החנות מפרסמת באתר זאפ דגמים שלא קיימים במלאי ואחרי שמבצעים הזמנה, החנות מציעה דגמים אחרים יותר יקרים. מן הראוי לעדכן את אתר זאפ כאשר דגם אוזל מהמלאי.
תגובת החנות:
לצערנו לא יכולנו לספק תמוצר היות והמוצר אזל ממדפי היבואן ברצוני להעמיד עובדה על דיוקה שאנו מצינים בדף המוצר שרצוי להתקשר לפני ביצוע ההזמנה וזו פעולה שהלקוח בחר לא לבצע מסיבותיו
מוצר:
מסגרת דיגיטלית 7 אינטש עם תצוגת LCD
שם:
יעקב
תאריך:
08/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מצלמה Canon IXUS 175. הציעו לי לשדרג למצלמה יותר חדשה עם מפרט חלש יותר וזולה יותר בתוספת לכל מיני שיפורים. סרבתי תוך הדגשה שאני מעוניין במצלמה הזו דווקא. עברו שבועיים והמצלמה בוששה מלהגיע. כשביקשתי לברר, כתבו לי שעדיין ממתינים לתשובתי למרות שיש לי את התכתובת המפורשת שאינני מעוניין בה. ואז נזכרו לומר שהמוצר שמופיע באתר כקיים במלאי - לא קיים ולדבריהם הפסיקו את הייצור שלה ואין להם אפשרות להתחייב על זמן אספקה. אגב, המוצר עדיין מופיע באתר (חודש אחרי) תוך התחייבות ל7 ימי אספקה. מחוסר ברירה הזמנתי בחנות אחרת, ואכן תוך שבוע המצלמה אצלי.
מוצר:
Canon IXUS 175
שם:
גולש
תאריך:
21/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
beatos2013
תאריך:
11/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
,רציתי לקנות מייצב למצלמה הוא אמר לי בטלפון שהוא יכול להזמין ותוך 3 שעות זה יגיע חיכיתי 3 שעות נסעתי עד אליו בזבזתי דלק של שעה נסיעה ובסוף הוא מביא לי קופסה פתוחה מכשיא משומש והקפוסאות הקטנות בפנים קרועות רואים שהשתמשו בזה ואני לא אתפלא אם היו חסרים חלקים בקיצור בזבזתי דלק וזמן של שעה נסיעה וגם הלך לי היום כי ביגללו לא הספקתי לקנות באותו יום עקב הזמן שחיכיתי להזמנה פשוט לא מקצועי לא ממליץ על הסניף ברעננה שלהם בכלל
תגובת החנות:
הצטערנו לקרוא את חוות הדעת אבל אין לנו חשבונית כזו 26363636 כל בעיה או תקלה נפטרת תמיד על הצד הטוב ביותר
מוצר:
gimbal g5
שם:
סופיה
תאריך:
30/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה , וקיבלתי אישור הזמנה למייל אך חיכיתי יומיים כדי שהתקשרו לקחת כרטיס אשראי , לא התקשרו, התקשרתי ואז נאמר לי שאין את המצלמה במלאי ויגיע עוד מס' מים , התקשרתי לאחר מס' ימים נאמר לי שלא ידוע לו מתי תגיע המצלמה , לא נורא אזמין ממקום אחר הוא לא היה הכי זול בזאפ , אך הכרתי בעבר את החנות וחשבתי שהשרות עדיין קיים , מה שהפליא זה המחיר ,אם אין לו במלאי , מדוע המחיר קפץ מ457 ש"ח ל 499 ש"ח לאחר מס' ימים,התנהגות לא הולמת ,
תגובת החנות:
הצטערנו לקרוא את חוות דעתה של הגברת סופיה. ברצוננו להבהיר המצלמה נמכרה במחיר מוזל במבצע מיוחד עד שהסתיים המבצע זה טיבו של מבצע הלקוחה לא חויבה בשום שלב אנו בקאמרה פלוס עושים כל מאמץ להשיג תמחירים הטובים ביותר עם שירות אמין בן עשרות שנים .
מוצר:
מצלמה PowerShot ELPH 180 / IXUS 175
שם:
טל
תאריך:
31/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מצלמה דיגיטלית דרך יורם בקאמרה פלוס רעננה. את המצלמה רכשתי לרגל טיול בן חודש ימים בחו"ל. ביום השביעי לטיול, כאשר ביקרנו בספארי, זום המצלמה לא חזר פנימה והכפתור לא הגיב. כך, נאלצנו לצלם את יתרת הטיול במצלמת סלולאר. מיותר לציין שהמצלמה שנרכשה במיטב כספנו, נשמרה לעילא ולעילא, כפי שנהגנו עם כל המצלמות שרכשנו. באופן מפתיע, דוח המעבדה, מלמד כי יש שבר במצלמה. המצלמה לא נפלה לנו אף לא פעם אחת. לאחר שימוש של שבוע בלבד, הזום נתקע והמצלמה לא תפקדה עוד. שבוע! "זכינו" לשירות רע, מתנער ולא יעיל. אם חשקה נפשכם לתקן את השבר שלא היה, תאלצו להיפרד מלא פחות מ-320 שקלים לתיקון מצלמה בשווי 550 שקלים. לסיום, לקאמרה פלוס ברעננה לא אשוב, ואמליץ לכל חבריי ומכריי שלא לרכוש שם דבר. בהצלחה לכולם.
תגובת החנות:
אנו מצטערים כי חווית הקניה של הלקוחה נפגמה אולם אין זה מתקבל על הדעת שנתקן על חשבוננו מצלמה שנשברה בשימוש הלקוחה כל בקשה של הלקוחה בוצעה ביקשה דוח ביקשה לדבר עם המעבדה הכל נעשה אולם התשובות לא מצאו חן בעניה לגביי מהירות המשלוח המוצר התקבל בבית הלקוחה ב 48 שעות מרגע שהוזמן אנו נמשיך לתת שירות נאמן והגון כפי שאנו עושים עשרות שנים
מוצר:
מצלמה דיגיטלית סמסונג
שם:
שגיא
תאריך:
16/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כרית מודפסת החודש (יוני 2012) עם עיצוב ששלחתי לחנות במייל כמתנה לחבר שלי שהייתה מאוד חשובה שתצא טוב. יש לציין שאני גר בחולון והחנות ברעננה, תיכננתי את הכל לפניי כי אני מאוד עסוק עם מבחנים ובגרויות. המתנה הגיעה בזמן אך פגומה יותר מכל מוצר שקניתי בחיי. רוב התמונה קיבלה גוון כתום חזק כאשר התמונה בכלל כחולה וירוקה, הכיתוב עוות והיה כתם שחור של הדפסה בצד. התקשרתי לחנות ונאמר לי שתמיד יש עיוותים כי זה כרית וזה עגול (מידע זה לא נאמר לי כשהזמנתי את הכרית). כאשר שאלתי למה לא מדפיסים על הציפית לפניי נאמר לי שמדפיסים על הציפית לפניי שמכניסים את הכרית אך הציפית עגולה.. הוצאתי את הכרית שמתי את הציפית על שולחן והפלא בפלא, לפיסת בד מרובעת אין נפח והיא לא עגולה! והמוכר התווכח איתי בטלפון ועשה ממני מפגר שאין יודע מה זה עגול. לבסוף הוצע לי לבטל את העיסקה וכך עשיתי. כל הסיפור הסתכם בכך שלא הייתה לי מתנה למסיבה של חבר שלי, המון עצבים והמון זמן יקר שבוזבז במקום ללמוד לבגרות ומבחנים... אם אתם רוצים כתום במקום כחול ושיתרצו לכם סיבות לא הגיוניות תזמינו מקמרה פלוס, אני לא מתכוון לעשות את זה.
מוצר:
כרית מודפסת
שם:
Tanya
תאריך:
18/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מצלמת NIKON, בהזמנה טלפונית נסגר שהמוצר מגיע עם כרטיס זיכרון חדש. אספתי את המצלמה ללא בעיות, אך כשחיברתי את המצלמה למחשב ראיתי בכרטיס הזכרון תמונות שלא היו שלי, זאת אומרת המוכר (יורם) מכר לי כרטיס זיכרון משומש!!! והציג אותו כחדש. וכשאני מנסה למחוק את התיקיות עם התמונות הזרות המצלמה נותנת לי שגיאה וכותבת שהכרטיס פגום ואינו מתאים לשימוש!
תגובת החנות:
הלקוחה לא אספה תמצלמה אלא בעלה. קיט המצלמה לא כולל כרטיס זיכרון ובעלה של הלקוחה הגיע לחנות וביצע תרכישה וביקש להפעיל תמצלמה וכמובן הפעלנו תמצלמה עם הלקוח וכן צילמנו מס תמונות עם הלקוח תוך כדי הסבר השתמשנו בכרטיס זיכרון שמשמש את העובדים והלקוחות לשם בדיקה והסבר והכרטיס נשכח עלידנו במצלמה ואנו מצרים על כך ברצוני לציין שעד לרגע זה הלקוחה לא פנתה אלינו לגבי הבעיה ואני סמוך ובטוח אילו היתה פונה אילנו הבעיה היתה נפתרת מידית וכפי שאני פועל בענף הצילום במשך שנים רבות