בסוף אפריל קניתי באתר של ג'אסט פור יו בושם לאישה אינקנטו (195 ש"ח) שהיה מיועד למתנה לדודה שלי שגרה בחו"ל. לקחתי אותו אליה וכאשר פתחה אותו, השפריצר היה פגום ובלחיצה היה נוזל ולא משפריץ. לצערינו, זה התגלה רק אחרי שנסעתי ולא יכולתי להחזירו מיד. עכשיו, הבאנו את הבושם לארץ ופנינו לחנות. הם לא הסכימו לעזור ואפילו אמרו שהבושם כנראה נפגע על ידינו ולא באשמתם. אני מודעת כי המצב חריג ובאמת לא פניתי מיד כאשר הבושם נקנה, אך גם המצב כאן הוא מצב לא רגיל - זו היתה אמורה להיות מתנה למישהי שגרה בחו"ל. בנוסף, הפקק הפגום עורר חשד שאולי הבושם אינו מקורי. השוונו אותו לבקבוק שהיה אצלינו בבית שנקנה בדיוטי פרי בארץ. אכן השם של הבושם היה כתוב בצבע אחר. (לא בטוחה שזה בהכרח אומר משהו, אבל בכל זאת, מעלה את החשש). בשורה התחתונה, המוצר היה פגום, הפסדתי 195 ש"ח, נגרמה לי עוגמת נפש כאשר נתתי מתנה פגומה ובשירות הלקוחות האשימו אותי בהיותי לא אמינה. לא היתה שום נכונות לפצות אותי או לבוא לקראתי בשום דרך. לסיכום - בחנות הזו יש סבירות שהמוצר יגיע פגום, שאיננו מקורי ושיאשימו אתכם בכך שזוהי אשמתכם. חווית קניה מזעזעת. אני אישית לא אקנה מהחנות הזו אף פעם יותר וממליצה בחום לכולם להתרחק גם.
תגובת החנות:
הלקוחה הנ"ל טוענת כי קנתה אצלנו בחנות פיזית בכפר סבא את המוצר הנ"ל בחודש אפריל ואכן בחודש אוקטובר כעבור שישה חודשים ( חצי שנה ) מהקנייה כפי שהיא טוענת התקשרה הלקוחה לחנות בטענה כי הבושם לא תקין והיא מעוניינת להחליפו למוצר אחר אנו כמובן שלא הסכמנו כי כעבור חצי שנה כפי שכולכם קוראים זה ממש חוצפה לבקש דבר כזה כי אנו באמת לא אחראים למוצר שנקנה לפני חצי שנה אם זה היה קורה בטווח של עד חודש אז כמובן שהיינו מטפלים בלקוחה ועוזרים לה עד שתהיה מרוצה ולכן אנו מצפים מקהל הקוראים להבין את הנעשה ולהבין כי המצב לא תקין מצד הלקוחה לדרוש דבר כזה כעבור שישה חודשים תודה מראש צוות JUST4YOU
מוצר:
בושם לאישה Incanto
שם:
גולש
תאריך:
28/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
20/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
16/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
31/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
יעקב
תאריך:
09/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
09/02/12 בעל החנות התקשר ומסר כי בשונה ממה שנאמר לי הרי שחלו 2 טעויות האחת אכן קשה להשיג את הבושם היום בעולם עקב צמצום מלאים וייצור . שנית מה שנאמר לי ע"י המוכרת הוירטואלית אינו נכון ולא נבדק למרות שהיו הנחיות להפסקת מכירה של הבושם. אני נוטה לקבל את התנצלות בעל החנות ולראות את הנושא כטעות לא מכוונת או מתוך כוונת זדון ופונה בזאת להנהלת זאפ להסיר את הניקוד הנמוך שניתן לחנות ככל הנראה ללא הצדקה ומתוך רצון להמנע מפגיעה בשם הטוב שיצא להם. תודה קובי
מוצר:
בושם RED DOOR 100 מ"ל
שם:
אלכס
תאריך:
26/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
צוות זאפ! ערב טוב! בהמשך לחו"ד שלילי שנתתי לחנות, דיבר איתי בעל העסק, בדק את המקרה והסביר שחלה טעות באתר ובמיידי הם העדכנים את האתר ומחליפים לי את המוצר ללא תוספת תשלום. עקב כך אני מבקש לבטל את החו"ד הקודם. ב תודה אלכס לייזרזון
מוצר:
בושם קוקו שאנל
שם:
אינה
תאריך:
07/11/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בושם ROCHAS לגבר. המשלוח הגיע בזמן, אבל הבקבוק הכיל חצי מכמות הבושם. דיברתי עם שרות הלקוחות והשיחה השאירה רושם מאוד לא נעים. בחורה שדיברה איתי הייתה מאוד לא מנומסת, מיותר לציין שלא קיבלתי שום התנצלות. שלחתי את הבושם בחזרה וקיבלתי בושם חדש, הפעם בכמות נכונה. אבל הריח של הבושם החדש היה שונה מהריח הרגיל של הבושם הזה שבעלי משתשמש בו כבר מספר שנים. כנראה שוב בקבוק פגום או זיוף, אין לדעת . לא התקשרתי ל-just4you עוד פעם, אלא פשוט החלטתי לא לקנות מהם יותר.
תגובת החנות:
נתבקשנו להכין תגובה ע"י מערכת זאפ לתלונה של לקוחה שטוענת כי ביוני השנה רכשה בחנותינו בושם לא לשביעו רצונה. ביקשו ממערכת זאפ ישלחו לנו חשבונית קניה של הלקוחה על מנת שנוכל לבדוק במה מדובר ולהגיב בהתאם. לאחר מספר שבועות קיבלנו ממערכת זאפ עותק של הזמנה אלקטרונית שנעשתה במייל . השבנו למערכת זאפ כי אנו לא יכולים לאתר את הלקוחה לפי עותק של הזמנה אלקטרונית כי עברה כמעט חצי שנה וההזמנה נמחקה מהמערכת לפי נהלי הביטחון ובקשתם של חברות כרטיסי האשראי, ואנו מבקשים לקבל חשבונית ,היות ולפעמים אנשים מזמינים ולאחר מכן מבטלים את ההזמנה. עשינו מאמץ וביקשנו מהמערכת שמתחזקת לנו את האתר לשחזר את אותה הזמנה היות ומערכת זאפ השיבה לנו כי אין צורך בחשבונית להוכחה של קניה לפי הנהלים שלהם. לאחר בירור גילנו שאכן היתה הזמנה כזאת אך היא בוטלה לאחר יום. ולכן אין אנו יכולים להגיב על הזמנה שלא
מוצר:
בושם ROCHAS
שם:
אור
תאריך:
03/07/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את הובשם שבור אך הדבר התגלה לאחר לאחר שלושה שבועות כאשר צבע הופסא החתיל לנזול לי בתוך המגירה. כשפתחתי אותו גיליתי שראש הבושם מנותק מהזכוכית ושהוא נזל בתוך הקופסא ולכן צבעה נזל. יש לי תמונות שלו עם הצבע זונל התוך הניילון עם התבית של Just4You. כאשר התקשרתי ענתה לי בחורה בשם אורלי שסירבה לתת לי את המנהל וניתקה לי את הטלפון. היא אמרה שאין ה מה לעשות ושהיא לא יכולה לעזור לי, כשהתעקשתי היא ניתקה לי את הטלפון.
תגובת החנות:
בתחילת חודש יוני השנה רכש הלקוח הנ"ל אצלנו שלושה בשמים 1)דולצה גבאנה לייט בלו 50 מ"ל 2)דייויד בקהאם אינטינקט 75 מ"ל 3)וראלף לורן בלו 125 מ"ל . אנו חברה גדולה ומכובדת המוכרת בסיטונאות לחנויות וגם לפרטיים ושולחים מאות בשמים ביום ללקוחות עד הבית. סוג האריזה בה אנו משתמשים מונעת כל סיכוי לשבר במוצר . הדרך שבה הלקוח טוען שהמוצר נשבר "גיליתי שראש הבושם מנותק מהזכוכית ושהוא נזל בתוך הקופסא ולכן צבעה נזל" יכול להתרחש אך ורק באם נפל הבושם כשהוא פתוח ואינו בקופסא. סביר להניח שאם היה טילטול רציני בצורת המשלוח גם יתר הבשמים היו נשברים מה שלא קרה. בכל מקרה הלקוח פנה אלינו לאחר 3 שבועות שקיבל את הבושם כאשר אם הבושם נזל מצורת השליחה הוא היה מגלה את הדבר בוא במקום. הצענו ללקוח להעביר את נוזל הבושם לכלי אחר על מנת שיוכל להשתמש בוא שכן חוק הגנת הצרכן מאפשר להחזיר את המוצר עד 14 יום הלקוח סירב ולא נותרה לנו ברירה אלא לסרב לבקשתו להחלפת המוצר.