דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
טלפונים סלולאריים ואביזרים (ירושלים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אם אי אם אלקטריק
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באי ביי ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
493
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
397
3
93
נמצאו 493 חוות דעת גולשים על אי ביי
תמונת משתמש
שם:
dor
תאריך:
17/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה באינטרנט וקיבלתי אישור כולל איסוף עצמי בחנות
הגעתי לחנות ופתאום בחנות התחילו לקששקש שזה עולה יותר בגלל אחריות לשנתיים אמרתי שלא הזמנתי תוספת אחריות והראיתי את ההאישור בזמנה עם המחיר שקיבלתי
בקיצור פתאום התחיל לספר שזה גרסה יפנית ובלי אחריות בתשלום כדאי שיצור איתם קשר בשבוע הבא כי אין להם את המכשיר
בקיצור ביטלתי את ההזמנה לא לקנות שם.
הם מנסים לדחוף בחנות ביטוחים ללא קשר לכלום
תגובת החנות:
שלום רב
הלקוח קיבל אישור אוטומטי לקבלת ההזמנה
אך לא קיבל אישור להגיע לאסוף
המוצר שהזמין היה אמור להגיע מהספר תוך 3 ימים אך הלקוח סירב לחכות
הוצא לו מכשיר של יבואן אחר עם אחריות לשנתיים הוא סירב והוא ביטל את ההזמנה
צר לנו שזה חווית הקנייה של הלקוח
מוצר:
J7 PRIME
תמונת משתמש
שם:
יובל
תאריך:
03/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שקע טעינה התקלקל בזמן האחריות.
הגעתי עם הטלפון שיאומי עם אחריות של יבואן מקביל לחנות.
בעלי החנות לא ידעו מה לעשות. הפנו אותי לשתי מעבדות לידם ברחוב האומן בירושלים.
הטלפון בסוף נשאר לתיקון וחזר אחרי מספר ימים מהמעבדה (ללא טלפון חלופי) ללא תיקון.
טענו שהשקע נשבר וזה לא במסגרת האחריות.

בעבר, בחנות אחרת, טלפון סמסונג עם בעיה בשקע טעינה תוקן במקום ללא השבתה והתכחשות לאחריות.
תגובת החנות:
שלום רב
הלקוח התלונן שלא מטעין , במעבדה מצאו קורוזייה ושבר בשקע טעינה
ניתן ללקוח הצעה רק ב 100 שח להחליף את החלק הלוח התחתון בחלק מקורי, הלקוח הסכים ,
לאחר שכבר החליפו את החלק הוא ביקש להחזיר את החלק הישן.
כל זמן העבודה של הטכנאי לא נדרש תשלום . ולכן לא ברור על מה הלקוח מתלונן ,שילך למעבדה פרטית ויבדוק מה המחירים .

מוצר:
טלפון שיאומי redmi 3
תמונת משתמש
שם:
moti
תאריך:
02/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי טלפון לאחר ההזמנה ביומיים ונמסר לי על ידי נציג שלהם שהטלפון שאני הזמנתי סיני ועושה בעיות ואילו אם אני רוצה מכשיר גרסה מקורית אני חייב להוסיף 150 שקל ביטוח . סירבתי וקלטתי את הניסיון לנצל אותי בכדי להוסיף כסף לשווא . אז המוכר ניתק וניסה להפחיד אותי שאני אקבל מכשיר סיני . אמרתי לו שהשיחה מוקלטת ושזה לא מופיע במסך ההזמנה האפשרות למכשיר סיני . הוא התקשר שוב ואמר שאם אני רוצה מכשיר מקורי שאין לו במלאי כרגע במחיר הזה אני אצטרך לחכות עוד שבוע . סירבתי והוא אמר לי שההזמנה מבוטלת מבחינתו . חוויה לא נעימה בכלל והסיפור הזה נמשך יומיים . בזהירות
מוצר:
GALAXY J7 PRIME
תמונת משתמש
שם:
Danna Horesh
תאריך:
09/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המכשיר ויומיים אח"כ קיבלתי טלפון ש"אין את הסוג הזה במלאי" ושאם אני רוצה, יוכלו לספק לי בזמן מכשיר עם שנה נוספת אחריות בתשלום נוסף של 150 ש"ח. כשהבעתי התנגדות, אמר הנציג שבאופן חריג יוכל לתת לי את האחריות ב100 שקלים וניסה לשכנע אותי בהפחדות כמו "מה תעשי אם תהיה לך בעיה בטלפון?"
כשהבין שאיני מתכוונת לשלם 100 שקלים, אף הציע 60 שקלים תמורת האחריות, באופן חד פעמי. סירבתי להוסיף אפילו שקל נוסף על אחריות.
עדיין לא הבנתי איך אני יכולה לקבל את המכשיר עם אחריות נוספת אבל אם אני לא מעוניינת בתוספת אחריות אני צריכה לחכות שלושה שבועות, לדברי הנציג, עד שיגיע משלוח.
ביטלתי את ההזמנה.
תגובת החנות:
ביקשנו מהלקוחה להמתין שבוע עד שיכנסו מכשירים ביבוא שלנו מוזלים , היא אמרה שצריכה שליח למחר
הציעו לה מכשיר אחר note 4x 64gb 4gb ram עם זיכרון כפול (את זה הלקוחה שכחה לציין)
הצעה מאד אטרקטיבית גם כפול בזיכרון וגם שנתיים אחריות , הלקוחה סירבה ולכן היא ביטלה את ההזמנה.
בכל מקרה נהגנו עם הלקוחה בשקיפות ובהגינות.


מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 4 MediaTek 3GB
תמונת משתמש
שם:
franko
תאריך:
25/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
א. הזמנו פלאפון במשלוח של שליח עד הבית תוך 3 ימים, לאחר כמה ימים התקשרו מהחנות והודיעו שהמשלוח לא כולל את האיזור שלנו ולכן זה ייקח יותר זמן ויעלה יותר כסף. (בהזמנה לא היה כתוב כלום על כך שהמשלוח לא מגיע לגל איזור בארץ.
ב. 3 שבועות אחרי שקנינו את הפלאפון הפלאפון נחסם באמצעות מסך שקפץ כל פעם ולא איפשר שימוש בפלאפון. הגענו לחנות עם המכשיר ובחנות טענו שתקלה כזו לא נכללת באחריות ואם נרצה נוכל להשאיר את המכשיר לטיפול טכנאי ולשלם כל התיקון למרות שיש על המכשיר אחריות לשנה.
בנוסף, היחס בחנות היה מחפיר. חוסר הקשבה ונכונות לעזור למרות שהגענו מרחוק.
אכזבה קשה
תגובת החנות:
בנוגע לטענתו כי "מסך שקפץ" זה מצב ילדים שהוא נכנס והכניס גם סיסמה
מאחר שבמכשירים החדשים של xiaomi האבטחה כבדה ואין אפשרות אפילו לאפס את המכשיר אם אין סיסמה
נאמר ללקוח שזה באחריותו לדעת מה הסיסמה ששם ,אנחנו לא יכולים לנחש את הסיסמה, או שיש צורך לפרמט את המכשיר במעבדה
צר לנו שהלקוח בוחר להאשים אותנו באחריות הלקוח לזכור את הססמאות שהוא שם ואין מקום לשקר להיתמם ולהכפיש
ומאחר שבחר בדרך הזאת שיישאר עם מכשיר נעול
מוצר:
טלפון סלולרי redmi 4 Redmi 4 prime
תמונת משתמש
שם:
shalev
תאריך:
28/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הגיעה תוך יום עסקים, סביר מאחר ושילמתי 30 ש"ח על משלוח מהיר, אבל זה היה הדבר היחידי הטוב שהגיע מהחנות הזאת...
בין היתר הזמנתי מגן זכוכית למסך בסך 39 ש"ח, הגיע מגן מסך קטן מגודל המסך של המכשיר, שלחתי להם מייל עם הבעיה וקיבלתי תשובה "אין מה לעשות זה המגן שיש הוא יותר קטן ואין משהו אחר"
התעצבנתי והתקשרתי לשירות לקוחות, שם משכו אותי עוד יומיים עד לבסוף הסכימו לזכות אותי בסכום המגן.
חודשיים לאחר קניית הטלפון, התחילה בעיה עם הטעינה, בזמן טעינה הטלפון נכנס ויצא מטעינה (השתמשתי רק בכבל שסיפקו לי), 4 ימים אני מנסה לקבל מהם שירות שיעזרו לי והם רק ניסו להאשים אותי "השתמשת בכבל לא מתאים" עניתי שהשתמשתי רק בכבל שסיפקו לי, "השתמשת בכבל של סמסונג" , עניתי שעשיתי זאת רק לאחר שהטכנאי שלהם רשם לי במייל (מתועד) לעשות את זה ולבדוק עם הבעיה חוזרת, בקיצור סחבו אותי 4 ימים ולבסוף אמרו לי להגיע לירושלים עם המכשיר ועם הכבל שהם יבדקו מה עשיתי לא נכון (אמיתי,הכל מתועד ומוקלט !!!), הבנתי שבעצם הם מתנערים מאחריות וגם אחרי הבדיקה ימצאו שאני אשם איכשהוא, התייאשתי הלכתי לתקן את המכשיר בחנות מקומית.
15 דקות עבודה,150 ש"ח, שקע טעינה דפוק (בעיית יצרן,השקע על פניו נראה בסדר גמור). זה כל הסיפור......
בקיצור, להתרחק כמו מאש מהחנות הזאת, כי אם יש בעיה לכם לא יהיה מענה, אני נכוותי אין צורך שזה יקרה לעוד אנשים.
תגובת החנות:
הלקוח קיבל את המוצר בפחות מ24 שעות מההזמנה
הלקוח התלונן על מגן המסך , למרות שזה המגן שלו 100% זיכנו אותו במחיר ששילם
הלקוח התלונן שיש טעינה לא סדירה הטכנאי ניסה לבדוק עימו במייל אולי הפגם בכבל או במטען
לבסוף הוצא ללקוח לשלוח לנו את המוצר , הוא אמר שזה דחוף הצענו להגיע אלנו
הלקוח בחר לתקן את המוצר במעבדה קרובה לביתו , זאת מתוך בחירה שלו
אפילו לא נתן לנו צאנס לסדר לו את התקלה
אנו נמשיך לשרת נאמנה את לקוחותנו

מוצר:
טלפון סלולרי Redmi 4 Prime 32GB
תמונת משתמש
שם:
אלעד
תאריך:
20/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשהראתי לעובד בחנות פתק עם 2 הבעיות במכשיר הוא טען שכתבתי מגילה. אז עכשיו אכתוב מגילה.
בקצרה: שירות לקוחות על הפנים. פשוט בושה וחרפה. ממליץ להימנע מקניית כל מוצר שיש עליו אחריות.

*הערה* פורסם בשם סבתי.

באריכות: מרגע שקיבלתי את המוצר השיחות התנתקו באמצע והיו בעיות מגעים במקשים.לאחר ששללתי את כל הסיבות לניתוקים שלא קשורות למכשיר ע"י שהחלפתי חברת תקשורת וכו', הלכתי לחנות לממש את האחריות שהובטחה לי.
מרגע שפניתי לעובד בחנות קיבלתי אך ורק יחס מזלזל ומתנשא. בתגובה לניתוקים בשיחות העובד צעק שאני אישה מבוגרת ולא יודעת איך להשתמש בפלאפון.
בתגובה לבעיות המגעים התשובה היא "לא נכון".
כשביקשתי ממנו לדבר עם הנכד שלי שיסביר בדיוק את הבעיה הוא צעק גם עליו ואמר שגם הוא לא יודע על מה הוא מדבר.
בין הצעקות על האישה המבוגרת שעומדת מולו הוא ניסה לגרום לי לוותר על שליחת הטלפון לתיקון בגלל ש: "זה יקח לפחות שבועיים" "אתם סתם שולחים את זה" "הם ימחקו הכל והאחריות היא עליכם".
מובן לכם שזו ממש אינה התנהגות ההולמת נציג שירות. לא מובן לי איך הוא הגיע להיות נציג שירות ואיך הוא עדיין נשאר שם, כי ברור לי לפי הגישה שלו שאני ממש לא הראשונה ולא האחרונה שהשירות היחיד שהיא מקבלת זה צעקות...

עכשיו נחכה ונראה אם רק יעשו פירמוט למכשיר(שאת זה גם אני יודעת) או שבאמת יתקנו את הבעיות עם השיחות ועם המקשים.

תעשו לעצמכם טובה ותימנעו מקנייה בחנות הזאת.
תגובת החנות:
הלקוחה התלוננה שמקשים הניווט למטה לא מגיבים , הנציג בדק בדיקה יסודית אולי 100 פעמים בכולם המקשים הגיבו
הלקוחה התלוננה שיש לה ניתוקים הנציג חייג למוקד הוט מובייל במשך 20 דקות אפילו לא היה ניתוק אחד
אם כל הכבוד ללקוח ולסבתא שלו הם אינם טכנאים והאבחנה שלהם מוטעית,במקום לבוא לחנות וצעוק על הנציגים אולי עדיף שתקנה לה טלפון למבוגרים .
על פניו לא נמצא בעיה במכשיר אך נשלח את המכשיר למעבדה ונעדכן את הלקוחה.


מוצר:
טלפון סלולרי Redmi 3
תמונת משתמש
שם:
אפרת
תאריך:
09/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו את המכשיר דרך האתר. כעבור 10 חודשים המכשיר התחיל לעשות בעיות בטעינה שלו. על הקבלה שהגיעה עם המכשיר צויין כי ישנה אחריות של שנה על הטלפון וחצי שנה על הסוללה. מעבר לכך לא קיבלנו שום פירוט נוסף על מפרט האחריות וגם באתר החברה לא צויין מה כוללת או לא כוללת האחריות.
בתחילה ניסינו ליצור קשר טלפוני עם החנות, דבר שהיה כמעט בלתי אפשרי.
בסופו של דבר הבאנו את המכשיר לחנות בכדי שיטפלו בו. גם במקרה זה היינו צריכים לרדוף אחרי מענה ועדכון (ואין מה לדבר על קבלה של מכשיר חלופי..).
לאחר כשבוע נאמר לנו שישנה קורוזיה והאחריות לא מכסה את זה. תיקון הקורוזיה יעלה לנו 250 ש"ח ועדיין לא מתחייבים כי זה ייפתור את הבעיה ויכול להיות שנצטרך להחליף לוח אם, סוללה, WiFi והכל על חשבוננו - שום דבר כבר לא באחריות. אחרי וויכוחים טלפונים נאמר לנו לבוא לקחת את המכשיר מהחנות ללא תיקון התקלה.
הגענו לקחת את המכשיר ובדין ודברים שהחלפנו עם החנות קיבלנו חוויה לא אדיבה ולא נעימה של שירות.
כמובן שלקחנו את המכשיר ובאופן מפתיע במעבדה הבאה ששמנו את המכשיר הוא תוקן תוך שעה וזה עלה לנו 180 שקלים.

תגובת החנות:
אם כל הכבוד ללקוחה , הנזק נגרם על ידה נזק מים קורוזייה לחלק תחתון במכשיר, נזקי מים אינם באחריות
נאמר ללקוחה שגם תיקון אינו יכול להבטיח 100% תקינות אחרי נזק מים וייתכן שתצטרך להחליף את הסוללה גם
צר לנו שהלקוחה בחרה להשמיץ ,היא אשמה בנזק שהיא גרמה ויכולה לבוא בטענות לעצמה בלבד.
מוצר:
טלפון סלולרי zenfone5
תמונת משתמש
שם:
גולשת
תאריך:
22/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגיע מכשיר חסום לכרטיסי סים. בקושי עונים לטלפונים, גם כשעונים ניתקו עלי באמצע השיחה פעמיים!!!
לא הסכימו לדבר איתי, שלחו אותי לחברה הנותנת אחריות- שביקשו ממני למסור את הטלפון ואת כרטיס הסים במעבדה, ולקבלו חזרה רק כעבור 14 יום- כמובן שלא הסכמתי- מישהו היה מוכן להיות בלי טלפון שבועיים???
העניין עדיין בטיפול, אני מנסה לבטל את הקניה והם מנסים לשכנע שלא, אבל לי ברור שלא אקנה מהם יותר דבר.
תגובת החנות:
אנו מתנצלים בפני הלקוחה שזאת חווית הקנייה שלה ,
שלחנו ללקוחה מוצר איכותי של xiaomi יבואן -מובייל בידי ישראל
הלקוחה הודיעה אחרי זמן שלא מזהה סים אמרנו לה מאחר והיא לא גרה קרוב אלנו היא יכולה לשלוח לנו את המוצר עם האריזה ועם כל החלקים ונחזיר לה את כל כספה,
או שהלקוחה ניגשת לתחנת שירות של היבואן הקרובה אליה ,
מאחר ואין לה את האריזה , היבואן לא מוכן לקבל את המכשיר בחזרה ולכן האפשרות שנותרה לגשת לתחנת שירות
בכל מקרה זמן השירות או מקסימלי יתכן ויתנו מענה הרבה קודם ובטח שלא יקחו לה את הסים שלה.
מוצר:
טלפון סלולרי redmi note2
תמונת משתמש
שם:
מדיחכלים
תאריך:
16/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה לא הגיע בזמן.
נשלח מוצר שאינו תואם להזמנה שלי.הן מבחינת צבע והן מבחינת דגם.אינם אמינים.כנראה שיטת מצליח.מבחינתי זו הונאה לשמה.
יוסי מבעלי החנות אדם מאד לא סימפטי וגס רוח!!!
תגובת החנות:
שלחנו ללקוחה את mi5 זהב כפי שהזמינה 100% , אין לנו שליטה על הגוון של הזהב שידוע שיש 50 גוונים של זהב בסלולר כמו שגלקסי נוטה לנחושת ואייפון לשמפנייה ,
הלקוחה חושבת שאנחנו מייצרים את המוצר ושולטים בצבע, אז נחזיר לה את הכסף אולי בחנות אחרת היא תקבל זהב לטעמה .
יוסי מעולם לא דיבר איתה ולא ברור מאיפה היא הגיעה למסקנה הזאת .

מוצר:
סמרטפון Mi 5 5.15 אינטש
תמונת משתמש
שם:
master
תאריך:
08/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצר : טלפון סלולרי של xomi . הוזמן עם מטען מקורי נרתיק ארנק מגן זכוכית.
בסוף הגיע עם: מגן זכוכית קטן לא תואם מכשיר , מטען של samsung של 1 אמפר במקום מטען מקורי ונרתיק ארנק אין בכלל ! כבלתי סיליקון קטן ולא מגן על כלום !
היחס משפיל לא שרותי , לא ממליץ להתקרב לחנות זו בכלל בקרוב יקבל מספר תביעות קטנות ! יש לא מאת אנשים שנפגעו!
תגובת החנות:
אם כל הכבוד ללקוח , אינו דובר אמת קיבל מטען samsung 2A מהיר שילך לחנות סלולרי יבדוק כמה עולה מטען כזה,
בנוגע לנרתיק נפתח הודיעו לו שאין ושיש רק סיליקון מותאם 100% , ברור שסיליקון מגן פחות אבל גם יותר פרקטי
החברה נהגה איתו בתום לב שהוא קיבל את המידע 100% לפני העסקה כך שאין שום בסיס בטענותיו.
מוצר:
טלפון סלולרי Mi Max 32GB
תמונת משתמש
שם:
אמיל
תאריך:
24/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שומר נפשו ירחק! אם את מעוניינים לאבד את כספכם מצאם את המקום המתאים.
רכשתי טלפון XIOAMI MI5 בחנות הנ"ל. לאחר שלושה חודשים הטלפון חדל מלעבוד. יצרתי קשר עם החנות והם דרשו כי אמצא את מסמכי האחריות למרות שכל הפרטים נמצאים בהזמנה אצלם במחשב. לאחר שמצאתי את החשבונית והאחריות המקורית, התחיל משחק של פינג פונג להעביר אותי ממוכר למוכר, תתקשר בערב, תתקשר בבוקר, הטכנאי לא נמצא היום מחר וכו'. כאשר לקבל מענה לטלפון היה כמעט בלתי אפשרי והצריך מספר רב של צלצולים עד שמשהו ענה. כבר בשלב זה הבנתי שאכלתי אותה אבל התעקשתי ללכת עד הסוף. בסופו של דבר הסכימו שאשלח להם את הטלפון אבל גם כאן חיכתה הפתעה לא נעימה, הם פשוט לא לקחו אותו מהדואר ורק התכתבויות מרובות ודרישה חד משמעית הטלפון נלקח לאחר שבועיים. ומה התוצאה הסופית מכל הסיפור - הם הודיעו לי כי יש בטלפון קורוזיה ושפכתי עליו כוס קפה ואם אני רוצה לתקן אז שאשלם להם 650 ש"ח. בקיצור אכלתי אותה בגדול בלי 2,000 ש"ח ובלי טלפון. מי שמעוניין לחזור על החוויה מוזמן להזמין מהחנות הנ"ל.
תגובת החנות:
אנו מצטערים שזאת חווית הקנייה של הלקוח , אך אנו לא אשמים שהלקוח שפך נוזלים (קפה) על המכשיר וגרם קורוזיה שאינה במסגרת האחריות
אילו היה הלקוח מספר מה קרה מראש ולא היה מעלים מידע היה התהליך יותר קצר
בכל מקרה הציעו לו הצעה להחליף לוח אם במחיר מסובסד והוא סירב.

מוצר:
טלפון סלולרי Mi5 32GB
תמונת משתמש
שם:
Hanan
תאריך:
22/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בקצרה : הגיע טלפון נחות מזה ששולם עליו (2G זכרון במקום 3G , כרטיס : 16G במקום 32) . המוכר (משה) טען ראשית ש" לא קנית אצלינו" למרות הקבלה שבידי ורק אח"כ אמר : אולי בלבלתי בין האריזות . העדר טיפול וזלזול מוחלט בדרישה שלי שהטלפון יוחלף מראה שזה כנראה דרך התנהלות .
מקווה שזאפ לא יסתפקו בתגובה לקונית של החנות ויבררו את העניין לעומק . יש לי את הקבלה וצילום מסך שמראה שהחליפו את הטלפון שהיה בקופסה המקורית . מניח שיש כמוני שרואים דירוג ממוצע ומסתפקים בו - אולי כדאי להזהיר אחרים לפני שייפגעו .
שורה תחתונה : חוסר אונים מוחלט נוכח חוסר הגינות וזלזול - לשיקולכם .
חנן
תגובת החנות:
שלום רב
בבירור עם הלקוח מדובר על מכשיר עם מספר imei אחר מהמכשיר שהוא רכש
בכל אופן ביקשנו מהלקוח שישלח את המוצר עם האריזה עם כל החלקים ונחליף לו באופן חריג
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi 3S
תמונת משתמש
שם:
Meir
תאריך:
25/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האמנת שירות באתר מספרת שהם מתחייבים לספר את כל המידע על המוצרים שהם מוכרים
המוכר (המאוד לא נחמד) מכר לי את המכשיר בשפע המלצות והבטחות לכמה הוא טוב
כבר שפתחתי את האריזה הופתעתי מכך שהמטען לא מקורי.
חבר שהגיע איתי לקנות את המכשיר קיבל מטען שאפילו לא נכנס בשקע הטעינה של המכשיר (גם מכשיר של שיואמי)
שלמתי בחנות על מגן מסך זכוכית ושהמוכר הדביק אותו ראינו שהוא קטן מעט על הפלאפון אך הוא טען ש"ככה זה בגלל המגן שמכסה את השאר"
הבעיה שהמוכר גם שכח לציין שהוא מכר לי גרסא טיוואנית (ספישל אדישן) של המכשיר ששונה בגודלה מהגרסא הבינלאומית ולכן אין לה בארץ שירותי תיקונים או כיסויים ומגני מסך (ולכן המגן מסך היה קטן ולא בגלל החרטה שהוא אמר לי)
את כל זה יכולתי לגלות בפועל רק לאחר שהגיע אלי הכיסוי שהזמנתי (לקח לו 3 שבועות. דואר. חגים וכו) לאחר מספר נסיונות לטלפן לחנות ללא קבלת מענה חזרתי לחנות עצמה לשאול על פשר הדבר והמוכר (שוב, לא נחמד, אדיש ומנותק) טען בפני שזו הגרסא היחידה שיש.
מדדנו יחד כיסויים בחנות שלו והפלא ופלא. הכיסויים שהוא מוכר לא תואמים את המכשיר אליו הם מיועדים.
הפיצוי שהוא הסכים לתת לי היה 10 שח הנחה על כיסוי (שלא תואם..) בטענה שכפתור הווליום שלי השתפשף (בעקבות זה שלא היה לי מאיפה לקנות כיסוי תואם והמכשיר מאוווד עדין) ולכן הוא לא יכול למכור את המכשיר כחדש אם יחליף לי אותו.

אז נכון עבר חודש מאז הקניה אבל מכשיר שנמכר בתור דגם אחד ומתברר שהוא דגם אחר (יש להם שמות שונים אצל החברה) ובנוסף לא רק שבחנות לא נידבו לי את המידע אלא גם הסתירו את זה השקרים (הקטע עם המגן והכיסוי) ולכן הם צריכים לקחת אחריות ולעמוד מאחורי הטעויות שלהם

שלחתי אימייל שהסברתי להם את כל הסיטואציה והם בחרו להתעלם לחלוטין.

תתרחקו.
תגובת החנות:
אנו מצטערים אך לא ניתן להחזיר מוצר אחרי שימוש חודש גם מה שיש במכשיר מכות בפח
הצענו ללקוח נרתיק בהנחה והוא סירב
הלקוח קיבל מכשיר בינלאומי ולא דגם סיני ולכם אין ממש בטענותיו

מוצר:
פלאפון Redmi note 3 pro/special edition
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
15/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזהרו מהחנות.
הכל נראה בסדר איתם, עד שתצטרכו לקבל שירות אם תהיה לכם בעיה. לי הייתה בעיה במכשיר מס' ימים לאחר הקנייה. יש רק נציג אחד שאפשר לדבר איתו(משה) חסר סבלנות ולא מקשיב, טוען שהוא רק שכיר. במספר של החנות אין אף פעם מענה (זה בכלל פקס). אי אפשר למצוא מנהל אחראי לדבר איתו והנציג טוען ש"המנהלים בסין" ואי אפשר לדבר איתם.
התבקשתי להגיע פיזית מס' פעמים לרחוב מסוים בירושלים ולחכות ברחוב לנציג שיגיע כדי למסור או לקבל את המכשיר מתיקון. אני גר בצפון.
מציע ממש להיזהר.
תגובת החנות:
הלקוח קנה את המכשיר באיסוף עצמי בירושלים והוא עובד בירושלים ואף אחד לא הכריח אותו להגיע , הוא מסר לבדיקה והבדיקה הראתה שהסוללה ב0% לאחר 10 דקות טעינה עבד , ומסרנו לו בחזרה , אחרי כמה ימים רצה להביא עוד הפעם עשו לו עדכון לגרסה האחרונה של asus ,הלקוח קיבל יחס אישי והיה לו טלפון אישי של נציג החברה אך הוא ניצל זאת לרעה והטריד את העובד ב7 בבוקר מחוץ לשעות הפעילות ,זה אולי הסיבה שהגיע לפקס אם התקשר ב7 בבוקר מחוץ לשעות הפעילות.
בכל מקרה השירות שלנו היה אישי מהיר וענייני.
מוצר:
טלפון סלולארי Asus zenfone2
תמונת משתמש
שם:
kobi
תאריך:
10/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר בתחילת נובמבר לקח 11 ימים עד שהגיע המוכר מציין 14 ימים להחזרה הסים הגיע אחרי 14 ימים והמכשיר לא עבד לאחר טלפונים רבים הטלפון נשלח למעבדה וביקשתי לקבל החזר כספי המוכר טען שעבר הרבה זמן (חודש וחצי) ולכן אינו יכול לזכות אותי כי המחיר ירד והטלפון משומש. נשארתי עם הטלפון בלית ברירה.
מוצר:
טלפון סלולרי v5 pro n939st
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
26/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
דן
תאריך:
24/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביולי 2015 הזמנתי מהם מכשיר סמארטפון ELEPHONE. באף מקום לא נרשם שהאחריות והשירות ניתנים בירושלים בלבד (אני מהרצליה) הגיע מכשיר פגום מהיסוד. סוללה נגמרת לאחר שעתיים של שימוש רגיל. מצלמה ומסכים נתקעים. והכי גרוע- GPS לא עובד באף וריאציה. מאד התחיל מסע בלהות של ניסיונות אינסופיים להחלפת המכשיר. ברוב המקרים לא עונים טלפונית. משיבים במיילים מוזרים שבהם מציעים להוריד כל מיני אפליקציות כדי "לאפס" את המכשיר. כלום לא עזר. נסעתי לירושלים ונפגשתי ברחוב עם בעל האתר (לא רצה לתת כתובת של מעבדה). נעלם עם המכשיר לשעה (לא רצה שאגיע אתו למקום שבו כביכול בודקים את המכשיר) והחזיר לי אותו כמו שהוא. אמר שהם לא יכולים להחליף אותו (למרות שהודעתי לראשונה על התקלות 3 ימים אחרי הקניה). הציע שאשלח אותו בדואר ל"מעבדה" כדי "להחליף לוח אם". נותרתי עם מכשיר פגום אחרי ששילמתי 800 שקל ונסעתי במיוחד לירושלים. שורה תחתונה: אתר מפוקפק, פעילות על גבול הנוכלות. להתרחק.
תגובת החנות:
הלקוח לא הודיע אחרי 3 ימים , כי אין לקוח שיודיע אחרי 3 ימים ויחכה 4 חודשים אלא ידרוש החלפה מיידית או החזר כספי ,זה גם לא נכון וגם לא הגיוני .

הוא הודיע לאחר מספר חודשים ונאמר לו להוריד אפליקצייה שתבדוק את הגיפיאס וכן הומלץ לו לאפס את המכשיר ,
הלקוח מעולם לא איפס את המכשיר ,הצענו ללקוח לשלוח אלנו את המוצר לאבחון בדואר רשום הוא בחר להביא את המכשיר אלנו ביום שישי בשעה 12 הוא סירב לאפס את המכשיר וסירב להשאיר את המכשיר לאבחון ותיקון במעבדה ואפילו החליפו לו סוללה לפי בקשתו
נאמר לו שאם צריך יחליפו לו את הלוח אם והוא סירב להשאיר את המכשיר
הצענו ללקוח אפשרות לשלוח את המוצר בדואר רשום הוא סירב לתיקון במסגרת האחריות
צר לנו שהלקוח בחר באמצע הטיפול לשבור את הכלים , השירות שלנו היה ענייני ומקצועי.
מוצר:
טלפון סלולרי G6
תמונת משתמש
שם:
motty
תאריך:
02/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו טלפון ב-E-Buy ואנחנו מרוצים ממנו מאוד. לאחר חודשיים הטלפון התקלקל. לאחר בדיקת טכנאי, החנות הודיעה שהתקלה נכללת באחריות וכבר הערב, שלושה ימים לאחר שמסרנו את המכשיר, נקבל את המכשיר המתוקן. בסך הכול, הייתה לנו חוויית קנייה ושירות חיוביים מאד בחנות, ואני ממליץ לכל אחד לקנות אצלם.
בטעות סימנתי כוכב אחד במקום חמישה כוכבים.
מוצר:
טלפון סלולרי G1
תמונת משתמש
שם:
בלה
תאריך:
22/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שומר נפשו ירחק!
רכשנו מכשיר טלפון נייד באמצעות האתר. המכשיר הגיע אלי בתחילת חודש 5/15. כמובן שבעת הרכישה היו לאלי המלצות חמות מאוד על המכשיר וגם טען שהמכשיר מתאים לשימוש ברשת פלאפון (נשאל במפורש). כשבועיים לאחר קבלתו קרתה אפיזודה של כיבוי ספונטני כשהסוללה מלאה. בשיחה עם אלי מהחנות המקוונת הציע להטעין את הנייד במשך כל הלילה וכך עשיתי- המכשיר החל לפעול. במקביל שלח אלינו מטען אחר בטענה שהמטען (המקורי אגב) מקצר...
כשלושה שבועות מאוחר יותר שוב אפיזודה של כיבוי ספונטני, שוב כשהסוללה מלאה ובלי שיהיה מטען מעורב.
הפעם בעלי לקח יום חופש ונסע אליו, השירות ניתן בחניית הרחוב... אלי לקח את המכשיר ל"מעבדה" משם חזר הפלא ופלא עם תקלה שכלל לא הייתה לפני שהגענו. הפעם מתברר יש סדק בחיבור למטען.
התקלות בגללן הגענו- לא טופלו אלא מיד הציע לנו לקנות מכשיר זה כיד שנייה ולמכור לנו מכשיר אחר בתוספת של 300 ש"ח.
היות שסירבתי ולאחר ויכוחים רבים הציע להחליפו במכשיר אחר זול יותר.
חייבת לציין שבאותו הזמן הגיע לקוח נוסף מאוכזב שדרש זיכוי תמורת המכשיר המקולקל שקיבל מהאתר.
כעת אלי והחנות המקוונת מתנערים מאחריות וכנראה שניפגש בבית משפט.
משיטוט בחוות הדעת באתר- זו כנראה דרכם לתת שירות.
במילה אחת- תתביישו!

תגובת החנות:
הלקוחה ביקשה להחליף דגם אף על פי שעברו כמעט חודשיים , היינו מוכנים לקבל את המוצר אך לצערנו הרב הלקוחה לא הביאה את האריזה ושאר החלקים וכן נמצא סדק במרכב של המכשיר ,ולכן לא היה ניתן לזכות במחיר מלא והוצא לה הצעת שדרוג נדיבה, לצערנו הלקוחה הקשיחה עמדות למרות הסכמת בעלה ובחרה בדרך של איומים והשמצות , בשום חנות בארץ לא היו מוכנים לקבל לזיכוי מכשיר שהיה בשימוש חודשיים , ועשינו מרב לעזור ללקוחה.
מוצר:
טלפון סלולרי 7.5INCH QUAD CORE PHONE
תמונת משתמש
שם:
אורלי
תאריך:
04/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר זה ע"פ המלצת המוכר, לשימוש בסיסי ללא הורדת אפליקציות כבדות.
במהלך החודשיים מרכישתו עלו בו מספר תקלות ולאחר בקשותי החוזרות, הוחלף למכשיר אחר, טוב ויקר יותר.
מוצר:
טלפון סלולרי Lead 3
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
01/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טלפנו עלי אחרי 8 בערב כדי לנסות לדחוף לי מוצר יקר יותר.
אמרו שאין את הצבע שהזמנתי, שאמרתי לבטל את ההזמנה פיתום אמרו ש"נשיג לך ונשלח את הצבע שרוצית".
אחרי 3 יומי עסקים (הזמנתי שליח תוך 3 יומים) אמרו ששלחו אתמול אבל באותו הרגע אתר המעקבים של הדואר מראה שזה אתקבל רק היום.
בקיצור, שירות גרוע כל הדרך.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע 2 הזמנות באתר וביקש לבטל אחת מהן לכן חובתנו להתקשר לבדוק את ההזמנה שהוא רוצה , בגלל שהצבע שהוא רצה היה חסר הציעו לו דגם אחר של thl בתוספת 20 שח הוא לא היה מעונין ועשינו כל יכולתנו למצוא את הצבע שהוא רוצה והוא קיבל את המוצר אחרי 3 ימים כמתחייב גם קיבל נרתיק מתנה , ולא ברור מדוע הלקוח ממורמר.
מוצר:
טלפון סלולרי DG310
תמונת משתמש
שם:
סטס
תאריך:
17/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הרושם הראשוני היה טוב - המוצר הגיע בזמן ותאם לתיאור. אחרי חודש התקלקל המיקרופון - שירות הלקוחות ביקשו שאשלח את המכשיר והם ייתקנו.
לקח לחנות 3 שבועות לשלוח את הטלפון חזרה ואז התברר שבכלל לא תוקן!
אחרי חודש של טרטורים - אני עדיין עם מוצר תקול.
למוצרים בחנות זו אין תמיכה ושירות ראויים - ממליץ להימנע מלקנות בחנות הזאת!
תגובת החנות:
הלקוח שלח את המוצר שהוא נעול עם סיסמה , בנוסף לא צוין טלפון לחזור אליו
לכן לא הייתה גישה אל מערכת ההפעלה ולכן אפשרות הטיפול והבדיקה מוגבלות, ומכאן נוצר עיכוב
וצר לנו שהלקוח מאשים אותנו למרות שברור שאין אפשרות לעזור עם המכשיר חסום עם סיסמה
אך בכל זאת הצענו ללקוח פתרונות על מנת לעזור לפתור את הבעיה בצורה הטובה ביותר .
מוצר:
טלפון סלולרי g6
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
13/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Daniel
תאריך:
29/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אוזניות סנהייזר מדגם cx500 באתר החנות, שם טוענים במפורש שהמוצר מקורי.
המוצר שהגיע אלי (ראוי לציין - לפחות בזמן) מזוייף. אני אומר את זה מכיוון שהיה ברשותי זוג אוזניות מקורי מדגם זה בעבר, והאוזניות שהגיעו אלי אינן.

אני מאוד מאוכזב מהרכישה.
תגובת החנות:
כל המוצרים חדשים ומקוריים
הלקוח מעולם לא פנה אלנו להתלונן או לבקש כספו , אם זה היה לא מקורי בטח שהוא היה מחזיר את המוצר , והוא השאיר את המוצר אצלו ,ולכן יש לקחת את הבקרות בערבון מוגבל במיוחד שיש גורמים שלא מתאים להם שאנחנו הכי זולים בכל הארץ והדרך היחידה שלהם להכפיש .
נמשיך לשרת נאמנה את לקוחותנו במחירים הכי זולים בארץ .
מוצר:
אוזניות cx500
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply