דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים וציוד היקפי (2 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
דיגיטל שופס בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדיגיטלי ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
33
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
20
0
13
נמצאו 33 חוות דעת גולשים על דיגיטלי
תמונת משתמש
שם:
shmuel
תאריך:
27/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התשלום עבור העסקה נעשתה דרך הטלפון (יש להם עוד אופציה דרך פייפל) השרות היה מהיר ויומיים אחרי שביצעתי את ההזמנה המשלוח הגיע.
מוצר:
מצלמת ווב LifeCam HD3000
תמונת משתמש
שם:
omri
תאריך:
12/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי את האתר בזאפ. המחיר הכי זול. הזמנתי דרך האתר וקיבלתי בדואר תוך יומיים !!
זו לא רכישה ראשונה שלי באתר דיגיטלי ועם שירות מהיר כזה אני בטח אמשיך !!
מוצר:
כרטיס זכרון 32GB
תמונת משתמש
שם:
יערה
תאריך:
13/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי את האתר בזאפ. הכי זול שהיה. דיברתי בטלפון עם המוקד שלהם ושם היו מאוד נחמדים והמליצו לי ללכת לקנות ישירות בחנות במחיר של האתר. הלכתי לסניף בראשון לציון ושם פגשתי מוכרים מקצועיים ויצאתי עם המוצר במחיר מצוין. לאחר מספר ימים פניתי לחנות לגבי בעיה שהיתה לי והם בטלפון פתרו את הכל. ממליץ בחום !
מוצר:
IPOD TOUCH
תמונת משתמש
שם:
tvri
תאריך:
29/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויית קניה נהדרת מילוי הטפסים קל ופשוט התייחסות מהירה למייל ששלחתי משלוח מהיר ביותר המוצר עובד מצויין קומפקטי ביותר בקיצור העיסקה היתה מוצלחת
מוצר:
דיסק אונקי 32gb
תמונת משתמש
שם:
יבגני
תאריך:
02/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי XBOX בחנות דיגיטלי. קיבלתי המלצה מחברים שקנו גם שם. קניתי בחנות בת"א חבילת מבצע עם מצלמה קינקט ואביזרים.
כשהגעתי הביתה לא הצלחתי לשחק עם המשחקים, דיברתי בטלפון עם שירות הלקוחות ולאחר מכן הגעתי לחנות ברשל"צ ושם חיברו לי את המכשיר והגדירו אותו כמו שצריך והכל פעל מצוין.אני מאוד מרוצה מהשירות גם בטלפון וגם בחנויות. שמח שקניתי בדיגיטלי. תמשיכו כך.
מוצר:
XBOX KINECT 250GB
תמונת משתמש
שם:
עמוס
תאריך:
18/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לדיגיטלי סניף חיפה ורכשתי זיכרון נייד.
השירות היה מהיר,אדיב,ומקצועי.
המחיר והשירות עולים על הכל וללא ספק אשוב לקנות בדיגיטלי חיפה.
תודה על הכל.
מוצר:
זיכרון נייד cruzer blade
תמונת משתמש
שם:
simcha
תאריך:
19/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי את המכשיר (חדש וסגור בקופסה) תוך כ-6 ימים, 4 ימי עסקים.
תחילה חשבתי שיש בעיה עם המכשיר, הנציג (מהחנות בראשון) ניסה לעזור ככל יכולתו והיציע החלפת מכשיר ע"י שליחה בגוביינא. בפועל מכשיר תקין.
בהשוואה לאתרים אחרים שירות מצויין!
מוצר:
טלפון סלולארי X1-01
תמונת משתמש
שם:
אליעזר
תאריך:
14/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מספר פריטים מאתר דיגיטלי. בדקתי מחיר בזאפ והם היו מהזולים ביותר. את הפריטים הקודמים קיבלתי בדואר לאחר מספר ימים. את המוצר הזה הלכתי לאסוף מהחנות בדיזנגוף סנטר, בגלל שהייתי צריך מהר.המוכרים בחנות היו מאוד אדיבים ועניניים, וסופו של דבר שקיבלתי את ההזמנה שלי פחות משעתיים מרגע שהזמנתי.אני בטוח אמשיך לקנות מאתר דיגיטלי וממליץ לכולם !
מוצר:
דיסק און קי CRUZER 16GB
תמונת משתמש
שם:
דורית
תאריך:
06/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי המלצה מחברים שרכשו באתר דיגיטלי. הזמנתי דרך המוקד הטלפוני אייפוד, במחיר שמופיע הכי זול בזאפ. אמרו לי מראש שאני יחכה בסבלנות כבועיים, אבל המוצר הגיע תוך 4 ימים בדואר רשום. רכשתי עוד חבילת אביזרים במחיר מצוין, והכל הגיע ארוז וסגור. אני אמשיך את ההמלצה על האתר לחברים.
מוצר:
אייפוד ipod touch
תמונת משתמש
שם:
יורם
תאריך:
13/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר הרבה בדיקות בלא מעט חנויות הגעתי דרך זאפ לאתר דיגיטלי. קניתי את המשחק בחבילה הכי משתלמת שמצאתי. ביקשתי לשלם במזומן בחנות ואכן תוך יום המוצר כבר חיכה לי בחנות. קיבלתי הסברים לכל מה שרציתי בסבלנות ובמקצועיות. לאחר שהגעתי הביתה ראיתי שהכבל לטלויזיה היה קצת משוחרר, דיברתי בטלפון עם החנות והם אמרו לי להגיע להחליף. הגעתי לחנות והחליפו לי את הכבל בלי בעיה. אני מאוד מרוצה מהקנייה, וזאת בהחלט לא הרכישה האחרונה שלי מאתר דיגיטלי.
מוצר:
קונסולה PLAYSTATION 3
תמונת משתמש
שם:
דנה
תאריך:
11/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדקתי בזאפ וראיתי שבאתר דיגיטלי מוכרים את המצלמה במחיר מצוין וגם אפשר לקבל פיזית בחנות. הזמנתי בטלפון וביקשתי לקבל בחנות. המוכרים בטלפון וגם בחנות היו מאוד נחמדים, הסבירו לי כל מה שצריך והשלימו לי את חבילת האביזרים שרציתי. בסה"כ אני מרגיש מאוד מאוד מרוצה מהעסקה, קיבלתי מוצר מצוין במחיר מצוין. המוצר אצלי בבית תוך יום מביצוע ההזמנה, מה אפשר עוד לבקש. ממליץ לכולם !!!
מוצר:
מצלמה CANON 600D
תמונת משתמש
שם:
סיוון
תאריך:
27/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דיברתי עם איש מכירות טלפוני של אתר דיגיטלי,ענו לי מהר מאוד, והיו מאוד מקצועיים. הזמנתי וביקשתי לקבל את המוצר בסניף רשל"צ. נסעתי באותו היום לחנות וקיבלתי את המוצר בחנות. אין מה להגיד, שירות מהיר ויעיל. בחנות היו עוד לקוחות שכמוני היו מרוצים מהשירות, אני רק מקווה שימשיכו כך.
מוצר:
מצלמה EOS 550D
תמונת משתמש
שם:
נועם
תאריך:
21/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גיליתי את האתר בזאפ. המחיר היה הזול ביותר ואיש המכירות בטלפון היה מאוד סבלני ומקצועי. היה לי חשוב לקבל את המצלמה לפני החג. ביצעתי הזמנה ולאחר שלוש שעות הודיעו לי שאני יכול לאסוף את המוצר בחנות בדיזנגוף סנטר.למחרת הגעתי לחנות ואספתי את המוצר. המוכרים בחנות היו גם מאוד נחמדים ולאחר קבלת הסבר על המצלמה יצאתי מרוצה מכל הרכישה באתר דיגיטלי.אני בטוח שזאת לא הרכישה האחרונה שלי באתר הזה, ואף אמליץ מאוד לכולם. תודה !!!
מוצר:
מצלמה canon elph 300
תמונת משתמש
שם:
אורית
תאריך:
24/01/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי קונסולת משחק wii קורא צרובים בחנות דיגיטל שופס
בחיפה קיבלתי הסבר מקצועי ומפורט מהעובד בחנות בשם:מיקי שטרית היה פשוט חוייה לקנות אצלו הוא מסביר מילה במילה אפילו נתן לנו לשחק בחנות הייתי ממליצה לכל מי שעדיין מתלבט להגיע לחנות בשדרות ההסתדרות 88 בחיפה והבחור בשם מיקי יתן לכם קודם כל לשחק במכשיר לנסות אותו ואחר כך לקנות סגרנו איתו חבילה ממש משתלמת עם כל האביזרים במחיר מצחיק אני ממש מרוצה מהמכשיר וממליצה בחום רב!!!
מוצר:
קונסולת משחק wii
תמונת משתמש
שם:
שני
תאריך:
29/09/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי אייפוד ומצאתי מוצר זה במחיר שווה לאחר בירור טלפוני קצר מול החברה הזמנתי האייפוד. המכשיר הגיע מהר , תוך שלושה ימים.השירות תמיכה שקיבלתי היה רציני ואפקטיבי. יחס טוב של אנשי השירות. מומלץ לקנות!




















מוצר:
ipod nano 8gb
תמונת משתמש
שם:
מירי
תאריך:
13/03/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי את המחשב שרציתי לקנות באתר, המחשב היה במלאי בחנות בדיזנגוף סנטר בתל אביב, והמחיר בחנות היה בדיוק כמו שרשום באתר.
קיבלתי שירות מצויין, הציגו בפניי את המחשב והסבירו לי בפירוט.
השירות בגדול היה מעולה ואני ממליצה לכולם לקנות בחנות.
מוצר:
מחשב נייד HP DV6625
תמונת משתמש
שם:
מאיה
תאריך:
11/03/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות בראשון לציון מחשב נייד לאחר הזמנה באתר דיגיטלי באינטרנט.
השרות בחנות היה מצויין, אנשי המכירות בחנות ובטלפון (בהזמנה) היו אדיבים ומקצועיים.
בסה"כ קנייה מצויינת.
ממליצה מאוד לרכוש באתר הזה.
מוצר:
מחשב נייד N200
תמונת משתמש
שם:
דורון
תאריך:
05/03/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי את האתר באינטרנט, בחרתי להגיע לסניף תל-אביב. התלבטתי בין כמה דגמים של מחשבים, ונעזרתי באנשי המכירות בחנות וגם בעזרה טלפונית של שרות הלקוחות של הרשת.
השרות בחנות היה מצויין, ולמרות שהייתי המון זמן היו סבלניים ואדיבים.
בסופו של דבר התאימו לי מחשב אשר ענה על כל דרישותיי.
קיבלתי את המחשב למחרת לאחר שביצעו את כל השדרוגים והשינויים שביצעתי.
לסיכום - שרות מצויין ומחיר מצויין.
מוצר:
מחשב נייד N200
תמונת משתמש
שם:
אייל
תאריך:
27/02/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה לאחר שיחת טלפון עם שרות הלקוחות של החברה, כולל אפשרות לשדרוג המחשב, המענה היה יעיל ומקצועי.
ההזמנה בוצעה ביום חמישי והמחשב סופק אליי ביום ראשון, מהיר יותר מהזמן המובטח באתר.
הטיפול הטלפוני של נציג החברה היה מצויין.
ממליץ מאוד על קנייה בחנות זו.
מוצר:
מחשב נייד N200
תמונת משתמש
שם:
יונתן
תאריך:
24/02/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה בבוקר, וביקשתי לאסוף את המחשב בסניף ראשון לציון. דיברתי עם שרות הלקוחות של האתר וביקשתי לאסוף את המוצר באותו יום, ואכן למרות שלא היה בסניף ראשון לציון דאגו להעביר לי מסניף אחר. באותו יום כבר אספתי את המחשב.
שרות יעיל מהיר - מצוין !
מוצר:
מחשב נייד DV6690ej
תמונת משתמש
שם:
עפר
תאריך:
13/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מצלמת Logitec C270H ב http://www.digitali.co.il ).
לאחר זמן מה הבחנתי כי התמונה המתקבלת מהמצלמה מטושטשת למדי ורועשת בצד אחד:
כתבתי לשרות הלקוחות וקיבלתי מענה:
שלום רב,

שלח לנו בבקשה את המצלמה בדואר רשום ונשלח לך חדשה.

כתובתנו:
דיגיטל שופס
ת.ד. 17200
ראשון לציון 75070


בברכה,

שרות לקוחות,
דיגיטל שופס
1-599-508200

עד כאן , טוב ויפה. כיוון שרציתי לקצר את התהליך ולא להישאר זמן רב ללא מצלמה, שאלתי את שרות הלקוחות אם, אוכל לגשת ולהחליף את המצלמה בחנות בחיפה, ונעניתי:
שלום רב,

ניתן להחליף את המוצר בחנות בחיפה.

אנא צור קשר עם החנות ישירות על מנת לוודא שיש להם את המוצר במלאי.

ביקשתי משרות הלקוחות להמשיך ולטפל בנושא עד הסוף, כמו שלדעתי מחויב משרות לקוחות מקצועי :

לשרות לקוחות שלום,

אני מבקש להסדיר את ההחלפה עם החנות בחיפה, שלא אתקל בבעיות כשאגיע לחנות.
בבקשה לבדוק את המלאי, לוודא שהחנות יודעת על ההחלפה.
נא להנחות אותי אם אני צריך להביא איתי דבר מה מלבד המצלמה עצמה, ובאילו שעות ניתן לעשות את ההחלפה.

בברכה,

לא קיבלתי מענה, מה שבעיני נראה מאד לא מקצועי.
ניסיתי להשלים את החסר בעצמי, וליצור קשר עם החנות בחיפה.
במשך מספר ימים הופיע באתר החברה, מדי יום, הודעה כי "החנות בחיפה תהייה סגורה היום".
ביום ה' האחרון התבשרתי על ידי שרות לקוחות (עוד שיחת טלפון) , כי החנות תפתח מחדש ביום א'.
צלצלתי שוב ביום א' לוודא שיש בחנות מלאי ואוכל לבא להחליף. למרבה ההפתעה הגעתי שוב לשרות הלקוחות.
“התקשרת ל 052-9770015 ? לא, מה פתאום. זה לא המספר של החנות בחיפה. המספר הוא 04-8400895. "

ולמה מופיע באתר מספר לא נכון ? לא מקצועי כבר אמרתי ?

לאחר מסכת ארוכה שנמשכה משספר ימים, זכיתי סוף סוף לדבר עם ניר בחנות בחיפה, ואחרי שעדכנתי את ניר שאני מעוניין לבא ולהחליף את המצלמה (כי איש כמובן לא הודיע לו או תאם איתו), ולאחר ששאלתי מה עלי להביא איתי מלבד המצלמה (כי בשרות לקוחות לא טרחו לענות לי על כך) הגעתי לחנות ביום ב' האחרון.
כשהגעתי לחנות, התחיל סוף סוף התאום : ניר צלצל למרכז השרות. אחרי שיחה לא ארוכה שואל אותי ניר מה הבעיה במצלמה. (שוב אציין: חובבני ולא מקצועי. כבר נשאלתי, כתבתי, ההחזרה אושרה. עשו את העבודה שלכם ואל תטרטרו אותי).
השבתי כי אני לא מתכוון להתחיל את הדיון והתיאור והברור שוב, וכי קיבלתי אישור ממרכז השרות להחליף ולשם כך באתי.
לאחר מספר דקות יצאתי מהחנות עם מצלמה חדשה.
הפתעה נוספת, לאו דווקא משמחת במיוחד חיכתה לי בבית: המצלמה שקיבלתי לא הייתה טובה יותר מזו שהחזרתי. נהפוך הוא, איכות התמונה גרועה יותר והבדלי החדות בין שמאל וימין ניכרים גם במצלמה החדשה.
האם זו האיכות של Logitech או שקיבלתי חיקוי סיני זול ?
שוב שלחתי מייל לחנות וקיבלתי תשובה:

אנא החזר לנו את המצלמה בדואר רשום לכתובת:

דיגיטלי
ת.ד. 17200
רשל"צ 75070

אנו נחזיר לך את כספך כולל דמי המשלוח בדואר רשום.

וכך עשיתי, והודעתי לחברה במייל כי שלחתי את המצלמה בדואר רשום.
לא קיבלתי תשובה או התייחסות.
לאחר כשבוע שלחתי שנית, ובקשתי תשובה. לא קיבלתי תשובה או התייחסות.
לאחר יום נוסף שלחתי בשלישית. עדיין לא קיבלתי תשובה או התייחסות.
לאחר יומיים נוספים התקשרתי. בניסיון השלישי הצלחתי לדבר עם החברה, ונאמר לי כי "הועבר זיכוי לכרטיס האשראי וכי אראה זאת תוך מספר ימים" , ותוך שבוע אכן קיבלתי.
לסיכום:
- מוצר באיכות ירודה תחת השם Logitech
- שרות לקוחות מאד לא מלוטש ולא מקצועי לדעתי

מוצר:
מצלמת רשת C270H
תמונת משתמש
שם:
עודד
תאריך:
14/10/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ב 16/10 wii PAL לא קוראני ולא קורא צרובים דרך האתר. באתר כתוב שהמוצר הנ"ל לא קוראני וזמן אספקה שבוע. טרם ההזמנה וידאתי טלפונית את זמן האספקה ושהמוצר לא קוראני. לאחר המון הבטחות ובירורים המוצר הגיע לאיסוף עצמי רק אחרי שבועיים (1.10) אך התברר שזה wii קוראני. לא הסכמתי לקחת את המוצר. ורק ב 4.10 הגיע wii לא קוראני.
האנשים בטלפון ובחנות היו מאוד נחמדים ואדיבים, חבל ומצער שהיו כל כך הרבה תקלות באספקת מוצר מדף.
מוצר:
wii PAL
תמונת משתמש
שם:
Rotem
תאריך:
11/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא עונים לטלפון
לא חוזרים אפילו שהשארתי מליון הודעות
אחרי שבועיים הצלחתי לתפוס אותם והם אמרו שיחזירו את הכסף
זה נאמר לי לפני שבועיים וחצי
ועדיין לא ראיתי את הכסף חזרה
פתחתי מולם מחלוקת בפאי פאל
ואני עדיין לא יודעת מה קורה אם זה


לא לקנות מהם!!! חבורה של שקרנים וגנבים!
מוצר:
כרטיס מקרו SD 32 GB
תמונת משתמש
שם:
Cman
תאריך:
18/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מספר הזמנה 13450.
עברו יותר מ -14 יום , לא קיבלתי את המוצר,
השירות שקיבלתי מהחנות גרוע,
ביקשתי זיכוי כספי וטרם קיבלתי תגובה,
בשיחה קודמת הנציג אמר לי שהמוצר לא במלאי,
וזה בעיה שלי שלא הזמנתי שליח עד הבית בשתלום נוסף.
שירות גרוע , לא עומדים בזמנים,
מקווה שאקבל את הכסף בחזרה בהקדם,
כי את המוצר לא קיבלתי ועברו כבר 18 ימים.
מוצר:
זכרון נייד SanDisk Blade 32GB
תמונת משתמש
שם:
Mike
תאריך:
26/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מדיגיטל שופס מקלדת ועכבר אלחוטי.
כאשר קיבלתי את המשלוח התברר לי שרכשתי מוצר לא נכון וביקשתי מהשירות לקוחות להחזיר את זה בתמורה למוצר מדגם אחר.
כשהם אמרו לי לשלוח להם את זה ואח"כ אוכל להזמין מוצר אחר ושלא תהיה בעיה לא חשבתי שתהיה בעיה אבל מאותו הרגע רק התחילו הבעיות..

אחרי חודש וחצי שלא יצרו איתי קשר מהחנות - יצרתי איתם קשר ונאמר לי שהחבילה שלי לא הגיעה אליהם בכלל ושכדאי לי לבדוק בדואר אם החבילה שלי אצלהם.
בדואר ישראל כמו בדואר ישראל סיפרו לי שאצלהם הכל עובד כרגיל ושהחבילה שלי הגיעה ליעד שלה (דיגיטל שופס, ראשל"צ) ואילולא היה זה קורה הייתי מקבל את החבילה בחזרה הביתה (לפי כתובת השולח שרשמתי על החבילה) ומכיוון שהחבילה לא נשלחה בחזרה אליי (ולא נמצאת במחלקת "עלומים" - המקום אליו כל החבילות האבודות מגיעות) אני יכול להיות סמוך ובטוח שהחבילה שלי הגיעה ליעד שלה וכדאי שאצור קשר עם הנמען.

כשיצרתי קשר מחודש עם החנות "הובטח" לי שהחבילה לא הגיעה אליהם ושאין להם אינטרס לשמור את החבילה שלי ולא לזכות אותי כי הם מחזירים את המוצר לחברת מיקרוסופט ומזדכים מולה ללא הפסד.

ואז אני שואל שאלה אחרת -
מה אני הייתי עושה אם הייתי מקבל בחזרה לחנות שלי מוצר חדש ששילמו עליו וויתרו עליו?? מזדכה עליו ומזכה לקוח? ל-א!
הייתי מוכר אותו ומרוויח עליו פעמיים!!
מוצר:
מקלדת ועכבר אלחוטי
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply