04/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומקצועי, מהיר תוך יום קבלתי את המשלח , קניתי כבר רקעים ותמיד היה שירות נהדר
מוצר:
4 חצובת סוג 121 תיק נשיאה
שם:
רונן
תאריך:
31/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר סופק תוך 4 ימים מההזמנה. הייתה בעיה עם שרות המשלוחים, החנות שכחה לתת להם מסמך והם הודיעו כאילו סירבתי לקבל המוצר. אבל הכל טוב, במוצר סופק ביום הבא.
מוצר:
SONY CYBE SHOT RX-100-7
שם:
Udi
תאריך:
04/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בחרתי במוצר (משקפת קומפקטית) במסגרת המבצעים של black friday. כעבור שבועיים התקשרו מהחנות להגיד שהמוצר לא במלאי ויידרש זמן לייבאו, והאם זה בסדר מצידי לחכות כשבועיים נוספים. נתתי את הסכמתי. כעבור שבוע נוסף התקשרו שוב כדי לומר שיש להם בעיה עם מוצר זה ושאלו אם אסכים לשדרג למוצר דומה של חברה אחרת, ללא תוספת מחיר. הסכמתי, וכעבור 3 ימים המוצר הגיע לביתי. לסיכום: קיימת בעיה בניהול המלאי ו/או בקשר עם הספק/יבואן. מצד שני היו מאוד אדיבים ונחמדים בטלפון, התנצלו על הטעות שלהם וסיפקו מוצר אחר במקום המקורי. הלוואי שעסקים אחרים היו שירותיים כמו חנות זו.
מוצר:
משקפת ניקון אוקולר 20X8
שם:
naama
תאריך:
18/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אתר נוח וידידותי. מחירים טובים. בפניה לחנות אתה מקבל שרות מקצועי וסבלני,המוצר הגיע בהקדם האפשרי.