הכל היה בסדר, אבל כשהראוטר התקלקל בתוך שנת האחריות התחילו הבעיות.... שלחתי אליהם בדואר את הראוטר לאחר שיחה עם נציגה לא נעימה שלשאלתי האם לשלוח עם הראוטר גם את הקבלה ענתה: "מן הסתם". כעבור כשבוע כשהתקשרתי לברר מה קורה, אמרו שהראוטר נשלח לחברה לתיקון ואין אפשרות לקבל ראוטר חלופי לבינתיים ושזה יכול לקחת עד 3 שבועות. חיכיתי בסבלנות. כעבור כמה ימים (יפה!) התקשרו לומר שהראוטר מוכן. אבל שאני צריכה לבוא לקחת או לשלם 20 ש"ח כדי שישלחו לי אותו בדואר. מאחר שלא שמחתי על הפתרון המוצע הציעו לשלוח לי בדואר רגיל- על אחריותי! אני לא מזדמנת לת"א לעיתים קרובות והמינימום שהם יכולים לעשות זה לשלוח לי אותו חזרה בלי לחייב אותי על המשלוח. בקיצור- מעצבן!
מוצר:
ראוטר- נתב אלחוטי
שם:
אורח
תאריך:
18/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הנגן MP3 הגיע מקולקל. אמרו לי לשלוח להם בדואר בחזרה. לקח להם חודש לחזור אלי עם תשובה שאקבל נגן חדש. הם דרשו 20 ש"ח עבור המשלוח הנוסף. הנגן החדש הגיע מסוג אחר. לא זה שהזמנתי. בקיצור - שירות מתחת לכל ביקורת
מוצר:
נגן MP3
שם:
א
תאריך:
15/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי כדי לבצע הזמנה טלפונית של זכרון של SanDisk בטלפון. רציתי לוודא שהוא יעבוד עם Windows 7.
ענתה לי בחורה שאמרה "פוטופילם במה אפשר לעזור?"
אמרתי לה "שלום" והבחורה עונה לי בקוצר רוח "כן". אמרתי לה שוב שלום, כי חשבתי שאולי היא לא שמעה אותי טוב. הבחורה שוב ענתה לי "כן". אמרתי לה "את לא אומרת "שלום?". נדיר שאני נתקל בעסקים שמתקשרים אליהם ולא עונים בשלום, אבל כנראה שבפוטופילם זה ככה.
אבל הכי גרועה היתה התגובה שלה לשאלה שלי. היא השיבה לי בקול מזלזל ומתנגן "שאלוווום". ויתרתי על הקניה והזמנתי מחנות אחרת. בהתייחסות כזו מזלזלת לא נתקלתי שנים. בושה וחרפה.
מוצר:
זכרון USB Ultra Backup 32GB
שם:
אורן
תאריך:
17/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 6/11 רכשתי בחנות כונן גיבוי מסוג WD Elements Portable 1 TB. הכונן הגיע ב 8/11.
כאשר התקנתי את הכונן, מצאתי כי הוא תוקע את המחשב, ולמעשה לא ניתן לעבוד כלל עם המחשב כאשר הכונן מחובר. מאוד ממליץ להמנע ממוצר זה.
ב 20/11, ובטרם עברו 14 יום מקבלת המוצר, החזרתיו לחנות.
לאחר תכתובת באימייל עם נציג החנות, התבשרתי כי מדיניות ההחזר של החנות אינה מכסה מוצרים שנפתחו. החנות נאותה להחזר בגובה 50%.
בתכתובות גם ניתן היה להבין כי החנות תנסה למכור את המוצר המוחזר.
עפ"י לשון החוק היבש, הצדק עם החנות, אך כלקוח קיבלתי חוויה צרכנית שלילית, ולמעשה בזבזתי קרוב ל 300 ש"ח.
על צד החיוב - נציג החנות היה זמין מאוד לפניות דרך האימייל. כולי תקווה כי במוצרים הפועלים הייטב יתקבל שירות נאות.
לסיכום: אינני ממליץ לא על המוצר ולא על החנות.
תגובת החנות:
אורן רכש מוצר איכותי מבית WesternDigital MyBook Essential Usb 2.0+3.0 ולא כפי שצוייןמוצר זה הוא כונן מהיר ביותר ונחשב מהסדרה המובילה של WD טען הלקוח כי המוצר לא תקין והוא מעוניין להחזיר אותו הצעתי לאורן לשלוח את הכונן אלינו, במידה והמוצר לא תקין הוא יוחלף, הלקוח לא רצה את המוצר בשום אופן, למרות זאת הכונן נשלח לבדיקה במעבדות היבואן ונמצא תקין לחלוטין אי לכך ובהתאם לזאת הוצע לאורן לקבל זיכוי של 50% מערך המוצר הפריט נמכר עוד באותו יום ללקוח ששילם 50% מערך הכונן היום בשוק (289 שח) (ובהחלט היה מרוצה מהעסקה שלו) אנו עושים תמיד מאמץ גדול כדי לתת ללקוחותינו שירות ממדרגה ראשונה
מוצר:
כונן גיבוי WDBPCK0010BBK
שם:
Yaakov
תאריך:
03/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המודם האמור, שנשלח בזריזות והגיע תוך כמה ימים.
המודם סבל מניתוקים תכופים (כ-5 פעמים בדקה). הנסיון לאיתור ותיקון התקלה ארך הרבה זמן, ונסיונות טכניים חוזרים ונשנים. בשיחה עם החנות הפנו אותי ליבואן, שאישר כי מדובר בבעיה במודם. שלחתי את המודם לחנות להחלפה, מה שעלה לי 20 שקלים.
לאחר המתנה של כשבוע וחצי, החנות קיבלה מודם חלופי.
להפתעתי הרבה, החנות דרשה דמי משלוח 15 ש"ח על מנת שתשלח אלי את המודם התקין.
למרות הפצרותי, והסבריי על עוגמת הנפש וההוצאה היתרה שכבר נגרמה לי, הם סירבו להתפשר בנושא.
לסיכום: שילמתי 35 ש"ח מעבר למחיר המקורי, וטורטרתי במשך כמה שבועות עד שהיה ברשותי מודם פועל.
אני ממליץ להמנע מקניה בחנות זו, שנראה כי אינה מכירה בחובתה המינימלית ללקוח.
מוצר:
מודם אלחוטי W8951ND
שם:
דביר
תאריך:
04/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי זכרון נייד SanDisk Cruzer Slice 32GB, תוך כמה ימים מהגעת המוצר, המוצר התקלקל והפסיק לעבוד. כתוצאה מכך היה עלי לשלם עוד כ30 שקלים עלויות משלוח ונותרתי ללא פתרון למשך יותר מחודש.
בהתחלה, התקשרתי לחברה על מנת לתקן או לקבל אחד חדש (המוצר באחריות), הם ניסו להתחמק ולזרוק אחריות ורק לאחר שהתעקשתי הסכימו לתקן אבל ביקשו ממני לשלם על המשלוח. לא השירות שציפיתי לו, החברה אמורה לספוג עלויות משלוח כל עוד המוצר באחריות אבל החלטתי לשלם וזהו.
כשבוע לאחר ששלחתי את המוצר בדואר רשום התקשרתי לחברה על מנת לשאול אם הוא הגיע, אך אחד לא הבין על מה אני מדבר ופשוט זרקו אותי מנציג לנציג. בלית ברירה המתנתי שהם יחזרו אלי.
כאשר סוף סוף התקשרו להודיע לי שהחליפו לי את המוצר הם ביקשו שאבוא לאסוף אותו מתל אביב.
כשניסיתי להסביר לנציגה שזה לא בא בחשבון שהמוצר מתקלקל תוך כמה ימים מהגעתו ואני נשאר בלי פתרון, אח"כ עוד דורשים ממני לשלם עלויות משלוח הלוך וחזור, הנציגה הגיבה בצורה מגעילה ואמרה שאין מה להתווכח אם אני רוצה לשלם או לבוא לאסוף בסדר ואם לא - לא צריך. היא אמרה שלא מעניין אותה המוניטין של החנות.
הייתי מצפה לשירות קצת יותר נחמד ולאחריות יותר אפקטיבית. חבל
מוצר:
זכרון נייד Cruzer Slice 32GB
שם:
גבי
תאריך:
03/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בעת ביצוע השוואת מחירים למוצר זה עלתה "פוטופילם" בראש הרשימה מבחינת מחיר זול, כמו כן סומנה כ"קניה חכמה" וכן הופיע בתיאור המוצר "זמן אספקה" 7 ימי עסקים" - שיקול מהותי עבורי בביצוע הרכישה מחנות זו. ביצעתי רכישה ב-19.7.11, בעת קבלת האישור להזמנה צוין להפתעתי "זמן אספקה:14 ימי עסקים" - בעיני זו הונאה. היום, 3.8.11, טרם קבלתי את המוצר או כל הודעה לגביו, ונראה שגם ההתחייבות ל-14 ימי אספקה מופרת. אני מאוכזב מאד כבר פעם שניה, ונראה מתי (או אם בכלל ??) יגיע המוצר. מבחינתי זה כבר מאוחר מדי !
מוצר:
מצלמת אינטרנט mx7
שם:
צבי
תאריך:
02/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי באתר של זאפ שהחנות מוכרת עדשת סיגמא 10-20 ב2190 שקלים. כשהגעתי לחנות הם ביקשו עבור המוצר 2650. כשביקשתי לרכוש את העדשה כמו בפירסום הם שלחו אותי לאינטרנט. רק לאחר דין ודברים הם הסכימו למכור לי את העדשה במחיר שפרסמו. היחס בחנות לאורך כל המשא ומתן היה מזלזל ומעליב.
תגובת החנות:
ברשותכם אחלק את חוות הדעת לשני חלקים, ראשית, נכון, המחיר בחנות ובאתר שונה, אנו לא מסתירים זאת, זה רשום באופן ברור ביותר באתר האינטרנט שלנו. לקוח שרוצה לקבל את המחיר הזול מוזמן לבצע רכישה באתר האינטרנט ולקבל את המחיר שמצויין. באינטרנט אין מוכרים, אין מלאי, אין חנות. ולא ממששים בחנות יש מוכרים ויש מלאי, וגם ניתן להתייעץ עם איש מקצוע חביב. לא כל דבר מתאים לכל אחד, ולכן אנו מנסים להגדיל את האפשרויות. לקחת את הטוב מכל אפשרות זה מעולה לצרכן, אבל לא הגיוני מבחינה מסחרית.
זלזול? בשום אופן לא מקובל, נבדוק, נברר ונתקן.
כולי תקווה שבפעם הבאה שתשתמש בשורותינו תצא עם חוויה חיובית.
בברכה פוטופילם
מוצר:
עדשה 10-20
שם:
רמי
תאריך:
17/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 3/2/2011 רכשתי מצלמה דיגיטלית מחנות באינטרנט בשם פוטו פילם שפרסמה את עצמה דרך האתר של זאפ. לחנות הוירטואלית יש בנוסף חנות רגילה ברחוב אלנבי 84, תל אביב. כשביררתי על פוטו פילם באתר של זאפ מצאתי שיש להם את התגובות והביקורות הכי טובות והציון הכי גבוהה מכל המתחרים שלהם. במועד הרכישה היו להם 300 תגובות חיוביות וציון 5 שזה הציון הגבוה והטוב ביותר שניתן ע"י זאפ לחנויות שמפרסמות באתר. כמו כן זאפ דירגו את פוטו פילם בקניה חכמה שזה נתן לי מימד נוסף של ביטחון בחנות. למרות שהמחיר של פוטו פילם עבור המצלמה לא היה הכי נמוך, בחרתי לרכוש מהם הודות לביקורות המצוינות והציון הגבוהה שהם קיבלו באתר זאפ. שילמתי עבור ההזמנה בכרטיס אשראי והוספתי 15 ₪ על מנת לקבל את המשלוח תוך שני ימי עסקים. יום למחרת התקשרו מהחנות והציעו לי להוסיף כרטיס זיכרון ותיק נשיאה למצלמה בעלות נוספת. הסכמתי להצעה. כשקיבלתי את ההזמנה, נדהמתי לגלות שאריזת המצלמה פתוחה וחסרים חלקים. המצלמה הייתה משומשת מטען הסוללה המקורי היה חסר ולכן נשלח לי מטען אוניברסאלי שמתאים לכל סוגי המצלמות. כמו כן תיק הנשיאה של המצלמה היה חסר גם כן. כמובן שכעסתי מאוד. התקשרתי יום למחרת לפוטו פילם ודיברתי עם בחור בשם דודו. סיפרתי לו את כל הסיפור ושאני מבקש להחזיר את המצלמה ולקבל מצלמה חדשה או לבטל את ההזמנה. דודו טען שכל המצלמות שהם מוכרים באים עם אריזות שנפתחו כיוון שהם צריכים להכניס את תעודת האחריות לתוך הקופסא. כיוון שלא היו לו במלאי מצלמות נוספות מהסוג שרכשתי, הוא ביקש ממני להמתין כשבוע ימים עד שתגיע סחורה עם מצלמות חדשות מהסוג אותו הזמנתי ואז הוא יתקשר אלי להודיע לי. הסכמתי לבקשה והוספתי שאם עד יום שלישי בשבוע הבא לא אקבל מהם מצלמה חדשה אזי אבטל את ההזמנה. שבוע עבר ודודו לא התקשר. יום למחרת, בתאריך 16/2/2011, יום רביעי, התקשרתי לפוטו פילם ואמרתי להם שאני מגיע לחנות להחזיר את המשלוח ולבטל את ההזמנה. נאמר לי שהחנות נסגרת בשעה שש בערב. אני עובד בחיפה ונאלצתי לנסוע לתל אביב בשעה שלוש אחה"צ על מנת להספיק להגיע לפני שהחנות נסגרת. כשהגעתי לחנות בתל אביב פגשתי את דודו והוא הפנה אותי לקופאית שאמרה לי שעל ביטול העסקה הם מחייבים אותי 5% מערך הקניה, שזה יצא 123.20 ₪ כיוון שחברת כרטיסי האשראי מחייבים אותם בסכום זה. ניסיתי להתנגד ואמרתי שזה לא בסדר ושאני מבטל את העסקה כיוון שהם שלחו לי מצלמה משומשת ושהיו חסרים חלקים, אך זה לא עזר ונתקלתי באטימות מצידה. היא המשיכה לטעון שאין לה ברירה והם לא אשמים שחברת כרטיסי האשראי מחייבים אותם ב 5% על ביטול עסקה ולכן אני חייב לשלם. לא נותרה לי ברירה אלה להסכים ולשלם את ה 5% הללו כיוון שראיתי שמכאן לא ניתן להתקדם. בסך הכול הפסדתי חצי יום עבודה + 123.20 ₪ דמי ביטול עסקה + 20 ₪ חניה. חמורה בעיני העובדה ששלחו לי מצלמה שחסרים בה חלקים ושניסו לרמות אותי ולשלוח לי חלקים חלופיים, לא מקוריים בלי לידע אותי בשום צורה. מה שנקרא שיטת מצליח. למזלי, הייתי ערני מספיק בשביל לזהות את התרמית ולדווח עליה בזמן. כמו כן אני בטוח שאם עשו את זה לי, אזי עשו את זה להרבה אנשים אחרים. בנוסף חמורה בעיני העובדה שסחטו אותי ודרשו ממני לשלם 5% מערך העסקה בגלל שביטלתי אותה. זה לא בסדר וכך לא צריך להתנהג ללקוחות. פוטו פילם נהגו לא ביושר בעסקה זו והסתירו ממני פרטים.
מוצר:
מצלמה דיגיטלית Poweshot G12
שם:
b
תאריך:
03/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ לכולם להימנע מלקנות בחנות זו! אין לי מושג מי כתב את הביקורות החיוביות שמפיעות פה על פוטופילם. לאחר כ 5 ימים אחרי הזמנת המוצר קיבלתי אימייל מהם שבו נאמר כי אני צריך להתקשר אליהם על מנת לאשר את ההזמנה אחרת היא לא תשלח. זה מאוד נראה תמוה בעיני וכבר חשבתי שחסר להם פרטים למשלוח. אך להפתעתי גיליתי כי כל מטרת השיחה היתה למכור לי מוצרים נלויים. במקום לשלוח במהירות האפשרית את המוצר, החנות בחרה לנסות ולדחוף לי מוצרים נוספים בטענה שהם "בסך הכול מעוניניים לעזור לי". לסיכום: ממש לא ממליץ לקנות בחנות שלא פועלת כראוי ומנסה למכור מוצרים נוספים בצורה מפוקפקת.
מוצר:
SANSA FUZE
שם:
tali וגורילה
תאריך:
25/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני לא יודעת מי מנהל החנות אבל לדעתי הוא צריך לדעת שהשירות שלכם מתחת לכל ביקורת. הייתי היום בחנות בשעה 14:30 והתאכזבתי מאוד מאחד המוכרים שטען שאין לכם את המצלמה הזו ורצה להציע לי עבור המצלמה שלי 200 ש"ח שהיא שווה בשוק היום 2000. הוא עשה ממני צחוק ואיבדתי את האמון שלי בכם כלקוחה מהסיבות כדלקמן: 1. הטעית צרכן באתר זאפ על מוצר שקיים 2. מוכרים שעושים צחוק מהלקוחות ומנסים לגנוב אותם בכסף ולא לקנות אותם באמון אני אישית לא הייתי חוזרת אליכם ונראה לי כי צרכנים אחרים צריכים לדעת מזה.אי לכ ,החלטתי לפרסם באתרים מסוימים על חווית ההתרשמות שלי מכם היום
מוצר:
מצלמה 450D
שם:
Roman
תאריך:
18/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות לקוחות גרוע ביותר שילמתי על מישלוח מיידי וקבר שבוע מחקה לתיק התקשרתי לשירות, ענלי מישוא שמשקר בפנים לא מובן מה הבדל בין משלוח בדואר רשום לבין משלוח מיידי מיידי אצלהם זה לפחות שבוע עדיף להזמין מסין או ארה"ב, אותו זמן עבל שרות יותר טוב ומחיר יותר זול
מוצר:
תיק למצלמה 5371
שם:
אלעד
תאריך:
25/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהאתר את ההארד דיסק הזה צויין בפירוש שיש שלוש שנים אחריות, אל תבדקו עכשיו כי כבר שינו את הדף Aלשנתיים!!! הגעתי לחנות לאסוף את המוצר כשבדקתי מה יש בשקית ראיתי משהו שונה ממה שראיתי שהסתכלתי בתמונות באינטרנט (למזלי) והבחנתי שרשום שנתיים אחריות וזה בכלל לא הדגם שהזמנתי ! עברו מספר דקות עד שהגיע נציגת האתר לחנות (יעל) והיא ניסתה להסביר לי שאין את הדגם הזה יותר ויש רק את הדגם החדש שזה מה ששמו לי בשקית ושאני צריך להודות ששידרגו לי את זה. לאחר ויכוחים (ואני חשבתי שהלקוח תמיד צודק) יעל פתחה את דף האינטרנט בחנות וראתה באמת שבדגם שאני הזמנתי יש שלוש שנים אחריות ולא שנתיים כמו בדגם שרצו לתת לי וגם ההבדל בין שני הדגמים הוא בדיוק שקל אחד. לאחר בדיקה במלאי הסתבר שיש את הדגם שהזמנתי אבל לא בצבע שהזמנתי, הסתפקתי בצבע שהיה ולקחתי. תוך כדי ההחלפה בקופה דאגה לאמר מספר פעמים שהיא לא מבינה למה אני לוקח את הדגם הישן שעולה שקל פחות עם שלוש שנים ולא את הדגם החדש שעולה שקל יותר עם שנתיים ולהסתלבט עם הקופאית עלי. הרגשתי ממש נבוך ויצאתי בהרגשה רעה מהחנות. כמו כן שהייתי שמה לפני שראיתי מה שמו לי בשקית הציעו לי לקנות נרתיק לשמירה על ההארד דיסק של חברה בשם lowepro שאני מכיר ואוהב אז קניתי אך לרוע מזלי שהגעתי הביתה גילתי שהוא לא מתאים להארד דיסק שלי בגודל... ממש שירות גרוע ומקצועויות עוד יותר, לפחות בנושא זה, כנראה הם צריכים להשאר בתחום הצילום. לא ממליץ בכלל אני עוד צריך להגיע עכשיו ולהזדכות על הנרתיק שעלה 79 ש"ח. עוד טרטור שחבל שקורה. אז לסיכום אמינות - גרוע שירות - גרוע מהירות - איסוף עצמי, לא רלוונטי. מחיר -היה השני הכי זול על זה נאמר על הזול משלמים ביוקר.
מוצר:
הארד דיסק נייד WDME5000
שם:
ליאורה
תאריך:
14/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
יחס גרוע ומשפיל.לא החזירו טלפונים,גבו 30 ש"ח יותר מהמסוכם ולא הסכימו להחזיר בטענה שאין אפשרות לזכות בויזה.בנוסף טרקו את הטלפון
מוצר:
כרטיס זיכרון 4 ג'יגה0
שם:
noit
תאריך:
09/09/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החלטתי להוסיף 15 ש"ח ע"מ לקבל את המוצר לאחר יום (עקב נסיעה לחו"ל) בניגוד ל-3 ימים בהזמנה רגילה לא לפני שווידתי בשירות הלקוחות של החנות שאכן המוצר יגיע אלי בזמן הדרוש. למחרת עדיין לא קיבלתי את המוצר וכשהתקשרתי האשה אמרה לי דברים אחרים לגמרי: המוצר רק יוצא יום אחרי ההזמנה בדואר רשום ויגיע אולי עוד יומיים שלושה בניגוד גמור למה שנאמר לי. כשאמרתי לה שאני צריכה אותו כי אני נוסעת לחו"ל ובגלל זה הוספתי את הכסף היא אמרה לי שאין לה מה לעשות.
תגובת החנות:
בזמן ההזמנה נדרש הלקוח לבחור בין מספר צורות משלוח: 1. אספקה של עד 14 ימי עסקים (ללא חיוב) 2. משלוח מיידי בדואר רשום (תוספת של 15 שח לחיוב) 3. משלוח בעזרת שליח (תוספת של 50 שח לחיוב)
נואית ביצעה את ההזמנה באתר האינטרנט שלנו ב-8.09 בשעה 16:17:41 ובחרה באפשרות השניה (משלוח מיידי בדואר רשום (תוספת של 15 שח לחיוב)) המוצר נשלח אליה ב-9.09 בדואר רשום . עד כאן העובדות !!! על שום מה הסיקה הגברת הנכבדה שהמשלוח אמור להגיע אליה למחרת ? (דואר רשום לוקח מספר ימים)
כמחווה של רצון טוב ופתרון לבעיה שנוצרה סיפקנו לנואית מכשיר נוסף (שכחה לציין זאת בתלונתה) לנואית נאחל נסיעה טובה ושנה טובה לכל בית ישראל
מוצר:
נגן מוזיקה sansaclip 8GB
שם:
עינת
תאריך:
11/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביקשתי מגדיל טווח וי פי. המוכר הציג בפני שתי אופציות, וביקש ממני לבחור אחת באופן שרירותי. שאלתי מה ההבדל ביניהן, הוא לא ידע. שאלתי האם יש מוכר אחר שכן יודע, הפנה אותי למוכר אחר שידע להגיד שאופציה אחת חזקה מהשניה. איך זה עובד ולאן זה מתחבר שאלתי- אז הוא הפנה אותי למספר טלפון של החברה המייצרת שמופיע על הקופסא כדי לשאול אותם את השאלות הללו....... ניסיתי להבין עם המוכר איך הם מוכרים מוצרים שהם לא יודעים איך משתמשים בהם. תגובתו הייתה: גם את לא יודעת.(!!!!) בהחלט מעדיפה לשלם קצת יותר לרשת חנויות שנותנת שירות ויודעת מהם המוצרים הנמכרים מאשר לחנות פרטית שבה למוכרים אין מושג מהם המוצרים שנמצאים על מדפי החנות ואין שום רצון להדריך את הצרכן.
מוצר:
מגדיל טווח ויפי Abcd
שם:
Yamit
תאריך:
26/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא יודעת לומר , עדיין לא קיבלתי את המוצר וכשניסיתי להתקשר לטלפון של החנות לא היה מענה
מוצר:
נגן MP3/MP4 sdmx26-008
שם:
Ori
תאריך:
02/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלחו לי אוזניות לפלאפון שביקשתי ואפילו רשמתי את הדגם של הפלאפון שלי ובסוף מה נשלח? אוזניות עם חיבור לא נכון לפלאפון שלי שכתבתי מפורשות מהו. קיצר בשירות עצמו במקום לעזור לי העבירו אותי מאדם לאדם ובסוף מסתבר שהאוזניות הקטנות יותר (מבחינת החיבור) כלל לא קיימות במלאי. מה שייצר בלאגן כי במקום לא לשלוח בכלל את האוזניות ולהימנע מכל התהליך הזה, עכשיו אני צריך להחזיר הכל בחבילה ולקבל החזר כספי... שירות נוראי
מוצר:
אוזניות נוקיה
שם:
E
תאריך:
19/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא קיבלתי את המוצר מכיון שהמוצר לא היה במלאי ולפי דברי החנות הספק לא מיבא אותו יותר. לא התקשרו אלי מהחנות, לא הסבירו לי את המצב. היתי צריך להתקשר לבד ולברר מה קורה עם ההזמנה שלי אחרי יותר משבוע המתנה. סתם בזבזתי זמן על הזמנה בחנות זה. יתר על כך, לא הוצע שום פיצוי, ולא כמו שמקובל בחנויות נורמליות, להציע דגם חילופי באותו מחיר. אני מאוד מעכזב מהחנות ולא מתכוון לקנות שם יותר.
מוצר:
נתב אלחוטי TLWR842N
שם:
Zion
תאריך:
30/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי את המחיר היה 99 ש"ח אתמול באתר האינטרנט שלהם. שלחתי את חבר שלי לקנות היום בבוקר. הם שינו את המחיר ל 106 ש"ח. אם חנות רק משנה את המחירים בתדירות גבוהה, זה לא סימן טוב ...
פגשתי בחור מקסים בשם זאב אשר טיפל בי בסבלנות ומקצועיות. היה נהדר. רכשתי עדשה, חצובה ומיקרופון למצלה הדיגיטלית.
לצערי החוויה הנהדרת נהרסה בשל כך שהמיקרופון שלקחתי עשה רעשים (Hum) ואי אפשר היה להחזיר אותו (הוא היה באריזה מקורית, כמו חדש בדיוק - הוא עבר נסיון של 5 דקות בלבד).
למרות שעברו כ - 4 ימים מתאריך הרכישה, עשו לי הרבה בעיות להחזיר את המוצר. בסוף החליטו לזכות אותי במחיר, פחות 10 אחוזים (כאילו דמי סליקה).
ברור לכל בר דעת שדמי הסליקה הם כ - 3 אחוזים והם מוחזרים לעסק אם יש ביטול עסקה. בנוסף הפקידה בקופה הייתה אגרסיבית ולא נעימה בפעמיים שהייתי שם.
חבל שחנות כל כך וותיקה ושנחשבת לרצינית מעסיקה אנשים ממורמרים שיעבדו מול לקוחות ובנוסף צריכה לקחת 15 ש"ח סתם, על כלום.
זה מעיד על קטנוניות, שירות לקוחות לקוי, וחוסר ראיה עסקית וחבל.
אני מציע ללקוחות (במיוחד בתחום הצילום שכנראה שכיום יש בעיה עם חנויות בתחום זה בארץ) לבדוק היטב את המוצר, לקרוא עליו ואפילו לנסות אותו לפני הרכישה כי כיום החנויות מייבאות בעצמן את המוצרים שלהן ולכן לא מעוניינות לתת עליהם שירות כי זה הפסד ישיר עבורן.
עדיין, חשוב לציין שמאוד נהניתי מהשירות האדיב והאיכותי של זאב שהוא זה שמציל את החנות ברמת המקצועיות והשירות.
תגובת החנות:
פוטופילם הינה חנות בעלת ידע רב שנוסדה בשנת 1933 וידועה כחנות מקצועית ואמינה, אנו משרתים אלפי לקוחות מדי שנה ועושים כל מאמץ לתת שירות הגון ואדיב לשביעות רצון כל הלקוחות. לדאבוננו לעיתים ישנם לקוחות שלמרות כל המאמצים לרצות אותם ימצאו דבר כזה או אחר להתלונן עליו.
מדובר בלקוח שרכש מיקרופון מעולה מתוצרת HAMA גרמניה ,שכמותו נמכרו בכמויות גדולות ללא שום תלונה מצד הלקוחות ובמשך זמן ממושך. ידוע לנו שהלקוחות היו מרוצים מהמוצר.
לאור בקשתו של הלקוח להחזיר את המוצר, החלטנו להיענות לבקשה ולהחזיר את המוצר למרות שעבר שימוש כזה או אחר מצד הלקוח. ולאחר שהסוללה המקורית של המוצר הוצאה מאריזתה.
למרות שהמוצר נפתח ונעשה בו שימוש, החלטנו להיענות לבקשתו של הלקוח להחזיר לו את התמורה בניכוי 15 שח מהעלות המקורית
*בדיקה של איש מקצועי נמצא כי המוצר תקין לחלוטין
אנו בפוטופילם נעשה כל מאמץ לתת את מיטב השירות האדיב והמקצועי לקהל לקוחותינו כפי שעשינו כבר 80 שנה
בברכה צוות פוטופילם
מוצר:
מיקרופון lm-09
שם:
ilan2525
תאריך:
01/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה היתה נוחה ומהירה . זו לא הפעם הראשונה שאני קונה מוצר בחנות זו , והייתי מרוצה מרמת השרות ומהמוצרים . אבל , הפעם קיבלתי אוזניות שהיו אמורות להיות חדשות באריזה פתוחה וסגורה מחדש ע"י סיכות שדכן . התאכזבתי מאד . זו חנות שבעיני נחשבה לאמינה וטובה אולם היא שולחת אריזות פתוחות .
מוצר:
אוזניות zx100
שם:
גל
תאריך:
01/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חבל מאד שהחנות מפרסמת מוצר שבכלל לא קיים לה במלאי, מעכבת את מתן ההזמנה בכמה ימים, ואז מנסה למכור משהו אחר במקום. זה לא שירות, זה שיטת מצליח...
תגובת החנות:
המוצר שהזמינה הלקוחה קיים במלאי, אמנם לא בשחור כמו שרצתה אבל קיים במבחר צבעים שונים צר לי שלא הצלחנו לספק את הצבע הרצוי
מוצר:
כונן חיצוני WD
שם:
רז
תאריך:
15/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחרי המון התלבטויות על מאיפה לקנות את המצלמה שרציתי (canon 600d), החלטתי אחרי ששמעתי ביקורות ובמיוחד אחרי שראיתי את המחיר הזול בזאפ לגשת ראשון לחנות "פוטופילם" ברח' אלנבי בתל אביב. כאמור, המחיר באתר עמד על 2500ש"ח, שהוא המחיר הזול ביותר שראיתי. 5 דקות לאחר שהגעתי לחנות, נלהב מכך שהרגע זה הרגע בו אני מתחיל להנות מהמצלמה החדשה שלי, כבר הספיקה לרדת לי ההתלהבות. המוכר, שאינני יודע כמה זמן עובד הוא בחנות אך לפי השערתי מספיק זמן כדי שהשתן יעלה לו לראש ויגרום לו להתנהג כמלך שעובד בחברה מצליחה ולא כמוכר עם יחסי אנוש ממוצעים, הביא לי מחיר אחר לגמרי משהיה באתר!! (בסדר גודל של יותר מ600 ש"ח ממה שמופיע באתר). כששאלתי למה, וכששנכנסתי לזאפ מולו דרך האייפון להראות לו את הסיבה שהגעתי דווקא אליו, טענתו הייתה "דרך האתר זה עם משלוח, ופה אתה קונה עם הסבר. זאפ זה כולה עיתון, לא מענין אותי מה הם אומרים". יכול מאוד להיות שהיתי באיזשהו שלב משתכנע אחרי הטיעונים שלו שהם הכי זולים בארץ ושכולם חוזרים אליו אח"כ עם "הזנב בין הרגליים" (לטענתו), אבל היחס הנורא והמזוויע גרם לי לרצות לצאת מהחנות כמה שיותר מהר, שגם אם יציע לי את המצלמה ב100 ש"ח לא היתי לוקח רק בגלל הזלזול והשיטת מכירה המגעילה הזאת. יצאתי מהחנות מאוכזב. אינני יודע איך זה עובד אצלם עם הזמנות באינטרנט וכו', אבל לחנות באלנבי אני כבר לא אחזור.
מוצר:
600d מצלמה
שם:
yigaal
תאריך:
09/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המישלוח מהיר. המוצר עצמו לא עומד במיפרט. בשירות לקוחות נותנים רק אפשרות למישלוח חזרה (על חשבוני). מאחר והמוצר עולה רק 63 ש"ח, לא כדאי לי. החסנתי את המוצר בבוידם.