קניתי את המוצר לפני מספר חודשים, שבועים המכשיר עבד באופן סביר,יום אחד חזרנו הביתה ומצאנו את המכשיר לא תקין, התברר שבזמן העבדה הוא נתן מכה לשולחן קטן שעמד בסלון והפיל כוס מפלסטיק עם מעט מים. מיד לקחתי אותו למעבדה וסיפרתי את המקרה, בדקו את המכשיר והחזירו לי אותו אך לאחר חודש השואב הפסיק לעבוד בכלל, במעבדה עמרו לנו שמים חדרו לתוך המכשיר(למרות שאחרי המכרה עם כוס פלסטיק מאוד נזהרנו ממגע עם מים. התיקון יעלה מעל 1100 ש"ח ( המכשיר עלה 3200) ואין אחריות על קורוזיה, ניסיתנו להסביר שלפי הפרסום הרובוט עמור לעבוד לבד בבית ללא השגחה, אך התברר שמכשיר עדין מאוד, לא מסוגל לעבוד ללא השגחה. ממש לא ממליץ על השואב הבק הזה.
מוצר:
iRobot Roomba 780 780
שם:
LGoykh
תאריך:
10/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את IROBOT E5 . המכשיר היה עם בלאי, לא התחבר לWIFI , הינו צריכים להתווקח עם מנהל החנות, עם אחראית של שירות לקוחות איזורי על מנת שיחליפו לשואב חדש, ושלא ניקח את המכשיר מהטיפול במעבדה כאשר המכשיר בן חודש ומהתחלה היתה בעיה של התחברות. לא נראה לי שאקנה עוד משהו של iROBOT
מוצר:
irobot E5
שם:
אולג
תאריך:
13/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות מזעזע! אין מענה טלפוני. כפי שנאמר כאן, השיחות מועברות לחברת שרות קבלת הודעות חיצונית גם בשעות העבודה. כמובן, אף אחד לא טורח לחזור ללקוח. חסר תיאום מוחלט עם חברת שליחויות ( חברת "Buzzr") ששרותיה בכלל מתחת לכל ביקורת (המשלוח נדחה פעמיים: בפעם הראשונה עקב טעות בתיאום המשלוח ופעם השניה השליח פשוט הודיע כי הוא נורא עייף ומבקש לדחות את המשלוח למועד אחר !!!). לסיכום: יחס אינו מכובד אשר גובל בזלזול משש ובזבוז זמן אדיר (וכל זה עוד לפני קבלת המוצר !)
מוצר:
שוטף רצפה רובוטי irobot 450 irobot 450
שם:
sarieloshri
תאריך:
31/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מוכר באילת בקניון מול הים, לא דיבר אמת על היכולות של המכשיר, עשה הכול כדי שנקנה, שירות גרוע, מכשיר גרוע, נשלח לתיקון לאחר שבוע וחצי, במעבדה היה חודש וחצי ולאחר חודש וחצי טענו ששכחנו להוריד מדבקה, לאחר קבלת המכשיר כל התקלות שהיו נשארו, לא שוטף כמו שצריך, משאיר סימנים, לא שואב כמו שצריך שיחה נוספת על השירות אמרו לי להביא שוב את המכשיר לתיקון לאחר שהי חודש וחצי שם אז שאלתי מה יהיה שונה אמרו אין לנו מה לעשות אם אתה רוצה תבוא בעצמך, הגעתי לסניף ביהוד ורק אחרי חצי שעה הסכימו להחזיר לי את הכסף על המכשיר, מה שביקשתי מתחילת התקלות שהבנתי שאלה תקלות קבועות במכשיר .
מוצר:
iRobot Roomba Combo 505 Plus
שם:
emtanes
תאריך:
16/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אין מענה טלפוני. וגם אם עונים לך אחרי עשרות ניסיונות לא תקבל תשובה מספקת. שלמתי כסף ואין עם מי לדבר לגבי משלוח
מוצר:
irobot e5
שם:
JB
תאריך:
12/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שהמוכר בחנות אמר לי שאפשר להחזיר את המכשיר אחרי שימוש סביר, באתי להחזיר ואמרו לי שלא. המוכר פשוט שיקר, לא יודע למה. הרובוט ארס לי את השטיח, לא יעיל לבית גדול, נשאר תקוע במקום שכבר נקי ועובר עליו שוב ושוב, מתנגש עם כל הרהיטים וסביר להניח שאחרי כמה פעמים של מקות גם יגרום לנזק לרהיטים. אני אוהב טכנולוגיה וחדשנות אבל מעדיף לרכוש את הרובוט הזה כאשר אהיה בבית יותר קטן. פשוט זה לא יעיל לעשות חדר וחצי בשעה וחצי כאשר החדרים לא מלוכלכים במיוחד (שיש). גם לא מגיע למקומות מסויימים. וכנראה צריך שהקליטה של הרשת תהיה 100% בכל הבית,אם לא, הו לא עובד. במקרה שלי קר יהיה שווה אם אני מוותר על ניקיון חדרים מסויימים, קונה בוסטר של רשת הוויי פי, מוריד את השטיחים ומזיז את הרהיטים....אבל לא אעשה זאת
מוצר:
רומבה 966
שם:
Roni
תאריך:
29/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא ניתן להשיג את היבואן / שירות לקוחות טלפונית. מופנים לחברת שרות קבלת הודעות חיצונית בכל שעות היממה כולל בשעות העבודה. אין עם מי לדבר!! לא חוזרים.!
תגובת החנות:
ראשית, אנו מתנצלים על תחושת הלקוח , חשוב לנו להסביר כי בתקופה זו לפני החגים הננו נמצאים בעומס פניות רב אך חוזרים לכל לקוח תוך שני ימי עסקים. נשמח לפרטי הקשר של הלקוח בכדי ליצור עמו קשר עוד היום לפתרון בעיותיו.
מוצר:
שואב אבק רובוטי 870
שם:
ש
תאריך:
12/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ניסיתי לקנות את המוצר iRobot 770. אתר החברה קבל את ההזמנה שלי כולל פרטים מלאים של כרטיס האשראי. אולם, בסוף התהליך, דחה את הרכישה - ללא הסבר. ניסיתי עוד פעמיים - כנ"ל. פניתי לטלפון של הספק. קבלתי מענה של חברת מזכירות אלקטרונית שרשמה את פנייתי. חזרו אלי מהחנות. ההסבר לכך שהכרטיס שלי לא עבר היה שהאתר שלהם עדין לא גמור. שאלתי אז למה לא מנטרלים את אופצית הרכישה אונליין ולוקחים לי פרטים של כרטיס אשראי - לא הייתה תשובה.
חשוב יותר: כחיפאי, שאלתי לגבי שירות למוצר במידה ואצטרך את המעבדה. נעניתי שיהיה עלי לשלוח את המוצר אליהם עם שליח על חשבוני!?! לא ע"י הבאה לנציגות באזור מגורי אלא ע"י שליח על חשבוני.
כתבתי תלונה לחברת האם בחו"ל - עברו יומיים לא קבלתי שום איזכור על קבלת תלונתי.
אני מזהה מסחר חובבני.
תגובת החנות:
האתר שלנו נמצא בימים אלו בשידרוג חברות כרטיסי האשראי דורשות כי בדיקה שלהם תתבצע על האתר האמיתי ולכן, אנחנו לא יכולים להוריד את האופציה לקניה באתר כולנו תקוה שחברות כרטיסי האשראי יססמו את בדיקת הבטיחות שלהם בימים הקרובים ושנוכל לספק חווית קניות מאובטחת ללקוחותינו בינתיים הוספנו הודעה באתר שסליקה דרך האתר לא זמינה כרגע לצערינו בדיקת חברת האראי לא תלויה בנו ועלולה להמשך עוד מספר ימים (בעקבות פריצות לאתרים העלו את רמת הדרישות, ואנו הכנו את עצמנו באתר החדש לעמוד בכל הדרישות) צר לנו מאד על חווית הלקוח נשמח לקבל את מספר הטלפון שלו על מנת שנוכל לספק את השרות המיטבי עבורו