שירות לקוחות מעולה, הייתי צריך את המחולל בדחיפות ולא היה להם במלאי, ידעו לארגן לי אחד עד שיגיע ותוך שעתיים וחצי כבר התחלנו להשתמש בו. לא האמנתי שאפשרי. באמת דאגו לנו מאוד!
מוצר:
מחולל חמצן New life intensity
שם:
צביה
תאריך:
01/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות מצויין, זו לא פעם ראשונה שאני רוכשת באתר זה מוצרים. ובאמת בכל פעם מחדש אני מרוצה מהשירות, מהמוצר שמגיע במהירות אתר שאני באמת ממליצה בחום על רכישה ממנו
מוצר:
גרביים אלסטיים עד הירך לטיפול בורידים Duomed
שם:
אורלי
תאריך:
23/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השרות הטלפוני היה אדיב, יעיל ומקצועי מאוד. קיבלתי הדרכה והסברים מפורטים וסבלניים. שרות הלקוחות היה זמין גם בשעות הערב, והגרביים שהוזמנו הגיעו בזמן עד הדלת.
מוצר:
גרביים אלסטיים Duomed AT
שם:
יובל
תאריך:
01/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי המוצר בצ'אט עם הסוכן ראובן דרך ZAP שבוע שעבר. ביקשתי שהמזרן יגיע תוך שבוע. לאחר בירור קצר ראובן הסוכן חזר אליי ואישר שהמזרן אכן יכול להגיע בזמן. היום קיבלתי אותו, יומיים לפני החג ובלי צורך ליצור קשר נוסף עם החנות.
מוצר:
מזרון ספוג יחיד עובי 10 כחול יחיד ונוער
שם:
arled
תאריך:
27/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
זו הרכישה השניה שלי בחנות. הראשונה היתה נוחה וגם זו היתה נוחה, פרט למעמד התשלום הכל היה בסדר - במעמד התשלום דפדפן האינטרנט (פיירפוקס) הודיע לי שהחיבור לא מאובטח למרות שיש שימוש בפרוטוקול SSL. אני לא מבין בזה יותר מדי אבל זה גרם לי להשלים את העסקה טלפונית. המזרן הגיע כעבור 12 ימי עסקים בזמן שההתחייבות שלהם היא עד 21 ימי עסקים. המובילים היו מקצועיים מאוד ובאו באופן מדויק ביותר, שירות הלקוחות (שקיבלתי בדוא"ל) היה בסדר ונתן מענה מספק לגמרי. אחזור לקנות בחנות בעתיד :)
מוצר:
מזרני ספוג כחול+בד 0/80/20
שם:
rmfidman
תאריך:
29/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
, המוצר הגיע מהר יותר ממה שציפיתי (5 ימים במקום 10 ) , אריזה מוגנת ובטוחה. האתר מאד ידידותי , קל מאד לנווט באתר למוצרים שעניינו אותי, המחיר טוב לעומת האתרים האחרים שראיתי ברשת. בקיצור מרוצה מאד ואמשיך לקנות באתר זה.
מוצר:
פנס ראש מיוחד לריצות H5
שם:
טלי
תאריך:
16/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
האתר באינטרנט מאוד נעים לדפדוף, המידע על המוצרים מפורט. בחרתי באופציה של איסוף עצמי ומאוד התרשמתי מהאנשים המנהלים את האתר,הם מקצועיים ואדיבים ,בעלי תודעת שירות גבוהה- ללא קשר לגובה העיסקה. התרשמתי לטובה.
מוצר:
מד צעדים 123456
שם:
AceVentura
תאריך:
15/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
האתר מאוד ידידותי,קל למצוא מידע על המוצרים.ההסברים מפורטים וחוויית הקנייה נעימה מאוד. פניתי אליהם בשאלה והמענה היה מאוד מהיר.המחיר עבור המוצר היה הנמוך ביותר שמצאתי
מוצר:
מתקן פולי לידיים גפה עליונה 720035
שם:
Tami
תאריך:
15/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בניגוד לחויות קניה קודמות באינטרנט הופתעתי מאוד לטובה. המענה היה מהיר, יעיל, אדיב ומקצועי. התייחסו אלי באופן ענייני ומאוד נעים. אסכם את העניין במילה אחת- מומלץ!!!
מוצר:
מד צעדים 123456
שם:
שני
תאריך:
27/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
צוות מדהים, השירות היה נהדר - יחס אישי וחם. הצוות היה מאד מקצועי וממש עזר לי לבחור את הדגם הנכון בשבילי. אני ממליצה בחום לכל המטפלים - מוצר נפלא וחברה נהדרת!
מוצר:
מיטת עיסויי למטפלים 2010 super light
שם:
אבי
תאריך:
29/04/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחלה מחיר הגיע בזמן בלי בעיות ועיכובים האתר בנוי מצויין ונוח בשביל חנות חדשה ברשת ממש נראה שהם מתקתקים ויודעים את העבודה
מוצר:
אליפטיקל b16
שם:
pink
תאריך:
29/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הייתי צריך תומך כתף במהירות כי פשוט נפלתי-הכתף קיבלה מכה- , המוכר אמר שהמוצר ישנו וענה על כל השאלות שלי לגבו, אך אמר שהוא לא יכול להתחיב שהמוצר יגיע בפחות מ-14 יום, אך ישתדל שיגיע כמה שיותר מהר. הזמנתי המוצר, תוך 30 דקות קיבלתי לטלפון את מיספר הדואר הרשום שנישלח המוצר- עכבתי דרך האינטרנט, דואר מישלוחים, ולאחר יומיים נירשם שהחבילה בסניף, ועל זה אני אומר-תודה -תודה -תודה -על השרות הטוב.
מוצר:
תומך כתף 4802m/3
שם:
Anna
תאריך:
11/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
למרות שהיה מפורסם ב ZAP המוצר לא היה במלאי, אך מיד עם הגעתו יצרו איתי קשר. ביצוע הזמנה היה קל מהיר, אך כאשר רציתי לתאם משלוח, הביאו לי מספר ישיר של ספק. סה"כ המוצר הגיע טיפה באיחור בגלל המלחמה, בטענה שלא מגיעים לאזור הדרום.
מוצר:
שולחן מודולרי DOMINIC
שם:
ilya
תאריך:
12/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מיטה מתקפלת לשטח. בהתחלה סופקה מיטה שונה לגמרי,יותר מאוחר הוחלפה לנכונה. המוצר עצמו מאיכות מעוד נמוכה, לא נוחה לשינה. למרות הפרסום באתר שהמיטה עמידה עד משקל של 154 ק"ג, התפרים החלו להפתח והבד נקרא אחרי לילה אחד. ואני רחוק מ 150 ק"ג:)
תגובת החנות:
שלום, לגבי החלפת המיטה: אכן המיטה הראשונה שסופקה היתה שונה מהדגם שהוזמן, אך היתה מדגם איכותי ויקר יותר, להפתעתנו בחר הלקוח להחליף את המיטה לדגם הפחות מתקדם והמיטה הוחלפה. יתכן ופעלנו שגוי והיינו צריכים ליצור קשר עם הלקוח וליידע אותו בטרם האספקה למרות שהדגם שסופק היה איכותי יותר ואנו נלמד מטעות זו.
מאז החלפת המיטה הלקוח לא יצר אתנו קשר בשום טענה. במידה ואכן קיים פגם במוצר אנו נוציא שליח מטעמנו לאיסוף המוצר והלקוח יזוכה במלוא כספו בחזרה. אנו מתחייבים ללקוחותינו באם מגיע אליהם חלילה מוצר פגום אז כמובן שהם מזוכים מיד, מאחר ולפעמים המוצר עלול להפגם בעת המשלוח. חבל שהלקוח הנ"ל לא פנה אלינו להודיע על כך, היינו יכולים למנוע ממנו את מפח הנפש המיותר. ניסינו ליצור קשר עם הלקוח ביומיים האחרונים אך לצערנו אין מענה. נמשיך לנסות להשיג את הלקוח בימים הקרובים ובכל מקרה הלקוח מוזמן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו להמשך הטיפול.
מוצר:
מיטת שדה מתקפלת מאלומיניום דגם 301
שם:
barak
תאריך:
01/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר מחסן עם במה וביצעתי תשלום טלפוני אמרו שיחזרו אלי יומיים לאחר מכן להגיד לי מתי המחסן יבוא לא יצרו איתי קשר עד שהגיע היום האחרון שבו היה המחסן אמור להגיע ואני התקשרתי אליהם וגם אז ביררו ואמרו שהמתקין ייצור איתי קשר באותו היום מה שלא קרה אני יצרתי איתו קשר ואז הוא אמר לי שיבוא למחרת. כשהגיעו אלי במקום שהוא יעשה את החיתוכים לבמה שיצאו ישרים הוא נתן לי לעשות את זה ונתן לי מידות לא תמיד נכונות הריצפה יצאה עם חתכים שעכשיו צריך לסתום ובקיצור שירות על הפנים.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין באתרנו מחסן. כשסופק המחסן לביתו שאינו בקומת קרקע ואינו מאפשר מעבר חלק של המחסן. הוצע ללקוח להעלותו באמצעות מנוף. הלקוח העדיף להעבירו ללא מנוף. הפלטות לא עברו בדלת, הלקוח ביקש שנחתוך אותן. המתקין לא לקח עליו את האחריות לחיתוך ולכן הלקוח חתך בעצמו וחתך אותם לא ישר. נעשתה התקנה עם הפלטות הקיימות והחיתוך גרם לכך שהרצפה תתנדנד קצת. היות ובוצע חיתוך וההתקנה שונה, מתקין היה צריך להפעיל שיקול דעת ולהוסיף מלכתחילה עוד קורה לפחות.
המתקין חזר ללקוח והתקין קורה נוספת לשביעות רצונו של הלקוח וזאת ללא תשלום נוסף. להבא, נדע לפעול נכון מול לקוחות בעלי תנאי התקנה לא שגרתיים.
נשמח תמיד לסייע לשביעות רצון הלקוחות שלנו באמצעות שירות הלקוחות באתר.
מוצר:
מחסן גינה ממתכת 1.8X3 ED106
שם:
Tsachi
תאריך:
21/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בחלוף 15 ימי עסקים, משלא שמעתי מרשות הדואר / מחברת השליחויות על קבלת מוצר למשלוח, פניתי לחברת העיקר הבריאות על אי קבלת המוצר. הנציג הבטיח לחזור אלי באותו היום עם תשובות, אך כמובן שלא חזר. למחרת פניתי שוב ונעניתי שבעקבות בעיה המוצר לא נשלח - כלומר כל עוד לא הייתי פונה, אף אחד לא שם לב שהמוצר לא נשלח עדיין. לאחר שדרשתי בעקשנות לקבל במהירות את המוצר הוא נשלח בדואר שליחים אלי. שירות לקוחות בעייתי ולא מספק.
תגובת החנות:
לצערנו, בתהליך ההזמנה הלקוח רשם כי הוא מעוניין לבצע משלוח באמצעות שליח לתיבת דואר דבר שהוא בלתי אפשרי.המחסנאי ובצדק לא שלח את המוצר ללקוח היות והמחסנאי הבין כי שליח לא יכול לבצע משלוח לתיבת דואר, כפי שביקש המזמין.לצערנו, המחסנאי לא עדכן אותנו ולכן ההזמנה לא יצאה ללקוח.מיד לאחר שהתקבלה תלונתו של הלקוח בדקנו את הבעיה ומיד למחרת קבלנו את תשובת המחסן וזאת לאחר שבוצעה בדיקה מעמיקה מול מנהלת השירות, מנהל המחסן והמחסנאי.למחרת היום הלקוח צלצל שוב, וזאת לפני שהספקנו לענות לו בצורה מסודרת.בקשנו מהלקוח כתובת מדויקת במקום תיבת הדואר ושלחנו את המוצר. בנוסף, שלחנו לו מד צעדים כפיצוי, במתנה.העברנו הנחיה מדויקת יותר למחסנאים ואנו בטוחים כי בעתיד מקרה שכזה יטופל בצורה נכונה יותר.אנו עושים ונמשיך לעשות כל מאמץ לספק שרות איכותי, אמין ומקצועי לקהל לקוחותינו.
מוצר:
אמבט עיסוי
שם:
itforyou2012
תאריך:
03/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שמי עפר , אני לא רובוט ולא בוט, אני אדם מן המניין שרכש מוצר מהאתר "העיקר הבריאות" והחוויה שלי מזעזעת בלשון ההמעטה ! את הכסף לקוח למפרע ואת המוצר שהובטח לי לא קבלתי , ראו הוזהרתם !
תגובת החנות:
הלקוח אסף וקיבל את המוצר. העיכוב במסירה נבע מבעיות אישיות של המחסנאי, אסור שבעיות אישיות של אנשי צוות ישפיע על איכות השירות שלנו. אנחנו נלמד מהטעות כדי שעיכוב שכזה לא יתרחש שוב.
מוצר:
תומך קרסול
שם:
גולש
תאריך:
04/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
rim.ornar
תאריך:
25/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי 3 מארזים במטרה להביא אותם לקנדה באמצעות חברה שהגיעה לארץ. מארז אחד עבורי ו2 מארזים עבור חברה. כל מארז מכיל 3 בקבוקים. המוצר הגיע והופתענו לראות שהוא בתוקף לעוד 4 חודשים בלבד. לאחר בירור עם החנות העיקר הבריאות נאמר לי שזה מוצר עם תוקף קצר. בדיעבד לאחר בדיקה עם חברות אחרות שמשווקות את אותו מוצר הסתבר לי : 1. חברות אחרות מפרסמות את תוקף המוצר באתר שלהם - כדאי למנוע בדיוק את מה שקרה לי. 2. התוקף של המוצר בחברה אחרת היה לפחות 6 חודשים. רצוי להתקשר לפני ולוודא לפני שקונים. בעיקר כשקונים כמות. דיברתי עם נציגים של העיקר הבריאות אבל לא קיבלתי פיתרון הולם לנושא.
תגובת החנות:
אכן כמו לכל תכשיר גם לאנוביד יש תאריך תפוגה. התאריך מוטבע על גבי האריזה ועד היום נמסר טלפונית לכל מי שהיה מעוניין במידע. לא נתקלנו באף בית מרקחת דיגיטלי או כל אתר אינטרנט אחר שמציע את התכשיר אנוביד למכירה ומפרסם את תאריך האצווה שעל גבי המוצר באתר עצמו וזאת מכיוון שהתחלופה תכופה מאוד. למרות זאת, אנו מודים ללקוחה על שהפנתה את תשומת לבנו לעניין. מכיוון שאנו פועלים בשקיפות מלאה מול לקוחותינו וחשוב לנו שכך גם ירגישו פעלנו בימים האחרונים רבות על מנת לבצע שינוי בתהליך קליטת המלאי וכעת תאריך התפוגה שמוטבע על גבי האריזה מעודכן גם באתר ויתעדכן בעתיד בכל חידוש מלאי.
מוצר:
Enovid - תרסיס לאף נגד וירוסים
שם:
Ann
תאריך:
06/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
-30.05.2021 שילמתי עבור הרכישה שלי בסניף הזה, אבל עד היום לא קיבלתי את הרכישה שלי
תגובת החנות:
לצערנו היתה תקלה במערכת דיווח המלאי מהמחסן. אנו מתנצלים על כך עמוקות. אנו עושים כל מאמץ ומשתדלים לתת שרות טוב ומהיר לכל לקוחותינו, הוצע ללקוחה לקבל דגם חלופי שזמין במלאי אך הלקוחה סירבה ובקשה לבטל את העסקה ולהזדכות. בוצע זיכוי מלא כבקשתה.
מוצר:
73748-מזרון ביצים לפצעי לחץ
שם:
שמשון
תאריך:
27/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני מצטער הובטח מוצר מורכב והוא הגיע מפורק , לא קיבלתי קבלה.אני שוקל להחזיר את המוצר. התשלום בוצע בפייפאל,ואני מתכונן לפתוח ,תביעה.על אי קיום הבטחות,
לידיעתכם אני בן 85 ,חולה אונקולוג.וזכותי לבטל עיסקה מרחוק בתוך 3 חודשים.
שמשון מירון
תגובת החנות:
שמשון שלום, לצערנו עקב טעות לוגיסטית המוצר אכן הגיע אליך בשני חלקים רגליים וגוף בנפרד. הצענו לך להגיע אליך להרכיב את הכיסא אצלך בבית (כמובן ללא תשלום) אך מכיוון שהתברר שהכסא שהזמנת באופן ישיר מאתר האנטרנט גם אינו מתאים לצרכיך אתה בחרת לבטל את העסקה. בקשת שניצור אתך קשר ביום שלישי הקרוב על מנת לטפל בביטול העסקה וכך יהיה. העסקה תבוטל וכספך יוחזר אליך במלואו. אנו כאן לשירותך אם תרצה להתייעץ ולרכוש מוצר חלופי שיתאים לצרכיך. בברכת רפואה שלמה צוות העיקר הבריאות
מוצר:
כסא אמבט טלסקופי עם פתח U דגם GT- /CA352L
שם:
eladlaur
תאריך:
30/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שבר בשורש כף היד, הזמנתי סד אורתופדי ליד. שירות הלקוחות היה אדיב, אך ציינתי כי מדובר במשלוח דחוף. הובטח לי שהסד יגיע בהקדם האפשרי, תמורת 59 שקלים עבור משלוח. לאחר שבוע הסד עדיין לא הגיע (לא הגיע אפילו לחברת השליחויות). למרות שהיו מאוד נחמדים בשירות לקוחות, זה לא ממש עזר. ביטלתי את ההזמנה וקניתי את הסד במקום אחר. לא לסמוך על המקום במידה ואתם רוצים שהמוצר יגיע מהר.
תגובת החנות:
אלעד, אנו מתנצלים על כך שחווית הרכישה שלך אצלנו לא הייתה משביעת רצון ונשמח תמיד לקבל ביקורת ולהשתפר.
אכן היה כשל טכני מול חברת השליחויות שלנו. לצערנו טעויות קורות, העיקר הבריאות משקיעה מאמצים רבים להעניק שירות יעיל ומקצועי לקהל לקוחותיה. כפי שכתבת עמדנו לרשותך וקיבלת מאיתנו שירות אדיב, אנו בהחלט נלמד ונפיק לקחים מהמקרה כדי שלא יקרה שנית.
לאחר ביטול ההזמנה, נציגת שרות הלקוחות שוחחה אתך והתנצלה על הטעות. נשמח לתת לך שירות גם בעתיד ובנוסף, שמורה לך הזכות לקבל פיצוי מכשיר טנס להקלה על כאבים על מנת לשפר את הרגשתך.
מוצר:
תומך שורש כף היד חצי קשיח עם סד ליד
שם:
גולש
תאריך:
14/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Doron
תאריך:
30/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הגיע אחרי חודש נכון שגם היתה שביתה בדואר הגיע בחבילה פתוחה ומרופטת נשלח בדואר רשום חזרה ומאז לא עונים למייל שלי מסרבים החזיר את התשלום פחות דמי הטיפול
תגובת החנות:
מעולם לא סרבנו להחזיר את הכסף.
הלקוח באמת עדכן אותנו שהוא מבקש להחזיר את המוצר ולמרות שעבר הזמן בהתאם לחוק הסכמנו לבקשתו.
לצערנו הלקוח לא העביר את מספר המשלוח החוזר ולכן לא קבלנו הודעה שהמוצר הוחזר.
לצערנו המחסן לא העביר לנו הודעה שהמוצר התקבל חזרה.
בעקבות הפניה של הלקוח לזאפ הבנו בפעם הראשונה כי הלקוח החזיר את המוצר למחסן.
בדקנו במחסן ונכון המוצר חזר ולמרות שהמוצר פגום ולא באריזתו (כמובן שלא ניתן למכור אותו המוצר לא ראוי כרגע למכירה) החלטנו בהתאם להתחייבות שלנו כלפי הלקוח בעבר להחזיר ללקוח את כספו.
אנחנו נעשה כל מאמץ ללמוד משרשרת הכישלונות וחוסר הדיווח לאורך כל התהליך ואנחנו מקווים כי מקרה כזה לא יקרה שוב.
מיד כשהלקוח ימסור לנו את פרטי כרטיס האשראי נבצע זיכוי בהתאם.
מוצר:
תומך אגודל עם סד חצי קשיח MP 72
שם:
מיטל
תאריך:
28/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ב13.07.2014 רכשתי שני מזרנים נאמר לי שלמרות שרשום עד 21 ימי עסקים המזרנים יגיעו הרבה לפניב24.07 יצרתי קשר ענה לי בחור בשם ירון דיבר יפה עד שהוזכרה המילה ביטול הטון ממש השתנה והדיבור נהייה ממש מגעיל הוא העלה אותי לשיחה עם המפעל ושם נאמר לי שהמזרנים מוכנים ורק שבוע הבא .שאלתי ראשון/שישי? אמרה שהיא לא יכולה להתחייב ולכן היא תבדוק ותחזיר לי תשובה. כמובן שאף אחד לא חזר . ביום ראשון ב 27.07.2014 חזרתי וענה לי ירון-דיבר אליי בצורה מבישה צינית ולא מכבדת התנהג אלי כשקרנית כל מני האשמות ודברים הזויים שממש לא הבנתי מה הוא רוצה. "אני מעביר אותך לאיריס"...אני מנסה להגיד לו רגע כבר שמעתי מוזיקה ואיריס ענתה לי. איריס באמת שירותית ומדהימה ומרוב שהייתי נסערת ועצבנית התחלתי לבכות באמצע קניון. ירון גרם לי לעוגמת נפש פשוט רעדתי מעצבים -כמובן ישר התנצלה בשמו והסבירה כי הוא טעה בלקוח. גם עם זה היה אותו לקוח לא מדברים כך!!עם הוא היה לרגע עוצר מקשיב הכל היה נראה אחרת! בכל מקרה איריס חזרה אחרי שעה (נתנה לי להירגע) ואז אמרה שירון מתנצל הוא באמת חשב שזה לקוח אחר.הוסבר לאיריס שגדולתו של אדם היא להתנצל ממנהל חנות הייתי מצפה שבאותה שנייה שהרגיש שהוא עשה טעות נוראה להתקשר ולהתנצל!-בעלי ראה שאיני יכולה להתמודד יותר נפשית ולכן לקח את השיחה וביקש שמר ירון יועיל בטובו לחזור אלינו .בכל מקרה רק בגלל השירות והגועל נפש של ירון בוטלו ההזמנות. כי עד שהתקיימה השיחה הזאת המטרה של כל השיחות הקודמות הייתה לזרז את ההזמנה. אני ממש לא בן אדם שמחפש פיצויים או יחס והתגובה שלי באה נטו מזה שזה לא יקרה לאף אחד אחר. ולגבי מר ירון "מנהל החנות" יכול להיות שאתה מצוין בניהול אז שם תישאר יש לך עובדת שירות שיודעת לדבר ולעשות את העבודה-אז תן לה לעשות אותה. אין לך יחס אנוש כלפי אנשים.אני מקווה שתקרא את התגובה ותזכור שכל איש ולא משנה מה התפקיד שלו בחיים גם עם אני "מנקה" לצורך העניין ואתה "מנהל בכיר" יש צורה לנהל דו שיח וכבוד אדם הדדי-
תגובת החנות:
מיטל שלום, קבלי את התנצלותי על אופן הדיבור, לא כך היו אמורים להיות הדברים, לא היתה לי אף כוונה לפגוע בך חלילה. בברכה, ירון