דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מבחר בשמים (כפר סבא)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ג'אסט פור יו בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בג'אסט פור יו ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
134
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
96
2
36
נמצאו 134 חוות דעת גולשים על ג'אסט פור יו
תמונת משתמש
שם:
אינה
תאריך:
07/11/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בושם ROCHAS לגבר. המשלוח הגיע בזמן, אבל הבקבוק הכיל חצי מכמות הבושם. דיברתי עם שרות הלקוחות והשיחה השאירה רושם מאוד לא נעים. בחורה שדיברה איתי הייתה מאוד לא מנומסת, מיותר לציין שלא קיבלתי שום התנצלות. שלחתי את הבושם בחזרה וקיבלתי בושם חדש, הפעם בכמות נכונה. אבל הריח של הבושם החדש היה שונה מהריח הרגיל של הבושם הזה שבעלי משתשמש בו כבר מספר שנים. כנראה שוב בקבוק פגום או זיוף, אין לדעת . לא התקשרתי ל-just4you עוד פעם, אלא פשוט החלטתי לא לקנות מהם יותר.
תגובת החנות:
נתבקשנו להכין תגובה ע"י מערכת זאפ לתלונה של לקוחה שטוענת כי ביוני השנה רכשה בחנותינו בושם לא לשביעו רצונה.
ביקשו ממערכת זאפ ישלחו לנו חשבונית קניה של הלקוחה על מנת שנוכל לבדוק במה מדובר ולהגיב בהתאם.
לאחר מספר שבועות קיבלנו ממערכת זאפ עותק של הזמנה אלקטרונית שנעשתה במייל .
השבנו למערכת זאפ כי אנו לא יכולים לאתר את הלקוחה לפי עותק של הזמנה אלקטרונית כי עברה כמעט חצי שנה וההזמנה נמחקה מהמערכת
לפי נהלי הביטחון ובקשתם של חברות כרטיסי האשראי, ואנו מבקשים לקבל חשבונית ,היות ולפעמים אנשים מזמינים ולאחר מכן מבטלים את ההזמנה.
עשינו מאמץ וביקשנו מהמערכת שמתחזקת לנו את האתר לשחזר את אותה הזמנה היות ומערכת זאפ השיבה לנו כי אין צורך בחשבונית להוכחה של קניה
לפי הנהלים שלהם. לאחר בירור גילנו שאכן היתה הזמנה כזאת אך היא בוטלה לאחר יום.
ולכן אין אנו יכולים להגיב על הזמנה שלא

מוצר:
בושם ROCHAS
תמונת משתמש
שם:
אור
תאריך:
03/07/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את הובשם שבור אך הדבר התגלה לאחר לאחר שלושה שבועות כאשר צבע הופסא החתיל לנזול לי בתוך המגירה. כשפתחתי אותו גיליתי שראש הבושם מנותק מהזכוכית ושהוא נזל בתוך הקופסא ולכן צבעה נזל. יש לי תמונות שלו עם הצבע זונל התוך הניילון עם התבית של Just4You. כאשר התקשרתי ענתה לי בחורה בשם אורלי שסירבה לתת לי את המנהל וניתקה לי את הטלפון. היא אמרה שאין ה מה לעשות ושהיא לא יכולה לעזור לי, כשהתעקשתי היא ניתקה לי את הטלפון.
תגובת החנות:
בתחילת חודש יוני השנה רכש הלקוח הנ"ל אצלנו שלושה בשמים 1)דולצה גבאנה לייט בלו 50 מ"ל
2)דייויד בקהאם אינטינקט 75 מ"ל 3)וראלף לורן בלו 125 מ"ל .
אנו חברה גדולה ומכובדת המוכרת בסיטונאות לחנויות וגם לפרטיים ושולחים מאות בשמים ביום ללקוחות עד הבית.
סוג האריזה בה אנו משתמשים מונעת כל סיכוי לשבר במוצר .
הדרך שבה הלקוח טוען שהמוצר נשבר "גיליתי שראש הבושם מנותק מהזכוכית ושהוא נזל בתוך הקופסא ולכן צבעה נזל"
יכול להתרחש אך ורק באם נפל הבושם כשהוא פתוח ואינו בקופסא.
סביר להניח שאם היה טילטול רציני בצורת המשלוח גם יתר הבשמים היו נשברים מה שלא קרה.
בכל מקרה הלקוח פנה אלינו לאחר 3 שבועות שקיבל את הבושם כאשר אם הבושם נזל מצורת השליחה הוא היה מגלה
את הדבר בוא במקום.
הצענו ללקוח להעביר את נוזל הבושם לכלי אחר על מנת שיוכל להשתמש בוא שכן חוק הגנת הצרכן מאפשר להחזיר את המוצר
עד 14 יום הלקוח סירב ולא נותרה לנו ברירה אלא לסרב לבקשתו להחלפת המוצר.
מוצר:
Polo Blue
תמונת משתמש
שם:
David
תאריך:
09/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בושם Knowing של אסתי לאודר, מילאתי את פרטי כרטיס האשראי, קיבלתי אישור לקבלת ההזמנה. לאחר מספר דקות הודיעו לי כי אין להם את המוצר הזה ושאלו אם אני מעונין במוצר אחר. סתם בזבזו את זמני ועכשיו אני גם צריך לוודא שלא מחיבים לי את כרטיס האשראי. המוצר היה זול בעשרות אחוזים מהמתחרים, עושה רושם שזו שיטה אצלם על מנת למכור מוצרים אחרים...
מוצר:
בושם Knowing 00000
תמונת משתמש
שם:
OVal
תאריך:
28/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
את ההזמנה ביצעתי ב -13/12/2015 המוצר הגיע רק ב 28/12/2015 עם שליח , כי לא היה במלאי
מיום ההזמנה עד יום הספקה המחיר של המוצר עלה ב 20 ש"ח , על זה הודיעו לי טלפונית , בתגובה הודעתי שאני רוצה לקבל את המוצר במחיר שהופיע באתר בתקופה שהזמנתי, ושעליו בניתי משך שבועיים המתנה . אחרי קבלת מוצר חייגתי לברר למה בכול זאת חויבתי במחיר גבוהה וקיבלתי מענה מאוד לא מנומס , תוקפני ,כולל זה שטרקו לי טלפון באמצע השיחה. חבל שהעסק מסתפק בנציגים שאינם מוכנים לדבר בכבוד עם לקוחות ולפתור בעיות מול הקונים בצורה מנומסת ויעילה.
בסך הכול היה אפשר רקל הסביר, להתנצל על אי-הבנה ולדבר בנימוס !
תגובת החנות:
הלקוחה לא מדייקת בפרטים בלשון המעטה. ההזמנה אכן בוצעה ב- 13/12/2015 אולם הלקוחה קיבלה הודעה כי המוצר אזל מהמלאי ולכשהגיע לאחר כמה ימים היא קיבלה הודעה טלפונית
כי מחירו ( המשתנה בשוק מעת לעת על פי עלותו בפועל ) גבוה ב- 20 ש"ח ונתנה הסכמתה לביצוע החיוב במחיר החדש.
הפנייה הטלפונית אל הלקוחה, עם קבלת המוצר הייתה מנומסת, בהחלט לא תוקפנית ובוודאי שלא נותקה במכוון. יש לציין שוב ושוב כי הלקוחה כמו יתר לקוחותינו קיבלה שירות אדיב כולל הסבר
מספק על הסיבה להפרש ומעל הכל המוצר סופק במחיר הוגן ותחרותי.
באם הלקוחה לא הייתה מעונינת לבצע את הרכישה, לאחר היוודע לה המחיר החדש, יכלה שלא לעשות זאת אולם היא החליטה לרכוש ובמקביל ללא סיבה מוצדקת, להכפיש את שמה הטוב של החברה
לאחר שנים רבות של מחירים הוגנים ושירות טוב.
מוצר:
בושם לאשה לה נואיט טרזור
תמונת משתמש
שם:
ruth
תאריך:
26/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בושם "טרזור" נקנה ב-15.7באינטרנט.
משלוח באמצעות דואר שליחים עד הבית שולם עם ההזמנה.
הובטח זמן אספקה שבוע ימים. נכון להיום טרם הגיע.
דיברתי עם אורלי מהחנות בטלפון - נאמר שאקבל את המוצר למחרת יום שישי 24.7. נשארתי בבית לחכות ולא הגיע. היום 26/7 צלצלתי שוב לדעת למה לא קיבלתי ביום שישי, נאמר שהשליח היה (?!) הייתי בבית ואף אחד לא צלצל. נאמר גם שהשליח היה שוב היום בבוקר. אף אחד לא צלצל.
נאמר לי לצלצל לרשות הדואר ולתאם עימם משלוח. למה עלי לבזבז זמן בהמתנה ולהתמודד עם רשות הדואר אחרי ששילמתי מראש על משלוח "עד הבית"? שירות גרוע!!!! לא חסרות חנויות באינטרנט שנותנות שרות טוב.
מוצר:
בושם לאשה 3147758034929
תמונת משתמש
שם:
Olga
תאריך:
07/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחודש הזמנתי בג'אסט פור יו בושם וקרם לחות.הגיע אליי בושם אחר,לא מה שהזמנתי.באותו יום התקשרתי לחנות וביקשו ממני לצלם את הבושם ולשלוח להם במייל וזה מה שעשיתי.יום אחרי זה הנציגה שלהם חזרה אליי וניסתה לשכנע להשאיר את הבושם שקיבלתי,אני סירבתי כי כבר שנים אני מזמינה אצלם את אותו הבושם ולא מעוניינת במשהו אחר.בסוף הם ביקשו שאשלח להם את הבושם ולאחר קבלתו הם ישלחו לי בושם אחר.בהתחלה לא הסכמתי וביקשתי שישלחו שליח כדי שאמסור לו את הבושם (לא רציתי לשלוח בדואר כי פחדתי שהבושם יישבר ובסוף אשאר גם בלי בושם וגם בלי כסף)..לאותה נציגה נמאס לדבר והיא פשוט ניתקה...התקשרתי כמה דקות אחרי זה וביקשתי לדבר עם האחראי. חזר אליי בחור בשם דוד וביקש שבכל זאת אשלח את הבושם בדואר רשום ובתמורה אני אקבל זיכוי מלא על המשלוח וגם פיצוי קטן...הסכמתי.שלחתי להם את הבושם בדואר,כמו כן צילמתי חשבונית ע"ס 17.8 ₪ ושלחתי אותה במייל..לאחר כשבוע התקשרו אליי מהחנות ואמרו שהבושם הגיע והם שולחים לי את הבושם הנכון במקומו,אמרתי לנציגה לא לשכוח לשים פיצוי (הובטח לי ע"י דוד תיק ובושם קטן) והחזר מלא על המשלוח....כמה ימים אחרי זה סוף סוף קיבלתי את זה הבושם אבל..הזמנתי בושם אחד 100 מ"ל,שלחו לי 2 בשמים 50 מ"ל כל אחד,זה לא כזה קריטי אבל צריך להודיע על כך בטלפון לפני ששולחים(אולי זאת הייתה מתנה למישהי).כמו כן בקופסה היה 15 ₪ ולא 17.8 ₪,זה גם לא כזה קריטי אבל למה להחזיר פחות ולא יותר? וברור שלא היה שום פיצוי.
מיד התקשרתי לחנות,ענתה לי אותה בחורה וניסתה לשכנע אותי שלא מגיע לי שום פיצוי,שאני קיבלתי את המוצר שהזמנתי והיא לא מבינה על מה אני צריכה לקבל פיצוי.דרשתי ממנה לבדוק את זה עם דוד וכדקה אחרי זה היא אמרה:"בסדר,נשלח לך פיצוי".
אני כבר לא מאמינה שאקבל פיצוי וגם אם אקבל אני לא מזמינה יותר בחנות הזאת כי היו בעבר דברים שהפריעו לי כמו מלאי לא מעודכן ומתקשרים להודיע על כך רק אחרי ששמרתי את פרטי הכרטיס שלי באתר שלהם.אבל המקרה הזה ,זאת הייתה טיפה אחרונה,לא מבינה מה הבעיה לשלוח פיצוי קטן בשווי 20 ₪ ולגמור את הסיפור??
תגובת החנות:
חבל שהלקוחה לא דוברת את כל האמת כי היא קיבלה פיצוי וגם את כספה על עלות המשלוח.
אנו ב JUST4YOU יודעים לפצות ולתת שירות לכל לקוחותינו.

מוצר:
בושם לאשה MOSCHINO HIPPY FIZZ 100ML
תמונת משתמש
שם:
meirh54
תאריך:
22/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר החברה (גאסט פור יו) בושם לגבר. מסרתי פירטי האשראי שלי . למחרת התקשרו והודיעו לי שאזל המלאי !.למה בעת ההזמנה לא הודיעו שאין את המוצר במלאי ..למה פירטי האשראי שלי עם החיוב צריך להיות אצלהם ? למרות שלא גבו את סכום העיסקה . לפי דעתי מהלך לא תקין מצד חברה שמכבדת את עצמה...
מוצר:
בושם לגבר 222
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
26/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
אופיר
תאריך:
08/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מפרסמים בזאפ מוצרים שלא נמצאים במלאי ולא נותנים לכך שום אינדיקציה באתר שלהם. יוצא שהתעניינות במוצרים שלהם היא בזבוז זמן נוראי.
מוצר:
בושם fuel for life
תמונת משתמש
שם:
רעות
תאריך:
21/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בהתחלה כשהזמנתי את הקרם הוא הגיע תוך 7 ימי עסקים כמו שמובטח באתר. כשפתחתי את האריזה מצאתי שהתאריך של הקרם פג תוקף... התקשרתי לשירות לקוחות ואמרו לי לשלוח חזרה את המוצר בדואר רשום והם ישלחו לי את אותו מוצר רק עם תאריך בסדר. עברו 7 ימי עסקים ועדיין לא קיבלתי שום משלוח. התקשרתי שוב לשירות לקוחות ואמרו לי שהם הזמינו את המוצר והוא עדיין לא הגיע אליהם. אמרתי שבאתר כתוב שההזמנה תתקבל תוך 7 ימי עסקים אך היא אמרה שמדובר רק בבשמים (למרות שזה לא נכון). בנוסף אותה בחורה משירות הלקוחות דברה מאוד לא באדיבות. אמרתי לה שזה לא הגיוני שאני מקבלת מוצר פג תוקף ואני כבר מחכה הרבה יותר מדי זמן לאותו מוצר ובקשתי שפשוט תזכה אותי ואני לא רוצה מהם שום דבר. אחרי ויכוח בו נציגת השירות לא רצתה לזכות אותי כי היא אמרה שהם כבר הזמינו לי את המוצר בסופו של דבר כן קיבלתי זיכוי.
תגובת החנות:
אמנם הרי נכון כי המוצר אשר הגיע ללקוחה הנ"ל לא היה תקין ואכן הלקוחה התקשרה וקיבלה מענה מכובד ואמרנו ללקוחה כי אין לה ממה לחשוש שתשלח את המוצר אלינו בחזרה ואנו מצטערים שקרה טעות והמוצר לא היה תקין אנו לא יכלנו לדעת זאת עד לפתיחת המוצר והוסבר ללקוחה כי אנו כאן ואנו תמיד על צד הלקוח שלנו ואנו נטפל בזה והבטחנו ללקוחה שאנו נחליף לה את המוצר וגם נשלח לה עוד מוצר כזה בנוסף חינם על חשבוננו וגם נשלם לה את דמי המשלוח חזרה אלינו של המוצר כפיצוי לעוגמת הנפש שקרתה לה והסברנו לה שאנו התקשרנו לחברה של הקרם לפנים שהזמינה והסברנו את הבעייה והחברה אמרה שישלחו לנו 2 יחידות מוצרים כאלה והסברנו ללקוחה כי זה יכול לקחת כשבוע עד שנקבל את זה ואז נשלח לה את זה גם בשליח חינם עד הבית שלה תוך 24 שעות מקבלת המוצר בחנותינו כי אנו יודעים שקרתה טעות ואנו מיד מטפלים בבעיה ואנו גם נפצה אותה כפי שהובטח לה וכפי שרשמנו מקודם
אך בכל זאת הלקוחה לא הסכימה עם זאת ורצתה את כספה בחזרה וצעקה עלינו ואנו כמובן שהחזרנו לה את כספה מיד
אנו מקוים שהלקוחה תחזור להיות אצלנו ותבין שקורה טעויות העיקר שיודעים איך לפצות ולטפל בהם כפי שהצענו לה ואנו מקווים שאתם מבינים את הנעשה ושאנו תמיד לשירות הלקוחות שלנו גם אם קורה טעות או בעייה
תודה מראש ומקוים להבנה מצד הלקוחות צוות JUST4YOU

מוצר:
קרם פנים
תמונת משתמש
שם:
אסף
תאריך:
10/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי את המוצר בזמן דיברתי עם החברה לגבי הבעיה שהגיע עם המוצר טופלתי ופיצו אותי באופן הולם והוגן עד שיצאתי מרוצה
מוצר:
בושם armis life
תמונת משתמש
שם:
אריאל
תאריך:
15/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר הסתכלות בזאפ שראיתי שהבושם עולה 204 הגעתי לחנות ושאלתי כמה עולה אמרו לי 219. שאמרתי שבזאפ רשום 204 התחילו קצת פרצופים עם אמירות שלא מחויבים לזאפ ושבזאפ יעדכנו וכו'.
כשאני מסתכל בזאפ מבחינתי זה המחיר בחנות וככה אני רואה מה המחיר שזול בשבילי וככה מדרג באתר.כמו כן מן הראוי שגם אם לא שינו בזאפ וכבר אמרתי להם שימכרו במחיר הרשום שם
תגובת החנות:
לאחר בדיקה של המקרה נוכחנו לצערנו כי טענת הלקוח מוצדקת ואכן המחיר הנכון הוא 204 ש"ח כאמור.
מבירור שערכנו עם העובדת, שפעלה שלא לפי ההנחיות ורמת השירות המקובלות בחברה ובחנויות שלה, בשל חוסר נסיון, עולה כי הלקוח חוייב על מוצר המשתייך לאותו סוג מוצרים ובשם כמעט זהה לו ( דגם "מחוזק" של המוצר ) שלא כפי שהיה צריך לקרות.
מאחר והלקוח צודק כאמור ולאחר שהעובדים תודרכו שוב להימנע מטעויות שכאלה בעתיד, אנו רוצים לבצע החזר כספי להפרש בו חוייב הלקוח ולפצות אותו בנוסף.
נשמח לקבל דרככם את פרטי ההתקשרות אליו כדי ליצור קשר עימו באופן מידי.
אנו מודים ללקוח שהסב את תשומת ליבנו לטעות ולהתנהגות הבילתי הולמת של עובדנו ומצרים על כך.
מוצר:
בושם 1 מיליון
תמונת משתמש
שם:
שירה
תאריך:
17/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר תהיות רבות הזמנתי דרך האתר מי גוף של ויקטוריה. באתר היה רשום שהמוצר מגיע עד שבעה ימי עסקים. לאחר המתנה של שבועיים (!!!!!!) חשבתי שאולי משהו באמת לא בסדר. נכנסתי לאיזור האישי באתר וראיתי בסטטוס ההזמנה בהמתנה. מאוד כעסתי כי באתר כתוב בפירוש עד שבעה ימי עסקים ולאחר שבועיים אני מגלה שהמוצר אפילו לא יצא למשלוח!! התאכזבתי וביטלתי את ההזמנה באותו היום. שלחתי מייל שאני מבקשת לבטל את ההזמנה מכיוון שההמתנה ארוכה על סף בלתי הגיונית. במקום לקבל תשובה נאותה והסבר לעניין הם פשוט שלחו לי מייל בנוסח כזה: סטטוס ההזמנה: בוטלה. ואגב.. עד היום לא קיבלתי אישור על כך שהוחזר לי הכסף...
מוצר:
מי גוף
תמונת משתמש
שם:
גרי
תאריך:
16/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי את הבושם הזה ושם היה המחיר הנמוך ביותר, קראתי חוות דעת וראיתי שיש תגובות חיוביות, בעיקר על המשלוח המהיר והמחיר(שזה מה שחשוב), אז אני עוד תגובה חיובית, הזמנתי ביום שני וקיבלתי ברביעי כבר בדואר ליד הבית שלי. זה היה עטוף ככה שלא ייפגע.
המחיר גם הכי זול שראיתי אז קנייה משתלמת.
מוצר:
בושם 212 Sexy men
תמונת משתמש
שם:
Omri
תאריך:
24/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחרתי לשלם באמצעות הטלפון, מיד חזרו אליי והמוצר הגיע בדואר רשום במהירות לאחר יומיים ובנוסף צירפו עט עם פנס של החברה.
אפשר למצוא שם בשמים נדירים שאין ברשתות הפארם.
מומלץ!

מוצר:
שמן גוף שמן בושם לגבר בניחוח הדומה לבושם איסימיק
תמונת משתמש
שם:
אירנה
תאריך:
11/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הסתמכתי על חוות דעת של אנשים אחרים ורכשתי דרך אינטרנט של ג'אסט פור יו בפעם הראשונה. הייתי בטוחה שבושם הזה נעלם מארץ לפני 7 שנים, מאוד שמחה למצוא אותו ולקבל תוך 5 ימים עסקים במקום 7, חדש, לא שבור ובלי סיבוכים בהזמנות. מאוד מרוצה מהקנייה.
מוצר:
בושם פלור דינטרדית אישה ירוק
תמונת משתמש
שם:
אדוה
תאריך:
29/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ביום ראשון בצהריים את הבושם, ביום שלישי כבר קיבלתי מס' מעקב וביום חמישי בבוקר המוצר כבר חיכה לי בדואר.
פשוט מעולה!
מוצר:
בושם לאשה לגונה
תמונת משתמש
שם:
adi
תאריך:
04/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי הזמנה אינטרנטית קיבלתי מיד טלפון מהחברה, לתיאום הפריטים ומשלוח שלהם, תוך יומיים הגיעו הבשמים בשליחות לא יקרה בכלל. מעולה!! אה! והמחירים של הבשמים מאוד סבירים, ממליצה בחום!
מוצר:
בושם 212, גלואו, לובלי
תמונת משתמש
שם:
מלי
תאריך:
25/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר הכי זול שנתקלתי בו לבושם הזה, שירות מהיר ואמין, המשלוח הגיע בדואר תוך פחות משבוע... מרוצה מאוד!
מוצר:
בושם לאשה Chance E.D.P 100ml
תמונת משתמש
שם:
יורי
תאריך:
27/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה נוחה, משלוח הגיע מהר ובזמן עם מספר מעקב. מחיר מאוד אטרקטיבי.
ממליץ בחום להזמין מהחנות. הזמנה בוצעה דרך אינטרנט.
מומלץ גם להירשם לתפוצת עדכונים, מוצר נרכש בהנחה משמעותית לאחר קבלת הודעה על מבצעים של החברה.
מוצר:
בושם לגבר Euphoria Tester for Men
תמונת משתמש
שם:
Eden
תאריך:
04/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה יוצאת מן הכלל.. אתר נוח
משלוח הגיע תוך יום , ארוז היטב בקרטון קשיח עם מדבקה (שביר), עם ניירות כדי שלא יישבר הבושם..
שירות לקוחות טוב, מענה מהיר באימייל..
ומעל הכל, מבחר עצום ומחירים טובים..

אחזור לקנות מהם.
מוצר:
בושם לגבר 125ml
תמונת משתמש
שם:
יעקב
תאריך:
11/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין לטובה את האתר שלכם ואת ההתנהלות שלו :
בתאריך 08/11/14 הזמנתי באינטרנט 2 בשמים.
למחרת יום א' קיבלתי הודעתכם שבקשתי אושרה ויצא משלוח לכתובתי.
היום יום ב' קיבלתי המשלוח ישירות לביתי, ע"י שליח של הדואר.
מעולם לא סופקה הזמנתי תוך פחות מ 48 שעות.

ועל כך מגיע לכם "כל הכבוד"

הלוואי שכל האתרים היו יעילים כמוכם
מוצר:
אפטר שייב TZAR
תמונת משתמש
שם:
Oded Moskovitz
תאריך:
18/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם ראשונה שהזמנתי מהם.
מהירות המשלוח:
קיבלתי מספר מעקב לאחר שעתיים .
חברה רציניים שירות מעולה ומחירים נמוכים.
זאת לא הקנייה האחרונה שלי.
ממליץ בחום
מוצר:
בוש SAMBA
תמונת משתמש
שם:
מרים
תאריך:
07/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי יום שישי והגיע יום שלישי לפי הנסיעה שלי ושמחתי מאוד.
כל הכבוד על הטיפול המהיר של JUST4YOU.
אני מרוצה מהקניה
מוצר:
בושם ENERGISE
תמונת משתמש
שם:
ורד
תאריך:
28/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב,
לצערי הרב אני נאלצת לשנות את חוות דעתי
לאורך זמן הזמנתי בחנות זו והכל היה מעולה
בתקופה האחרונה משהו השתנה מהקצה לקצה
אני מבצעת הזמנות וכאילו שאין תגובה בצד השני
אפילו לא נאמר לי כי הבושם אותו אני מזמינה לא קיים במלאי ו 10 ימים חיכיתי וחיכיתי ו...כלום....
בשיחה עם החנות נאמר לי כי הבושם לא במלאי ולשאלתי מדוע לא מודיעים כדי לתת לי לפחות את האפשרות להזמין במקום אחר ????האמר לי שהם תמיד מתקשרים להודיע ...אך לא כך היה...וחשוב לציין שהמייל שלי קיים אצלם במערכת וגם כך ניתן היה להודיע.....
לעת עתה הזמנתי את הבושם האהוב עלי וזכיתי....
גם הבושם היה 20 ש"ח יותר זול והגיע אלי שליח עד הבית ללא תשלום נוסף וגם האריזה הייתה מדהימה
אז זכיתי ....
ועברתי לחברה אחרת.....

לידיעתכם...
ו...שתמיד נריח טוב.....
מוצר:
בושם 360
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply