דיברתי עם שרגא והוא היה אדיב מאד ואינפורמטיבי, התקשרתי ביום רביעי בערב כדי לעשות את ההזמנה הסופית ולשלם ושרגא הבטיח וגם קיים שהמחשב יגיע לביתי למחרת בבוקר, הייתי ממש מופתעת לטובה ושמחתי מאד על מהירות השירות. כמו כן עותק של החשבונית ואישור הקניה נשלח אליי לאי-מייל עוד באותו יום. אני חושבת שפי סי פור יו עושה עבודה טובה ומראה נכונות רבה לתת חווית קניה נוחה, מהירה ונעימה ללקוחותיה.
מוצר:
מחשב נייד hp pavilion 7030
שם:
בוריס
תאריך:
27/02/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי פעמיים מהחברה הזו, קיבלתי יועץ מקצועי לבחירת המחשב הנדרש לעבודה (כגון זכרון וכרטיס קול) ושמחתי לגלות שמלבד למחיר המצויין, שרות מהיר , אדיב,הוגן, מסביר פנים וגם הסברים טכניים כנדרש, ובנוסף הספקה עד לבית הלקוח כולל הסברים כללים לגבי הפעלה. תודה על השרות, עלו והצליחו !!! אני רוצה להודות אישית לפקיד בשם שרגא על יחס טוב הרבה סבלנות, והתחשבות.
מוצר:
מחשב נייד G7000
שם:
מיכאל
תאריך:
16/02/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החלטתי לרכוש בחנות זו כיוון שהמחשב אותו חיפשתי היה במחיר הזול ביותר. קיבלתי שירות טלפוני טוב לכמה בירורים שהיו לי. הזמנתי את המוצר ב-12.2.08 בצהריים. המחשב הגיע אלי למחרת באמצעות שליח. זו רכישה ראשונה שלי של מוצר בסכום כזה באינטרנט ויצאתי מרוצה מאוד.
מוצר:
מחשב נייד G7030
שם:
מרדכי
תאריך:
29/01/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פניתי לשרגא מלטר והוא נתן לי את כל מלוא תשומת הלב הוא ייעץ לי איזה מחשב יכול להתאים לדרישות המיחדות שלי ולא חשך כל מאמץ לברר לי כל שאלה . כל זה במאור פנים וביחס מקצועי ובצורה אמינה אשר אפילו חסכה לי כסף
מוצר:
מחשב נייד פביליון
שם:
יפעת
תאריך:
22/01/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי המלצות חמות על החנות הזו מחבירים שרכשו שם בעבר אך לא שיערתי כמה השירות שלהם ממש מצויין. ביקשתי להתייעץ ונציג מכירות יעץ לי במשך יותר מ-20 דקות כולל הסברים ממש טובים . לבסוף אחרי בדיקה והשוואה המחיר שהוצע לי היה ממש טוב ורכשתי אצלם מחשב כפול ליבה ומסך דק 19 אינטש. הבטיחו לי תוך 7 ימי עסקים ולהפתעתי אחרי יומיים השליח התקשר ואמר שהוא בדרך אלי . הציוד הגיע ארוז כמו שצריך , עם כל הספרות ואפילו קיבלתי כבונוס מצלמת אינטרנט חינם !!! המחשב עובד מצויין ואני מאוד מאוד מרוצה מהקנייה ומהשירות . כן ירבו חנויות כאלה שאיכות ושירות לאו דווקא מעלה את המחיר .
מוצר:
מחשב פנטיום כפול ליבה + מסך Dual Core E2140
שם:
יוסי
תאריך:
21/12/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מהרות התגובה של החנות הפתיעה אותי תוך זמן קצר (למחרת ההזמנה ) יצרו עימי קשר להובלת המוצר, לאחר הקניה התברר לי שכנראה הזמנתי מוצר שלא התאים (עם חיבור לחשמל ) , התקשרתי לחנות ושם באדיבות ובסבלנות רבה מיד הסבירו לי את ההבדלים בכל הדיסקים החיצוניים עם חיבור לספק כוח וללא חיבור שכזה,הציעו להחליף את המוצר במידת הצורך.
לבסוף החלטי להשאר עם המוצר שקבלתי במחיר טוב מאוד עם חווית שרות מעולה
מוצר:
דיסק קשיח 320GB 8 MB CACHE
שם:
eyal
תאריך:
26/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בטרם ביצוע הרכישה רציתי לוודא מספר פרטים לגבי המוצר. נעניתי על ידי שרגא שנתן מענה על שאלותיי באופן ברור ואדיב. המוצר הגיע בזמן כמובטח. אני מרוצה הן מהמוצר והן מהשירות שניתן לי.
מוצר:
טלוויזיה JK195XC
שם:
קובי
תאריך:
22/05/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התלבטתי בין מספר דגמים, הספק הסביר בצורה טובה ומקצועית את ההבדלים בין החלקים השונים. המשלוח הגיע בזמן ולשביעות רצוני. השירות מצויין והמחיר הוגן וטוב. ממליץ בחום.
מוצר:
מחשב AMD
שם:
שמעון
תאריך:
01/06/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אנו חברה שרוכשת די הרבה ציוד . לפני כשנה התחלנו לעבוד עם חברת פי סי פור יו , פעם ראשונה שביצענו הזמנה ON LINE , האמת די חששנו אך לשימחתנו קיבלנו את הציוד מהר , ציוד איכותי ובמחירים סבירים.
לאחר מכן במשך השנה האחרונה רכשנו די הרבה ציוד , מחשבים אישיים , מחשבים ניידים ועוד . תמיד קיבלנו את הציוד במהירות . איכות הציוד ללא עוררין . גם שהיינו צריכים שירות ( שאלות ותקלות קטנות ) תמיד זה נעשה במהירות ותוך מקצועיות ראויה לשבח.
אנו נמשיך לבצע את הרכישות שלנו מאתר זה ובמיוחד מאיש המכירות שלנו - שרגא , שסבלנותו ומקצועיותו באמת ראויים לשבח.
מוצר:
מספר מחשבים אישיים Pentium 4
שם:
לאה
תאריך:
22/05/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
איני מבינה גדולה במחשבים ולכן ביקשתי להתיעץ עם התמיכה , ענו לי ממש מהר ובמשך כחצי שעה נתנו לי הסבר מפורט לכל שאלה ששאלתי בסבלנות ובאדיבות . קיבלתי הצעת מחיר מהירה וביצעתי את ההזמנה . הם הבטיחו לי תוך 7 עד 10 ימים . להפתעתי המחשב הגיע תוך 3 ימים עם כל הספרות מסודר עם שליח עד הבית , ממש תענוג. גם לאחר מכן היו לי מספר שאלות ושירות הלקוחות שלהם הוא מהטובים שנתקלתי בהם . ממש כל הכבוד , כן ירבו. המחירים סבירים ביותר , לפעמים הם גם מאוד זולים. אני בהחלט ממליצה על החנות הזו , הן מבחינת הציוד , הן מבחינת המחיר והכי חשוב השירות , כל הכבוד.
מוצר:
מחשב פנטיום 2.66
שם:
Ndv
תאריך:
03/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר הזמנ ביקשתי להחליף שניים מן שלוש הכבלים לכבלים אחרים.. התקשרו לוודא והחליפו.
אחר הסתבר שהחבילה הגיעה שבטעות שלחו כבל לא נכון. שלחתי מייל ב10 בלילה וישר קבלתי מענה בעשר בלילה ששולחים מחדש את הכבל הנכון. מחכה שהוא יגיע . נותן אמונתי בחנות.
מוצר:
כבל hdmi לא ידוע
שם:
to
תאריך:
28/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות ממש טוב המשלוח הגיע מהר מאד והכל בדיוק כמו שהזמנתי אחלה מוצר אחלה חברה ממליץ בחום
מוצר:
טלוויזיה 32
שם:
דן
תאריך:
17/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה נוחה באוינטרנט. הזמנתי משלוח רגיל (14 יום). קיבלתי מייל הממליץ להשתמש בדואר רשום עקב הבעיות בדואר ישראל, וזאת בתוספת של 10 ש"ח. עשיתי זאת תחת הזמנה 3391. המוצר אמנם נשלח כ3-4 ימים לאחר בצוע ההזמנה, אך למרות שנשלח בדואר רשום, לקח לו 6 ימים להגיע אלי. אך אזקוף אחור זה לדואר ולא לחנות
מוצר:
נקודת גישה אלחוטית Access Point TL-WA801ND
שם:
הילה
תאריך:
30/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השוויתי רבות בין חנויות המציעות את המחשב אותו רציתי לקנות ומהתלבטותי הסופית בין 3 חנויות בחרתי בפי סי פור יו ולא דווקא בגלל המחיר אלא משום שהתרשמתי לטובה מהיחס האדיב שקיבלתי ומהשירות הנוח והמבטיח-משלוח שהגיע תוך יום אחד בלבד,ואיסוף והחזרת המכשיר מבית הלקוח במקרה של תקלה.
מוצר:
מחשב נייד G560
שם:
Yoed
תאריך:
03/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המסך דרך האתר. ביקשתי שליחות עד הבית וציינתי במפורש בהערות שאני לא אהיה בבית ביום המשלוח ולכן השארתי את הטלפון של אמא שלי כדי שהיא תיקח את המשלוח. ביום המשלוח התקשר השליח פעמיים ולא יכלתי לענות לשיחה. לאחר זמן מה התקשרו מחברת השליחויות והסברתי להם שאני לא בבית. נתתי לחברת השלליחויות את מספר הטלפון של אמא שלי והיא אמרה שהיא תתקשר אליה כדי שהיא תוכל לקבל את ההזמנה. בסוף היום אמא שלי אמרה שאף אחד לא התקשר אליה. לאחר ששוחחתי עם חברת השליחויות הסבירה הנציגה כי זה כבר מאוחר מידי והמשלוח יגיע בסבב הבא. ניסיתי להתקשר לחברת pc4u אך הגעתי למוקד הודעות חיצוני, השארתי הודעה אך עד עכשיו לא חזרו אלי. לא ייתכן שמתעלמים מההודעות שרושמים בהזמנה ואם שירות זה דבר שחשוב לעסק אז הוא לא צריך לעבוד עם חברת שליחויות כזאת. ודבר נוסף - לא קיבלתי חשבונית בכלל! בקיצור חוויית שירות לא טובה בכלל
תגובת החנות:
שלום , חברתינו עושה את כל המאמצים על מנת לספק את המשלוח בזמן המהיר ביותר. גם הפעם השליח הגיע ללקוח תוך 1 יום אחד מההזמנה , וכפי שהלקוח טוען הוא לא היה זמין לקבל את השיחה . שליחים לא יכולים לחכות שעות עד שעונים להם ולכן השליח עזב את המקום . הלקוח קיבל מאיתנו את הטלפון הישיר של חברת המשלוחים כולל מספר חבילה וכך עשה שיצר עמם קשר. המשלוח הגיע ללקוח למחרת , סה"כ תוך 2 ימי עסקים מההזמנה כאשר אנו מתחייבים תוך 7 ימים . כל הודעות הלקוח נענו אך שוב הלקוח לא היה זמין . אנו מספקים אלפי מוצרים ללקוחות בכל רחבי הארץ בזמני שיא , אך על מנת שהשליח אכן יספק את הציוד על הלקוח להיות זמין .
מוצר:
מסך מחשב S24E510C
שם:
מור
תאריך:
06/10/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב נייד מהחנות לאחר 4 ימים (שכללו גם את יום כיפור), קיבלתי הודעה כי המחשב צפוי להגיע אלי עוד באותו שבוע למחרת, קיבלתי הודעה כי המחשב אזל מהמלאי וזאת לאחר שבוצעה סליקה על כרטיס האשראי. העסקה בוטלה, כספי הוחזר וקיבלתי פיצוי קל מהחנות. אך למרות זאת, לדעתי על החנות לדאוג לבצע סליקה של כרטיס האשראי רק לאחר שידוע להם בוודאות שהמוצר זמין, תקין ומוכן למשלוח. אינני צריכה להתעסק עם ביטולים ופניות לחנות ולבזבז את זמני על טעויות בפרסום מוצר שאינו במלאי ופזיזות בסגירת עסקאות
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה מחשב נייד באתר בערב יום כיפור. באותו היום היה במלאי , אך היו הזמנות קודמות שגרמו לכך שהמלאי אזל מבלי שהיה לנו את האפשרות לעדכן את האתר בגלל יום כיפור. מייד לאחר יום כיפור יצרנו קשר עם הלקוחה והסברנו שהמחשב אזל מהמלאי וגם אצל היבואנים אזל המלאי. הוצע לה לבטל את העסקה ואנו נחזיר לה את מלוא סכום הרכישה . וכך היה , עוד באותו היום הודענו לחברת כרטיסי האשראי , הזיכוי בוצע ע"י חברת כרטיסי האשראי תוך 3 ימי עסקים זיכוי מלא. בנוסף , על מנת שהלקוחה תהיה מרוצה שלחנו לה שי בשווי כ-80 ₪ לפני משורת הדין. הלקוחה הייתה מעודכנת ברמה יום יומית לגבי מצב ההזמנה ומצב הביטול / זיכוי . הלקוחה מעבר להחזר כספי מלא תוך 3 ימי עסקים קיבלה שי לפני משורת הדין . תלונתה נראית מאוד תמוהה , קיבלה שירות מעולה , עודכנה מיידית על החוסר ואנו ביטלנו מיידית את החיוב ושלחנו שי כמחווה של רצון טוב. נראה כאילו זו תלונה לשמה ללא שום בסיס .
מוצר:
מחשב נייד S12 2959-JWG
שם:
Daniel
תאריך:
24/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ניגשתי לחנות בגלל שהיא נתנה את המחיר הכי זול לכבל רשת שרציתי. את ההזמנה עשיתי ביום שני, וביום חמישי התקשרתי לשאול האם ההזמנה נשלחה כבר, ואם אפשר לקבל מס' משלוח של הדואר, המוכר ענה לי שהיא נשלחה באותו היום ושהם שלחו בדואר רגיל. לאחר שבוע שבו לא קיבלתי את המוצר התקשרתי שוב (זמן ההספקה היה 7 ימים) ואמרו לי שהם שלחו את המוצר בתחילת השבוע (מהזכרון). בסופו של דבר המוצר הגיע אלי בדואר רשום ותאריך המשלוח היה יום שישי שבוע וחצי לאחר המשלוח (יום לאחר השיחה השניה).
לדעתי החנות הזו בסדר, אבל אם היו אומרים לי מראש שזמן האספקה יהיה שבועים לא בטוח שהייתי בוחר לקנות בחנות הזו.
מוצר:
כבל רשת
שם:
גולש
תאריך:
29/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
אנה
תאריך:
19/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
*היזהרו מקנייה בחנות הזאת!* הזמנו טוסטר. הטוסטר הגיע שבור. המוכר בחנות הפנה אותנו לבקש החזר מהדואר. לאחר חודש וחצי ההחזר הכספי הגיע מהדואר לחנות (ולא אלינו). הדרך לקבל את ההחזר מהחנות היתה ארוכה עוד יותר. ביקשנו החזר מלא, הם אמרו שהם יחזירו לנו, זה לא קרה. יצירת קשר טלפוני הובילה (תמיד!) למרכז להשארת הודעה. החנות לא חזרה אלינו לאחר השארת הודעות חוזרות ונשנות במרכז ההודעות, כאשר אנחנו מבקשים לציין בהודעה כי עדיין לא קבלנו החזר. ההודעה האחרונה שהושארה הובילה לSMS: "שלום אנה, בפעם השלישית אנו שולחים לך שהחיוב בוטל !!! ראי זאת בחשבון שלך". ראשית לא נשלח SMS לפני כן מעולם, שנית, לא התקבל החזר כאמור. יצרתי שוב קשר עם החנות (שוב מרכז הודעות) וביקשתי שיצרו קשר טלפוני ולא ישלחו לי הודעות כתובות. רק בשלב זה יצרו איתי קשר טלפוני. משיחה של מספר דקות התברר שהם התבלבלו עם לקוחה עם אותו שם - דבר שיכול היה להיפתר מיד אילו היה ניתן לדבר איתם טלפונית. שאלתי את המוכר מדוע הם מסרבים לדבר בטלפון והוא טען ש"הם רוצים שהכל יהיה מתועד". 3 חודשים אחרי ביצוע העסקה קבלנו את ההחזר, תוך חוויית שירות איומה.
מוצר:
טוסטר HYT8806
שם:
מענדל
תאריך:
19/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא נהניתי בכלל מאוכזב מאוד !! השירות לאחר הרכישה גם לא נחמד... כמובן שבעת הרכישה לפעמים זה גם נחמד אבל אחר כך.... מעדיף שלא להאריך...
תגובת החנות:
מאוד משונה , הלקוח הזמין את המוצר עם משלוח בדואר ושודרג לו למשלוח מהיר עם שליח עד הבית ללא תוספת מחיר . הלקוח מעולם לא פנה אלינו לאחר הרכישה ואין לנו מושג מה הבעיה .
מוצר:
מחשב SFF
שם:
עדי
תאריך:
13/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מיד לאחר ביצוע ההזמנה באינטרנט, התקשרתי כדי לבקש, שלפני ששולחים לי את המוצר, ישלחו לי את מספר הרשיון להתקנה במייל כיוון שאני לא יכול לחכות שבועיים עד חודש שהמוצר יגיע בדואר. התשובה היתה שיבדקו אם יש את המוצר במלאי ויחזרו אלי. לאחר שלא חזרו אלי כמה ימים, התקשרתי ונאמר לי שהמוצר כבר נשלח ואי אפשר לתת לי את מספר הרשיון. חיכיתי כמעט חודש עד שהגיע המוצר, כל הזמן הזה המחשב שלי לא היה מוגן
תגובת החנות:
לפי חוקי חברות האנטי וירוס , לא ניתן לשלוח מספרים סריאלים במייל .כך נאמר ללקוח . הלקוח הזמין את המוצר וביקש לשלוח אותו אלין בדואר רשום , המוצר יצא אל הלקוח תוך יום עסקים אחד ( כלומר מייד למחרת הזמנתו ), הלקוח קיבל הודעה באותו יום המודיע על משלוח המוצר כולל מספר מעקב של דואר ישראל . לפי המעקב של דואר ישראל המוצר הגיע לסניף הלקוח תוך 3 ימים אך הלקוח לא הלך לקחת את זה מהדואר ואפילו קיבל הודעה שניה ורק לאחר יותר מ-3 שבועות טרח להגיע לדואר לקחת את המוצר שנשלח אליו תוך יום אחד. אם זה היה כל כך דחוף היה עליו לגשת לדואר מייד עם קבלת ההודעה הראשונה . צר לנו שמשמיץ את חברתינו כאשר השליטה בקבלת המוצר היה בידי הלקוח.
מוצר:
אנטי וירוס NOD32 9.0 OEM
שם:
גולש
תאריך:
20/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Dor
תאריך:
11/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני מאוכזב קשות מכל התנהלות הטיפול ברכישה שאמורה להיות פשוטה ומהירה. המשלוח הגיע באיחור הכבל הגיע תקול ולמזלי לא פגע במחשב היקר שלי. המענה לשאלתי באופן הטיפול נענה ביום שישי שאין בנמצא אנשי תמיכה ושיחזרו אלי ביום ראשון, אך גם ביום ראשון לא חזרו אלי בקיצור אני מאוכזב לא אמליץ ולא ארכוש מכם יותר.
תגובת החנות:
הלקוח קנה כבל וביקש לשלוח אותו אליו בדואר , נשלח בזמן שהובטח אך עיכובים בדואר אינם תלויים בנו ותלונות על כך יש לפנות לדואר ישראל . הלקוח קנה כבל המחבר DP ל-> HDMI אך חיבר אותו הפוך כפי שאמר לנו בטלפון .ובכיוון הפוך הכבל לא עובד . הלקוח השאיר הודעה ביום שישי שהחנות סגורה וביום ראשון כבר דיברנו איתו הודענו ללקוח שאם רוצה להחליף את הכבל או להחזיר אותו יוכל לעשות זאת . לקוחות הפועלים בניגוד להוראות היצרן או בניגוד לתפקוד של המוצר עליהם לפנות בטענות לעצמם ולא לחנות.
מוצר:
כבל ומתאם display port male to hdmi male
שם:
emmak
תאריך:
06/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בוצע הזמנה 2/9/15 אני בתאריך 10/6/15 ועדיין לא קיבלתי זאת בבדיקה עם אתר הדואר לאיתור משלוחים היה רשום כי החבילה נמסרה ליעד (אני מצטער, אני היעד ולא קיבלתי כלום) לאחר כמה ניסיונות להשיג את החנות שוחחתי עם נציג שם ונאמר לי לדבר עם הדואר. אני לא מצליח להבין למה שלמתי על משלוח בדואר רשום עוד 10 שקלים אני מצפה לפחות מהחנות שלאחר כל כך הרבה זמן שהחבילה לא הגיע לטפל הם בעניין המשלוח(הכי קל לשלוח אותי לטפל בנושא-שחכו שאני לקוח) הרי ידוע שדואר ישראל ייקח שבועיים לאתר היכן החבילה. תעבדו עם boxit אז תקבלו משלוח מעולה ובזמן שיא לעומת הדואר
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מוצר וביקש לשלוח אותו אליו בדואר רשום . הלקוח קיבל מייל עם מספר החבילה וקישור לדואר ישראל למעקב. המוצר נשלח אליו בזמן ולפי רישומי הדואר הלקוח קיבל את המוצר פיזית היום ה- 06-10-2015 . הלקוח פעם ראשונה התקשר אלינו היום ( ולא כפי שטען ) ונאמר לו שהיות והמוצר מופיע שנמסר לו אישית עליו לברר עם הדואר מי לקח את המוצר . אנו שולחים אלפי חבילות בדואר ישראל ואם הדואר אומר שזה נמסר ( כך מופיע באתר הדואר )זה אכן נמסר ועל הלקוח לברר בסניף שלו למי נמסר ( בדואר יש תיעוד מדוייק כולל שם ותעודת זהות של המקבל ) תלונה מוזרה ולא צודקת , אנו מצפים מהלקוח שלאחר שיברר מי לקח את המוצר במקומו שהתנצל גם בזאפ כפי שידע להתלונן.
מוצר:
דיסק קשיח WD5000LPLX
שם:
virtualida
תאריך:
27/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לוודא מלאי ואפשרות הגעה לאיסוף עצמי, נאמר לי שיש במלאי ושהאפשרות היחידה היא להזמין ולשלם באתר ולבוא לקחת. ביצעתי הזמנה והתקשרתי כעבור פחות משעה לעדכן שאני בדרך - כבר לא היה עם מי לדבר - סגרו (בשעות הצהריים למרות ששעות פעילות המוצהרות עד 1900) למחרת התקשרתי לומר שאני בדרך, רק אז כנראה טרחו לבדוק בפועל במלאי וגילו שאין בכלל. ההזמנה בוטלה מיידית והכסף הוחזר, אבל איפה טיפה כבוד לזמן של הלקוח והאמינות?!? למה אמרו שיש ודרשו ביצוע הזמנה כאשר בפועל אין מלאי? למה אמרו שאפשר יהיה לבוא לקחת ונעלמו כעבור זמן קצר באמצע היום בלי לעדכן מראש שלא מתכוונים להישאר עד סוף יום העבודה הרגיל?!?
תגובת החנות:
הלקוח התקשר אתמול בבוקר ונאמר לו שיש במלאי ואכן היה במלאי , אך עקב הזמנות קודמות המלאי אזל. אתמול היה יום ט' באב יום צום והעובדים שלנו צמים ולכן עובדים חצי יום. הלקוח התקשר אחר הצהרים כאשר כבר לא היינו . מייד היום בבוקר הנושא נבדק במחסן ( כלומר מיידית לאחר ט' באב ) וכפי שאמרנו עקב הזמנות קודמות המלאי אזל , מלאי חדש אמור להיכנס תוך יום יומיים אך הלקוח רצה מיידית עוד היום ולכן לצערינו נאלצנו לבטל את ההזמנה . ההזמנה בוטלה כבר בבוקר והלקוח לא חוייב . הלקוח קיבל הודעה על כך מיידית בבוקר הן במייל והן בסמס . באתר שלנו רשום שזמן האספקה הוא 7 ימי עסקים ואם ללקוח היה סבלנות היה מקבל את המוצר בזמן שמובטח באתר . לצערינו הלקוח היה מאוד לחוץ ורצה את המוצר מיידית .