הזמנתי 3 מאוררים , 2 מהמאוררים הגיעו לא תקינים , נשלח דא"ל לחנות , לשרות לקוחות וליבואן , נערכו שיחות טלפון לשרות הובטח כי ישלח שליח לקחת המוצר ולהביא מוצר תקין ,אין תגובה משום גורם. נפתחה מחלוקת ב-paypal ונדרש החזר כספי עבור 2 מאוררים
מוצר:
מאורר שולחני 9 9"
שם:
בני
תאריך:
08/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
דווקא בטלפון עונים מיד אבל עד שהמוצר מגיע הנשמה יוצאת ורק באופן חלקי הזמנתי שלש תנורים ולאחר שלש שבועות בערך קיבלתי לבנתיים רק אחד!!!
מוצר:
תנור אמבטיה ef521
שם:
מריאנו
תאריך:
17/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דרך חברה זו כי מתחייבים תוך 3 ימים (בתשלום נוסף) להגיע עד הבית עם המוצר. עבר שבוע ועדיין לא הגיע כלום. כל יום התקשרתי, לקחו מימני את מספר הפלאפון ולא חזרו אליי. רק היום, לאחר שבועיים מהקנייה אמרו לי שיש עיקוב...בקשתי לבטל את העסקה, בזבזתי זמן סתם. לא רציני, אם היה לי זמן הייתי תובע אותם לבית משפט לתביעות קטנות, בושה
תגובת החנות:
ראשית, אנו מתנצלים על חווית הרכישה של הלקוח. בתקופה זו עברנו לאתר חדש, מה שגרם לבעיה זמנית של סנכרון ושילוח ההזמנה של הלקוח. אין זו סיבה ראויה או מוצדקת ועל כך אנו מתנצלים. אנו כחברה, מודעים לחשיבות השירות ללקוח, ולכן מקפידים מאוד על כך ויעידו על כך לקוחותינו הרבים. אנו נשמח לשרת את מריאנו בעתיד הקרוב, בכל מוצר בו יחפוץ לרכוש מאיתנו, לתת לו השירות הטוב ביותר ופיצוי ברכישה הבאה. אנו בטוחים כי הוא יקבל השירות הטוב ביותר ונוכל לשנות ההתרשמות שלו. אנו מאחלים למריאנו ולכלל לקוחותינו חג שמח.
הזמנתי מאוורר בצבע לבן, אך הגיע בצבע אפור. מכיוון שמדובר היה במתנה לסוף השבוע בו החבילה הגיעה, לא נותר לי זמן לדאוג שיחליפו אותו ונאלצתי להתפשר. חבל!!!
מוצר:
מאוורר מגדל ATL92ETW
שם:
erez
תאריך:
01/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנת המוצר נעשתה ב-16 לחודש. מועד הספקה תוך שבעה ימי עסקים. לאחר תשעה ימים התקשרתי לברר לגבי המוצר. התשובה הלקונית שהבעיה בדואר ישראל. הבטיחו לברר ולחזור אלי. ב-31 לאוגוסט התקשרתי שוב לברר ולהתלונן לגבי המוצר שלא הגיע ונידחתי, בנימוס אמנם, אך ללא מתן פתרון לבעיה. כתבתי תלונה באתר החברה תוך הבטחה שבמידה והמוצר לא יגיע תוך 24 שעות אכתוב ביקורת נזעמת בזאפ. לשמחתי, המוצר הגיע למחרת אך כשקבלתי אותו, מסתבר שהוא אינו כפי שפורסם בתמונת האתר אלא גדם פשוט יותר עם חוט משיכה מניילון ולא שרשרת כפי שבתמונה וחסר אום הברגה. אולי בקניה פיזית ישירה בחנות ניתן לראות מה שקונים, אך דרך אתר האינטרנט יש להם עוד הרבה מה ללמוד מהסינים. גם בתיאור אמיתי של המוצר וגם בשירות במידה ויש בעיות.
מוצר:
חוט משיכה בורר מהירות למאוורר תיקרה wtc-1
שם:
אבי
תאריך:
24/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שישה מאווררי תקרה משני סוגים. ברכישה ציינתי כי האספקה תתואם בהמשך ולעוד כחודש. השרות היה לא יותר מבסדר. למרות תיאום של כשבוע לפני ההתקנה המיועדת המאווררים הגיעו באיחור אחרי אינספור טלפונים. אחרי ההתקנה שני מאווררים לא עובדים והחנות כלל לא מתאמצת לנסות לפתור הביעה ומסתפקים בהחלפת יחידות בקרה. עד כה החלפתי 7! יחידות ושני מאווררים לא עובדים.
לא אקנה מהם אפילךו סוללה.
עדכון מהיום, 30.8.2015: למרות האמור בחו"ד ממרץ, בהמשך נאלצתי להשתמש באחריות אחד המאווררים והפעם השירות היה מוצלח בהרבה. מישהו באמפראל הפיק לקחים ושיפר את שירות הלקוח. תודה ליוסי.
תגובת החנות:
הלקוח אבי רכש מאתנו 6 מאווררי תקרה. מס' מאווררים מתוכם הוא רכש של חברת יונדאי. אנו הבנו כי הבעיה לא נעוצה במאוורר עצמו אלא בבקר של השלט שכלול במאוורר הנ"ל. לכן, ביצענו החלפה של סט בקר + שלט חדשים מהמלאי כדי לפתור את הבעיה. לצערנו הלקוח חזר שוב עם אותה בעיה והוחלט להחליף לו שוב את הסט המדובר בסט חדש מהמלאי. לאחר שחזר פעם נוספת, בדקנו באופן אישי את הסטים החדשים אצלנו במעבדה ע"מ לוודא כי הסטים תקינים (הלקוח נכח במקום) ומסרנו ללקוח. לצערנו, למרות בדיקת המעבדה, הבעיה לא נפתרה, למרות שהסטים נבדקו ונמצאו תקינים לחלוטין. אנו מבינים את תחושת הלקוח ולכן פנינו ליבואן בארץ והפצרנו בו, כבעל הידע הטכני במאוורר מדגם זה וכנותן האחריות, להגיע באופן חריג ללקוחות הביתה ע"מ לבצע החלפה מלאה ע"י טכנאי מטעמם של המאווררים הבעיתיים. כמו כן, אנו נמצאים בקשר רציף עם הלקוח אבי ע"מ לבצע תיאום הגעת טכנאי. אנו מוכרים אלפי מאווררים בשנה ולא נתקלנו בתקלה חוזרת כמו במקרה הנ"ל, אך אנו נוודא כי העניין ייפתר לשביעות רצון הלקוח בהקדם האפשרי. בברכת חג שמח, חברת אמפראל.
מוצר:
מאוורר Brazil 42 לבן
שם:
שי
תאריך:
31/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מאוורר דרך האינטרנט מהחברה ואחרי שבועיים הוא פשוט הפסיק לעבוד (שיא הקיץ יולי - אוגוסט) יום אחרי זה הלכתי לחנות בחולון שם הראיתי למוכר את תעודת האחריות והכל היה תקין. המוכר אמר לי שייקח בין שבוע לשבועיים להחזיר לי את המאוורר. והנה עברו 3 שבועות ועדיין לא קיבלתי שום הודעה ושום טלפון לגבי המאוורר. אחרי שהתקשרתי לברר אמרו לי שיחזרו אלי ובאמת יום אחרי התקשר אלי הטכנאי שאמר לי שרק באותו היום שהוא התקשר אליי הגיע אליו המאוורר. עוד שבוע עבר עד התיקון וענה לי בחור בשם אדיר. הוא היה מאוד לא מנומס ואפילו תוקפני כלפיי כשהערתי לו על הזמן שלקח להם לטפל לתיק שלי. מילים כמו "אין מה לעשות" "אתה לא הלקוח היחיד" "מי שהבטיח לך שייקח שבועיים שיקר לך"...
יופי של שירות! לעסקים שמתייחסים כך ללקוחות שלהם לא מגיע להמשיך להתקיים.
מוצר:
מאוורר hem617
שם:
giditm
תאריך:
04/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח לא הגיע כאשר אמרו שיגיע (חיכיתי כל היום בבית לאחר שתיאמתי את יום המשלוח עם השליח, שירות לקוחות מזעזע, לא באים לקראת ומדברים בטון ממש נוראי. בסוף ביטלתי את ההזמנה ועוד העיזו לחייב אותי על משלוח, כאשר בכלל לא קיבלתי את המוצר. אל תתקרבו למקום הזה.
תגובת החנות:
באתר אנו מתחייבים הגעה עד 5 ימי עסקים, לפי שיטת המשלוח (דואר רשום) שהלקוח בחר בעת ביצוע הזמנתו. מרגע ביצוע הזמנתו (ב-30/4/14) עברו בדיוק 2 ימי עסקים בלבד. מאחר והדואר היה בשביתה באותו המועד, באנו לקראת הלקוח והוצאנו לו את המשלוח עם שליח מהיר עד הבית והגעה של 2 ימי עסקים (הטבה בעלות של 50 ש"ח שניתנה לו בחינם). הטבה זו גם חסכה מהלקוח לחכות מס' ימים נוספים עד שהדואר ישובו מהשביתה (ואז לבטח היה נוצר עיכוב נוסף בשל העומס שהצטבר שם), ואת הטרחה ללכת לסניף דואר, להמתין שם בתור, לסחוב מהדואר את המוצר הכבד ושאר תלאות נילוות הקיימות בעת משלוח עם דואר ישראל. המוצר בסופו של דבר אכן הגיע ללקוח עם שליח עד הבית הרבה לפני 5 ימי העסקים שאותם היה אמור לחכות, אך הלקוח סרב לקבלו. בהתייחסות לטענותיו לגבי שירות הלקוחות שלנו - ההפך הוא הנכון; הלקוח לא נתן לשירות הלקוחות הטלפוני להשחיל יותר מ-2 מילים בשיחה, דיבר בטון מתנשא, צעק, גידף, איים בהכפשת שמנו (עד כדי עילה לתביעת לשון הרע והוצאת דיבה) ולבסוף טרק את הטלפון בפרצוף. כל השיחות אצלנו מוקלטות והתביישנו לשמוע את הקלטת השיחה לאחר מכן ולהיווכח שעדיין קיימים לקוחות נבזיים שכאלה. יחד עם זאת, ניסינו ליצור עם הלקוח קשר טלפוני ובאימייל מס' פעמים לאחר המקרה - למען הסדרת הנושא על הצד הטוב ביותר ולמלוא שביעות רצון הלקוח, אך הוא לא טרח לענות לטלפון והתעלם לחלוטין מהאימיילים ששלחנו אליו. על אף השתלשלות העניינים המצערת המתוארת במקרה הנוכחי, אנו עדיין מוכנים לבוא לקראת אותו לקוח ולנסות לרצותו עד תום - כי שירות ואמינות נמצאים אצלנו בראש סדר העדיפויות ! אנו מתנצלים על אי ההבנה ועוגמת הנפש אם נגרמה, ומתחייבים להמשיך לתת את השירות הטוב ביותר לקהל לקוחותינו !
מוצר:
מאוורר עמוד ATL906
שם:
תמר
תאריך:
16/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את התנור דרך האתר ביום שלישי בערב והיה כתוב כי המשלוח יעשה עד חמישה ימי עסקים. מיד קיבלתי אי-מייל שאישר את קבלת ההזמנה, ויום לאחר מכן קיבלתי אי-מייל נוסף שמאשר את ההזמנה. ביום ראשון התקשרתי לחנות לברר האם המוצר כבר נשלח, אך לצערי לא שאלתי אם מי אני מדברת. שאלתי את מי שענה לגבי ההזמנה ולאחר בדיקה קצרה הוא אמר לי שהמוצר עדיין לא יצא. שאלתי אותו כיצד הוא יגיע בזמן, אם הוא עדיין לא יצא... הדבר היחידי שהוא אמר לי היה "יגיע, יגיע" והציע לי לבוא לאסוף את המוצר מהחנות בחולון. יום למחרת (יום שני) קיבלתי בערב אי מייל שמודיע לי כי ההזמנה בוטלה מאחר והמוצר אזל מהמלאי!! בלי טלפון, בלי התנצלות, בלי כלום! מילא אם זה היה יום אחרי ההזמנה, אבל יום לפני שההזמנה כבר אמורה להגיע אלי הביתה??? חוצפה!!
תגובת החנות:
אנו מתנצלים על אי שביעות רצון הלקוחה, אולם ניסינו להשיגה טלפונית ובאימייל במשך כמה ימים וללא מענה מצידה - וזאת בכדי להציע לה מוצר חלופי דומה ומשודרג - ללא תוספת תשלום! כמו כן השארנו לה מס' הודעות במענה הקולי בטלפון וגם באימייל - אך אליהן לא טרחה להשיב! לכשעברו מס' ימים שבהם לא הצלחנו להשיגה ולא נתקבלה תגובה כלשהי מצידה - נאלצנו לבטל הזמנתה והחזרנו לה את כספה במלואו. יש לציין שהמוצר שהזמינה הינו מוצר חורף שרמת הנזילות שלו גבוהה ביותר ובמיוחד בשבוע שעבר שבה נחטפו כל מוצרי החורף בצורה חסרת תקדים, ובגלל מזג האוויר הקשה שהיה. על אף הנאמר מעל, אנו עדיין עומדים מאחורי הבטחתנו ומוכנים לשדרגה למוצר דומה המצוי במלאי.
מוצר:
תנור חימום ATL2710
שם:
גולש
תאריך:
04/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
23/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
יוני
תאריך:
07/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החנות "אמפראל" בחולון מוכרת אזניות מזוייפות סיניות של סנהייזר ובוס. זוהי השורה התחתונה ואיתה אני פותח, כי כל מי ששוקל לקנות שם שיחשוב שוב. קניתי את האזניות הנ"ל אחרי שהם הציעו מחיר מאוד אטרקטיבי פה בזאפ, והחלטתי לקנות בגלל שהתבאסתי על זמני משלוח מאיביי. מיד כשהגעתי הבייתה פתחתי את הקופסה וניסיתי אותם, וזה היה נשמע מוזר מהרגע הראשון. היו לי בעבר שני זוגות של אזניות מקוריות של סנהייזר ואני מכיר את האיכויות של החברה הזאת.. האזניות שקניתי באמפראל בחולון היו נשמעות כאילו המוזיקה מנוגנת מתוך קופסה, וישר הבנתי שנפלתי איתם. מעבר לזה, כדי להיות בטוח לקחתי אותן לאחת מחנויות הדיג'יי בתל אביב שהיא משווקת של יבואן רשמי, והמוכר בחנות שם אותם באזניים והתחיל לצחוק. האזניות הן חיקוי סיני, אמנם ברמה גבוהה, אבל זה עדיין זיוף שמרגישים אותו עם כל מוזיקה. הדבר שהכי מקומם עם החנות הזאת שהם מוכרים את האזניות במחירים של מקוריות!! אין בעייה למכור זיופים הרבה עושים את זה, אבל תודו מההתחלה שזה זיוף ואל תמכרו אשלייה שזה מקורי עם מחיר של מקורי! חברים, זוהי רמאות פר - אקסלנס! כאשר חזרתי לחנות לקבל זיכוי המוכר לא התנגד אפילו לרגע להחזיר לי את הכסף, וזה יאמר לזכותם. קיבלתי זיכוי מיידי. המוכר שם לא ניסה בכלל לטעון שהאזניות מקוריות אחרי שאמרתי שהן זיוף והוא רק אמר שהן מיובאות מחול. נו באמת.. ברור שהן מיובאות מחול!! אבל אתם מיבאים זיופים, וחשוב שאנשים ידעו את זה!
תגובת החנות:
צר לנו על הדרך שבה פעל הלקוח, מבלי שפנה אלינו והביא לידיעתנו את העניין, ולפני שכתב חוות דעת זו. לראיה השירות שניתן לו היה טוב מאוד על פי טענותיו, ולכן שאר הדברים יבדקו אף הם על הצד הטוב ביותר מול הספק וההנהלה. למען הסר ספק - המוצר הורד מהמגוון עד לגמר בדיקה.
מוצר:
אזניות cx 380
שם:
גולש
תאריך:
31/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
29/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Luba
תאריך:
07/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החנות שמה מוצרים שאינם נמצאים במלאי, ואז מציעה מוצרי תחלופה או יקרים בהרבה מהמוצר שהוזמן או נמוכים ברמת הדירוג. אני קיבלתי הצעה להחליף את המוצר HEMILTON HEM903 במוצר רדיאטור 9 צלעות EF09 זק"ש שקיבל דירוג גרוע באתר. ולמרות שהחברה יודעת שאין את המוצר במלאי, היא לא עדכנה לא את האתר שלה ולא את אתר ZAP. שימו לב, זהו טריק שיווקי על מנת לשווק מוצרים שאתם לא הייתם קונים!
תגובת החנות:
המוצר אזל מהמלאי שעה קלה לפני שהלקוח הזמין אותו. זהו מוצר חורף ותחלופתו במלאי גבוהה מאוד, ביחוד בעונה עצמה שהוא נמכר בכמויות של עשרות מידיי יום. מאחר והמוצר גם אזל אצל היבואן, ולא היה ניתן יותר להשיגו - הוצע ללקוח מוצר דומה יקר יותר *ללא תוספת מחיר* אך הלקוח סרב. האתר עודכן הרבה לפני שהלקוח הספיק להתלונן (אתר זאפ נסרק כל חצי יממה בערך ולכן לקח לו מס' שעות להתעדכן). לא מדובר פה בשום "טריק שיווקי", אלא במוצר שהזמינות שלו במלאי משתנה באופן קבוע בגלל עונתיות. המדיניות שלנו היא תמיד לרצות את הלקוח, אפילו אם מדובר בלהציע לו מוצר יקר באותו מחיר ולספוג על חשבוננו את ההפרש.
מוצר:
רדיאטור HEMILTON HEM903
שם:
Yair BenZvi
תאריך:
15/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נשלח אלי מאוורר משומש אשר היה בתצוגה. הגיע בחלקים באריזות לא מקוריות. גם זמן המשלוח היה יחסית ארוך. לא ארכוש יותר מחנות זו כמובן.
תגובת החנות:
חבל שהלקוח מסלף את הדברים ולא מספר את הסיפור כולו. להלן השתלשלות העניינים האמיתית: הלקוח בא לחנותנו בחולון וראה מאוורר תקרה בתצוגה, שאותו רצה לרכוש. נאמר לו שזה התלוי בתצוגה הוא האחרון מסוגו, אך בכל זאת הוא התעקש לרכוש אותו מתצוגה. לפיכך ניתנה לו הנחת מחיר של 30% ממחירו המלא של המאוורר הנ"ל. כמו כן הלקוח רצה גוף תאורה מיוחד שיתאים לאותו מאוורר. מאחר וזה גוף תאורה שאינו כלול כחלק מקורי באריזת המאוורר, הוספה למשלוח חבילת קרטון נוספת המכילה את גוף התאורה עצמו. למרות שגוף תאורה זה הינו גוף בהכנה מיוחדת, שהובהר ללקוח שיקח מס' ימים להשגתו, הצלחנו להשיגו ולשלוח אותו ללקוח עד הבית בפחות מ-3 ימי עסקים !!!... איננו מבינים על מה ההתרעמות.
מוצר:
מאוורר תקרה קאררה 52
שם:
גולש
תאריך:
10/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
yoav
תאריך:
19/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הם מפרסמים מוצר שאינו במלאי של החנות או של היצרן, רק כדי "לתפוס" אותי כלקוח. אח"כ מתקשרים ומשכנעים אותי לרכוש מוצר חילופי. הצליחו לשכנע אותי והבטיחו שהמוצר יגיע תוך יום-יומיים לחנות, כי ביקשתי להגיע בעצמי על מנת לקבל את המוצר מהר יותר. עברו יומיים ומאז כל יום הם אומרים מחר המוצר יגיע ולא מגיע.
שקרנים!!
תגובת החנות:
בראש ובראשונה אנו מתנצלים על חווית הקניה הלא טובה של הלקוח. שנית כל אנו מתחייבים לאספקה עד 5 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה. הלקוח התקשר כעבור 3 ימי עסקים וביקש לבטל את ההזמנה. טרם הביטול - הוצע לו מגוון קומקומים אחרים, ועל אף שהיו יקרים יותר, הסכמנו לספוג על חשבוננו את הבדלי המחיר. הוא סרב בתוקף והיה נחוש בדעתו לבטלה.
מוצר:
קומקום ATL608
שם:
alon
תאריך:
01/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מאוורר באתר לאחר בירור קצר של מספר פרטים על המאוורר עם נציג שירות דרך הצ'אט באתר (מענה אנושי דרך אגב, ולא אוטומטי,לזכותם יאמר.) בתום השיחה עם הנציג שלהם השתכנעתי שזהו אכן המוצר אותו אני רוצה וביצעתי הזמנה - עלות המוצר 350 שקלים ועלות המשלוח 0 שקלים (בדואר רגיל).
למחרת היום מתקשר אלי נציג של החברה ואומר לי שאין את המוצר במלאי בצבע שהזמנתי. אני- אין בעייה לא אכפת לי איזה צבע בכלל, שלח מה שיש. הנציג-אדום? אני- סבבה. הנציג-בדרך אלייך, שלום.
למחרת שוב שיחה מאמפראל. אין את המוצר שרצית גם לא בצבע אדום. אני- לא אכפת בכלל באיזה צבע הפאקינג מאוורר , רק תשלחו כבר. הנציג-אין בעייה אז כחול מתאים? אני- רק תשלח לי מאוורר, מצידי שיהייה וורוד פוקסייה! הנציג-בדרך אלייך, שלום.
אחרי עשר דקות שוב מר חבר מאמפרל: "שמע אין את המוצר שרצית במלאי כלל וגם לא יהיה בהמשך" לא בפוקסייה ולא בשום צבע אחר. אני- אוקיי, מה עושים? נציג- אני יכול להציע לך דגם משודרג של אותה חברה (למעשה אותו המאוורר בתוספת שלט) אני- אוקיי תשלח. נציג- אההה, אבל זה יעלה לך עוד מאה שקל נוספים (אנחנו כבר ב450, כן?). אני-ג'זס, שמע זה לא קול. מילא התוספת של המאה שקל אבל למה לשגע את הרבי? יאללה שלח. נציג- אין בעייה כבר בדרך אלייך.
מתוך תקנון אתר אמפראל: "אם אזל מוצר מהמלאי בשל נסיבות חריגות שלא ניתן היה לצפותן בעת ביצוע ההזמנה, תבטל אמפראל את המכירה תוך יום עסקים ותשיב לצרכן את מלוא התמורה ששילם, או תציע לו מוצר חלופי שווה ערך לפי בחירת הצרכן."
לא הציעו לי מוצר חלופי שווה ערך אלא ביקשו שאוסיף כסף.
יום למחרת דופק שליח בדלת, מחייך אליי עם המאוורר ביד. תודה חתימה שלום. אומר לעצמי וואלה, יפה, שיחקו אותה אמפראל והחליטו לשדרג את המשלוח על חשבונם למשלוח עם שליח. (אני עוד אגלה בהמשך מי שילם על המשלוח :) בינתיים אני משאיר אתכם לנחש)
מסתכל על הקופסא, נראית כאילו עברה עלייה משאית. אוקיי. פותח את הקופסא לגלות בפנים מכשיר משומש למדי עם שריטות על הצבע (המכשיר יקר בעיקר בגלל "עיצוב איטלקי" ) אבק על להביי המאוורר ועוד כהנה וכהנה כמו צבע של קירות לבן על חוט החשמל, בקיצור המוצר במצב לא משהו בכלל.
גמלתי בליבי להחזיר את המוצר לחנות ולסיים את העסקים איתם בנועם. נכנסתי לתקנון שלהם והנה ציטוט נוסף מתוך התקנון בנוגע להשבת מוצר פגום: "במקרה של ביטול העיסקה יחוייב הלקוח בשיעור של 5% או 100 ש"ח - לפי הנמוך. דמי הביטול ייגבו רק בעת ביטול שלא עקב פגם במוצר. בנוסף לא יוחזרו ללקוח דמי המשלוח המגולמים עבור המוצר/ים שהוזמנו ו/או מצויינים בחשבונית ואשר נגבו מאיתנו בגין שליחת המוצר!"
הגעתי לחנות שלהם בחולון לאחר תיאום, וואלה חנות יפה עם מבחר גדול ואיש שירות מחייך איך שאני נכנס : "במה אפשר לעזור?" אני- מחייך חזרה, "שלום אני רוצה להחליף את המוצר הזה". נציג- נעלם החיוך ונעלמה הגישה הידידותית- חכה אני מביא מישהו. הולך חוזר עם מישהו אחר - המישהו-",מה הבעיה?" אני- "המוצר פגום , רוצה להחליף" המישהו-"למה אתה רוצה להחליף , מה פגום?" אני-מפרט את כל מה שפגום ובלוי המישהו-"אתה עשית את זה, לא?" אני- לא המישהו- ממשיך בחקירות וחפירות שאין לי כוח אפילו לפרט... אני- מתעצבן בשלב הזה כבר, די עם החקירות חלאס, תן לי זיכוי ותן לקחת מאוורר אחר ויאללה שלום על ישראל. המישהו- מסתכל עליי בבוז ומפטיר לעובד אחר יאללה תן לו זיכוי וגמרנו.המישהו האחר נכנס לחדר האחורי עם המאוורר שהחזרתי ועם הקבלה. אחרי 10 דקות הוא חוזר עם נייר ועליו זיכוי ע"ס 350 ש"ח. (להזכירכם שילמתי לאחר השידרוג 450 ש"ח).
אני- אחי יש לך טעות, מגיע לי 450 ש"ח הוא- לא עשיתי טעות- יורד לך 50 שקל על משלוח עם שליח (לא הזמנתי משלוח עם שליח!) ועוד 50 שקל דמי ביטול. אני- באתר אתם כותבים דמי ביטול לא חלים על מוצר פגום וגם אם כן 5% מ450 לא יוצא חמישים. הוא-חכה רגע אני בודק. אחרי 10 דקות חוזר עם הקודקוד.
קודקוד-"מה הסיפור?" אני- מספר את הסיפור קודקוד-"תשמע נכון שלא הזמנת משלוח עם שליח, אבל אני בכל זאת שלחתי לך עם שליח וזה עלה לי כסף, אז מה אתה רוצה שאני אשלם את זה?! לך לדואר תראה כמה יקחו לך על זה!" אני-הבנתי אותך, ומה עם הקנס של החמישים שקל? איך זה מסתדר? קודקוד-" החמישים שקל האלה זה עלות משלוח שבכל אופן כלולה כבר במחיר של המוצר." ומוסיף בחיוך יהיר הראוי לציון "בפעם הבאה שאתה קונה באינטרנט, אז כבר תדע לקרוא את התקנון". קודקוד מבחינתו סיים את הטיפול, מסתובב והולך בלי לשמוע מי יש לי להגיד.
בפינה של הדלפק אני קולט עובד ועל פניו מבט של סלידה. אבל לא ממני, מהבוס שלו. כנראה שזו לא הפעם הראשונה שזה קורה וכנראה שהוא נאלץ כבר לחזות בלקוחות נעקצים, ואולי מי יודע, אפילו לעקוץ לקוחות בעצמו. ברגע שהוא קולט שהשטח פנוי הוא
תגובת החנות:
הלקוח סילף 90% מהסיפור היפה שכתב (שהינו בגדר "סיפור יפה" וללא כל אחיזה במציאות); החל מטענתו שהמוצר הגיע אליו משומש (לא היה, לא נברא ומעולם גם לא נטען על ידו כשהיה בחנות), ממשיך בציטוטים שציטט מתקנון האתר (שאומנם הינם נכונים אך אינם תופסים כלל בהקשר של מה שבפועל קרה במקרה שלו) וכלה בטענתו שעובדי החנות לא טיפלו בו עד תום העניין ולשביעות רצונו המלאה (הלקוח יצא עם חיוך מהחנות ואף רכש בה מוצר נוסף). לסיום, ועל אף שהוצע ללקוח פיתרון מיידי, לאחר שכתב חוות דעת זו - הוא סרב בתוקף והמשיך לספר סיפורים. חבל שאת מרמורו הוציא לשווא והעלה אותו על הכתב ועוד יותר חבל שהוא גובל בהוצאת דיבה ומבוסס על שקרים. אנו נמשיך לתת את השירות הטוב ביותר לשביעות רצונם המלאה כל כל לקוח שלנו, ואתם מוזמנים להתנסות בכך!
מוצר:
מאוורר totem
שם:
גולש
תאריך:
31/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
25/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
24/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Lana
תאריך:
01/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ב27.04.12(הספקה 5 ימים) ושילמתי בpaypal 239 ש''ח. ב29.04.12 קיבלתי מייל שההזמנה אושרה. אבל ב30.04.12 בצוהוריים התקשרו אלי משירות הלקוחות ואמרו שמאורר שהזמנתי אזל מהמלאי ולא יהיה קיים יותר בשוק. במקומו הציעו לי "מוצר זהה של יצרן אחר". אמרו לי שרק צבע קצת שונה ורצו שאני אאשר את ההחלפה. בקשתי לשלוח לי בכל זאת את התמונה והפרטים של זה. קיבלתי מייל עם לינק לאתר של היצרן של המוצר Sachs. אחרי חיפוס קטן התברר שהמוצר מופיע גם באתר של אמפרלובמחיר שלו נמוח יותר 183 ש''ח במכום 239ש''ח. בטלתי את ההזמנה וזוכיתי כספית.אבל חיקיתי סתם 3 ימים ונשאר טעם מר בפה. אחרי שקראתי את התגובות פה הבנתי שזה לא פעם ראשונה שהם מנסים לחייב במחיר מוצר יקר תמורת מוצר זול יותר. המוצר שהזמנתי עדיין מופיע פה ובאתר של אמפרל! תזהרו!
תגובת החנות:
ללקוחה הוצע מוצר חלופי ונאמר לה שקיים שוני בין המאווררים – לפיכך הוצג בפניה קישור ישיר לדף המוצר חלופי. היא סירבה להחלפה ומיידית הוחזר לה כספה. טענתה לגבי זה שניסינו לחייב אותה על מוצר זול במחיר יקר יותר כוזבת לחלוטין וגובלת בהוצאת דיבה (למזלנו כל השיחות אצלנו מוקלטות למען הוכחת בדיית דבריהם של לקוחות כמותה).
מוצר:
מאוורר " HEM600 16
שם:
גולש
תאריך:
21/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
עופר
תאריך:
04/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אתמול (3.4)התקשרתי לחנות כדי לאמת פרטים לגבי המוצר (רמקול פנימי) וחזרו אלי עם תשובה שאכן יש אבל הדגם הוא דגם "חדש" ושונה בכפתורים ממה שמופיע באתר. בהנחה שכל נתוני המוצר האחרים זהים הזמנתי טלפונית, שילמתי 437 ש"ח ואספתי את המוצר. כשפתחתי את המוצר בבית מצאתי מוצר נחות, בסיסי שנמכר בחנויות אחרות בכ- 300 ש"ח. התקשרתי לחנות והטלפן ענה לי בגסות ש"זה מה שהזמנת". הועברתי למי שלקח ממני את ההזמנה ופה כבר השתנה הטון למנומס. הנציג ביקש לבדוק עם הספק אם יש את המוצר שהזמנתי במקור וחזר אלי שהמוצר אזל. לשאלה מדוע חוייבתי במחיר מוצר יקר תמורת מוצר זול לא היתה תשובה. החזרתי את המוצר וזוכיתי כספית. נסיעה כפולה ומיותרת מת"א לחולון וטעם מר בפה. חג שמח...
תגובת החנות:
ללקוח הוצע דגם מתקדם יותר ממה שהזמין (ממש לא "דגם נחות ב-300 ₪" כפי שציין), הוא הסכים - וזה אכן מה שקיבל ! לאחר שבדק אותו טען שאינו מגיע עם אוזנית בלוטוס, כמו הדגם המקורי שהזמין, ולפיכך הצענו לשלוח לו ללא תשלום נוסף אוזניה איכותית כזו. לחלופין גם הצענו לו מוצר דומה, איכותי ויקר יותר של יצרן אחר (באותו מחיר), הכולל את כל הפונקציות שחפץ בהן. הוא סרב בתוקף לכל הצעותינו, שהיו נדיבות והוגנות לחלוטין - הגיע לחנות, החזיר את המוצר וקיבל מידית את כספו חזרה. אנו נותנים את השירות הטוב ביותר לכל לקוחותינו בין אם מדובר ברכישה/החלפה/החזרה של מוצר ונשמח אם אתם הלקוחות תתנסו בכך. חג שמח!