רציתי להזמין מכונת כביסה לפי מפרט טכני שהופיע באתר החברה. כשהתקשרתי לאמת את הדגם ניסו לשכנע אותי כי זה דגם נחות וישן וניסו למכור לי דגם אחר שבבדיקה נתגלה שהמפרט שלה פשוט יותר. כנראה שאין להם דגם אחר.
תגובת החנות:
היי הלקוח התקשר למכונת כביסה דגם WSW אותה אנו מוכרים. לצערנו התמונה במפרט היתה לא נכונה ושייכת לדגם אחר WPC . (הלקוח שיער שבגלל התמונה זה הדגם שייקבל למרות שהוא בפרוש מופיע תחת WSW. את הדגם WPS אנו לא מוכרים ואף לא מופיעים איתו בזאפ) הוסבר ללקוח שזו טעות ומיד שונתה התמונה. לא ניסינו להציע מוצר אחר ורק הסברנו שהתמונה באתר לא נכונה. הלקוח בחר לא "להבין" זאת.
מוצר:
מכונת כביסה WF1802WPC
שם:
מירב
תאריך:
24/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביום העסקים ה 7 הבנו שלא נקבל את המכונה בזמן. נאמר לנו שאין את המוצר אצל היבואן (אז למה מחכים ליום האחרון להודיע על כך?) והוצאו לנו חלופות שלא רצינו. בסופו של דבר המכונה הגיעה באיחור רב, תוך שאנחנו מנהלים מומ לקבלת פיצוי (100 שקל..) וללא התנצלות מהחנות. בהמשך, הפנו אותנו למתקין שאינו מורשה למכונה זו והתוצאה היא שאף אחד לא מוכן להנפיק לנו תעודת אחריות. החנות לא לקחה אחריות על הנושא והפנתה אותנו. פה לשם. בסופו של דבר הבטיחו לדאוג לזה, אנחנו מחכים לתעודה כבר למעלה מחודש. לאורך כל הדרך, מעולם לא החזירו לנו טלפונים ואנחנו במרדף בלתי פוסק אחרי החנות. להתרחק. יש מספיק חנויות טובות בשוק שיודעות לתת שירות הוגן.
תגובת החנות:
היי
חבל שהלקוחה מסלפת ולא מספרת את האמת... הלקוחה קיבלה פיצוי של 100 ש"ח עקב יומיים איחור באספקה. כל מה שעניין אותה הוא "לסחוט" אותנו ולקבל פיצוי לא סביר... הלקוחה הזמינה שרות לפתיחת המכונה לא מנותן השרות (גל אור)!!!! כשבעלה סיפר לנו שהזמין שרות מפיקס ולא מגל אור , התרענו בפניו שזה יוצר בעיה לגבי האחריות וביקשנו שייבטל. אבל בגלל מהירות השרות (קבעו לו יום למחרת) הוא החליט לא לבטל את השרות !!!! במכונת כביסה ניתנת האחריות ע"י נותן השרות בעת פתיחת המכונה. לצערנו זה לא קרה כך עם הלקוח כאשר הזמין שרות לא נכון !!! הסדרנו את העניין מול היבואן (לקח כמה ימים) למורת רוחה של הלקוחה שרצתה שזה יהיה במידי.
מוצר:
מכונת כביסה Wae1616611
שם:
גולש
תאריך:
15/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת כביסה דרך האינטרנט בעקבות החוות דעת הטובות שראיתי על המכונה. הם התחייבו למשלוח תוך שבוע אך הזמן עבר ואני התקשרתי שוב ושוב כאשר העובדים אורי ונועם עונים לי ומתחייבים לבדוק לי ולחזור אליי. זה לא קרה מעולם, אני הייתי צריך לרדוף אחריהם ולהתקשר שוב ושוב כדי לגלות לאחר שבועיים שהמכונה תקועה במכס. מצד החנות לא נעשה שום ניסיון ליצור קשר איתי גם לאחר 5-6 שיחות טלפון אליהם עם הבטחות מפורשות ש"עכשיו זה יתוקן" ו"אנחנו על זה". לאחר שהמכונה הגיעה ביקשתי פיצוי מצד החנות ושוב אמרו שיחזרו אלי. האם חזרו? התשובה היא לא! התקשרתי שוב והם מילמלו משהו על זיכוי בקניית מוצר נוסף ולא חזרו אליי מעולם. אני לא אתקרב יותר לחנות הזאת והמלצתי לכל החברים שלי להימנע ממגע איתה.
תגובת החנות:
שלום הלקוחה ביצעה הזמנה ביום 2.2.16 ללא פרטי אשראי. במשך 5 ימים ניסינו ליצור קשר עם הלקוחה אך לשווא. רק ביום 7.2.16 קיבלנו את פרטי האשראי מגל בנה לצורך סגירת ההזמנה. (אישור חברת האשראי ויום הוצאת החשבונית ושליחת ההזמנה לספק). הלקוחה קיבלה את מכונת הכביסה ב 16.2.16 (7 ימי עסקים מיום סגירת ההזמנה ואישור חברת כרטיס האשראי). למרות שעמדנו ב 7 ימי העסקים הוצע ללקוחה זיכוי של 150 ש"ח בקנייה חוזרת בחנות. בברכת חג פורים שמח לכל עם ישראל
מוצר:
מכונת כביסה WAE20166PL
שם:
עינבל
תאריך:
18/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
כשהם אומרים 7 ימים עסקים - הם מתכוונים לכך .. מחכים ממש עד היום האחרון (הזמנתי ביום רביעי שעבר וטרם קיבלתי את המוצר) שנית , חייבו אותי עוד לפני שהמוצר הגיע בעולם תקין רק לאחר שהמוצר נמסר מחייבים או בעת המסירה. כמובן שהסטטוס של ההזמנה באתר שלהם - סופק מכיוון שכבר חייבו וכמובן שטרם סופק כפי שציינתי לעיל.
הגרוע מכל שביקשתי לחייב ב-3 שתלומים וחייבו בתשלום 1 - והדובדבן אינם חוזרים להודעות בשירות לקוחות דרך האתר שלהם.
בקיצור - עשו לעצמכם טובה שלמו עוד כמה שקלים והזמינו מספק אחר אמין יותר.
תגובת החנות:
עינבל היקרה לא ברור על מה התלונה? קיבלת את המוצר בזמן!!! לצערי לא ניתן לחייב כרטיס אשראי לאחר שהמוצר מגיע, מה קורה אם אין אישור לעסקה בחברת האשראי והמוצר אצלך בבית???
מוצר:
מיבש כביסה tga170pxo
שם:
Maayan
תאריך:
03/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא אפרט לפרטי פרטים מה שקרה עם ספק זה אך בגדול: 1. מכרו לי בעבור 200 ש"ח תוספת של שנתיים לתקופת האחריות כאשר למעשה המכונה מגיעה בדיפולט שלה עם אחריות לשלוש שנים (הם מפרסמים באתר שלהם אחריות של שנה בלבד- הטעיה). 2. הזמנתי דגם X והגיע דגם Y. אמנם דומה ובעל תוכניות שטיפה יחסית זהות - אך לא אותו דגם בפירוש. מכיוון ששמנו לב לכך לאחר שכבר הופעלה המכונה פעמיים - לא הסכימו להחליף לנו. 3. לאחר שפניתי אליהם בדרישה שיחזירו לי את הכסף עבור התוספת של שנות האחריות - יצר איתי קשר מישהו בשם רענן (לכאורה המנהל) ואמר שאף על פי שאני לא צודקת והוא בדק את זה (הוא גם אמר שישלח לי את המכתב מהיבואן שטוען כי המכונה איננה מגיעה עם שלוש שנות אחריות בדיפולט - לא שלח כמובן..) הוא לא רוצה ש"נשאר עם טעם רע בפה" ולכן אוכל להזמין כל דבר מהחנות שלהם באותו שווי של של התוספת תשלום ששילמתי - 200 ש"ח. מאז - עקבותיהם נעלמו. לא ניתן לתפוס אותם טלפונית, שלחתי להם לפחות שלושה מיילים עם בקשה שיצרו עימי קשר - שום דבר. המכתב שהבטיח שישלח - מעולם לא הגיע. להזמין משהו מהאתר שלהם כפיצוי - אין עם מי לדבר כי הם פשוט לא עונים. להתלונן על כך שהדגם של המכונה (שלא אנחנו הזמנו (!!!) ) - לא מתאים לנו ושאנחנו ממש לא מרוצים - גם זה לא ניתן.
בקיצור - תעשו לעצמכם טובה... ואל תסמכו על הספק הזה. הם אולי נשמעים אמינים/נחמדים בטלפון אבל בתכלס - הכל הלך הפוך בקנייה הזו ואנו מתחרטים על כל רגע.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה מכונת כביסה מסוג סמסונג עם שנת אחריות. הלקוחה שידרגה אחריות לשנתיים נוספות בעלות של 199 ש"ח. (דבר המקובל כמעט בכל המותגים הנמכרים בארץ). לאחר שהיא קיבלה את המכונה וכבר טכנאי ביקר בביתה לצורך פתיחת המכונה, ואף השתמשה במוצר, ביקשה לבטל את תוספת האחריות. לאור "אכזבה גדולה" מצדה הצענו לה זיכוי של 200 ש"ח. הזיכוי נשלח ללקוחה יום למחרת למייל. כנראה שהמייל הלך לספאם. מפליא אותנו שהלקוחה שלחה ביקורת זו בשביל להעיר את תשומת ליבנו שלא קיבלה הזיכוי. יש בהיי פיי 15 קווים (רב קווי) ולא ברור למה הלקוחה לא הצליחה לתפוס אותנו טלפונית כל כך הרבה זמן?????? בעניין דגם המוצר, לא ברור מה זה X ומה זה Y. הדגם שהזמינה זה הדגם שקיבלה. חג אורים שמח לכולם
מוצר:
מכונת כביסה WF1702WEC
שם:
Yarit
תאריך:
29/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו את המקרר כשבוע לפני ראש השנה מאחר ועמדנו לעבור דירה לפני החג והיה חשוב לנו שיגיע ביום ההובלה בכדי שהאוכל שהיה לנו בדירה הקודמת לא יתקלקל. הכל תואם מול הצוות של הי - פיי. ביום המעבר לא יצרו עימנו קשר ובצהריים יצרנו קשר עם לירון מהחנות בכדי לבדוק מה קורה והתחיל פינג פונג טלפונים, הוא אמר שהוא בודק וחוזר אלינו ולא חזר ושוב התקשרנו והפעם המתנו לו על הקו בכדי שיבדוק, שורה תחתונה היתה איזו טעות לטענתם והמקרר לא יוכל להגיע באותו יום - כל האוכל נזרק לפח. הם אמרו שינסו לתאם לנו הובלה ליום המחרת, ולמחרת שוב התחלנו סאגת טלפונים איתם כי פתאום הם אמרו לנו שליבואן אין את הדגם אבל למזלנו יש להם מקרר אחד מהדגם הזה אצלם בחנות כי בכל פעם שמגיעה מכולה הם לוקחים מקרר אחד לחנות שלהם, בעלי שאל בכדי לוודא שלא מדובר במקרר מתצוגה ומנהל הי פי אכן אישר כי לא מדובר במקרר מתצוגה ואמר שהוא מנסה להשיג לנו מוביל, לבסוף הוא הצליח לתאם הובלה עם מוביל שהביא את המקרר בערב (מזל שביטלתי את המשלוח מהסופר שתיאמתי ליום ההובלה ולבסוף דחיתי לאחרי החג) המוביל הגיע עם מקרר עטוף בניילון כאשר הידיות כבר מורכבות (דבר שהעלה את חשדי שלא מדובר במקרר חדש אלא מתצוגה, הוא אפילו לא פתח את הניילון ועוד העיז לבקש טיפ (כמובן שלא קיבל, הזוי) אחרי שפתחנו את המקרר והפעלנו אותו יום למחרת גילינו שיש בו שלוש דפיקות בדלתות שלו, פנינו להי פי בתלונה ולבסוף לאחר שהודה שהמקרר מתצוגה נאמר לנו ע"י המנהל של החנות שישלחו מישהו שיחליף את הדלתות או שיתנו לנו פיצוי של 200 ש"ח. חוצפה ובדיחה. קודם כל זאת רמאות לומר שהמקרר לא מתצוגה ולחשוב שלא נשים לב. דבר שני מקרר מתצוגה עם פגמים לא עולה 200 ש"ח פחות ממקרר חדש. בעלי אמר שאם כך הוא מבקש שיבואו לקחת את המקרר ויביאו לנו מקרר חדש מקופסא. עד היום לא יצרו עימנו קשר ואני חושבת שנתנו להם מספיק זמן. חשוב לציין שבכל פעם שדיברנו עם נציגי החנות הם היו מנומסים ואדיבים אבל אני ממליצה להימנע מרכישה בחנות זו לאור חוסר האמינות והשירות שלוקה בחסר שנתקלנו בו לצערי
תגובת החנות:
עיוות מוחלט בבקורת זו!!! הלקוח רכש את המקרר לפני החגים. לצערנו עקב לחץ עצום בנמל ובמכון התקנים, לא ניתן היה לשחרר כ 1000 מקררים שחיכו לשחרור בנמל. הצענו ללקוח מוצר חדש לגמרי שנפתח לתצוגה בחנות כמה ימים לפני. הצענו לצלם את המוצר לפני שייצא אליו, אך הלקוח סמך עלינו ולא רצה לראות תמונה של המוצר. כנראה שבהובלה דופן הדלת נפגעה וקיבלה "מעיכה קטנה". היות ולא היה עדיין שחרור של המקרר מהנמל לא יכולנו להחליף לחדש (דבר שהיה מתאפשר אם היה שחרור, יום למחרת). הצענו ללקוח החלפת דלת חדשה (המקרר לא נפגע, רק הדלת), הצענו גם פיצוי כספי, אך הוא סירב. הלקוח ידע בוודאות שהמוצר היה פתוח אצלנו בחנות כמה ימים, יש הלקטה שמעידה על כך. הצענו ללקוח לשמוע את ההקלטה אך הוא סירב. היינו צריכים להיות באמת טיפשים בשביל לשלוח ללקוח מקרר פתוח ולהגיד לו שהוא חדש!!!! זה לא אנחנו.
מוצר:
מקרר RT46H5300
שם:
אורי
תאריך:
07/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלויזיה של סמסונג 50H6400 יבוא מקביל של י. שלום כי המחיר שלו היה הכי אטרקטיבי בזאפ בסכום כולל של 3408 ₪ הנציג רענן ניסה לשדרג אותי בהרחבת אחריות משקפי תלת מימד שלט חכם בעלות נוספת 450 ₪ סירבתי . יצרתי קשר עם חברת י.שלום ונאמר לי שהרחבת האחריות משקפי תלת מימד שלט חכם נמצאים במפרט של המוצר מבלי להוסיף שקל נוסף ! מה שאתר הייפיי עושים הוא פותחים את הקרטון של הטלויזיה ומוצאים משם את השלט ומשקפי התלת מימד ומשנים את האחריות משנה שנתיים לשנה בלבד. הוגשה תלונה לזאפ וזה לא פעם ראשונה שהם מתנהלים בצורה כזאת .
מוצר:
טלוויזיה 50H6400
שם:
נתי
תאריך:
20/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פשוט מאכזב אני מעל שבועיים מחייג כל יום כדי לבדוק מלאי כל פעם אותה תשובה נחזור אליך תשאיר מספר. ומנסים לדחוף מוצר שונה במקרה הזה יבואן רשמי לעומת מקביל.
מוצר:
מיקסר Kmix stand
שם:
Luda
תאריך:
10/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלויזיה ליום הולדת 50 של אימי כן שההזמנה הייתה צריכה להגיע בדיוק ביום הולדתה. לאחר כ-5 ימים התקשרו והודיעו שחסר מוצר במלאי (טלויזיה 39P2300 Toshiba). לא ניתנה אלטרנטיבה איכותית, הוצעו מוצרים עם ביקורות ממש גרועות: טלויזיה 39" LED מבית SHARP דגם LC39LE155 ו AKAI (חברה לא ידוע) לסיכום לא מומלץ להזמין רמת שירות ירודה נאלצתי לבטל עיסקה ולהזמין ממקום אחר.
תגובת החנות:
היי זה ממש לא נכון כבר יום לאחר ביצוע ההזמנה התקשרנו ללקוחה והודענו שאין את המוצר במלאי. לבקשתה נשלחו אליה חלופות למייל עוד באותו היום וכן הוצע לה פיצוי כספי.
מוצר:
טלוויזיה 39P2300
שם:
oner
תאריך:
13/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התחייבו בחנות שההזמנה תגיע תוך שבעה ימי עסקים. התקשרו אחרי כמה ימים לנסות לשכנע אותי לקנות אחרת. סירבתי. אחרי שמונה ימי עסקים התקשרתי לשאול למה המכונה לא מגיעה. אמרו לי שהנציג שדיבר איתי אמר שהיא תגיע באיחור. לא זכורה לי הודעה כזאת. לא התקשרו אליי מיוזמתם, לא התנצלו ולא הציעו פיצוי. כשביקשתי פיצו י התווכחו איתי שזאת אשמת היצרן. מחיתי. הייתה שיחה לא נעימה. לחברה אין תודעת שירות, היא מתחייבת לזמנים ולא עומדת בהם. ממליץ לא לקנות מהם.
מוצר:
מכונת כביסה CWF08B00IL
שם:
baroryon
תאריך:
07/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ניסיתי לרכוש דרכם טלויזיה כבר שילמתי להם והכל אחרי זה צילצל אלי המוביל וביקש כל מיני דרישות לאחר מיכן ביקשתי שיבטלו בגלל כל הדרישו והקשיים שהפעיל המוביל שלחו לי חשבונית זיכוי ללא זיכוי באשראי ושאלה למה אמרו לי איאפשר עכשיו בילתי אפשרי צריך להמתין למחר, יש אצליהם חוסר מקצועיות כללית פשוט על הפנים
תגובת החנות:
היי הלקוח התקשר אלינו לחנות וקנה מסך 50 אינץ של LG. לבקשתו הוא רצה אספקה מיידית. הסכמנו לשלוח את המסך באותו היום!!!! במכירה רחוקה (עסקה שמתבצעת דרך הטלפון) , לצערי יש המון הזמנות שמתבצעות בכרטיסים גנובים. לכן אנו מבצעים עסקה בטוחה דרך חברת האשראי או דרך זיהוי בבית בזמן האספקה של בעל הכרטיס. היות והלקוח שילם בכרטיס תייר, אין אפשרות לבצע עסקה בטוחה דרך חברת האשראי ולכן ביקשנו ממנו להיות בבית בזמן שמספקים לו את המסך לצורך זיהוי. הלקוח לא היה מוכן להיות בבית בזמן האספקה. הצענו לו שנבוא למקום העבודה שלו בכדי לזהות אותו וגם לא הסכים. סירובו העלה חשד שמדובר בכרטיס גנוב או בכרטיס שלא שייך לו. כל מה שביקש הלקוח היינו נכונים לבצע ובאותו היום, שוב אם רק היה מוכן לזיהוי בבית או במקום העבודה, המסך היה באותו היום כבר אצלו.
שנה טובה
מוצר:
טלויזיה 570
שם:
רון
תאריך:
27/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר דרך האתר, לא לפני שהתקשרתי לברר כי הוא במלאי ונענתי שאכן המוצר קיים במלאי, לאחר ההזמנה וביצוע התשלום דרך האתר באמצעות כרטיס אשראי החברה פשוט נעלמה, אין קול ואין עונה, פניתי פנייה כתובה שוב לאתר מה קורה עם ההזמנה ושוב אין קול ואין עונה, דואג מאד בקשר לפרטי הכרטיס שהשארתי, זמן האספקה עבר ממזמן ואין מכונת כביסה ואין שירות לקוחות, לא ממליץ בכלל. חווית קנייה גרועה ומחשידה.
תגובת החנות:
שלום הלקוח הזמין אצלנו מכונת כביסה בתאריך 17.8.14. יום לאחר מכן בבוקר, יצרנו קשר בכדי לקחת את פרטי האשראי לחיוב. הוא ביקש לחזור אלינו ב 14:00. הלקוח לא יצר קשר ויום למחרת התקשרנו אך שוב ללא מענה. יומיים לאחר מכן, בפעם השלישית, ניסינו ליצור עם הלקוח קשר וגם ללא מענה. קצת תמוהה ולא מובנת הביקורת הזו??? בכל מקרה רון היקר , לתקשר איתך מאד קשה. אם אתה רואה תגובה זו, צור איתנו קשר ונספק לך את המכונה מהיום למחר!!!
מוצר:
מכונת כביסה פתח קידמי EV5600
שם:
איגור ויערה
תאריך:
13/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מייבש כביסה מהאתר וקיבלתי אישור הזמנה בדואל. אחרי 8 ימים שאף אחד לא חזר אליי, התקשרתי לחנות ונעניתי על ידי רענן. הוא "הסביר" לי שהסיבה שעדיין לא פנו אליי היא בגלל שיש עוד זמן עד 14 ימי עסקים שהם מתחייבים במשלוח. (זאת אומרת שמבחינתם זה בסדר שזמן האספקה יהיה מקסימלי לפי ההתחייבות?) הבטיח שמעכשיו הוא אישית יטפל בהזמנה שלי ושבימים הקרובים יתקשרו אליי לקבל פרטי אשראי מחדש (טען שבמחשב הם לא נשמרים למרות שעשיתי הזמנה באתר). עד כאן זה עוד היה נשמע לי סביר. אחרי כ8 ימים נוספים מתקשר אליי אותו רענן להודיע לי שבעצם המוצר בכלל לא קיים אצלם במלאי!! והציע לי מייבש של זאנוסי במקום (אמר שהם עדיין יעמדו בהתחייבות של 14 ימי עסקים למשלוח). את המוצר התחליפי הוא היה מוכן לתת לי כ"פיצוי" במחיר הנמוך בזאפ. שאלתי איך זה פיצוי? אמר כי הוא נותן אחריות ייבואן מקורית והמחיר הנמוך בזאפ זה ייבוא מקביל ושהאחריות היא לא של ראלקו. בדקתי וראו זה פלא - האחריות בחנויות הזולות בזאפ (עם דירוג גבוה יותר מאשר היי-פיי) היא אכן של ראלקו הייבואן הראשי. עוד שיחת טלפון להיי-פיי. פתאום הטענה התחלפה. האחריות היא כן של ראלקו, אבל החנויות אינן "מורשות". בשלב הזה ביקשתי פיצוי הולם של 100 ש"ח הנחה או ביטול עסקה. אמר שהם לא יכולים להוריד מחיר ולכן ביטלתי את העסקה.
בקיצור התנהלות של סוחר בשוק. פתאום אחרי 16 ימים שבהם אני ממתין למייבש (שמבחינתי קניתי ורק מחכה למשלוח), נזכרו שאין את המוצר במלאי וניסו למכור לי מוצר אחר במחיר רגיל.
תגובת החנות:
היי הצענו ללקוח מוצר חליפי עקב חוסר במלאי בפחות ממחיר השוק. הלקוח ביקש הורדה לא סבירה מהמחיר שהצענו לו (שהיה המחיר הכי זול בזאפ בתוספת פיצוי) וביקש לבטל העסקה הוצע לו פיצוי בכל מקרה גם לאחר הביטול.
מוצר:
מייבש כביסה EDE77550w
שם:
גולש
תאריך:
29/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Lian
תאריך:
11/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכולם, רוצה לשתף אתכם במקרה מאוד עצוב ולא אמין עם אתר היי פיי, בתאריך ה- 25.3.14 ראיתי באתר של היי פיי מכונת כביסה דגם BEKO EV 5600, והתקשרתי אל מוקד ההזמנות של האתר, ענה לי רענן, עוד בתחילת השיחה שאלתי מה תפקידו במוקד ההזמנות ואמר לי כי הוא מוכרן, שאלתי בפירוש אם הוא הבעלים של המקום ואמר לי שלא, הזמנתי ממנו את מכונת הכביסה, הוא ביקש ממני פרטים, כולל את מספר כרטיס האשראי, התוקף, תעודת הזהות שלי, הטלפון, כתובת, ואמר כי תוך 14 ימי עבודה המכונה תגיע בשליחות חינם. לא נתן לי מספר הזמנה, כששאלתי מדוע אין מספר הזמנה, אמר כי אין מספר ושככה מתנהלים אצלו באתר. מאז לא דיברנו, היות ואני עדיין ממתינה למכונת הכביסה, היום התקשרתי אל האתר לוודא שזוכרים שם את ההזמנה, היות ואף אחד עוד לא יצר עימי קשר בכדי לתאם את השליחות ובמקביל, לא קיבלתי שום חשבונית על כך או תיעוד במייל לגבי הזמנתי. ענה לי נציג אחר שביקש ממני להשאיר טלפון, השארתי ולאחר כשעה רענן שוב חזר אלי, לפתע אמר שאין שום הזמנה במחשב המאשרת את העובדה שהזמנתי את מכונת הכביסה, ואני המומה שואלת אותו כיצד זה הגיוני? רענן אמר שיכול להיות שהזמנתי את מכונת הכביסה מאתר אחר?! וכשאמרתי לו שלא, הוא שוב שאל את אותה השאלה, אמרתי לו שהוא יכול להאזין לשיחת הטלפון בה הזמנתי את המכונה והוא טען שהוא לא "ביטוח ישיר" ולכן הוא לא מקליט את השיחות, הסברתי לו שזה ממש לא בסדר היות ואני נתתי לו את פרטי האשראי שלי וכרגע הם מסתובבים חופשי בחנות שלו על פתק!!!! רענן אמר לי בשיא החוצפה, "אולי את רוצה שאני אביא אותך לנהל את העסק???? " באותו הרגע ביקשתי מרענן שלא לבצע את העסקה ושאני מבקשת שאחראי מעליו יחזור אלי, פתאום אמר שהוא בעל העסק!!! לאחר שבשיחה הראשונה בה הזמנתי את המוצר הוא אמר כמה פעמים שהוא לא בעל האתר, חברים יקרים, אני מזמינה אתכם לחשוב פעמיים אם להזמין מאתר זה, היות ואני הזמנתי את המכונה, חיכיתי לה, אני בלי מכונת כביסה כבר שבועיים היות ועברתי לדירה חדשה ובאתר היי פיי כלל לא הקלידו את ההזמנה!!!!
בושה וחרפה לבית העסק הזה!!!!
תגובת החנות:
שיא החוצפה!!! הלקוחה התקשרה בום שישי 11.4.14 וטענה שהזמינה אצלנו מכונת כביסה בתאריך 25.3.14. לא מצאנו ברישומנו הזמנה כזאת. מניסיון שלנו, לעיתים קורה שמזמינים מוצר באתר מסוים ולא זוכרים איפה הזמינו (יום יום מתקשרים אלינו לקוחות על מוצרים שהוזמנו באתרים אחרים) . שאלתי אותה האם היא בטוחה שהזמינה אצלנו? מאותו הרגע התחילה בהשמצות וגידופים כלפינו. השיחה הייתה לא נעימה בעליל , באמת שזה היה קשה אבל שמרתי על איפוק, הצעתי לה בכל זאת שאספק לה את המכונה במידית למרות ההתלהמות מצידה (הרבה לפני הזמן שכביכול היא הייתה אמורה לקבל, לפי התאריך שמסרה)
הזמנות אלו הן הפרנסה שלנו!!! כל ההתנהלות מצד ה"לקוחה" הייתה מוזרה, וכאילו בנתה "הזמנה דמיונית" בכדי לכתוב ביקורת זו!!! היא ידעה יותר מדי פרטים עליי (לרגע לא הזכרתי את שמי) נראה שזאת ביקורת שתולה של בעלי אינטרסים (מתחרים)... חד שמח וכשר לכל לקוחותינו רענן
מוצר:
מכונת כביסה ev5600
שם:
ברק
תאריך:
01/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה לפני 3 שבועות למכונת הכביסה הזאת כאשר יצרתי קשר בשביל לציין שזאת דחופה לי ניסו לשכנע אותי לקחת מכונה אחרת. אחרי שהתעקשתי וביצעתי את ההזמנה שלחו לי אישור הזמנה אך המכונה לא הגיע (חייב לציין שגם לא חייבו אותי) אחרי שאני מתקשר אחרי 3 שבועות הם אמרו שנפלה טעות ואין יותר את המכונה הזאת במלאי ושהם לא יכולים למכור לי אותה. הם ניסו שוב למכור לי מכונה אחרת וטענו שיתנו לי אותה באותו מחיר אך היה זה מוצר לא ידוע ובלי חוות דעת או ביקורות בזאפ וזאת אותה מכונה שכשהתקשרתי לראשונה ניסו למכור לי. מה שהכי מוזר זה שגם אחרי שציינו וראו שאין להם ולא יהיה להם במלאי יותר את המכונה הזאת הם ממשיכים לפרסם אותה ולהציע אותה למכירה.
בשורה התחתונה החברה מפרסמת מוצרים במחירים מוזלים בשביל למשוך לקוחות בלבד. השרות היה לא מקצועי בכך שלא יידעו אותי ולא נתנו לי פתרון. גם כשדיברתי איתם והם הבינו שהם טעו ביקשתי שיחזרו אלי עוד 20 דקות בשביל שאבדוק זאת אך לא חזרו אלי. בלי שום ספק לא מתקרב לחנות הזאת שוב ורציתי לשתף את החוויה שלי כדי שתבינו איפה אתם קונים..
תגובת החנות:
שלום הלקוח הזמין לפני כשבועיים מכונת כביסה של בוש. עקב חוסר זמני במלאי והתנהלות לא תקינה שלנו מול הלקוח, הצענו לו את אותו הדגם רק משופר יותר (יותר משקל ויותר סל"ד) ללא תוספת תשלום!!! אני מודה שמשהו בהתנהלות שלנו במכירה הזו לא היה תקין. לאחר שהצענו ללקוח את ההצעה, הוא אמר שיחזור אלינו עם תשובה. את התשובה שלו קיבלנו בביקורת זו.
מוצר:
מכונת כביסה WAB16060IL
שם:
alex
תאריך:
23/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר ב15-9-2013 ומסרתי כרטיס אשראי כדי שזה יהיה יותר מהר. נכנסתי לאתר ב22-9-2013 והופתעתי כשראיתי הזמנה כלל לא טופלה. התקשרתי אמרו שיש להם לחץ ויחזרו אליי יותר מאוחר - לא חזרו. התקשרתי עוד פעם ב23-9-2013 קיבלתי אותה תשובה. כשאמרתי שאני הולך לבטל את הזמנה בדקו ואמרו שאין פרטי אשראי והשאירו לי הודעות וכן הלה. בקיצור בלגן גדול. לא רוצה להזמין במקומות כאלה. ביטלתי הזמנה
תגובת החנות:
ההזמנה התקבלה באתרנו כפי שציין הלקוח ביום א' 15-9-2013. יום למחרת ביום ב' 16-9-2013 בשעה 12:40 התקשרנו ללקוח לתאם משלוח ואמת פרטי כרטיס האשראי. לא היה מענה. השארנו הודעה לחזור אלינו בהקדם. ניסינו את הלקוח שוב ביום ד' 18-9-2013 בשעה 13:20 שוב ללא הצלחה. השארנו הודעה שנייה. ביום ה' 19-9-2013 בשעה 11:10 ניסינו להשיג את הלקוח בפעם השלישית ומשום שלא השגנו אותו שוב הושארה לו הודעה שזה הניסיון השלישי להשיגו ואנו נאלצים לדחות את הטיפול בהזמנה עד לזמן שהלקוח יחליט ליצור קשר במידה וזה עדיין רלוונטי. הלקוח יצר קשר איתנו ביום א' 22-9-2013 ודרש שנבצע את ההזמנה ונתייחס לתאריך ההזמנה המקורי 15-9-2013 כיום ההזמנה ולספק את המוצר מיידית. הלקוח לא הגיב לעצם העניין שהושארו לו 3 הודעות במשך שבוע שלם מיום ההזמנה והתעקש לכך שניתן לו את המסך מיידית וניתק את הטלפון לאחר שאמר שיכתוב ביקורת רעה עלינו בזאפ. אנו מצרים על הניסיון שחווה הלקוח ועושים כמיטב יכולתנו לרצות את כולם אך אין ביכולתנו לטפל בלקוחות שאין לנו קשר טלפוני איתם על מנת לאמת הזמנה וזמני משלוח. נשמח לטפל בלקוח הנוכחי, כפי שעשינו מלכתחילה במידה ויחליט להתקשר טלפונית איתנו. אנו כאן לתת את השירות הטוב ביותר והמוצרים במחיר הנמוך ביותר. אנו עושים זאת בהצלחה כל יום לעשרות לקוחות.
מוצר:
TV Sharp LC32LE340
שם:
בן
תאריך:
18/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקבל עזרה טלפונית בחנות והמוכר דיבר אליי בצורה מגעילה!!!! כבר התקשרתי על מנת לקנות מחשב והוא פשוט אמר לי שאין לו כח לדבר איתי בטלפון כי הוא כבר הסביר לי על המוצר לפני! פשוט ביזיון!!!! אולי חברה זולה אבל שירות לקוחות זוועה!
תגובת החנות:
את השיחה העם הלקוח ניהלנו במשך 15 דקות תמימות והענקנו לו את כל שדרש על מנת שיקבל החלטה נכונה שתתאים לו לפני הרכישה. דיברנו על מספר מחשבים והתמקדנו בסופו של דבר במחשב המדובר ואז בדקנו אופציות שהלקוח רצה שכללו מחיר ואחריות יבואן רשמי. הכל התאים ללקוח ואפילו הוא הגיב בסופה של השיחה בצורה חיובית מאוד והודה לנו על השירות והידע שנתנו לו. לפני שהלקוח ניתק את השיחה הוא אמר שהוא חוזר אלינו בעוד מספר דקות על מנת לבצע רכישה כי כרטיס האשראי לא היה בידיו. הלקוח חזר לאחר מספר דקות ומשום מה הלקוח התחיל את השיחה בכך שרצה הסבר ממש מההתחלה וביקש לקבל מידע על הדגם המצוין לעיל. אמרנו לו שדיברנו על אותו מוצר ממש לא מזמן ודיברנו 15 דקות על המחשב ושאלתנו אם הוא רוצה שנסביר לו את הכל שוב או אם משהו לא היה ברור שנוכל להבהיר ביתר שאת? הלקוח ענה במבוכה ואמר לא לא צריך סליחה חשבתי שזה מישהו אחר וניתק. לא חשבנו לרגע שזה יתפתח לחוות דעת כזו ממנו. אנו משתדלים לתת את המענה הכי טוב לכל לקוח ואנו בתחרות מתמדת לזכות בקנייה של כל לקוח בהתבסס בעיקר על שירות ואחר כך המחיר. לקוחותינו חוזרים אלינו לאחר 25 שנות שירות ומפנים אלינו לקוחות נוספים שזוכים לאותו יחס ראוי אותו אנו מעניקים לכל לקוחותינו. מצער אותנו לדעת אפילו מתלונת הלקוח בו הוא מזכיר את העובדה שהוא קיבל את ההסבר אבל חזר אלינו שוב ואז כביכול דיברנו איתו בצורה מגעילה כדבריו? לא סביר. אבל בכל אופן מיליון התנצלויות על הכל. זו לא דרכנו עם אף לקוח אבל נשמח לרצות את אותו לקוח אם יפנה אלינו שוב. אנו מצטערים על החוויה הזו, גם ללקוח וגם לנו כחנות ונעשה הכל שכל לקוח ירגיש מצוין עם כל רכישה. שוב, נשמח לתת מענה נקודתי לאותו לקוח אם הרגיש שלא קיבל 100 אחוז שירות.
מוצר:
לפטופ מחשב נייד Asus S400CA-CA129H UltraBook
שם:
Rozitta
תאריך:
18/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דגם h5300, התעניינתי באחריות המלאה של היבואן. המוכר אבי הבהיר שאחריות למוצר הזה מהיבואן כרוכה בתוספת של כ-250-260 ש"ח. הסכמתי ובצעתי את ההזמנה טלפונית. בפועל קבלתי דגם אחר h5000 ללא smart שעולה משמעותית פחות. בשיחה טלפונית אבי ניסה לשכנע אותי שזה הדגם שהזמנתי במחיר המופקע ששולם, סה"כ שלמתי על הדגם הפחות טוב 2860 שקלים- מחיר גבוה מהיבואן המורשה. גם לבטל את העסקה לא הסכימו תוך המצאת תרוצים והתעלמות מחוק הגנת הצרכן. בשורה התחתונה שילמנו מחיר מופקע עבור מוצר שלא רצינו בכל מקרה, כל ההתנהלות הייתה מזעזעת, חברים תתרחקו - ראו הוזהרתם!
מוצר:
טלוויזיה Samsung UA40EH5300 LED
שם:
גל
תאריך:
12/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי רק כדי לברר פרטים אודות טלוויזיה והשירות המוצע יחד עם קנייתה (טכנאי ומשלוח). המוכר התייחס אליי בזלוזל שאין כדוגמתו. ציין פרטים שאינם קשורים אליי כמו ספקים שונים שכלל אינם רלוונטיים להזמנה ואינם מצויינים באתר. בנוסף, לא קיבל את העובדה שאני סה"כ מתעניין ורק ניסה לדחוף אותי לקנות עכשיו ומיד ולא באינטרנט! בעידן שבו הכל מתנהל מהאינטרנט, הגיע הזמן שגם החנות הזאת תסתנכרן ביחד עם המידע שקיים באתר שלה ושהנציגים הטלפוניים (מוכר במקרה הזה) יידעו מה לענות. מעבר לזה, לא זכור לי יחס כ"כ משפיל שקיבלתי מנותן שירות. אני לא אדיוט (אולי הדיוט), אבל בחנות זו קיבלתי את המסר שאני כן. אותי הפסדתם. עם יחס כזה בעתיד כנראה שתפסידו עוד לקוחות פוטנציאלים. חבל...
תגובת החנות:
מקרה טלפוני זה אינו מוכר לנו ובטח שזו לא הצורה בה אנו עובדים במשך 25 השנים האחרונות. חוות הדעת מלקוחותינו מדברות בעד עצמן. מן הראוי שנתייחס לכל מקרה לגופו וכך אנו עושים. שוב, לאחר בדיקה מקיפה מול עובדי החנות, המקרה הטלפוני הנ'ל אינו מוכר כלל וזו לא הדרך שבה אנו נוהגים מול לקוחותינו. נשמח לענות לצורכי הלקוח לשביעות רצונו המלאה אם יפנה אלינו ישירות לקניית כל מוצר שירצה. צוות היי פיי
מוצר:
TV EH5000
שם:
Udi
תאריך:
18/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 21/3/13 ביצעתי קנייה ותשלום מלא של איירובוט 770 המוכר האדיב ציין שהספקה תוך מקסימום שבוע. עבר שבוע עברו שבועיים ולא שמעתי מהם מהומה לאחר שבועיים ממועד הקנייה נאמר לי שאין להם את איירובוט במלאי. לאחר בדיקה קצרה גילתי שמלאי הדגם הנל קיים וזמין אצל היבואן - קהלת יבוא, ובחנויות אחרות. כ
הי פי, הסכימו לבטל את העסקה לאחר יותר משבועיים. ולאחר שהם הציעו לי להחליף לשואב אחר. יש לצייין כל הפניות להי פי היו יזומות שלי. הם לא טרחו לעדכן אותי במהלך השבועיים הראשונים שאין להם במלאי. בפנייה ליבואן הרשמי הסתבר שהי פי הם לא סוכן מורשה וכנראה שהם מציעים בזאפ סחורה שאין להם. גם כיום מסתבר שהם מציעים את המוצרים של איירובוט למרות שאין להם מוצרים אלו בדקתי היום 18 לאפריל ועדיין הם מציעים דגם 770 ודגם 780 של איירובוט למרות שאין להם מכשרים אלו למכירה.
תגובת החנות:
אספקת השואב היא 14 ימים ולא 7 ימים כמו שציין הלקוח. הבטחנו ללקוח שיקבל את השואב לפני תום ה 14 ימים ובתוספת פיצוי אתה אודי, כנראה שליח מטעם החברה ולכן זה לא עניין אותך, כי רצית להגיע לביקורת רעה עלינו בכל מקרה. ההזמנה נעשתה על ידך (או ע"י חברת I ROBOT) בפסח (תקופת שיא מבחינת שואבים) במודע שיש חוסר במלאי. "טריק יפה" היי פיי תמשיך למכור I ROBOT במחיר זול יותר למרות חמתם של חברת IROBOT ולא תיכנע לתכתיבי מחיר מצד היבואן.
מוצר:
שואב רובוטי רומבה 770
שם:
גולש
תאריך:
11/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה שלי פשוט לא הגיעה אלי תוך 14 ימי עסקים וכאשר בדקתי סטטוס באינטרנט התברר כי היא מבוטלת לאחרונה ע"י החנות עצמה .אז לאחר שהמתנתי 14 יום , בום ה 15 החנות ביטלה את ההזמנה כי אין להם את המוצר , התברר .כאשר התקשרתי לברר למה לא ידעו אותי (הרי כתבתי בפרוש ליצור אתי קשר במקרה של בעיות הספקה, כי חשוב לי לקבל את המוצר מהר) מישהו בשם אבי , אשר נענה לבקשת שיחה עם מנהל שרות לקוחות ,שיקר לי בפנים כי דיבר אתי אתמול והודע על הביטול. כשאמרתי כי לא היה ולא נברא, הוא שינה את הגרסה ואמר כבר כי נשלחה הודעה . כמובן ששום הודעה כזו לא נתקבלה לעולם .אחרי זה הוא אז שאל מה אני רוצה, לפתוח את הזמנה שוב ? אז אמרתי כי ממש לא , המתנתי מספיק ולא קיבלתי מוצר בזמן . בנוסף כאשר אמרתי כי אני הולך לטפל בזה באינטרנט (לכתוב חוות דעת) הוא גם הציע לי לבוא ולטפל בו אישית, פנים מול פנים, אם אני גבר .בקיצור - תשקלו לבד האם לרכוש משהו מהחנות הזו.
מוצר:
מחשב נייד Lenovo Ideapad G580 2189-EDG
שם:
Ori
תאריך:
29/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות על מנת לברר פרטים על מחשב.
ענה לי מוכר שכל משפט סיים ב "תביא לי כרטיס"
לבסוף, אמרתי לו שאני צריך את המוצר בדחיפות והוא ענה "טוב, טמטמת לי את השכל, תתקשר כשתרצה לקנות"
גרוע מזה, התקשרתי למנהל שלו לעדכן אותו וכל מה שעניין אותו זה להצדיק את העובד שלו.
לא הייתי קונה מוצר חשמלי (או בכלל) במקום שזה השירות שלו!!!!!!!!
מוצר:
מחשב נייד
שם:
נפתלי
תאריך:
14/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שבוע התברר שהדגם שקניתי לא נמצא. סיכמנו על דגם אחר והובטח שישתדלו שיגיע ביום העסקים השמיני, לא הגיע והבטיחו לנסות ביום ראשון, לא הגיע והתקשר מוביל שביקש להמתין ביום העסקים העשירי בין 12:00-15:00. המתנתי אף אחד לא בא או התקשר. התקשרתי לחנות ושוב הבטיחו שיגיע ביום העסקים ה-13. למדתי לא להאמין להם וביטלתי את ההזמנה. ממליץ להתרחק מהחנות הזאת. מנהל החנות התקשר אלי והתנצל אישית על התקלות, לדבריו זה מקרה חריג ומצער. הוא הבטיח לפצות אותי למרות ביטול ההזמנה. אני רואה בעין יפה את הבעת הצער ומקבל את ההתנצלות
מוצר:
טלוויזיה 42LM641Y
שם:
יחזקאל
תאריך:
03/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר שלא היה במלאי, פיצוי אותי במוצר הרבה יותר יוקרתי ובאותו מחיר, כמו"כ נתנו לי פיצוי נוסף, כל הכבוד, אמשיך להיות לקוח מרוצה, הם יצאו גדולים!!!