טיפלה בי בחורה בשם תמר נציגה נדיבה ושרותית אומנם לא קיבלתי את המוצר עדין .
מוצר:
פינת ישיבה
שם:
sapir1234512
תאריך:
07/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סט ישיבה למרפסת במסגרת מבצע שבקניית סט מקבלים ערסל בתוספת של 200 ש"ח. ההזמנה של הסט סופקה בזמן אולם ללא הערסל. לאחר מספר פניות בעניין הגעתי לנציגה מקסימה ושירותית בשם תמר שמיד טיפלה בי ואישרה לי מידית תוך כדי השיחה את רכישת הערסל בהתאם לזכאות המבצע. כעת נותר רק לחכות לקבלת הערסל.
מוצר:
הוואי קפה
שם:
Sarit
תאריך:
25/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין של תמר! היא פשוט מדהימה. שירותית, תקתקנית ונעימה (אפילו שהכלבה שלי נבחה ברקע...) עזרה לי בסבלנות ובנחת למרות שחפרתי לה עד שהחלטתי
מוצר:
פינת ישיבה כריסטינה תלת
שם:
Michal
תאריך:
23/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פניתי לשירות לקוחות והשרות שקיבלתי היה מעל ומעבר ! בחורה מקסימה, מקסימה בשם תמר, עשתה מאמצים רבים לעזור לי לרכוש את הסט המתאים לי - באמת מעל ומעבר. בנוסף למקצועיות הרבה שהפגינה, גם היחס האנושי והלבבי שלה הפך את הקניה לחוויה נעימה. תודה רבה על חווית קניה נהדרת , תודה לתמר:)
מוצר:
ריהוט גן - דגם המילטון
שם:
fazaavi
תאריך:
11/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביקרנו בסניף באזור התעשייה הצפוני בלוד, קיבלה אותנה מוכרת סופר נחמדה בשם תמר , עזרה לנו מאוד בתהליך הקנייה והפגינה ידע רב מה שעזר לנו בסופו של דבר לבחור הרבה פריטים , וגם יצאנו מרוצים מההנחות שקיבלנו , בקיצור מומלץ בחום.
מוצר:
ריהוט גן
שם:
rmon18
תאריך:
10/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אמנם לא קיבלתי עדיין את המוצר אבל קיבלתי שירות מתמר והיא הייתה נחמדה ואדיבה מאוד..מקווה שגם המוצר יהיה ברמה גבוהה
מוצר:
סטאי פינה זוגית
שם:
Baruch
תאריך:
06/05/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אז אתם בטח שואלים למה הציון גבוה? זה גם אותי הפתיע נתחיל בהתחלה לפני כ100 ימים רכשתי מטבח חוץ טלפונית מהסניף בלוד המוכרת שליוותה אותי הייתה מאד אדיבה וכך גם מנהל החנות לאחר כיומיים שלושה נשלחה אליי פטריית חימום כמתנה על ביצוע העסקה 6990 ש"ח. משם העסק הלך והסתבך חיכיתי בסבלנות וכמה ימים לפני תום 90 הימים התקשרתי כדי לדעת מתי יתאמו איתי את המשלוח הנציג מסר לי שהנה אוטוטו המשלוח כבר בארץ ויתאמו איתי, בקיצור לא! אף אחד לא טרח לתאם אין מענה טלפוני וכל הניסיונות להשיג את הסניף או את שירות הלקוחות לא צלחו מדובר בעשרות ניסיונות. מה עשה עבדכם הנאמן תחמון קטן...השארתי פרטים באתר שאני מעוניין לרכוש מטבח חוץ ותקשיבו איזה קטע תוך שעה חזר אליי נציג מהסניף בשרון את האמת בחור נחמד ממנו הבנתי שנרכשו המון מטבחי חוץ זה עדיין לא מסביר למה השירות כל כך גרוע . אקח אותכם לסוף הסיפור לאחר שכשלו כל הניסיונות פשוט נסעתי לסניף בלוד והכרחתי את המוכרות לתאם לי באותו הרגע את קבלת המטבח. וכך גם נעשה, מיותר לציין שהסבר פנים בחנות לא היה משהו. לאחר כמה ימים כפי שהוסכם קבלתי את המטבח השליח היה אדיב וקבל טיפ שמן .עוד לא השתמשתי במטבח אבל יכול להגיד שהוא בדיוק מה שדמיינתי וכל החלקים הגיעו כשורה ותקינים . ממליץ למי שקונה אם רכשת מוצר הבטיחו 100 ימים-90 ימים עובדה הגיע הדרך לשם בעייתית עקב שירות לקוחות גרוע. ואם מנהלי גלאור קוראים את הביקורת קחו לתשומת לבכם הציון יכל להיות בקלות מצויין מעט השקעה ותשומת לב לא משהו מיוחד .
מוצר:
מטבח גן פלטיניום
שם:
נווה השיש
תאריך:
03/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ מאוד יש מבחר מטורף תמר עזרה לי מאוד גם במחיר בלקדם את ההזמנה. וגם בבחירת המוצר שירות ברמה מאוד גבוהה
מוצר:
פינת ישיבה כורסת טלוויזיה
שם:
Daniel
תאריך:
06/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שולחן וכיסאות לגינה.
חיסרון: הכיסאות הגיעו שרוטים. השולחן הגיע שרוט ופגום ברמת הרכבה שנעשת במפעל. נעלצתי לאלתר על מנת להרכיבו. יתרון: המחיר היה הנמוך בין כל החנויות.
תגובת החנות:
הלקוח קיבל שולחן תקין אשר נפגם עקב הרכבה לקויה
בכל אופן ולפנים משורת הדין ועקב כך שהחברה שומרת על רמת שירות הגבוהה בשוק בוצעה החלפה של המוצר לחדש
מוצר:
שולחן ביסטרו מרובע 2 כיסאות ראטן
שם:
דניאל
תאריך:
06/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
שורה תחתונה: לא להתקרב.
ראשית, תודה לאורן על העזרה בקבלת המטבח – אחרי חמישה וחצי חודשי המתנה, זה בהחלט לא מובן מאליו. מצאתי את המספר הישיר שלו לאחר שכמעט ביצעתי הכחשת עסקה על כשל תמורה.
לצערי, זו גם הנקודה היחידה בחוויה שהרגישה חיובית. חשוב לי לשתף בתחושת האכזבה העמוקה מההתנהלות הכוללת של "גל אור ריהוט גן".
המטבח הגיע עם פגיעות נראות לעין, וללא סימון או מספור על החלקים (למעט הרגליים) – מה שהפך את ההרכבה למסובכת ומייאשת. השירות דרך הוואטסאפ היה לא מקצועי ומתסכל עד כדי שאפשר להגיד שלא היה בכלל.
צוות המכירות אולי מרשים – אבל רק בכל הקשור לגביית כסף. מהרגע שהעסקה נסגרה, נשארתי לבד מול בעיות וללא תמיכה.
אפילו בתיאום האספקה הייתה זלזול. סוכם על יום חמישי, והמטבח פשוט הופיע ביום שלישי – כשלא הייתי בבית. ניסיתי להבין למה זה קורה – ולא קיבלתי שום תגובה. האמת רק רציתי לקבל את המוצר ולסיים את העינוי הזה, במקום לסמוך עליהם שיגיעו ביום אחר.
לצערי, זו חוויה שלא הייתי מאחל לאף אחד. פגשתי לקוחות נוספים שהתלוננו על אותו דפוס של שירות בעייתי ואספקה מאוחרת – וזה רק חיזק את תחושת חוסר האמון.
אני אישית לא אפנה אליכם שוב, ולא אמליץ עליכם לאף אחד מהסביבה שלי. אני כותב את התגובה על החוויה שעברתי, כדי למנוע מאחרים לעבור את אותו דבר.
בסופו של דבר, הוכחתם שמה שנראה זול – עלול לעלות ביוקר.
תגובת החנות:
היי דניאל, צר לי לשמוע שזו חווית הקניה שלך, אשמח שתציין פרטי התקשרות ואצור עמך קשר בהקדם, גלאור
מוצר:
מטבח חוץ
שם:
faraj2013m
תאריך:
05/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות הכי גרוע שיש לא עומדים באספקה ושירות נציג לא אדיבים וחוצפנים , בחיים לא נתקלתי בשירות רמה מתחת לאפס , לא ממליץ לאף אחד ליפול בשירות זה
מוצר:
כורסת טלוויזיה
שם:
Lin
תאריך:
03/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לצערנו מאכזב מאוד!! אני ובן זוגי הזמנו פינת אוכל דה וינצ'י וסל כביסה במבוק מהאתר. תחילה היה נראה שהשירות יהיה מהיר כיוון שאחרי שבועיים כבר תיאמו מולנו תאריך אספקה, רק ששינו לנו שלוש פעמים את התאריך מבלי לוודא איתנו שזה מתאים לנו, ואז כשהשליח הגיע, הוא הביא רק את הסל כביסה בלי לדעת מה קורה עם ההזמנה של הפינת אוכל. ניסינו פעמים רבות ליצור קשר עם שירות לקוחות דרך הוואטסאפ, אך הם עונים לעיתים באיחור של יום/כמה ימים אפילו, אם בכלל... כשכבר כן מצליחים להשיג מישהו, כל פעם קיבלנו תשובה אחרת. פעם גילינו שהפינת אוכל בכלל אזלה מהמלאי, פעם אחרת היא פשוט מגיעה באיחור ובמקרה אחר הובטח שיגיע עד סוף ספטמבר. בסוף לאחר מעל שלושה חודשי המתנה, בחרנו לבטל את ההזמנה בתחושה שהיא גם ככה כנראה כבר לא תגיע. חבל, כנראה דרופשיפינג זול מסין ואנחנו ממש לא נמליץ לאף אחד למרות המחירים הזולים
מוצר:
פינת אוכל דה וינצ'י
שם:
יוני
תאריך:
31/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
מוצרים ברמה נמוכה, שירות גרוע עוד יותר. מומלץ להתרחק.
רכשנו 2 ארונות מקלחת (ההרכבה עצמית), אחד הגיע עם חלקים לא טובים והשני עם חוברת הרכבה עם טעויות. החזרנו את הארונות, ואנחנו כבר חודשיים ממתינים להחזר הכספי שהיה אמור להגיע תוך 14 ימי עסקים. לבינתיים סיוט לתפוס אותם בטלפון או בווטסאפ. כבר 3 פעמים אמרו לנו שהועבר להנהלת חשבונות ותוך 14 ימי עסקים נראה את הזיכוי.
תגובת החנות:
היי יוני בוקר טוב, אשמח לפרטי התקשרות על מנת לבדוק את עניין הזיכוי, גלאור
מוצר:
ארונות
שם:
liorak0611
תאריך:
22/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אם היה אפשר לרשום 0 הייתי רושמת הזמנתי מטבח חוץ 5 מבערים ב11.12.24 שירות מזעזע כמה רמות מתחת ל0 לוקחים כסף מתחייבים על הספקה עד 90 ימי עסקים אחרי 90 ימי עסקים כותבים עוד 45 בכתב קטן ולבסוף אחרי 7 חודשים ענה לי בחור שנתן את הטלפון האישי שלו , החליף לי את המטבח חוץ למטבח אחר באישור שלי וכשהגיע המטבח ופיניתי זמן להרכיב אותו , הוא הגיע בלי 8 הגלגלים , פניתי לבחור ישירות שיספקו לי גלגלים ויבואו להרכיב , כמובן שעבר כבר שבוע , אף אחד לא יצר איתי קשר לגבי התקנה .
תגובת החנות:
היי ליאורה בוקר טוב, אני מבינה שאת מרגישה שלא קיבלת את מה שציפית וחשוב לנו לשמוע על כך. אציין כי בהזמנתך רכשת מטבח ב90 ימי עסקים דרך האתר שלנו ובתקנון מופיע כי לחברה שמורה הזכות לגרייס של 45 ימי עסקים נוספים, בנוסף המוצרים אצלנו עוברים בקרה אך לעיתים יש תקלות מסוימות שלא בשליטתנו , פנית אלינו לגבי החוסר של הגלגלים והעניין טופל בזמן אספקה סביר. עשינו את מירב המאמצים כדי לספק לך שירות מקצועי ואיכותי ואנחנו תמיד שואפים להשתפר, תודה שהסבת לתשומת לבנו. נלמד מזה.
מוצר:
מטבח חוץ קלאסיק שחור - אספקה עד 90 ימי עבודה
שם:
wunshilan
תאריך:
21/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חבל שאין אפשרות לתת דרוג מתחת לכוכב אחד. רכשנו מוצר שהתברר כפגום ובלתי שמיש לאחר ההרכבה. פנינו מספר רב של פעמים כולל תמונות לשירות הלקוחות, ולא קבלנו כל מענה טלפוני מנציג כפי שבקשנו. בווטסאפ אין כל תגובה והתיחסות. מוכרים מוצרים פגומים ואין מענה או פתרון ללקוח. לברוח כמו מאש!!!
תגובת החנות:
שלום, תודה ששיתפת אותנו בתחושתך, נשמח שתשלח לנו את התמונות לווצאפ 050-3346578 ונשמח לטפל
מוצר:
WR5322
שם:
קלידלית-לימודי פסנתר קלאסיים
תאריך:
08/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כורסת טלוויזיה, אמנם רק לפני 40 ימי עבודה כשהם מתחייבים ל45,(גם כן, מי ישמע אני גרה בויטנאם) וכבר יומיים שהם מתעלמים מהודעות או "נציג מטעמנו יחזור אליך" בשתיים אבל כמה נוח שבחמש וחצי כבר אין עובדים אז אף אחד לא מדבר איתי. לא ברור אם לפתוח בהליך או שמתישהו, איכשהו, אקבל את הכורסה שלא עלתה 200 ש"ח. מביך, מרתיח ומבזבז את הזמן
תגובת החנות:
שלום דלית, תודה על המשוב שהעברת לנו, אנו מצרים לשמוע כי חוויתך לא תאמה את ציפיותך למרות שהענקנו את השירות באופן המקצועי והמיטבי ביותר. בבדיקה במערכת רכשת כורסת טלוויזיה ב22/5 בהתחייבות לזמן אספקה של 45 ימי עסקים וקיבלת את המוצר ב20/7. נשמח לראותך שוב כדי להעניק לך חוויה טובה יותר.
מוצר:
כורסת טלויזיה pro
שם:
אלה
תאריך:
02/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מטבח חוץ ב 09.11.24 דרך האתר ועדיין לא סיפקו לי אותו. אספקה תוך 90 ימי עסקים. 90 ימי עסקים עברו מזמן. כשסוף- סוף הצלחתי לדבר עם שירות לקוחות אמרו לי שבהזמנה אונליין התכן עיכוב 45 ימי עסקים וזה רשום בחוזה. נכון, רשום. חיכיתי בסובלנות. 45 ימי עסקים גם עברו מזמן. שירות לקוחות לא נותן תשובות ברורות, אם בכלל. שוקלת לקחת עורך דין
תגובת החנות:
שלום אלה, אנו מתנצלים על העיכוב באספקה. העיכוב נגרם בשל עיכובים לוגיסטיים מחו"ל ומיד כשהבנו שיש חריגה באספקה פעלנו להחליף את המטבח למטבח אחר אשר במלאי זמין כמובן באישורך. אנו מעריכים את סבלנותך וכמחווה על כך קיבלת מאיתנו טאבון פיצה ללא עלות.נשמח לראותך ברכישותייך הבאות, גלאור
מוצר:
מטבח חוץ קלאסיק שחור - אספקה עד 90 ימי עבודה 1
שם:
אליהו
תאריך:
18/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
45 ימי אספקה הפכו ל- 90 ימים. מענה טלפוני לאחר המתנה של שעה שמבטיחים לחזור ללקוח, ולא חוזרים. מענה ווטס אפ שלא מתפקד. לא מתקבל שום פיצוי או סליחה. פשוט לקנות מחנות שמתחייבת למועד אספקה קצר. גם צבע המוצר לא תואם את המודעה.
תגובת החנות:
שלום אליהו, רכשת כורסת טלוויזיה ב8/3/25 באספקה של 60 ימי עסקים, לפי בדיקה במערכת הכורסא סופקה ב18/6/25, תודה על ההבנה והסבלנות
מוצר:
כורסת טלויזיה
שם:
Nikita
תאריך:
17/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
7 חודשים עברו מאז שהזמנתי מטבח חוץ, אין מענה בשום ערוץ תקשורת. נלקח עורך דין לעניין.
תגובת החנות:
היי סופיה , אני מצטערת לשמוע שהשירות לא עמד בציפיות שלך. אני רואה במערכת כי קיבלת את המטבח וכפיצוי סיפקנו לך מתנה בשווי 400 ש"ח. נשמח לראותך ברכישותיך הבאות, גלאור
מוצר:
מטהח גן 5 מבערים
שם:
Hydre
תאריך:
25/05/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לא שולחים ההזמנה אחר כ20 ימים, בלי להגיד כלום. פשוט גזלנים. ההזמנה היתה אמורה להגיע לפני 5 ימים, ועדיין רשומה כ"הזמנה בהכנה". שקר.
מוצר:
בריכה לילדים 57135 intex
שם:
שמעון
תאריך:
20/05/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע!!! ב-.23.2.25 רכשנו מטבח חוץ, שילמנו את כל הסכום הנדרש. מתחילת חודש מאי אנו מנסים להשיגם כדי לתאם אספקה (כפי שקבענו בעת הרכישה). אין דרך להשיגם: לא דרך שירות הלקוחות, לא דרך הסניפים, לא דרך השארת הודעות באתר וגם לא במס׳ הוואצאפ המפורסם באתר... קראנו ביקורות והבנו שאנו לא היחידים באותו מצב.... בקיצור ממליצה בכל פה לא לרכוש מהם!!!
מוצר:
מטבח חוץ
שם:
davidpel
תאריך:
27/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ארון נעליים לבן 3 מגירות מבהצדעה וזו החוויה והמשוב שרשמתי לsms על השירות: הזמנה בוצע בפברואר!! לא אני או "בהצדעה" הצלחנו ליצור איתכם קשר עד שבוע שעבר שלראשונה קיבלתי אפשרות תיאום מסירה שהוא אך ורק יום ראשון בשעות עבודה!!
ביזיון שירות נוראי כי אין מענה טלפוני חיי רק בוט שלא עוזר ומשלוח שאני מזכיר הגיע היום בסוף אפריל כשהוזמן בפברןאר.
הזמנה מסין באה מהר יותר ויש מענה מיידי בהודעות עי בן אנוש.
המוצר עצמו - בסיסי ומדוייק כמו בתיאור. הרכבה יחסית למי שיש ראיה מרחבית. בדיוק מה שהזמנתי.
מוצר:
ארון נעליים 3 דלתות
שם:
חושן עזרא
תאריך:
24/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
מוצרים שלא שווים יותר מ 300 שקל ולכו תחפשו אותפ שתירצו להחזיר מוצר שירות מזעזע
מוצר:
כיסא נדנדה בוניטה בז
שם:
קארין
תאריך:
17/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כורסאת טלויזיה בדצמבר שלא הגיעה
תשלום נגבה במעמד הרכישה.
פעמיים אמרו לי הגיע ויתאמו אספקה וחזרו בהם עם הארכת זמן דמיונית, עוד 14 ימי עסקים וכו'. מענה הזוי
היום לא איתרו את הזמנתי בכלל אחרי התעקשות מצאו מחדש ונאמר יגיע עוד...
קיצר להתרחק ממש!!
לחכות 4 חודשים לכורסא זה לא זמן סביר גם בזמן מלחמה לדבריהם!!
מוצר:
כורסאת טלויזיה
שם:
sebastian
תאריך:
06/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות נמוך כל כך. הזמנתי מנגל לפני יותר מ3 חודשים, יש חלקים שהיו חסרים כבר יותר מ3 חודשים שאני מחכה להם. פעמיים חיכיתי לשליח לחלקים, בפעם הראשונה לא בא ובפעם השנייה הגיע עד אליי ושם לב שלא הביא את החלקים למנגל. אני רודף אחריהם והם לא חוזרים אליי למרות שהבטיחו. לא יודע לגבי טיב המוצרים אבל השירות ממש ממש לא טוב.