דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות ומעבדת סלולר (פתח תקווה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אור טלקום
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2015
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באור טלקום ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
36
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
24
0
12
נמצאו 36 חוות דעת גולשים על אור טלקום
תמונת משתמש
שם:
אסתי
תאריך:
14/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הלך לי מסך הפלאפון. התקשרתי לחנות ולשאלתי הם ענו לי שאכן קיים במלאי מסך להחלפה. כאשר הגעתי לחנות נאמר לי שבדיוק היום התקשרו שניים נוספים לגבי מסך זה והיה פריט אחד במלאי ולכן לא יוכלו להחליף לי. התאכזבתי מכך שעשיתי את כל הדרך (מחוץ לעיר) למרות שהם לא התחייבו לשמור לי מסך. מנהל החנות היה באותו זמן בחנות וראה איזה מאמץ עשיתי בשביל להגיע אליהם, הוא ביקש מהמוכר לעלות למעבדה ולבקש שיבדקו את הפלאפון. המוכר עשה זאת ולאחר מספר דקות הוא חוזר עם מכשיר מתוקן. לשאלתי, הוא הסביר שהמגעים זזו ושהטכנאי סידר לי אותם במקום ורק הזהיר אותו שזה עלול לקרות שוב. הם עשו לי את השירות חינם והיו מאד אדיבים ועם רצון לעזור. במקום אחר ייתכן שלא היו אומרים לי שזו הבעיה כדי לקחת את הכסף על תיקון מסך. בקיצור, שאפו על היושר והאמינות ובפעם הבאה (בתקווה שלא אצטרך), ברור שאעשה את המאמץ ואגרר עד פתח תקווה כדי לתקן דווקא באור טלקום, הרווחתם ביושר את המלצתי.
מוצר:
תיקון סלולר וטאבלט zenfon5
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
20/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לגבי החלפת מסך לטלפון G2. אמרו יש במלאי. הגעתי ומסרתי לתיקון הבטיחו תוך שעה לתקן. אחרי חצי שעה טלפון - אין מסך לבן במלאי. יש לחכות מספר ימים. כבר השארתי. לאחר מספר ימים מסרו את המכשיר - חישן קרבה לא עובד. הכניסו שוב לתיקון. סיימו עם חישן קרבה, ה - GPS לא עובד. וככה מספר פעמים. לא אספר את כל ההשתלשלות רק ששרות גרוע, לא מקצועיים, לא לוקחים אחריות ולא מוכנים לפצות. זול עולה בסוף ביוקר. עדיף חפשו מקום אחר.... לאחר מספר פעמים התיאשתי ולא חוזר לשם
תגובת החנות:
לפי רישומי המעבדה, מכשיר 2LG נמסר לתיקון מסך ב22.11.2015 - והלקוח אסף את המכשיר לאחר 3 ימים ב25.11.2015 .
התלונה עוסקת בתיקון מסך מלפני כ 7 חודשים! ומאז הנהלת החנות והצוות כולו הוחלפו, לפיכך איננו יכולים לבדוק ולדון בטענות כפי שהוצגו,
אלא להצטער על ההתרחשות המתוארת ותחושת הלקוח.
באופן כללי, כאשר מכשיר נמסר לתיקון במצב שלא ניתן לבודקו (בשל שבר מסך), המעבדה אחראית לחלק שהוחלף בלבד ואינה אחראית לתקלות שהן תןצאה פגמים נסתרים שלא ניתן היה לבודקם במסירה. ואנחנו מקפידים להצהיר על כך במסירת המכשיר.
על אף הזמן הרב שחלף, הלקוח מוזמן לבקר בחנות על מנת שנוכל לתקן את הטעון תיקון.
בברכה,
אור טלקום
מוצר:
טלפון סלולרי G2
תמונת משתמש
שם:
golan
תאריך:
02/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חייב לציין את השירות המעולה, הגעתי להחלפת מסך דרך zap בעקבות המחיר המפתה. לאחר שקיבלו אותי בסבר פנים יפות הסכימו שאתן את המגן שרכשתי ב ebay וזיכו אותי במלוא המחיר, כמו כן רכשתי מטען שהוחלף מיד עם תלונתי לגביו במטען תקין.
מוצר:
מגן מסך לטלפון סלולרי 1 plus one
תמונת משתמש
שם:
Noam
תאריך:
01/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לא אמין ומאוד מאוד לא מומלץ.
רציתי לתקן מסך לLG G2 .
הטלפון הגיע אחרי שלוש שבועות למרות שהובטח לי שיגיע אחרי שבוע.
הטלפון הגיע מפורמט ומחקו לי את כל הקבצים והנתונים שהיו יקרים לי מאוד.
כשהתקשרתי לברר למה פירמטו אותו הם אמרו שיחזרו אלי בעוד חצי שעה.
כמובן שהם לא חזרו. ושעתיים ניסיתי לתפוס אותם (לא פעם ראשונה)
חנות לא מקצועית. עם שירות מאוד לא אמין. בשום פנים ואופן אל תקנו פה.
מוצר:
טלפון סלולרי G2
תמונת משתמש
שם:
אליה
תאריך:
21/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תיקון מהיר ואמין
יחס חס ומהיר
אני מאוד ממליץ לכולם לתקן את הטלפון שלהם שם
אם יתקלקל לי שוב הטלפון
אני ישר הולך לאור טלקום
מוצר:
טלפון סלולרי mx4
תמונת משתמש
שם:
רועי לוי
תאריך:
17/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תיקנתי מסך בטלפון שאישתי רכשה ב BUG .
המקום החזיק מלאי חלפים ( מה שלא היה במקומות אחרים ) , תיקן במקצועיות ותוך פחות משעה קיבלתי את המכשיר אחרי החלפת המסך .

כל הכבוד על שירות מעל ומעבר למצופה
רועי לוי
מוצר:
טלפון סלולרי MX2
תמונת משתמש
שם:
ilan
תאריך:
16/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סוללה לנייד והסתבר שהבעיה בנייד ולא בסוללה. ביקשתי להחזיר את המוצר ואכן הם נענו לבקשתי קיבלו חזרה והחזירו לי את הכסף במלואו.
רציתי לציין לשבח את ערן עובד החנות.
מוצר:
סוללה גלאקסי 2
תמונת משתמש
שם:
gili
תאריך:
16/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לתקן שקע טעינה בסוני אקספריה.
למרות שלא היה באחריות החליפו ללא עלות.
אחלה שירות ומקצועיות של עידו הטכנאי
מוצר:
פלפון Z
תמונת משתמש
שם:
רוני
תאריך:
14/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כיוון שלא היתה שליחות זמינה להיום, הגעתי פיסית לחנות. השירות אדיב, נעים, זריז ומקצועי. הנציג בחנות קשוב ויעיל, על אף הלחץ שהיה בחנות
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
תמונת משתמש
שם:
נדב
תאריך:
03/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות טוב מחיר למסך הוגן מאוד כחי מהמחיר במקומות אחרים, ביצוע תיקון מהיר מאוד. קיבלנו ייחס טוב.
מוצר:
מסך מגע לטלפון LG LG G3
תמונת משתמש
שם:
Saar
תאריך:
02/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני הגעתי לחנות לפני שבוע וחצי לתקן את מסך הLG שלי מסיבה אסתטית מכיוון שהמסך עוד עבד מצוין אבל בגלל שרציתי למכור את הפלאפון לחנות שעושה טרייד אין הם ביקשו מסך מתוקן. אז הסתכלתי בZAP על מי הכי זול וראיתי שאור טלקום מציעים את המחיר הכי זול (מה שהם לא מגלים לך שהם לא מחליפים מסך כמו שנהוג בLG שצריך להחליף גם את המסגרת) התיקון לקח שעה והפלאפון חזר לידי עם בעיות שמנהל החנות כינה "מוות פתאומי". המסך פשוט מאוד נכבה, רק אחר כך גיליתי את ההתחכמות שלהם כשהטכנאי הציע לי להחליף רכיב ב450 ש"ח
האסטרטגיה של החנות ברורה ... "לתקן" לך את הטלפון במחיר זול ולהחזיר לך אותו תקול כדי שתצטרך לחזור אליהם שוב.
אני עם פלאפון חלופי כבר כמעט שבוע למרות שהבטיחו לי את הטלפון שלי חזרה ביום שני (היום שלישי) ומנהל החנות מסנן אותי כבר שלושה ימים כשהטלפון שלי אצלו.
מסרתי להם מכשיר תקין וקיבלתי "מוות פתאומי"
תיזהרו מהחנות הזאת פשוט לא לקנווות!!!
תגובת החנות:
החוות דעת הללו נכתבות על החנות מאותו סוג קהל לקוחות מסוג זה.
אנו מתקנים למעלה מ1500 מדי חודש ונותנים את מיטב השירות ללקוחותינו
זה הבמה לכל הלקוחות שמחפשים איך לפגוע בשמו הטוב של החנות
שמגיעים לסחיטה בחנות אם לא נקבל ניתן תגובה באתר,
למעלה מ50 לקוחות מגיעים מדי יום לסניפי אור טלקום על ידי זאפ
ומרוצים מהשירות,הסיפורים הארוכים נשמעים בכל המעבדות
וחוזרים על עצמם אם אותם סוג של לקוחות

*אנו נותנים דגש מיוחד ללקוחותינו ונותנים את מיטב הפתרונות במצבים כאלה,
הלקוח הביא את המכשיר לאחר שנפל מגובה רב,
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
אמיר
תאריך:
28/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מסכים באיכות ירודה. תקלה חזרה על עצמה 3 פעמים למרות שנאמר לי שהתקלה חזרה. ולאחר שלא היתה בריירה ונאלצו שוב להחליף את המסך חייבו אותי לשלם על המסך החדש למרות שהותקן לי מסך סוג ז
תגובת החנות:
אנו נותנים ללקוחותינו אחריות על מסכים לא לא כולל שבר או נפילות
הלקוח הגיע עם מסך שבור והחליט לקבל את התיקון ללא תשלום
האתר זאפ משקף רק תלונות שליליות של לקוחות המראה את הצד השלישי של החנות
לקוחות מחפשים במה כי לא קיבלו מה שהם צריכים,ונוקטים כלפי החנות
לעומת זאת לקוחות מרוצים אינם יכולים לתת המלצה כי מערכת זאפ לא מאפשרת לעלות תגובות חיוביות
ומקבלת רק תגובות שליליות
*אנו נותנים ללקוחותינו את מגון הפתרונות במצבים האלה !
מוצר:
טלפון סלולרי moto g
תמונת משתמש
שם:
Nitzan
תאריך:
01/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

נשבר לי המסך של הפלאפון והלכתי לתקן את המסך של הפלאפון בחנות "אור טלקום", הפלאפון הוחזר לי ולאחר כמה שעות הבחנתי שהמסך שהחליפו לי לא הדביקו כמו שצריך ושהחלו בעיןת קליטה בפלאפון חזרתי לחנות לאחר יום.
לאחר מכן הגעתי שוב ושמתי את הפלאפון והסברתי שהפלאפון חזר שהמסך מתרומם למעלה ועם בעיות קליטה.
חזרתי לאחר כמה ימים לקחת את הפלאפון שלי ושוב המסך היה מתרומם (הבחנתי בחנות והסברתי לו שהמסך יתרומם שוב) השארתי את הפלאפון אצלם בתיקון והטכנאי פלאפונים אמר שהוא יתקן את הפלאפון בעצמו והבטיח שיהיה מסודר.ויומיים למחרת חזרתי לקחת את הפלאפון ושוב הפלאפון התרומם.. אמרו לי לחכות ושוב תיקנו לי את הפלאפון. המסך לא היה נראה מתרומם וחזרתי לאוטו
כשנכנסתי לאוטו ובאתי להחליף סים הבחנתי שיש על המסך סדק פנימי ושוב..חזרתי לחנות לתקן אותו.
התעצבנתי בחנות אחרי כל הטרחה שעשו לי, חיכיתי 40 דקות שוב באותו היום והחליפו לי את המסך וכפיצוי נתנו לי מדבקת זכוכית למסך.
חזרתי הביתה ולאחר שעה שמתי לב ששוב המסך מתרומם ושהבעיות קליטה לא נעלמו...
יופ למחרת התקשרתי וביקשתי את מנהל החנות, הוא הבטיח לי שהפלאפון יהיה מתוקן ןאמר שכנראה יש בעיה עם המסגרת של הפלאפון ויחליפו גם אותה.
שמתי את הפלאפון אחרי יומיים שם ולאחר שבוע באתי לקחת אותו
המסך אכן היה מתוקן ולאחר שחזרתי הביתה והתקשרו אליי לא יכולתי לשמוע את הצד השני. החלו בעיות בשמע של הפלאפון
יום למחרת התקשרתי לחנות והטכנאי אמר שיבוא הוא בעצמו לתקן את הפלאפון,הטכנאי אכן בא ותיקן את הפלאפון בערב ונתן שירות מהיר.
לא היה אמון ביני לבין מנהל החנות, זה בנוסף כשהתקשרתי בבוקר ומנהל החנות ענה לי והסברתי מי אני וידע מי אני אך התחמק ואמר שמנהל החנות יתקשר אליי ושהטכנאי יתקשר כשיגיע.
במשך כל היום חיכיתי לשיחה והייתי צריכה לרדוף אחריי מנהל החנות רק כדי לדבר איתו ואחכ גם המשיך והאשים את הפלאפון שלי שהוא גם הבעיה בלי לשמוע מה יש לי להגיד.
הפלאפון היה מתוקן רק אחריי 7 פעמים שנכנס לתיקון.. הייתי צריכה להגיע ולחזור כל פעם לחנות, כאשר מנהל החנות אפילו לא טרח לדבר איתי והתחמק.
תגובת החנות:
הלקוחה הגיעה לחנות כדי לתקן מסך שבור עם מסגרת עקומה
בזמן התיקון תוקן המסגרת והתיישרה לקו אפס
כעבור מספר ימים המסך התרוממם והוחלף ללקוחה המסגרת ללא תשלום
הלקוחה ניסתה לסחוט את החנות כדי לא לשלם על עלות התיקון
לקבל מתנות נוספות

הלקוחה קיבלה פיצוי מהחנות כולל טכנאי עד בית הלקוח אקספרס
ובכל זאת דרשה לקבל עוד ועוד דברים נוספים

הנהלת הרשת:
לאחר בירור הנושא
עם הסניף בפ"ת
ומנהל החנות וצוות העובדים : הלקוחה קיבלה מענה מהיר
ואת מיטב המאמצים כדי שהלקוחה תהיה מרוצה אבל בכל זאת ניסתה לסחוט בכל מחיר

מוצר:
טלפון סלולרי 3
תמונת משתמש
שם:
יעל
תאריך:
10/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התיקון היה מקצועי והיחס של הטכנאי ושל המוכרת היה אדיב ונעים.
אני ממליצה בחום על החנות
מוצר:
תיקון סלולר וטאבלט החלפת מסך LCD מגע מקורי למכשיר iPhone 6
תמונת משתמש
שם:
Bar
תאריך:
03/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי לחנות לפני חודשיים ככה לתקן את המסך ועל הדרך אמרו לי שכדאי לי לקנות את המגן זכוכית כי תיקון מסך עולה יקר...
היום הפלאפון שלי קיבל את המכה הכי קלה שיש מהקיר וכל המגן מסך נשבר, השבר עבר למסך של האייפון ומתחילים ליפול לי חלקים של המסך...
התקשרתי ודיברו איתי בזלזול ויכול להיות שאם זאת הייתה מכה גדולה הייתי מבינה אבל זאת הייתה מכה קטנה ואין סיבה שהמסך שלי יתפרק כי הובטח לי שהמגן זכוכית "שומר" על הפלאפון מפגיעות.
בנוסף לכך קניתי מטען שבכלל לא עובר ועבורו כולה חודשיים, לא הגיוני.
תגובת החנות:
אור טלקום נותנת שרות מעולה עם איכות ללא פשרות הלקוחה שברה את המכשיר ע"י מכה חזקה במסך היא יצרה קשר והאשימה את החנות בשבר שהיא גרמה לו..
אור טלקום לא אחראית לשבר של לקוח חבל שהלקוחה משתמשת בזאפ כדאי לציור תגובה שלילית לטענה שאין בה ולו שבריר של צדק
מוצר:
מגן זכוכית לאייפון 5 ומטען לאייפון a1428
תמונת משתמש
שם:
Sawara
תאריך:
31/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זול שווה יקר אכן אמת,
בקיצור הרסו לי את המכשיר, יש לי גלגקסי אס4 שפתאום נשרף לו המסך, החלפתי את המסך בחנות והכל היה בסדר עד לפחות משבוע, מגעי החזרה והתפריט התחילו לא לתפקד, חזרתי לחנות כך שיתקנו לי את זה "באחריות", הם פתחו את המכשיר לתקן והתברר שהיה צריך להחליף עוד פעם מסך וביום ההוא לא היה במלאי, סגרו את המכשיר ולקחתי בחזרה בכדי לחזור כאשר יהיה במלאי, הבדיקה גרמה לבעיות הבאות:
המגעים עדיין לא עובדים.
הכפתור האמצעי הפסיק לעבוד.
הסוללה לוקח לה יותר מ 10 שעות עד להיטען ל 100%
אין קול במכשיר.
חזרתי באותו יום כך שיתקנו לפחות את הסוללה, ובמקום לחקות 10 שעות עד שזה יגיע ל 100% הם עשו עבודה טובה כך שזה לקח 8 שעות.
חזרתי בעוד שבוע אחרי שהיה מסך חדש שיחליפו ולתקן את הבעיות, לקח לטכנאי 4 ימים, ונחשו מה, הוא לא הצליח לפתור את הבעיה של המגעים, אמר לי שאין לי מושג וניסיתי וכל מיני, אמרתי לעצמי בסדר אני אחיה עם זה, חזרתי הביתה עם מגעים לא עובדים.
יום אחרי התחילו הבעיות הבאות:
הסוללה עדיין צריכה 10 שעות להיטען.
כשאני מדבר אנשים לא שומעים אותי.
המכשיר איטי והכפתורים והמגעים לא מגיבים כמו שצריך.

אני לא חוזר לתקן כמובן כי נשאר להם לשרוף את המכשיר, בקיצור, שלמתי 400 ש"ח והרסתי את המכשיר הרבה זמן.
עדיף שתשלמו 200 יותר ולקבל שירות כמו שצריך.
תגובת החנות:
הלקוח הגיע למעבדה המרכזית של אור טלקום בפ"ת לסידור המכשיר של גלקסי 4
המכשיר הגיע למעבדה כולו מרוסק במצב "טוטלוס"
נאמר ללקוח שכדאי לו לרכוש מכשיר חדש
אבל הוא רצה להציל את התוכן במכשירו,ולתקן למרות שנאמר לו שייתכן שיהיה לו בעיות בשימוש במכשיר
בעת התיקון נאמר ללקוח שאין אחריות על המכשיר בסטטוס(טוטלוס) המכשיר שהתקבל...
***המסך שהוחלף ללקוח הינו מסך מקורי של גלקסי 4.


הנהלת אור טלקום-
המנהל סניף הסביר ללקוח שניסיון הסחיטה שלו
לקבל את כספו בחזרה,לא יתקבל במדיניות החנות.

אנו מתקנים בכל יום עשרות מכשירים ללקוחות פרטיים , גופים וארגונים
וגם עבור יבואנים ומעבדות אחרות .
החלקים והחלפים שלנו הם מקוריים,ובאיכות הגבוהה ביותר בעולם...
מוצר:
Galaxy S4 S4
תמונת משתמש
שם:
רפי
תאריך:
20/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לאור טלקום כדי לתקן את הטלפון שלי שחטף מכת קורוזיה והיה צורך להחליף מסך.
למרות שבסופו של דבר לא הצליחו לתקן את הטלפון, כנראה שהיה במצב קטטוני מלכתחילה, עידו ושאר הצוות עמלו כמה ימים כדי להחזיר את הטלפון למצב עובד.
מאוד התרשמתי מהנחישות ומהשירות. המחיר מאוד תחרותי. שווה כל שקל!
לבסוף גבו ממני רק על ניקוי קורוזיה מחיר הוגן בהחלט.
כמובן ששלחתי לשם עוד לקוחות.
מוצר:
תיקון LG G3 G3
תמונת משתמש
שם:
הודיה
תאריך:
20/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחודשים התנפץ לי המסך בנקסוס כתוצאה מנפילה, החלפתי את המסך אצלם למרות שלא ביצעו את ההחלפה בצורה מושלמת ( הלד התראות נשאר חשוף) היה שווה את המחיר 230 ש"ח, אך הצרה התחילה אחרי חושים המכשיר נפל נפילה סטנדרתית והתנפץ המגן והמסך ביחד, החלפתי שוב את המשך לפני שבוע, ולאחר כמה ימים אני רואה סדק בצד הימני, פניתי לחנות ואמרו לי שיבדקו לאחר שהם בעצמם קבעו שזה לא יכול להיות מנפילה, לאחר בדיקה כביכול, הם לא רצו להחליף מסך והתיחסו בצורה מגעילה ביותר. מסקנא זול שווה יקר, הם כנראה שמים מסכים סוג זבל, לא להתקרב!!!!!
תגובת החנות:
הלקוחה הגיעה לחנות עם צעקות,מנהל המעבדה הסביר ללקוחה
שישנו שבר במסך כתוצאה מנפילה,והיא רצתה להוציא מהחנות תיקון באחריות

*אין אחריות על שבר בשום מעבדה בעולם!...

מנהל החנות הסביר ללקוחה בהתחשבות בתיקונים שתיקנה,תקבל מחיר מופחת מהמחיר המלא
הלקוחה סירבה לכל הפתרונות שניתנו לה..
ואיימה על שכתוב ביקורות שליליות...

הנהלת אור טלקום:
לאחר בירור בנושא עם הסניף ,הוצא ללקוח הנחה משמעותית בתיקון*
אור טלקום לא תקבל איומים מצד לקוחות על ביקורות על הרשת...
אנו עושים את מיטב המאמצים לתת ללקוח את השירות הטוב ביותר ..



מוצר:
נקסוס 4 4
תמונת משתמש
שם:
roney
תאריך:
18/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוד התרשמתי מרמת השירות שזכיתי לו באור טלקום.
למרות בעיה בהחלפת המסך בפעם הראשונה, הבעיה תוקנה לשביעות רצוני המלאה והמכשיר עובד ונראה מצוין!
בנוסף, בשל הצורך לבצע תיקון חוזר נעשה מאמץ מצד החנות למצוא פתרון להעברת המכשיר אלי (מחוץ למרכז).
תודה לעידו ולצוות!
מוצר:
החלפת מסך טאץ' נקסוס 4
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
07/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
fank
תאריך:
29/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לתקן את הנקסוס 5 נשבר לי המסך
,מאוד מקצועיים
שירות מעולה ,ומחירים מעולים,
ממליץ מאוד על החנות
מוצר:
תיקון סלולר וטאבלט נקסוס 5
תמונת משתמש
שם:
רחל
תאריך:
18/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתור לקוחה חוזרת תמיד נהנית לקבל שירות מהמעבדה הכי מקצועית
שירות מצוין ,ומחירים זולים , טכנאים נחמדים מאוד

מוצר:
תיקון סלולר וטאבלט החלפת מסך LCD מגע מקורי למכשיר Iphone 4
תמונת משתמש
שם:
nofar
תאריך:
17/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני בת שירות הגעתי לחנות לתקן את המכשיר,קיבלתי גם מתנה מגן זכוכית
ממליצה בחום על החנות הזאת באמת הם עושים טוב לאנשים
שירות מעולה ומחירים מצוינים

מוצר:
תיקון סלולר וטאבלט החלפת מסך LCD מגע מקורי למכשיר Iphone 4
תמונת משתמש
שם:
שביט
תאריך:
13/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי ממרחק ומבלי לתאם - קיבלתי שירות מעולה , "על המקום" תוך התחשבות בלוח זמנים קצר שלי - החלפת מסך מהירה ביותר , השמשת הטלפון ו"על הדרך"-טיפול בטלפון החלופי שלי - במקצועיות ותוך מתן שירות מעולה.
מוצר:
סלולארי 4
תמונת משתמש
שם:
Liat
תאריך:
28/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לחנות בעקבות zap
ממליצה בחום , קיבלתי שירות מצוין
באמת אמינים וישרים מחירים זולים מאוד

אחזור לרכוש שוב בחנות
מוצר:
תיקון סלולר וטאבלט נקסוס 4
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply