דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מזגנים (חולון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
שרות המומחים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשרות המומחים ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
88
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
82
0
6
נמצאו 88 חוות דעת גולשים על שרות המומחים
תמונת משתמש
שם:
רויטל
תאריך:
21/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ביום רביעי, למרות שאני יחסית רחוקה מהמרכז ביום ראשון הגיע המזגן בשעה שנקבעה, הותקן בצורה טובה, השרות היה טוב ואדיב.
מוצר:
מזגן gold s22
תמונת משתמש
שם:
רפאל
תאריך:
25/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המזגן טלפונית וקבעתי עם החברה התקנה למחרתו. תומר הגיע בחלון שקבענו מראש, היה מאד אדיב ומקצועי ועשה עבודה מצויינת למרות שההתקנה הצריכה כישורי לוליינות והגישה לקיר החיצוני הייתה מאד מאד קשה. תומר פתר את הבעיות ועשה התקנה טובה ומקצועית - אני יצאתי מרוצה מאד מהשירות.
מוצר:
מזגן איירוול 10
תמונת משתמש
שם:
אלעד
תאריך:
24/04/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אישי ומקצועי, נתנו לי את הרושם שמדובר במקצוענים. הגיעו בזמן שנקבע, ביצעו את העבודה כמו שצריך ולא פחות חשוב - עבודה מקצועית. גם בשלב הייעוץ טרם הקניה, קיבלתי את המידע שביקשתי ולא ניסו למכור לי לוקשים (כמו שעושים לצערי לא מעט בעלי מקצוע בתחום המזגנים). בקיצור חבר'ה שנעים לעבוד איתם, נותנים לך להרגיש שאתה לא עוד סתם לקוח, אלא לקוח רצוי. ואולי הדבר הכי חשוב - המחיר הזול ביותר ברשת ומחוץ לה, איך אומרים? באתי בגלל המחיר, אבל חזרתי בגלל השירות. בהחלט החלטה מוצלחת לבחור דוקא בהם.
מוצר:
2 מזגנים 8i
תמונת משתמש
שם:
David
תאריך:
04/04/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המזגן הגיע בזמן. התקנה שבוצעה - אסטטית ומקצועית מאוד. הטכנאים נחמדים, במיוחד סימון, שעשה עבודה מאוד מסודרת ויפה . המזגן שקט, נוח להפעלה וכרגע נראה שהוא עושה את העבודה שלו. יתרון נוסף - הבטיחו לשלוח בדואר מצלמה דיגיטלית 9 MP במתנה. ממליץ בחום ...
מוצר:
מזגן GOLD 15
תמונת משתמש
שם:
עומר ועומר
תאריך:
29/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 מזגנים בחברה הזו לאחר שבדקתי במקומות אחרים ומצאתי כי העסקה משתלמת. גם ההתקנה הייתה מקצועית והוגנת מאוד מבחינת המחיר. קיבלתי ייעוץ מקצועי במקום לגבי חדר אחר ואני בטוח שאני יזמין אצלם.
מוצר:
2 מזגנים+התקנה ES-H250 + מגה אייר 14
תמונת משתמש
שם:
אוקסנה
תאריך:
23/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות הלקוחות אדיב ומקצועי ובעל ידע רב. במיוחד תומר (ספיידרמן) שהיה סבלני וחייכני לאורך כל תהליך הרכישה . הזמנתי שני מזגנים "טורנדו" והטכנאים יגיעו לבית שלושה ימים לאחר רכישה ויתקינו לי את המזגנים. פעמיים קניתי וקבלתי שרות בחברה זאת פעמיים אני מרוצה מהשרות שלהם.
מוצר:
מזגן 38S
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
19/01/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משלוח מהיר, מחיר זול, והתקנה מקצועית - כולל תשומת לב לפרטים הקטנים. הטוב מכל העולמות! חווית קניה מהמוצלחות, ממליץ בחום!
מוצר:
מזגן 8I
תמונת משתמש
שם:
יהודה
תאריך:
05/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין תשלום בPAYPAL, לאחר הרכישה מתקשרים אליך לקבלת פרטי אשראי ללא חשבונית/קבלה רק מספר הזמנה
תגובת החנות:
לא כל כך ברורה מה הטענה של הלקוח?
הלקוח הזמין מזגן באמצעות אתר האינטרנט שלנו.
נציגנו יצר עמו קשר טלפוני למסירת פרטי אשראי והזמנה הועברה לטיפול חברת ההובלה.יש לציין כי ההזמנה סופקה בתוך 2 ימי עסקים(התחייבנו ל 7 ימי עסקים) ישירות לביתו ללא עלות בדיוק על פי התחייבותינו.
חשבונית מס כחוק נשלחה ללקוח בדואר אלקטרוני לאחר קבלת המוצר.
לגבי תשלום בPAYPAL איננו עובדים עם פלטפורמת תשלום זו ואיננו מפרסמים אפשרות שימוש באמצעי תשלום זה. הלקוח בחר לרכוש מאיתנו מיוזמתו ובעצמו ובחר באפשרות "תשלום טלפוני" המפורסמת באתרינו וכך היה. חבל מאוד שלקוח זה לא "טרח" לכתוב על השרות המצוין שקיבל האספקה המהירה חיוב כרטיסו רק אחרי קבלת המוצר ובחר להרוס את שמינו הטוב בדרוג גרוע שלא מתאים לחלוטין לרמת השרות שקיבל.
שרות המומחים תמשיך לתת את השרות הטוב ביותר והמקצועי ביותר בכל הקשור למיזוג אוויר.



מוצר:
מזגן תדיראן אלפא 9
תמונת משתמש
שם:
עינת
תאריך:
24/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המענה של תומר היה מהיר וסימפטי. ההתקנה היתה בעייתית. נקבע יום להתקנה ובשל העומס לא הגיע. התנצל. הבטיח שכשיגיע יתקן לנו מזגן נוסף בפועל הגיע בלילה ואמר שהוא אינו יכול לתקן את המזגן הנוסף כך שהמתנו שבוע סתם בחום של אוגוסט. בנוסף לכך הבית שופץ באופן מלא. ההתקנה שלהם היתה מאוד לא יפה. השאירו טייח על הקיר. מן חוויה של העיקר לסיים וללכת.
תגובת החנות:
שרות המומחים מתחייבת לספק את המוצר בתוך 14 ימי עסקים
הלקוחה הזמינה את המזגן בתאריך 27.07.10
לאחר אישור חברת האשראי תואמה אספקה לתאריך 10.08.10
לאור בקשותיה של הלקוחה להקדים את האספקה ואני מצטט "חם לי תבואו בכל שעה "ההתקנה הוקדמה לתאריך 3.8.10 בין השעות 18:00ל-20:00
(שעות שבדרך כלל לא מגיעים ללקוחות למעט בקשות מיוחדות)
בשעה 19:00 טילפנו אל הלקוחה להודיע שאנחנו מתעכבים אצל לקוח אחר הלקוחה הסכימה לאיחור.
בשעה 20:15 הגענו אל בית הלקוחה בעלה קיבל אותנו והסביר לנו היכן הוא רוצה שנתקין את המזגן
יש לציין שכל זמן העבודה הבעל היה צמוד אלינו והוסבר לו כל מהלך ומהלך בביצוע העבודה כדי שיהיה מרוצה.
לאחר סיום ההתקנה עברנו אל המזגן המקולקל (שלא הותקן על ידינו) אך לצערינו לא טיפלנו בו מכיוון שמיקומו נוגד את חוקי התקנת המזגנים הנהוגה בישראל ואין אנו מוכנים לסכן את עצמנו ולטפל בו.(הותקן לצד החלון ולא מתחתיו)הבעל הבין והסכים.
בכל מקרה לאחר התקנת מזגן יש לקחת בחשבון שיש לעשות תיקוני צבע קלים היכן שתושבת המזגן מותקנת במיוחד שמדובר בצבע שהוא לא לבן.
לסיכום חוות הדעת של הלקוחה אינה משקפת את המציאות שרות המומחים תמיד נתנה ותמיד תיתן את השרות הטוב ביותר בהתקנת ותיקון מזגנים.

מוצר:
מזגן
תמונת משתמש
שם:
Eyal
תאריך:
24/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לקבל פרטים לגבי מזגן. זכיתי ליחס לא נעים בלשון המעטה מבחור בשם איתן. אם זה היחס ללקוחות לפני רכישה לא הייתי רוצה לדמיין מה היחס אם יש חלילה בעיות. ממליץ להתרחק.
תגובת החנות:
האדון התקשר למשרדנו והתעניין ברכישת מזגן. לאורך כל השיחה התעקש לקבל הנחה משסירבנו "הבטיח" לדאוג שאף אחד לא יקנה מאיתנו יותר והחליט להשמיץ.
שרות המומחים הינה עסק וותיק בזאפ בעל דרוג אמינות ושרות גבוה צר לנו שהאדון בחר בדרך זו.
נמשיך לתת שרות מעולה ועל כך יעידו חוות הדעת המפורסמות בזאפ.

מוצר:
מזגן 15
תמונת משתמש
שם:
איתן
תאריך:
31/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר כשבועיים מביצוע ההזמנה,הגיע המזגן כאשר אחת מהפינות של קרטון האריזה קרועה,הקלקר שמגן על המזגן נקרע ממקומו וקימת פגיעה בצבע בגוף המזגן.(עבר חוויה טראומטית בהובלה)
למרות הנ"ל הייתי מוכן לקבל את המזגן,אך ביקשתי שהדבר ירשם על החשבונית למקרה שתהיה בעיה בהמשך.
לא זאת בלבד שלא היו מוכנים לכתוב זאת,גם לא הציעו לספק מזגן אחר במקום וביטלו את ההזמנה.
תגובת החנות:
שרות המומחים עושה הכל כדי שלקוחותינו לא יקבלו מוצר פגוע אך לפעמים במהלך ההובלה נקרעות אריזות
המוצר. כשהלקוח הסב את תשומת ליבו של המוביל לאריזה הפגועה המוביל הציע להחליפו במוצר אחר יקר יותר שהיה ברכב
אך הלקוח סירב, ורצה משום מה שנכתוב לו על החשבונית שהמוצר פגום. שרות המוממחים לא סיפקה ולעולם לא תספק מוצר פגום ולכן המוביל לא הסכים לעשות כך.
מוצר:
מזגן Electra Mega Air 10
תמונת משתמש
שם:
zion
תאריך:
08/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 29.6.2010 רכשתימזגן וקבעו איתי להתקנה בתאריך 7.7.2010 בין השעה 1800 ל2000 המתנה של שעתיים תמימות.בשעה 1945 שוחחתי עם סימון בעל החברה שאני עדיין ממתין ולאכזבתי הודיע לי שהינו עדיין בת"א ואינו יודע מתי יגיע. בתשובה זו ביטלתי את ההזמנה למרות שהמתנתי מעל שבוע להתקנה. אסור לרכוש מהם מזלזלים בלקוחות ואינם עומדים בדיברתם.מפליא שזפ,אתר מכובד,שנון לספקים במה לעבוד על האנשים בעיניים.באנשים. הזהרו משרות המומחים .נותנים מחיר נמוך אך מזלזלים בלקוחות. המחיר לא שווה את ההתיחסות
מוצר:
זגן
תמונת משתמש
שם:
אילן
תאריך:
26/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המזגן הותקן רק כמעט שבועיים לאחר ביצוע ההזמנה.
ההתקנה בוצעה בצורה מאד לא אסטטית.
צינורות המזגן בולטים בחזית הבניין.
הארכה מיותרת של צנרת.
הצנרת לא כוסתה בציפוי פי וי סי.
לא מוכנים לתקן את ההתקנה.
לא מומלץ.
תגובת החנות:
זמן אספקה:אתר שרות המומחים מתחייב לאספקה בתוך 14 ימי עסקים.
ההזמנה של לקוח זה בוצעה בתאריך 12.03.09 וסופקה בתאריך 23.03.09
ולכן לא הייתה באיחור. ראוי לציין כי לא מדובר רק באספקה של מוצר אלא גם בהתקנת המוצר (תהליך שלוקח מספר שעות) ומצריך תיאום מיוחד עם הלקוח. בהזמנה זו הלקוח בחר את מועד ההתקנה. להפתעתנו כשהגענו לביתו הלקוח לא היה בבית ונאלצנו לדבר למעלה משעה בטלפון כדי שיוכל להסביר לנו היכן הוא רוצה להתקין את המזגן(בחירת קיר מעבר צנרות ומיקום מנוע) יש לציין כי אשתו של הלקוח שהיתה בבית אישרה כל פעולה שביצענו בהתקנה לאחר התייעצות עם בעלה בטלפון.בסיום ההתקנה הלקוח הגיע לביתו והביע את שביעות רצונו מהתקנת המזגן ולכן שילם (לקוח שלא מרוצה מהמוצר לא משלם).לאחר מספר ימים התקבלה במישרדנו שיחה מהלקוח שביקש לשנות את מיקום המזגן.הובהר ללקוח כי כל ההתקנה נעשתה באישורו וכי הביע שביעות רצון מעבודת המתקינים.לגבי תעלות לצינורות המזגן רוב המזגנים בארץ מותקנים ללא תעלות חיצוניות ובמקרה זה לא היה ניתן להתקין תעלות בגלל סרובו של הלקוח לשלם בעבורם (לא כלול בהתקנה בסיסית). לסיכום ההתקנה בוצעה לפי דרישת הלקוח ובהסכמתו כמו שעשינו ונעשה תמיד.

מוצר:
מזגן גולד 34
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply