קניתי את המפרט הבא: INTEL 6700 מעבד ASUS P5K לוח אם GAIL2GB זיכון WD250GB X2 דיסק קשיח ATI 2900XT כרטיס מסך. אני חייב לציין שהמחשב כבר היה מוכן לאחר יומיים , כאשר הגעתי לחנות קיבלתי את כל הקופסאות המקוריות עם החוברות , הכבלים וכל מה שצריך לקבל עם כל מוצר, לא חסכו בשום דבר פשוט תענוג!!!!! , המחיר היה הכי נמוך שמצאתי באינטרנט , קיבלתי טופס אחריות לכל המוצרים . ממליץ בחום לקנות שם!!!!!!
מוצר:
מחשב שלם
שם:
טל
תאריך:
15/08/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי הרדיסק של ווסטרן דיגיטל של 500 GB על מנת לגבות חומר במחשב אחר.
בהתחלה פחדתי להזמין מהאינטרנט אבל המחיר של גיבור מחשבים היה יותר מידיי אטרקטיבי והתקשרתי בכל זאת .
לא טעיתי!!!!!!!!!
ענה לי מנהל לקוחות ואדים שנתן לי שירות יוצא מן הכלל !!!היה אדיב ומקצועי!!!
הזמנתי את המוצר והוא הגיע למחרת !!!! רוב החנויות לא נותנות שירות מהיר כל כך!
הגעתי לחנות הראו לי את המוצר מה שהרגיע אותי כי הבנתי שהחנות מאוד אמינה!!!! ברוב המקומות לא נותנים לך אפילו לגשת למוצר וכאן פתחו ונתנו לי לבדוק!!!!
פשוט חנות מעולה גיברים אמיתיים!!!!!
מוצר:
הרדיסק נייד 500GB WDG1U5000E
שם:
ניצן
תאריך:
05/08/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שבועיים של בירורים רבים בכל מיני אתרים בחרתי להזמין בגיבור את החלקים למחשב שלי בגלל שהם מוכרים ומאוד זולים להפתעתי גם השירות היה חם. אז החלטתי לפרגן :)
מארז - hec compucase 6A19B + 400W מעבד - intel core2duo e6750 2.66ghz לוח אם - asus p5k-c זיכרון - 1GbX2 kingston 800Mhz CL5 כונן קשיח - 320Gb aaks western צורב - 1814BLT (sata)l
היה חשוב לי מאוד שהמוצרים יהיו סגורים בקופסא ומיבואן רישמי למנוע חיקויים בביצוע ההזמנה נאמר לי שהמוצרים במלאי בסניף ברמת גן ולמחרת באתי בדקנו ביחד את הרכיבים ואפילו צ'יפרו אותי במקלדת חינם. הרכבתי הכל בבית והכל עובד באופן מושלם. שילמתי במזומן והרווחתי 2% הנחה.
אני מבסוט עד הגג מהמחשב ומהחנות.מומלץ
מוצר:
מחשב בחלקים
שם:
יהודה
תאריך:
03/08/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לגיבור נט בהתחלה בגלל המחיר האטרקטיבי והזול שהם הציגו לכרטיס המסך
לא האמנתי שיש להם גם שירות לקוחות מעולה!!!
תחילה דיברתי עם מנהל מכירות בשם ואדים שהיה אדיב נחמד ומקצועי וידע בדיוק על מה אני מדבר.
הוא הציג לי מספר אפשרויות לכרטיס מסך לאחר שהבין בדיוק את פרטיי המערכת שלי (ממש מקצוענות)
הזמנתי את הכרטיס X1650 שתואם AGP למערכת שלי ומיד למחרת התקשרו לומר לי כי הכרטיס הגיע מי היה מאמין שזה יהיה מהיר ונוח כל כך.
כשהגעתי לאסוף את המוצר ואדים נתן לי לפתוח את המוצר ולראות שהכל ישנו ותקין ולמקצוענות תוסיפו גם אמינות!!!!! אין מה להוסיף גיבורים באמת!
מוצר:
כרטיס מסך X1650 256MB
שם:
גל
תאריך:
15/06/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב בהרכבה ממנהל מכירות בשם ואדים. ייעוד המחשב הוא הקלטה באולפן ועריכת סאונד.
השרות הטלפוני היה פשוט מצויין נתקלתי בכמה בעיות במפרט המחשב שאני בניתי וואדים מצא לכל אחת מהן פתרון יצרתי ומושלם. בכל פעם שלא הצלחתי לתפוס את ואדים הוא תמיד חזר אלי באותו יום.
ואדים בא לקראתי וניסה להוזיל לי את ההוצאות כמה שרק ניתן וזאת מבלי לפגוע באיכות המוצרים המחשב.
שהגעתי לחנות נתנו לי לגשת ולפתוח את המחשב על מנת לודא שמה שהזמנתי זה אכן מה שקיבלתי וזה במילה אחת אמינות.
אני כבר 10 שנים בתחום המחשבים, אני התרשמתי שהשירות שלהם הוא פשוט מעולה. באמת גיבורים !!!
מוצר:
מחשב מורכב לא רלוונטי
שם:
אירה
תאריך:
20/02/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
כמו הרבה מאיתנו, אני גם חוששת לקנות דרך האינטרנט. היה לי מאוד חשוב לקנות מחשב איכותי ברמת האפשר אך במחיר קבוע מראש. (מתנת יום הולדת להורים) קראתי חוות דעת על החנות, שמעתי מהאנשים, הרי אתם יודעים הארץ היא קטנטונת, ורבותיי.......
!!!!!!לא טעיתי!!!!!!
מהטלפון הראשון קיבלתי יחס אישי וחם. עשו לי קונפיגורציה האופטימלית ביותר תמורת מחיר נקוב ובהתחשב בכל השיגיונות שלי. וידאו שהכן קיבלתי את הכל במשלוח והכי חשוב בזמן.
ורבותיי מבחן המעשה, החיוכים והתודות של ההורים כשהם קיבלו את המתנה.
ממליצה לכולם בחום.
"GIBORNET", אין כמוכם אתם הגיבורים שלי.
מוצר:
מערכת מחשב קומפלט כולל מסך
שם:
Herman
תאריך:
11/02/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה בוצעה דרך הטלפון. הענות אדיבה ומקצועית. לאחר ביצוע ההזמנה התקשרתי שוב לברר פרטים נוספים והשירות היה מצוין. אין להם זילזול ישראלי נפוץ. יודעים את עבודתם ומבצעים אותה על הצד הטוב ביותר. לאחר 2 ימי עבודה התקשרו שהמחשב מוכן. שדרגו לי את הזיכרון ללא תוספת מחיר. חנות מומלצת לכל אחד.
מוצר:
מערכת מחשב
שם:
אורח
תאריך:
11/02/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
זוהי לא פעם ראשונה שאני קונה בחנות, אם זה ישירות בחנות או בתהליך מקוון או במשלוח.וכל פעם אני נדהם מחדש אל שרות נדיב, יושר, הרצת לקוח וידע טכני.
בפעם אחרונה, רכשתי צורב DVD בהזמנה טלפונית עם בקשה לקבל את המוצר עם שליח.
לא רק שקיבלתי מלאו המידע על סוגים ואפשרויות רכישה, אלא שגם קיבלתי שיחת טלפון ביום של קבלת המוצר מטאם החנות לוודא על שלמות העסקה.
פשות מדהים.
ממליץ לכולם בחום.
מוצר:
DVD 5170
שם:
Michael
תאריך:
21/01/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מערכת מחשב דרך האינטרנט, בהמשך אותו יום נציג מכירות יצר איתי קשר ונתן לי פרטים על המוצרים שהזמנתי. אחרי שעברנו על הפרטים אישרתי את ההזמנה ולקחתי תמחשב תוך יומיים!!! מי היה מאמין!!! וואלה הרכיבו לי מחשב סוס ואני מבסוט לאללה כל הכבוד על השירות המקצועי והמהיר. גיבור מחשבים קניתם אותי אתם מספר 1. INTEL 6600,P5B,PATRIOT 2GB,8800GTS 350FPS COD2 למבינים :))))
מוצר:
מחשב אינטל
שם:
בני
תאריך:
25/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
יצא לי לקנות בחנות הרבה חלקים למחשב, קניתי כבר מחשב קומפלט, מחשב נייד, מסך, כמו כן הפנתי הרבה חברים לחנות. קניתי בסניף רמת גן. דבר ראשון אני רוצה לציין את המוכר אלכס שתמיד נתן לי שירות מצוין, גם עם אחד החלקים הגיע טיפה באיחור (חיכיתי גג שבוע לכל חלק), תמיד קיבלתי שירות מצוין. כמו כן אני חייב לציין את המחירים המעולים והזולים שיש בחנות. כמו כן כמעט כל מה שהזמנתי כבר באתי באותו יום או יום למחרת לאסוף אותם.
חסרון אחד שאולי מצאתי בחנות זה החניה, קצת בעיה למצוא חניה ליד החנות...
ממליץ בחום לקנות בחנות, וגם הפנתי הרבה חברים שקנו ויצאו מרוצים!
מוצר:
מחשב
שם:
נתן
תאריך:
08/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
- טוב - לחנות שמוכרת באינטרנט יש כמה דברים עיקריים בפעילותה - 1. חיוב. 2.משלוח. 3.שירות (לתקלות..)
הקניה בחנות הזאת (כמובן) הייתה קלה והחיוב אכן בוצע (תודה לאל). לגבי המשלוח.. - כבר יותר משלושה שבועות אני ממתין לרמקולים החמודים שהזמנתי.. והשעון מתקתק.. (כבר יום חמישי!) לגבי שירות תקלות... מה אני אומר- מקווה שלא אצטרך לדעת.. כמו כל חברה חנות שמכבדת את עצמה יש להם שירות לקוחות - רק שזה חברה חיצונית שרק מעבירה להם הודעות - והטלפן המסכן שחוטף את הצעקות שלי - אין איך לעזור לי - "אני אכתוב שאתה כועס.." כועס בפעם ה 3 ! ! בקיצור - משלוח לתל אביב יוצא כל כמה שבועות - אני לא מבין למה.. - אל תצפו למוצר מחר אצלכם בתל אביב.
כועס!!
מוצר:
רמקולים
שם:
זוהר
תאריך:
30/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי את ההזמנה ביום שני ומיד אחר כך התקשר מישהו לקבל את פרטי כרטיס האשראי. שבוע אחר כך התקשרתי והשארתי הודעה "מה קורה עם ההזמנה?". יש לציין שאי אפשר להגיע אליהם ישירות אלא יש להם שרות קבלת הודעות ומובטח שיחזרו תוך 48 שעות. אחרי 48 שעות קיבלתי מייל שההזמנה יצאה. אחרי כמה ימים התקשרתי שוב והשארתי הודעה מה עם ההזמנה. אחרי 5 שעות חזרה אלי מישהי מהחנות ואמרה לי שתוך 14 ימי עבודה ההזמנה תגיע, היא לא יכולה לבדוק עם המחסן בכלל. באופן מפתיע יומיים אחרי שדיברתי איתה יצאה ההזמנה והיא הגיעה אלי אחרי 14 ימי עבודה, זמן בלתי נסבל להזמנה שהדבר היחיד הנדרש הוא לשים את הקופסה בדואר. 1) אי אפשר לדבר איתם ישירות 2) שרות הודעות מבטיח תשובה תוך 48 שעות - לא סביר ולא מקובל 3) אי אפשר לדעת סטטוס 4) גם כאשר שרות לקוחות חוזר אלייך, השיחה לא אינפורמטבית ולא נעימה. אישית, אני לא אקנה שם שוב בחיים, אפילו בשביל המחיר הנמוך.
מוצר:
נתב WRT54GL
שם:
יוסי
תאריך:
29/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
תמצית: מחיר מצוין, שרות גרוע ומשלוח איטי. חיפשתי כרטיס רשת נדיר למחשב ישן שברשותי. המחיר בגיבור היה זול משמעותית מכל חנות אחרת. היות ולא הכרתי את החנות, התקשרתי ב-7/10 בשעות הערב לשאול אם הכרטיס אכן במלאי. נמסר לי שכן, ושאם אזמין באותו ערב הכרטיס ישלח למחרת. כמו כן הובטח לי לבקשתי שימסר לי מס' הדואר הרשום מיד לאחר המשלוח (ניתן לי להבין כי בקשתי חריגה, אך הובטח לי שהיא תמולא) הזמנתי מיד (כולל תשלום על דואר מבוטח), וקבלתי הודעת דוא"ל אוטומטית על קליטת הזמנה. למחרת קבלתי הודעת דוא"ל נוספת כי הזמנתי אושרה ותסופק תוך 2-14. ברטיס האשראי חויב באותו יום (8/10). לאחר יומיים בהם לא קבלתי כל הודעה מ-"גיבור מחשבים", ניסיתי להתקשר אליהם (ובמקביל פניתי בדוא"ל). אז התברר לי שלא ניתן להשיג את העסק. אין תשובה במספר של החנות, ובמספר 1-700 שלהם מגיעים לשרות הודעות מנומס אך לא יעיל. במשך שבועיים (מ-10/10 עד 23/10), השארתי 6 הודעות אצל הטלפניות האדיבות, אך איש לא חזר אלי. בתקופה זו הצלחתי ליצור 3 פעמים קשר עם החנות עצמה (לאחר מספר נסיונות חיוג לחנות כל יום). כל פעם נעניתי ש-"הכרטיס נשלח בוודאות, היות וקבלו משלוח של כרטיסים, ושמספר הדואר הרשום נמצא במחסן, ושינסו ליצור קשר עם המחסן ולחזור אלי עם מספר הדואר הרשום". איש לא חזר אלי עד 23/10, אז נמסר לי המספר. ב-24/10 קבלתי את החבילה, שהכילה את המוצר הנכון באריזה (אין לי תלונה על המוצר). למוצר צורפה חשבונית מס/קבלה מתאריך 17/10 (כאמור כרטיס האשראי חויב ב-8/10, וב-10/10 נמסר לי שהמוצר כבר נשלח). חותמת הדואר מראה שהמוצר נשלח ב-21/10. שורה תחתונה: קבלתי את המוצר באיחור, לאחר המתנה מורטת עצבים היות והודעות שלי לא נענו.
מוצר:
כרטיס מסך Geforce 7600
שם:
ניר
תאריך:
18/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי הרד דיסק נייד, אומנם התחייבו ל14 ימים משלוח, כל נסיון להשיג את החברה בטלפון עלה בתוהו! כל נסיון להשיג אותם עלה בלפחות 10 דקות המתנה עד שהשיחה עברה למוקד הודעות ששם מתחייבים לחזור תוך לא פחות מ48 שעות !!! (פשוט חוצפה!). כמו כן מצב המשלוח באתר לא מתעדכן ולא מקבלים מספר חבילה בחברת המשלוחים אלא אם דורשים. הדרך לקבל את המוצר בהקדם היתה רק שמוקדנית אדיבה (לאחר מסר רב של נסיונות) שענתה במוקד ההודעות הסכימה לקשר אותי לחברה ורק ככה קיבלתי מספר חבילה וטלפון ליצירת קשר עם חברת השילוח.
מוצר:
הרד דיסק נייד My Book 500GB
שם:
Eyal
תאריך:
23/05/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אז ככה: המוצר הוזמן, לא הגיע אחרי 14 יום (!!!) כשצלצלתי התנצלו שהתבלבלו עם אדם אחר, אח"כ חזרו אליי ואמו שבכלל אין זכרונות כאלה במלאי והציעו CL3 יותר איטי. אחרי שהסכמתי צלצלו שוב ואמרו שהם טועים והמחיר גבוה בהרבה. כתבתי פקס לביטול העסקה ואז חזרו אליי ואמרו שאמתין עוד יומיים כי יש להם זכרונות CL2.5 כפי שביקשתי. בסוף (אחרי 20 יום) הגיעו זכרונות CL3. טוב שגם זה קרה. בנוסף ביקשתי הורדה בתשלום אחד וחילקו לשניים. יש מישהו שמקשיב שם ללקוחות ?
מוצר:
זכרון 2GB DDR II CL.2.5
שם:
ברברה
תאריך:
05/06/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ב 20.5.08 הזמנתע דרך האינטרנט טלפון אל-חוטי. תוך עשר דקות צלצלו אליי לביצוע ההזמנה וקבלת פרטי כרטיס האשראי. נאמר לי שתוך שבועיים המכשיר אצלי. אחרי 15 ימים התקשרתי ולקחו ממני פרטים אבל אף אחד לא חזר אליי. אחרי 17 ימים צלצלתי שוב ולקחו פרטים והבטיחו שיחזרו אליי. לא שמעתי מהם מילה. צלצלתי שוב ודרשתי לדבר עם מי שיכול לעזור לי. מתברר שהחנות עובד בשעות מוזרות ולא היה שם אף בן אדם, רק שירות לקוחות לקבלת הודעות..... צלצלתי אחרי 4, ושוב אין בן אדם שיכול לתת לי תשובה לשאלה פשוטה: איפה הטלפון שלי??? בינתיים, כרטיס האשראי חוייב, הכסף אצלם והמכשיר גם!!! צלצלתי לחנות בנתניה ונאמר לי ששבועיים זה: 14 ימי עבודה= 3 שבועות... כמה זמן צריכים לחכות לטלפון אל-חוטי פשוט??????
מוצר:
טלפון אל-חוטי 21828
שם:
דוד
תאריך:
01/06/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר כשבוע התקשרו מהחנות להודיע שאזל מהמלאי. ביצענו הזמנה נוספת למוצר דומה במחיר גבוה יותר. כעבור שבועיים כשהתקשרנו לברר מה מצב ההזמנה נאמר לנו שהפריט היחיד שנשאר והיה מיועד לנו נפל מהמדף ונשבר... למרות שניסו לפצות אותנו (הנחה של כעשרים שקלים שזה פחות מ-10% מערך המוצר עצמו) בשלב זה החלטנו לוותר על "חווית הקניה" ולעבור לחנות אחרת בתקווה לקבל סוף סוף את המוצר שרצינו
מוצר:
כונן קשיח חיצוני WDG1U2500E
שם:
david
תאריך:
25/05/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר בתחילת אפריל. חמש דקות אחרי ביצוע ההזמנה התקשר מישהו לקחת פרטי כרטיס אשראי. זו הפעם האחרונה שהתקשרו אליי, כפי שתראו בהמשך.
ב-22.4 התקשרתי לשאול מה קורה. הובטח לי שזה יצא לפני יומיים, ושאחכה לדואר. לא הגיע. ב-7.5 התקשרתי, ונאמר לי שמה זאת אומרת, הרי ביקשתי שזה יחכה לי בסניף חיפה! מעולם לא ביקשתי זאת, ואני בכלל גר באיזור ירושלים... הובטח לי שכפיצוי זה יישלח עם שליח ו"מחר זה אצלך". שבוע לאחר מכן התקשרתי, ונאמר לי שהם מחפשים איפה זה, ויחזרו אליי "עוד היום". בסוף היום התקשרתי אני, ולא הייתה להם תשובה. למחרת התקשרתי שוב, והם עדיין לא ידעו. למדתי לא להתייחס עוד להבטחה שלהם שיתקשרו. הם פשוט לא מתקשרים. זהו. עוד לא קיבלתי את המוצר, ואין לי מושג מה קורה אתו. אם הייתי חושב שאם אבטל את ההזמנה אקבל את הכסף בלי בעיות, הייתי עושה את זה, אבל ברמת השירות שהם נותנים - אני חושש שהם יעבירו אותי מסלול ייסורים ארוך עד שאראה מהם שקל.
הם מעולם לא התנצלו, מעולם לא חזרו אליי להודיע מה קורה (למרות שהבטיחו חזור והבטח שיעשו את זה), ובאופן כללי שידרו אדישות לענייני. האם הם רגילים למקרים כאלה?
ממליץ לא לקנות מהם דוד
מוצר:
נקודת גישה אלחוטית wap54gl
שם:
מנחם
תאריך:
19/05/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביום 30/04/08 רכשתי באתר גיבור מחשבים דיסק קשיח WESTERN DIGITAL WDG1U2500E MY BOOK ESSENTAIL 250GB .
חיכיתי בסבלנות מעל שבועיים וכאשר ראיתי שהמוצר לא מגיע ( בינתיים חייבו אותי) צלצלתי לחנות לדעת מה קורה .
לאחר המתנה ארוכה שהמוצר לא במלאי והציעו שאקח מוצר אחר .( WD 250GB Elements ) היות והייתי לחוץ על הציוד הסכמתי . המוצר הגיע אלי ב-19/05 כלומר 20 יום לאחר הרכישה וזה רק לאחר שמיוזמתי יצרתי קשר עם החברה .
לאחר מכן נודע לי שהמוצר שקיבלתי נופל ברמתו מהמוצר הראשוני שהזמנתי .
זה נראה כאילו עושים בכוונה , מפרסמים מוצר במחיר זול , לאחר מכן אומרים שאין במלאי ונותנים מוצר אחר נחות יותר.
אני בחנות הזו אשתדל לא לקנות יותר.
מוצר:
דיסק קשיח WD 250GB My book
שם:
ליאורה
תאריך:
02/05/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לרכוש מדפסת לייזר של HP מדגם 1020 ומצאתי אותה במחיר מאד אטרקטיבי באתר של גיבור. מאחר שחששתי שאולי אין אותה במלאי, טרחתי להתקשר ולודא מול המוכר, אלכס, שהמדפסת קיימת וניתן להזמין אותה. לאחר שאלכס אישר לי זאת, ביצעתי את ההזמנה טלפונית. יומיים לאחר מכן כבר הופיע החיוב בפירוט החיובים של כרטיס האשראי שלי. מאחר שלא היתה אפשרות לבירור סטאטוס הזמנה באתר, בשבועיים שאחרי ביצוע ההזמנה התקשרתי פעמיים לחנות כדי לבדוק אם כבר נשלח ולקבל מספר משלוח. בשתי הפעמים אמר לי אלכס שהמדפסת עדיין לא נשלחה, והבטיח לי שתגיע בזמן (14 ימי עסקים). באף שיחה לא נאמר לי שיש בעיה להשיג את הדגם שהזמנתי. כעבור 3 שבועות מיום ביצוע ההזמנה (שהם 14 ימי עסקים) הגיע המשלוח לביתי, אולם כשהגעתי הביתה, ראיתי שהמשלוח מכיל מדפסת מדגם שונה מזה שהזמנתי. כמובן שלא פתחתי את האריזה, והתקשרתי מיד לחברה. אלכס הסביר לי שלא ניתן להשיג יותר את הדגם שהזמנתי, וציין שהדגם שסופק P1005 הוא חדש יותר, טוב יותר ויקר יותר. לאחר שבדקתי את הנושא במספר חנויות ואתרים, גיליתי שניתן להשיג את המדפסת שהזמנתי, ושבכל האתרים שמחזיקים את שני דגמי המדפסות, המדפסת שסיפקו לי זולה מזו שהזמנתי. משלב זה נעשה קשה עד בלתי אפשרי לדבר עם אלכס, בכל התקשרות שלי אמרו לי שהוא עסוק והבטיחו שיחזור אלי, והוא לא חזר. הפעם היחידה שהצלחתי לדבר איתו היתה כשהוא ענה לטלפון. אמרתי לאלכס שהמדפסת שסיפקו לי זולה יותר מזו שהזמנתי ושאני רוצה שיספקו לי את מה שהזמנתי. כדי שתהיה לי הוכחה לכך גם הקלטתי את השיחה. הוא הבטיח שהמדפסת שהזמנתי תגיע אלי תוך מספר ימים, אולם עד התאריך אליו התחייב המדפסת לא הגיעה. בשלב זה נמאס לי לרדוף אחרי החנות, והכנתי כתב תביעה לבית משפט לתביעות קטנות. שלחתי אותו לחנות והבהרתי שאם תוך מספר ימים לא אקבל את מה שהזמנתי, אגיש את התביעה. בשלב זה התחילו לחזור אלי בטלפון ולהבטיח לי שהנושא מטופל, ואכן בתאריך המובטח הגיעה אלי המדפסת שהוזמנה. שורה תחתונה - המדפסת הנכונה הגיעה רק אחרי חודש מיום ההזמנה, וזה רק אחרי שהקלטתי את השיחה עם החנות, בזבזתי שעות בנסיון להשיג את אלכס ולקבל תשובות, והכנתי תביעה לבית משפט לתביעות קטנות בה תבעתי לקבל את המדפסת שהזמנתי ופיצויים.
מוצר:
מדפסת לייזר 1020
שם:
לירון
תאריך:
29/04/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה טלפונית, ביצעתי את הרכישה בכרטיס אשראי והם אמרו שהמחשב יגיע כעבור שבוע. לאחר 8 ימים התקשרו אליי ואמרו שהמחשב לא במלאי והציעו לי חלופות אשר לא נראו לי אטרקטיביות. המוכר הציע לבטל את העיסקה והסכמתי. לאחר כשבוע עדיין בחברת האשראי לא קיבלו את ביטול העסקה מצד בעל העסק ושהתקשרתי לברר את העניין, נעניתי שהם לא חייבים לבטל את העיסקה ושהם עדיין בודקים כיוונים אחרים (ואילו אני כבר קניתי מחשב נייד בחנות אחרת לאחר שהבנתי שהעיסקה בוטלה). לא נתנו לי לדבר עם המנהל (סירבו לתת לי את הטלפון שלו) והיחס היה לא נעים.
תגובת החנות:
הלקוחה ביצעה הזמנה והזמינה מחשב נייד ב- 16.4.08 . ב- 21.4.08 יצרנו קשר עם הלקוחה ונאמר לה שהנייד שהזמינה היה לנו במלאי אך אחרי בירור עלה כי הנייד שהיה במלאי זה נייד שחזר מהחלפה והופיעה כבמלאי. הצענו לה נייד תחליפי כי הנייד שהזמינה אזל מהמלאי של היבואן. הוצע לה נייד יקר יותר באותו המחיר או לחילופין לבטל את העסקה ולזכות את כרטיס האשראי. חשוב לציין שמאז שנאמר לה שהנייד לא במלאי עד ה- 24.4.08 הלקוחה בררה ובדקה האם רוצה את הנייד החלופי. ב-24.4.08 שזה יום שישי החליטה סופית כי רוצה לבטל את העסקה, הלקוחה טוענת ששבוע אחרי הביטול היא עדיין לא רואה את הזיכוי וזה לא נכון כי הזיכוי נשלח לחברת האשראי כבר ב-28.4.08 שזה יום ב' זאת אומרת כבר ביום השני של העסקים מאז שהחליטה לבטל את העסקה, זיכינו את הלקוחה בצורה הכי מהירה שאפשר.
מוצר:
מחשב נייד 6625
שם:
אריאל
תאריך:
14/04/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מקלדת טובה של מייקרוסופט, ראיתי את האתר של גיבור מחשבים, וחוות הדעת הראו שמדובר בחנות וירטואלית רצינית. הזמנתי עם אופציה של איסוף עצמי - קרובים לבית בר"ג. למחרת התקשרה פקידה ולקחה את מס' כרטיס האשראי - לביטחון בלבד- ושוב לבטחון בלבד, שכן הם לא יגבו עד שאקבל את המוצר - נתתי. עבר יום, יומיים, שלושה, ואני רואה את החיוב המלא בכרטיס האשראי, למרות שבקשתי שלושה תשלומים, והמוצר כלל עוד לא הגיע. הרמתי טלפון, בחור חסר סבלנות ענה לי שמשש מחר המוצר יגיע לחנות בר"ג - הגעתי לקראת ערב לאסוף את המוצר - ולא ידעו על מה אני מדבר סתם גרמו לי לבזבז זמן דלק וחניה, ביקשו שאשאיר טלפון ויחזרו - עבר כמובן שלא חזרו - ולא רצו להחזיר את הכסף שגבו ברוב חוצפה. כבר עברו שבועיים והמוצר לא הגיע ואין קול ואין עונה - ומה בסה"כ הזמנתי? אם אין לכם למה לקחת מס' כרטיס ולומר שלא תגבו ואתם גובים מיידית, לומר לבוא לאסוף את המוצר מחר - והמוצר בכלל לא נמצא ולא לדעת על מה מדובר, ויותר גרוע - לקחת טלפון שוב ולהבטיח שיחזרו אלי מייד - וכלל לא לחזור. המסקנה לגבי החנות - ברורה. ניתן לפנות אלי בשאלות.
תגובת החנות:
לצערנו המוצר אזל מהמלאי וירד מהמכירה מאתר לכן זו הסיבה שהמוצר לא סופק ללקוח .
אחרי הסיכה שלנו היום סוכם שלקוח יקבל כי פיצוי MICROSOFT DESKTOP 5000 עד סוף שבוע
מוצר:
מקלדת ועכבר אלחוטי דסקטופ 4000
שם:
Zeev
תאריך:
13/04/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בדיעבד התברר לי שזו הפעם השניה שאני קונה בחנות הזו והיא בהחלט האחרונה - גם אז השירות לא היה טוב בלשון המעטה.
הפעם הזמנתי כרטיס מסך מדגם ישן - 9550ATI. ביררתי מול החנות, האם יש להם את המוצר במלאי וענו לי שכן. ככל שעבר הזמן, התחילו לספר לי סיפורים: "זה מצוין במחשב שזה במלאי, אך בפועל זה לא נמצא במלאי", או: "מועד ההספקה הוא מיום אישור חיוב כרטיס האשראי ולא מיום שליחת הדוא"ל" שכלל אגב אישור בכתב להספקה תוך 14 ימי עבודה ממועד קליטת ההזמנה... בקיצור - נכון להיום, הרבה מעבר ל-14 ימי עבודה, אני נשאר בלי כרטיס ובלי זיכוי.
תגובת החנות:
ההזמנה אושרה רק ב 24.03.08 14 ימי עסקים נגמרו בים ראשון הזה שהיה
הלקוח החליט לבטל את הזמנה שלו אחרי 10 ימי עבודה ב 08.04.08 כאשר אנחנו עוד אומדים בזמן אספקה
בכלל שרצה לקנות את המוצר ליד הבית שלו ביטלנו לו את העסקה במלאו בלי דמי ביטול
המוצר זמין ואפשר לספק אותו במידה וירצה
מוצר:
כרטיס מסך 9550
שם:
רונן
תאריך:
27/03/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ב29/2 הזמנתי את המסך. לאחר שעברו שבועים התקשרתי לברר מה קורה איתו ונאמר לי ש"עד סופ"ש זה אצלך". ביום שני שלאחר הסופ"ש, שהתקשרתי לברר בשנית מה איתו אמרו ש"נגמר מהמלאי" והציעו שידרוג או ביטול עסקה. כמובן שבחרתי בביטול העסקה כולה. שבוע משיחת הביטול, ולאחר שלא הוחזר גרוש, התקשרתי ואמרו שיבררו ויחזרו אלי. היום, בשיחה נוספת שעשיתי אליהם שבוע אחרי, ביקשו שאשלח פקס בקשה לביטול (למה עכשיו ולא לפני חודש? למה לשלוח פקס אם אין להם המוצר בכלל?) שלחתי להם פקס ואני ממתין כבן ערובה בידיהם. בקיצור, עדיף לותר על החוויה ולקנות במקום אחר.
תגובת החנות:
בתאריך 29.2.08 הלקוח רונן רותם הזמין מגיבור מחשבים מסך LG , הזמנתו אושרה ב-2.3.08 ע"י נציג מכירות של החברה. אחרי כשבוע ימים נציג מכירות יצר קשר עם הלקוח והסביר לו כי נגמר המלאי של המסך שהזמין והציעה לו לקחת מסך אחר יקר יותר עם אותם פרמטרים באותו מחיר או לחילופין לבטל לו את העסקה אם לא יסכים. הלקוח ביקש לבטל את העסקה וכך עשינו ב- 19.3.08 שלחנו פקס לחברת האשראי עם בקשה לביטול וקבלנו אישור . ניסינו כמה פעמים ליצור קשר עם הלקוח על מנת למסור לו את מספר האישור על הביטול ואפילו נציג מכירות השאיר לו מספר הודעות אבל אף אחד לא ענה ולא חזר. העסקה של הלקוח בוטלה מזמן ולא כפי שהוא טוען שאף אחד לא מתייחס אליו ולא מבטל לו את העסקה.
מוצר:
מסך מחשב 1970HR
שם:
אורח
תאריך:
22/02/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פעולת ההזמנה בוצעה בתאריך 22 לינואר 2008. תהליך הקנייה היה מהיר ויעיל. לאחר מספר ימים צלצלו מהחברה והודיעו שאין להם את המוצר שהזמנו. הוצע לנו מסך זול וקטן יותר. ברגע הראשון הסכמנו לחלופה. אולם לאחר כשעה, התקשרנו וביטלנו את ההזמנה. הודעת הביטול נמסרה לגיבור מחשבים בטלפון ובפקס. למרות זאת, אנו חוייבנו בסכום המוצר, באמצעות כרטיס האשראי, למרות הודעת הביטול, ואישורה. מאז ועד עתה לא התקבלה הודעת ביטול בחברת כרטיסי האשראי - חודש לאחר הודעת הביטול. פנינו לגיבור בתקופה זו מספר פעמים. אחת הפניות לחברת גיבור מחשבים בוצעה בתווכם של אנשי חברת כרטיסי האשראי בשיחת ועידה.
תגובת החנות:
הלקוח עשה הזמנה דרך אתר אינטרנט של החברה ב-22.1.2008 והזמין מסך סמסונג 20 אינץ , נציג מכירות יצר איתו קשר עם הלקוח כמה ימים אחרי זה והודיע לו על כך שהמוצר אזל מהמלאי והציע לו לקחת מסך של סמסונג רק 19 אינץ. הלקוח הסכים ורק אחרי כמה ימים יצר איתנו קשר ואמר כי בכל זאת רוצה לבטל את העסקה. הלקוח מלכתחילה חויב כי רצה את המסך אך כאשר החליט כי לא רוצה בקשנו שישלחו לנו פקס מסודר עם בקשה לביטול עסקה כפי שנהוג בחברה. הפקס נשלח והתקבל ב- 31/1/2008 . טיפלנו בפקס וביטלנו את העסקה תוך 14 ימי עסקים כפי שאנו מתחייבים. לא ברור מה הבעיה הרי ביטלנו לו את העסקה כפי שהובטח לו.