הזמנתי. דרך האתר לא הצלחתי להזמין כמה מאותו מוצר עם שמות שונים לכן העדפתי נציג. שילמתי תוספת על שיחה עם הציג שלי כבר חוצפה. הבטיחו לי שהמוצר יגיע עד תאריך מסוים. אחרי 4 ימים של איחור התקשרתי ונאמר לי שהמוצר רק בתהליך מיון. מכיוון שהצוות שעבורו המתנות הוזמנו ולכן התעקשתי על התאריך כבר עמד לעזוב ביקשתי ביטול. הבטיחו שהכסף יוחזר לכרטיס אשראי. אני מקווה. שירית לא זמין, לא אמין והאתר לא ידידותי למשתמש. לא ארכוש מהם שוב.
תגובת החנות:
שמחנו לקבל את החוות דעת שלך, רק שכחת לציין מספר פרטים מהותיים משום מה , התקשרת *לבטל* וביקשת החזר כספי שמייד הוזרם לך לכרטיס האשראי למרות שהמשלוח כבר יצא לדרך. כנראה יש לקוחות שמה שתעשה עבורם, הם עדיין לא יהיו מרוצים. שמחנו לתת לך שירות ונשמח גם בעתיד.
מוצר:
מטען
שם:
noam
תאריך:
24/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הובטח לי משלוח בתוך 3 ימי עסקים וזה לא קרה. שלחו אותי לברר אצל חברת שליחויות שעדיין לא החליטה אם קוראים לה כפיר שליחויות/אלוף שליחויות או טיל שליחויות. נתנו לי מספר טלפון שלא עונים בו אף פעם. כשביקשתי לבטל את העסקה אמרו לי "בסדר, ברגע שהשליח יחזיר לנו את המוצר נזכה אותך." כלומר הייתי אחראי לכך שהמוצר יחזור אליהם למרות שהוא מעולם לא עבר דרכי. לבסוף הם התעלמו מהבקשה שלי לביטול ואחרי 12 ימים שלחו לי את המוצר בכל זאת. מאד לא ממליץ.
תגובת החנות:
צר לי לשמוע שאתה לא מרוצה מהשירות, רק חשוב להדגיש כי אחרי יומיים מהזמנה שלך החלטת לבטל אותה, ודרשת את כספך בחזרה ועקב כך ביטלנו את המשלוח. ונאמר לך שהמוצר יחזור אלינו. תקבל את כספך באופן מלא כולל המשלוח ,לבסוף החלטת לקבל את המוצר ולשלם עבורו ועל כך אנחנו שמחים עבורך. אנחנו מזמינים אותך שוב להנות מהשירות המעולה שלנו לקניות הבאות שלך. אנחנו מבטיחים לך שבמידה ולא תחליט לבטל המשלוח יגיע הפעם המהרה :)
מוצר:
שעון קיר דיגיטלי 46 ס"מ בצבע כחול
שם:
tiknitikni
תאריך:
03/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אין אפשרות לוודא שהחבילה הגיעה ליעדה (הוזמן משלוח) ואין עם מי לדבר נתנו טל של חב שליחויות "כפיר" 089393939 וניתן שם לחפש את החברים (אולי של נאור) לא טרחו לצלם מוצר מוגמר ולשלוח למזמין שיראה כיצד יצא (ההקדשה שהוספה) חויה לא נעימה ולא בטוח שלא אצטרך לרדוף אחרי כסף חזרה ואולי לתבוע
תגובת החנות:
צר לי לשמוע כי מנובמבר ועד אפריל 2020 לא שמענו ממך שום תלונה על המוצר שהזמנת , קצת תמוהה בעינינו לקרוא כי אחרי חצי שנה שהזמנת "נזכרת" שיש בעיה ותצטרך לרדוף אחרינו. אנחנו תמיד זמינים בטלפון 03-9192111 , צלצול קטן וכל בעיה מטופלת, לא צריך לחכות חצי שנה ולכתוב חוות דעת בזאפ יותר נכון לפנות לספק כדי לקבל שירות. אנחנו תמיד נשמח לשרת אותך בעתיד, בכל הזמנה. וניתן לך את כל השירות הניתן לכל לקוח שמזמין דרכנו.
מוצר:
פסל עם הקדשה לעו"ד
שם:
רות הולנד
תאריך:
15/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
זוועהההה!!!! הזמנתי מחמם לקפה ביקשתי שיבוא עטוף למתנה. לצערי הגיע מוצר משומש, מלוכלך, לא כ"כ עובד ואפילו לא ארוז בתוך שקית ניילון. פשוט זרוק בתוך קופסאת קרטון! ממש אכזבה! לא מרוצה בכלל!!
תגובת החנות:
כל המוצרים שלנו נבדקים טרם שליחתם ללקוח. הלקוחה התלוננה שהמוצר אינו תואם את הציפיות שלה. הצענו לה מוצר חלופי והיא סירבה להמתין יומיים לקבלו, הצענו לה החזר כספי מלא והיא סירבה.
מוצר:
YGH338A
שם:
Oded
תאריך:
08/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בקצרה, דרך פייפאל, שילמתי כמו שהיא ביקשו (כי הייתה איזו אי הבנה אבל נסגרה יפה) המוצר הגיע בזמן. אך המוצר הינו באיכות גרועה למדי! מתוך 20 שקיות ואקום - פתחנו רק 11 ויותר מחצי מהם נקרעו, 'נשברו' ופשוט לא היו שמישים.
אז שלחתי להם את זה להם חזרה דרך פייפאל - והם פשוט לא אספו את זה מהדואר על מנת שפייפל לא יחזירו לי את הכסף , זו פשוט בושה וחרפה ועוולה.
מוצר:
שקיות ואקום אין דגם
שם:
גלית
תאריך:
24/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקל סלפי כמתנה המקל הגיע שבור, כך שכשמניחים את הטלפון המקל לא יציב, מסתובב והטלפון נופל ונשבר אם לא תופסים אותו מיד... בקיצור לא ניתן להשתמש במוצר. מאחר וגם קצה המוט (מהצד שבו אוחזים) שבור ורעוע, ייתכן והמוצר הזה פשוט פגום ולא רק הפריט הספציפי שנשלח אלינו.
אנחנו מאוד מאוכזבים מהקנייה ומהכסף (51 ש"ח) שבכל זאת השקענו במוצר שלרגע לא נהנינו ממש, וכמעט עלה לנו ביוקר (כמו שציינתי הטלפון כמעט נשבר).
שלחתי מייל לשירות הלקוחות, אך מעולם לא קיבלתי תגובה בשום דרך. הכסף הלך, המתנה הלכה, וכמעט הלך גם סמארטפון יקר.
מוצר:
מוט סלפי מוט סלפי עם מתק הפעלה מובנה בידית
שם:
Daniel
תאריך:
07/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות על מנת לבדוק במלאי על ערכת ברביקיו ספציפית. נאמר לי שהערכה נמצאה בחנות, בפועל לאחר 20 דקות כשהגעתי הייתה רק ערכה דומה אך לא זהה והם בעצם ניסו למכור לי מוצר אחר למרות שהתקשרתי 20 דקות לפני כדי לבדוק שהוא נמצא. לא אחזור לשם יותר.
מוצר:
ערכת ברביקיו גימיק
שם:
sivan
תאריך:
27/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה עצמה באינטרנט הייתה נוחה, מחירים נוחים. לאחר ביצוע ההזמנה עודכנתי כי מרבית מהמוצרים אינם במלאי וביקשתי לבטל ההזמנה לאחר בקשה זאת עודכנתי כי חלק מהמוצרים כן הגיעו. ביקשתי במפורש שההזמנה תגיע ביום ספציפי ועל כן שילמתי עבור שליח שמעביר המוצרים לאזור ירושלים , הובטח לי ע''י מבצעת ההזמנה שהמוצרים אכן יגיעו ביום המבוקש ואף לחצה עליי להעביר אמצעי תשלום מיידי (כרטיס אשראי ) ולא בהעברה בנקאית שכן תעודכן רק אחרי יום. המוצרים לא הגיעו ביום המבוקש מכיוון "שהשליח לא לקח את החבילה" והתבקשתי לאתר כתובת של מכר באזור המרכז אם ברצוני לקבל ההזמנה (למרות ששילמתי על שליח לירושלים) לא מומלץ לקנות מהם- האתר לא מעודכן לגבי מלאי והשירות לוקה בחסר. התאכזבתי מהם.
מוצר:
מסאג'ר אטום, כרית לב לחימום במיקרוגל, מחברת עסקים, משחקי מנהלים נוספים -
שם:
Ben
תאריך:
19/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הרכישה הייתה קלה, ובצורה מקצועית נתקלתי בשירות אדיב, הסכום של ההזמנה עמד על 257 שקלים. נודע לי שאני משלם על משלוח של שני ימי עסקים בסכום של 30 ש"ח. אני חייל שמשרת בעוטף עזה וגם אחרי שאמרתי לה את זה, היא אמרה שני ימי עסקים כול הארץ. המשלוח לא הגיע לאחר זלזול מצד חברת המשלוחים. והתשלום שהייתי אמור לקבל חזרה על המוצרים שלא קיבלתי הגיע אחרי יותר מ 30 יום, עם קנס של 40 שקלים.
לא ממליץ לאף אחד לקנות מהם, אפילו לא להתעסק איתם במידה ואתם לא גרים במרכז.
תודה גימיק!
תגובת החנות:
עלות המשלוח ע"י שליח היא 39 ש"ח, ההחזר הכספי המלא שהלקוח קיבל הוא עבור המוצרים שהחזיר ללא החזר עלות המשלוח כמקובל. אין ולא היה שום קנס מעבר לכך. כמו כן הוסבר והומלץ ללקוח טרם קנייתו לשלוח את החבילה לכתובת אחרת ולא לעוטף עזה בגלל שחברת השליחויות נכנסת לאזורים אלו לעיתים רחוקות, הלקוח התעקש לקבל את החבילה בבסיס והחבילה הגיעה אליו אחרי 3 ימים עסקים במקום 2 ימי עסקים אך הוא סרב לקבלה.
במציאות של מדינת ישראל כיום לצערנו לא תמיד מתאפשר להגיע לאזורים חריגים אלו בתדירות גבוהה והלקוח עודכן על כך מבעוד מועד. חבל שהלקוח לא מציין שהתקשרנו אליו מספר פעמים על מנת לקבל פרטי אשראי כדי לבצע את ההחזר בהקדם האפשרי.
מוצר:
מערבב קלפים, וערכת מנגל לא ידוע
שם:
צליל
תאריך:
08/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בתחילת חודש מאי רכשתי כמתנה צלילת היכרות זוגית לי ולבן זוגי.. פרט לתהליך ההרשמה וגביית הכסף שנעשו בקלות מרשימה הכל התנהל באופן רשלני קבענו צלילת היכרות לפחות כ5 פעמים ובכל פעם ביטלו אותנו בדקה ה90 כשפנינו לגימיק וביקשנו לבטל את השובר כי לא ניתן לממש אותו וכבר מאז היום הולדת עבר חודש וחצי נתקלנו בסירוב חד משמעי שאין מה לעשות (מצד אחד לא ניתן לבטל ומצד שני אנחנו לא יכולים לממש את השובר לפחות בחודשים הקרובים מבחינת מזג האוויר - מה שלא נאמר לי בתהליך הרכישה !!!). שירות גרוע!! לא לרכוש מהחנות הזאת!
תגובת החנות:
נאמר ללקוחה בפירוש בתהליך הקניה שאין אפשרות לבטל שובר אשר תואם אליו הפעילות!
על גבי השובר אחד מתנאי הרכישה הוא כי במידה ותנאי מזג האויר אינם מאפשרים לבצע את הפעילות יועבר למועד אחר.
****אין אנו רוצים לסכן חיי אדם רק בשביל לעשות פעילות****.
בכל מקרה הלקוחה החליפה את הפעילות לספא.
מוצר:
חבילת צלילת היכרות 1
שם:
אילן
תאריך:
15/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע בזמן ,אך זה הדבר החיובי היחיד שיש לי לומר על החברה . הקופסא הייתה פתוחה, ללא הוראות מצורפות (כמו שהובטח ברכישה ... לא בעברית ולא בשום שפה אחרת ), המוצר נראה שהיה בשימוש בעבר .כמו כן לא היו שום מדבקות על הדבקים נקודת הג'ל ומנגנון יניקת הואקום ,מה שמחזק את העובדה שהמוצר שהגיע אליי היה בשימוש ובטח שלא חדש !!!! אני מאוד מאוכזב מהרכישה . כמובן שהמוצר נזרק לפח אחרי יומיים מכיוון שלא היה יעיל ולא עשה את עבודתו . אני רוכש מהאינטרנט המון וזאת פעם הראשונה שרכשתי מהחנות הזאת . כמובן פניתי לחברה לקבל תגובתם אבל עד היום (נשלח ב29/8 היום ה-15/9) לא קיבלתי שום תגובה מהחברה. לא ארכוש שוב מהברה ובטח שלא אמליץ לחבריי לרכוש מהם .
תגובת החנות:
לקוח יקר
מעולם לא קיבלנו שום פנייה ממך לגבי המוצר
כנראה שקנית את המוצר בשביל לרשום חוות דעת שלילית. שיטה מוכרת של מתחרים שלא יכולים להתחרות במגוון ובשירות לקוחות.
גימיק מתנות ידועה בשירות לקוחות ממדרגה ראשונה עם מוצרים מעולים ובמחיר מנצח!
מוצר:
מעמד לנייד לרכב דגם 1
שם:
nastia.y
תאריך:
13/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פשוט נורא!!!בחיים שלי לא נתקלטתי בדבר כזה,הזמנתי מצלמות חד פעמיות בישביל טיול עם מים שבועיים מראש בכוונה כדי שלא יהיה פשלות,כאשר באתי לקחת את המוצר נאמר לי בדואר שמשהו לקח אותו מסניף אחר,התקשרתי לחנות אמרו לי שהדוור הגיע אלי הביתה בכלל והביא אותו למשהו,למרות שאף אחד מהמשפחה לא קיבל את זה,התקשרתי לחנות מספר פעמים וכל פעם אמרו לי אנחנו מטפלים בזה או אנחנו נחזור אליך,אבל מן הסתם לא עשו כלום!!עכשיו גם נתקענו יום לפני הטיול בלי מצלמות וגם עכשיו צריך לבזבז זמן ועצבים כדי שיחזירו את הכסף!פשוט גועל נפש!
תגובת החנות:
המוצר אכן נשלח ללקוחה במועד ויומיים אחר כך מישהו מטעמה של הלקוחה חתם ולקח את החבילה מהסניף. הלקוחה הופנתה לבדוק עם בני המשפחה מי לקח את החבילה וגם הופנתה לסניף הדואר על מנת לזהות את החתימה של הלוקח (על מנת לקבל דואר רשום יש לחתום בסניף) אך היא סירבה. מבחינתנו החבילה אכן סופקה ויש על כך את הוכחת החתימה.
מוצר:
מצלמה חד פעמית
שם:
לירן
תאריך:
17/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזהרו!!!! לא להתקרב למתנות מקוריות וטיולים שונים שחברה זו מציעה הכל עבודה בעיניים!! חברה זו עובדת עם ספקי חוץ שאינם אחראים ואינם מקצועיים בעלי התנהגות שלילית ואף פוגעת מאוד הזהרו מהזמנות טיולים אצל חברה
תגובת החנות:
הלקוח הנ"ל הזמין את הטיול אופניים למועד מסוים וביטל את הפעילות כשעה לפני הגעתו למקום (!) יש תקנון ברור בנוגע לשינויים וביטולים של פעילויות וביטול הפעילות באותו היום אינו אפשרי והלקוח כמובן ידע על כך. יחד עם זאת הוצע ללקוח לבצע את הפעילות במועד אחר בהנחה של 50% אך הוא סרב.
מוצר:
טיול אופניים
שם:
Z.A
תאריך:
12/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזנתי באתר כמה מוצרים, לאחר רישום כל הפרטים ומספר כרטיס אשראי לא קיבלתי אישור הזמנה או כל הודעה שהעסקה אכן נקלטה. למחורת התקשרתי לברר לגבי העניין וביצעתי שוב את ההזמנה. לאחר מכן נשלחה עלי חשבונית למייל עם סכום גבוה ממחיר שהייתי אמורה לשלם, התקשרתי שוב ולאחר שהתווכחתי עם נציגת השירות ענתה לי המנהלת ותיקנה את הטעות. המוצר הגיע בזמן. אחד המוצרים שהגיע (מסאג'ר "אטום" עוצמתי) לא עבד ונראה פשוט זוועה, הצבע היה שחוק ולא מדוייק, בקיצר המוצר נראה בלאי לגמרי. החלפתי סוללות, ניסיתי בכל דרך לראות אם אולי עשיתי משהו לא נכון, בסופו של דבר המוצר לא תקין. התקשרתי לשירות לקוחות ואחרי שהעבירו אותי כמה פעמים וכל פעם הייתי צריכה לךהסביר את עצמי הגיעתי למנהלת שהייתה מאוד לא נעימה, חצופה, הרימה עלי את הקול, וכל מה שהיה לה להגיד שהמוצר עבר בדיקת איכות ושאני צריכה לשלוח אותו עליכם בחזרה מה שאומר שאני צריכה לשלם על המשלוח, והם יבדקו ואם ימצאו שהמוצר לא תקין ישלחו חדש. וכל העסק יקח לפחות שבוע או יותר. אני לא ממליצה לאף אחד להזמין באתר זה, השירות גרועה, המוצרים לא נראים כמו בתמונה ובסוף יוצא הרבה יותר כסף לקנות באתר מאשר בחנות ובגלל כל הסיבוך גם הרבה זמן ועצבים, בקיצור תוותרו.
תגובת החנות:
גימיק חרטה על דגלה שירות לקוחות מהמעלה הראשונה וכהוכחה לכך יעידו מאות הלקוחות המרוצים שלנו שחוזרים וממשיכים לרכוש באתר שוב ושוב. צר לנו לשמוע כי למרות שנשלח לך מוצר חדש עם מעטפת החזר מבוילת לסניף הדואר בחרת בדרך של הצגה לא נכונה של השירות שלנו . אנחנו לא מכירים הרבה חברות אשר נוהגות לעשות כך. אבל זכותך המלאה לרשום חוות דעת שלילית למרות שהיא לא נכונה.
מוצר:
מסאג'ר "אטום" עוצמתי
שם:
תמי
תאריך:
24/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את מתקן המים המופיע באתר של 'גימיק' וסימנתי שאני מעוניין בדגם של החזיר הורוד. כמה שעות לאחר ההזמנה מתקשרת אליי נציגת האתר ואומרת שהדגם שמופיע אצלם באתר אזל וניתן לקבל רק דגמים אחרים. למרבה האכזבה אני מחליף את הדגם ומקבל אותו הבייתה לאחר כשבוע. לאחר שפתחתי את את המתקן ומילאתי אותו במים גיליתי שהוא מתחיל לדלוף בטירוף על כל השולחן ועל הריצפה. התקשרת ל'גימיק' והתלוננתי על כך ששלחו לי מוצר פגום. 'גימיק' ביקשו שאני אשלח להם את המוצר והם בתמורה ישלחו לי אחד חדש. אליה וקוץ בה - התשלום על משלוח המתקן הוא על חשבוני. חברת 'גימיק' שולחים מוצר פגום ואני זה שצריך לשלם על זה. שלחתי להם את המוצר והם שלחו אחד חדש ולמרבה ההפתעה או שלא, גם הוא דולף. 'גימיק' מוכרים מוצרים באיכות גרועה מאוד ושירות הלקוחות שלהם הוא פשוט בושה. לא ממליץ לאף אחד לקנות מהם משהו.
תגובת החנות:
גימיק חרטה על דגלה שירות לקוחות מהמעלה הראשונה וכהוכחה לכך יעידו מאות הלקוחות המרוצים שלנו שחוזרים וממשיכים לרכוש באתר שוב ושוב. צר לי לשמוע כי למרות שהאחריות (לשנה) על המוצר שרכשת פגה ופנית אלינו לאחר שנת האחריות החלפנו לך את המוצר פעמיים ולמרות זאת את לא מרוצה לא מהשירות ולא מהמוצר, זכותך כלקוח להביע את דעתך אשר לצערי אינה משקפת את המציאות כלל, כידוע לך לאחר שפגה תקופת האחריות אין אנו מחויבים להחליף לך למוצר חדש.
מוצר:
מתקן מים מינרלים מיני נייד
שם:
יורי
תאריך:
26/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר אינו זהה למוצר בתמונה למרות שלא צויין שהתמונה הינה להמחשה בלבד. המוצר הגיע עם כל חלקי הפלסטיק שבורים ללא אחד שלם. מאכזב מאוד!
תגובת החנות:
תמוהה בעיני כי הלקוח הנ"ל מעולם לא פנה אלינו בתלונה כלשהי על מוצר פגום או על כל בעיה כלשהי,הפעם הראשונה שאנחנו שומעים כי הוא לא מרוצה מהמוצר אותו רכש זה מחוות דעת שלילית באתר זאפ. אתר גימיק לוקח ברצינות רבה כל פנייה או תקלה והיא מטופלת באופן מיידי ולשביעות רצונו המלאה של הלקוח. כל לקוח אשר מתלונן על מוצר תקול אנו שולחים אליו מוצר חדש עם מעטפת החזר מבויילת על מנת שיוכל להשיב לנו את המוצר התקול. אנו עושים זאת מראשית דרכנו וכפי שרשמו לקוחות אחרים בחוות הדעת חיובית אשר מחזקת את המדיניות שלנו וחבל שמר אסינובסקי לא בחר לפנות אלינו ולדווח על הבעיה. יכול להיות שכל כוונתו הייתה לקנות את המוצר על מנת לפרסם חוות דעת שלילית.