דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות למחשבים, מוצרי אלקטרוניקה וציוד היקפי (נתניה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
גיבור מחשבים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בגיבור נט ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
79
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
35
1
43
נמצאו 79 חוות דעת גולשים על גיבור נט
תמונת משתמש
שם:
שאול
תאריך:
18/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיניתי אצלם עכבר לוג'יטק m518 שהתקלקל לאחר כחודשיים וחצי. בחנות התנערו מהאחריות וטענו שהיבואן אחראי לכך. אחרי אינספור טלפונים הם חזרו אלי ורק אחרי איומים בתביעה הם היו מוכנים לקבל את העכבר לתיקון.

העכבר נמצא אצלם כמעט שבועיים ואין לי מושג מה קורה אתו. השארתי כמה הודעות ולא חוזרים אלי.
מוצר:
עכבר m518
תמונת משתמש
שם:
vika
תאריך:
18/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מסך מחשב מתנה לאחי,שילמתי על שליחות 50 ש"ח המסך הגיע לאחר שבוע עם שליח,כנראה חסר חלק מסויים בשביל לחבר אותו.בלתי אפשרי ליצור קשר עם החנות -מגיעים לשירות הודעות,לטענתם אמורים לחזור מהחנות תוך 48 שעות....השארתי איזה 7 הודעות ושלחתי גם מייל ....עברו כבר 4 ימים וכלום לא קרה....העצבים לא שווים את ה100 ש''ח שחסכתי
מוצר:
מסך מחשב 1953
תמונת משתמש
שם:
yoni
תאריך:
15/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החברה מיהרה לחייב את כרטיס האשראי אך המוצר עדיין לא הגיע(הם מתחייבים ל14 ימי עבודה , ועברו 12 כבר). ברוב ההזמנות שלי מהאינטרנט (ואני מזמין הרבה) המוצר מגיע בד"כ תוך 2-3 ימי עבודה. אני מזמין גם מחו"ל לפעמים וזה מגיע תוך 7 ימי עבודה.

אבל זאת הצרה הקטנה, הם לא עונים כלל לטלפון -אתה תמיד מנותב למזכירה ,ואין לה מושג בכלל מה אתה רוצה ממנה. היא לוקחת ממך את הפרטים ולא חוזרים אליך אף פעם.

הזמנתי עם שליח מיוחד על מנת לחסוך זמן...

אקיצר אני ממש ממליץ לכם לא להתעסק איתם.
מוצר:
מסך מחשב LCD FP92W
תמונת משתמש
שם:
shahar
תאריך:
14/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב20/8/07 רכשנו את המסך. לאחר כשבועיים ואחרי ניסיונות רבים, הצלחתנו להבין שהדגם הנ"ל אינו בנמצא. הוסכם על ביטול העסקה. העסקה הייתה לפי 6 תשלומים של 206 ש"ח כ"א. עברו כבר כחודשיים וחצי של ניסיונות כושלים לתפוס בחברת גיבור מישהו שיוכל לענות על שאלות בעניין זה ולפי אתר הבנק שלנו, ב11 לנובמבר עתיד כבר לרדת התשלום השלישי לטובת החברה. מה שהכי מרגיז, מלבד העובדה שאין לנו מסך והכסף כבר עבר, זה שפשוט אי אפשר לתפוס שם אף אחד שיידע לענות לך על שאלות, ונותנים לך הבטחות על ימין ועל שמאל, אך לא דובים ולא יער! יש לחברה מענה טלפוני של מזכירות שאמורות להעביר הודעות כדי שיחזרו אל הלקוחות עד 48 שעות מרגע קבלת ההודעה. אנחנו השארנו כ- 20 הודעות ואף אחד לא חזר!!! אני אפילו הגעתי אישית לחנות בנתניה וקיבלתי הבטחה בע"פ מאיש המכירות - דן, אך דבר לא ארע. חבל מאד שאנו כרגע נאלצים לערב בעניין עו"ד. בתקווה שנראה את הזיכוי.
מה שבטוח, את האמון שהיה לנו בעסקאות ברשת הם העלימו, וחבל..
מוצר:
מסך מחשב DELL E197FP 19'' LCD 8MS 1:500 DVI
תמונת משתמש
שם:
חזי
תאריך:
14/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב ב5,500 ש"ח
לאחר שבועיים הגיע המחשב מותקן במארז שונה מזה שהזמנתי וזה לא תקין וללא המסך וכך לקחתי אותו באין ברירה. גיליתי שניתנה לי מקלדת PS2 כשאין לי כניסה כזו אלה רק USB וכביקשתי להחליף נאמר לי: אין לי מקלדת USB זולה, עזוב אותי" רכשתי מתאם במקום אחר.
תקלה שחזרה על עצמה התבברה שהזכרונות לא מתאימים ללוח האם (אדם מקוצעי אמור לדעת). רק לאחר חודש ושבוע של בעיות קיבלתי את המחשב בתקווה שהוא תקין.
מסקנה: תסיקו אתם.
מוצר:
מערכת מחשב שלמה
תמונת משתמש
שם:
effi
תאריך:
13/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר. עברו שבועיים ולא שמעתי מהם שום תגובה. התקשרתי ואמרו שהמוצר אזל וניסו לתת לי מוצר חלופי. אמרתי לא תודה. ביקשתי ביטול הזמנה והחזרת הכסף שגבו בכרטיס אשראי. עברו חודשיים ועדיין לא החזירו את הכסף. מספר הטלפון באתר אינו של החנות אלא של חברה שנותנת שירותי מענה קולי. החברה סירבה לתת לי מספר של הנהלת חשבונות של גיבור ואמרו שהם יחזרו תוך 48 שעות. כבר עברו שבועיים וכמובן שאף אחד לא חזר.
שורה תחתונה - לא לקנות בחנות זאת
מוצר:
מסך מחשב LCD DV-928DG 19
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
10/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כרטיס מסך מגיבור מחשבים. הכרטיס לא עבד מההתחלה. כשנשלח לחנות הם טענו שהוא סרוט ולכן אולי היבואן לא יסכים להחליף. קשה שלא לחוש שהם מתחמקים מאחריות. חויית קניה ושירות גרועות ביותר. אני ממתין כחודש ועדיין אין תגובה...
מוצר:
כרטיס מסך P5N32
תמונת משתמש
שם:
אודי
תאריך:
18/09/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי את ההזמנה הראשונה והאחרונה שלי אצלם. לא משנה כמה המחירים שלהם זולים. השירות שם איטי מתחת לכל ביקורת, ובכל בעיה ההרגשה היא שאין עם מי לדבר. יותר מחודש אחרי שביצעתי הזמנה אני עדיין מחכה שהיא תסופק במלואה כפי שהוזמנה.

שורש הבעיה הוא שאי אפשר להתקשר לחנות. באמת, פשוט אי אפשר. _כל_ השיחות שלהם מנותבות לשירות הודעות ומי שעונה הם טלפנים/ות, שאין להם מושג במחשבים או בהזמנה והם יכולים רק להעביר הודעה לחנות. הם גם מודיעים רשמית שזמן המענה להודעה הוא 48 (!) שעות. מתישהו ב-48 שעות הבאות באמת מתקשרים, אבל אם לא היה מזל ובדיוק לא הייתי זמין, אז צריך להשאיר שוב הודעה ולחכות שוב 48 שעות. אימייל אפשר לשלוח לכל כתובת שתמצאו באתר, התגובה תהיה אותה דממה בדיוק.

כל זה היה לא כל כך נורא, אם החנות היתה מספקת בדיוק את מה שהוזמן בדיוק בזמן שהובטח. אבל הנה רשימת הבעיות:
1. שיחת ההזמנה: בטלפון לאישור ההזמנה שאלתי במפורש אם כל המוצרים במלאי כי אני לא רוצה לחכות. גם ביקשתי איסוף עצמי כדי לא לחכות למשלוח. אמרו במפורש שהכל במלאי, ואפשר יהיה לאסוף תוך כמה ימים. בדיעבד זה היה פשוט לא נכון, כפי שכתוב בהמשך.
2. סחבת: מכאן התחיל מחזור קבוע: כמה ימים בלי מילה מהם, מתקשר בבוקר, משאיר הודעה, למחרת בערב חוזרים. אם הספקתי לענות שואל מה קורה, אומרים יהיה עוד כמה ימים, עוברים עוד כמה ימים, מתקשר שוב, משאיר הודעה וכו' וכו'.
3. אין במלאי: אחרי שבועיים וקצת התקשרו להגיד שכרטיס מסך שהזמנתי לא במלאי, ולא יהיה בכלל בזמן הקרוב, למרות שבהזמנה אמרו שכן נמצא. לזכותם יאמר שהפתרון שהציעו הוא שיספקו לי כרטיס תואם של חברה אחרת, שיותר יקר ממנו בכ-150ש'. חשבתי שבכל זאת יש אור בקצה, אבל לא בדיוק, כמו שתכף אספר.
4. פינג פונג בין הסניפים: כבר חשבתי שנפתרה הבעיה, אבל עברו עוד מחזור או שניים של התקשרויות עד שאמרו לי שההזמנה שלי בעצם כבר בחנות בר"ג. אז מהנסיון ביקשתי לודא ולדבר עם ר"ג לפני שאני נוסע לשם. בר"ג אמרו שהמוצרים לא אצלם, ובכלל הזמנות מהאינטרנט מטופלות בנתניה. אז דיברתי עם נתניה ונבחתי עליהם, עד שאמרו שיעבירו את הבעיה למנהל, והוא ייצור איתי קשר. זה היה ביום ו'. אחרי הדממה, ביום ב' שוב השארתי הודעה. הפעם חזרו אלי באותו יום (!) ואמרו שעכשיו המוצרים בטוח בר"ג, והפעם הם צדקו.
5. לא עומדים בזמן אספקה: מילא מה שאמרו לי בטלפון, באישור ההזמנה כתוב "הזמנתך אושרה בהצלחה ותסופק תוך 2 עד 14 ימי עסקים". 14 ימי עסקים צריכים להספיק לציוד מחשבים רגיל. בפועל חיכיתי 18 ימי עסקים (21 אם סופרים יום ו') שזה 24 יום, על ציוד חדיש שכל יום יורד במחיר. כ.מסך שרכשתי ירד במחיר ב-100ש' מההזמנה ועד היום (חודש). כמובן שאת התשלום כבר גבו ממני מיד בהזמנה, ואני תקוע עם כסף אצלהם ועם הפסד של זמן שבו כבר היה אמור להיות לי מחשב.
6. אספקה שגויה: אחרי שאספתי את המוצרים וישבתי להרכיב את המחשב, גיליתי שנתנו לי ספק כח מאוד דומה לזה שהזמנתי, מאותה חברה, אבל דגם יותר זול בכ-150ש' (50%). אני לא יודע אם זה שיטת "מצליח" כדי לכסות את מה שהפסידו עלי בכ.מסך או שזו טעות תמימה, אבל אף אחד לא סיכם איתי את זה. אחרי 3 הודעות ו-4 ימים חזרו ואמרו שיחליפו. לא קרה כלום עוד 6 ימים ו-2 הודעות. היום התקשרו ואמרו שישלחו שליח עם הספק הנכון ויחסכו לי נסיעה. מתי? כשיגיע.
בינתיים אני עם מחשב יקר שהולך והופך לגרוטאה כבר 36 יום (30 ימי עסקים), ואין לי ספק כח כדי להפעיל אותו...
מוצר:
חלקים להרכבת מחשב
תמונת משתמש
שם:
רועי
תאריך:
15/09/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 11.11 הזמנתי את הרכיב הב"ל הובטח לי מפורשות כי למרות שנלקח ממני מס' כרטיס האשראי כי לא יעשה בו שימוש, אך מסתבר כי מילים לחוד ומציאות לחוד וכבר באותו היום חוייבתי בסך 300 ש"ח. ביטלתי בשל כך את ההזמנה. למרות הביטול שנעשה טרם הגעת המוצר לחנות, מסרבת החברה להחזיר לי את הכסף.
עד היום, חודשיים לאחר המקרה, עדין הכסף לא הוחזר. החברה אינה מתחשבת בחוק הגנת הצרכן אשר מחייבה להשיב כסף לצכרן ועושה דין לעצמה.
--- בחנות זו אני לא אקנה עוד ---
תגובת החנות:
הלקוח רועי אנושי הזמין בגיבור מחשבים זיכרון מיוחד בשווי 3000 ₪. הודענו לו שזו הזמנה מיוחדת עבורו ולא ניתן לבטל אותה אם מביאים את הזיכרון. הבאנו את הזיכרון בזמן, הלקוח החליט לא להגיע, לא ענה לטלפונים ונאלם לכן חויב ב-300 ₪ שזה האישור שהיה על העסקה. הזיכרונות יקרים מאוד נמצאים אצלנו במלאי, נתקנו איתם. לא נבטל את העסקה כי זו הזמנה מיוחדת עבורו כפי שנאמר לו בזמן ההזמנה .
מוצר:
רכיבי זיכרון TWIN3X2048-1333C9 2GB (1GBX2) 1333MHZ CL9 XMS3
תמונת משתמש
שם:
שימי
תאריך:
12/09/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר לא הגיע בזמן, מהשרות לקוחות לא חזרו בזמן, לא קיבלתי מס' דואר רשום, לקח להם שבוע להסכים לבטל את העיסקה ואני עוד לא בטוח שזה קורה!!!
מוצר:
עוזניה בלוטות 550
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
25/08/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר ביום שני - 30/7. ביקשתי לאסוף את המשלוח באופן עצמאי - נאמר שהכרטיס זמין בחנות.
ביום חמישי 2/8 כשהתקשרתי - נאמר שהכרטיס בטעות נמסר והבטיחו שביום ראשון הכרטיס יהיה כבר בחנות. ביום שלישי 7/8כשהגעתי לחנות - הכרטיס לא היה במלאי. הגדילו לעשות בחנות ושאלו אותי האם אני בטוח שלא שלחתי מישהו לאסוף את הכרטיס. הובטח לי שלמחרת בבוקר יגיע לחנות משלוח עם הכרטיס. כשהגעתי שוב למחרת בערב (8/8) - הכרטיס לא היה.
בקשתי באותו יום לבטל את העסקה ולקבל אישור במייל ברגע שמועברת בקשת ביטול החיוב לחברת האשראי.
לאחר שני מיילים נוספים של תזכורות ששלחתי ב- 14/8 וב- 17/8 חזרו אלי ושאלו מה בכלל הבעיה.
חזרתי על בקשתי לזיכוי ולקבל מייל המודיע על שליחת בקשת הביטול לחברת האשראי.
נציג המכירות הצהיר באופן נחרץ שהם לא ישלחו לי מייל ושבכלל אודה שהם לא מנצלים את 14 ימי העסקים שעומדים לרשותם. עד היום לא קיבלתי אישור ומיותר לציין שלא ראיתי את הזיכוי בכרטיס האשראי.

שורה תחתונה - שרות רע יותר לא יכולתי לקבל.
מוצר:
כרטיס מסך 7600GS
תמונת משתמש
שם:
Mike
תאריך:
25/01/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי זכרונות בחנות. מייד חזרו אלי לקחת פרטי כרטיס אשראי. כאשר שאלתי האים מוצר במלאי, אמרו שכן ומחר אוכל לאסוף מחנות. משכו כמה ימים, חיבו כרטיס אשראי, ואחר כך אמרו שיש בעיה עם הספקה. מאוכזב מגבורים.
מוצר:
זכרון DDR2 512MB/800MHz
תמונת משתמש
שם:
גיא
תאריך:
10/11/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי באתר טלפון אלחוטי של אלקטל עם 3 שנות אחריות. כל השאר נותנים באותו המחיר רק שנה אחת.

התקשרתי כדי לוודא שזה נכון. אמרו שלא, זו טעות. בכל זאת רכשתי כי אמרו שיש במלאי וישלחו באותו היום.

הגיע טלפון אחר של ג'נרל אלקטריק. יקר יותר. במחיר גבוה מזה שנקוב באתר לג'נרל אלקטריק. בחשבונית הוסיפו מס מכר (שהוא מע"מ).

התקשרתי ודיברתי עם ואדים שאמר: הזמנתם ג'נרל אלקטריק ולא אלקטל, ולא קיבלתי הסבר סביר לגבי המע"מ בחשבונית.
לא היה לו שום עניין לפתור את הבעיה.

בקיצור גם היטעו באחריות, גם שולחים מוצר שגוי, וגם מוסיפים מע"מ.
מוצר:
טלפון אלחוטי 21829
תמונת משתמש
שם:
tuli
תאריך:
08/09/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הארד דיסק נשרף אחרי יומיים, ונשלח חזרה לצורך החלפה. בחנות טוענים שההארד דיסק חטף מכה ואין באפשרותם להחליפו. בקיצור, אני עם מחשב חדש בלי הארד דיסק...
מסקנה: לא יודע....
מוצר:
מחשב מורכב
תמונת משתמש
שם:
זוהר
תאריך:
30/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי את ההזמנה ביום שני ומיד אחר כך התקשר מישהו לקבל את פרטי כרטיס האשראי. שבוע אחר כך התקשרתי והשארתי הודעה "מה קורה עם ההזמנה?". יש לציין שאי אפשר להגיע אליהם ישירות אלא יש להם שרות קבלת הודעות ומובטח שיחזרו תוך 48 שעות. אחרי 48 שעות קיבלתי מייל שההזמנה יצאה. אחרי כמה ימים התקשרתי שוב והשארתי הודעה מה עם ההזמנה. אחרי 5 שעות חזרה אלי מישהי מהחנות ואמרה לי שתוך 14 ימי עבודה ההזמנה תגיע, היא לא יכולה לבדוק עם המחסן בכלל. באופן מפתיע יומיים אחרי שדיברתי איתה יצאה ההזמנה והיא הגיעה אלי אחרי 14 ימי עבודה, זמן בלתי נסבל להזמנה שהדבר היחיד הנדרש הוא לשים את הקופסה בדואר.
1) אי אפשר לדבר איתם ישירות
2) שרות הודעות מבטיח תשובה תוך 48 שעות - לא סביר ולא מקובל
3) אי אפשר לדעת סטטוס
4) גם כאשר שרות לקוחות חוזר אלייך, השיחה לא אינפורמטבית ולא נעימה.
אישית, אני לא אקנה שם שוב בחיים, אפילו בשביל המחיר הנמוך.
מוצר:
נתב WRT54GL
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
29/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תמצית: מחיר מצוין, שרות גרוע ומשלוח איטי.
חיפשתי כרטיס רשת נדיר למחשב ישן שברשותי. המחיר בגיבור היה זול משמעותית מכל חנות אחרת.
היות ולא הכרתי את החנות, התקשרתי ב-7/10 בשעות הערב לשאול אם הכרטיס אכן במלאי. נמסר לי שכן, ושאם אזמין באותו ערב הכרטיס ישלח למחרת. כמו כן הובטח לי לבקשתי שימסר לי מס' הדואר הרשום מיד לאחר המשלוח (ניתן לי להבין כי בקשתי חריגה, אך הובטח לי שהיא תמולא)
הזמנתי מיד (כולל תשלום על דואר מבוטח), וקבלתי הודעת דוא"ל אוטומטית על קליטת הזמנה. למחרת קבלתי הודעת דוא"ל נוספת כי הזמנתי אושרה ותסופק תוך 2-14. ברטיס האשראי חויב באותו יום (8/10).
לאחר יומיים בהם לא קבלתי כל הודעה מ-"גיבור מחשבים", ניסיתי להתקשר אליהם (ובמקביל פניתי בדוא"ל). אז התברר לי שלא ניתן להשיג את העסק. אין תשובה במספר של החנות, ובמספר 1-700 שלהם מגיעים לשרות הודעות מנומס אך לא יעיל. במשך שבועיים (מ-10/10 עד 23/10), השארתי 6 הודעות אצל הטלפניות האדיבות, אך איש לא חזר אלי. בתקופה זו הצלחתי ליצור 3 פעמים קשר עם החנות עצמה (לאחר מספר נסיונות חיוג לחנות כל יום). כל פעם נעניתי ש-"הכרטיס נשלח בוודאות, היות וקבלו משלוח של כרטיסים, ושמספר הדואר הרשום נמצא במחסן, ושינסו ליצור קשר עם המחסן ולחזור אלי עם מספר הדואר הרשום". איש לא חזר אלי עד 23/10, אז נמסר לי המספר.
ב-24/10 קבלתי את החבילה, שהכילה את המוצר הנכון באריזה (אין לי תלונה על המוצר).
למוצר צורפה חשבונית מס/קבלה מתאריך 17/10 (כאמור כרטיס האשראי חויב ב-8/10, וב-10/10 נמסר לי שהמוצר כבר נשלח).
חותמת הדואר מראה שהמוצר נשלח ב-21/10.
שורה תחתונה: קבלתי את המוצר באיחור, לאחר המתנה מורטת עצבים היות והודעות שלי לא נענו.
מוצר:
כרטיס מסך Geforce 7600
תמונת משתמש
שם:
ניר
תאריך:
18/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי הרד דיסק נייד, אומנם התחייבו ל14 ימים משלוח, כל נסיון להשיג את החברה בטלפון עלה בתוהו! כל נסיון להשיג אותם עלה בלפחות 10 דקות המתנה עד שהשיחה עברה למוקד הודעות ששם מתחייבים לחזור תוך לא פחות מ48 שעות !!! (פשוט חוצפה!).
כמו כן מצב המשלוח באתר לא מתעדכן ולא מקבלים מספר חבילה בחברת המשלוחים אלא אם דורשים.
הדרך לקבל את המוצר בהקדם היתה רק שמוקדנית אדיבה (לאחר מסר רב של נסיונות) שענתה במוקד ההודעות הסכימה לקשר אותי לחברה ורק ככה קיבלתי מספר חבילה וטלפון ליצירת קשר עם חברת השילוח.
מוצר:
הרד דיסק נייד My Book 500GB
תמונת משתמש
שם:
Eyal
תאריך:
23/05/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אז ככה: המוצר הוזמן, לא הגיע אחרי 14 יום (!!!) כשצלצלתי התנצלו שהתבלבלו עם אדם אחר, אח"כ חזרו אליי ואמו שבכלל אין זכרונות כאלה במלאי והציעו CL3 יותר איטי. אחרי שהסכמתי צלצלו שוב ואמרו שהם טועים והמחיר גבוה בהרבה. כתבתי פקס לביטול העסקה ואז חזרו אליי ואמרו שאמתין עוד יומיים כי יש להם זכרונות CL2.5 כפי שביקשתי. בסוף (אחרי 20 יום) הגיעו זכרונות CL3. טוב שגם זה קרה. בנוסף ביקשתי הורדה בתשלום אחד וחילקו לשניים. יש מישהו שמקשיב שם ללקוחות ?
מוצר:
זכרון 2GB DDR II CL.2.5
תמונת משתמש
שם:
נתן
תאריך:
08/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

- טוב - לחנות שמוכרת באינטרנט יש כמה דברים עיקריים בפעילותה - 1. חיוב. 2.משלוח. 3.שירות (לתקלות..)

הקניה בחנות הזאת (כמובן) הייתה קלה והחיוב אכן בוצע (תודה לאל). לגבי המשלוח.. - כבר יותר משלושה שבועות אני ממתין לרמקולים החמודים שהזמנתי.. והשעון מתקתק.. (כבר יום חמישי!)
לגבי שירות תקלות... מה אני אומר- מקווה שלא אצטרך לדעת..
כמו כל חברה חנות שמכבדת את עצמה יש להם שירות לקוחות - רק שזה חברה חיצונית שרק מעבירה להם הודעות - והטלפן המסכן שחוטף את הצעקות שלי - אין איך לעזור לי - "אני אכתוב שאתה כועס.." כועס בפעם ה 3 ! !
בקיצור - משלוח לתל אביב יוצא כל כמה שבועות - אני לא מבין למה.. - אל תצפו למוצר מחר אצלכם בתל אביב.

כועס!!
מוצר:
רמקולים
תמונת משתמש
שם:
בני
תאריך:
25/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יצא לי לקנות בחנות הרבה חלקים למחשב,
קניתי כבר מחשב קומפלט, מחשב נייד, מסך,
כמו כן הפנתי הרבה חברים לחנות.
קניתי בסניף רמת גן.
דבר ראשון אני רוצה לציין את המוכר אלכס שתמיד נתן לי שירות מצוין, גם עם אחד החלקים הגיע טיפה באיחור (חיכיתי גג שבוע לכל חלק), תמיד קיבלתי שירות מצוין.
כמו כן אני חייב לציין את המחירים המעולים והזולים שיש בחנות.
כמו כן כמעט כל מה שהזמנתי כבר באתי באותו יום או יום למחרת לאסוף אותם.

חסרון אחד שאולי מצאתי בחנות זה החניה, קצת בעיה למצוא חניה ליד החנות...

ממליץ בחום לקנות בחנות, וגם הפנתי הרבה חברים שקנו ויצאו מרוצים!
מוצר:
מחשב
תמונת משתמש
שם:
אוהד
תאריך:
22/05/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב בגיבור מחשבים מנתניה והשירות היה מעולה הגעתי בשעה 8 והם נשארו עד רבע ל-9 ונתנו לי שירות ברמה גובהה והמחיר היה מעולה אחריות על כל מה שצריך קבלה הכל היה מסודר..
קיבלתי גם בנוסף עוד הנחה על תשלום במזומן.
וכבר שלחתי אליהם כמה לקוחות טובים שווה ומשתלם לקנות בגיבור מחשבים!
מוצר:
מעבד intel core 2 duo e65550
תמונת משתמש
שם:
I
תאריך:
30/03/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
I bought from GiborNet 3 monitors LG L1953TR.
I set "Ease of order" to "Average" because I performed almost 15 calls to the store to place an order.
But when I succeeded to talk to them I got very respectable response and I was treated like very valued customer.
Accordingly store rules the order delivery is up to 14 working days.
I was promised for 4-7 days delivery.
The order arived after 3 (three!) days!
They overbid all my expectation. Good job, guys!
מוצר:
Monitor L1953TR
תמונת משתמש
שם:
כפיר
תאריך:
22/03/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חפשתי כונן קשיח נייד ובחנות קיבלתי יעוץ מקצועי ואספקה מיידית.לאחר כחודש התגלתה תקלה בכונן,ובחנות הסבירו לי שהמקרה הוא נדיר והחליפו לי את הכונן (עם פיצוי) מייד,אפילו ללא בדיקה. התרשמתי מהמקצועיות והשירות של הצוות ואני ממליץ בחום.
מוצר:
כונן קשיח WDXMS1600TE
תמונת משתמש
שם:
אריאל ויסמין
תאריך:
25/02/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר אכזבתי הקשה מחנות אחרת, שמחתי למצוא את גיבור מחשבים.
מהרגע הראשון היחס היה מעולה. הידע הינו מקצועי ביותר, ועזר לי להחליט ע"פ צרכי הספציפים (solid & 3dmax)איזה דגם של לוח עלי לקנות. הם ידעו לעמוד על ההבדלים הכי קטנים בין כל הלוחות, מה שגרם לי להרגיש בטחון.
מוצר:
לוח אם וזכרונות p35ds3r & dual 2gb
תמונת משתמש
שם:
Alex
תאריך:
21/02/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לכל המעוניינים לקלבל שרות מעולה -זה המקום שבו תוכלו לקבל הכל ומהר. קניתי מוצר בחנות זה ואני מאוד מרוצה מהשירות שקיבלתי והתאמת הצרכים ומהירות. זיכרון נייד 1G של חברת kingston איכות ומהירות גבועה מכרטיסים אחרים מאוד ממליץ.
מוצר:
זיכרון נייד 1 G
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply