דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ייבוא ושיווק מוצרי ספורט ולחימה (2 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
Xwear
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בX-Wear ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
117
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
83
0
34
נמצאו 117 חוות דעת גולשים על X-Wear
תמונת משתמש
שם:
Madnek
תאריך:
26/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי גומיות ב 20.7.20, היום 26.08.20, עדיין לא קיבלתי את הגומיות, לא עונים לטלפונים או למייל, פעם אחרונה שדיברתי איתם אמרו לי זה בבדיקה מאז הם נעלמו!
לא לקנות מהם! גניבה לאור היום, פשוט בושה שיש להם כאן מקום!
מוצר:
גומיות אימון
תמונת משתמש
שם:
Linat
תאריך:
09/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תתרחקו מהמקום הזה!!! קרוב לחודש אני מחכה לשק אגרוף שקניתי וכל פעם אומרים לי מחר זה אצלך ... מקום גרוע! לא ממליצה בכלל! מבטלת את הקנייה
מוצר:
שק אגרוף
תמונת משתמש
שם:
הילה
תאריך:
23/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בטלפון לא ניתנים להשגה, רק בצאט. משכו אותי עם האספקה בכל מיני תירוצים עד שהתייאשתי וביטלתי את ההזמנה. שירות גרוע= לא להתקרב.
תגובת החנות:
אנו מצטערים על תחושת הלקוח.
בעת הרכישה צויין כי מוצר זה אספקתו אורכת עד 14 ימי עסקים משום שהוזמן ישירות מהיצרן. הלקוח התעקש לקבלו באופן מידי וסרב להמתין.
זיכינו מידית את הלקוח. אנו מצרים על חוסר התקשורת במקרה זה ומנסים לשמר כמה שיותר את הלקוחות שלנו

מוצר:
זוג משקולות יד 12.5 ק"ג
תמונת משתמש
שם:
UP
תאריך:
23/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שומר נפשו ירחק!!!
רכשתי מתלה לשק איגרוף עם משלוח חינם תוך 5 ימי עסקים.
חיוב כרטיס האשראי נעשה באופן מיידי. איש לא יצר קשר לתיאום המשלוח.
גם לאחר שיצרתי קשר (אחרי שחלף יותר משבוע) העניין לא טופל.
רק אחרי שרדפתי במשך שבוע אחרי הנציג, עם תזכורות שש פעמים ביום, התברר שהמוצר בכלל לא קיים במלאי.
בקיצור - מי שכספו יקר לו, שלא יתקרב.
מוצר:
מתלה לשק איגרוף מקצועי עד 100 ק"ג - משלוח jhbo
תמונת משתמש
שם:
עמית
תאריך:
07/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מתח ומזרון מהחנות. המשלוח הגיע. המזרון היה נכון, המתח היה מדגם לא נכון (מדגם זול מהדגם שהזמנתי). כתבתי מייל, השיבו שיחליפו לי אבל בגלל הקורונה אם אני יכול לחכות שבועיים שהמלאי של המתח הנכון יתחדש. חזרתי אליהם, לא ענו לי. ניסיתי שוב. לא ענו לי. ניסיתי פעם שלישית, לא ענו לי. בסוף התייאשתי ופתחתי את המתח שהגיע ולא היו את הברגים, האומים והדסקיות בחבילה. אז אפילו בו אני לא יכול להשתמש. להתרחק מחנות שלא מכבדת את לקוחותיה.
מוצר:
מוט מתח מתקדם Iron Gym Extreme
תמונת משתמש
שם:
לב
תאריך:
08/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה לא טובה!

הזמנתי משקולות וחיכיתי 3 שבועות ולמרות ההבטחה של בעלי החברה שהמוצר יגיע.

לבסוף ביטלו את ההזמנה.
מוצר:
משקולות יד
תמונת משתמש
שם:
לי בר
תאריך:
20/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזעזע.
הזמנתי מתקן מתח מקבילים. המתקן הגיע באיחור של שבועיים, כשהגיע - הגיע במצב נוראי. חוסר בחלקים, הברזלים היה משופשפים מה שעתיד להביא חלודה. אין מענה טלפוני ובמייל וכמובן שאף אחד לא חוזר אליי.
מוצר:
מתקן מתח מקבילים לקיר - yfpt-83
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
14/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
24/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
gish
תאריך:
31/10/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי חליפת ג'ודו לילד בן 10,
בוצע החיוב דמי משלוח.
בפועל לא הייתה להם החליפה המבוקשת - אז הם פשוט לא שלחו כלום ושמרו את הכסף!!
התקשרתי חודשיים (!) אחרי לביצוע זיכוי.
תגובת החנות:
הלקוח קנה את החליפה אצלנו באתר לפני חודשיים
התקשרנו ללקוח באותו הזמן כל יום ביומו במשך שבועיים ברציפות - שמסתבר שלא היה בארץ ולא היה זמין
הוצע ללקוח חליפה חדשה במחיר מוזל עקב הבעיה שהייתה, היה עקשן ורצה לבטל את ההזמנה...
אקסוור פועלת להשגת שירות לקוחות הטוב ביותר עבור לקוחתיה ותמשיך לפעול כך, אנחנו מצרים על הבעיה שהייתה ופועלים כך שלא יקרו עוד מקרים כאלו לצערנו
מוצר:
חליפת ג`ודו לבנה LION - 150 ס״מ
תמונת משתמש
שם:
djabor
תאריך:
17/10/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סט משקולות, וחיכיתי חודש לפני שביטלתי את ההזמנה.


לא נתנו שום רמז שיקח כל כך הרבה זמן, והזמנה גדולה משמעותית שנעשתה באותו יום בחברה אחרת, הגיע תוך יומיים.
מוצר:
משקולת צלחת מברזל
תמונת משתמש
שם:
אלכס
תאריך:
18/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תתרחקו!!!!!!!!!!
לפני חודש עשיתי הזמנה בשווי אלף שקל, לא רק שההזמנה עדיין לא הגיעה, ביטלתי אותה לפני שבוע, אחרי שהנציג צחק לי בטלפון, הזיכוי כמובן לא נכנס לחשבון והם לא עונים בטלפון כל היום!
העורך דין שלי שלח להם מכתב והם עומדים תחת תביעה.
ביזיון של חנות, אין עם מי לדבר והם עושים צחוק מהכל.
מוצר:
סט משקולות
תמונת משתמש
שם:
Trilandian
תאריך:
28/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי באתר החנות הזמנה של 6 אריחי גומי בסך של 294 ש"ח ע"מ לקבל משלוח חינם (בהזמנה מעל 249 ש"ח).

שבוע (!) אחרי ההזמנה יצרו איתי לראשונה קשר מהחנות (עם סיפור מפוברק שניסו כמה ימים להשיג אותי), וטענו שע"פ התקנון שלהם המוצר שהזמנתי לא זכאי למשלוח חינם (בדקתי אחרי השיחה את התקנון שלהם, וזה לא נכון. הדבר הכי קרוב למה שהזמנתי ברשימת המוצרים שלא זכאים למשלוח חינם זה "מזרון פאזל"). בעקבות זאת ביקשתי להוריד את כמות ההזמנה ל-4 יחידות, וסיכמנו שיזכו אותי על ההפרש (אחרי ויכוח עם הנציג שניסה להשאיר אותי עם הזמנה של 6 יחידות). כמה ימים אחרי זה ההזמנה סוף-סוף הגיעה.

שבועיים אחרי השיחה שבה סיכמנו על ההחזר, הכסף עדיין לא חזר אלי. יצרתי קשר עם החנות, והנציג טען שהם כן זיכו אותי. הסברתי לו שאני לא רואה זיכוי בחשבון הפייפאל שלי, וביקשתי לראות ראיה לזיכוי. בתור ראיה הנציג הראה לי זיכוי במערכת ההזמנות הפנימית שלהם. דרשתי לראות חשבונית זיכוי של פייפאל, והנציג אמר שאין לו גישה לחשבון הפייפאל של החברה, נתן לי "מספר זיכוי", ושלח אותי לברר את העניין מול פייפאל.

את העניין אכן סגרתי מול פייפאל, בדרך של יצירת ערר מולם על סכום הזיכוי שלא קיבלתי, וזכיתי בערר מכיוון שאף אחר מהחנות לא טרח לענות.

בקיצור, התנהלות מחפירה. ממליץ לכולם להתרחק.
תגובת החנות:
התנהלןת מחפחרה של הלקוח:
הלקוח הזמין מוצר שאכן כתוב בתקנון שאין עליו "משלוחים חינם", הלקוח הטריד וביקש מאיתנו לראות את הזיכוי בפייפאל
שלחנו לו גם אישור אסמכתא לזיכוי בחשבון הפייפל שלו וגם תצלום מסך מהאפליקציה עצמה

אקסוור מנסה כמה שיותר להחתשב בקהל הלקוחות שברשותה ורוצה לשמור על קהל הלקוחות שלה, לכן אנו שואפים למקסימום שירות
ומינימום מחיר, אנו נשמור על שירות לקוחות מקסימלי לאורך זמן על מנת לרצות את קהל לקוחתינו
מוצר:
אריח גומי חדרי כושר - 50*50*2 ס"מ
תמונת משתמש
שם:
רוני
תאריך:
07/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מאכזב מאוד - נדרשו שלושה משלוחים לאורך חודש כדי לספק את הסחורה.
הזמנתי סט של 8 משקולות עם שני מוטות
לאחר כשבוע הגיע המשלוח עם משקולות שלא מתאימות למוט.
לאחר שבוע נוסף הגיע משלוח שני עם כמות חלקית.
התלוננתי וכעבור עשרה ימים ומספר שיחות טלפון הגיע משלוח שלישי והשלימו את המשקולות החסרות
החנות לא ראתה לנכון להתנצל או לפצות...
מוצר:
סט משקולות ידיים ברזל - 10 עד 70
תמונת משתמש
שם:
Tal
תאריך:
03/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במילה אחת - חובבנים. הציון שצריך להיות כאן הוא 0, חבל שאי אפשר לתת אותו. הזמנתי שק איגרוף ונום ריק מסוג אחד, שמפורסם באתר למרות שאין להם בכלל במלאי. גד, אחד הבעלים, דיבר איתי בטלפון מבלי לציין את העובדה שהוא מנהל החנות והציע לי לקחת אותו דגם רק מלא בתוספת של 150 ש"ח (לאחר משא ומתן). קיבלתי בכלל דגם אחר. הקרטון הגיע פתוח והמשלוח עד הבית הוא ברכב הפרטי של גד. גד ביקש שאעזור לו להעלות את השק אלי לקומה 2 לבית, והתחפף ברגע שנכנסתי לדלת. לאחר מכן, כשדרשתי מגד הסברים על העובדה שהשק שסופק הוא לא המוצר שהזמנתי, ענה לי בזלזול ואמר שאני יכול להחזיר את המוצר לחנות שלהם ברמת גן. אני גר ברעננה, הייתי צריך לסחוב שק איגרוף במשקל 40 קילו לבד על חשבון הזמן והדלק שלי כי הם לא יודעים לספק מוצר נכון. התנהלות חובבנית, של אנשים שאין להם מושג מהי תודעת שירות. תתביישו.
תגובת החנות:
דיברנו עם הלקוח והסברנו לו שאין את המוצר שהזמין במלאי -ויש לנו שק אחר של חברת ונום
עשינו ללקוח הנחה רצינית על השק ובנוסף משלוח עד הבית ובסוף הוא הסכים לקחת אותו
הלקוח התחרט על ההזמנה ורצה לבטל - ישר קיבל מענה וביטול עיסקאה מלאה וזיכוי כרטיס האשראי באופן מלא
אנחנו מצרים על הטעות שהייתה עם הלקוח, ואין בנו כוונה רעה לפגוע בלקוחות שלנו - ההפך הוא הנכון
אקסוור מתחייבת לתודעת שירות ברמה גבוהה ומנסה לשמור על זה כמה שיותר

מוצר:
שק איגרוף ונום צ'לנג'ר 150 ס"מ
תמונת משתמש
שם:
Ido
תאריך:
02/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט ביזיון.
הזמנתי מוצר שהיה אמור להגיע תוך מספר ימים עם שליח. לאחר 3 ימים התקשרו אלי להגיד שלא קיים במלאי ושאלו אם אני מוכן להמתין שבוע. כשאמרתי שלא וביקשתי לבטל את ההזמנה, אמרו לי שיחזרו אלי עוד רגע... לא חזרו, ולא ענו כשהתקשרתי.
לאחר שבוע וחצי קיבלתי טלפון ואמרו לי שהמשלוח בדרך אלי. אמרתי "טוב נו"... חיכיתי לו... עברו עוד שבועיים! התקשרתי לחנות, ענה לי אותו בחור שהתקשר אלי בפעם הקודמת, והפעם אמר "היום המוצר מגיע אלי מהמחסן, ואשלח אותו אליך עד מחר".
כמובן שיש גבול לכל תעלול - ביטלתי את ההזמנה בתוספת קצת צעקות.
בקיצור - ממליץ להתרחק!
נ.ב. למזלי כל השיחות שלי מוקלטות, ממליץ לכולם לנהוג כך.
מוצר:
סט משקולות מקצועי
תמונת משתמש
שם:
OrZ
תאריך:
27/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי רצועת TRX, בחנות נכתב משלוח חינם מעל 249 ש״ח, בפועל זה משלוח לנקודת איסוף, דבר זה לא היה מובהר, כמו לא קיבלתי הודעה שמכילה את פרטי האיסוף ונאלצתי להתקשר, ורק אז טרחו להודיע לי איפה החבילה מחכה, השירות מהחנות הוא בסגנון ״תתקשר אלי עוד 10 דקות״, ״אני בנהיגה, לא יכול לעזור״ - לא רציני לחנות שמכבדת את הלקוחות שלה. כמו כן המוצר שהגיע נראה שעמד כמה שנים באיזה מחסן, חבילה שנפתחה כמה וכמה פעמים ומאובקת. לא ממליץ
מוצר:
רצועת TRX
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply