בושם "טרזור" נקנה ב-15.7באינטרנט. משלוח באמצעות דואר שליחים עד הבית שולם עם ההזמנה. הובטח זמן אספקה שבוע ימים. נכון להיום טרם הגיע. דיברתי עם אורלי מהחנות בטלפון - נאמר שאקבל את המוצר למחרת יום שישי 24.7. נשארתי בבית לחכות ולא הגיע. היום 26/7 צלצלתי שוב לדעת למה לא קיבלתי ביום שישי, נאמר שהשליח היה (?!) הייתי בבית ואף אחד לא צלצל. נאמר גם שהשליח היה שוב היום בבוקר. אף אחד לא צלצל. נאמר לי לצלצל לרשות הדואר ולתאם עימם משלוח. למה עלי לבזבז זמן בהמתנה ולהתמודד עם רשות הדואר אחרי ששילמתי מראש על משלוח "עד הבית"? שירות גרוע!!!! לא חסרות חנויות באינטרנט שנותנות שרות טוב.
מוצר:
בושם לאשה 3147758034929
שם:
Olga
תאריך:
07/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחודש הזמנתי בג'אסט פור יו בושם וקרם לחות.הגיע אליי בושם אחר,לא מה שהזמנתי.באותו יום התקשרתי לחנות וביקשו ממני לצלם את הבושם ולשלוח להם במייל וזה מה שעשיתי.יום אחרי זה הנציגה שלהם חזרה אליי וניסתה לשכנע להשאיר את הבושם שקיבלתי,אני סירבתי כי כבר שנים אני מזמינה אצלם את אותו הבושם ולא מעוניינת במשהו אחר.בסוף הם ביקשו שאשלח להם את הבושם ולאחר קבלתו הם ישלחו לי בושם אחר.בהתחלה לא הסכמתי וביקשתי שישלחו שליח כדי שאמסור לו את הבושם (לא רציתי לשלוח בדואר כי פחדתי שהבושם יישבר ובסוף אשאר גם בלי בושם וגם בלי כסף)..לאותה נציגה נמאס לדבר והיא פשוט ניתקה...התקשרתי כמה דקות אחרי זה וביקשתי לדבר עם האחראי. חזר אליי בחור בשם דוד וביקש שבכל זאת אשלח את הבושם בדואר רשום ובתמורה אני אקבל זיכוי מלא על המשלוח וגם פיצוי קטן...הסכמתי.שלחתי להם את הבושם בדואר,כמו כן צילמתי חשבונית ע"ס 17.8 ₪ ושלחתי אותה במייל..לאחר כשבוע התקשרו אליי מהחנות ואמרו שהבושם הגיע והם שולחים לי את הבושם הנכון במקומו,אמרתי לנציגה לא לשכוח לשים פיצוי (הובטח לי ע"י דוד תיק ובושם קטן) והחזר מלא על המשלוח....כמה ימים אחרי זה סוף סוף קיבלתי את זה הבושם אבל..הזמנתי בושם אחד 100 מ"ל,שלחו לי 2 בשמים 50 מ"ל כל אחד,זה לא כזה קריטי אבל צריך להודיע על כך בטלפון לפני ששולחים(אולי זאת הייתה מתנה למישהי).כמו כן בקופסה היה 15 ₪ ולא 17.8 ₪,זה גם לא כזה קריטי אבל למה להחזיר פחות ולא יותר? וברור שלא היה שום פיצוי. מיד התקשרתי לחנות,ענתה לי אותה בחורה וניסתה לשכנע אותי שלא מגיע לי שום פיצוי,שאני קיבלתי את המוצר שהזמנתי והיא לא מבינה על מה אני צריכה לקבל פיצוי.דרשתי ממנה לבדוק את זה עם דוד וכדקה אחרי זה היא אמרה:"בסדר,נשלח לך פיצוי". אני כבר לא מאמינה שאקבל פיצוי וגם אם אקבל אני לא מזמינה יותר בחנות הזאת כי היו בעבר דברים שהפריעו לי כמו מלאי לא מעודכן ומתקשרים להודיע על כך רק אחרי ששמרתי את פרטי הכרטיס שלי באתר שלהם.אבל המקרה הזה ,זאת הייתה טיפה אחרונה,לא מבינה מה הבעיה לשלוח פיצוי קטן בשווי 20 ₪ ולגמור את הסיפור??
תגובת החנות:
חבל שהלקוחה לא דוברת את כל האמת כי היא קיבלה פיצוי וגם את כספה על עלות המשלוח. אנו ב JUST4YOU יודעים לפצות ולתת שירות לכל לקוחותינו.
מוצר:
בושם לאשה MOSCHINO HIPPY FIZZ 100ML
שם:
meirh54
תאריך:
22/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר החברה (גאסט פור יו) בושם לגבר. מסרתי פירטי האשראי שלי . למחרת התקשרו והודיעו לי שאזל המלאי !.למה בעת ההזמנה לא הודיעו שאין את המוצר במלאי ..למה פירטי האשראי שלי עם החיוב צריך להיות אצלהם ? למרות שלא גבו את סכום העיסקה . לפי דעתי מהלך לא תקין מצד חברה שמכבדת את עצמה...
מוצר:
בושם לגבר 222
שם:
גולש
תאריך:
26/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
אופיר
תאריך:
08/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מפרסמים בזאפ מוצרים שלא נמצאים במלאי ולא נותנים לכך שום אינדיקציה באתר שלהם. יוצא שהתעניינות במוצרים שלהם היא בזבוז זמן נוראי.
מוצר:
בושם fuel for life
שם:
רעות
תאריך:
21/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בהתחלה כשהזמנתי את הקרם הוא הגיע תוך 7 ימי עסקים כמו שמובטח באתר. כשפתחתי את האריזה מצאתי שהתאריך של הקרם פג תוקף... התקשרתי לשירות לקוחות ואמרו לי לשלוח חזרה את המוצר בדואר רשום והם ישלחו לי את אותו מוצר רק עם תאריך בסדר. עברו 7 ימי עסקים ועדיין לא קיבלתי שום משלוח. התקשרתי שוב לשירות לקוחות ואמרו לי שהם הזמינו את המוצר והוא עדיין לא הגיע אליהם. אמרתי שבאתר כתוב שההזמנה תתקבל תוך 7 ימי עסקים אך היא אמרה שמדובר רק בבשמים (למרות שזה לא נכון). בנוסף אותה בחורה משירות הלקוחות דברה מאוד לא באדיבות. אמרתי לה שזה לא הגיוני שאני מקבלת מוצר פג תוקף ואני כבר מחכה הרבה יותר מדי זמן לאותו מוצר ובקשתי שפשוט תזכה אותי ואני לא רוצה מהם שום דבר. אחרי ויכוח בו נציגת השירות לא רצתה לזכות אותי כי היא אמרה שהם כבר הזמינו לי את המוצר בסופו של דבר כן קיבלתי זיכוי.
תגובת החנות:
אמנם הרי נכון כי המוצר אשר הגיע ללקוחה הנ"ל לא היה תקין ואכן הלקוחה התקשרה וקיבלה מענה מכובד ואמרנו ללקוחה כי אין לה ממה לחשוש שתשלח את המוצר אלינו בחזרה ואנו מצטערים שקרה טעות והמוצר לא היה תקין אנו לא יכלנו לדעת זאת עד לפתיחת המוצר והוסבר ללקוחה כי אנו כאן ואנו תמיד על צד הלקוח שלנו ואנו נטפל בזה והבטחנו ללקוחה שאנו נחליף לה את המוצר וגם נשלח לה עוד מוצר כזה בנוסף חינם על חשבוננו וגם נשלם לה את דמי המשלוח חזרה אלינו של המוצר כפיצוי לעוגמת הנפש שקרתה לה והסברנו לה שאנו התקשרנו לחברה של הקרם לפנים שהזמינה והסברנו את הבעייה והחברה אמרה שישלחו לנו 2 יחידות מוצרים כאלה והסברנו ללקוחה כי זה יכול לקחת כשבוע עד שנקבל את זה ואז נשלח לה את זה גם בשליח חינם עד הבית שלה תוך 24 שעות מקבלת המוצר בחנותינו כי אנו יודעים שקרתה טעות ואנו מיד מטפלים בבעיה ואנו גם נפצה אותה כפי שהובטח לה וכפי שרשמנו מקודם אך בכל זאת הלקוחה לא הסכימה עם זאת ורצתה את כספה בחזרה וצעקה עלינו ואנו כמובן שהחזרנו לה את כספה מיד אנו מקוים שהלקוחה תחזור להיות אצלנו ותבין שקורה טעויות העיקר שיודעים איך לפצות ולטפל בהם כפי שהצענו לה ואנו מקווים שאתם מבינים את הנעשה ושאנו תמיד לשירות הלקוחות שלנו גם אם קורה טעות או בעייה תודה מראש ומקוים להבנה מצד הלקוחות צוות JUST4YOU
מוצר:
קרם פנים
שם:
אסף
תאריך:
10/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי את המוצר בזמן דיברתי עם החברה לגבי הבעיה שהגיע עם המוצר טופלתי ופיצו אותי באופן הולם והוגן עד שיצאתי מרוצה
מוצר:
בושם armis life
שם:
batya
תאריך:
02/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי במיוחד לסניף מעיר אחרת לאחר שהובטחה לי בטלפון הנחה אם ארכוש שני מוצרים שבהם התעניינתי. כשהגעתי ניתנה לי הנחה מעליבה של 30 שקלים (על רכישה של מעל 750!) וגם זה הותנה בתשלום מזומן שלא היה לי. בגלל האכזבה הגדולה פשוט לא הייתי מעוניינת לרכוש גם את המוצר הנוסף וקניתי רק אחד המוצרים. אכזבה גדולה. הייתי קונה במקום אחר.
תגובת החנות:
שלום רב לאחר בירור עם החנות הלקוחה אומנם ביקשה והתעקשה לקבל הנחה אך לא הובטח לה שום הנחה הלקוחה פשוט התעצבנה שלא נתנו לה הנחה ואנחנו הרי לא מחוייבים לתת הנחה המחירים שלנו גלויים באתר שלנו שכל לקוח יחליט מה טוב לו אנחנו מראש מוכרים בזול את המוצרים שלנו חבל שזאת נותן במה למרים כאלו לא הוגנים
מוצר:
בושם אליאן
שם:
יצחק
תאריך:
11/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
מה שהזמנתי לא היה. שרות לקוחות מעצבן,נותנים לך הרגשה של שקרן.נשארתי "תקוע" עם בושם שלא רציתי.עדיף לשלם עוד כמה שקלים ולקנות בחנות שמכבדת את עצמה.
תגובת החנות:
שלום רב הלקוח הזמין בושם ובאותו הזמן היה חסר המוצר במלאי נאמר לו שהמוצר שהזמין יחזור למלאי בעוד שבועיים ואז הלקוח אמר אין בעיה אז אזמין משהו אחר והוא הזמין בושם ורסצ'ה דרימר לגבר כפי שביקש ואף אחד לא מכר לו משהו אחר אנחנו לא מבינים מדוע הוא החליט כך לרשום דיברו איתו ואמרו לו שאם הוא לא רוצה את המוצר הוא יכול להחזירו ויזכו אותו והוא אמר תודה ולא החזיר אלא סתם רשם חוות דעת לא אמיתית ולא נכונה
מוצר:
בושם דרימר
שם:
לין
תאריך:
15/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני רכשתי דרך האתר של גסט פור יו כמעט לפני חודש 21.01.2015 התקשרו אליי לפני כשלושה שבועות ואמרו לי שאין להם את החלב פנים בגודל 200 מיל הם ביקשו מני להוסיף כסף אין לי מושג למה אבל הוספתי 20 שקלים ועדיין קיבלתי את אותו המוצר , לפני כשבועיים התקשרתי לשאול מתי המוצר מגיע אליי , חשוב לי לציין כי שילמתי עוד 20 שקל על שליח עד הבית , המוכר בטענתו אמר שהיה לחברת שליחויות בלבול , והם יהיו איתי בקשר . עבר עוד שבוע , ושוב התקשרתי הם בטענתם , שרק שבוע הבא יגיע אליי המשלוח, לא הגיע אליי !! המשלוח הגיע אליי רק אתמול , אתמול היה יום ראשון 14.02.2016 נראה לכם הגיוני שאני אנורה לחכות לשליח חודש ?? בדואר ישראל היה לוקח פחות , שאלתי את השליח למה המשלוח התעכב הוא אמר לי שרק ביום חמישי 11.02.2016 הם קיבלו את המשלוח שלי מגסט פור יו , מסתבר שאני רואה פה הרבה מקרים דומים . אני מציעה לכולם לא לקנות מהאתר הזה, השירות לקוי חוסר אונים , והמון טעויות ! אני קונה הרבה מהאינטרנט , בשירות כזה איטי ואפטי עוד לא ראיתי .
מוצר:
קרם פנים סוטיס חלב פנים
שם:
שי
תאריך:
11/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר בושם מרצדס קלאב , המוצר נשלח בדואר רשום , נשלח אליי בושם אחר זול יותר , כשביררתי מול אדם בשם שמעון אמר שאגיע להחזיר ונסתדר ,יצאתי מוקדם יותר מההעבודה , שילמתי דלק ובזבזתי זמן כדי להגיע להחזיר את הבושם , הבחור שהיה שם אמר שמכיר את המקרה ויהיה לו אותו רק עוד יומיים שלושה ואם ארצה זה יעלה לי עוד 40 שח. אפילו לא התנצלו , הדבר היחיד שהיה להם להגיד זה טעויות קורות, איפה הזמן שלי ?איפה הדלק?איפה התור בדואר שחיכיתי ?אפילו לא התנצלו!!אפנה למועצה לצרכנות
אני ממליץ לא להתקרב
מוצר:
בושם club
שם:
Yoel
תאריך:
08/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לאחר הזמנה יתקשרו ואמרו שהמשלוח יצא להפצה ויגיע תוך יומיים . למחרת יתקשרו ואמרו שהמסיכה לא במלאי ורק עכשיו ישלחו את המוצר זאת אומרת שכבר שיקרו . עבר שבוע והחבילה לא הגיע התקשרתי ואמרו לי לפנות לחברת שליחויות התקשרתי והחברה אמרה לי להתקשר אליהם וככה משחקים בי כמו פורפרה . השירות לקוחות באתר הזה פשוט גרוע ולמוכרת לא אכפת ממך עם יחס מעליב. אחרי הרבה עצבים בחור חזר אלי ואמר שיתאמו איתי שליח
תגובת החנות:
המשלוח יצא כבר באותו היום שהלקוח הזמין וחברת השליחויות ניסתה 6 פעמים במשך יומיים להשיג את הלקוח בטלפון לתאום משלוח איתו אך הלקוח לא עונה לטלפון וגם לא חוזר וגם אנו בחנות ניסינו להשיג את הלקוח פעמים רבות בטלפון אך אין מענה מצידו ואז אחרי כמה ימים הלקוח מתקשר וצועק עלינו איפה המשלוח שלי ואנו הסברנו לו שהוא לא עונה לטלפון לא לנו ולא לחברת שליחויות ואז הלקוח התעצבן והתחיל לצעוק ולהאשים אותנו ואמרנו לו שזה לא אשמתינו שלא עונה לטלפון ואז אמרנו לו נעשה שיחת ועידה יחד עם חברת השליחויות וגם אז התחיל לצעוק . ואפילו שלחנו ללקוח מייל לגבי זה הוא לא עונה לטלפון וגם ללא שום תגובה מצידו. חבל שזאת נותנת במה לחוות דעת לא נכונות ומכתימה את שמם של החנויות בגלל טעויות של לקוחות .
מוצר:
שמפו מסיכה וקרם לחות kerastase
שם:
גולש
תאריך:
27/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גדי
תאריך:
14/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות 2 בשמים - אחד שיועד כמתנה והשני בושם מיניאטורי (30ml). הבושם הראשון הגיע ללא קופסא וללא עטיפה (בדומה לשאר הבשמים בחנות). השני הריח בצורה נוראית, ולמרות שכתוב עליו "לא למכירה - מתנה" - דרשו עליו 40 שח. חווית הקנייה בחנות לא נעימה כללץ לא מומלץ.
תגובת החנות:
לאחר בדיקה מעמיקה של חוות הדעת שנמסרה על ידי הגולש על ידינו עולה כי: מאחר ולא נמסרה חשבונית ( נמסר מס' פיקטיבי של חשבונית 123456789 ) ולא פרטים מזהים (מלבד אישור חיוב על ידי חברת אשראי ללא פרטים שניתן באמצעותם לאתר את אירוע הקניה כלל ועיקר ) ולא קיבלנו תלונה ישירה של לקוח בחנות בתאריך המשוער של הקניה ובכלל זאת אפילו לא שם המוצר !! אין באפשרותינו להגיב ענינית על "חוות הדעת" הפוגענית שהועלתה ועלה ממנה ריח רע של השמצה ללא כל בסיס. צר לנו כי זאפ נותנת במה לתלונות שוא ללא בסיס וללא הסתמכות על כללים בסיסיים של הגינות האמורים לאפיין את פעילות זאפ, המאפשרים לנו להתגונן ולהשיב על תלונות מעין אלו. כמו כן , בניגוד גמור לאמור ב"חוות הדעת" ג'אסט פור יו הינה חברה אמינה והוגנת כלפי לקוחותיה מזה שנים רבות וצר לנו לראות את זאפ מפרסמת תלונות מעין אלו מבלי שניתן לבדוק אותן כלל .
מוצר:
בושם לגבר XXXXX
שם:
מיקו
תאריך:
16/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלום לקוראים. לא בוצעה הזמנה מהסיבות שאפרט בהמשך. קיבלתי מייל מגסט פור יו שבו הם מודיעים על 10% הנחה על מחלקת הטסטרים. רציתי לבצע הזמנה לבושם טסטר ששויו 169 ש"ח. תסכימו איתי ש 10% מ 169 הם 16.9 שקלים כך שבסוף ההזמנה המחיר שהיתי צריך לשלם היה צריך להיות כ- 152 שקלים. נכנסתי לאתר של החנות ומילאתי את כל פרטי: שם, כתובת מס' טלפון ופרטי כרטיס אשראי המערכת ביקשה לאשר תשלום של 169 ש"ח (איפה ההנחה???). לא התייאשתי וצלצלתי כדי לבצע הזמנה דרך הטלפון. ענתה לי בחורה שעשתה טובה שהיא מדברת איתי. שאלתי מדוע מערכת לא נותנת הנחה? ותשובתה הייתה: לאחר שההזמנה מתקבלת אנו מבצעים חיוב ע"ס מחיר לאחר הנחה. שאלתי אם אפשר להזמין את המוצר דרך הטלפון היא אמרה שרצוי וניתקה (רק רציתי להזמין...).אבל אני לא מתייאש מתקשר שוב ונענה ע"י אותה נציגה. סופסוף נגשנו לביצוע ההזמנה. מסרתי את כל פרטיי כולל של אמצעי התשלום בסוף ההזמנה הנציגה מודיעה לי החיוב יהיה 160 ש"ח???? אמרתי 10% הם 16.9 שקלים ולא 9 ש"ח לתדהמתי התשובה שקיבלתי הייתה "זה מה שהמחשב נותן לי"???????. אמרתי אז המחשב כנראה טועה. הנציגה אמרה שתעביר את ההזמנה להנהלת חשבונות. כאן כבר התייאשתי וביקשתי של לבצע את ההזמנה. פשוט בושה. על סמך "החוויה" שלי אני ממליץ להימנע מרכישה בחנות זו.
מוצר:
בושם לגבר הום נייט
שם:
נוקי
תאריך:
27/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגיע אליי שליח עד הבית עם הבושם וכשפתחתי את החבילה ראיתי שהפיה של הבושם שבורה מבפנים ולא עומדת כמו שצריך. התקשרתי מיד לשירות לקוחות והאישה אמרה לי שיש לי 2 אופציות: ללכת לדואר הקרוב שנמצא 30 דקות הליכה ממני והמזג אוויר בחוץ סוער. שם להוציא דו"ח נזק אבל זה חייב להעשות במיידי. או להמשיך להשתמש במוצר ואז אני אקבל 10% הנחה בקנייה הבאה. אז בגלל שהדואר רחוק ממני ובגלל שאי אפשר לצאת מהבית כשבחוץ פשוט סוער, החלטתי לנסות להתמודד עם מה שיש. מה הבעיה- נשלח אליי מוצר פגום כל כך, שאפילו כשאני מחזירה את הפיה, הבושם נוזל גם מהמכסה עצמו. אז תודה רבה לכם באמת על השירות ועל המוצר הגרוע, ובמיוחד שאתם מנסים להאשים את הדואר בזה. עכשיו יש לי מוצר בלתי נסבל לשימוש. כל הכבוד לכם!
תגובת החנות:
לקהל הקוראים שלום הלקוחה בנ"ל התקשרה וטענה כי הפקק של הבושם נשבר ענו לה בצורה יפה ואדיבה ואמרו לה שזה לא בעיה זה כנראה נשבר בהובלה של הדואר אליה ושאלו אותה אם הבושם נוזל או שרק הפקק נשבר ןהיא ענתה שרק הפקק נשבר וחוץ מזה הבושם תקין לחלוטין אז אמרו לה כי היא יכולה לשלוח את הבושם בחזרה אלינו ומיד יוציאו לה בושם חדש כולל עלות המשלוח שהיא שולחת אלינו או אם היא רוצה היא יכולה להשאיר את הבושם אצלה ולקבל זיכוי של 50 שקל לקנייה הבאה שלה לכן אנו כחברה שמכבדת את כל לקוחותיה נתנו לה את כל האופציות האפשריות וכנראה שאף אחת מהאופציות הללו לא לטעמה וחבל שכך אנו תמיד עושים הכל בכדי שהלקוח יהיה מרוצה וגם אם קוראים תקלות אנו תמיד עושים הכל בכדי לתקן את זה ושהלקוח יהיה מרוצה תודה JUST4YOU
מוצר:
בושם jaenne
שם:
דניאל
תאריך:
09/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הבושם לאחר התייעצות עם זוג חברים וכשנתתי אותו מתנה (הפתעה ליום הולדת) לאשתי היא השתמשה פעם אחת רק כדי להריח ולא אהבה....כשהתקשרתי לג'סט פור יו בכדי לבקש שיקבלו אותו בחזרה ואני אקח במקומו משהו אחר היו בחנות אטומים עד כדי כך שלא היו מוכנים להמשיך לשמוע אותי ולנסות להבין וניתקו לי את הטלפון בפנים....יחס פשוט מזלזל אני אישית לא מתכוון שוב לקנות בחנות הזאת ובטח ובטח שלא להמליץ עליה...שרות כזה גרוע לא קיבלתי מעולם....בושה שיש נציגי שרות ויחס כזה מחנות שאמורה לתת שירות לקוחות....
תגובת החנות:
שלום רב לקוראים הלקוח הזמין בושם דרך האתר וקיבל אותו בדואר ולאחר שאשתו פתחה את הבושם והשתמשה בו הוא אומר כי היא לא אהבה את הריח וביקש והחליף אותו לבושם אחר ואנו הסברנו לו בצורה יפה ולא כפי שתיאר כי לא התייחסו אליו . נאמר ללקוח כי אנו לא יכולים לקבל בושם שנפתח והשתמשו בו כי זה מובן שאין לנו מה לעשות בבושם פתוח ומשומש והוא לא קיבל את האמרה הזאת והתחיל לצעוק בטלפון והתעצבן . ונאמר לו בצורה יפה כי אם המוצר סגור אנו כמובן שנחליף לו את המוצר והוא לא מבין את זה . אז כולכם מבינים את הנאמר בחוות הדעת כאן וחבל באמת חבל שאתר זאפ נותן במה ונותן לחוות דעת כאלה להתפרסם
מוצר:
בושם לאישה קורס לאישה 100 מיל
שם:
הדס
תאריך:
05/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה בערב חג בשעה 13:00. לאחר כשעה וחצי ביטלתי את ההזמנה (לא היה מענה טלפוני בערב חג, אז דרך "צור קשר"). את ההזמנה ביטלתי לאחר שחיפשתי בכל האתר את מדיניות הביטולים ולא הייתה כזאת. לאחר החג בבוקר, בערך בשעה 10:00 התקשרתי לוודא שההזמנה אכן בוטלה ואמרו שאין צורך לדאוג וזה יהיה בסדר. מאז התחילה מסכת של טלפונים ועצבים. כל פעם שטילפנו אלי היה תירוץ אחר כדי לא לזכות במחיר מלא. ניסו לתרץ מס' תירוצים שונים כדי להוריד 10% מגובה הקניה. בפעם הראשונה - אמרו שההזמנה יצאה באותו יום!! כאשר הבינו שמדובר על ערב חג בשעה שהדואר סגור, אמרו שזאת עמלה שגובה חברת האשראי. התקשרתי לחברת האשראי ואמרו שהם לא לוקחים שום עמלה ושניתן לבטל את העסקה, כי לא בוצע חיוב. בחנות התעקשו לא לבטל, הטונים עלו לרמות גבוהות והתירוצים המשיכו. לבסוף אמרו שזה דמי ביטול שהם גובים. כאשר אמרתי שביטלתי לאחר שעה וחצי והיה חג וגם ככה לא נעשה כלום עם ההזמנה - למה לגבות ולמה סכום כזה? הרי עם חוק הגנת הצרכן ניתן לבטל תוך יומיים ולקבל החזר מלא! הוספתי גם שבאתר לא נכתבה חצי מילה על ביטולים. בהתחלה גמגמו, אחר כך התקשרו במיוחד לבשר לי שכתוב על ביטולים (כנראה שהדבר נוסף לאחר השיחות איתי, כדי לכסות את עצמם). זה פתאום כתוב בצבע שונה ובכתב אחר. ושוב נכתב שחברת האשראי לוקחת 25 ש"ח דמי ביטול - מה שלא נכון!! שורה תחתונה - אם אתם רוצים שקט ורוגע נפשי ולהימנע ממסכת של עצבים - תפנו לאתר אחר. אפשר למצוא גם יותר זולים וזה בדוק!
תגובת החנות:
לקהל הקוראים שלום הלקוחה פנתה אלינו וביקשה לבטל את העסקה לאחר 3 ימים מיום העסקה ואנו ביקשנו מהדואר שיחזירו את החבילה אלינו בכדי שלא תחוייב בדמי משלוח והוסבר לה בצורה יפה ומכובדת בטלפון ולא כפי שהלקוחה תיארה שדיברו אליה לא יפה למרות שהלקוחה ישר התחילה לצעוקולדבר בצורה לא נעימה ומכובדת הוסבר לה כי חברות האשראי לוקחות עמלת ביטול עסקה בכרטיס אשראי וזה גם רשום בתקנון שלנו וגם בחוק הצרכן להחזרת מוצרים אך בכל זאת הלקוחה התעקשה ודיברה בצורה לא נעימה ולא הייתה מוכנה להבין את זה לכן כפי שמשתמע מהחוות דעת שלה שכמובן היא לא נכונה כי הלקוחה לא סיפרה באמת איך התנהגו אליה וטיפלו בה בצורה יפה והיא לא הייתה מוכנה להקשיב בשום אופן . אנו בחברת JUST4YOU חברה כבת 10 שנות וותק מטפלים בכל לקוחותינו בצורה הכי יפה ומכובדת לאורך כל השנים ומונים קהל לקוחות רב ומרוצה מהשירות שלנו .
מוצר:
בושם the key
שם:
Alex
תאריך:
28/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
In last 5 month ordered few parfums every time they missing the product at their shops, but after last time im really mad : after i called them about where is my order received answer that they were calling me to tell it is missing and that they sent me mail saying same but i did not receive anything and now they tell that product now in stock but at different price :was when i have ordered 324 and now 475 . Bunch of liers
תגובת החנות:
לקהל הקוראים שלום הלקוח עשה הזנמה באתר אך לא השאיר פרטי אשראי לתשלום על הבושם ואנו כמובן שמתקשרים ללקוח התקשרנו כמה וכמה פעמים במשך ארבעה ימים והלקוח לא ענה לטלפון ואז כעבור חודשיים מיום ההזמנה חוזר הלקוח ומתלונן מדוע לא שלחנו לו את הבושם ואז אמרו לו כי לא השאיר פרטי אשראי לחיוב והתקשרו אליו כמה פעמים אך הוא לא ענה ולא חזר להודעות שלנו ואז הלקו התעצבן וביקש לבטל את ההזמנה כאילו שאנו אשמים שלא השגנו אותו בטלפון
מוצר:
Fragrance Dior Homme Intense
שם:
גילי
תאריך:
25/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בושם בחנות עצמה אחרי שראיתי המלצות באתר זאפ. החנות אכן מציעה בשמים במחירים זולים, אבל אני לא בטוחה לגבי האיכות שלהם. הבושם היה מלא אלכוהול והריח שאמור להיות לבושם היה חלש מאוד והרחתי רק אלכוהול. חזרתי לחנות אחרי חצי שעה ולא הסכימו להחליף או להחזיר אותו. אמרו רק שישלחו אותו לבדיקה אם הבושם מקולקל. אני אציין - שאני מכירה את הבושם הזה והיה לי אותו שנים - וזה לא הריח שלו !!! אני מאוד מקווה שהעניין ייבדק ואכן יימצא שהבושם היה במקרה מקולקל.
תגובת החנות:
לקהל הגולשים והקוראים שלום קודם כל הלקוחה הנ"ל הגיעה לחנות עם בושם שמכיל חצי מהכמות בבקבוק הבושם זאת אומרת לאחר שימוש של 50% מתכולת הבושם והיא טענה כי הבושם מקולקל ולא טוב לה ודרשה בושם חדש ואחר במקום . ולכן כפי שאתם מבינים זה מעשה של סחטנות ולא לעניין להחזיר מוצר לאחר שימוש בחצי מהכמות שלו ולטעון כך לכן אנו לא החלפנו כמובן ללקוחה את המוצר הנ"ל כי זה ממש חוצפה לדרוש דבר כזה.
מוצר:
בושם מגנטיזם
שם:
אלונה
תאריך:
01/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לקנות רק את הבושם Daisy ואחרי כמה דקות בחנות שמתי לב לערכה הכוללת את הבושם 100מ"ל, בושם מיניאטורי 4מ"ל וקרם גוף 150מ"ל. כל שהיה צריך להוסיף זה 70ש"ח. את הערכה היה קל לפתוח והיה קל להוציא את הבושם מתוכו. המוכרות לא רצו שאבדוק את הבושם וגם לא היה טסטר פתוח בחנות כדי לבדוק. כשהגעתי הביתה בדקתי את הבושם וראיתי שהבקבוק לא נראה רגיל וגם הריח לא היה אמיתי...הוא התפוגג אחרי כמה שניות. יש לציין שאני מכירה את הבושם אחרי שקניתי אותו בדיוטי פרי קודם. חזרתי לחנות ודרשתי את כספי בחזרה- הם החזירו בלי להתלונן, אך לא הביעו שום צער או חרטה על המקרה.
אני לא ממליצה לאף אחד לקנות בחנות הזו, ואני לא אחזור לקנות שם בוודאות!
תגובת החנות:
לקהל הקוראים והגולשים שלום אין אנו יכולים להגיב לחות דעת זאת מכיוון שאתר זאפ עושה כאן מעשה לא מכובד בכלל כי כאשר אנו קיבלנו את התגובה הנ"ל אנו לא קיבלנו חשבונית קנייה או מספר חשבונית קנייה וגם לאחר שיחות טלפון והתכתבויות במייל זאפ עדיין לא העבירו לנו את החשבונית אז חבל קודם כל שאת כמו זאפ מתנהג בצורה לא מכובדת ונותן לכל אורח לרשום כל שהוא רוצה על חנויות כאן מבלי להוכיח בכלל הוכחת קנייה ולכן אנו לא יכולים להגיב על מוצר שבטח לא נקנה אצלנו כי אין חשבונית קנייה וכל לקוחותינו יודעים שאנו חנות סיטונאית בת 10 שנים של וותק בענף הבישום ושכל המוצרים שלנו מקוריים לחלוטין ואמיתיים
מוצר:
בושם לאשה Daisy
שם:
יוסי
תאריך:
29/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכולם היא לי איזה בעיה קטנה עם החנות [ הדירוג ששמתי לא מדויק כי הייתי נורא כעוס ] הבעיה ניפתרה לחלטוין בצורה מאוד נוחה מאוד ממליץ שירות מעולה גם לאחר הקניה ומחירים נויחים מומלץ!!!!!!!!!!
תגובת החנות:
לכבוד קהל הקוראים שלום הלקוח התקשר לאחר חודש וחצי מיום קבלת המוצר מהדואר וטען בטלפון כי המוצר הגיע אליו שבור ולמרות שאם מוצר מגיע שבור אז פונים עד אפילו שבוע מיום קבלת המוצר אבל לא לאחר חודש וחצי למרות כל זאת אנו בג'אסט פור יו קיבלנו את הטענה של הלקוח וביקשנו ממנו כמו בכל מקרה אחר דומה שייגש לסניף הדואר אשר אסף את החבילה ממנו יישלח לנו את המוצר חזרה ויימלא טופס נזק בדואר בכדי שאנו נקבל את הכסף על המוצר השבור מהדואר כי הדואר אחראי שהחבילה תגיע בשלום ללקוח ואמרנו ללקוח שברגע שייעשה זאת יישלח אליו מוצר חדש מחנותינו בתוספת כסף על המשלוח חזרה אלינו וגם פיצוי נוסף בחבילה אך הלקוח התעקש שלא מוכן ללכת לדואר ומלא טופס נזק ודורש לקבל ישר מוצר חדש בנוסף . אך כפי שאתם קוראים הבעייה נפתרה על הצד החיובי והלקוח בסוף מרוצה מאוד כי צריך לדעת לתת שירות טוב ללקוחות ובג'סט פור יו יודעים לתת שירות מעולה . תודה מראש צוות JUST4YOU
מוצר:
בושם GIVANCHI PAY \ONE MILLION
שם:
דנה
תאריך:
27/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הבושם הגיע מהר, הבקבוק לא באותו הצבע של הבקבוק הקודם שרכשתי בדיוטיפרי. הצבע של הבושם מוזר מאוד. אני משתמשת בבושם הזה כבר שנים... אף פעם הוא לא שרף לי בשימוש. הפעם השפרצתי את הבושם שקיבלתי על הצוואר והוא שרף לי בטירוף... כל פעם מחדש הוא שורף! אין לי מושג למה, אולי הבושם פג תוקף או השד יודע מה??? לא ממולץ לרכוש אצלם. אכזבה גדולה! אה כן .... והריח מתנדף תוך דקה... מוזר...
מוצר:
בושם מיי אינסולנס
שם:
איוון
תאריך:
09/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הכול היה יכול להיות מושלם אם הייתה להם סחורה שהם מוכרים. מגוון מעולה, הזמנה קלה יחסית, מיקום נוח של החנות ורק כשמגיעים לקחת את ההזמנה מסתבר שאין את המוצר במלאי. גם אם אצטרך לשלם יותר במקום אחר - לא אקנה מהם יותר.
תגובת החנות:
לקהל הקוראים שלום אנו מצטערים שמפרסים חוות דעת מוטעית כי המוצר שהלקוח רצה להזמין רשום באתר באותו המוצר כי המוצר הנ"ל אזל במלאי ובכל זאת הלקוח התעקש לקנות את המוצר למרות שרשום כי אין את המוצר הנ"ל כרגע במלאי. אנו מצרפים לינק למוצר בכדי שתראו כי רשום שאין את המוצר הנ"ל במלאי : http://www.just4you.co.il/products/100341 ולמרות כל זאת חבל כי זאפ נותנים ללקוחות לרשום חוות דעת מוטעות תודה צוות JUST4YOU
מוצר:
בושם
שם:
DOLLPART
תאריך:
20/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בושם של שנאל שאני משתמשת בו כבר שנים. קיבלתי אותו במהירות והמחיר היה הזול ביותר שמצאתי. הבושם הוא מקורי ללא ספק (אחרי שנים של שימוש אני הייתי מזהה זיוף). אבל ביום הראשון שניסיתי אותו, הריח נעלם תוך שעתיים, ואז הבנתי שמשהו איתו לא בסדר. יצרתי קשר עם שירות הלקוחות, ענתה לי נציגה בשם ילנה, שדיברה איתי בזילזול ולאורך כל השיחה רמזה לי "קלות" שלא אשקר ואגיד את האמת. היא אמרה שה- PH שלי השתנה בן לילה (מה שזה לא יהיה) ולכן הבושם לא מחזיק עליי. אבל אם אני בכל זאת רוצה שאני אשלח את הבושם אליהם והם יבדקו אותו ואחרי זה יודיעו לי מה הם החליטו. שאלתי אותה האם המילה שלי בנושא לא חשובה וההחלטה שלהם היא זאת שקובעת. והיא ענתה לי, אני מצוטטת: "בטח! אם נבדוק אותו ונחליט שהוא טוב נשלח לך אותו בחזרה !" מיותר לציין שהייתי בשוק טוטאלי ולא רציתי יותר שום קשר אליהם, הריי אם אני שולחת מוצר שלכאורה ייבדק לא בנוכחותי ויוחלט על כשירותו ללא מילה שלי בנושא אז למה בכלל להתעסק איתם ?! נישארתי מאוכזבת עם בושם שלא מחזיק עליי מסיבות לא ידועות אני צריכה לרסס שוב כל שעתיים. לא מומלץ !
תגובת החנות:
שלום רב לקהל הגולשים הלקוחה הנ"ל קנתה את הבושם הנ"ל בהזמנה דרך האתר היא קיבלה את הבושם לאחר יומיים מההזמנה יום לאחר שקיבלה אותו התקשרה לחנות וטענה כי הבושם לא טוב ולא מחזיק עליה מעמד ושלחברה שלה יש את אותו הבושם ועל חברתה הבושם מחזיק יותר מעמד אז הוסבר לה בצורה יפה ולא כפי שתיארה בחוות הדעת ששלחה כי אכן לכל אדם יש PH שונה מהשני ופה נוצר השוני מאדם לאדם אך בכל זאת אנו תמיד מאמינים ללקוח ורוצים לטפל בו והוצע לה שתשלח את הבושם בחזרה אלינו ונבדוק אם אכן אולי יש בבושם משהו לא תקין והוסבר לה כי אנו נעשה הכל בכדי שתהיה מרוצה אך הלקוחה התעקשה לקבל את כספה בחזרה עוד לפני שהיא שולחת את הבושם בחזרה אלינו וזה אכן לא מקובל לקבל החזר כספי לפני שהמוצר עוד הוחזר לכן זה לא היה לטעמה התשובה הנ"ל והחליטה לרשום חוות דעת מוטעית לחלוטין מהאמת . מיותר לציין כי אנו חברה שקיימת כבר 8 שנים עם וותק וניסיון רב וגם כי מהבושם הנ"ל אנו מוכרים כ - 50 יחידות כל יום ואף לקוח עוד לא טען כך ואפילו לקוחות חזרו מרוצים וקנו עוד ועוד . תודה צוות JUST4YOU