הקנייה היתה באמצעות הטלפון (לא ניתן דרך האתר) ענתה לי בחורה לקחה ממני מספר ותוך מספר דקות חזר אלי מנהל החנות. טען שהשעון להיט ונקנה בכמויות. טען שהייצרן הוא אמין. לא התנדב לתת פירוט על השעון אך ענה על שאלותי. המוצר הגיע תוך 3 ימים בדואר רשום. נראה חדש אך ארוז ידנית בשקית ניילון+פצפצים בתוך מעטפה מרופדת. כולל קבלה ואחריות לשנה מתאריך הקניה בטלפון. ספר השעון לא תאם את דגם השעון ותאריך משנת 2002 שהיה עליו שונה בעט+חתימה ל2006 . סה"כ קניה סבירה נעימה ומהירה דיי מומלץ. המחיר בחנות היה הזול ביותר לדגם זה שנמכר ב80 ש"ח יותר במכירה קבוצתית בנענע. כדאי היה לשלוח באריזה מקורית של הייצרן.
מוצר:
שעון יד AQ160-WD-2B
שם:
איריס
תאריך:
09/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
חויה פח.... התעלמו מבקשה מפורשת למשלוח דחוף ב-8.8 חשבתי שאם אומרים 5 ימי עבדה למשלוח אז יש להם שליטה על זה ולא ששולחים בדואר ישראל ללא שליטה. כל הספקים האחרים כותבים 7 ימי עסקים ויודעים למה שלחו בדואר רשום בלי ליידע עכשיו ב-9.8 והשעון לא הגיע ועכשיו לא עונים לי בטלפון ובנייד
תגובת החנות:
מעת לעת יש פאשלות בדואר,לא בשליטתתנו, הוסבר גם לקוחה לא פעם אחת. הכל שקוף ורשום באתר, הבנת הנקרא נטו!. חבל שבחרה להשמיץ אותנו וחבל שבחרה לחסוך 29₪ על משלוח מהיר שהיה חוסך את זה... כל טוב
מוצר:
casio g2900f1
שם:
מאגד
תאריך:
21/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שעון לפני כמעט 4 חודשים,לפני חודש התחיל לחדור מים לתוך השעון בזמן מקלחת או אחרי שטיפת ידיים שלחתי אימיל לחנות והסברתי מה הבעיה ובקשו ממני לשלוח לבדיקה,בקשתי לשלוח אלי כתובת כדי לשלוח לא ענו לי חזרתי ושאלתי בכמה מלים ופשוט מתלעים ולא עונים
תגובת החנות:
שלום לא יודע מה הבעיה של האדון... לדבריו, ביקשנו שישלח את השעון לבדיקה ויותר לא שמענו ממנו. חבל שלא פנה אלינו ובחר לרשום חוות דעת שלילית בזאפ. גם אם היה מתקשר גוביינא... היינו עונים לו לחמוד. כל-טוב
מוצר:
שעון GX56-1
שם:
Victor
תאריך:
22/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
The watch arrived late (seven work days instead of maximum five). The watch came wrtapped in a bit of bubble wrap inside an evelope. It arrived without its box and with no instructions.
Reply to stores reply: I am not a competitor (why would I actually buy a watch if I was a competitor?), and it really did take seven work days (which is still not bad, but more than their stated maximum) and there were absolutely no directions, just a "Seiko" label attached to watch.
תגובת החנות:
רצוי להדגיש כי חוות דעת זו שיקרית ושתולה ע"י אחד מהמתחרים מה גם שלא ניתן ניתן ליצור קשר עם האדון לא בטלפון ולא במייל א.) האדון קיבל את השעון במסגרת חמשת ימי העסקים כמובטח בניגוד לדבריו וניתן להוכיח זאת בקלות ב.) האדון קיבל ספרון של היצרן עם הוראות כלליות היות ואין ממש הוראות לשעון אנלוגי פשוט ג.) לא כל השעונים מגיעים בקופסא, כמו גם השעון המדובר לסיכום, האדון קיבל שעון חדש ללא רבב במחיר מנצח כמו שרק אצלנו ניתן למצוא הנושא יבחן ונשקול כיצד להגיב כל-טוב
מוצר:
watch skx009k1
שם:
mlavian
תאריך:
23/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
באתר כתוב משלוח תוך 5 ימי עסקים. בפועל נשלח בדואר ישראל, בפועל לקח שבועיים. האריזה של השעון היתה מניר פשוט והגיעה אלי קרועה.
מוצר:
שעון יד casio G7900
שם:
גולש
תאריך:
15/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
zvi
תאריך:
28/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סוללה לשעון סווטש בחנות זו במחיר 30 ש"ח. על פניו נראה לי מחיר גבוה. עשיתי ברור קצר לגבי מחיר סוללה זהה בחנויות נוספות . המחיר שנאמר לי הוא היה בין 15 ש"ח ל20 ש"ח. בחנות לשעוני סווטש בראשון לציון המיחר לסוללה מקורית היה 20 ש"ח. פניתי לבעל החנות שכעס על שאלתי וניתק לי את הטלפון בפנים.
תגובת החנות:
אנחנו לא מפרסמים החלפת סוללות בזאפ.גם אם יש זול יותר במקום אחר, זו זכותנו המלאה לדרוש כל מחיר על שירות זה! אף אחד לא הכריח את איש לרכוש את הסוללה אצלנו.אותו אדם התקשר כמה וכמה פעמים (השיחה מוקלטת), קרא בשמות, הרעיף כינויים שלא אחזור עליהם כאן, לכן ניתקנו לו את הטלפון. כמו-כן אנחנו מתחייבים תמיד למחיר הזול ביותר ומי שמכיר אותנו יודע זאת!
מוצר:
סוללה לשעון סווטש
שם:
מתניה
תאריך:
20/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שעון המיועד למתנה מהחנות במשלוח מהיר כיוון שהייתי זקוק לו שלושה ימים מיום הרכישה. כאשר חלפו יומיים ואיש לא התקשר אליי (משלוח מהיר צריך לקחת פחות מיומיים) התקשרתי לחנות שם נאמר לי שאין משלוח מהיר מהדואר אליי וששלחו אליי בדואר רשום, שאלתי את המוכרת על דעת מי הם עשו ככה, הרי דואר רשום לא עוזר לי ולכן הזמנתי במשלוח מהיר.....? המוכרת ענתה בקוצר רוח שזה מה יש ושאם אני לא מרוצה שאחזיר להם את המוצר כשיגיע, כשניסיתי לברר איתה עוד וענתה שאטלפן לבן שלה, וניתקה. את הטלפון של הבן כבר השגתי מהאינטרנט... הוא לא ענה וכל הטיפול בעניין מולו נעשה בSMS (מה נסגר?)
מצרף את התכתובת בדיוק כפי שהייתה ביני לבין בעל החנות מה11.7, מוזמנים לקרוא ולבחור אם תהיו מעוניינים ליחס או לשירות מהסוג הזה.
אני: אשמי אם תחזור אליי זה בקשר להזמנה מהחנות שלכם
בעל החנות: תכתוב...
אני: הזמנתי מכם מוצר ביום א, המוצר לא הגיע ועכשיו כשהתקשרתי נאמר לי שאין משלוח. הייתם צריכים לעדכן אותי כי לזמן יש מרכיב חשוב בהזמנה. אשמח אם תוכל לסייע בפיתרון. תודה אני: ההזמנה היתה במשלוח מהיר לכפר עזה, בטלפון נאמר לי על ידי המוכרת שאין אליי משלוח מהיר
בעל החנות: אין משלוח מהיר, 30 שח במעטפה חזרה אליך, יגיע בדואר רשום
אני: זה לא מה ששאלתי ודמי המשלוח הם לא העניין. הזמנתי כי רציתי שיגיע מהר, למה לא מעדכנים אם אין משלוח? הייתי מבטל את ההזמנה וקונה באיזור שלי. עכשיו שהקנייה בוצעה אצליכם אני מבקש שתסייעו בפיתרון אני: אפשר להחזיר מהדואר אליכם?
בעל החנות: אין פתרון אחר נשמה, לא תרצה תחזיר כשתקבל, כל טוב!
אני: זה שירות בסטנדרט נמוך, קודם כל גוזרים את הקופון ואחר כך שהלקוח יסתדר... תודה!
בעל החנות: לא קרה כלום נשמה, אין צורך לנבל את הפה! תזמין איפה שבא לך... תחזיר אם לא טוב! והשירות שלנו פגז נשמה, קיבלת מענה...
בעל החנות: קופון אף אחד לא גזר עליך!
בעל החנות: ואני אחדש לך משהו חמוד... איכן שאתה גר אף אחד לא מגיע במשלוח מהיר!!!
שם כבר לא ראיתי טעם להמשיך את ההתכתבות.
מיותר לציין שלאירוע השעון לא הגיע בזמן.....
תגובת החנות:
יש אנשים "מיוחדים" אין מה לעשות. לעולם לא תרצה אדם שמראש הגיע להתנגח. להחזיר, לא החזיר. לקנות במקום אחר למרות הכל, גם לא... מה כן? לקלקל לחנות ואנשים ישרים את הפרנסה, זה כן,לך תבין. כל טוב ללקוח ומעדיף שלקוחות כאלה יקנו אצל המתחרים להבא...
מוצר:
CASIO G100-1BV
שם:
hila
תאריך:
10/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שעברו עשרה ימים שלא קיבלתי את השעון שהזמנתי , התקשרתי לחנות לברר סטטוס המשלוח, רק אחרי עשרות ניסיונות ליצור קשר עם החנות ענה לי שם בחור שבדק את מצב ההזמנה החל לצעוק עליי שאני באה בתלונות לפני שאני בודקת בעצמי , צעק עליי שאני אשמה ואם הייתי עושה ככה או אחרת זה לא היה קורה בכל אופן הבחור שלדעתי החנות שלו לא נורמלי צועק על הלקוחות בלי לתת לדבר, בושה של שירות, מתייחס ללקוח כאילו הוא גנב הזויייי לא ממליצה לקנות מהמקום הזה!!!
תגובת החנות:
ראשית, הגברת התקשרה בכעס! והחלה בהאשמות כאלו ואחרות,להטיף שהמשלוח שהזמינה טרם הגיע. לאחר בדיקה,במעמד השיחה,נמסר ללקוחה שנשלחו אליה מספר אימיילים ובהם פרטים על המשלוח שממתין עבורה מעל שלושה ימים בדואר! למען הסר ספק, זו לא אשמתנו ואין אנו אחראים על עבודתו התקינה של הדואר. נמסר ללקוחה שהכי קל לבוא בטענות לחנות, שתבדוק את עצמה! למה היא לא טרחה לבדוק התכתבויות, שהרי זו היתה עסקה מקוונת שמתנהלת במיילים בלבד! היא לא טרחה להגיב להודעות הדואר לכשהגיעו! למרות זאת, הלקוחה טרחה וכן מצאה זמן לכתוב דברים אלו, הקורא יבחר למי להאמין. במידה והיתה הלקוחה בוחרת לפנות אלינו בגישה חיובית, אנחנו תמיד עוזרים והיא היתה מקבלת את אותו היחס והכבוד שאנו מעניקים לכל לקוח במשך למעלה מ30 שנה. כל טוב...
מוצר:
שעון Casio DW9052V-1
שם:
גולש
תאריך:
27/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גיה
תאריך:
17/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות עצמה בעקבות פרסום באתרzap והמחיר שפורסם-390 ש"ח.מצאתי את השעון בחנות אך נאמר לי שהמחיר הינו 485 ש"ח, שהמחיר בזאפ אינו מעודכן ואין לחנות אחריות על פרסומם. לטענתו, באתר החנות מופיע המחיר האמיתי, לכאורה. לאחר מספר שעות בדקתי גם באתר החנות ונכתב כי המוצר "אזל מהמלאי".
תגובת החנות:
השעון המדובר מופיע באתר במחיר הזול ביותר כמו שרק אנחנו יכולים להציע ולא הלך לשום מקום מעולם http://www.timespot.co.il/Product.aspx?ProductID=506 אנו עומדים מאחורי כל מילה שמפורסמת באתר!!! נפלה אי הבנה בגלל דגם בעל שם דומה אך הלקוחות ה"נחמדים" מיהרו להסתלק מהחנות אנחנו מתחייבים לספק את השעון במחיר הנקוב וכל מילה נוספת פשוט מיותרת כל-טוב
מוצר:
שעון 233sss
שם:
גולש
תאריך:
10/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
04/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
18/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
23/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
עומר
תאריך:
02/01/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי ל"חנות המופלאה" ע"ס זאפ וההמלצות שאין בינן למציאות כל קשר. אימו של טוביה עבדה שם. חיפשה אותו בטלפון. ה"מומחה" האדיב לא יכול היה לספק שירות טוב יותר: השעון היה באתר אבל בפועל רק המאובק שבשמש היוקדת על חלון הראווה, רק הוא, המוכתם באבק - ניתן לרכישה. רכשתי אותו בלא הנחה על מצבו ולאחר שנתנה לי המוכרת לנבור על ברכי חצי שעה בתוך הארון בחיפוש חסר סיכוי אחר קופסא או הוראות. לא נמצא דבר. "תשאיר כתובת ונשלח לך בדואר את חוברת ההוראות". קופסא לא תקבל... חודש עבר ולא הגיע דבר. צלצלתי ונאמר לי שקופסא לא תהיה והוראות שאדפיס לבד מהאינטרנט. התעקשתי. הם הדפיסו ושלחו לי לאחר חודש וחצי. בושה וחרפה. עלוב, משפיל ופאטטי לרכוש שם. שלמו כמה שקלים יותר ותמנעו מהזלזול הזה, שפוגע בכל חדוות הרכישה ה"חדשה"...
תוספת ועדכון - חמורים ביותר גם ל"זאפ", כנותני במה ופלטפורמה:
עם פנית זאפ אל טוביה, הוא צלצל אלי ביום 6.1.09 שבע פעמים מהבוקר ועד הערב (פעם אחת הייתי בישיבה, ומרצוני הטוב חזרתי אליו ביוזמתי שלי). אצטט במרכאות את תקציר השיחות, משום שאשמח להעיד עליהן בבית משפט/משטרה/פוליגראף: טוביה: "אתה פוגע לי בעסקים... תמחוק את הביקורת שלך... אז אולי גם אפצה אותך בתמורה". אני: "תסכים שכל העובדות בביקורת הן נכונות. אם טעיתי במילה אנא תאמר לי ואשמח לתקן... אולי אתה ישר אבל השירות פשוט גרוע מאוד. המטרה היא לאזן את מצבור השבחים שבזאפ המעוות את המציאות השונה, ובכך למנוע עוגמת נפש מקונים נוספים כפי שאני חוויתי. פיצוי תמורת עיוות המציאות זה שוחד. כל פיצוי שתרצה הוא במקום בתנאי שהכל יהיה בשקיפות מלאה ויתווסף לביקורת שגם אתה מסכים שהיא נכונה. יתירה מזאת - עד רגע זה לא חזרת אלי למרות שפניתי אליך בכל דרך, הגעתי פיזית לחנות, שלחתי לך שלושה מיילים וצלצלתי לחנות טלפונית". וכאן שימו לב, למי "זאפ" נותנים חסותם: לאחר שנסיון השוחד לא עלה יפה... טוביה:"עד עכשיו הלכתי איתך בטוב... אם ככה אתה רוצה יש גם דרכים אחרות... למשל דיבה, בית משפט..."
כן, כן, שמעתם טוב - ה"מקצוען החביב" הסיר שרוולים והחל לאיים על הלקוח הסובלני והאדיב, שהוטרד יום שלם... אני השבתי: "מאיים עלי? אם כך פניה נוספת ממך תועבר לטיפול משטרת-ישראל בעוון הטרדה ואיומים".
זהו. ואתם? ב"זאפ"? ממשיכים לתת לתמימים ליפול לידי "ג'ון בריון". מציע לכם לנתק קשרים עם בריון שכזה. אני בכל מקרה שומר לעצמי את הזכות לפנות לכל ערוץ שימצא לנכון, במטרה למנוע מהפגע-רע הזה לאיים על קונים תמימים ומתוסכלים.
בתגובתה - החנות "האדיבה" עוד מכחישה את העובדות עליהן אין מחלוקת ורומזת שללקוח כוונות נסתרות. בכל מקרה - במידה והמוכר יטריח אותנו לערכאות, מתחייב לפרסם את פסק-הדין. אני מצהיר שכל מילה אמת. הנני לקוח פרטי וחסר פניות. לא "מחפש", חלילה, את המוכר או את החנות וכרגע מסתפק בבמה של "זאפ", ובהבנתך את הנקרא.
תגובת החנות:
כל לקוחותינו זוכים ליחס שירות והגינות, דבר המנחה אותנו מעל 25 שנה. כל השעונים בחנות מקוריים וחדשים לחלוטין וכל טענה אחרת היא חסרת בסיס. יתכן כי שעון זה או אחר חסרים במלאי השוטף של החנות ולכן עד לחידוש המלאי ישנו רק שעון שנמצא בתצוגה וגם הוא חדש לחלוטין. במידה והשעון "מוכתם" באבק כדברי האדון, לא חייבים לרכוש אותו אם לא רוצים וניתן להמתין למלאי חדש. האדון העדיף לרכוש אותו וזאת לאחר שראה אותו, נגע בו ומדד אותו. היות והשעון שהלקוח רכש מגיע במארזים גדולים, נמסר לו במעמד הקניה כי אין קופסא והשעון מגיע בשקית ניילון בלבד. בנוגע להוראות, היות ובאותו הרגע היה זה השעון האחרון במלאי החנות, התעורר קושי למצוא את הוראות השעון והובטח ללקוח שתישלח לביתו חוברת הוראות מתאימה. בכל אופן היבואן מספק לנו חוברות מודפסות וזה מה שהלקוח קיבל בסופו של דבר. האדון יצר קשר טלפוני כעבור זמן מה ונמסר לו כי נשלחו אליו ההוראות החסרות ויתכן כי המעטפה מתעכבת מעט בדואר. בנוסף, באותה שיחת טלפון התבקש האדון לשלוח לנו מייל ולבקש בו את הקישור להוראות השעון באתר היצרן, אך בניגוד לטענותיו הנ"ל, האדון לא טרח לשלוח לנו מייל בנושא ולכן גם לא קיבל תשובה. במקום זאת האדון העדיף לשתוק ולהתרגז ללא כל שום סיבה רצינית ולהטיח בנו האשמות שווא נאלחות. כל המפורסם באתר מחייב אותנו וכך אנו גם נוהגים, לא היה ולא יהיה לקוח אשר לא יקבל את המגיע לו. במידה ומתעוררת בעיה אנו פועלים על-מנת לפתור אותה בצורה המהירה ועל הצד הטוב ביותר לשביעות רצון הלקוח. אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ לא טועים, ולא יהיה זה המקרה אשר יפגע במוניטין שצברנו. אין אני מכחיש שיצרתי קשר עם אותו אדון על מנת להבין לפשר הבעיה, ואם אכן יש בעיה אז לפצות ובטח לא הטענה המגוכחת שמטרתי היא לשחד אותו. באותה שיחה נשאל האדון מדוע בכל זאת רכש שעון "פגום", ללא הוראות, ללא אריזה וממוכרים עם יחס מחפיר. ובכל מקרה ניתן להחזיר כל קניה ולקבל החזר כספי מלא. האדון ענה כי הוא כבר "טרח" והתאמץ קשות על מנת להגיע לגדרה, ולא רצה לצאת בידיים ריקות. תמוה כיצד אותו אדם מצא זמן וכוחות בלתי נדלים על מנת להשמיץ כל גורם ולעקוב בדביקות אין קץ אחר פרסום הודעתו, אך לא יכול היה לוותר על קנייה זוועתית כי טרח להגיע עד גדרה. ובאותו מטבע, תוהה אני מה המניע של אותו אדון אשר טורח ופועל בצורה כה נמרצת באמתלה של רודף צדק ומגן הצרכנים, מה שמעלה את השאלה האם אכן אותו אדם הוא קונה תמים או שמא פועל מאינטרסים אישיים, והמבין יבין.