ברצוני לשבח ולהלל את השירות המעולה שקיבלתי בעת שרכשתי את הפלייסטיישן 2 , בקיצור יופי של שרות,אדיבות ותושיה הבטיחו שיגיע לפני החג ועמדו במילה.(ישרי כוח) . לסיכום,כל הכבוד לחברת מוני ליין על השירות הטוב והמהיר-השירות היה 10 פשוט מעולה.
מומלץ כאתר אמין עם מחירים זולים ביותר ושירות מעולה !! והחלט אחזור לשם, חנות מומלצת.
מוצר:
מכשיר קונסולה PS2 SCPH75006
שם:
יוסף
תאריך:
27/09/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר ממוני ליין ואני אומר לכם חנות של ברמה הגבוה ביותר . שירות לקוחות סוף אין מילים עוזרים בהכל ,משלוח מהיר תוך יום אצלי בבית. ולא רק זה המחירים אצלם הכי זולים שראיתי .
ממליץ בחום לרכוש מאתר זה המוצר טוב והתאים לכל הציפיות
מוצר:
playstation 2 slim מכשיר דק
שם:
עודד
תאריך:
23/08/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מקצוענות זה שם המשחק היחס פשוט מעולה חם ואדיב המכשיר עובד ללא תקלות המכשיר הגיע בזמןעם כל החלקים הנוספים שביקשתי המשיכו כך
מוצר:
פלייסטיישן 2 ps2slim
שם:
דליה
תאריך:
23/08/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המכשיר הגיע בזמן, קיבלתי יעוצ מקצועי ואדיב עם יחס חם. מורגש כי הבעלים יודעים ושולטים בתחום .לדעתי כל מי שרוכש דרכם ובמיוחד ע"י רן יוצא מרוצה המשיכו כך
מוצר:
פלייסטיישן 2 ps2 slim
שם:
מלי
תאריך:
23/08/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רק מילים טובות.מקצוענות,אדיבות ,סבלנות ומכשיר מעולה שעובד וללא תקלות .אנשיי המכירות ענו לכל שאלה בסבלנות גם אם לא הבנתי בפעם הראשונה,המליצו במקצוענות רבה ועם ידע רב.בקיצור תענוג לרכוש מוצר ממוכרים כאלה
מוצר:
פלייסטיישן 2 75004
שם:
שלום
תאריך:
23/08/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
האתר בנוי מצוין וברור וקל לחיפוש היחס וההסבר שמקבלים בשיחה שווים המון מורגש שהם מקצוענים ושולטים בידע אני ממליץ בחום לרכוש רק דרכם לא תפסידו המכשיר שקיבלתי פועל ללא תקלות וזה מה שחשוב
מוצר:
פלייסטיישן 2 ps2slim
שם:
ענבל
תאריך:
22/08/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לצוות מוני ליין! אני לקוחה מזה שנים רבות של ספקי אלקטרוניקה אחרים, לאחרונה גיליתי את אתר האינטרנט המאוד מקצועי שלכם והזמנתי 2 מוצרים שונים ( MP4 ו- סוני פלייסטישן),ברצוני להביע את שביעות רצוני מרמת השרות שניתנה לי, מצוות המכירות שלכם וכמו כן מהספקת המוצר בזמן כפי שהתחייבתם בשלבי ההזמנה. ישר כח ! ענבל
מוצר:
נגן MP4 ו-פלייסטישן 75004/1GB
שם:
דוד
תאריך:
22/08/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר פליסטיישן 2 הדק ממוניליין . ובקיצור אני יכול להגיד לכם בחיים לא נתקלתי ברמת שירות כלל כך גבוה בארץ , אנשי המכירות עזרו לי בכל שאלה וממש הרגשתי שיש לי עסק עם מקצוענים בתחום. ושלא נדבר על המשלוח היה מהיר מאוד קיבלתי אותו באותו היום עד הבית . אני מאוד מרוצה מהשירות שקיבלתי באתר,ובהחלט המשיך לקנות באתר זה גם בעתיד.
תמשיכו כך !!
מוצר:
פליסטיישן 2 דק 75004CB
שם:
יוני
תאריך:
20/08/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
האתר של מוני ליין נראה סוף הדרך,נוח לשימוש,שירות הלקוחות מצויין. ובכללי הקנייה הייתה ממש נוחה ,אפילו שאתה מתקשר ויש ממתינה מיד לאחר כמה דקות אתה מקבל טלפון חזרה . עם שירות כזה ורצון שהיה לכם הרבה בהצלחה .
אני כבר מחכה לפלייסטיישן 3 ... אני קונה אותו רק ממוני ליין .
מוצר:
XBOX 360 Premium Pack
שם:
אייל
תאריך:
17/08/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין אדיב ומקצועי , מרגע ההתקשרות היה לווי מלא של רן כולל החזרת טלפונים , הסבר הגעה למקום וטיפול בכל הנדרש. תודה מיוחדת לרן על כל הטיפול מומלץ מאד !!!!
מוצר:
פלייסטיישין 2
שם:
ארבל
תאריך:
15/08/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחלה חנות מוצר הגיע בזמן ושירות ממש אדיב ממליץ מאוד. המוצר אומנם איחר ביום אחד סה"כ אבל נתנו פיצוי הולם מאוד ותודה רבה, תמשיכו עם השירות המצויין
מוצר:
playstation 2
שם:
מיכאל
תאריך:
14/08/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות של מוני ליין היה פשוט מעולה יחס מעולה הכל פשוט מצוין . במיוחד מהירות המשלוח שלהם הזמנתי את המוצר הראשון שלי שזה הפלייסטיישן 2 ואמרו לי תוך 3 ימים הוא יגיע ולמחרת המוצר כבר היה אצלי אני הייתי ממש ממש בהלם ממהירות המשלוח כי אמרו 3 ימים ולא עבר 24 שעות וזה היה אצלי בבית עם שליח . ובהזמנה השנייה השרות היה יותר מעולה ממעולה והמשלוח שוב היה אצלי למחרת בבוקר בבית אני פשוט יכול להגיד לכם שאני ממש מרוצה (כי באתרים בחנויות אחרות זה מגיע תוך 7-14 ימים אבל פה זה היה תוך יום אני ממש ממליץ גם שרות מעולה וגם מהירות משלוח שחבל על הזמן לא ראיתי עוד מקום עם כזה יחס ומהירות .
תמשיכו כך !! ממליץ בחום
מוצר:
פלייסטיישן 2 הדק PS2 Slim
שם:
צור
תאריך:
14/08/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות נהדר! אנשים טובים מאמצע הדרך. הסיוע והרצון הטוב עושים נחמד על הנשמה... רן הוא נציג גדול ראש ולב. תודה לו.
מוצר:
Playstation 2 75004
שם:
יוסי
תאריך:
13/08/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי למקום מקבלים בהסבר פנים יפות ובחיוך הטיפול מהיר ויעיל. הסבירו לי כל פרט וכל שאלה ששאלתי אותם . קיצור ממליץ . כל הכבוד לכם ותודה לרן .
מוצר:
הסבה לפלייסטיישן 2 m-7
שם:
אורה
תאריך:
26/07/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
יש לציין כי מרגע ההזמנה הכל בוצע תוך מס דקות, ההסבר ניתן בטלפון באופן ברור ולגבי תיאום המקום לקבלת הסחורה כבר נעשה באותו יום.
המשיכו כך
מוצר:
psh slim 4925602
שם:
בעז
תאריך:
14/07/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, יעוץ מקצועי בטלפון, אתר נוח וממשק יפה. בקיצור מקצוענים ברמה אחרת. האיסוף היה עצמי ובכל זאת מוני ניאות להפגש עימי באמצע הדרך כדי להקל, והגיע בזמן.
מוצר:
PS/2 75006
שם:
יורם
תאריך:
02/01/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ממש הכל הלך מצויין הלואי לכל עסק שירות כזה קיבלתי יחס חם ואדיב ממוני הסבר עד לפרט האחרון תמיד זמין לענות לכל שאלה ממש כל הכבוד
מוצר:
סוני 7004
שם:
אתי
תאריך:
22/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הבטיחו בטלפון שיגיעה או בשישי או בראשון או בשני והגיעה ברביעי!!! ההזמנה די קלה ונוחות גם די קלה. המחיר זול ומי שרוצה גיטר הירו כדי לקנות
מוצר:
גיטר הירו
שם:
Guy
תאריך:
04/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי למוניליין לאחר שבדקתי כמה חנויות שמבצעות פריצת RGH.לאחר שהם התבררו כהכי זולים החלטתי ללכת אליהם,כשהגעתי המוכר בחנות אומר לי שלדגם שלי(דגם ARCADE שמן)אין אפשרות לעשות פריצת RGH מתוך חשש לטבעת מוות כשאני יודע שהדגם שברשותי הוא JASPER והסיכוי לקבל טבעת המוות בו קלוש. לאחר שהרגשתי שהוא אינו רוצה לבצע לי את הפריצה,החלטתי להישאר על הפריצה הרגילה ולשדרג ל-LT3.הפריצה התקיימה בתוך 45 דקות פחות או יותר ותוך כדי קניתי כמה דברים שהייתי צריך כמו דיסקים וכבלים ואת האמת הוא נתן לרגע שירות טוב.האקסבוקס כבר הגיע והגעתי הביתה,קניתי גם משחק צרוב ככה שאני יוכל כבר לשחק במשהו עם הפריצה,מדליק את האקסבוקס והופ..הכונן יוצא ולא נכנס והמכשיר מהבהב. לאחר בדיקה באינטרנט כנראה שמדובר בכבלים שלא שמו במקום.ואני שואל:איך זה שאתם ממתגים את עצמכם בתור חנות כזאת מקצועית ושולחים את הלקוח עם מכשיר לא מחובר,וכרגע אני צריך לחזור אלייכם בשביל הדבר הזה?
בקיצור,שירות ככה,בואו נגיד שחיוך לא קיבלתי,מצטער אני אוהב לקבל שירות עם חיוך שיש תשומת לב ללקוח,פה זה היה בעייפות ובקרירות.. תוצאה? אוקי,אולי פרצתם אבל אני כרגע צריך לחזור אליכם עוד פעם כי הטכנאי שלכם לא יודע לחבר את הכונן לאקסבוקס!!
מוצר:
XBOX 360 Arcade
שם:
תומר
תאריך:
30/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצענו הזמנה דרך האתר של החברה ב15 למרץ. באתר מתחייבים לחזור לאישור ההזמנה באותו יום, לא חזרו. יצרנו קשר עם החנות לבירור לאחר 3 ימים, אמרו שניסו ליצור איתנו קשר ללא הצלחה, אמרו שרוצים לתאם איתנו להביא את זה למודיעין שניקח את המוצר משם. ושיצרו איתנו קשר תיאום, לא חזרו. בסופו של דבר אתמול(29 למרץ) אחרי שבועיים וניסיון להשיג את השליח שיביא את המוצר, הבטיח שיביא משחק מתנה כפיצוי, אך לא הביא ואמר שאם ארצה אוכל לתאם איתו שוב לקבלת המשחק. בנוסף חייבו אותנו על משלוח למרות שמצוין באתר שבמידה ומתאמים קבלה ממודיעין לא מחוייבים על משלוח. שהתקשרתי לברר על עלות המשלוח, הציע הבחור שהביא לי את המוצר לקנות מוצר נוסף ושהוא יזכה אותי על המשלוח, אני יודע שאחרי מה שעברנו אני לא אזמין עוד מוצר והסברתי לו זאת. בשלב זה הוא התחיל להחפיש אותי ולהגיד שלא היה חייב לתת לי גם משחק, מה שלא קרה במילא בסוף. אני יודע שלא אבצע הזמנה נוספת בחנות הזאת. ממש לא מאורגנים.
מוצר:
שלט מלא לWII full wii remote
שם:
shira
תאריך:
25/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר בתאריך 26/1/16, לאחר חצי שנה המכשיר מת, המסך נכבה בפתאומיות והמכשיר לא הגיב יותר. התקשרתי לחנות והמענה היה מזעזע , מזלזל, ולא שירותי בעליל! המוכר ביקש איזה מספר כלשהו , התקשתי להבין על איזה מספר בדיוק הוא מדבר והבחור הלא נחמד הזה אמר : אז תבואי לאילת ואראה לך"!!! בושה!!!!!!!!!! מיותר לציין שאני לא אילתית. (אני ממרכז הארץ) בושה שלאחר רכישה היחס הוא כזה!! לא ממליצה לאף אחד להשקיע את כספו בחנות הזו.. המחיר הוא יקר גם כך, לפחות שהשירות יהיה איכותי. אכזבה!
תגובת החנות:
בהמשך לחוות הדעת , תלונה זו לא מוכרת לחברתנו ולא התקבלה כל תלונה שלא טופלה לשביעות רצון הלקוח . אם זאת ולשם הזהירות חברתנו תבקש לקבל את החשבונית של הלקוח על מנת לוודא שאכן רכש ובמידה וכן להגיב !
הערה כללית: במידה ולקוח פונה לחברתנו אנחנו מבקשים מספר חשבונית לבדיקה מס' סריאלי ( imei ) לבדיקה תוקף אחריות ולהמשך טיפול ע"י חברתנו או היבואן המספק את שירות האחריות .
בברכה , מוני ליין אילת !
מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 6s 64GB SimFree
שם:
צפונית
תאריך:
21/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מבקשת להזהיר לקוחות מהצפון מקנייה במקום, אמנם היו מאד נחמדים כשקניתי את הטלפון במחיר טוב...אבל המשפט הרוסי שאומר מי שקונה בזול משלם הכי ביוקר...עכשיו כשיש לי טלפון חדש ביד אבל אין לי אינטרנט ואין לי מעבדת שירות כפי שהובטח במתק שפתיים כי "הנקודה בחיפה פשטה רגל" (מעניין שבמעמד הקנייה הוא שלף רשימה של 3 מעבדות ליד הבית שלי והבטיח אחריות מלאה ופתאם כל הנקודות האלה פשטו רגל...תוך חודש)..אז המלצה מהלב...שלמו קצת יותר אבל במקום מוכר וידוע ולא אצל כל מיני חאפרים...מצטערת ממש שקניתי במקום הזה
תגובת החנות:
מוני ליין מוכרת מכשירי סלולר הכוללת אחריות של היבואן Cell Now Ltd במקרה של תקלה הלקוח מופנה למעבדות היבואן או לנקודות השירות המצוינות במסמך האחריות . במקרים בהם הלקוח לא מקבל שרות לשביעות רצונו פונה הלקוח למוקד השרות של חברתנו אשר מנסה לברר ולגשר בין הלקוח לבין מעבדת היבואן ! במקרה הספיציפי הזה הלקוח קיבל נקודות שירות אחרת הקרובה ביותר ע"י היבואן . וחשוב לציין חברתנו אינה יכולה להיות אחראית לכל נקודת השירות המאפשרות שירות ע"י כל נותן אחריות זה או אחר .
בברכה , מוני ליין
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5 SM-G900F 16GB LTE
שם:
ariel
תאריך:
30/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני חודש רכשנו שני גלאקסי 5, המוכר בשם אלירן אמר שאין לו כרגע במלאי אבל אין בעיה שנאסוף אותם ממקום ברמת גן. כשהגענו לרמת גן גם שם לא היה את המכשירים ומאז אנחנו בשיחות איתו לגבי המכשירים. כמובן שכל יום הוא מבטיח לחזור אלינו עם תשובות..עוד לא קרה! נכון שיש להם אחלה מחירים אבל בשביל אוויר זה מאוד יקר!!
ואם בחנות יטענו שהם הסכימו להחזיר לנו את הכסף, אז גם זה קרה רק אחרי שבועיים שמרחו אותנו בטענה "שמחר יגיעו המכשירים". ובכל אופן להחזיר את הכסף לא עוזר לנו כי אם הם לא היו מוכרים לנו מוצר שאין להם היינו קונים אותו בחנות אחרת באילת (בשביל להרוויח את המע"מ).
תגובת החנות:
הלקוח הגיע לחנות ורצה לרכוש מכשיר בצבע לבן לאחר בדיקה לא היה זמינות של הצבע אותו הלקוח מעוניין , רק צבע שחור בלבד ! הוצא ללקוח אפשרות להגיע עם המכשירים שרכש ליבואן להחלפת הצבע המבוקש . לאחר בירור מול היבואן והלקוח מכשיר בצבע לבן לא קיים כרגע במלאי . הוצא ללקוח באותו יום שהגיע ליבואן זיכוי כספי בעקבות חוסר זמינות . - הלקוח לא היה מעוניין והתעקש שהוא קנה והוא רוצה צבע לבן גם לאחר הסבר שהמוצר לא היה זמין בתקופה הקרובה.
בברכה , מוני ליין
מוצר:
samsung s5 s5 32G
שם:
אלי
תאריך:
19/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכולם אני רוצה לשתף אותכם בחנות שנקרת מוני ליין 08.09.13 הפקדתי מכשיר חדש אקס בוקס אצל מוני ליין לפריצת rgh כיד שיעבוד דיסקים צרובים נאמר לי הסכום. שזה יהיה מוכן היום או מחר . יתקשרתי לפני סגירת החנות ונאמר לי שקשה לפרוץ את המכשיר ושזה גרסה הכי חדשה ! למחרת יתקשרתי ונאמר לי זה מוכן . הגעתי לקחת את המכשיר ונאמר לי מהתכנאי שהיה קשה ליפרוץ. עכשיו יש איזה בעיה שזה יכבה לפעמים ויש לנתק מהחשמל ולהפעיל עד שזה ידלק ולפעמים אפילו זה יכנס לפעמים לאור אדום טבעת המוות בקיצור בעיה מה שלא היה לפני !!! אמרתי בסדר אני לא מבין גדול בזה ישר שהגעתי הביתה כמו שזה נדלק ככה זה נעלם למחרת הלכתי לחנות ודיברתי עם התכנאי שבדק ואמר תראה לא יודע מה יש פה תשאיר את המכשיר ונחכה עד שיהיה לי עוד מכשירים כאלה עם גרסה חדשה לפרוץ ואני עדכן אותך בלי צפי של מתי ובלי כלום או שתקח את הכסף עכשיו להשאיר מכשיר בלי צפי בלי כלום!! האופצייה השניה היתה נראה יותר טוב אבל גם היה נראה לי חשוד. לקחתי את המכשיר ואת הכסף והלכתי למעבדה אחרת כדי לבצע שם הערכת מצב ושם נקבע פה אחד שנגרם נזק בלתי הפיך ללוח של המכשיר איפה שיושב הציפ ! ! הלכתי יום למחרת למוני ליין והסברתי לו את המצב אך ללא עזרה ללא לקיחת אחריות ואמרו לי החזרנו לך את הכסף וכול עוד עובד לך מקורי זה לא מעניין אותנו הדוח מעבדה שלך !! בקיצור חברה מכשיר חדש נהרס וככה גם הרגשתי פשוט מאוכזב קשות !! סניף חולון סוקולוב 94
מוצר:
פירצת rgh xbox360
שם:
רן
תאריך:
14/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מוצר אחרי 14 יום, למרות שכתוב 3 ימי הספקה. המוצר הגיע בלי דיסקים. התקשרתי עליהם וביקשתי בדחיפות לשלוח דיסקים, הגיע רק אחרי 11 יום 2 במקום 3. התקשרתי שוב לשאול איפה עוד דיסק. אמרו ישלחו אם פיצוי, עדיין מחכה(עברו 21 יום). שירות גרוע מאוד. לא עומדים בהחייבות בסיסית מול לקוח. לא לקנות בחנות הזאת.
קראתי את התגובה שלהם ולא האמנתי האנשים הללו פשוט לא אמינים. דיברתי איתם בטלפון והם והם אכן אמרו שצריך להיות דיסק 3 והם ישלחו אותו(עדיין מחכה). עכשיו הם טוענים בתגובה כי לא מגיע לי וגם מחקו את משחק שהיה רשום בדף המוצר. אני לכל מקרה שמרתי את המקור. חברי אתם פשוט לא מסוגלים לקבל ביקורת ולעמוד מאחורי הדברים שאתם אומרים או מציגים באתר. לכן לא ממליץ לקנות בחנות.
תגובת החנות:
הלקוח התקשר לחברתנו באותו יום שקיבל את המוצר ,הודיע שאינו קיבל את המשחק במארז ולמחרת בבוקר לאחר שיחה אם נציג המכירות נשלח המשחק לכתובת של הלקוח ללא שום התחייבות לדיסק נוסף ! בנוסף יש אישור מחברת הדואר ! חברת MONILINE נותנת את השירות ברמה גבוה ביותר לכל הלקוחות !