התקשרתי לחנות לוודא שקיים מסך לגאלקסי נוט 9 במלאי . הגעתי לחנות . מחיר טוב 800 ש"ח . המוכר אמר שאני חייב גם להחליף את הכיסוי האחורי היות והיה שבור . אמר שזה יעלה לי 250 ש"ח נוספים . כאן הרגשתי שאני במצב של לקוח שבוי ורציתי לגמור עם התיקון אז נאלצתי להסכים . 250 ש"ח להחלפת כיסוי אחורי הוא המחיר הגבוהה בארץ . המחירים נעים בין 150 ל 250 ש"ח . מחיר כיסוי אחורי ALIEXPRESS בין 6 ל9 דולר. בסך הכל עשה עבודה טובה והטלפון עובד טוב אך אני מרגיש קצת מנוצל .
תגובת החנות:
שלום רב, לאחר שיחה עם הלקוח הוסבר והובהר שיש סוגים לגב אחורי ואנו עובדים עם חלפים איכותיים וטובים. במקרה זה היתה חובה להחליף את הגב האחורי עקב זה שהמכשיר הגיע עם שבר בטאצ ו ב LCD וכמובן שהיה שבר בגב, הלקוח החליף מסך בעלות של 800 ש"ח, על הגב הלקוח שילם מחיר מלא של 250 ש"ח ובתמורה לכך קיבל שנה אחריות על המסך ללא עלות נוספת ! הוסבר ללקוח שאנו לא ALIEXPRESS. לא היתה אפשרות לבצע הנחה על המחיר הנקוב לכן הופעל שיקול דעת והלקוח קיבל שנה אחריות ללא עלות. כמו כן הלקוח היה שבע רצון מהתיקון, מזמן העבודה ומאיכות וטיב המוצר. אנו נמשיך לשרת את כלל לקחותינו עם המחירים הטובים ביותר והשירות הטוב ביותר !! לשירותכם תמיד בברכת שנה טובה וחג שמח !
מוצר:
החלפת מסך וכיסוי אחורי סמסונג גלאקסי נוט 9 .
שם:
amitwa123
תאריך:
10/10/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ואדיב, אבל להיזהר ולבדוק טוב את המחיר, זהירות מקומבינה של מחיר ובין חלופי למקורי. גבה ממני 150 ש"ח כאשר באתר רשום 120 ש"ח, בדיעבד בשיחת טלפון הוסבר לי שזה בגלל שבאתר זה מחיר לחלופי ואני קיבלתי מקורי. ראוי לציין שניתן לראות בזאפ גם פורסומים על מקורי ב 99 ש"ח. טעות שלי שלא בדקתי אבל כדאי לשים לב.
מוצר:
החלפת גב אחורי סמסונג S7
שם:
Dan
תאריך:
27/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות ברחובות כי המכשיר לא הטעין,מבלי לבדקו קבע הטכנאי כי עלי להחליף סוללה בעלות של 140 שח,אחרי הגיע לקוח נוסף שהטכנאי אמר לו לתקן מסך ב 350 שח, הלקוח סרב ואמר שיבדוק בעוד חנות וכך גם אני עשיתי. הלכתי לעוד חנות וסה"כ המטען היה מקולקל לא הבטריה.חוסר מקצועיות וניסיון להרויח עוד כמה שח.
תגובת החנות:
שלום לכל לקוחותינו ולגולשי זאפ היקרים,
אנו בגלאס פון עושים מאמצים כבירים על מנת לשרת את כל לקוחותינו בנאמנות רבה.
לאחרונה אנו עדים למספר חוות דעת שבאופן מגמתי מנסות לפגוע בשמנו הטוב ולדעתנו האישית חוות דעת אלה נכתבות על ידי גורמים בעלי אינטרסים שמנסים לפגוע בשמנו הטוב ולכן בחוות דעת אלו, אין כל הוכחה על רכישה או ביקור בחנות, לא בחשבונית קנייה ולא במקרים הזכורים לצוות החנות.
אנו שמים לב שהלקוח ציין שהמשלוח הגיע באיחור ולכן דירג 3 כוכבים מתוך 5, בתיאור חוות הדעת נכתב שהלקוח הגיע לחנות ולא היה עניין או כל קשר למשלוח של מוצר או דבר דומה. הוכחה לכך שהחוות דעת אינה אמינה?! כן.
כל לקוח אשר מגיע אלינו עם בעיית הטענה הבדיקה הראשונה שמתבצעת זה עם מטען בדלפק הקבלה בחנות בו אנו בודקים אם המכשיר מטעין או אינו מטעין, לא כסתם בכל בדיקה אותה אנו עוברים אנו יוצאים 100 אחוז באמינות, בשירות ובמקצועיות ועל כך אפשר לכל בכלי המדיה השונים.
אנו נמשיך לספק שירות טוב, אמינות ומקצועיות רבה. זוהי דרכנו, והיא תשאר ככה !
בתודה, צוות גלאס פון רחובות
מוצר:
טלפון סלולרי 5
שם:
Dima
תאריך:
19/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
6
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי דרך זאפ שהחלפת מסך לאייפון 5 עולה 129 ש"ח. קודם כל בטלפון סירבו לתת לי התיחסות תוך כמה זמן זה יהיה מוכן. כשהגעתי, התחילו התוספות - החלפת מסך בשיטת הדבקה ולא "קומפלט" עולה 200. לא כולל מגן זכוכית (תוספת 60 ש"ח). זמן העבודה יותר משעה. הלכתי למקום אחר - בלי להוליך אותי שלל אמרו שעולה 250 כולל מגן זכוכית והחליפו תוך 10 דקות. עדיף
מוצר:
החלפת מסך אייפון 5 0
שם:
גולש
תאריך:
14/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
5
חוו"ד עזרה
2
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Haim
תאריך:
12/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
בבירור מול אחד מעובדי החנות בנוגע להחלפת מסך למסך לא מקורי בעלות של 130 שח בצהרי שישי בשעה 13:00 בצהריים התקשרנו ושאלנו האם ניתן להגיע ולהחליף את המסך היום אמרו שכן ושהמכשיר יהיה מוכן עד השעה 15:00 עם הגעתי לחנות לאחר כ10 דקות בשעה 13:10 התברר שלא ניתן לתקן את המכשיר במקום ושאם אני כן רוצה לתקן אותו במקום עלות תיקון המכשיר תהיה 179 שח במקום 130 לצערי בזבזתי 45 דק של נסיעה סתם הייתם צריכים להגיד מראש שלא ניתן לתקן את המסך במקום והייתם חוסכים לי את עוגמת הנפש.
תגובת החנות:
שלום רב לכל לקוחותינו,
מעבדת גלאס פון הינה מעבדה ותיקה בתחום ושמה לעצמה דגש על מתן שירות טוב ומחיר הוגן לכל לקוח ועל כך יעידו פה חוות הדעת הרבות אותם אנו מקבלים.
צר לנו על המקרה אותו מתאר הלקוח, אך יחד עם זאת, כל קורא נבון שיקרא את החוות הדעת שרשום הלקוח חיים יבין שאין בה כל אמת או שיש בה חוסר הבנה מוחלט.
הלקוח רושם שהתקשר בשעה 13:00 בצהריי יום שישי, ונאמר לו שהתיקון יתבצע במקום, לאחר כעשר דקות (בשעה 13:10) הגיע הלקוח כבר לחנות ונאמר לו שהתיקון יבוצע רק ביום ראשון. אם ביצע מהדרך או מהבית שיחה ולאחר כעשר דקות רושם שכבר הגיע, איך רושם בסוף התגובה שהוא מאוכזב בכך שנסע 45 דקות נסיעה??? ללקוח הוצע מגן זכוכית אנטי שבר במחיר של 49 שקלים ולכן מחיר התיקון היה אמור להיות 179. חוסר הבנה כבר אמרנו?!
רואים בבירור שבכל חוות הדעת שרשם הלקוח יש ניסיון להכפיש את שמנו הטוב, צר לנו על כך ואנו מקווים שמקרים כאלו לא יחזרו. בנוסף לכך, חשוב לציין שביום שישי יש לחץ במעבדה ואנו ממליצים להקדים.
בתודה, צוות גלאס פון רחובות
מוצר:
סלולרי 5
שם:
Leah
תאריך:
13/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
ביררתי טלפונית עם בית העסק על החלפת מסך. שאלת האם מקורי נעניתי לחיוב. שאלתי תוך כמה זמן ההחלפה אמרו חצי שעה. הגעתי למקום ממרחק נסיעה. המסך אינו מקורי זמן ההחלפה הינו 24 שעות. וכמובן אין כל התנצלות מצידם על הטרחה
תגובת החנות:
תגובה החנות:
שלום רב לכלל לקחותינו,ראשית כל אנו מצרים על מקרה זה והתנצלות נאמרה ללקוחה שהגיעה לחנות. דבר נוסף שחשוב לציין הוא שהלקוחה בטלפון שאלה על דגם נוט 3 שמפורסם באתר זאפ ולא על דגם של נוט 3 מיוחד אותו רצתה לתקן.
1. הלקוחה הנ"ל הגיע עם דגם NOTE 3 N9002 שזהו דגם שאינו שכיח אי לכך ובהתאם לזאת הוסבר לה שהתיקון יוכל להתבצע אך ורק תוך 24 שעות ממועד הגעתה עקב הזמנת החלף מספק, אנו מחזיקים במלאי מסכים מהדגמים השכיחים שהם N9000/9005 2. הוסבר ללקוחה שמפני שסאני היבואן הרישמי של סמסונג בישראל איננו מייבא חלפים לN9002 אין באפשרותנו להרכיב מסך מקורי אלא אך ורק מסך תחליפי מיבואן שמייבא ביבוא מקביל, אנו מעבדה שקופה ואמינה וזהו ערך עליון עבורונו מאז ומתמיד.
אנו התנצלנו מספר פעמים על אי ההבנה שקרתה למרות שאיננה באשמתנו ולא יכלנו לצפות זאת, ואכן זמן ההחלפה (זמן עבודה) על מכשיר הוא חצי שעה, אך לפעמים עקב עומס במעבדה ישנה אפשרות שזמן תיקון יעלה על חצי שעה שגם זה זמן סביר לחלוטין. כמו בכל מקום.
תודה ויום טוב, צוות גלאס פון רחובות.
מוצר:
החלפת מסך note 3
שם:
אמיר
תאריך:
11/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
4
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חוויה רעה ומאכזבת. הגעתי בשביל להחליף מסך לרדמי נוט 4x. הורכב לי מסך תקול לא מגיב למגע עם פיקסלים שרופים. העבודה היתה רשלנית ולא איכותית והטכנאי הדביק את המכשיר על אחד הקונקטורים. חזרתי למחרת ושוב הוחלף לי מסך, לאחר שהמוכר ביקש שאבדוק את המכשיר בחוץ ולא בחנות(כדי שלא אראה בעיות כנראה), לכאורה היה נראה תקין אך כמה שעות לאחר מכן שוב בעיות קשות במגע, מסך לא שמיש. אחרי דין ודברים ארוך הוחזר לי רק חלקית מה ששילמתי , עוגמת נפש יציאות מוקדם מהעבודה ומפח נפש. המכשיר לא תקין ושום לקיחת אחריות מצד בעל העסק, שומר כספו ושלוות נפשו ירחק.
תגובת החנות:
שלום רב, הלקוח הגיע והחליף מסך רק שהוא שכח לציין פרט אחד חשוב מאוד הפרט החשוב הוא שהסוללה שלו נפוחה, הוצע לו באותו רגע שהוא קיבל את המכשיר לפרק את המסך ולקבל זיכוי, עקב כך שלדעתו המכשיר לא היה סגור עד הסוף. המכשיר לא היה סגור עד הסוף מכיוון שלסוללה שלו היה "בטן". תרחיש זה קורה עקב בלאי של המכשיר, ובמכשיר שיומי ידוע שאחרי שנתיים/שלוש של שימוש כבר צריך להחליף סוללה. הלקוח שילם 165 ש"ח עבור תיקון המסך, הלקוח קיבל זיכוי של 135 ש"ח והמסך נשאר אצלו. אנו נמשיך לשרת את כלל לקוחותינו ונמשיך לתת את השירות הטוב ביותר.
מוצר:
החלפת מסך רדמי נוט 4x
שם:
Shay
תאריך:
27/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
תזהרו... לא להתקרב... לא שווה וגם המחירים הם לא מה שהם רושמים... הגעתי לחנות על מנת להחליף מסך... באתר רשמו בעלות של 139 וגם שהתקשרתי צוין המחיר הזה. לאחר שהגעתי נאמר לי שהמחיר הוא 250 ולא כפי שצוין. לאחר כחודשיים הבן שלי אמר שמהתחלה יש עם המסך בעיות. הגעתי לחנות שכמובן לא הסכים לקחת אחריות על התיקון. שירות גרוע...
תגובת החנות:
הלקוח הגיע להחליף מסך לפני כ 3 חודשים הכשיר היה עקום לחלוטין, הוסבר ללקוח שמחיר התיקון יהיה 250 ש"ח בכדי להחזיר את המכשיר למצבו הקודם. הלקוח הגיע ביום שישי האחרון אמר שיש בעיה במסך, וטען שהטאצ' קופץ. מבדיקה שנערכה מול עיני הלקוח, כל המסך שבור ומרוסק, הוסבר ללקוח שאין אחריות על שבר הלקוח פשוט בחר לאיים ולהגיד שאם המסך לא יוחלף לו לחדש הוא פשוט ילך ויכתוב חוות דעת שלישית בכל הגורמים. אנו בגלאספון נמשיך לעבוד על פי הנהלים ונמשיך לתת את השירות הטוב ביותר !!
מוצר:
שיומי a1 mi
שם:
גולש
תאריך:
17/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
yaniv
תאריך:
22/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא בצעתי תיקון מכיוון שכשאישתי הגיעה לחנות, המוכר אמר לה שהתיקון יעלה 250 במקום 130 כפי שמצויין באתר. לשאלה מדוע המחיר קפץ המוכר טען שיש לתקן את גם את "התושבת" (איזה תושבת? תושבת הסים תקינה לגמרי ורק המסך נסדק). משיטוט בחוות הדעת על המוכר הבנתי שזו כבר שיטה שלהם כדי למשוך לקוחות. פשוט מעצבן וחבל. כנראה שיש אנשים שעוד לא הפנימו שבעידן האינטרנט אולי תרוויח עוד 100 שקל מלקוח אחד אבל תפסיד עוד 100 לקוחות.
תגובת החנות:
לכל לקוחותינו שלום רב, אשתו של האדון הנחמד הגיע אתמול אלינו לחנות עם מכשיר שהמסך שלו שבור בצורה חזקה מאוד. לאחר מבט של הטכנאי על המכשיר הוסבר לה שלא שווה לתקן את המכשיר מכיוון שכל התושבת של המכשיר לא תקינה. הראו לה במדוייק על מה מדובר והסבירו לה שזה לא העיקר לתקן ולקחת כסף וחסל שעוד חודש היא תחזור בתלונות שהמסך יוצא. ישנה אפשרות לסדר את המסך כולל מסגרת בלבד בעלות של 130 ש״ח אך אין באפשרותינו לתת אחריות במקרה הספציפי הזה. אנו בגלאספון נמשיך לשרת את כלל לקוחותינו נאמנה תוך כדי דגש על מקצועיות, אמינות וכמובן השירות הטוב ביותר !
מוצר:
מסך מגע LG G3
שם:
Ilia
תאריך:
02/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
6
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
מפורסם 152 ש״ח בפועל 300 ש״ח על החלפת מסך Xiaomi 4X - מפרסמים במחיר זול רק בשביל למשוך לקוחות
מוצר:
Xiaomi 4X LCD
שם:
אביב
תאריך:
17/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
6
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הורסים מכשירים ללקוחות, לא יודעים לעבוד, אין שירות לקוחות. שירות על הפנים לא יודעים לעבוד - אין להם זמני עבודה - רק כסף.
מוצר:
תיקונים וקנייה.
שם:
ירין
תאריך:
16/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
5
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אתקצר ואומר שהמלצתי היא להתרחק מהמקום!. לצערי לא קראתי את התגובות פה מראש אם הייתי קורא לא הייתי מגיע לחנות. כמו רובנו הגעתי לחנות בגלל המחיר הזול שהוצע באינטרנט של 190 שח להחלפת מסך של טלפון מדגם xiaomi mi5, כשהגעתי לחנות ביום חמישי בצהריים כשחזרתי מהצבא אמר לי המוכר שאם אני רוצה את המסך הזול אצטרך לחכות 3 ימים ושיש לו מסך ב250 שיקח לו רק שעתיים לתקן. הייתי צריך ללכת לצבא בראשון לכן הייתי חייב לקחת את המסך היקר יותר לאחר כשעתיים המוכר אמר לי שהוא עוד לא תיקן מכיוון שהסוללה דפוקה ואמר לי שעליי להחליף סוללה בעוד 50 שח. כשהגעתי לחנות לאחר כ5 שעות המסך היה מודבק בצורה מרושלת ביותר הראתי את זה למוכר והוא אמר שאחכה עוד קצת והוא יתקן לי את זה. כשחזרתי לאסוף את הטלפון המסך עדיין היה מודבק בצורה מרושלת והוא אמר לי שזה הכי הרבה שהוא יכול לעשות ושלח אותי לדרך עם מסך חצי מודבק . זמן קצר לאחר מכן החל לנזול דבק לתוך המסך כנראה בעקבות ההדבקה המרושלת ועשה כתמים במסך. עם הבעה הזאת נאלצתי לחזור רק שבוע אחרי מכיוון שהייתי בצבא וכשהוא ראה את זה הוא אמר שיחליף לי את המסך אך כרגע הוא לא יכול שאני אחזור אליו, אך כמו שהוא ידע הייתי בצבא ויכולתי לצאת פעם הבאה רק אחרי 21 ימים. וממש בתחילת ה 21 ימים בצבא המסך החל להיסדק מעצמו בעקבות ההדבקה המרושלת . כשחזרתי הביתה הוא אמר שלא יחליף לי את המסך מכיוון שהוא שבור, לאחר שבוודאות לא ציין שלא יחליף את המסך אם ישבר , בעקבות הדבקה מרושלת שלו!!. לאחר שיח ודברים איתו הוא לא הסכים לתקן את המסך ולא לפצות ואמר שנוכל לראות בסרטון אבטחה שאמר אחרת , אך כשביקשתי לראות גם את סרטון האבטחה הוא איים ואמר " תתבעו אותי" ולאחר שביקשתי ממנו בוואטסאפ שישלח לי בבקשה את הסרטון לאימייל הוא חסם אותי משלוח הודעות. אין לי מה להוסיף חוץ מזה שאני ממש ממש לא ממליץ להתקרב לשם!! ואשמח אם גלאס פון יוכלו להוסיף לתגובתם פה את הסרטון המדובר.
מוצר:
Xiaomi mi-5
שם:
דודי
תאריך:
24/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
5
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק כמו מאש,גבו ממני 600 שקל והחזירו לי תפלאפון עם מסך לא מגיב! ועוד באיחור!,בנוסף על זה לפקיד בכניסה יש דיבור מסריח והוא ניסה לשקר לי שזה המסגרת ולא המסך.. התאכזבתי מאוד.
מוצר:
תיקון מסך
שם:
Til
תאריך:
01/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
5
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הפרסום על החלפת מסך מקורי שיקרית למחיר המפורסם, בהגיעי לחנות מכרו לי מסך ב250 שח ועוד מגן מסך יקר כי הזול לא טוב, מאז החלפת המסך המכשיר לא עובד כמו לפני, נורות ולחצנים שלא עובדים, פחות משבוע מאז ההחלפה מגן המסך היוקרתי נשבר כמה פעמים!!
תגובת החנות:
לכל לקחותינו וגולשי זאפ שלום רב, הלקוח הנ"ל הגיע עם מכשיר מדגם XIAOMI רדמי נוט 3 פרו ספיישל אדישן, זהו דגם שאינו נפוץ ולכן המחיר עבורו הוא פי 3 מהדגם נוט 3 הרגיל והנפוץ ביותר. הלקוח קיבל הצעת מחיר עבור דגם זה לפני התיקון חשוב לציין שהצעת המחיר ניתנת ללא התחייבות וללא תשלום ולשיקול דעתו המלאה של הלקוח. הלקוח בחר לתקן את המכשיר בנוסף הוסיף גם מגן זכוכית. צר לנו שהמסך / מגן מסך נשבר "כמה פעמים" לטענת הלקוח אך אנו בגלאספון כמו בכל מעבדה בישראל לא נותנים אחריות על שבר, כמובן שגם לפני מסירת המכשיר לתיקון זה מופיע בתקנון המוצג בחנות וכמובן שגם בחשבונית מצויין זאת ואני יצטט: "אין אנו אחראים על שבר חיצוני/פנימי קורוזיה או נזק לקוח" אנו בגלאס פון נמשיך לשרת את כלל לקוחותינו נאמנה תוך כדי דגש על המחיר הטוב ביותר והשירות הטוב ביותר
תודה לכולם והמשך יום טוב
מוצר:
שיומי נוט 3
שם:
קובי
תאריך:
03/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
5
חוו"ד עזרה
6
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכולם
הגעתי עם 3 מכשירים של הילדים שלי מאשקלון לחנות גלאס פון ברחובות
לפני שיצאתי התקשרתי לוודא שאכן המחיר להחלפת מסך הוא 448ש כפי שפורסם
ואכן אמרו לי תגיע זה המחיר
כשהגעתי המוכר התחיל לשנות את המחיר ואמר ש448 שה לא כולל את החלק האחורי
זה יעלה לך 700 שח
בזבזתי זמן יקר , מאוד כעסתי
המוכר ניסה לפצות אותי במגן מסך של 15שח
באתר הופיע ועדיין מופיע החלפת מסך אוריגינלי לאס 7 ב448 ש
ואין שום אזכור שמדובר רק בחלק מהמסך
גם כשהתקשרתי הייתי מצפה שהמוכר היה צריך להגיד לי בטלפון "תדע לך שזה לא כולל
את כל החלקים ושאתה עשוי להגיע ל700 שי ולא ל448 ש כפי שפורסם
ואני מאוד מקווה שמנהלי זאפ ישכילו ויבינו שחנויות כאלה פוגעים במנוע השוואת מחירים הנהדר של זאפ
שאני נוהג להשתמש בו
חשוב לי לכתוב את זה שלקוחות נוספים ידעו שהמחיר הוא לא 448ש
להתראות קובי
מוצר:
מסך לגלקסי S7
שם:
Joe
תאריך:
13/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
4
חוו"ד עזרה
8
תיאור חווית הקנייה:
נסעץי עד למקום. ביזבוז זמן הם לא מוכרים מסכים בנפרד, הוא טוען שאני טכנאי ושאני עושה עליו קופה מאחורי הגב ככה אמר לחבר שלו כשיצאתי מהחנות. רק אם אני רוצה זה שאני אשלם על הכל כולל תיקון והמחיר מוגזם. ממש לא יפה הדיבור. בסך הכל רציתי להחליף מסך לאשתי לנייד שלה בעצמי. כל טוב לכם
תגובת החנות:
שלום רב לכל לקוחותינו, המקרה ידוע ומוכר לנו. האדון גוי רצה לקנות מסך למכשיר מסוג אייפון ולקבל עבורו אחריות. אין אנו נותנים אחריות למסכים שאינם מורכבים אצלנו עקב מקרים של הרכבה תקולה ונזק לקוח. לכן אין אנו נותנים אחריות על מסכים שנקנו ללא הרכבה, המחיר שמצויין כאן באתר הוא כולל התקנה, אז למה האדון רוצה רק את המסך?
צר לנו שבחר להכפיש את שמנו ומפה נאחל לאדון סאנשיין שנה טובה ומתוקה כדבש !
מוצר:
מסף אייפון 4S
שם:
Oz
תאריך:
05/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
5
חוו"ד עזרה
6
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לתיקון מסך לאחר פרסום בזאפ החלפת מסך ב125 ש"ח עידן המוכר אמר שזה לא כולל מסגרת ועם המסגרת זה 220 שילמתי 220 קיבלתי את הטלפון לאחר החלפת מסך והמיקרופון לא עובד שומר נפשו ירחק
תגובת החנות:
שלום לכל לקוחותינו.
במכשיר מסוג זה ישנם שתי מסכים, אחד עם מסגרת מלאה שזמן ההרכבה שלו הינו 10 דק, ומסך ללא מסגרת שהחלפתו מספר שעות. הלקוח בחר לתקן את המסך הכולל מסגרת עקב זמן התיקון בלבד.
אישתו של הלקוח הגיע לחנות לאסוף את המכשיר וטענה שבעלה לא בחר כך, דבר שלא נכון ועל כך יעידו מצלמות החנות.
חשוב לציין שהלקוח התקשר לפני מספר ימים לחנות ואחרי הבנה ביקש להוריד את החוות דעת עקב כך שהבין שהבעיה הייתה בהבנה בינו לבין אישתו ולא איתנו. נמסך ללקוח שיפנה לאתר זאפ להורדה ואנו מחכים שהביקורת תמחק. חבל שזה פוגע בדירוג החנות בכוכבים.
גלאס פון רחובות
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 4X 64GB 4GB MediaTech
שם:
גולש
תאריך:
04/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
4
חוו"ד עזרה
4
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
דורון
תאריך:
27/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
5
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לאחר שנשבר לי המסך ועשיתי השוואת מחירים באתר היה רשום שהמחיר להחלפת מסך הוא 313 שקל שהיה זול יחסית לאחר שהגעתי לחנות נאמר חי שזה לא כולל מסגרת משהו שהוא שקר מכיוון שהמסך מגיע עם המסגרת והוספתי להם 137 שקל על סתם בסך הכל שילמתי 450 שקל לאחר שלושה שבועות נפתח המסך ללא סיבה הניראת לעין כמו נפילה הגעתי לחנות וקיבלתי יחס מזלזל ואמרו לי שנשלח את המסך לבדיקה לאחר יומיים התקשרו ואמרו שיש שבר וזה לא במסגרת האחריות והציעו לי לשלם 360 שקל נוספים אנא מימכם ציבור הקונים תבדקו עשר פעמים לפני שאתם רוכשים או מתקנים בעסק זה משהו אני ממליץ שלא להתקרב לבית העסק הזה כי הזול אצלהם עולה ביוקר והם מטעים את הציבור
מוצר:
החלפת מסך 5
שם:
יניב
תאריך:
03/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
6
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
עקצו במחיר וקילקלו הטלפון. עידן המוכר מסביר תמיד שמסגרת המסך גם היא שבורה ואינה כלולה במחיר . ממחיר 152 הקפיץ בכך את המחיר ל252 שח. זאת ועוד, הטלפון הוחזר ומיד לאחר מכן גילינו שהוא אינו יכול להטען , המסך מהבהב בהטענה מה שנראה כמו בעית מגע . בחנות סרבו לקחת אחריות למרות טענותינו כי לא היתה שום בעית הטענה עד שהגענו אליהם. עידן ניסה להסביר שהטלפון בוודאי נפל או שאולי זאת הסוללה ואחכ הסביר שזה לא מגע אלא צריך להחליף כפתור הדלקה שלדעתו הוא הבעיה. "רק בשבילי" הם יסכימו לתקן את הליקוי שהם יצרו ב: 120 שח נוספים !. לטלפון ששווה 500 שח יצאתי עם הוצאה של 250 שח ועוד קלקלו לי את הטלפון . להתרחק !
מוצר:
תיקון מסך נקסוס 5
שם:
חזי
תאריך:
08/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
7
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות לבירור פרטים על החלפת מסך לhuawei p9 לאחר שלא נמסרו לי כמעט פרטים חוץ מהמחיר שהוא כתוב בזאפ והוא אכן בין הזולים, כי בזאפ כתוב המחיר של המסך הלא מקורי. (המקורי עלה 100 שקל יותר.) בנוסף, המוכר סרב לתת לי פרטים לגבי זמני העבודה בטלפון בטענה ''שזה תלוי במעבדה'' (לטענתו בגלל התחרות שיש בשוק הוא לא נותן פרטים בטלפון, למרות שאני לא רואה קשר בין השניים). הגעתי לחנות, ''המעבדה'' נמצאת מאחוריו, אין איש מקצוע שם ומסתבר שלא היה מהבוקר (הגעתי אחה''צ) ופתאום זמני העבודה הם עד 4 ימי עסקים. (מישהו יכול להרשות לעצמו להשאר בלי פלאפון 4 ימים?) אם הייתי מקבל את הפרט הקטנטן הזה מסתבר שלא הייתי מבזבז לעצמי שעה וחצי מהיום. אמליץ לכל מי שאני מכיר לא לפנות לבית העסק הזה.
מוצר:
מסך P9
שם:
דובי
תאריך:
23/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
4
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הפרסום בזאפ הוא על 187 ש"ח, בטלפון אמרו שמבצעים את העבודה באותו יום. הגעתי למקום, אמרו לי שזה יקח שלושה ימים, לאחר הסבר שאני צריך את הטלפון באותו יום וזה גם מה שהם אמרו לי חצי שעה מוקדם יותר, המוכר הציע לי לשלם 90 ש"ח נוספים על מנת שיעשה לי עבודה במקום בהרכבת מסך עם Assembly. המוכר אמר שהמסך במחיר הזול הוא מסך עם הדבקה וללא assembly בפועל, המוכר הדביק לי מסך זול, המסך נפרד מהמכשיר מיד לאחר התיקון. שלוש פעמים חזרתי לחנות על מנת שיתקנו את המסך. בעיות תצוגה במסך, היפרדות המסך מהמכשיר ועוד. המוכר טוען שכך זה המסך ובפועל לא תיקן כלום ולא החליף למסך עם assembly למרות שלקח יותר כסף על כך. התייאשתי מלחזור אליהם, שלוש פעמים ללכת לחנות ולא מתקנים כלום בפועל. השירות מדבר בעד עצמו.
מוצר:
מסך LG G2 D802
שם:
Alon
תאריך:
26/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
4
חוו"ד עזרה
6
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי למקום לשם החלפת מסך לאייפון,כאשר הגעתי לבית וביצעתי שימוש סביר במכשיר המסך החל לרצד והפך סגול, התקשרתי מיד לחנות והמוכר אמר להגיע ביום שלמחרת כי סוגרים.למחרת המוכר טוען שמכשיר כנראה נפל ולא הסכים לא להחליפו או להחזיר את הכסף. אני חוזר ומדגיש שנעשה במכשיר שימוש סביר ובטח שאינו נפל. ממליץ להתרחק מהמקום. מדובר בשרלטנים מוחלטים.