מכשיר הטלפון מפורסם כתומך בתדר 850 כלומר תמיכה בהוט מובייל כשבררתי את העניין צריך להוסיף 100ש"ח בשביל זה מה שלא מופיע באתר
מוצר:
טלפון סלולרי c2
שם:
אלכסנדרה
תאריך:
02/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא מומלץ בכלל!!! גם אותי טרטרו, רציתי לרכוש 3 מכשירים של גלקסי, דיברתי עם החנות והסברתי שלא חוזרים אליי מהאתר(כי רק כך מקובל לשלם בכ"א) אבל התשובה הייתה-״יחזרו עוד מעט״ לאחר מס' פעמים שהתקשרתי והתעקשתי שלא חוזרים אמר לי המוכר בחנות" לא חוזרים אלייך כי הבחור שעושה את ההזמנות חולה!!״ לא ברור למה לא אמרו זאת קודם וביקשו שוב ושוב שאני ינסה מהאתר, לבסוף חזר אליי המוכר ואמר לי שהמשלוח שלי יעלה 100₪ ולא 59₪ כפי שהמוכר ציין יום לפני... שוב התאכזבתי ואז לבסוף אחרי שכבר נתתי את הכ״א הוא דאג לשאול איזה מוצר נלווה אני רוצה(כיסוי/מגן וכו׳..) ואמרתי שכבר קניתי אז אני לא מעוניינת, הוא פשוט העמיד לי אולטימטום או שאת רוכשת מוצר נלווה או שאני לא יספק לך את ההזמנה!! כי על המכשירים לטענתו הוא לא מרוויח/: כך הוא אמר לי,ממש חוצפה, את ההמצאה הזאת גם לא סיפר לי המוכר יום קודם! במשפט סיכום: לא מקצועי, לא שרותי, לא אמין !
מוצר:
סלולר גלקסי s4
שם:
jmin
תאריך:
29/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
במילה אחת רע. ובשתי מילים, מאד רע. יש אדם מוכר שם בחנות שכל הזמן מנבל את הפה, גועל להיות שם בחנות. משפיל את הלקוח, כשאני שואל אותו למה אתה מתייחס ככה ? עונה: אני שונא נודניקים. נכון שהחבילה באה פתוחה, לא ייחסתי לזה חשיבות, המכשיר נראה חדש. כל מה שהרגשתי שאני מציק לבעל החנות כשאני עדיין שם, והוא רוצה להעיף אותי כבר. מילה אחת לא מסביר יפה, אני משלם אצלו כמעט 3000 ש"ח, והוא רוצה לעשות עיסקה בדקה. כשאני פותח את הפה הוא מלגלג עלי. ביקשתי תכניס את הבטריה בבקשה, הוא אומר לי בלגלוג אבל אין לך סים. מה זה קשור ? אין טיפת מכובדות ללקוח, עזבו מכובדות, לפחות לא להשפיל. אתם מתפרנסים ממנו, לא ? כשבקדתי איזה דברים יש עוד בקופסה, אומר לי שוב בלגלוג, יש חוברת בספרדית, אתה לא יודע ספרדית. היו שם חוברות בכמה שפות, כמובן באנגלית. אני מבזבז לו זמן בזה שאני רוצה לראות מה יש בחבילה שאני קונה במיטב כספי. שאלתי שאלה אם יש הנחה על מזומן שטרות, מיד בגערה הגיב "אפילו שקל אחד לא". בסוף ביצעתי רכישה, אבל אם הייתי יודע שככה יתייחסו אלי לא הייתי מגיע לחנות. פעם ראשונה שלי ופעם אחרונה. ממליץ לכולם אל תגיעו לשם. הם חייבים להעיף את המוכר הזה שמשפיל את הלקוחות אם הם רוצים לקוחות, ואם הוא בעל הבית, שיעבור לתחום אחר, פחות הייטקי, הוא לא מתאים.
מוצר:
גלקסי S4
שם:
גריגורי
תאריך:
25/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה באתר האינטרנט. בזמן ההזמנה משום מה לא לקחו ממני את פרטי האשראי, אלא כתבו שנציג החנות יתקשר אלי. גם קיבלתי דואר מהחנות עם מספר הזמנה ואפשרות לעקוב אחרי ההזמנה באתר - עד כאן הכל ממש בסדר. אחרי שלא יצרו איתי שום קשר במשך 5 ימים (לפי ההזמנה המכשיר היה אמור להגיע אלי תוך 7 ימים), התקשרתי לחנות ושאלתי מה קורה. נאמר לי שהיה להם עומס וחלק מהצוות היה חולה וכו' וש"יתקשרו אלי בטוח במהלך היום". כשזה לא קרה, למחרת התקשרתי שוב. הבחור בצד השני התחיל להגיד לי בטון מאיים למדי ש"בטוח לא נתת נכון את הטלפון", "בטח לא ענית", "אולי טעית בספרה אחת במספר" - כל זה למרות שראיתי במייל של התשובה שהטלפון נכון וגם אני יודע שאין לי שיחות שלא נענו. לבסוף גם הוא אמר שהיה עומס וכנראה נפלה טעות ושהם החליפו אתר והציע לי בלי להתבלבל לבצע את ההזמנה שוב! אחרי 6 ימים שבזבזתי סתם ואחרי שאפשר היה לפחות לחסוך לי יום אחד ולבדוק את ההזמנה בשיחה הראשונה שלי עם החנות. כל זה נאמר בלי שום מילה של התנצלות, כאילו שום דבר לא קרה. אכן בצעתי את ההזמנה שוב - בחנות אחרת. לדור מובייל לא אחזור יותר
תגובת החנות:
גריגורי, שלום לך. אתר דור מובייל עבר פלטפורמה, ובמסגרת המעבר היו תקלות לא צפויות. בין התקלות היו הזמנות שנאבדו, והליך השחזור לקח כמה ימים. ברגע שהתהליך הסתיים פנינו בהתנצלות לכל הלקוחות שהזמנתם אבדה, והצענו לבצע הזמנה חדשה, ובמקביל פיצינו את אותם לקוחות. תקלה לא צפויה כזאת לא מתרחשת דבר יום ביומו, וחבל לנו על כך שכעסת מחמתה. אנחנו ממשיכים לתת שירות מהיר באופן סדיר, ומשתדלים ככל יכולתנו לתת שירות מעולה גם במקרים של תקלות בלתי צפויות, כמו זו שהתרחשה בעת החלפת פלטפורמת האתר.
מוצר:
טלפון סוללרי S3 MINI
שם:
רוני
תאריך:
14/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בעקבות המידע באתר הגעתי לחנות לרכישה של המכשיר המפורט. הוצג בפני מכשיר מקופסה שנפתחה קודם לכן , לצורך התקנת עברית , לדברי איש המכירות . על המכשיר היו סימני מגע רבים והקיט לא היה מושלם . כבדרך אגב , ניגש איש המכירות למחסן להשלים מטען וסוללה שלא היו בקופסה ולא ברור אם הם מקוריים. הנסיבות נתנו תחושה שמדובר במכשיר מחודש במקרה הטוב . איש המכירות ומנהל החנות היו מאוד לא נעימים , בלשון המעטה , ללא תודעת שירות .תגובותיהם היו של מי שניתפס בקיללתו .
תגובת החנות:
רוני שלום לך. כפי שהוסבר לך בחנות, חלק מהמכשירים מגיעים בייבוא ללא מטען, הסיבה נעוצה במכון התקנים. אם זיהית סימני טביעות אצבעות (על הניילון המוכיח שהמכשיר חדש - לא ניתן להשתמש איתו במכשיר, יש עליו כיתוב והוא מסתיר את התצוגה), זה מאותה הסיבה שאתה השארת את טביעות אצבעותיך כשבקשת לראות את המכשיר. בכל מקרה, שמחנו לשרת אותך, ככל שאר הלקוחות.
מוצר:
טלפון נייד Galaxy 2
שם:
Sapir
תאריך:
14/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות לרכוש אייפון 5 עובדי החנות לא נעימים,בחנות יש הרבה צעקות בנוסף מנהל החנות מדבר לא יפה ללקוחות מקלל ולא נעים לדבר איתו. כל אריזות האייפון פתוחות בטענה שהמטען הוא אמריקאי כשבשאר המקומות זה לא כך ואף אחד לא רוצה לרכוש מוצר באריזה פתוחה הסיבה שלא רכשתי בחנות היא אך ורק בגלל המנהל שמקלל ומדבר בצורה לא נעימה לא מומלץ לרכוש בחנות זו!
תגובת החנות:
sapir שלום לך. המולה בחנות נגרמת כתוצאה ישירה מתנועה ערה של לקוחות, שהחליטו לבצע את רכישת המכשיר הסלולרי שלהם אצלנו, ואנו שמחים על כך. אין בכוונתנו למנוע המולה זו. כפי שהוסבר ומוסבר לכל לקוח שמתעניין, האריזות הפתוחות הן מסיבות של התקנת עברית במכשירי אנדרואיד, והכנסת מטען שמגיע בנפרד גם באייפונים. להסיק מכך שאייפון 5 הוא לא חדש, זה די מגוחך, משום שמדובר במכשיר יחסית חדש בעולם, ואין לו שוק של מחודשים. אגב, במכשירים מחודשים, אנחנו מפרסמים באתר שהם מחודשים, ניתן לבדוק זאת, ולא מנסים להונות את הלקוחות ולמוכרם כחדשים. (למרות שגם להם אנחנו נותנים אחריות שנה כעל מכשירים חדשים). בברכה, דור מובייל.
מוצר:
טלאפון אייפון 5
שם:
מרים
תאריך:
04/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות אצלם!!!
הזמנתי מכשיר חדש, שאלתי בטלפון בפירוש אם מדובר במכשיר חדש, ובסוף אני מקבלת מכשיר משומש. שלחתי תלונה בזאפ, הם התקשרו, התנצלו והמציאו תירוצים. החזרתי להם את המכשיר, בתמורה למכשיר חדש. קיבלתי מכשיר (אותו מכשיר?) - הפעם הם זכרו למחוק הודעות, אבל את התמונות לא. גם כן משומש.
אין מילים.
תשלמו 50 ש"ח יותר ותקנו בחברה אחרת!!!
(ולחברה היקרה, חאלס מכם, אני לא צריכה מכם עוד טלפונים. תחזירו את הכסף וזהו.)
תגובת החנות:
לפי מספר החשבונית מדובר במכשיר אחר ממה שצויין על ידי נותנת חוות הדעת, משהו לא מריח טוב. בכל מקרה, אין לנו מכשירים מחודשים בדגם הזה. ושום מילה מיותרת.
מוצר:
טלפון סלולרי gio
שם:
תום
תאריך:
12/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות עצמה (אחרי שראיתי כאן ביקורות טובות) על מנת לבצע רכישה של שלושה מכשירים. אף אחד מהמוכרים לא ניגש או ביקש לעזור, אחד היה שקוע בהדבקת מגיני מסך ושני היה עסוק במחשב. כשביקשתי התייחסות וציינתי כי אני מעוניין ב-3 מכשירים התגובה הראשונה שקיבלתי היא ש"אין הנחות!" (וגם זה תוך אדישות מוחלטת). לשאלה מה קורה לגבי העברית במכשיר ואם אני מתקין אפליקציה (לא רום) שמסדרת אותה נעניתי כי האחריות על המכשיר בטלה לחלוטין. אחרי קצת ויכוח על הנושא נכנס כנראה "בעל הבית" והתערב בשיחה והסביר בצורה קצת יותר מדויקת על ענין האחריות, אבל הטונים והגישה בה התנהלה השיחה גרמו למיאוס ואולי אם היה מדבר כמו אדם תרבותי היתה מתבצעת בחנות רכישה אפילו עם תוספת התשלום הנדרשת לעברית במכשיר. בשורה התחתונה - לא קניתי דבר מהחנות וגם לא אשוב לשם גם אם יהיו זולים משמעותית מהמתחרים.
תגובת החנות:
צוות החנות מעניק שירות מלא לכל לקוח, פרונטלי או טלפוני, ולכך ניתן למצוא את צוות החנות עסוקים במתן שירות ללקוח קודם בתור. התגובה המיידית המבהירה את עניין המחיר ניתנת בכדי למנוע איבוד זמן ללקוחות המתכננים לרכוש במחיר נמוך מהנקוב באתר. גם זה במסגרת השירות הניתן על ידי צוות החנות. כמו כן, הבהרת עניין האחריות במקרה של שימוש לקוח בצורה לא מקצועית שגרמה לנזק תוכנתי, גם היא חלק מהשקיפות המלאה הניתנת על ידינו. אין טעם לפרט על הגישה בה התנהלה השיחה, אך ברור לכל שלכל דו שיח ישנם שני צדדים המושפעים זה מזה. בברכה דור מובייל.
מוצר:
טלפון סלולרי מיני 3
שם:
itzikg83
תאריך:
27/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביום חמישי שלחתי מייל על מנת לוודא שיש את המוצר שרציתי במלאי, תיאמתי שאגיע לאסוף בחנות ולשלם במקום. נאמר לי במייל שישנו במלאי המוצר והצבע שרציתי. בערב שלחתי מייל שאגיע רק ביום שישי והם אישרו. כשהגעתי, נאלצתי להמתין 25 דקות בחנות עד שמישהו יואיל בטובו להביא את המכשיר מהמחסן. לחר 25 דקות ניתן לי מכשיר שגרסתו שונתה לתפריטים בעברית וזה לא מה שביקשתי. ביקשתי מכשיר "נקי" משינויי גרסה כפי שתיאמתי וסיכמתי טלפונית. בשלב זה אדם מאוד גס רוח טען שלא יכול להיות שדיברתי עם מישהו בחנות במייל או בטלפון. בהיותי המום שאלתי אם הוא טוען שאני משקר... והתגובה שלו הייתה מביישת גם את הבאסטיונר הגס ביותר בשוק. לא אעלה אותה על הכתב... בקיצור, מדובר באנשים גסים ולא מקצועיים. אפילו לא אכנס לשקרים ולשטויות ששמעתי שהם מספרים שם ללקוחות שלא הכי מתמצאים בעולם הטלפונים החכמים, על מנת להרוויח עוד כמה שקלים על גבם. המתנתי 25 דקות בהן נאבקתי עם עצמי כדי לא להתערב ולומר ללקוחות שעמדו שם: "היי! משקרים לכם!".
מוצר:
טלפון נייד one x
שם:
Ksenya
תאריך:
17/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מחיר אטרקטיבי הביא אותי לחנות זו לקנות מכשיר סלולרי פשוט להורים. למזלי הקופסה בה הם הביאו לי את המכשיר ניראתה לי חשודה ושאלתי האם המכשיר חדש. ענו לי שהמכשיר מחודש ושהם לא חייבים לציין זאת באתר. המוכר התחיל לספר לי שבאף חנות לא אמצע מכשירים זולים לא משומשים. חבל על הכסף על חניה והזמן, אותו בזבזתי על דורמוביל.