אורח,
שלום

פומפה (Pompa)

חנות חשמל לבית ולרכב (רמת גן)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
036700444
פקס:
036701220
כתובת:
ארלוזורוב 52 רמת-גן
דוא"ל:
בעלים:
פומפה מול זול בע'מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
158
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בפומפה ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
5
0
6
3 חודשים אחרונים
6
1
16
6 חודשים אחרונים
36
1
26
שנה אחרונה
117
1
40
כל הזמן
599
9
205
נמצאו 813 חוות דעת גולשים על פומפה
תמונת משתמש
שם:
Mike
תאריך:
19/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע שבור. בכלל לא היה ארוז טוב. שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת - הם דורשים להגיע לחנות ברמת גן להחלפה של המוצר. או לשלם משלוח חזרה . אני ממליץ להימנע מכל רכישה בחנות זאת.
תגובת החנות:
הלקוח משקר, קודם כל נתנו לו את האופציה להגיע לשירות של סמיקום להחלפת המוצר במוצר חדש ותקין, למקום שצמוד לביתו.
לאחר שהלקוח סירב להגיע גם אליהם וגם אלינו לחנות וגם לא היה מעוניין לשלוח את המוצר חזרה אלינו בכדאי שנטפל בו בהתאם. הלקוח גם לא שילם משלוח בחברת שליחויות ודורש שליח עד הבית בחברת שליחויות !

מוצר:
שואב אבק ידני Hav8020
תמונת משתמש
שם:
ברוך
תאריך:
16/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית רכישה נהדרת. הכל נורא פשוט, יעיל ומהיר.
הייתה רק בעיה קטנה עם חברת השליחויות שכנראה חסרה להם ההבנה שחלק מהאנשים עובדים לילות ולא יענו לשיחות טלפון מוקדם בבוקר, אבל זה כנראה כבר לא קשור לחנות עצמה.
מוצר:
מתקן תליה לטלוויזיה SP2 Audio Line NBSP2-UL400
תמונת משתמש
שם:
eden
תאריך:
15/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי הזמנה בתאריך ה-10.01.17 של מכונת תספורת של חברת MOSER מדגם 1871-0068, יש לשים לב ל-0068, זהו הדגם החדש ביותר שמגיע עם סכין שיוצרה בשיטה של יהלום!

קיבלתי את המכונה תקולה, לא פעלה מרגע שקיבלתי אותה וגם לאחר 24 שעות של טעינה, יצרתי קשר עם שרות הלקוחות ושלחו לי מכונת תספורת חדשה עם ראש שבור!!!, לפני שהשליח יצא לדרכו עשיתי הצלבה של הסכיניםבעצמי,
לאחר כמה דקות קראתי את כל העלונים שנמצאו בקופסה ומצאתי מין תמונה שמראה מה דגם חדש ומה לא, מתברר שהמכונה שקיבלתי בפעם הראשונה הייתה מדגם ישן עם סכין חדשה!

אני רוצה שתדעו, בשיחת טלפון שלי עם נציג בשם אלכס הוסבר לו שבעבר קניתי מכונת תספורת ושלחו לי דגם ישן ושלא יעשו את אותה טעות.

והטעות שלי הייתה להזמין מהם שוב!!

ממליץ בחום לא להתקרב לחנות!!!
מוצר:
מכונת תספורת 1871-0068 Pro Diamond
תמונת משתמש
שם:
שרית
תאריך:
12/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החברה עושה צחוק מלקוחותיה לא רציניים ולא מקצועיים. המחיר של הבלנדר עד לפני יומיים היה 264 שח התקשרתי לוודא שיש במלאי אמרו לי שיש יצאתי מרחובות לרמת גן והם אמרו שהמחיר עלה ואין במלאי פשוט זלזול. משנים מחיר פתאום. יש לי צילום מסךשל המחיר והקלטה של השיחה ועדיין הם בחרו ךהגיד שזה מה יש. חברה הכי גרועה שראיתי מימיי. פעם ראשונה ואחרונה שניסיתי לרכוש שם רמאים לא להתקרב.
מוצר:
בלנדר מוט Mq535
תמונת משתמש
שם:
Rachel
תאריך:
11/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מרוצה מאוד מהשירות , יעיל קשוב וסובלני.המוצר הגיע בזמן אלינו. מוצר טוב בהתאם למה שהזמנו.
מוצר:
כיריים MCHD301
תמונת משתמש
שם:
amit
תאריך:
11/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות יעיל, המוכרים אדיבים ומקסימים ומייעצים לך לפי הצורך ולא על מנת למכור את המוצר היקר ביותר.

בייחוד תודה לשלי שדאגה למשלוח מהיר ויעיל!
מוצר:
מדיח כלים WMD12
תמונת משתמש
שם:
robertson
תאריך:
08/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ברשת מפזר חום. הגיע לביתי תוך יומיים. זה לא היה מה שרציתי צלצלתי לחנות וביקשתי להחזיר. הגעתי עם המוצר לחנות הם היו ענייניים והציעו לי החזר כספי או מוצר חלופי . לקחתי אזניות ומתקן לטלפון. בסך הכל מאוד מרוצה מהשרות.
מוצר:
npzr juo nth22-15a2 9100
תמונת משתמש
שם:
Gidi
תאריך:
08/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שקרנים לא להתקרב ולא לרכוש מהם!
קניתי מייבש כביסה הובלה התקנה לביוב, דרך האתר ואיש מכירות טלפוני (אלכס) בסופו של דבר לא קיבלתי את ההתקנה למרות ששילמתי עליה (200 ש"ח!!!) כשהתקשרתי (כמה פעמים) לברר למה לא קיבלתי את ששילמתי עליו לא חזרו אלי וכשסופסוף ענו לי זאת הייתה התשובה: "אתה פשוט לא הבנת על מה שילמת".
בקיצור...שקרנים לא להתקרב ולא לרכוש מהם, תמיד יש 'דילים' דומים במקומות אחרים

תגובת החנות:
הלקוח רכש מייבש כולל הובלה והתקנה יבואן רשמי.הוסבר לו שרק אצל היבואן הרשמי ישנה האופציה לרכוש ערכת ניקוז בשווי 150שח.
הזמנתו המקורית הייתה יבואן מקביל.ההפרש בין יבואן רשמי למקביל היא 200 שח בסך הכל.
הלקוח לא שילם ולא ניתן לשלם לנו עבור הערכה רק דרך השירות.
השיחה מוקלטת אצלינו. וכעת נבחן מי השקרן.
מוצר:
מייבש כביסה AEG T76280AC
תמונת משתמש
שם:
Moti Soffer
תאריך:
29/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שוחחתי טלפונית והידיעו לי כי המוצר במלאי וכך באתר פומפה,הגעתי לחנות ואין כלום.חיפשו למעלה למטה ואין כלום.
זילזול אמיתי בצרכנים,מודיעים שיש במלאי, מגיעים באותניום ואין.
חוצפה שאין כדוגמתה. רגלי לא תדרוך בחנת זו המזלזלת בנו הצרכנים.
חנות מבורדקת דורכים על קרטונים, כולם עסוקים, לא בשיבילי.
מוצר:
0 0
תמונת משתמש
שם:
Khaleal
תאריך:
28/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת תספורת מסוג MOSER 1400 שהיא בעצם סט מכונת תספורת 4 מסרקים וכו'. החבילה הגיעה כמעט אחרי שבועיים. כשפתחתי את הקופסה מסרק מס' 2 לא היה שם. התקשרתי לשירות לקוחות, ענו בצורה מיידית, וכשהסברתי את הבעייה אמרו שהם כבר לא מוכרים את מכונת התספורת הזאת ולא יכולים לעזור לי. שאלתי לגבי אופצית החזרת המוצר ואמרו לי שעלי להגיע עד לחנות שלהם או לשלוח את החבילה על חשבוני בדואר.
התקשרתי ליבואן רשמי של מכונת התספורת EUM והם שלחו לי את המסרק החסר. המסרק החסר הגיע אחרי שבועיים.
בסה"כ לקח לי 4 שבועות כדי לקבל את המוצר במלואו והייתי חייב להתקשר לגורם שלישי כדי לקבל עזרה.
לסיכום, חווית קנייה לא נעימה. לא ממליץ.
מוצר:
מכונת תספורת 1400
תמונת משתמש
שם:
נאור
תאריך:
25/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עמוד ההזמנה באינטרנט (chrome) לא עולה יפה.
ההזמנה בוצעה עם דואר ישראל ללא עלות - החברה התקשרה לומר שמוצר מעל 2 ק"ג מחייב משלוח עם שליח, הפעם השליח בחינם אבל פעם הבאה לא.... חבל שעמוד המכירה מכניס באופן מיותר אופציית משלוח שלא קיימת..
לא חויבתי על השליח, המוצר הגיע אלי תוך 3 ימי עסקים, מרשים.
מוצר:
מוט בלנדר HB580B
תמונת משתמש
שם:
Alan
תאריך:
22/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה בוצעה באופן יחסית מהיר וללא תקלות, המוצר הגיע בזמן וללא עיקובים.
ומפה רק בעיות... דבר ראשון המוצר בכלל לא כמתואר בתמונה או באתר. המוצר נראה בעל ידית אחת ארוכה באתר והוא בכלל בעל שתי ידיות קצרות בצדדים ונעילה עליונה ולא צדדית. התקשרתי כדי לבקש החזר כספי ולהחזיר את המוצר, נראה שזה הולך בסדר גמור, שלחנו את המוצר ונאמר לנו שתוך 14 ימי עסקים נקבל את כספנו חזרה וחשבונית למייל תוך 2 ימי עסקים. עבר שבוע וחצי ולא קיבלתי שום חשבונית על הזיכוי. יומיים אחרי הם התקשרו מהנהלת חשבונות לברר למה החזרנו את המוצר, והסברתי שהמוצר לא תואם את התיאור או את התמונה, הגברת שדיברה איתי החלה להתווכח שזה כן המוצר ושזה בעיה שלנו ולא ידעה מה להגיד בקשר לתמונה הלא נכונה או לתיאור השגוי. אני עדיין מחכה לחשבונית ולכסף ואני יותר לא אקנה מהם בגלל היחס המחפיר כלפי תלונות צודקות של לקוחות והטעית לקוחות.

לא ממליץ לקנות מהם,ואם כבר קונים אז לבדוק טוב טוב שהתמונה ותיאור תואם את מוצר משום שאחר כך יריד התירוצים והתקפות הנגד יתחיל ברגע שתעלו את הטענות ההגיוניות שלכם מול האטימות שלהם.
מוצר:
סיר לחץ פלנרו (?)
תמונת משתמש
שם:
loginko
תאריך:
21/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי תנור חימום בצבע שחור. קיבלתי מוצר בצבע לבן אחרי 10 ימי עבודה (במקום 7) ו 10 פניות לשרות לקוחות.
מוצר:
תנור ומפזר חום 924 NDK1511B1
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
12/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מעבד מזון של אמקור. קיבלתי את הקופסה של המעבד מלאה בעובש שחור ובעיפוש וכדי שלא אבחין בזה בעת קבלת המשלוח, שלחו לי את הקופסה של המעבד בתוך קרטון ענק.
התקשרתי לחברה וקיבלתי שירות מתחת לכל ביקורת. כל עובד בתורו שאל מה הבעיה וכששמע שקיבלתי מכונה מלאה בעובש העביר אותי לעובד אחר.

לבסוף כשענתה לי האחראית, ביקשתי שיחליפו לי את המוצר. היא השיבה לי שעלי להגיע אליהם לחנות ורק שם אוכל להחליף את המוצר והם לא מוכנים לשלוח שליח להחליף את המוצר.

חנות ששולחת מוצרי חשמל עם עובש, לא להתקרב!
מוצר:
מעבד מזון FP380
תמונת משתמש
שם:
Snir
תאריך:
08/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אל תקנו! רמאים!

זה הסיפור הקצר:

1. הזמנתי דרך זאפ. המוצר במחיר המפורסם לא היה להם במלאי אז ביקשו לשדרג ליבואן רשמי בתוספת של 300 ש״ח. אמרתי שאיני מעוניין, התקשרו אחרי מספר שעות ואמרו שמוסיפים התקנה חינם ונעשה את זה ב150 תוספת. הסכמתי. טריק ידוע כמו שנאמר. לא הגיעה שום התקנה ושום כלום. גזל מספר 1.
2. הרמאים לא הסתפקו בזה וחייבו אותי על 156 ש״ח נוסף בכרטיס האשראי ללא אישור!!!! ובניגוד לסיכום מוקלט בטלפון. על זה כבר אני לא אעבור בשתיקה.

התקשרתי להתלונן וענה לי המנהל. חשבתי לעצמי - או!!! - הנה אני אקבל פיתרון! אבל הדבר היחיד שיצא לו מהפה זה: ״תפתח תלונה, מה יצא לך מזה?״ כאילו זו זכותו לחייב אנשים וחושב שאף אחד לא יתנגד.

השיחות איתם מוקלטות ומבחינתי להגיע לתביעה ייצוגית, פרסום שלישי באינטרנט וכל מה שצריך.

אל תקנו! רמאים!
מוצר:
טלויזיה 50 אינץ׳ 4k
תמונת משתמש
שם:
Lilach
תאריך:
06/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע מהר עם שליח, אך מה זה עוזר, אם הכרית החשמלית לא תקינה?
בשיחה עם שירות לקוחות השיבו לי בסבלנות, אך באטימות למצב, שכן הם לא מוכנים לשלוח שוב שליח עם מוצר תקין, בטענה ששליח עולה כסף.
הסברתי שלשלוח מוצר בזמן, אך שאינו עובד, זה כמו לשלוח אוויר, אך הנציג טען שהם פועלים "על פי חוק".
נשארתי עם הצורך ליסוע לר"ג כדי להחליף את המוצר- האם לשם כך הזמנתי עם שליח באינטרנט?

(יום לאחר כתיבת חוות-הדעת פנו אלי מהחברה שמשאירים לי פריט תקין בחנות שלהם בעיר-מגוריי. הנציגה טענה שהתשובה שקיבלתי "מוזרה". לבסוף הנושא טופל לשביעות רצוני, אך רק אחרי הביקורת ב"זאפ")
מוצר:
כרית חשמלית NRI3001
תמונת משתמש
שם:
pavel
תאריך:
03/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי משקל אלקטרוני וביגוד טרמי. שני משלוחים נפרדים
משלוח מהיר מאוד
ממליץ על החנות
מחירים נוחים
מוצר:
משקל אלקטרוני *****
תמונת משתמש
שם:
יואל
תאריך:
01/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כתוב משלוח חינם גבו 27 שקל הזמנתי ירוק הגיע לבן אחרי שבוע שהגזיבו מותקן לפי הספר הוא מתפרק מוטות הברזל התעקמו ואינם ברי שימוש השלד לא מסוגל להחזיק את משקל הבד אני מתקשר לחנות אין אחריות זו אחריות של היבואן זו חוצפה אני מקווה שאנשים יפסיקו לקנות בחנות זו.
תגובת החנות:
היתה ללקוח אופציה למשלוח חינם תוך 7 ימי עסקים, הלקוח בחר שירות מהיר עד לבית הלקוח בתשלום סימלי של 27 שקלים למשלוח לאילת.
לגבי החלפת צבע ניתנה ללקוח אפשרות שנעשה לו החלפה והוא עודכן !
לגבי המוצר שהתפרק לאחר הגשמים והרוחות שהיו השבוע, נתנו לו אופציה לפנות ליבואן שנותן את האחריות המלאה על מוצריו.
זהו מוצר שלא אמור להיות פתוח כל הזמן!
מוצר:
גזיבו, ציליות ושמשיות 8039 גזיבו פוליאסטרf
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
30/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע יחסית מהר מכפי שציפיתי,אך כשקיבלתי את הקרטון מהשליח כבר משהו לא נראה לי בגלל שהקרטון נראה היה לא חדש ושכבר נפתח.(גם לפי סימני הנייר דבק שהיו מסביב לקרטון. כשפתחתי את האריזה החששות שלי התאמתו. כל החלקים היו מונחים בתוך הקרטון בתפזורת,ויש עליהם סימני שימוש רבים. גם שריטות גם לכלוך שמעיד שהמוצר היה בשימוש קודם. ישר התקשרתי למחלקת שירות הלקוחות שטענו שהם יבדקו ,וכשהם חזרו אלי בערב הנציגה טענה שהיא מצטערת ושזה המוצר האחרון שיש להם ,והם גם לא מתכננים להזמין עוד,כך שאם אני רוצה את המוצר אני יכול לקחת אותו,ואם לא אז היא מצטערת ושהם ישלחו שליח לקחת אותו בחזרה. כשאמרתי לה אם הם שלחו לי מוצר משומש בגלל שאין להם מוצר חדש במחסן ,אז לא היה לה מה לומר חוץ מזה שיבוא שליח וייקח אותו חזרה..
לדעתי זו חוצפה!! מה הם מנסים לעבוד בשיטת המצליח? אולי ייפלו על לקוח שלא ישים לב ואז ידחפו לו מוצר משומש. עכשיו אני צריך לדאוג גם שמישהו יהיה בבית כדי להחזיר להם את המוצר..
מוצר:
מפוח ושואב עלים WG500E
תמונת משתמש
שם:
ביריה
תאריך:
15/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בשמחה שולחן עם כיסאות, שהיו אמורים להגיע בשתי אריזות והגיע רק אריזה אחת. פה התחילה מסכת הייסורים, ההתקשרות עם "פומפה" הייתה מתחת לכל ביקורת. התקשרנו לדווח על הבעיה אך לא חזרו אלינו, באותו הזמן גילינו שהשולחן פגום, שוב ייצרנו קשר עם "פומפה" ושוב אמרו שזה יטופל אך שוב לא חזרו ולאחר שצלצלנו שוב יום למחרת הפנו אותנו משום מה לספק שלהם (במקום שהם יטפלו בזה). פה מסכת הייסורים רק החמירה, הספק לא ענה לטלפון וכשכבר ענה לא היה לו זמן לדבר ואמר שהוא בפגישה ויחזור אלינו מאוחר יותר, אך לא חזר. אנחנו אלה שנאלצנו לרדוף אחריו עד שהואיל בטובו לפנות מזמנו. בסופו של דבר פתחנו תיק ב - PAYPAL ושם קיבלנו את כספנו בחזרה. חשבתם שפה נגמר הסיפור, אז טעיתם. מאז אני רודף אחריהם שייקחו את השולחן ולמרות שהשליח נמצא באזור יום יום ובנוסף להבטחות שעניין יטופל, עדיין השולחן תקוע בבייתי. מעולם לא חוויתי שירות ברמה גרועה כזאת בשום מקום. אני ב- "פומפה" לא חוזר לקנות יותר !!!
מוצר:
פינת אוכל 1161
תמונת משתמש
שם:
יעקב
תאריך:
15/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע משומש ולא חדש!!!
התקשרתי לחנות אך דרשו שהגיע אליהם עם הסיר למרות שאני גר רחוק ושכבר שילמתי על המשלוח.
בקניה שעברה שלי היה חסר חלק וגם אז רצו שאביא להם את המוצר אליהם. רק לאחר מריבה והתעקשות מצידי שלחו לי את החלק החסר.
כמובן שהם לא לוקחים אחריות על כלום כי המוצר מגיע מהיבואן דרך חברת משלוח. זה שהם לוקחים את הכסף לא נראה להם קשור.
לסיכום:
יש להם בעיה קשה עם טיב המוצרים שלהם.
אין להם כלל שרות לקוחות והם לא לוקחים אחריות על כלום.
זו הפעם השנייה והאחרונה שאני קונה מהם.
מוצר:
סיר בישול וטיגון 1624
תמונת משתמש
שם:
Itay
תאריך:
10/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ושילמתי אקסטרה בשביל לקבל את המוצר תוך 1-3 ימים ביום שני.
3 ימים מאוחר יותר בשיחה עם חברת השליחויות: "המוצר יגיע רק בשבוע הבא".
שיחה עם החנות: אנחנו לא מתחייבים לזמן המשלוח מזמן ההזמנה אלא מהזמן שבו ההזמנה יצאה מהחנות (אז בשביל מה אני משלם עוד כסף?) ולא מוכנים לזכות.

בקיצור... סתם שילמתי כסף על משלוח מהיר.
מוצר:
שמיכת פוך 4967
תמונת משתמש
שם:
Dmitry
תאריך:
28/10/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בסך הכל מרוצה מהרכישה כי קיבלתי את המוצרים שרציתי במחיר מצויין, אבל:
- למרות שהמוצרים הגיעו תוך זמן סביר ביותר, זה היה פי 2 מהזמן שהבטיחו לי ברכישה. כל פעם שהייתי מתקשר להתעדכן היו מבטיחים לי שההזמנה "צריכה להגיע היום".
- עבר יותר מחודש ועדיין אין לי חשבונית על הקניה שלי למרות שהבטיחו לי כבר כמה פעמים לשלוח גם בדואר וגם במייל.
מוצר:
טלוויזיה, רמקולים TL1600
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
20/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשיתי מוצר בקנייה ישרה בחנות . ברכישה חייבו אותי פעמיים בכרטיס האשראי .
למרות בקשותי החוזרות בטלפון להחזר ץ כל מה שנאמר לי יהיה בסדר לא לדאוג .
נכון להיום עברו יותר מ 20 יום ובחנות עדיין מסרבים להחזיר את התשלום .
ממש גזלנים
מוצר:
טלוויזיה LT24N350
תמונת משתמש
שם:
אשר רז
תאריך:
20/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דבר ראשון מחיר מנצח ונציג מכירות טלפוני בשם גל שנה לי בסבלנות ודאג לכך שאקבל את הדגם המתאים לי. שנית הופתעתי שהמשלוח הגיע כבר למחרת. בקיצור מבחר גדול - שירות מעולה ואכפתי במחיר הכי מנצח בלי שאצטרך לקום מהכיסא ממליץ מאוד
מוצר:
מתקן תלייה 400T
מוצרים נוספים הנמכרים בפומפה
חוות דעת של מוצרים פופולריים בפומפה
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר