דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אופטיקה הזולה בישראל (ירושלים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
iOptix
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2020
אייאופטיקס מופיעה גם ב:
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באייאופטיקס ?
5.00
ציון ממוצע
26
חוות דעת בשנה האחרונה
187
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
8
0
0
3 חודשים אחרונים
13
0
0
6 חודשים אחרונים
18
0
0
שנה אחרונה
26
0
0
כל הזמן
167
0
20
נמצאו 187 חוות דעת גולשים על אייאופטיקס
תמונת משתמש
שם:
סמיון
תאריך:
04/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע ביותר:
ב28.01.2022 קיבלתי את ההזמנה שלי (עדשות מגע יומיות, סה"כ 12 חבילות). ישנה בעיה עם אחד החבילות. מאז כל השבוע פניתי לשירות לקוחות בכל דרך אפשרית - בWHATSAPP, פניה דרך האתר, במייל, צ'אט. אין מענה באף פניה, פעם הבטיחו בצ'אט לחזור אליי - כמובן שלא חזרו. מסכנה - אל תתפתו למחירים יחסית זולים כי אם משהו ישתבש אז אין לכם עם מי לדבר וייתכן שהזול ייצא היקר.

תגובת החנות:
שלום סמיון,

אנו מצטערים לשמוע שהייתה לך חוויה לא טובה. אנו עושים ככל שביכולתנו שכלל הלקוחות שלנו יהיו מרוצים. חשוב להדגיש, לאחר שיצרת קשר עם שירות לקוחות - באותו היום קיבלת החזר כספי יחסי על סך 125 ש"ח לכרטיס בו בוצעה ההזמנה עבור אריזה בודדת שלא התאימה עם המרשם שלך.

אם יש לך שאלות נוספות את מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ, במייל ו/או בצ'אט באתר. נשמח לבוא לקראתך ולפצות אותך על החוויה שהייתה לך.

בברכה,
אביגיל, שירות לקוחות
מוצר:
עדשות מגע יומיות עם צילינדר with HydraLuxe Day-1 Acuvue Oasys
תמונת משתמש
שם:
יואב י
תאריך:
24/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הבטיחו לספק תוך 7 ימים.
אחרי 10 ימים אמרו שזאת היתה טעות ובכלל הם מספקים תוך 14.
היום, אחרי 28 ימים, אני עדיין רודף אחריהם.
אין מספר טלפון.
מפנים למענה בוואטסאפ, אבל אף אחד לא עונה שם.
צ'ט באתר (מאוד חביבי), אבל רק אומר שזה בטיפול כבר שבועיים...

כנראה שהנחה כזאת היא too good to be true.
משהו מאוד מסריח שם. אני רק מקווה שחזירו את הכסף
תגובת החנות:
שלום יואב,

אנו מצטערים לשמוע שהייתה לך חוויה לא טובה. באימייל ההזמנה שקיבלת רשום שלמוצר שהזמנת יש זמן הספקה ארוך מהרגיל. לצערנו היה עיכוב עם ההזמנה שלך. למרות ניסיונות חוזרים ונשנים שלנו לקבל את העדשות מוקדם יותר - זה לא התאפשר. אנו עושים ככל שביכולתנו שכלל הלקוחות שלנו יהיו מרוצים.

אם יש לך שאלות נוספות אתה מוזמן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ, במייל ו/או בצ'אט באתר. נשמח לבוא לקראתך ולפצות אותך על החוויה שהייתה לך.

בברכה,
אביגיל, שירות לקוחות
מוצר:
Proclear יומיות בעסקה שנתית
תמונת משתמש
שם:
Raz
תאריך:
08/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחכה כבר 3 שבועות לעדשות שהזמנתי והגיעו רק 2 חבילות מתוך 8 חבילות, וכל הכסף כבר חויב וכל הסחורה לא סופקה. אתם לא עונים לא בווצאפ לא בפייסבוק ולא בשום מקום!!
תגובת החנות:
שלום רז,

אנו מצטערים לשמוע שהייתה לך חוויה לא טובה. לצערנו היה עיכוב עם ההזמנה שלך. למרות ניסיונות חוזרים ונשנים שלנו לקבל את העדשות מוקדם יותר - זה לא התאפשר. אנו עושים ככל שביכולתנו שכלל הלקוחות שלנו יהיו מרוצים.

אם יש לך שאלות נוספות אתה מוזמן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ, במייל ו/או בצ'אט באתר. נשמח לבוא לקראתך ולפצות אותך על החוויה שהייתה לך.

בברכה,
אביגיל, שירות לקוחות
מוצר:
עדשות שנתיות
תמונת משתמש
שם:
Guy
תאריך:
14/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא הייתי ממליצה להזמין משם
לא שלחו לי את העדשות פעמיים!
ביקשתי החזר כספי מספר פעמים ו- אין מענה.
תגובת החנות:
שלום גיא,

אנו מצטערים לשמוע שהייתה לך חוויה לא טובה. המוצר שהזמנת לא הגיע אלינו מהספק למרות שהזמנו אותו פעמיים. לאחר שביררנו עם הספק, התברר שישנו עיכוב גדול עם סוג העדשות שהזמנת. שירות לקוחות יצר איתך קשר והציע לך החזר כספי אליו הסכמת. מיד לאחר מכן מחלקת גביה החזירה לך את מלוא הסכום לכרטיס האשראי ממנו ביצעת את ההזמנה. שוב, למרות ניסיונות חוזרים ונשנים שלנו לקבל את העדשות מוקדם יותר - זה לא התאפשר. אנו עושים ככל שביכולתנו שכלל הלקוחות שלנו יהיו מרוצים.

אם יש לך שאלות נוספות אתה מוזמן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ, במייל ו/או בצ'אט באתר. נשמח לבוא לקראתך ולפצות אותך על החוויה שהייתה לך.

בברכה,
אביגיל, שירות לקוחות
מוצר:
עדשות מגע
תמונת משתמש
שם:
קרן
תאריך:
21/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזעזע! המשלוח לא הגיע, החברה נעלמה ולא עונה בטלפון או במייל. חיוב האשראי מתבצע מחברה פולנית.
חברת אייאופטיקס יושבת בביתר עילית, לא מקבלת קהל ולא עונה לשיחות. מרגע שחויבת באשראי הם נעלמים ולא מספקים את השירות. הכי פישי. תתרחקו! (ותקראו ביקורות לפני שמזמינים, אם הייתי קוראת מראש הייתי רואה את מגוון האנשים שסיפרו את אותו הסיפור לפניי)
תגובת החנות:
שלום קרן,

אנו מצטערים לשמוע שהייתה לך חוויה לא טובה. כפי שכבר נאמר לך מספר פעמים, המרשם שלך לא נמצא במלאי. עם קבלת ההזמנה העדשות שלך הוזמנו מהיצרן. לאחר מספר ימים נאמר לנו שישנו עיכוב עם ההזמנה שלך.
לצערנו זמני האספקה אינם תלויים בנו אלא ביצרן. ישנם מקרים חריגים שהספק מתעכב ולמרות ניסיונות חוזרים ונשנים שלנו לקבל את העדשות בהקדם האפשרי - זה לוקח קצת יותר זמן. אנו עושים ככל שביכולתנו שכלל הלקוחות שלנו יהיו מרוצים.

שירות הלקוחות שלנו זמין 24/6 - הרבה מעבר לשעות הפעילות המקובלות בשוק. אפשר לפנות אלינו בכל שעה. אמנם לא תמיד יש לנו עדכון לגבי כל הזמנה. ברגע שלקוח פונה אלינו עשרות פעמים בזמן שאין לנו עדכון, אין לנו אפשרות להתייחס לכל פניה בזמנים של עומס.

אם יש לך שאלות נוספות את מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ, במייל ו/או בצ'אט באתר. נשמח לבוא לקראתך ולפצות אותך על החוויה שהייתה לך.

בברכה,
אביגיל, שירות לקוחות
מוצר:
עדשות מגע
תמונת משתמש
שם:
inbarz55
תאריך:
05/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות הכי גרוע שנתקלתי בו EVER אף אחד לא עונה, כשכבר עונים בצ'אט זה אחרי שעותתת על שעותתת, אותו הכנל גם בוואטס אפ. אין איך לתקשר איתם, אין טלפון שאפשר לדבר. הזייה של שירות, חוויה גרועה ! עד שכבר קיבלתי את העדות, קיבלתי ל 3 חודשים כשהזמנתי ל 6 חודשים, זיכו אותי על 3 חודשים (לגילוי הנאות), אך 2 עדשות מתוך ה 3 שכבר זופקו לי - נקרעו בתוך העין !!! אני מנסה כבר שבוע לאתר אותם כדי להגיד להם ואף אחד לא עונה לצ'אט ולא לוואטס אפ.
בחיים לא אקנה שם יותר וכמובן שלא אמליץ לאף אחד ! חשבתי שמצאתי מקום שכל כמה חודשים אוכל להזמין מהם, אבל ממש לא !
תגובת החנות:
שלום ענבר,

אנו מצטערים לשמוע שהייתה לך חוויה לא טובה. לאחר שהתברר שבטעות נשלחו לך עדשות רק ל-3 חודשים, הצענו לשלוח לך את שאר העדשות או לקבל החזר כספי. ברגע שביקשת זיכוי כספי, באותו היום מחלקת גביה החזירה לך את הכסף לכרטיס האשראי ממנו התבצע התשלום. בנוסף, לצערנו היה עיכוב עם ההזמנה שלך. למרות ניסיונות חוזרים ונשנים שלנו לקבל את העדשות מוקדם יותר - זה לא התאפשר. אנו עושים ככל שביכולתנו שכלל הלקוחות שלנו יהיו מרוצים.

אם יש לך שאלות נוספות את מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ, במייל ו/או בצ'אט באתר. נשמח לבוא לקראתך ולפצות אותך על החוויה שהייתה לך.

בברכה,
אביגיל, שירות לקוחות
מוצר:
עדשות חודשיות
תמונת משתמש
שם:
leahgittelman17
תאריך:
29/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע במיוחד, לא מכיר כזה דבר, אנחנו מחכים חודשיים לקבלת העדשות, ואין עם מי לתקשר.
תגובת החנות:
שלום לאה,

אנו מצטערים לשמוע שהייתה לך חוויה לא טובה. שירות הלקוחות שלנו זמין 24/6 - הרבה מעבר לשעות הפעילות המקובלות בשוק. אפשר לפנות אלינו בכל שעה. למרות שאנו מציינים זאת בכל מקום אפשרי, אנו חוזרים ואומרים - עדשות צילינדר זו הזמנה שלוקחת זמן ויכולה להתעכב יותר מהרגיל. לצערנו, זמני האספקה אינם תלויים בנו אלא ביצרן. המשלוח שלך התעכב ולא קיבלנו עדכון מדויק מהספק מתי העדשות שלך יגיעו. עם זאת, חשוב לציין שלמרות ניסיונות חוזרים ונשנים שלנו לקבל את העדשות בהקדם האפשרי - זה לקח קצת יותר זמן. אנו עושים ככל שביכולתנו שכלל הלקוחות שלנו יהיו מרוצים.

אם יש לך שאלות נוספות את מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ, במייל ו/או בצ'אט באתר. נשמח לבוא לקראתך ולפצות אותך על החוויה שהייתה לך.

בברכה,
אביגיל, שירות לקוחות
מוצר:
SofLens Toric
תמונת משתמש
שם:
atm
תאריך:
09/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הם לא סיפקו את המוצר כפי שהובטח ובמועד שהובטח. הם שיקרו לי
הבטיחו משלוח תוך 7 ימי עסקים. עברו כבר 3 שבועות ולא קיבלתי את המוצר. בשירות לקוחות הם מבטיחים כל יום שמגיע מחר.
עכשיו ביררתי מול חברת השליחויות ומסתבר שהמוצר הגיע רק היום מחו"ל כך שעד היום כל השיחות עם שירות לקוחות היו שקר מוחלט
לעולם לא אקנה מהם שוב.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין עדשות במרשם מאוד ספציפי. הספק הודיע לנו שהם צריכים לחדש מלאי וכידוע שהעדשות לא מיוצרות בישראל אלא בחו״ל, לכן היה עיכוב קל של שלושה ימים עם ההזמנה. אנחנו עושים הכל כדי שהלקוח יצא מרוצה. הלקוח עודכן היכן ההזמנה עומדת בכל שלב, ואף ניתן פיצוי כספי. למרות זאת התעקש לכתוב חוות דעת שלילית.
מוצר:
one day acuvue moist
תמונת משתמש
שם:
Yana Vladimir
תאריך:
05/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מתחת לכל ביקורת!!!!!
עברו 21 ימי עסקים ועד עכשיו לא קיבלתי עדשות !!!
אין מענה משום כיוון , לא פייסבוק , לא ווטסאפ ולא מייל!!!!
נכון שהמחיר יותר זול אבל השירות גרוע ביותר!
כל יום מבטיחים לחזור אליי ושום דבר לא קורה.....
מאכזב ביותר
מוצר:
clariti 1 day toric
תמונת משתמש
שם:
hagit.av
תאריך:
04/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות הכי גרוע שנתקלתי בו. יד ימין לא יודעת מיד שמאל. הזמנתי חבילה שנתית של עדשות - 24 חבילות. שילמית את כל הכסף בבת אחת כיוון שלא עושים תשלומים החצופים. לאחר כמה ימים שלא יצרו קשר, יצרתי קשר בוואטסאפ. אמרו שהחבילה תגיע למחרת. עברו עוד כמה ימים ושוב שקט, דממה ואין חבילה. אמרו שיש בעיה עם היצרן ויש רק חלק מהחבילות. ביקשתי שיישלחו לי מה שיש בינתיים כי אני צריכה עדשות. את השאר שיישלחו אח"כ. ההזמנה בוצעה בחודש מאי, עד היום לא קיבלתי את שאר העדשות. מקווה מאוד לטובתם שיישלחו אותם לפני שאני פונה ללשכה להגנת הצרכן
מוצר:
1 Day Acuvue Moist
תמונת משתמש
שם:
שירות רע
תאריך:
21/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי עדשות מגע דרך אייאופטיקס העדשות הגיעו במועדן אבל קבלה עבור ההזמנה לא התקבלה.
פניתי מספר פעמים לחברה בדרכים שונות (אין מספר טלפון ישיר) והובטח לי פעם אחר פעם שהקבלה תישלח.
לצערי, השירות מלבד ההזמנה עצמה פגום ולא מכבד.
להיזהר!
מוצר:
עדשות מגע
תמונת משתמש
שם:
rechesgolber
תאריך:
27/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גרועים ברמות! לא ממליצה בכלל.
מצטערת שבכלל הזמנתי מהם.
מחכה להזמנה שהייתה צריכה להיות מסופקת מזמן. (מעל 3 שבועות).
אין מענה גם בשירות לקוחות.
פשוט בושה
מוצר:
עדשות מגע חודשיות
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply