דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קוראי ספרים אלקטרוניים (חיפה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
BOOX IL
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2020
אוניקס בוקס בישראל מופיעה גם ב:
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באוניקס בוקס בישראל ?
3.67
ציון ממוצע
3
חוות דעת בשנה האחרונה
38
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
1
0
1
שנה אחרונה
2
0
1
כל הזמן
32
0
6
נמצאו 38 חוות דעת גולשים על אוניקס בוקס בישראל
תמונת משתמש
שם:
moty.vertzberger
תאריך:
07/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי קורא ספרים דיגיטלי POKE5 מהאתר.
הספר הגיע באמצעות שליח תוך מספר מועט של ימים. המחיר היה יותר זול מכול חנות אינטרנטית שבדקתי עבור אותו מוצר.
עם קבלת הקורא, פניתי להתקנה. נדרש להוסיף את חנות האפליקציות של גוגל כדי להוסיף אפליקציות נוספות.
משום מה התקשיתי בהתקנה למרות שאני די מיומן.
פניתי בבוקר לשירות והשארתי הודעת בקשת עזרה.
עוד באותו בוקר חזרה מוקדנית אדיבה ומיומנת, וליוותה אותי בסבלנות עד שההתקנה בוצעה בהצלחה.
השירות היה יוצא דופן במקצועיותו ובאדיבותו.
שמח שבחרתי באתר זה
מוצר:
קורא ספרים דיגיטלי POKE5
תמונת משתמש
שם:
bar.israelov
תאריך:
24/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בבסיסו מכשיר טוב אבל לא עמיד ויותר מזה שירות לקוחות מחפיר. חוויה לא נעימה בכלל של ניפנוף והתהממות מצד החברה. 1. לא קיימות נקודות איסוף. 2. כאשר היה באחריות לא רצו לקבל את המכשיר והציאו לקנות תוסף (שאמור היה לפתור את הבעיה עלפיהם) 3. כאשר התוסף נבדק ולא עבד לא היו מוכנים לתקן את התקלה המקורית כיוון שבזמן זה המכשיר יצא מתחום האחריות.

לאחר הסתכלות על חוות הדעת אני רואה שאינני היחיד שמתקשה מאד לעבוד אל מול שירות הלקוחות שלהם לתשומת ליבכם.
תגובת החנות:
הלקוח רכש את המכשיר בסוף אוקטובר 2022, פנה אלינו ב-6/8/2023 עם בעיית קליברציה של העט.

הוצע לו להחליף חוד - פתרון שבמרבית המקרים הללו עובד.

במקביל, ניתנו לו פרטי המעבדה והאפשרות להגיע אליה לבדיקה ללא עלות כחלק מתקופת האחריות על המוצר.

הלקוח לא יצר קשר בשנית ולא תיאם ביקור במעבדה.

בתאריך 23/12/2023 פנה שוב, כחודשיים לאחר פקיעת האחריות ודרש לנצל את שירותי המעבדה ללא עלות.

נענה כי בשלב זה הבדיקה והתיקון ינתנו בעלות, מכיוון שהמכשיר כבר מחוץ לגבול האחריות.
לגבי נקודות איסוף, לא ברור כיצד זה רלוונטי לנושא - המכשיר הגיע אליו עם שליח עד הבית, על חשבוננו.


אנחנו לא מתנערים מהתחייבויותינו אך גם ללקוח יש אחריות מצידו, להגיע בזמן ולטפל בבעיה.

במקרה זה עמדו לרשותו למעלה מחודשיים וחצי להגיע למעבדה, הוא ידע את כתובתה וניתנה לו האפשרות להפקיד את מכשירו לבדיקה במסגרת האחריות.

כל השיחות מתועדות בווטסאפ העסקי של החברה, בצירוף תאריכים וגם לכותב הביקורת יש אותן.
מוצר:
Air note 2
תמונת משתמש
שם:
אמיר
תאריך:
23/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה באוניקס בוקס היתה לשביעות רצון מלאה. האספקה מסודרת ומהירה. לאחריה פניתי טלפונית לבירור והדרכה. השיבו לי בשירות- שרון והדס בזמינות, יעילות ורוח טובה- הן טלפונית והן בווטסאפ. לאחר הקנייה רכשתי עוד 3 פעמים (1 למשפחה שלי ועוד 2 למכרים שביקשו לרכוש דרכי). עם אחד המכשירים היתה בעיה, והחליפו לי מכשיר חדש במהירות.
מוצר:
poke 5 onyx boox
תמונת משתמש
שם:
גלבוע
תאריך:
23/02/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שני מכשירי BOOX LEAF 2 והמכשירים הגיעו תוך יומיים. כאשר נזקקתי לתמיכה ענו מהר ונתנו שירות יעיל ואדיב. כמו כן - המדריכים באתר בעברית עוזרים מאוד בעניין תפעול המכשירים.
מוצר:
BOOX LEAF 2
תמונת משתמש
שם:
Oleg
תאריך:
07/02/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המכשיר כמתנת יום הולדת לבני.
התקשרתי להתייעץ איזה איזה מכשיר יהיה מתאים לילד בן 11. קבלתי יעוץ מעולה ובצעתי רכישה.
המשלוח היה מהיר ונח.
לאחר חודשיים הייתה תקלה במכשיר. מסרתי אותו לתיקון וכעבור שבוע התקשרו והודיעו שהמכשיר לא ניתן לתיקון והוחלט לשלוח לי חדש.
החדש הגיע יום למחרת.
מוצר:
BOOX LEAF 2
תמונת משתמש
שם:
sivavan98
תאריך:
22/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי בטעות הזמנה כפולה דרך האתר ויצא כך שחויבתי פעמיים. יום לאחר ההזמנה ללא פנייה שלי, קיבלתי טלפון מ-boox על החיוב הכפול. לאחר בדיקה שלי אל מול חברת האשראי אכן חויבתי פעמיים, התקשרתי ל-boox ענו לי במהירות ובישרו לי שהעניין כבר טופל. קיבלתי שירות אדיב ונעים ויצאתי בהרגשה שאכפת ל-boox מהלקוחות שלהם.
מוצר:
BOOX NOTE AIR 2 PLUS
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
25/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות לא רציני ולא מקצועי. רכשתי מכשיר נוט 3 לפני כשנה וכבר אז נתקלתי בקשיים גדולים בתמיכה הטכנית בכל הנוגע לתפעול המכשיר. לאחרונה נזקקתי בדחיפות לעט סטיילוס. הזמנתי באתר דגם שלפי הפרסום נמצא במלאי ולאחר מספר שעות קיבלתי טלפון שהעט לא במלאי אני יכול להזמין דגם אחר של עט שמחירו יקר יותר באופן משמעותי. הוצעה לי 5% הנחה וכשביקשתי לקבל את העט במחיר העט שהזמנתי מאחר והאתר לא מעודכן זכיתי לצעקות ולנזיפות.
תגובת החנות:
שלום דוד,

יצרת קשר כדי לציין כי העט נשברה לך ואתה חייב עט בדחיפות.
לא ציינת דבר על תקלות וקשיים עם המכשיר- מדובר בתוספת שנועדה לעבות ולהוסיף תוקף לחוות דעתך.
הוסבר לך כי אתה יכול להזמין כל אחד מהעטים באתר וכשהבחנו שבחרת להזמין דווקא את הדגם שאינו במלאי מידי וכתוב עליו במפורש "הזמנה מראש", זכרנו כי ציינת שמאוד דחוף לך לקבלו ועל כן נציגה מטעמנו התקשרה ליידע ולהציע לך להחליף לדגם אחר שתוכל לקבל במהירות.
באופן תאורטי, אנחנו לא מתקשרים לכל מי שהזמין מוצר בהזמנה מוקדמת.
בתמורה, ספגנו ממך קיתונות רותחין ודרישה מוזרה, לספק לך את העט שבמלאי, שמחירו יקר יותר, במחיר של העט שחסר במלאי.
הצענו לך הנחה צנועה, רק לשם החוויה החיובית וציינו כי לא נוכל לספק אותו במחיר שרצית. במענה, הסברת ש"תלך לכתוב עלינו באינטרנט".
אז בסדר, כתבת-מקווים שרווח לך.
נמשיך לתת שירות מצוין לכל לקוחותינו.
מוצר:
עט סטיילוס מקורי
תמונת משתמש
שם:
africatranslation
תאריך:
17/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המכשירים הטובים ביותר לכתיבה ציור וקריאה. ולמרות שהמכשירים הם בשחור ולבן, הצוות מציג את מלוא הקשת של עניין וטיפול בלקוח.
מוצר:
Note Air 2
תמונת משתמש
שם:
liron ותום
תאריך:
14/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות טלפוני מעולה, מאוד רספונסיבי, המוצר הגיע תוך יומיים, דאגו לתת מענה לצרכים הספציפיים שלי
מוצר:
Nova Air ספרים קורא
תמונת משתמש
שם:
goldbaum.nicole
תאריך:
19/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מכשיר שיוכל לשמש אותי לקריאת קבצי PDF וכתיבה בעבודתי.
תהליך הרכישה בחנות היה ידידותי ושירותי, קיבלתי יעוץ נעים ומקצועי לגבי הדגם שמתאים לצרכי ובחרתי בסוף ב-Note Air 2.
המשלוח הגיע לאחר מספר ימים עם שליח עד הבית ולשם ההתקנה הראשונית נעזרתי במדריכים המצולמים באתר וקצת בתמיכה הטלפונית של BOOX.
אני מאוד מרוצה מהשירות ומהמכשיר וממליצה על החנות ועל המוצר.
מוצר:
קורא ספרים Note Air 2
תמונת משתמש
שם:
Jacob
תאריך:
01/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשנת 2020 רכשתי Nova 3 ואני נהנה מאד מהמכשיר. מאז הרכישה קראתי באמצעותו 60 ספרים בנוחיות רבה ומעט מאד טעינות בטריה. להערכתי ניתן לקרוא כ4 - 5 ספרים בין טעינות בכפוף לשימוש בתאורה האחורית. המלצתי על המוצר לשני חברים שרכשו והם מאד מרוצים. היום רכשתי כמתנות עוד שני מכשירים: Nova air וגם Boox Leaf. השרות מצויין, זמין ואדיב.
מוצר:
Nova 3
תמונת משתמש
שם:
nahariya1976
תאריך:
02/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות הלקוחות, ההדרכה, הזמינות וכמובן אופן הגעת המוצר והמוצר עצמו מצוינים!
תוך זמן קצר המוצר הגיע עם שליח עד הבית. סרטוני ההדרכה עוזרים מאד וכמובן ניתן להיעזר גם טלפונית.
קורא הספרים איכותי וזמין למגוון אפליקציות קריאה.
כמו כן כיסוי מגנטי למכשיר מאד פרקטי ואיכותי.
יישר כח!
מוצר:
קורא ספרים Nova Air
תמונת משתמש
שם:
adigt007
תאריך:
27/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה שנייה של אוניקס, הראשון היה note air, הפעם קורא ספרים leaf 7. איני יודע, עדיין, לומר דבר על ה leaf אבל דרך תיאור קליטת ה note air בביתנו אנסה להגיד משהו על חוויית השירות. ה note נקנה לפני שנה וחצי ככלי עבודה לבת זוגי, וכקורא ספרים. ככלל, סבור ששווה לעשות מחקר ולדעת מה, ולשם מה אתה קונה מוצר.כבר בתהליך הקנייה הוסבר לנו באופן גלוי על העבודה עם הקורא והאינטגרציה שלו מול ״עברית״ וקינדל של אמזון. הבנו את המגבלות ששמות השתיים על קריאה בקורא ספרים (בשפה העברית). בכל אופן המכשיר הצריך מאיתנו התאמות ועקומת למידה.... כאן נעזרנו בתמיכה הטכנית של אוניקס בוקס שהיתה מאוד אדיבה ומקצועית. לא היתה פעם שלא נענינו. ה note הפך להיות כלי העבודה העיקרי של בת זוגי. מעבר לקריאת ספרים ומסמכי pdf הוא משמש כלי כתיבה, יומן ועוד. מכשיר נפלא שהפך לכזה תודות לשירות ולתמיכה של בוקס.
גם היום, בעת רכישת ה leaf נענינתי באדיבות ויעילות. חוויית קניה מהנה מאוד.
מוצר:
onyx boox leaf 7
תמונת משתמש
שם:
ruty96
תאריך:
20/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זוהי קניה שניה שלי .
חזרתי לקנות בחברה קודם כל כי המוצר מעולה - קניתי קורא ספרים לנכדים שעשו רילוקשיין. לאור ההצלחה - מכשיר אחד לא מספיק לשלושה- חזרתי לקנות מכשיר נוסף.
כמו בקניה הראשונה גם בשניה -אדיבות, דייקנות והסברים מדויקים.
בקנייה הראשונה נזקקתי לתמיכה טכנית וזו הייתה מעולה.
מוצר:
קורא ספרים books nova3 color
תמונת משתמש
שם:
אילן
תאריך:
20/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ראיתי דבר כזה.
מצד אחד מלא הבטחות על עבודה עם קינדל, עבודה עם תוכנות של גוגל פליי, מכירת מקלדת והכל נראה כאילו שזה טאבלט לכל דבר ועניין.
אז כמה דברים:
1. אם אתם הולכים לראות את הטבאלט בחנות ותרצו להחזיר תוך 14 ימים, לא תוכלו.
לכן, מומלץ לקנות מהאינטרנט ולא ללכת לחנות.
בכל, מרוב חוצפתם קובעים שאי אפשר להחזיר תוף 14 ימים אך זה לא מדויק.
רק אם הלכתם לחנות, הם יכולים לצאת מזה.
2. אין שום תמיכה. שלחתי להם מייל על דברים שלא עובדים ואמרו לי שאין תמיכה לתוכנות צד שלישי.
ז"א כמעט בלתי אפשרי לסמן טקסט בקינדל ואין תמיכה. (למרות שכתוב במפורשם שעובד עם קינדל)
אי אפשר לעשות סנכרון לרשימת הקריאה של כרום - אין תמיכה. (למרות שרשום שאפשר להתקין תוכנות עם גוגל פליי.
אי אפשר לכתוב אפילו ב NOTES שלהם עצמם עם מקלדת חיצונית בעברית - אין תמיכה. (כי פשוט לא בא להם).

בזיון אחד גדול.
בחורות מאוד נחמדות אבל כשמגיע הזמן לתת תשובות - תחפשו אותם בעצמכם ואם לא מצאתם אז אכלתם אותה.

מבחינתי, לא לענות למיילים ו/או להודעות ולא לתת תשובות, במיוחד לפרסומים הרבים שלהם, זו לא רק חוצפה, זו עבירה על החוק.
ממליץ לקנות בחו"ל, שם לפחות יש אחריות, תמיכה ואפשרות להחזיר.

תגובת החנות:
שלום אילן,
נפתח בהבהרה חשובה, אנחנו לא מוכרים קינדל אלא מכשירי אוניקס.
למכשיר אוניקס יש מערכת הפעלה של אנדרואיד המאפשרת הורדת אפליקציות צד שלישי, עליהן כמובן לא נוכל לתת אחריות. אין לנו מניות בגוגל, באדובי, בע-ברית או בכל חברה ממיליוני החברות שמציעות יישומים בחנות. על מה אנחנו כן אחראים? אנחנו בהחלט אחראים למכשיר שרכשת, כלומר לחומרה וגם לתוכנה איתה הוא מגיע (מערכת ההפעלה).
על אף היותנו חנות אינטרנטית, הקמנו תצוגה בחנות מארחת, על מנת שלקוחות יוכלו לגשת ולהתנסות במכשיר טרם רכישה. בתחילה בחרת לא לבקר בתצוגה, על אף שמעולם לא היה ברשותך מכשיר דיו ועל אף שהומלץ לך לעשות כן טרם הרכישה. יצרת הזמנה באתר ויום לאחר ביצוע ההזמנה, כתבת מייל בקשה להשהות את השילוח מכיוון שהתלבטת בין שני דגמים. נציגת שירות הלקוחות חזרה על ההמלצה לגשת להתנסות במכשיר והשהתה את השילוח עד החלטתך. לאחר שהשתכנעת, ניגשת לתצוגה והתנסית, בחרת לשנות דגם ואכן נשלח אליך הדגם החדש שבחרת.

מרגע קבלת המכשיר, לא חדלת מלהתקשר, לשלוח מיילים, הודעות ווטסאפ ותלונות על כך שאינך מסתדר עם ההגדרות. שני נציגי שירות טכני פעלו בו זמנית, לאורך ימים כדי לתמוך בך בהודעות, שיחות טלפון ואפילו בשיחות וידאו, הם ענו על שאלות טכניות וביצעו הדרכות ויזואליות ואף הרחיקו לכת וניסו לתמוך בכל מיני יישומים שאין לנו נגיעה אליהם. במקביל, החלטת לפנות לעו"ד מטעם "אמון הציבור" ולדרוש שנשיב לך את כספך וניקח בחזרה מכשיר שאותו פתחת, בו השתמשת ועליו התקנת תוכנות חיצוניות. לאחר שעו"ד שעירבת הסביר לך כי אין לך עילה לבקש את כספך בחזרה, החלטת לכתוב את התגובה הנ"ל.

אנחנו מקפידים לא להעסיק "בחורות מאוד נחמדות", אלא נציגות (ונציג שגם ממנו קיבלת שירות) שאכפת להם מהלקוחות ופועלים כדי להעניק שירות וייעוץ מעמיק ומקצועי. לא היה מייל שלך שלא נענה ולא הייתה שיחה או הודעה שממנה התעלמנו, נהפוך הוא, כל האופרציה של החברה עסקה בך ובתמיכה הנדרשת לך,משך ימים. הכל כמובן מתועד ומוקלט לשם בקרת איכות השירות. חוות הדעת שלך ממש גובלת בהוצאת דיבה מכיוון שאיננו עוברים על החוק בשום אופן ובשום צורה. נותר לנו רק להצטער על המילים הקשות הללו ולציין כי גם החוויה שאנחנו חווינו איתך כלקוח, הייתה מאוד לא נעימה.


מוצר:
Note Air 2
תמונת משתמש
שם:
Victoria
תאריך:
14/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות ספר אלקטרוני ומצאתי אותו בחנות הזו. המוצר לא היה במלאי, אך ניתן היה לבצע הזמנה מראש ותאריך קבלת הסחורה. הזמנתי ספר באתר המוכר, באותו היום המצוין בקבלת הסחורה בוצע תשלום מחשבוני ויום לאחר מכן קיבלתי את המוצר שלי. זהו שירות לקוחות מהיר ומדויק. בנוסף קיבלתי תשובות לשאלותיי בטלפון, גודל המכשיר מושלם. זו ההתנסות הראשונה שלי בקניית ספר אלקטרוני, באתר המוכר יש הסבר ברור כיצד לחבר את הספר לשירות גוגל והצלחתי לעשות הכל בעצמי. תודה רבה, אני מאוד מרוצה מהשירות. זה 5 כוכבים.
מוצר:
BOOX LEAF
תמונת משתמש
שם:
orlyazulay857
תאריך:
08/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ ביותר
ישנו בתמיכה בחור בשם רומן,הרשים אותי בסבלנות,אדיבות ומקצועיות שלו.כן יירבו נציגים כאלה בכל חברה.פשוט תענוג
מוצר:
קורא ספרים אוניקס נובה 3
תמונת משתמש
שם:
ravidov
תאריך:
18/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר, יעיל ואדיב!
היה חסר מגן מסך במשלוח, אבל טיפלו בבעיה ומהר מאוד קיבלתי מגנים חלופיים.
המכשיר נהדר! פעם ראשונה שאני מנסה את הטכנולוגיה וממש הופתעתי... התצוגה די מדהימה, ואפילו בכתיבה או ציור זמן התגובה כמעט לא מורגש!
תודה רבה (:
מוצר:
BOOX NOVA 3 COLOR
תמונת משתמש
שם:
waitzmanjacob39
תאריך:
09/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה נעימה, שירות לקוחות מקצועי ומסייע.
זו פעם ראשונה שאני משתמש במכשיר דיו. עזרו לי לבחור דגם, המכשיר הגיע תוך שלושה ימים ושוב סייעו בהגדרות ובהתקנה.
העיניים שלי מודות לכם!
מוצר:
Nova Air
תמונת משתמש
שם:
חגית
תאריך:
05/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו הפעם השנייה שאני קונה בחנות אינטרנטית זו קורא ספרים אלקטרוני של Boox.
בראש ובראשונה חייבת לציין את השירות הנעים ויוצא הדופן של שרון. הכל שקוף, ברור, גם כשיש עיכובים הם ידועים מראש.
שעות מענה טלפוני ארוכות ונוחות.
קנינו לעצמנו ומתנה לחברים גם.
אותנו הרגיע לקנות מכשיר עם "אבא ואימא" ויש למי לפנות, ושהכל מותאם לעברית בצורה מצויינת.
מוצר:
קורא ספרים אלקטרוני Boox POKE 3
תמונת משתמש
שם:
ענבל
תאריך:
05/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות אומללה. לא זוכרת מתי אי פעם נתקלתי בשירות כל כך ירוד בחנות פרטית.
מוצר:
קורא ספרים onyx nova air
תמונת משתמש
שם:
Daniel BL
תאריך:
17/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המכשיר BOOX NOVA AIR בתור מתנת יום הולדת לאישתי ואני מאוד מתחרט על הקנייה הזאת. השירות הגרוע התחיל כבר בהזמנה, באתר של החברה היה רשום שיש את המוצר במלאי אבל בפועל לא היה אותו ואת המוצר קיבלתי רק אחרי מספר שבועות. כמובן שבשיחה עם הנציגה הלא נחמדה לא שומעים "יכול להיות שהייתה טעות באתר, אנחנו מתנצלים" אלא זה "אתה טועה, כנראה שלא שמת לב".
כשהמוצר הגיע סוף סוף התחילו להתגלות הבעיות הטכניות. אי אפשר לחבר לבד את המוצר לחנות של google play בלי מספר שיחות עם התמיכה, יש איזה נוהל מוזר שצריך לבצע מספר פעמים כדי שהוא יתחבר ויהיה ניתן להוריד משהו מ-google play.
כשסוף סוף הצלחתי להוריד ספר גיליתי את חוויית הקריאה המזוויעה - בעמוד שקוראים משתקף העמוד הקודם, ז"א רואים את השורות של העמוד הנוכחי וברקע רואים בצורה דהויה את השורות של העמוד הקודם. דיברתי עם התמיכה מספר פעמים, ניסו לשנות כל מיני הגדרות אבל לא הצלחנו להגיע למשהו נורמלי או אפילו סביר.
דיברתי מספר פעמים עם השירות, הם לא מוכנים להחליף את המוצר, צריך להכניס את המכשיר למעבדה לתיקון כשאנחנו מדברים על מכשיר חדש מהניילון שעולה 1200 שקל. המעבדה מקבלת רק בימים א'-ה' בשעות העבודה ככה שצריך לבזבז חצי יום עבודה או להוציא שליח על חשבוני בשביל לתקן את המכשיר. זאת אחת מחוויות הקנייה הכי הגרועות שהיו לי, אני מאוד לא ממליץ לקנות מוצרים מחברה עם שירות כזה רע.
תגובת החנות:
שלום דניאל
ראשית, צר לנו כי חוויית הקניה שלך כה גרועה, אנחנו מאוד משתדלים לספק חוויה חיובית ונעימה.

אכן כאשר בוצעה ההזמנה, המוצר לא היה במלאי ודף המוצר ציין זאת.
ליד המשפט "הזמנה מוקדמת" גם נכתב תאריך צפי הגעת המוצר למלאי.
אנחנו מנסים באופן תדיר לשפר את מסע הלקוח באתר ולאחרונה אף שינינו את האפשרות לבצע רכישה מחוץ לדף המוצר. שינוי זה נעשה בדיוק כדי למנוע סיטואציות מעין אלה, רצינו שתוכל כלקוח לראות אם המוצר במלאי או לא. כעת, לאחר תלונתך אף הוספנו הודעה נוספת בתוך עגלת הקניות לפני התשלום.

בנוגע למכשיר עצמו, ניסינו בשיחות רבות לסייע לאישתך להגדיר את המכשיר אך ללא הצלחה. בתום שיחות אלה, ביקשנו ממנה שתביא את המוצר לבדיקה ובמידה ונאבחן כי לא מדובר בעניין של הגדרות, נחליף לה למכשיר חדש במסגרת האחריות.

אישתך סירבה להגיע למעבדה ודרשה כי נשלח שליח על חשבוננו לאסוף את המכשיר ממנה. הוסבר לה כי האחריות ניתנת במעבדה שלנו ולא בבית הלקוח וכי אם אין באפשרותה להגיע באופן עצמאי, היא תוכל לשלוח אותו עם שליח וכשנשיב אליה מכשיר חלופי או את המכשיר שלה, נשלח שליח על חשבוננו. גם לזה, לצערי היא סירבה.

בשלב הבא, הצענו לה להשיב את המכשיר שהיא טענה כי לא עשתה בו שימוש ולקבל עבורו את סכום הרכישה, מינוס 5% כמקובל במכשיר Open box אך היא ציינה כי זרקה את הקופסא וגם כי היא לא מסכימה לניקוי האחוז המסויים ע"פ חוק.

כאשר ראינו כי אנחנו לא מצליחים להגיע הסכמה לגבי אף אחת מהאפשרויות, פנינו לפנים משורת הדין למעבדה וביקשנו שיקבלו את אישתך ביום שישי, יום בו המעבדה אינה פעילה באופן רגיל, כדי לנסות להקל עליה - לצערנו הדבר לא התאפשר.

בסיום הדברים נשלח אליכם מייל סיכום המפרט את כל מה שנכתב כאן ובסיומו בקשה להביא את המכשיר לבדיקה. לא נשלחה כל תשובה מטעמכם ובחרתם שלא להגיע למעבדה.

היות ולא ניתן לאבחן האם מדובר בתקלה טכנית או בקושי בהגדרות משתמש מרחוק, טכנאי חייב לבדוק את המכשיר ולהבין האם הוא תקול.

בשום שלב לא התנערנו ואנחנו לא מתנערים מאחריות למוצר. לכן, אנחנו מבקשים שוב, אנא הביאו את המכשיר לבדיקה בימים ובשעות בהם המעבדה פועלת ובתיאום מראש. ימי א-ה בין השעות 9:00-19:00 ונשמח לסייע.
מוצר:
BOOX NOVA AIR
תמונת משתמש
שם:
יוחאי
תאריך:
12/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ומעולה הזמנתי קורא הספרים poke 3 המשלוח הגיע מהר מאוד אני מרוצה מאוד
מוצר:
Onyx poke 3
תמונת משתמש
שם:
reuvek
תאריך:
18/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע במהירות וארוז טוב.
אחרי זה הזמנתי שומר מסך והגיע מקולקל.
שלחתי תלונה ושלחו לי מיד אחד חדש.
סך הכל שרות לקוחות 10 !!
מוצר:
onyx boox note air
תמונת משתמש
שם:
מאיה גולדנברג
תאריך:
04/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את מכשיר NOVA 3 לאחר שבעבר היה ברשותי קינדל.
מדובר בעולם אחר, המכשיר פתוח לכל אפליקציית קריאה וזה מאוד מרחיב את טווח האפשרויות של התכנים שניתן לקרוא באמצעותו, הוא גם מגיע עם עט סטיילוס, תוספת נחמדה למי שרוצה להשתמש בו גם כמחברת.
מבחינת שירות הלקוחות, המכשיר הגיע לנקודת איסוף שבחרתי אחרי 3 ימים, הנציגים בטלפון היו מאוד אדיבים כאשר התקשרתי לפני הרכישה לקבל קצת מידע על הדגם וגם לאחר קבלת המכשיר, כשהתקשיתי לחבר את אותו לגוגל, תמכו בי בסבלנות בטלפון (אני לא מאוד טכנית).
בהחלט חוויית קניה חיובית ונעימה.
מוצר:
קורא ספרים BOOX NOVA3
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply