דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
בית מרקחת, מוצרי טבע ומוצרים לגיל השלישי (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
טלפארמה בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באיפארמה ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
77
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
45
1
31
נמצאו 77 חוות דעת גולשים על איפארמה
תמונת משתמש
שם:
DK
תאריך:
05/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

לאחר שכמה ימים לפני כן אספתי חבילה מהחנות והתייבשתי בתור חצי שעה, החלטתי להזמין הביתה. אני גר 5 דקות מהחנות.
1. ההזמנה בוצעה על ידי בתאריך 31.1.20 באתר החברה. החברה התחייבה להגיע אליי עם החבילה בתוך 2 ימי עסקים ובחינם מעל 249 ש"ח (ערך העסקה 255 ש"ח). 2. בתאריך 3.2.20 (מעבר ל-2 ימי עסקים), החברה שלחה לי מסרון בשעה 06:30 לערך שההזמנה תגיע בין השעות 10-7 בבוקר (הם קובעים את התאריך והשעה מבלי לשאול אותך). 3. רק בשעה 10:00 בבוקר הודיעו לי משירות הלקוחות שהייתה בעיה עם הכתובת (לא היה מצוין מספר הבית לטענתם. אציין שאני הזמנתי בעבר מהחברה ולא הייתה שום בעיה בכתובת) ולכן השליח כלל לא לקח איתו את החבילה והיא תגיע רק למחרת. 4. כיצד ייתכן שהחברה שלחה לי מסרון בשעה 06:30 לערך, להודיע שההזמנה תגיע בין השעות 10-7 בבוקר, אם ידעו שיש בעיה לטענתם בכתובת שבידם? 5. מדוע אם ידעו מבעוד מועד בחברה, שיש בעיה לטענתם בכתובת שבידם. לפי דברי שירות הלקוחות, השליח כלל לא לקח איתו את החבילה (ולכן ברור שלא התכוונו כלל לספק לי את ההזמנה באותו היום) - אם כך מדוע לא הודיעו לי על כך מייד וגרמו לי לחכות לחינם 3 שעות ופגעו לי ביום עבודה וגרמו לי גם מפח נפש. 6. חברה רצינית הייתה מבררת איתי בקלות את כתובתי באמצעות הטלפון הנייד שלי שברשותם שאליו שלחו את מיסרון השליחות המיועדת (היה רשום על החבילה הנ"ל ואני רשום באתר החברה ופעמיים לפחות בעבר התקשר אליי השליח שהגיע לפתח ביתי כדי שאצא לאסוף הזמנות). 7. פניתי אליהם בשני טלפונים/מיילים על כך שהם לא עמדו בתנאים שלהם: "משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 249 ₪ תוך 2 ימי עסקים" "מתחייבים לפעול בהגינות מול ציבור הצרכנים ונושאים את תו ארגון אמון הציבור" 8. תגובתה של נציגת שירות הלקוחות: היא הציעה 25 ש"ח פיצוי/זיכוי באתר החברה - זה נראה לכם רציני?
מוצר:
תחבושות בריחת שתן ועוד
תמונת משתמש
שם:
אודי
תאריך:
10/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר האינטרנט לא מספיק ידידותי.אין מענה ראוי בזמן סביר לפניות באינטרנט,למענה טלפוני.בטלפון "מתייבשים" כמו אצל החברות הגדולות -20-30 דקות .
בפעם קודמת השארתי בקשה שיחזרו אלי.חזרו אלי למחרת בטלפון(וזה יפה),אך הסברתי שאני כרגע לא יכול לענות במהלך נסיעה.האם חזרו אלי שנית?מה פתאום,הם
עשו "וי" על פנייתי והשאירו אותי עם הבעיה.באף חברת אינטרנט בתחום הזה לא נתקלתי בהתייחסות כזאת וזה חבל.
תגובת החנות:
היי אודי

אנו מתנצלים על חוויה לא נעימה
תודה שאתה משקף את התמונה במלואה ומציין גם שחזרו אליך יום למחרת.
כמובן שאנו תמיד מנסים לשפר את חווית הלקוחות שלנו ולכן נשמח לשוחח עמך טלפונית וללמוד מהמקרה, וגם לשפר את תחושותיך.

נשמח מאוד אם תשאיר לנו פרטי התקשרות
או שתפנה אלינו בעמוד הפייסבוק שלנו

תודה רבה
צוות ePharma

מוצר:
ויטמינים,שמן סיני,אקאמול
תמונת משתמש
שם:
דנה
תאריך:
27/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גרוע מאוד. לא עונים גם אחרי 3 שעות, וגם לא מקבלים סחורה. שליח הביא רק חשבונית מחברה אחרת.
מוצר:
פארמה
תמונת משתמש
שם:
יצחק
תאריך:
13/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק מהם כמו אש! עשיתי הזמנה במעל 250 שח על מנת לקבל משלוח מהיר וחינם עד 2 ימי עסקים, הם מתחייבים!
לא הגיע אחרי 2 ימי עסקים וגם לא אחרי 4 ימי עסקים.
יש מגוון ערוצי תקשורות פייסבוק/sms/ווצאפ/אימייל, פניתי אליהם בכל הערוצים ולא קיבלתי שום מענה או התייחסות, רק לאחר המתנה של שעה על הקו הטלפנו ענו לי ועשו לי טובה שנותנים לי שירות וכמובן לא נתנו מענה למה הזמנה לא יצאה, ניסתה לרמוז שאולי לא הייתי זמין - מסביר לה שאני זמין 24 שעות ואף אחד לא יצר קשר, הבטיחו שיחזרו אלי תוך שעה ועד היום לא חזרו אלי או פנו אלי בנוגע להזמנה.
אני מזמין המון בארץ ובחו"ל, מעולם לא נתקלתי בחנות כזו גרועה ובעלת שירות מזעזע ברמה של מדינת עולם שלישי.
מוצר:
16 רביעות של מארזי מגבונים של האגיס במגוון דגמים
תמונת משתמש
שם:
אני
תאריך:
16/10/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק מהמקום, רכשתי מספר מוצרים עם משלוח. המשלוח הגיע כעבור זמן רב ואחד מהמוצרים כלל לא הגיע. כשניסיתי ליצור קשר עם החנות נתקלתי בזמן המתנה ארוך למדי, ונכון לעכשיו עדיין לא קיבלתי מענה.
מוצר:
שונות
תמונת משתמש
שם:
אילן
תאריך:
01/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כדאי מאוד להזהר מהמקום הזה.
קניתי מכשיר אדים שהתקלקל.
נמסר אליהם ב 22 למאי השנה ועד היום, 1/7/19 אין תגובה מהם.
חברה שלא נותנת שירות למוצרים שלה, היא חברה מסוכנת שכדאי להזהר ממנה.

נאלצתי לקנות באלי אקספר מכשיר אדים שעלה לי פחות מחצי, שהוא מעולה ואין תקלות.

לא אקנה במקום הזה לעולם.
מוצר:
מכשיר אדים
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
18/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
רונן רו
תאריך:
07/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי B12 ב 16/2. קיבלתי אישור הזמנה אבל לא אישור על משלוח. היה כתוב משלוח תוך 3 ימי עסקים. נסיון להכנס לאזור האישי באתר שלהם עם שם משתמש וסיסמא שהם שלחו לי, לא עובד. לא ניתן לדעת עם שלחו או לא. ב 25/2 שוחחתי עם נציגה שלהם טלפונית. מסרה לי מספר מעקב של הדואר. בדיקה באתר הדואר הראה שנשלח ב 24/2. לצערי לא שמרתי את המספר מעקב. אמרתי נחכה כמה ימים ויגיע. שכחתי מזה לשבועיים. ב 7/3 יצרתי קשר עם שירות הלקוחות שוב. הפעם בצאט. שיחה ארוכה מאוד. נתנו לי שוב את מספר המעקב. מתסבר שהחבילה נמצאת באותו סטטוס בדיוק מ 24/2. הנציגה לאל שום התנצלות, אמרה שהם לא מוכנים לבדוק מול הדואר. שאני אשב לבדוק כל יום מה איתה. פניתי לדואר. לא מוכנים לבצע חקירת דואר ללא פניה של השולח. התייאשתי. שירות לקוחות אינו סביר לחלוטין. ביקשתי ביטול עסקה וזיכוי מלא. לשמחתי לפחות את זה הם ביצעו מהר מאוד.
מוצר:
b12
תמונת משתמש
שם:
מירי
תאריך:
28/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי קרם יום לפנים. הגיע בדואר רשום תוך שישה ימים.
לא נתקלתי בשום קושי.
תודה רבה
מוצר:
קרם יום לעור יבש MORAZ
תמונת משתמש
שם:
דמיטרי
תאריך:
20/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה בוצעה בלילה שולם דרך הפייפל, למחרת נשלחה SMS עם הזמן הגעת המשלוח, לפני הגעת המשלוח שליח התקשר לוודע על הנוחחות כדי למסור, מוצרים עטופים היתב, קופסה הגיע ללא שום פגע, שרות מהיר ומדוייק בזמנים, תודה רבה ממליץ בחום
מוצר:
לדלג להתחלה של גלריית תמונות בושם לאישה פלאוור ביי קנזו KENZO FLOWER 1
תמונת משתמש
שם:
עידן
תאריך:
05/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום! תמיד יש מבצעים רלוונטיים ושווים, וגם בלי מבצעים המחירים ריאליים וזולים.
בתור אחד שאת רוב רכישות הפארם היה עושה בסופר פארם, מאז שהכרתי את האתר הזה אני רוכש רק ממנו.
מלבד המחירים, חייב לציין את שירות הלקוחות ושירות המשלוחים שמפתיעים אותי כל פעם מחדש!
מוצר:
מגוון מוצרים
תמונת משתמש
שם:
itaym230
תאריך:
01/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשינו הזמנה גדולה למוצרים לתינוקת. לאחר שלושה ימים המתנה למשלוח - דיברנו עם שירות לקוחות והסברנו את הלחץ. הובטח שיגיע היום - לא הגיע לא התקשר ולא עדכנו כלום.
רבאק - הזמנה ב300 שקל אין לנציג את המינימום כבוד לעדכן?
הפסדתם לקוח, הפסדתם עוד 10 לקוחות מהסביבה הקרובה שלי שאדאג שלא יקנו ממכם.
חבל...

מוצר:
אוכל לתינוק, חיתולים, מגבונים.
תמונת משתמש
שם:
ערן סלעי
תאריך:
12/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני 5 חודשים זוג פלסטלינות רפואיות מהחנות.
כשקיבלתי את המוצרים נראה היה שהפלסטלינות מאד קשות על אף שבחרתי את רמת הקושי הבינונית.
יצרתי קשר עם השירות לקוחות של החנות ונמסר לי ע"י הנציגה שעליי לשלוח בחזרה את המוצרים וברגע שיגיעו - יחליפו לי אותם לרמת קושי חלשה.
עד היום לא שמעתי מהחנות ועברו כבר מספר חודשים, פשוט שירות נוראי...חוסר אמינות ושקיפות מול הלקוח, פשוט לא להזמין מהם.
מוצר:
פלסטלינה רפואית
תמונת משתמש
שם:
lital
תאריך:
05/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויתי קושי רב להשיג את שירות הלקוחות בטלפון לא פעם ולא פעמיים.
הבעיה הכי גדולה היא בשירות המשלוחים, הם לא מתאמים הגעה הם פשוט שולחים סמס ובו *קובעים* מתי הם מגיעים. אבסורד לגמרי
מוצר:
חיתולים לגיל השלישי
תמונת משתמש
שם:
תרופות
תאריך:
04/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות לוקה בחסר. לא יוצר קשר לשם עדכון על עיכוב. ולא עומד בהבטחתו במועד בקשתך.
מוצר:
תרופות במרשם ומוצרי צריכה
תמונת משתמש
שם:
Nitai
תאריך:
03/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להזמין מהם בשום אופן!!!
זוועה. שליח הגיע בלי התראה מוקדמת כשלא הייתי בדירה. לא הצליח למצוא ופשוט התייאש והלך. שליח הגיע שוב ביום אחרי, שוב בלי להודיע וכמובן שלא הייתי בדירה. הוא לא הסכים להשאיר את זה בדלת וגרם לי לצאת באמצע הרצאה חשובה מהלימודים, להגיע עד אליו ולקחת למרות ששילמתי 25 ש"ח למשלוח שאמור להגיע *אליי*. אחרי כל זה הוא גם התעצבן, צעק עליי ואמר שאני "חולה בראש" כיוון שביקשתי ממנו שיסע לדירה (שהייתה בדרך החוצה מהאוניברסיטה גם ככה) ויניח את החבילה ליד הדלת. בקיצור אם בא לכם לשלם על משלוח ובסוף ללכת לאסוף את החבילה בעצמכם ושגם יקללו אתכם על הדרך, קנו מטלפארמה. אגב - התחייבו למשלוח תוך 36 שעות ולא עמדו בזה.
תגובת החנות:
צר לנו על חווית השירות שלא עולה בקנה אחד עם מדיניות החברה, שחרתה על דגלה את השירות בכלל ואת היחס ללקוח בפרט.
המקרה החריג שהוצג על ידי הלקוח, נמצא בבירור וטיפול מול חברת השליחויות ואנו נעשה כל שביכולתנו למנוע הישנות מקרה מסוג זה.
יש לציין שמנהלת המוקד התנצלה בפני הלקוח והציעה לו פיצוי הולם, אולם הנ"ל סירב.
החברה תמשיך לתת שירות מעולה למאות אלפי לקוחותיה ברחבי הארץ.
בכבוד רב,

מוצר:
משקל בוירר KS19
תמונת משתמש
שם:
Yonatan
תאריך:
30/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה 1000067545 לפני 3 ימים ולא שמעתי מהם בכלל – חוץ מאישור הזמנה אוטומטי - התקשרתי ולא עונים, השארתי הודעה, שלחתי מייל, כתבתי דרך האתר שלהם, ואין תגובה. דבר מוזר מאוד
מוצר:
סולגאר ויטמין B12 למציצה 100 טבליות
תמונת משתמש
שם:
אריק
תאריך:
06/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר חביב
הייתה בעיה עם מוצר שהיה חסר במלאי מייד פתרו אותה וחזרו אלי מאוד מהר.
השרות האדיב ניתן ע"י יוליה.
אחלה מחירים!
מוצר:
ויטמנים לילדים
תמונת משתמש
שם:
דבורה
תאריך:
03/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה פשוטה, נוחה ומהירה והמוצרים מסופקים במהירות שיא -

פעמים רבות, תוך יום בלבד מרגע ההזמנה.

השירות אדיב מאוד והמחירים משתלמים ביותר!!!
מוצר:
ספוג סבון וכפפות ללא אסקה
תמונת משתמש
שם:
גל
תאריך:
30/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שבוע עבר מאז שהזמנתי את המוצר והוא עדיין לא הגיע. באתר שלהם רשום אספקה תוך 36 שעות*, מה אומרת הכוכבית? תכף נגיע לזה.
אתמול התקשרתי לברר מה קורה עם ההזמנה, אמרו שידברו עם השירות ושיחזרו אלי וכמובן שלא חזרו. היום שוב התקשרתי, אמרו שיחזרו אלי ומיותר לציין שלא זכיתי לטלפון חזרה (אף על פי שאמרתי להם שאתמול אמרו לי בדיוק את אותו הדבר). לקראת סוף היום התקשרתי שוב ואז נאמר לי שההזמנה נסגרה ותגיע מחר, אבל אז שאלתי מה לגבי ההתחייבות שלכם באתר? אספקה תוך 36 שעות? ואז היא הפנתה אותי לכוכבית. אז ככה, הם מתחייבים לאספקה תוך של 36 שעות לרוב חלקי הארץ, מה זה רוב חלקי הארץ? את זה הנציגה לא ידעה להגיד וגם לא מצאתי תשובה לזה באתר. מה זה אומר? שהם בעצם לא מתחייבים לכלום ואספקה תוך 36 שעות זה פיקציה.

בקיצור כנראה שהם חיכו שיגיעו להם עוד הזמנות לאיזור שלי (אף על פי שבאתר שלהם רשום שימי ההפצה לעיר שלי הם כל ימות השבוע) ולא היה איכפת להם שאני מחכה. הכי מתסכל זה שבשיחה עם הנציגה אני צריך להסביר לה למה זה לא הגיוני.

לסיכום נתקלתי בעוד חברה שסובלת מתודעת השירות הלקויה שיש במדינה שלנו. אין שום דבר שמייחד אותה מפארמים אחרים (למרות ש"אספקה תוך 36 שעות" היה נסיון נחמד) ולפיכך אני באמת לא מוצא סיבה להזמין מהם יותר.
מוצר:
ג'ל רחצה לגוף ושיער 500 מ"ל מוסטלה
תמונת משתמש
שם:
MALCHA
תאריך:
19/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות ג-ר-ו-ע!!!
אל תחשבו על הזמנת מוצר דרך הטלפון - פשוט מסע מפרך מייגע וללא תוצאות - לאחר שחיכתי שעה בטלפון על מנת שתתבצע ההזמנה, לאחר 3 ימים שהובטח כי המשלוח יגיע - אז לא רק שלא הגיע, אין במלאי ואצטרך לחכות עד לא ידע. מדובר במוצרי מרקחת, לא מותרות, אלא דברים שחיבים להגיע בזמן כפי שהובטח.
עד שענו לי בטלפון על מנת לברר מה עם ההזמנה שלי לקח לפחות 40 דק וגם אז לא היה שום פתרון כי המוצר לא היה במלאי. למה לא לעדכן ולהודיע באותו הרגע? כלומר אם לא הייתי מתקשרת לברר לא הייתם מיידעים אותי והייתי מחכה נצח אה?!
מוצר:
LA ROCHE POSAY
תמונת משתמש
שם:
yonilhv
תאריך:
15/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה ממש מהירה ופשוטה, המוצרים מגיעים מהר מאוד ומסודרים היטב, והכי חשוב - המחירים הכי טובים שמצאתי - גם בתרופות ויטמינים ותוספים, וגם במוצרי סופר וטואלטיקה. ואפילו מצאתי את הדיור החדש לגבר במחיר הכי זול בארץ. סך הכל מאוד שווה ומשתלם!
מוצר:
סוואג׳,פרנהייט,כרכום,ויטd אלטמן,מולטי ויט סולגר,דאו רקסונה,דקסמול
תמונת משתמש
שם:
sharon69
תאריך:
13/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משלח לוקח 3 שבועות עד שהם שולחים את ההזמנה.
ציפיתי לשירות יותר טוב. לא בטוח שאזמין מהם.
מוצר:
תרופות
תמונת משתמש
שם:
Elena
תאריך:
10/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכל הגיע מהר .
ארוז טוב,בלי פגמים, במחירים מנצחים וקיבלתי גם מתנה
מאוד מרוצה, אמשיך להזמין משם.
מוצר:
זוג תרכובת מזון סימילאק אדבנס פלוס שלב 3
תמונת משתמש
שם:
Rafi
תאריך:
28/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות גרוע ביותר . מתחייבים ל36 שעות וזה לא מגיע בזמן גם לאחר שלושה ימי עסקים. לא עונים בטלפון שרות לקוחות. לא כדאי להזמין באתר זה.
מוצר:
8 מוצרים בסכום של 401 שקלים
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply