חווית קניה שלילית ביותר. רכשתי פולי קפה, כעבור 4 ימים הגיע משלוח פולי הקפה בתוך קרטון קטן של עוגיות שוקולד ציפס מחברת אופנהיימר. בשמחה פתחתי החבילה, בתוכה היו 3 קילו פולי קפה, אחד מהחברה שהזמנתי ושניים נוספים של חברה אחרת, לא מוכרת לי. עדיין היו שעות העבודה המפורסמות, התקשרתי אך ללא מענה! שלחתי מייל, ללא התייחסות, רק לאחר ששלחתי מייל נוסף וביקשתי התייחסות אחרת אפרסם הדברים קיבלתי טלפון בבוקר. כמובן שהיה דין ודברים ביני ובין הנציג שהתקשר, אמר שידאג היום לשלוח לי את הקפה שהוזמן. במהלך היום הודיע לי שנמצא ליד ביתי וביקש שאתן לו הקפה השגוי, הסברתי שאני בעבודה (עדיין יש אנשים שעובדים מחוץ לבית), כעס עלי שהגיע במיוחד ואני לא בבית. כל כך הרבה אנרגיה להשקיע עבור פולי קפה?? ממליצה לפנות למקומות אחרים!!
מוצר:
פולי קפה דנזי
שם:
yanivfra
תאריך:
11/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
עדיין מחכה למקינטה שלי שהוזמנה לפני 10 ימים אין טלפון להתקשרות או מענה אנושי....רק ווטסאפ שעונה ביום איחור
מוצר:
מקינטה
שם:
roeich
תאריך:
24/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצר לא תקין. ניסיתי להתקשר וגם שלחתי מייל. אין מענה או תגובה שמרו על כספכם...
מוצר:
מקינטה בריקה 4 כוסות
שם:
Rolo
תאריך:
22/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה גדולה וניסיתי לברר מה מצבה. אין קול ואין עונה. אין עם מי לדבר שם. בזבוז זמן. תקנו ממקום אחר.
עדכון: עדיין אין מענה אבל לפחות ההזמנה בוטלה... אז רק בזבוז זמן ולא גניבה.
מוצר:
קפה ומוצרי אחזקה
שם:
Yoram
תאריך:
13/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 מקינטות וקילו פולי קפה. אחרי המתנה ארוכה (10 ימים מההזמנה) ובירורים, הואילו לעדכן שהיהת תקלה עם המוביל... במקום להציע משלוח מהיר, שאלו אם אני רוצה לבטל את ההזמנה (!). שירות לקוחות לא זמין, רק בווטסאפ, וחויה כללית מאוד מאכזבת, לא נחזור על הטעות.