דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות למחשבים, מוצרי אלקטרוניקה וציוד היקפי (נתניה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
גיבור מחשבים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בגיבור נט ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
79
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
35
1
43
נמצאו 79 חוות דעת גולשים על גיבור נט
תמונת משתמש
שם:
itay
תאריך:
05/02/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע לקראת סוף ימי העבודה שהובטח שיגיע(בין 2 ל 14 יום) בדואר, הזמנתי כרטיס של GIGABYTE ושלחו לי כרטיס של PALIT, אחרי 4 ימים של בירורים שאני מתקשר כל יום והם חוזרים אלי רק אחרי 48 שעות הם הודיעו לי שאין כרטיס של GIGABYTE ולא יהיה ואם אני רוצה לקבל זיכוי אני צריך לשלוח את הכרטיס על חשבוני והם יחזירו לי את הכסף, נחכה ונראה.....
לא לקנות בחנות זו בשום אופן
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מוצר כרטיס מסך מדגם GIGABYTE FX5200 . אחרי כמה ימים התקשרנו ללקוח והודענו לו שהמוצר ספציפי זה אזל מהמלאי והצענו לו מוצר חילופי באותה רמת ביצועים והלקוח הסכים. שלחנו לו את המוצר והמוצר הגיע ללקוח בזמן תוך 14 ימי עסקים כפי שאנו מתחייבים. לאחר שהלקוח קיבל את המוצר, יותר נכון 3 ימים אחרי זה הלקוח התקשר אלינו ואמר שהוא שינה את החלטתו ולא רוצה את המוצר. נאמר ללקוח שאין לנו שום בעיה לקבל את המוצר בחזרה ולזכות אותו בסכום המלא בתנאי שכרטיס יחזור אלינו באריזתו המקורית. לפי מה שידוע לנו המוצר היה בשימוש אצל הלקוח והוא לא מרוצה מהביצועים שלו. אם הלקוח רוצה זיכוי הוא צריך להחזיר לנו את המוצר. הלקוח פשוט מחפש דרכים להחזיר את הכרטיס על חשבון חברת גיבור מחשבים.

בתודה צוות גיבור מחשבים

מוצר:
כרטיס מסך NVIDIA GEFORCE FX5200
תמונת משתמש
שם:
ronen
תאריך:
01/02/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בהתחלה כשהזמנתי התקשרתי לוודא שיש את המכשיר בצבע שחור אחרת לא רציתי להזמין.
אמרו שקיים במלאי בצבע שחור ושתוך שבוע המוצר יגיע.
בפועל הגיע לאחר3 שבועות.
במשך התקופה עד שהגיע התקשרתי מספר פעמים ואמרו לי שמאצלם זה יצא ושזה "תקוע"בדואר.
אחרי שלושה שבועות סוף כל סוף!קיבלתי בת.ד שלי התראה להגיע לסניף הדואר ולקחת את החבילה(באסמכתא של הדואר רשום מתי יצאה החבילה מהספק...מסתבר שכל הפעמים שהתקשרתי לוודא ואמרו לי שזה יצא ו"תקוע" בדואר...לא אמרו את האמת
בכל און שמחתי לקבל את החבילה משפתחתי אותה גיליתי שלא הגיע הצבע השחור אותו הזמנתי ועליו התעקשתי בעת ההזמנ.
תחושתי היא שרומיתי וניצלו את זה שהקניה היא "מרוחקת" ושאין לי שליטה על המתבצע.חברת גיבור מחשבים לא יודעת לתת שירות אמין,יעיל ואיכותי.
אני אישית לא מתכוון להתקשר ,לבקש פיצוי או לבקש את המוצר בצבע שהזמנתי...עייפתי מטלפונים אליהם!
אבל התגובה באתר זה הפידבק שלי לכל הצרכנים.
פשוט צריך להצביע עם העכבר
תגובת החנות:
הלקוח עשה הזמנה דרך אתר אינטרנט של החברה ב-8/1/08 והזמין טלפון אלחוטי של פנסוניק מדגם KX-TG8100 , נציג מכירות יצר איתו קשר על מנת לאשר את ההזמנה. אף איש מכירות לא התחייב ללקוח על צבע שחור. בשום מקום גם לא מצוין שהטלפון מגיע בצבע שחור, הלקוח הסיק מסקנה זו בעצמו ע"פ התמונה שמיצוייה באתר אפילו שרשום שהתמונות באתר להמחשה בלבד, וזאת מצוין באתר של גיבור נט. דגם שהלקוח קיבל היה כסוף כהה. החבילה נשלחה ללקוח ב- 22/1/2008 בדואר רשום כפי שהזמין ובזמן תוך 10 ימי עסקים כאשר אנו מתחייבים עד 14.
מוצר:
טלפון gt8100
תמונת משתמש
שם:
ירון
תאריך:
11/01/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות מסך של דל, והלכתי לסניף בנתניה ב-7/09. בחנות אמרו שהמסך לא במלאי אבל אמור להגיע תוך 4-5 ימי עסקים.
כשזה לא קרה, ניסיתי להתקשר מספר פעמים על מנת לברר מה מצב ההזמנה, אך תמיד הגעתי לשירות ההודעות הקוליות המזעזע של החנות (התלוננו עליו כבר מספיק פה, אז אני לא ארחיב). כשכבר חזרו אלי טענו שיש בעיות אצל הספק (לא יכול להוכיח שלא..), ושהמסך יגיע תוך יום-יומיים (מה שהתברר בדיעבד כלא נכון).
לאחר יותר מחודש (ב-9/10. אומנם בתקופת החגים, אבל עדיין מעל 14 ימי עסקים) התייאשתי ושלחתי להם פקס לביטול העיסקה.
את הכסף ראיתי אחרי כמעט חודשיים נוספים - רק בדצמבר.

אחרי הביטול, הלכתי לחנות אחרת (שנמצאת בקיסריה), שילמתי 100 ש"ח יותר, ולקחתי את אותו מסך במקום!

לסיכום - אני לא אחזור יותר לגיבור-נט. מעדיף לשלם קצת יותר ולקבל שירות כמו שצריך.
תגובת החנות:
הלקוח החליט לבטל את העסקה לפני שנגמרו 14 ימי עסקים כי רצה את המסך במיידי. לאחר ששלח פקס לביטול קבלנו את המסכים למלאי וידענו אותו שהמסך במלאי ואפשר לאסוף אותו. הלקוח סירב ובטלנו לא את העסקה ללא דמי ביטול.
מוצר:
מסך 2007WFP
תמונת משתמש
שם:
דניאל
תאריך:
11/12/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הוזמן בתאריך ה 16.11, באותו היום התקשרו לוודא פרטים ולפי הנציגה נאמר לי שהמארז במלאי והם שולחים אותו. ביום העסקים ה-14 (עסקים! לא כולל שישי ושבת) התקשרתי לבדוק למה לא הגיע (שילמתי גם על דואר שליחים) והנציגה אמרה לי שיתקשרו אלי עם תשובה באותו היום או למחרת, אחרי שאף אחד לא התקשר ביום הראשון אני בעצמי התקשרתי למחרת.
נציג המכירות עשה בדיקה קצרה ואמר שהם שולחים את המוצר היום (זהו כבר יום העסקים ה15!) וכאשר שאלתי למה העיקוב הוא אמר שהמוצר התעקב של היבואן וכאשר שאלתי למה אף אחד לא תרח להודיע לי הוא נותר ללא מילים.

המוצר הגיע בתאריך 9.12 ללא שום פיצוי על כך שהמוצר הגיע באיחור ולאחר שנאמר לי שהמוצר במלאי.
מוצר:
מארז מחשב Masstige
תמונת משתמש
שם:
איתי
תאריך:
26/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר ביצוע ההזמנה באינטרנט ב-15.10 חזרו אליי בטלפון ווידאו איתי פרטים. אמרו שיגיע תוך שבועיים. בינתיים חויבתי בכסף באמצעות כרטיס האשראי. הכסף כבר ירד...
לאחר שבועיים - המוצר לא הגיע.
התקשרתי החל מ-30.10 כמעט בכל יום.
החנות לא עונה אלא שירות הודעות.
השירות מבטיח לחזור "תוך כמה דקות" או "תוך 24 שעות".
מתוך 20-30 פניות - הם חזרו רק פעם אחת, הבטיחו לחזור עם תשובה ולא חזרו מעולם.
פעם אחת תפסתי את החנות והבטיחו שאין בעיה והמסך יגיע עד 13.11.
לא הגיע כמובטח.
ביטלתי את ההזמנה ב-14.11.
ביקשתי שיחזרו אליי כדי לאשר את הביטול.
לא חזרו - אלא רק לאחר עוד 4 פניות טלפוניות וביטול בפקס(בתאריך 18.11).
הובטח לי טלפונית שההזמנה בוטלה אצל חברת האשראי.
עד עכשיו (26.11) לא סופקה לי שום אסמכתא לביטול העסקה ובחברת האשראי טרם התקבל הביטול מבית העסק.
לסיכום:
1. לא יכלו לספק את מוצר פשוט כעבור חודש למרות שהובטחו שבועיים ולמרות שאמרו שאין בעיה לספק את המוצר.
2. אי אפשר היה לברר סטטוס אמיתי של הזמנה בשום אופן סטנדרטי. רק לראות שהיא התקבלה.
3. הסיכוי לדבר ישירות עם החנות לפי מספר הפניות שלי הוא 1 ל-20. (ניסיתי בשעות שונות של היממה...)
4. השירות ללקוח אינו יעיל ובעצם כמעט לא עובד: והם כמעט ולא חוזרים ללקוח ועושים זאת אחרי הרבה זמן למרות שמבטיחים תוך "מספר דקות" או "יום עבודה".
מוצר:
מוניטור למחשב L206WTQ 20'
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
22/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שבועיים ממועד ההזמנה, נאמר לי מפי 'אלכס', כי הנ"ל אינו משווק יותר בארץ, ולכן לא ניתן להזמינו.
אותו 'אלכס', הציע לי לוח חלופי מאותו הצ'יפסט, אך סרבתי. לאחר מכן, נאמר לי כי ינסו לבדוק האם ניתן, בכל זאת, לנסות להשיג את הלוח המקורי שהזמנתי. כעבור מספר ימים, הגיע אליי, דרך שליח, לוח אחר ממה שהזמנתי, על אף, שסרבתי להצעתו של אלכס לגבי הלוח החלופי.

מתאריך 18.10 ועד היום, ואחרי לא פחות מעשר הודעות וטלפונים, בבקשה לאיסוף הלוח השגוי, לא נעשה דבר בעניין, גם לאחר שיחה עם 'אלכס', כי מחובתכם לאסוף את הלוח הנ"ל ולבטל ההזמנה, והייתה הסכמה מצידו בעניין, שוב, לא נעשה מאומה.

על אף הנ"ל, החלטתי להגדיל ראש, כדי למנוע עוד הכאב הראש ובזבוז הזמן, ומיוזמתי פניתי לסניף ר"ג, שהוא הקרוב ביותר למקום מגורי - ירושלים (עדייו רחוק מאוד..) וביקשתי לבטל ההזמנה ולהחזיר את הלוח שלא הזמנתי.
לתדהמתי, נעניתי שוב בשלילה, בטענה כי רק בסניף הראשי ניתן להחזיר את הנ"ל!!

גם לאחר שיחה נוספת, לפני מס' ימים, עם נציב אחר מהחנות, שבה הבהרתי כי במידה והלוח לא יאסף מביתי בתוך 24 שעות, אאלץ לפנות לבית משפט, לא נעשה דבר!!!

לתשומת ליבכם: אף על פי, שהנ"ל לא קיים בשוק, הוא עדין מופיע/מפורסם כקיים באתר האינטרנט של 'גיבור מחשבים'

לא ייתכן, שאזמין מוצר מסוים ואקבל מוצר אחר, ועוד ידרשו ממני לשלוח המוצר מיוזמתי ועל חשבוני?!

ואין סוף לחוצפה, כמו כן, חשבוני חויב ע"ס 748ש"ח, לפי מחיר הלוח שכן הזמנתי (שכאמור אינו משווק יותר בארצנו..) כאשר הלוח שלא הזמנתי, מחירו בסביבות ה400 שקלים!. כלומר חויבתי על לוח שלא הזמנתי, ושהוא אינו קיים!

מעולם לא נתקלתי בשירות ויחס מזלזל כמו זה!


מוצר:
לוח אם למחשב KN8 ULTRA
תמונת משתמש
שם:
מרק
תאריך:
20/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הדיסק ב-4/10 כולל משלוח עד הבית עם שליח (על חשבוני). היה כתוב שהמשלוח הוא עד 14 ימי עבודה. לאחר שבוע וחצי התקשרתי לברר מה מצב ההזמנה. כל פעם שמתקשרים מקבלים שרות מענה שיחות, שם רושמים את שמך ומוסרים הודעה לחנות. בדרך כלל (עפ"י ניסיון) לוקח בין 36 - 48 שעות לקבל מענה. לאחר 48 שעות בערך קבלתי שיחה בה הודיעו לי שהדיסק שרציתי לא מיוצר יותר ואין במלאי. הציעו לי לקנות דיסק גדול יותר בתוספת בערך 40 ש"ח. הודעת להם שאני לא מעוניין ואני רוצה לבטל את ההזמנה. אמרו לי שאי אפשר לבטל את ההזמנה עד שלא עוברים 14 יום (למרות שאין להם את המוצר!). חיכיתי מעבר ל-14 יום (גם אם לא לוקחים בחשבון שהם עובדים 6 ימים בשבוע ולא 5) והתקשרתי שוב. שוב קבלתי שרות מענה שיחות. שוב חיכיתי לתשובה. הפעם אמרו לי שאמנם אין את הדיסק שהזמנתי אבל אפשר לקבל דיסק 320GB בתוספת 15 ש"ח בלבד (לא היה הסבר למה המחיר ירד פתאום). לאחר התלבטות הסכמתי לשלם את התוספת ואמנם חויבתי מיד בויזה עבור עוד 15 ש"ח. חיכיתי עוד 4-5 יום והדיסק לא הגיע. טלפנתי שוב, שוב חיכיתי לתשובה ... ואז (ביום א' של אותו השבוע) קבלתי הודעה במייל שהדיסק נשלח. חיכיתי עד סוף השבוע והדיסק לא הגיע (להזכירכם, שלמתי על שליח עד הבית!). שוב טלפנתי, שוב חיכיתי, וכשסוף סוף דברתי עם מישהי נאמר לי שהדיסק נשלח. לא הצליחו להסביר למה זה לא הגיע אלי. עוד טלפונים, עוד לחכות ... בסוף, חודש אחרי שהזמנתי את הדיסק המקורי זה הגיע עם שליח. התאריך בחשבונית היתה 28.10 בעוד שזה הגיע רק ב-4.11 (בערך, כבר קשה לי לזכור בדיוק את התאריכים!). כשדברתי עם האישה בחנות לאחר מכן אמרתי לה שאני חושב שהחנות צריכה לפחות להחזיר לי את דמי השליחות ואני מבקש לדבר עם המנכ"ל או נציג אחר שיכול לסדר את העניין. נאמר לי שזה יועבר הלאה. חכיתי עם שבוע וחצי לפני שכתבתי את חוות הדעת הזאת כדי לאפשר להם להתקשר ... כלום!
מוצר:
דיסק קשיח חיצוני Essential 250GB
תמונת משתמש
שם:
הלפיד
תאריך:
14/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממש אכזבה !!!
המסך הגיע לאחד שבועיים וחצי.
המסך היה לא תקין - פיקסלים שרופים נשלחתי למעבדה ואמרו שהמסך יצא ארבעה חודשים לפני כן מהחברה והוא לא תקין. בסניף גיבור נתניה סרבו להחזיר לי את כספי ואמרו שאשפר רק להחליף מוצר פגום.
לאחר שלשה שבועות שעדיין לא החליפו לי את המסך וטלפנתי ביוזמתי לסניף נתניה נאמר לי שהמסך לא הוחלף ע"י היבואן ואין להם מושג לה!!!
נכון להיום המסך עדיין בסניף נתניה והוא לא תקין == וכמובן ששילמתי כבר את התשלום ==

=== יחס המוחרים לא מקצועי ===
=== לא לקנות מחנות זאת ===
מוצר:
מסך מחשב 19
תמונת משתמש
שם:
ירון
תאריך:
14/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר באתר האינטרנט של החברה.
המוצר הגיע באיחור. הבעיה שאני הזמנתי מוצר אחד ובפועל קיבלתי שני מוצרים וחוייבתי גם על שניהם. ניסיתי ליצור קשר עם החנות. הצלחתי לקבל מענה רק בסניף רמת גן. אלו טענו כי המוצר נשלח אליי מסניף נתניה ועליי לדבר רק איתם. את סניף נתניה ניסיתי לתפוס במשך יום שלם ללא הצלחה. לבסוף מישהו ענה לטלפון. הסברתי לו את הבעיה והוא אישר שאכן כנראה קרתה טעות. בקשתו הייתה שאגיע לאחד הסניפים כדי למסור את המוצר אשר קיבלתי בטעות חזרה לידיהם. הודעתי לו כי איני מתכוון לבזבז את שמני בנסיעה לרמת גן או נתניה כדי למסור להם את המוצר ואם ברצונם לקבל את המוצר חזרה שימצאו דרך לאסוף אותו ממני. תשובתו הייתה: אנחנו לא עושים דברים כאלה. אתה תצטרך להביא את המוצר אלינו. קרי - אני צריך לשלם בזמן וכסף של נסיעות על חשבוני כדי לתקן טעות שהם עשו! אני לעולם לא אקנה יותר אצל חנות שזוהי גישתה. ברשותי יש את תדפיס ההזמנה המוכיח שרכשתי רק מוצר אחד. ואת חשבונית הקנייה המראה כי חוייבתי על שניים.
תגובת החנות:
הלקוח ירון הזמין מוצר ב-24/10/07. ב-28/10/07 התקשר אלינו וביקש להוסיף להזמנה כרטיס רשת של לינקסיס ב-139ש"ח. כאשר הוא משנה את ההזמנה אנו מתחילים לעשות ספירת ימי עבודה מחדש כי אנו צריכים למצוא חבילה שלו ולארוז אותה מחדש ולשלוח ללקוח. כאשר משלוחים בדואר רשום מתבצעים בגיבור מחשבים פעם לשבוע. המוצר נשלח אליו ב-12/11/07. אנו לא פוסלים אפשרות של טעות מצד גיבור מחשבים אבל איש מכירות שסגר את העסקה עם הלקוח זוכר את המקרה וטוען כי הוסיף את המוצר בעקבות בקשת הלקוח בלבד. ( איש מכירות היה בתקופת ניסיון והיה מוצמד לאחראית משמרת והיא גם זוכרת את המקרה כי איש מכירות שאל אותה איך מוסיפים הזמנה להזמנה קיימת). יכול להיות שלקוח לא רצה את המוצר השני ומחפש סיבות להחזיר אותו אלינו.
מוצר:
כרטיס מסך GEFORCE 7300GS
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
08/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מסך LG, הובטח לי שיספקו תוך 14 ימי עסקים (וכנראה גם קודם). אחרי 10 ימים התחלתי ךהתקשר, נתקלתי בשירות מזלזל (לא חזרו אלי, לא ידעו לתת תשובות). אחרי 14 ימי עסקים אחרי הרבה פניות הודיעו לי שהמוצר לא קיים במלאי ולא יהיה בקרוב. עכשיו מחכה לכסף בחזרה, כבר עברו עוד כמעט שבועיים!!!
מוצר:
מסך מחשב LCD
תמונת משתמש
שם:
מעיין
תאריך:
08/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שהבטיחו לי שהמוצר ידגיע תוך שבועיים ממועד ההזמנה ולא 14 ימי עסקים שלחו לי איי מיל שהמוצר נשלח. שלחתי 3 איי מיליים בחזרה בבקשה לדעת מה מספר המשלוח בכדי שאני אוכל לעקוב אחריו באינטרנט, לא קיבלתי תשובה במייל
התקשרתי 3 פעימים, יום אחרי יום לבקש את מספר המשלוח וכל יום לקחו ממני את מספר הטלפון שלי ולא חזרו אלי.
אני עדיין מחכה שיגיע אלי הנתב, שבועיים מתאריך ההזמנה באינטרנט.
מוצר:
נתב WRT54GL ROUTER 802.11G WIRELESS ACCESS POINT W/ 4-
תמונת משתמש
שם:
גרי
תאריך:
05/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 19 בספטמבר הזמנתי הארד דיסק חיצוני של 500 GB דגם WDG1T5000E.

פניות טלפוניות חוזרות ונשנות לא נענו. השירות היה מחפיר לאורך כל הדרך,
חוץ מהטלפון הזריז לקבלת הפרטים לחיוב לאחר שהזמנת (באותו יום).
זאת לא פעם ראשונה שאני קונה דרך האינטרנט, ומעולם לא נתקלתי ביחס מזלזל שכזה.

ב-17 האוקטובר ביטלתי את הזמנה ועד היום הם לא החזירו לי את הכסף.
מוצר:
External Hard disk WDG1T5000E MY BOOK PRO 500GB IEEE
תמונת משתמש
שם:
עודד
תאריך:
30/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחודש יולי 2007 התקשרתי לגיבור והזמנתי מסך מחשב. ההזמנה התקבלה על ידי מר דן, נציג החברה.
למחרת הוא התקשר ואמר שיש בעיה עם הויזה שלי שלא מאושרת.
בררתי בבנק ובחברת האשראי. הייתה איזה בעיה טכנית, ראיתי שהטיפול מתעכב והחלטתי לבטל את ההזמנה. הודעת הביטול התקבלה אצל גיבור ללא כל בעיה ואושרה טלפונית על ידי מר דן.
לאחר כשבוע ימים (!!!) נכנסתי לחשבון הויזה שלי וראיתי כי חויבתי בכל התשלום בתאריך שלאחר הביטול!
התקשרתי לברר, ובמקום התנצלות והחזרת הכסף (עבר גם שבוע. והתברר כי למרות שחייבו את החשבון, לא שלחו את המוצר...) התבקשתי לשלוח פקס ביטול.
כך עשיתי וביקשתי לקבל אישור לקבלת הפקס/ביטול והחזר כספי.
לאחר ששוב לא חזרו הצלחתי לתפוס(לאחר יומיים ומספר גדול של הודעות טלפוניות ומיילים) את מר דן, שאישר את הפקס, אולם לא ידע להגיד אם, מתי וכמה יוחזר לי. הוא לא הסכים להעביר אותי למנהל החנות או לכל גורם מוסמך אחר.
נ"כ, איש לא חזר אלי בנושא, למרות בקשותי (בשיחה עם דן ואחר כך במספר מיילים).
רק התערבות של חברת הויזה הביאה בסופו של דבר להחזר כספי מלא לאחר כחודשיים.
*החברה גבתה כסף לאחר הביטול!
*למרות הגביה, לא שלחה את המוצר!
*לא השיבה לפקסים מיילים והודעות!
* לא אפשרה לברר את העניין עם גורם מוסמך!
*לא החזירה את הכסף, אלא לאחר התערבות ויזה.

ממליץ לא להתקרב אליהם!!!!
מוצר:
מסך מחשב 19 אינטש
תמונת משתמש
שם:
רני
תאריך:
28/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה בסוף ספטמבר, מחשב + צג.
המחשב הגיע, הצג לא. בתחילה עוד הבטיחו לי כמה פעמים, בהפרשים של שבוע, שאוטוטו זה מגיע.
אחרי כשלושה שבועות נוצר מצב שאני מנסה לפנות הן בטלפון והן באימייל, ולא מקבל שום תשובה.

בסופו של דבר, לאחר כחודש, נוצר קשר. בחנות הבטיחו שיגיע הצג + "פיצוי" - ערכת ניקוי...
הצג היגיע, ללא הפיצוי. מילא.
חיברתי את המחשב לצג והפעלתי אותו. המחשב לא עלה.
התברר שבחנות פשוט שכחו להתקין Windows, למרות שהיה כלול בהזמנה.
הבאתי את המחשב חזרה לחנות, לבקשתם עם דיסק הדרייברים של לוח האם.
לאחר מכן במשך יותר משבוע קיבלתי תשובות שהמחשב לא מותקן כי נגמרו להם ה Windows...
המחשב חזר אלי, הפעלתי שוב. יש מערכת הפעלה, אבל הדרייברים ללוח האם לא הותקנו, כך שלמשל כרטיס התקשורת שעל לוח האם לא פועל. לעומת זאת, הדיסק של הדרייברים לא חזר אלי מהחנות.
מצאתי באינטרנט את הדרייבר, הורדתי והתקנתי.
אז גיליתי שמתוך שני הדיסקים שקניתי והותקנו, המחשב מזהה רק אחד.

למעלה מחודשיים אחרי ההזמנה, המחשב עדיין לא שמיש.

מוצר:
צג למחשב 2407
תמונת משתמש
שם:
מירית
תאריך:
23/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מסך 19" מדגם Proview.
באתר מצויין כי המוצר יסופק עד 14 יום מיום ביצוע ההזמנה. אולם רק 25 יום לאחר ביצוע ההזמנה נציג שלהם להודיע לי כי המסך איננו במלאי!!!
זאת כמובן לאחר פניות חוזרות ונשנות שלי לגבי מצב ההזמנה והמוצר שהזמנתי ושילמתי עליו מראש. פניות שלא קיבלו מענה וטופלו בזילזול וחוסר איכפתיות רב.

ברצוני לציין שאת רוב המוצרים לבית ולמשרד אני רוכשת באינטרנט אולם עדיין לא נתקלתי ברמת שרות שכזו כמו שנתקלתי אצלהם מבחינת התגובות האדישות וחסרות העניין שקיבלתי וכמובן העמידה בזמנים והבטחות.

בנוסף להשיג אותם בטלפון זה כמעט בלתי אפשרי וצריך להשאיר 2-3 הודעות עד שחוזרים אליך.

בקיצור ממליצה להתרחק מהחנות הזו.




מוצר:
מסך 19" DV928DG
תמונת משתמש
שם:
שאול
תאריך:
18/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיניתי אצלם עכבר לוג'יטק m518 שהתקלקל לאחר כחודשיים וחצי. בחנות התנערו מהאחריות וטענו שהיבואן אחראי לכך. אחרי אינספור טלפונים הם חזרו אלי ורק אחרי איומים בתביעה הם היו מוכנים לקבל את העכבר לתיקון.

העכבר נמצא אצלם כמעט שבועיים ואין לי מושג מה קורה אתו. השארתי כמה הודעות ולא חוזרים אלי.
מוצר:
עכבר m518
תמונת משתמש
שם:
vika
תאריך:
18/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מסך מחשב מתנה לאחי,שילמתי על שליחות 50 ש"ח המסך הגיע לאחר שבוע עם שליח,כנראה חסר חלק מסויים בשביל לחבר אותו.בלתי אפשרי ליצור קשר עם החנות -מגיעים לשירות הודעות,לטענתם אמורים לחזור מהחנות תוך 48 שעות....השארתי איזה 7 הודעות ושלחתי גם מייל ....עברו כבר 4 ימים וכלום לא קרה....העצבים לא שווים את ה100 ש''ח שחסכתי
מוצר:
מסך מחשב 1953
תמונת משתמש
שם:
yoni
תאריך:
15/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החברה מיהרה לחייב את כרטיס האשראי אך המוצר עדיין לא הגיע(הם מתחייבים ל14 ימי עבודה , ועברו 12 כבר). ברוב ההזמנות שלי מהאינטרנט (ואני מזמין הרבה) המוצר מגיע בד"כ תוך 2-3 ימי עבודה. אני מזמין גם מחו"ל לפעמים וזה מגיע תוך 7 ימי עבודה.

אבל זאת הצרה הקטנה, הם לא עונים כלל לטלפון -אתה תמיד מנותב למזכירה ,ואין לה מושג בכלל מה אתה רוצה ממנה. היא לוקחת ממך את הפרטים ולא חוזרים אליך אף פעם.

הזמנתי עם שליח מיוחד על מנת לחסוך זמן...

אקיצר אני ממש ממליץ לכם לא להתעסק איתם.
מוצר:
מסך מחשב LCD FP92W
תמונת משתמש
שם:
shahar
תאריך:
14/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב20/8/07 רכשנו את המסך. לאחר כשבועיים ואחרי ניסיונות רבים, הצלחתנו להבין שהדגם הנ"ל אינו בנמצא. הוסכם על ביטול העסקה. העסקה הייתה לפי 6 תשלומים של 206 ש"ח כ"א. עברו כבר כחודשיים וחצי של ניסיונות כושלים לתפוס בחברת גיבור מישהו שיוכל לענות על שאלות בעניין זה ולפי אתר הבנק שלנו, ב11 לנובמבר עתיד כבר לרדת התשלום השלישי לטובת החברה. מה שהכי מרגיז, מלבד העובדה שאין לנו מסך והכסף כבר עבר, זה שפשוט אי אפשר לתפוס שם אף אחד שיידע לענות לך על שאלות, ונותנים לך הבטחות על ימין ועל שמאל, אך לא דובים ולא יער! יש לחברה מענה טלפוני של מזכירות שאמורות להעביר הודעות כדי שיחזרו אל הלקוחות עד 48 שעות מרגע קבלת ההודעה. אנחנו השארנו כ- 20 הודעות ואף אחד לא חזר!!! אני אפילו הגעתי אישית לחנות בנתניה וקיבלתי הבטחה בע"פ מאיש המכירות - דן, אך דבר לא ארע. חבל מאד שאנו כרגע נאלצים לערב בעניין עו"ד. בתקווה שנראה את הזיכוי.
מה שבטוח, את האמון שהיה לנו בעסקאות ברשת הם העלימו, וחבל..
מוצר:
מסך מחשב DELL E197FP 19'' LCD 8MS 1:500 DVI
תמונת משתמש
שם:
חזי
תאריך:
14/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב ב5,500 ש"ח
לאחר שבועיים הגיע המחשב מותקן במארז שונה מזה שהזמנתי וזה לא תקין וללא המסך וכך לקחתי אותו באין ברירה. גיליתי שניתנה לי מקלדת PS2 כשאין לי כניסה כזו אלה רק USB וכביקשתי להחליף נאמר לי: אין לי מקלדת USB זולה, עזוב אותי" רכשתי מתאם במקום אחר.
תקלה שחזרה על עצמה התבברה שהזכרונות לא מתאימים ללוח האם (אדם מקוצעי אמור לדעת). רק לאחר חודש ושבוע של בעיות קיבלתי את המחשב בתקווה שהוא תקין.
מסקנה: תסיקו אתם.
מוצר:
מערכת מחשב שלמה
תמונת משתמש
שם:
effi
תאריך:
13/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר. עברו שבועיים ולא שמעתי מהם שום תגובה. התקשרתי ואמרו שהמוצר אזל וניסו לתת לי מוצר חלופי. אמרתי לא תודה. ביקשתי ביטול הזמנה והחזרת הכסף שגבו בכרטיס אשראי. עברו חודשיים ועדיין לא החזירו את הכסף. מספר הטלפון באתר אינו של החנות אלא של חברה שנותנת שירותי מענה קולי. החברה סירבה לתת לי מספר של הנהלת חשבונות של גיבור ואמרו שהם יחזרו תוך 48 שעות. כבר עברו שבועיים וכמובן שאף אחד לא חזר.
שורה תחתונה - לא לקנות בחנות זאת
מוצר:
מסך מחשב LCD DV-928DG 19
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
10/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כרטיס מסך מגיבור מחשבים. הכרטיס לא עבד מההתחלה. כשנשלח לחנות הם טענו שהוא סרוט ולכן אולי היבואן לא יסכים להחליף. קשה שלא לחוש שהם מתחמקים מאחריות. חויית קניה ושירות גרועות ביותר. אני ממתין כחודש ועדיין אין תגובה...
מוצר:
כרטיס מסך P5N32
תמונת משתמש
שם:
אודי
תאריך:
18/09/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי את ההזמנה הראשונה והאחרונה שלי אצלם. לא משנה כמה המחירים שלהם זולים. השירות שם איטי מתחת לכל ביקורת, ובכל בעיה ההרגשה היא שאין עם מי לדבר. יותר מחודש אחרי שביצעתי הזמנה אני עדיין מחכה שהיא תסופק במלואה כפי שהוזמנה.

שורש הבעיה הוא שאי אפשר להתקשר לחנות. באמת, פשוט אי אפשר. _כל_ השיחות שלהם מנותבות לשירות הודעות ומי שעונה הם טלפנים/ות, שאין להם מושג במחשבים או בהזמנה והם יכולים רק להעביר הודעה לחנות. הם גם מודיעים רשמית שזמן המענה להודעה הוא 48 (!) שעות. מתישהו ב-48 שעות הבאות באמת מתקשרים, אבל אם לא היה מזל ובדיוק לא הייתי זמין, אז צריך להשאיר שוב הודעה ולחכות שוב 48 שעות. אימייל אפשר לשלוח לכל כתובת שתמצאו באתר, התגובה תהיה אותה דממה בדיוק.

כל זה היה לא כל כך נורא, אם החנות היתה מספקת בדיוק את מה שהוזמן בדיוק בזמן שהובטח. אבל הנה רשימת הבעיות:
1. שיחת ההזמנה: בטלפון לאישור ההזמנה שאלתי במפורש אם כל המוצרים במלאי כי אני לא רוצה לחכות. גם ביקשתי איסוף עצמי כדי לא לחכות למשלוח. אמרו במפורש שהכל במלאי, ואפשר יהיה לאסוף תוך כמה ימים. בדיעבד זה היה פשוט לא נכון, כפי שכתוב בהמשך.
2. סחבת: מכאן התחיל מחזור קבוע: כמה ימים בלי מילה מהם, מתקשר בבוקר, משאיר הודעה, למחרת בערב חוזרים. אם הספקתי לענות שואל מה קורה, אומרים יהיה עוד כמה ימים, עוברים עוד כמה ימים, מתקשר שוב, משאיר הודעה וכו' וכו'.
3. אין במלאי: אחרי שבועיים וקצת התקשרו להגיד שכרטיס מסך שהזמנתי לא במלאי, ולא יהיה בכלל בזמן הקרוב, למרות שבהזמנה אמרו שכן נמצא. לזכותם יאמר שהפתרון שהציעו הוא שיספקו לי כרטיס תואם של חברה אחרת, שיותר יקר ממנו בכ-150ש'. חשבתי שבכל זאת יש אור בקצה, אבל לא בדיוק, כמו שתכף אספר.
4. פינג פונג בין הסניפים: כבר חשבתי שנפתרה הבעיה, אבל עברו עוד מחזור או שניים של התקשרויות עד שאמרו לי שההזמנה שלי בעצם כבר בחנות בר"ג. אז מהנסיון ביקשתי לודא ולדבר עם ר"ג לפני שאני נוסע לשם. בר"ג אמרו שהמוצרים לא אצלם, ובכלל הזמנות מהאינטרנט מטופלות בנתניה. אז דיברתי עם נתניה ונבחתי עליהם, עד שאמרו שיעבירו את הבעיה למנהל, והוא ייצור איתי קשר. זה היה ביום ו'. אחרי הדממה, ביום ב' שוב השארתי הודעה. הפעם חזרו אלי באותו יום (!) ואמרו שעכשיו המוצרים בטוח בר"ג, והפעם הם צדקו.
5. לא עומדים בזמן אספקה: מילא מה שאמרו לי בטלפון, באישור ההזמנה כתוב "הזמנתך אושרה בהצלחה ותסופק תוך 2 עד 14 ימי עסקים". 14 ימי עסקים צריכים להספיק לציוד מחשבים רגיל. בפועל חיכיתי 18 ימי עסקים (21 אם סופרים יום ו') שזה 24 יום, על ציוד חדיש שכל יום יורד במחיר. כ.מסך שרכשתי ירד במחיר ב-100ש' מההזמנה ועד היום (חודש). כמובן שאת התשלום כבר גבו ממני מיד בהזמנה, ואני תקוע עם כסף אצלהם ועם הפסד של זמן שבו כבר היה אמור להיות לי מחשב.
6. אספקה שגויה: אחרי שאספתי את המוצרים וישבתי להרכיב את המחשב, גיליתי שנתנו לי ספק כח מאוד דומה לזה שהזמנתי, מאותה חברה, אבל דגם יותר זול בכ-150ש' (50%). אני לא יודע אם זה שיטת "מצליח" כדי לכסות את מה שהפסידו עלי בכ.מסך או שזו טעות תמימה, אבל אף אחד לא סיכם איתי את זה. אחרי 3 הודעות ו-4 ימים חזרו ואמרו שיחליפו. לא קרה כלום עוד 6 ימים ו-2 הודעות. היום התקשרו ואמרו שישלחו שליח עם הספק הנכון ויחסכו לי נסיעה. מתי? כשיגיע.
בינתיים אני עם מחשב יקר שהולך והופך לגרוטאה כבר 36 יום (30 ימי עסקים), ואין לי ספק כח כדי להפעיל אותו...
מוצר:
חלקים להרכבת מחשב
תמונת משתמש
שם:
רועי
תאריך:
15/09/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 11.11 הזמנתי את הרכיב הב"ל הובטח לי מפורשות כי למרות שנלקח ממני מס' כרטיס האשראי כי לא יעשה בו שימוש, אך מסתבר כי מילים לחוד ומציאות לחוד וכבר באותו היום חוייבתי בסך 300 ש"ח. ביטלתי בשל כך את ההזמנה. למרות הביטול שנעשה טרם הגעת המוצר לחנות, מסרבת החברה להחזיר לי את הכסף.
עד היום, חודשיים לאחר המקרה, עדין הכסף לא הוחזר. החברה אינה מתחשבת בחוק הגנת הצרכן אשר מחייבה להשיב כסף לצכרן ועושה דין לעצמה.
--- בחנות זו אני לא אקנה עוד ---
תגובת החנות:
הלקוח רועי אנושי הזמין בגיבור מחשבים זיכרון מיוחד בשווי 3000 ₪. הודענו לו שזו הזמנה מיוחדת עבורו ולא ניתן לבטל אותה אם מביאים את הזיכרון. הבאנו את הזיכרון בזמן, הלקוח החליט לא להגיע, לא ענה לטלפונים ונאלם לכן חויב ב-300 ₪ שזה האישור שהיה על העסקה. הזיכרונות יקרים מאוד נמצאים אצלנו במלאי, נתקנו איתם. לא נבטל את העסקה כי זו הזמנה מיוחדת עבורו כפי שנאמר לו בזמן ההזמנה .
מוצר:
רכיבי זיכרון TWIN3X2048-1333C9 2GB (1GBX2) 1333MHZ CL9 XMS3
תמונת משתמש
שם:
שימי
תאריך:
12/09/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר לא הגיע בזמן, מהשרות לקוחות לא חזרו בזמן, לא קיבלתי מס' דואר רשום, לקח להם שבוע להסכים לבטל את העיסקה ואני עוד לא בטוח שזה קורה!!!
מוצר:
עוזניה בלוטות 550
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply