דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מגוון מכשירים סלולאריים (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
עולם הפלאפונים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בעולם הפלאפונים ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
47
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
35
0
12
נמצאו 47 חוות דעת גולשים על עולם הפלאפונים
תמונת משתמש
שם:
אוראל
תאריך:
27/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קודם כל רציתי להגיד תודה ענקית לצוות החנות, בכזה שרות עדיין לא נתקלתי...
מרגע ההזמנה בטלפון, דרך קבלתי בחנות וקבלת המוצר ועד אפילו לתמיכה בטלפון לאחר קנייה... כי לא ידעתי להגדיר משהו בטלפון.... (-:
בקיצור חוויה של קניה- עוד באותו היום היה לי מכשיר חדש בדיוק כמו שרציתי בצבע ורוד כמו שרציתי (קפצתי לאסוף אותו מהחנות הם כבר שמו לי אותו בצד וכשהגעתי גם הייתה להם את הסבלנות להסביר לי קצת עליו... ואפילו גם כשהגעתי הביתה.
אריאל, חיים תודה רבה רבה... תמשיכו ככה.
אני יצאתי לקוחה מרוצה ואני בטוח אחזור...
מוצר:
טלפון סוללרי 7310 F
תמונת משתמש
שם:
דניאל
תאריך:
26/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני חייב להתחיל את החוות דעת שלי בתודה

לכל צוות החנות של עולם הפלאפונים . אני

חייב לציין שהשירות שקיבלת מאנשי הצוות של

החנות היה מעולה אין דברים כאלו .עד היום

הייתי רגיל לקנות מוצר ולקוות שאני יקבל

שירות טוב לאורך כל הקניה .אבל בעולם

הפלאפונים קיבלתי שירות מעל המצופה .

בתחילת הקניה לא הייתי סגור על איזה

מכשיר אני בדיוק הולך לקנות היה כיוון

אבל לא הייתי סגור .לאחר שיחה קצרה אם

בחור מאוד נחמד בשם חיים הוא נתן לי פרטים

על כל מיני מכשירים וכיוון אותי בדיוק

למוצר שאני רציתי .לאחר מכן הגעתי לחנות

כדי לרכוש את המוצר שם פגשתי את חיים

שעזר לי בטלפון .הוא הפנה אותי לבחור בשם

אריאל אשר היה פנוי באותו הרגע .הוא קיבל

אותי בנימוס הסביר לי וענה לי על כול

השאלות שלי בסבלנות .לא האמנתי שאפשר

לקבל שירות כזה. עד היום אני רגיל

לחוסר מקצועיות בחניות שהלחתי לקנות אני

לא יפרט את שמם .אבל בעולם הפלאפונים

הוכיחו לי שאפשר לקבל שירות

מעולה .בקיצור אני שמח שקניתי את המכשיר

בעולם הפלאפונים גם קיבלתי מכשיר מעולה

וגם שירות מצויין .המלצה שלי כל מי

שמעוניין לקבל שירות וקניה בטוחה עולם

הפלאפונים זה המקום בשבילכם ..
מוצר:
פלאפון HD 2
תמונת משתמש
שם:
barak
תאריך:
07/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כאשר הבנתי שהטלפון שסלקום לא יכולה לבטח את הטלפון שרכשתי בעולם הפלאפונים, התקשרתי לחנות והסברתי להם את הבעיה.ביקשתי להחליף לדגם אחר שאותו סלקום תבטח.נענתי בחיוב ואכן החליפו לי את המכשיר.השרות בחנות יעיל ואדיב. ממליץ בחום על החנות.
מוצר:
טלפון סלולרי
תמונת משתמש
שם:
Anna
תאריך:
17/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכולם! ברצוני לשבח את השירות המקצועי והטוב שקיבלתי בחנות "עולם הפלאפונים"... ברצוני להודות על היחס החם והאדיב במיוחד לרועי.. זאת לא קנייה ראשונה שלי בחנות הזו, וגם לא האחרונה (:
מוצר:
סללולרי 3gs
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
15/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה להודות לצוות החנות המדהים.
נתנו שירות מצוין ועזרו לי לבחור את הטלפון שהכי מתאים לי גם במחיר וגם ביכולות.
הטלפון הקודם שלי נפל לבריכה וכבר היה מת אבל הם לא התייאשו והצליחו להחזיר אותו לחיים לזמן מספיק כדי לאפשר לי להציל את כל אנשי הקשר שהיו בו.
למרות ששיגעתי אותם במשך שעות הם תמיד היו אדיבים ושמחו לתת לי שרות מצוין.
את הטלפון הבא בטוח אקנה שם, כי הם גם פשוט הכי זולים.
מוצר:
טלפון סלולארי 9700
תמונת משתמש
שם:
הראל
תאריך:
09/08/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום. ברצוני לשבח חנות נהדרת ומדהימה, שבה רכשתי את מכשיר הסלולאר שלי, אני מאוד מרוצה מהייחס והשרות של עולם הפלאפונים, ואמשיך לרכוש דרכם, ממליץ לכולם בחום.
מוצר:
NOKIA E51 E51
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
21/07/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכולם. אני כותב פה ביגלל החנות המדהימה הזו, שבה רכשתי את מכשיר הסלולארי שלי. זו פעם ראשונה שאני נכנס לחנות כזו יפה עם יחס כזה טוב, קיבלתי שירות אדיב ומקצועי בנוגע למכשיר. מרוב התצוגה המרהיבה שיש שם כבר לא הייתי כ''כ בטוח מה אני רוצה(-:. אבל לבסוף רכשתי ואני מאוד מרוצה. ממליץ לכולם בחום. יישר כח
מוצר:
N95 8 GB נוקיה
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
12/05/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכולם.

אני רוצה לשבח את החנות הזו על היחס והשרות החם, המהיר, והמקצועי. אשר קיבלתי ב עולם הפלאפונים. אנשים נורא חביבים, בעלי ידע רב. רכשתי תמכשיר ואני מאוד מרוצה ממנו, פעם ראשונה אשר אני רוכש מכשיר באופן פרטי, וזו גם לא תיהיה הפעם האחרונה, קצת לחוץ שם בשעות הערב אבל המתנתי בסבלנות, וקיבלתי אחלה שרות
יישר כח
ממליץ בחום לכולם
מוצר:
מכשיר סלולארי 5610
תמונת משתמש
שם:
ניקולאי
תאריך:
06/03/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זאת פעם ראשונה שאני כותב פה ביקורת,ולמה? זאת חנות של פעם בחיים,בחור בשם רן ..אין כמוהו
הגעתי לחנות ואמר לי כי אוכל לקבל טלפון רק בערב מסיבה מסויימת ושאקבל אותו עם שליח! מה שקרה בגלל שהם טיפלו בטלפון מאוחר (21:00) הוא פשוט בא(רן) מת"א לאשדוד כדי להביא לי אותו!!! עד רגע אחרון לא האמנתי שאקבל אותו,כי רן בא אליי רק 22:30
לא רק זה,הוא גם הסביר יפה על טלפון,גם קבלתי מחיר טוב ויחס מצויין!
ממליץ בחום לכולם...!!!
מוצר:
סלולרי w910i
תמונת משתמש
שם:
רועי
תאריך:
26/09/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לשבח את השירות והמקצועיות של עולם הפלאפונים
אני קונה מכשירים סלולריים מהחברה ואני מרוצה מאוד מהמקצועיות ומאמינות החברה!
החברה מוכרת מוצרים במחירים הוגנים ומעניקים חווית שירות יוצאת מן הכלל.
אין ספק שזו החברה שמומלץ לרכוש ממנה. אין מצב שתצא לא מרוצה. מומלץ בחום
מוצר:
סלולארי K800I
תמונת משתמש
שם:
Nadel
תאריך:
15/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביקשתי מפורשות לקבל את החשבונית על שם החברה שלי, אבל קיבלתי חשבונית על שמי הפרטי. התקשרתי כבר ארבע פעמים כדי שישלחו לי חשבונית על שם החברה כפי שזה מופיע בהזמנה מלכתחילה, ועדיין אני ממתין. הקניה התבצעה בתאריך 17.12.2012, חודש שלם כנראה לא הספיק שישלחו לי חשבונית בדואר ואף לא במייל. היום התקשרתי ודיברתי עם הפקיד פעמיים וחוץ מהבטחות שקריות כלום לא קיבלתי....
מוצר:
Smartphone Galaxy Note II
תמונת משתמש
שם:
dani
תאריך:
26/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהם את המכשיר והכל הלך סבבה אני נהנה מאוד עם המכשיר וזהו D= שירות מדהים הכל סבבה לגמרי . .
מוצר:
galaxy ace
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
25/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
04/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות כדי לקנות מכשיר samsung note 1 ,
לאחר שהגעתי הבייתה עם המכשיר הבחנתי שיש במכשיר תמונות של אנשים אחרים
והשפה במכשיר הייתה בסינית,
הגעתי יום למחרת לחנות והסבירו לי שזה סה"כ שפה והוסיפו לי עברית למכשיר, חשוב לציין שעדיין השפה הסינית נשארה כברירת מחדל במכשיר.
לאחר בירור התגלה לי שנמכר לי מכשיר מזויף, דגם סיני שלא מוכרים בכלל בישראל, כתוצאה מזה יש לי בעיות קליטה רבות במכשיר ולא פועל לי הגיפיאס,
הגעתי שוב לחנות לאחר כמה ימים כדי להגיד להם שהם מכרו לי מוצר מזויף,
המוכר ששכחתי את שמו התקשר לספק שלו כדי שיביא לו מכשיר מקורי במקום,
והספק שלו אמר לו שאין כבר להשיג מכשיר כזה מקורי ואפשר לזרוק את המכשיר שקניתי לפח !!!!
חשוב לציין ששילמתי על המכשיר מחיר מלא!
המוכר ניתק איתו הסתכל על המכשיר שלי ומצא שריטה קטנה, והסביר לי שהוא לא יכול לזכות אותי על המכשיר מהסיבה שהוא נראה משומש,
חשוב לציין שהמכשיר לא נפל לי ולא עשיתי לו שום נזק, לא רציתי מהם שום פיצוי או משהו למרות שהייתה פה עוגמת נפש אמיתית, סה"כ רציתי שיזכו אותי.
הוא לא היה מוכן והציע לי מכשיר אחר לקנות, בזיכוי חלקי שהוא יביא לי על המכשיר שקניתי .
כמובן שלא הסכמתי לא הייתי קונה שם שוב כלום בחיים .

מוצר:
פלאפון note 1
תמונת משתמש
שם:
ליעד
תאריך:
18/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו את המוצר דרך האתר. מסרנו פרטי אשראי באתר וקיבלנו אישור הזמנה למייל. כעבור מספר ימים התקשרנו לברר מתי זה יגיע והתברר שבכלל לא התייחסו להזמנה. המוכר אמר : " מה פתאום הזמנתם דרך האתר בלי להתקשר לפני?". הוא טען שאין להם במלאי ולכן לא ניתן לקבל את המוצר.
מוצר:
טלפון סלולרי X2
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
28/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
GMC
תאריך:
09/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
העדפתי לקנות בעולם הפלאפונים, בגלל חוות הדעת על השרות. לאחר חודשיים בלבד של שימוש במכשיר, המכשיר מת. שלחתי חזרה לחנות ודבר ראשון קיבלתי תשובה זועמת שהוא מת בגלל ששידרגתי לו את מערכת ההפעלה (דרך KISE...), שאין אחריות, והתיקון יעלה כסף. לאחר בדיקה נוספת החליטו לתקן את המכשיר על חשבונם. לקח שבועיים לקבל את המכשיר בחזרה. בחנות טענו שלפי תנאי האחריות תיקון יכול לקחת 14 יום. לאחר 14 יום המכשיר חזר מקולקל. בחנות ביקשו שאשלח אותו שוב. טענו שבגלל שהם שידרגו את מערכת ההפעלה (לבקשתי) הטלפון לא קולט (?!) כאשר הטלפון הגיע אליהם, אמרו שבעצם לא הורכבה לו אנטנה (?!). שלחו לי אותו בחזרה, עם מערכת הפעלה קודמת, והפעם הוא לא הסתנכרן עם תוכנת KISE של סמסונג. אמרו שאגיע אליהם ויסדרו על המקום. הגעתי במיוחד לחנות (אני גר רחוק מת"א), ואז אמרו להשאיר את הטלפון ולחזור יותר מאוחר. מכיוון שלא יכולתי לחכות, השארתי וכעבור כמה זמן, הטלפון נשלח אלי, עם פגיעות חיצוניות ועם בעיה אחרת. שוב שלחתי אותו לחנות. כעבור כמה ימים התקשרו ואמרו שהטלפון תקין, אבל אין להם פלסטיקים להחלפה (יכול לקחת עוד כמה ימים). הצעתי לשלוח מכשיר חדש במקומו. ענו בגסות שהם לא עושים דברים כאלה אבל הבטיחו להוסיף כפיצוי על הפרשה כרטיס מיקרו SD. ביקשתי לשלוח במיידית. המכשיר חזר עובד, ללא כרטיס הזיכרון שהבטיחו. בסה"כ לקח חודש של תיקונים חוזרים, מספר משלוחים בדואר (שעלו כסף רב), ומכשיר פגוע חיצונית, ללא התנצלות או פיצוי.
לסיכום - שרות אדיב בד"כ אך לא אמין, לא מקצועי ולא יעיל, לוקח זמן (בגלל המשלוחים)
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי 3
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
19/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו מכשיר אייפון 3.
הובטח לנו כי המכשיר חדש. לאחר יום-יומיים התגלה כי המספר הסיריאלי (IMEI) של המכשיר אינו תואם את המספר הסיריאלי שעל הקופסה. מבירור הדברים, נטען על ידי המוכר כי הוא תמיד פותח מכשירים וייתכן כי התבלבל. ביקשתי ממנו שיתן מכשיר חדש עם קופסה תואמת אך הוא טוען כי אין לו.
הסברתי לו כי המכשיר כנראה לא חדש, אך הוא הכחיש זאת בתוקף. בפועל, לאחר שימוש ראשוני במכשיר, התגלה כי נעשה שימוש (כנראה בחו"ל לפי האימייל) והוא APLLE ID של משתמש אחר.
הסברתי זאת לחנות אך הם שוב הכחישו.
מעבר לתמימות שלי, של מציאת מכשיר אייפון 3 חדש לאחר כל כך הרבה זמן. לא מומלץ לרכוש באופן כללי מכשירים אשר לא מגיעים באריזה המקורית, הדבר מגביר את הסבירות כי נמכר לכם מכשיר משומש כחדש.
פניתי בעניין למועצה לצרכנות, אך מבחינה חוקית הם מכוסים כיוון שהם מציעים לבטל עסקה.
רכשתי את המכשיר עקב המלצות טובות, אכן, השירות הוא שירות טוב. אך כדאי לשים לב גם לדברים נוספים כמו טיב המוצר.
החנות הציעה לתת לי מכתב כי המכשיר חדש, אך לאחר כ-2 דק', כאשר ביקשתי ממנו לתת לי מכתב כזה, המוכר התחיל לכעוס עליי ודרש לבטל את העסקה במיידי.
שכל אחד יסיק את מסקנותיו
תגובת החנות:
אכן הלקוח רכש מכשיר מדגם 3GS לאחר כמה ימים של שימוש טען שה IMEI אינו תואם לקופסא, אכן כך היה המכשירים נפתחים למען ביקרות איכות
ולא תמיד חוזרים לקופסאות התואמות, כך הוסבר ללקוח ונאמר לו שננסה לבדוק אם יש במחסן, לצערנו לא השגנו, שוחחנו עם הלקוח והסברנו לו שלא השגנו לו מכשיר תואם IMEI, ואז הגיע תירוץ חדש יש ID על המכשיר, נאמר לו שיגיע לחנות לברר זאת, אבל לטענתו הוא כבר מחק אותו
למען הסדר הטוב וההרגשה הטובה של הלקוח אמרנו לו שנזכה אותו ב 150 ש''ח למען הסר ספקות, אך אדון גיל לא היסתפק בכך דרש מאיתנו 1000 ש''ח פיצוי או לרכוש את המכשיר בחצי מחיר!!! אחרת הוא פונה להגנת הצרכן, ששם קיבל תשובה חד משמעית לבטל את העיסקה אבל אדון גיל היקר לא היה מוכן
לבטל את העיסקה בשום אופן!!! אז אפשר להסיק מסקנות, עולם הפלאפונים מאז ומתמיד מכרה מכשירים חדשים באריזתם המקורית.
מוצר:
iphone 3
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
18/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
15/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כמה חודשים קניתי טלפון HTC Desire HD בחנות עולם הפלאפונים, הייתי מאוד מרוצה מן הפלאפון.
לאחר זמן האינטרנט האלחוטי של הטלפון הפסיק לעבוד והתקשרתי לחנות כדי לשלוח אותו לתיקון. הבאתי את הטלפון למעבדה ואמרו שיבדקו ויחזרו עד הערב עם תשובה. באותו ערב אמרו שהם יצטרכו לשלוח את הטלפון לתיקון בגרמניה, ויקח חודש עד שהטלפון יחזור. לאחר חודש ושבועיים, אחרי שהייתי סבלני ביותר עם החנות התקשרתי לחנות לשאול מה קורה אם הטלפון ומתי הוא יחזור, הם אמרו שהטלפון יחזור בזמן הקרוב כי הוא נשלח לגרמניה עם טלפונים נוספים ולכן הם לא יכולים לשלוח כל טלפון לחוד אלא בקבוצות, הבנתי את הבעיה ולכן חיכיתי זמן נוסף. עכשיו, אחרי חודשיים שהטלפון בתיקון התקשרתי לחנות לשאול מה מצב הטלפון, עכשיו הם הודיעו לי שהטלפון נשלח לטיוואן, מה שהם לא טרחו אפילו לעדכן אותי והודיעו שהטלפון יחזור עוד כמה שבועות ללא התחייבות לשום זמן (אחרי כבר חודש איחור!), כאן נגמרה הסבלנות שלי! באותו רגע דרשתי פיצוי, מה שהמוכר בהתחלה לא הציע, אך אחרי עוד כמה צעקות, המוכר הסכים שני אבוא לקחת טלפון נוקיה חלופי לאחר שאני חודשיים בלי טלפון!
פעם הבאה דעו מראש שאם הטלפון שלכם נשלח לתיקון ע"י חנות זאת, דעו שזה יכול לקחת הרבה יותר זמן מן המצופה.
תגובת החנות:
הלקוחה הגיע לחנות עם המכשיר בטענה שהWIFI לא עובד, אבל הגברת הנכבדה שכחה לציין כאן כמה עובדות חשובות. המכשיר הגיע לחנות
שהוא במלא סימני נפילה,וחבלות, חזקים, מלא במכות ושריטות, הסברנו לה שמכשיר במצב כזה לא יכול להיות בגדר אחריות, ונאמר לה שישנה אופציה בתשלום!! לשלוח עבורה את המכשיר לחו''ל, ודבר כזה לוקח זמן רב, אפילו 3 חודשים, הגב' קיבלה את הדברים, אכן המכשיר נשלח לגרמניה, ומשם לארץ הייצור שלו, הצענו לה מכשיר חליפי אך טענה שיש בידה, הגב' הנכבדה קיבלה שירות ומעל ומעבר למה שאנחנו מחוייבים כלפי לקוח. ולבסוף בחרה לגדף את החנות שלנו, מיכוון שהתשבות לא מספקות את רצונה.
גב' הראל הנכבדה, את מוזמנת לקבל את מ''ס האסמכתא של המכשיר ולטפל בזה בכוחות עצמך אם השירות שלנו כ''כ גרוע.

מוצר:
תיקון טלפון HTC Desire HD Desire HD
תמונת משתמש
שם:
רם
תאריך:
01/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך "עולם הפלאפונים" מכשיר נוקיה 71E, המכשיר הגיע אליי כאשר הוא לא תומך בשפה העברית ואינו מוגדר על הגרסה העדכנית ביותר. דבר לא מקובל, אך כולנו בני אדם וטעויות קורות, הבעיה שלי עם חנות זו מתחילה בצורת ההתנהלות שלה מאותו רגע.

ראשית, זמן הלקוח מבחינת נציגי החנות הוא דבר שולי, וחוסר האחריות כלפי היה מתסכל.
זה מתחיל בכך שאני פונה אליהם ומודיע להם על התקלה, "כן, כן, 10 דקות – רבע שעה גג אני חוזר אליך" כעבור שעה וחצי אני מתקשר אליהם כדי לראות מה קורה, אז הם דואגים להעביר אותי למישהו אחר שיטפל לי בבעיה, "אין שום בעיה, תוך שעה וחצי מקסימום חוזר אליך ומטפל בך", כעבור שעתיים וחצי שוב אני הייתי זה שצריך להתקשר כדי להזיז את העניינים ולתאם הגעה לחנות כדי שהנושא יטופל, בחנות אני שואל כמה זמן זה ייקח עד שהמכשיר ייצא מתיקון? "כמה דקות.. זה רק עדכון גרסה..", כעבור שעה (!) של המתנה בחנות... "תשמע אחי, זה ייקח לפחות עוד שעה, בוא קח סוכריה שיהיה לך מתוק על הגרון, אל תהיה בכזה מצב רוח ..."

שנית, השירותיות של החברה כלפי היתה מתחת לכל ביקורת, באיזה שלב נמאס לי (ובאמת שאני אדם מאוד סבלני ורגוע), דיברתי בטלפון עם אותו אחד שמכר לי את המכשיר ואמרתי לו "לא רוצה פיצוי על כל עוגמת הנפש שגרמתם לי, פשוט קחו ממני את המכשיר ותחזירו לי את הכסף", התשובה שלו היתה "אז מה אתה רוצה, שאני אבוא עם האוטו שלי לקחת לך את המכשיר ?" (למען ההגינות אציין שאני חיפאי והחנות ממוקמת בת"א), הצעתי אפשרות של שליח "אני לא מוכן להוציא 150 שקל על שליח, אני מצטער, אם אתה רוצה שלח לנו את זה דרך הדואר כמו שזה הגיע". לא מספיק שבזבזתי זמן על תקלה שהם אחראים לה, מבחינתו הגיוני שאני גם אגיע לסניף הדואר במיוחד, אחכה בתור ואשלח להם את החבילה חזרה.

בזה לצערי לא נגמר הרומן איתם, לאחר שיחת הטלפון הנ"ל, נעשתה אליי שיחת טלפון בה הובטח לקחת את המכשיר שלי לתיקון, התנתי את המשך ההתקשרות עימם בכך שהמכשיר יחזור אליי עוד באותו הערב, "אין בעיה, עוד הערב, מקסימום 21:30 זה אצלך", בשעות הערב בשעה בה הובטח לי שהמכשיר יחזור התקשרתי אליהם "אחי תשמע אני מתעכב פה... מצטער אבל זה יגיע אליך רק מחר, אני אהיה איתך בקשר ב 10 בבוקר" 10 בבוקר מגיע, אף אחד לא יוצר קשר ושוב, כמו אדם שעושים לו טובה, אני צריך לרדוף אחריהם כל היום ("כן, אין בעיה כבר חוזר אליך" , "חצי שעה ואני חוזר אליך"...) כדי שיואילו בטובם לתת לי את המכשיר התקין שהבטיחו לתת כבר ערב קודם.

המכשיר בסוף הגיע לקראת השעה 18 אחה"צ... וכרגע נראה תקין.
תגובת החנות:
טעויות אנוש קורות של בכוונה, אך הלקוח סרב לקבל זאת מהשיחה הראשונה עם חנות שקיבל מכשיר ללא עברית,
הלקוח שוחח עם החנות ודרש מייד שיגיע אליו שליח וייקח את המכשיר כי אין לו עברית, הוסבר ללקוח שהדבר בילתי אפשרי ושהאחריות שניתנת למכשיר היא בחנות בלבד ולא בבית הלקוח מה שכול לקוח צריך להבין .שלא משנה מאיפה הוא קונה מוצר ולא משנה עם זה פלאפון טלוויזיה ועד אפילו גבינה במכולת הלקוח חייב להגיע למקום שהוא כדי להחליפה.
הוא סרב לקבל את הדברים שנאמרו לו, על פי התקנון הלקוח יכול להחזיר את המוצר
בדרך שבה הוא קיבל אותו. "דואר רשום" שאני אעמוד בדואר? לבסוף הגענו להסכמה, הפעלנו קשרים עם חנות בחיפה שאנו ביחסיי עבודה עימה הקרובה
לביתו של הלקוח. הלקוח הגיע קצר סבלנות אחד מבעלי החנות הסביר לו שבחנות קיימת גירסא עדכנית מאוד וייקח מעט זמן להוריד אותה. הלקוח עזב את בזעם
ודיבר עם צוות החנות, מצאנו לו פיתרון נוסף שבעל החנות יבוא אליו הביתה יאסוף ממנו את המכשיר ויחזיר לו אותו, וכך היה בעל החנות הגיע אל הלקוח הביתה אסף ממנו את
המכשיר, והסביר לו שרק למחרת המכשיר יהיה מוכן הלקוח קיבל את הדבר והסכים, למחרת בבוקר שעה 8:30 הלקוח מצלצל, למה לא הגיע אליי עדיין המכשיר? הוסבר לו שזה רק
תחילתו של יום שאנו נטפל בכל מה שקשור בהגעה למכשיר אליו ללא כל טירחה ממנו.כעבור 30 ד''ק לערך הוא שוב מצלצל ומפעיל לחץ אין סופי. השעה 9:00 בבוקר, הוא דורש בזעם
את מ''ס הטלפון של בעל החנות שאסף ממנו את המכשיר ומדבר איתו, לאחר השיחה עימו הוא שוב מצצלצל לחנות שיבוא אליי עכשיו לא מעניין אותי. בעל החנות הגיע אליו עד פתח הבית
הסביר לו שהיתה גירסא גבוה ולכן לקח מעט זמן להוריד אותה, הלקוח קיבל את הדברים, עוד באותו היום דיברנו איתו ושאלנו אם הוא מרוצה וטען שכן תודה רבה, אז לקוחות יקרים איפה מתן השירות שלנו לא טוב? איפה לא ריצינו את אדון רם? בזה שהוצאנו בעל עסק ממקום עבודתו שהלקוח יהיה מרוצה? איפה ישנה חנות בארץ אשר תספק שירות כזה?
אצלנו השירות והאמינות מעל הכל, ואם זה לא הספיק לאדון רם הנכבד . אנחנו ניהיה ממש מעוניינים לשמוע עם יש חנות אחרת אשר תעשה מה שעולם הפלאפונים עשתה בשביל הלקוח הנ"ל ובמקום להעריך את השירות היוצא דופן שהוא קיבל . הוא בחר לקבל את כול השירות הטוב ואז לעלות חוות דעת מסולפת וחד צדדית שמציגה רק צד פגוע אשר כביכול לא קביל שרות טוב בכלל .אנחנו מצטערים שיש אנשים שלא יודעים להעריך שירות טוב כאשר הם נתקלים בו כנראה שאדון רם צריך לקבל שירות גרוע כדי להעריך את השירות אשר קיבל
מוצר:
סלולרי E71
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
05/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לרכישת המכשיר ולאחר שנתנו לי לבחון את המכשיר, הוזהרתי לא לנסות לפתוח את המכסה התחתון של כרטיס הסים " כי זה עלול להשבר, כרגע היה כאן לקוח ששבר לנו מכסה"
ביקשתי לרכוש גם מגן קשיח והמוכר התקין לי את המגן הקשיח ומגן המסך ומסר לי את המכשיר שהכל מותקן.
בפועל לאחר שהסרתי את המגן מהמכשיר לאחר כשבועיים (אצלם בחנות כשהגעתי להתקנת עברית לימין) גיליתי להפתעתי שאין כלל מכסה תחתון.
המוכר כמובן טען "שהמכשיר לא יצא כך מהחנות" אבל יש רק אמת אחת...
אמרו שישיגו לי מכסה ויתקשרו . . לא דובים ולא יער.
והמסר החשוב - תבדקו טוב טוב מה קיבלתם בחנות גם אם זה מציג אותכם כקונים ניג'סים, זה עדיף על הפתעה לא נעימה כמו שהיתה לי.
תגובת החנות:
הלקוח הגיע לחנות בתאריך 20.3.2011 לראות המכשיר הנ"ל עוד במעמד בדיקת המכשיר הלקוח שבר את המכסה התחתון שמכסה את הסים.

לפנים משורת הדין ניתן ללקוח מכסה חדש ללא חיוב! ויש לציין שהמכסה עלותו היא 150 ש"ח מדובר במכסה יקר. הלקוח היה מאושר מאופן הטיפול בו לקח את המכשיר לאחר כשלושה שבועות בתאריך 10.4.2011הלקוח הגיע לחנות לבצע שדרוג לתוכנה ישור לימין של השפה העברית נאמר ללקוח במעמד המסירה שאין למכשיר את המכסה התחתון והדבר אף צויין בטופס מסירת המכשיר לתיקון אמרנו ללקוח שאנו נבדוק אם יהיה ניתן להזמין לו .במהלך אותם שבועיים לאחר שלקוח לקח את המכשיר הוא התקשר לברר עם השיגו לו מכסה נוסף נאמר לו שלא ומאז הוא לא התקשר לבדוק.

עכשיו בואו אני אשאל אותכם שאלה לקוחות יקרים... למה שלקוח יסכים שיצויין בטופס מסירת המכשיר לתיקון שהמכשיר נמסר ללא מכסה סוללה ושהוא רוצה לקנות מכסה סוללה חדש וכל זאת בלי לעשות בלאגן ולהקים מהומה.

למה לקח לו כל כך הרבה זמן לרשום את החוות דעת השלילית?

זהו פשוט לקוח אשר בחר כמוצא אחרון בדרך שפלה ופחדנית למרות נסיונות העזרה אשר באו לקראתו וכל זאת באשמתו הוא בלבד.

כמו כן הדבר מתועד לא רק בטפסי הקנייה והמסירה לתיקון אלא גם במצלמות החנות ובשיחות הטלפון המוקלטות אשר נעשו עם הלקוח.

מיצוי הדין עם הלקוח יעשה בבית משפט לאור הראיות הנ"ל.

נעשתה שיחה עם הלקוח על מנת לבדוק את פשר התנהגותו אך הוא התבצר בעמדתו.


מוצר:
טלפון סוללרי desire HD
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply