דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות לסטריאו וקולנוע ביתי (כפר סבא)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
יוסף
05/09/2021
תיאור חווית הקנייה:
גד פשוט מדהים מקסים ומקצוען. תפר לנו חבילה המתאימה למידותיינו . הבין את הצורך. היה שירותי ברמות נדירות. קנינו מערכת קולנוע ביתית של klipsch. חווית שירות נדירה .
klipsch
David
25/05/2021
תיאור חווית הקנייה:
גד איש מקצוע מהזן המשובח ביותר, בנה לי מערכת שמע לכל הבית והמחמאות לא מפסיקות להגיע!
ממליץ בחום
MOREL XBC600T
michelleadar3
26/04/2021
תיאור חווית הקנייה:
אני ממליצה על החנות בחום. אנשי צוות מקסימים. גם אדי וגם גד, שהעניקו שירות מצויין.
רמקול
עט
27/01/2021
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני להמליץ על החנות קרייזי אדי בכפר סבא.
אנשי מקצוע מעולים אדיבים ונותנים שרות עד הסוף ובלי סוף.
רכשתי אצלם בשנים האחרונות 3 מערכות שמע לי ולכל ילד (ימאהה, אונקיו ושרווד, רמקולים קליפש) ולאחרונה טלויזיה 4k
מי שאוהב מוסיקה, מכור לסאונד ורוצה יחס אישי ומקצועי רק בקרייזי אדי
תודה לך גד המיוחד והמסור!
LG Oled CX55
Hava
01/12/2020
שירות פצצה, אמין ואדיב.
מחירים מעולים ושווה להיות לקוח קבוע. פעם שלישית שחוזר לשם ועושה קניה מוצלחת ואיכותית במחיר מנצח.
monitor audio silver 100
עופר
12/11/2020
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לחנות במיוחד (אנו לא תושבי המקום) לחפש טלויזיה חדשה לסלון.
קיבל אותנו גד הנהדר ובאופן מקצועי ובדרכו הנעימה הכווין אותנו למוצר על פי הצרכים שלנו.
גם לאחר הרכישה, גד המשיך ללוות אותנו ולוודא שההתקנה בוצעה לשביעות רצוננו.
מדובר בחוויית קניה שונה, בטח בהשוואה לחנויות ברשתות. כאן ההרגשה היתה ממש משפחתית.
בשורה התחתונה: ממליץ בחום!
Sony 75XH9096
איתן
11/09/2020
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי במטרה רק לקבל הצעת מחיר על רסיבר וסאב וופר, קיבל אותי גד שבסבלנות רבה התאים לי את המכשיר הנכון לצרכים שלי, הציג בפני את כל האופציות והמחירים, לא ניסה ל"דחוף" , בסופו של דבר יצאתי משם עם רסיבר וסאב וופר בהרגשה שאכן קיבלתי את מה שאני צריך ובמחיר הוגן . גד גם נתן את הטלפון הפרטי שלו במידה ואצטרך הדרכה בהתקנה, זו היתה חווית קניה מסוג אחר, ממליץ בחום
רסיבר מרנץ 5014 וסאב וופר jbl 260
Mike
23/07/2020
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות זוג רמקולים וסנטר. גד ליווה אותי במהלך הרכישה באדיבות ומקצועיות, מההדגמה בחנות ועד הספקת המוצרים המהירה. ממליץ בחום על החנות ואשמח לרכוש שם גם בעתיד.
B&W 603, B&W HTM6
zarszh
13/04/2020
תיאור חווית הקנייה:
אין על גדי שיגעתי אותו בטלפון עשרות פעמים ותמיד ענה בחיוך אני כל קניה הבאה שלי רק אצלכם אמינות מס' 1 בארץ
מקרן קול 650
יותם
01/04/2020
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי ל"קרייזי-אדי" אחרי קריאת המלצות באינטרנט ובלי טיפת מושג במערכות קולנוע ביתיות. עם הרבה סובלנות, הדגמות, השוואות מוצרים, גד עבר איתי פריט פריט עד שהגענו לערכה שהיית נכונה לי מבחינת האיכות והתקציב. גד ניצח על בעלי המקצוע השונים, מתיאום התקנת הטלויזיה, מערכת הסאונד, מוודא שהכל חלק, לשביעות רצוני, גם בימי הקורונה הלא פשוטים לוגיסטית. כל זה, בלי לדחוף פריטים מיותרים, שירות עם חיוך ואהבה למה שהוא עושה. קראתי פה רבות על התמיכה שממשיכים לתת לאחר המכירה, אמנם אני רק מספר ימים מהתקנה, אבל אני סומך שגם בהיבט הזה יהיה מצויין. הגעתם למקום הנכון. ממליץ בחום
Sony 65XG9595, Onkyo TX-NR9696, Cabasse EOLE 4
aya7taya7
30/11/2019
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מערכת סטריאו איכותית. שמעתי שיש חנות בכפר סבא שכולם מדברים עליה עם מוכר בשם גד שדואג ללקוחות בצורה מופלאה, אז החלטתי לבקר שם.
קיבלתי שירות מקצועי ואדיב ברמות הכי גבוהות ועכשיו אני נהנית מהמערכת האיכותית שרכשתי שם.
גד, כמו שמספרים עליו כולם, דאג שהכל יתנהל בצורה מושלמת. הכל בגובה העיניים. הרגשה של בית. עזרה וייכוץ בכל מה שצריך. תענוג
רמקולים b&w 603, רסיבר רשת Denon dra-800h
רוני
29/11/2019
תיאור חווית הקנייה:
חנות מקצועית, שירות אדיב וענייני. אדי אדם נחמד ומעניין.
גד העובד שם הוא אדם מקצועי שגם מסייע בבחירה, וגם מספק תמיכה טכנית לאחר הקנייה. הוא לא מהסס לתת את הטלפון הנייד שלו, ומזמין להתקשר.

רכישת מערכות מדיה כורכה בקבלת החלטות משמעותיות, והכרעות בין איכות ותקציב. CrazyEdi הוא בהחלט מקום בו מומלץ לבצע החלטות ורכישות מסוג זה.
רסיבר
אלי
22/08/2019
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום רב על החנות ובמיוחד על גד.
חיפשתי רסיבר של פיוניר והגעתי לחנות דרך אתר זאפ. לאחר בירור קצר ומקצועי של גד המליץ לי על דגם אחר של פיוניר שמתאים יותר למערכת הביתית שלי.
גד לא עזב אותי עד שלא נתן לי הסבר מפורט על ההתקנה .גם לאחר הקניה גד עזר לי בכל שאלה מקצועית והוסיף טיפים משלו.
כמובן גם קיבלתי מחיר הוגן. מזמן לא נתקלתי ברמת שרות כזו.
רסיבר פיוניר VSX 933
shiloni53
20/08/2019
תיאור חווית הקנייה:
חזרתי אליהם,מראשל"צ,והפעם לרמקולים.שרות מעולה ומחיר מצויין.אין על גדי עם הסבלנות ויכולת ההסברה.
ממליץ בחום על החנות,שווה נסיעה.
רמקולים של. B&W
רועי
31/07/2019
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרייזי אדי שתי טלוויזיות חכמות 65 אינצ' לביתי.
מצאתי לנכון לשתף אתכם בחוויית קנייה - כזו שלא חווים כל יום.
חווית קניה בה כלקוח אתה מרגיש (וגם יודע על סמך בדיקות מקבילות) שהמוכר אדם ישר, הגון ומקצועי -
מוכר שמשרה עליך לכל אורך הדרך אווירה נעימה עם חיוך וסבלנות אין סופית.
אדם שלא מעוניין "לדחוף לך מוצרים", כי אם באמת חשוב לו שתבחר את מה שנכון ומתאים לך, לצרכים שלך ולחלל הבית.
גד ליווה אותי לכל אורך הדרך - ועדיין מלווה בייעוץ, במקצועיות ובאדיבות רבה - ממליץ בחום!

טלוויזיה סמסונג 65 אינצ' 60qr
Shay
30/07/2019
תיאור חווית הקנייה:
בבואי לרכוש מסך lg ניתנה המלצתו של גד לבדוק גם מסך סוני. לאחר בדיקה מעמיקה נבחר מסך של סוני בזכות ההסבר המקצועי של גד והבנה שvalue for money אקבל במסך הנבחר xg9505 65 אינץ. גד המשיך ללוות אותי לאחר הרכישה והיה בקשר את בוא המסך והתקנתו, נתן המלצות מול טכנאים מה שבחנות רגילה לא הייתי מקבל.יחס שכזה לא מתקבל בבחוניות כמו אלמ או טרקלין.שאפו על השירות
סוני 65 אינץ דגם xg9505
גאל
01/07/2019
תיאור חווית הקנייה:
באתי לרכוש מקרן קול... בקיצור מחיר טוב, מקצוענות בתחום הסאונד, אך השירות הכי מזלזל ופוגע שאפשר לקבל!!! קיבלתי יחס שראוי לאדם הבא לגנוב ולא לקנות.
לא חוזר לשם אפילו בחינם!
תגובת החנות:
הלקוח מציין בעצמו שהוא רכש מוצר איכותי תוך מתן הסבר מקצועי על המוצר.
המחיר שקיבל היה תחרותי וסופר הוגן.
שירות ויחס ללקוח הוא אצלנו הוא מעל הכל !!!
לכן לא הבנו מה הפשר והזלזול ביחס שהוא קיבל.
לכן התקשרנו ללקוח ושאלנו מדוע.
לטענת הלקוח,הסיבה היחידה שבגללה הוא טען שזלזלנו בו הייתה שבמעמד התשלום הוא שילם ב-2 כרטיסי אשראי
והמוכרן ביקש תעודה מזהה כנהוג בחוק ולטענתו הוא הראה גם רישיון נהיגה ובכל זאת המוכרן ביקש מבעל החנות לבדוק את התעודה גם.
הלקוח נפגע וראה את הבקשה של הצגת תעודת זהות כדבר מזלזל ופוגע.
למותר לציין שבימינו מסתובבים כרטיסי אשראי מזויפים ועל כן אנחנו נוקטים משנה זהירות.
ובכל זאת,אם הלקוח רואה בזה פגיעה אנחנו מתנצלים,זו לא היתה הכוונה.
yas 207
ASSAF
25/06/2019
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בעזרתו של גד המוכר בחנות טלויזיה LG OLED , רסיבר DENON 4500 ו סט רמקולים KLIPSCH, אין מילים לתאר את התמיכה של גד בכל מהלך הקניה ובעיקר גם אחרי הקניה, היו מעט תקלות טכניות וגד לא עוזב אותך עד שתהיה מרוצה, גד סופר מקצועי סימפטי ואחראי, בשבילי זו היתה חווית הקניה הטובה ביותר בארץ, המחירים אטרקטיבים והשרות יוצא דופן בכל קנה מידה. מומלץ ביותר!!!
מסך OLED C8
בועז
04/05/2019
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בעסקה טלפונית מגבר אוקיו מגדהבטיח שיגיע המגבר תמיד יהיה זמין ליווה אותי בכל שלב וכל שאלה מקצוען אמיתי ותמיד עוזר
onkyo tx-nr686
ert
01/12/2018
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מגד רסיבר של דנון. שילמתי על הרסיבר בטלפון והובטח לי שיגיע עד הסופש. במהלך הזמן גד תמיד ענה לטלפונים ותמיד דאג לחזור אלי לכול שאלה. הרסיבר הגיע ונסעתי לחנות לקחת אותו כאשר הגעתי גד הקדיש מזמנו והסביר בחנות על הרסיבר ועל הכיוון שלו. באותו ערב לאחר שהגעתי הבית גד יצר איתי קשר כדי לוודא שהכול תקין ואם יש לי שאלות נוספות. אני ממליץ בחום ומכל הלב לכל מי שמחפש סטריאו ומוצרי קולנוע ביתי לפנות רק לחנות הזאת השירות מאוד מקצועי, אמינות סופר טובה תמיד חזר לטלפון כאשר אמר שיבדוק ויחזור. תודה רבה גד ואמן תהיה לך פרנסה בשפע.
רסיבר DENON
עומר
18/11/2018
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי רמקולים ורסיבר, בחנות עזר לי בחור בשם גד שהיה מקצועי, הגון ונחמד. ממליץ בחום.
Klipsch RP - 260F
Roman
07/04/2018
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, המוכר בחנות בשם גד היה מאוד מקצועי ואדיב, נכון לעזור ולהסביר.
בהחלט חוזר לשם לקניה הבאה (רמקולים)
Onkyo 575e רסיבר
שגב
07/03/2018
חיפשתי אוזניות איכותיות, הגעתי לחנות של "קרייזי אדי" בכפר סבא,
טיפל בי גד, הראה מקצועיות והבנה, המליץ לי על דגם שהתאים לי לפי הנתונים שהגדרתי לו.
סגרתי על B&O H9 אוזניות מדהימות.
למחרת הקניה התברר לי שבחו"ל יצא דגם חדש H9i שאמור להגיע לארץ,
פניתי לגד מ"קרייזי אדי" ושאלתי אם ניתן יהיה להחליף לדגם החדש למרות שכבר פתחתי את האריזה.
לאחר כמה ימים קיבלתי תשובה חיובית מדהימה שהפתיעה אותי וקיבלתי את הדגם החדש.
אוזניות B&O H9
אביב
06/03/2018
תיאור חווית הקנייה:
התעניינתי ברכישת רסיבר denon540 לבית ,כבר בשיחה עם גד נשמע מאוד אמין ומקצועי .
הגעתי לחנות ופגשתי ב - גד שהיה מאוד סבלני ,מקצועי ושירותי .
כמובן שעשיתי סקר שוק לפני שמצאתי את הרסיבר ויצא לי יותר זול מאשר באמזון .
וכבר למחרת התקשר אלי גד לשאול האם התסדרתי עם ההתקנה ואם צריך עוד משהו .
שירות vip .
אין ספק שאני אחזור לקנייה נוספת בחנות זאת
לקוח מרוצה
ניר
denon 540
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply