דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ריהוט גן'מחסני גינה,טרמפולינות (בצרה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
שביט טכנולוגיות מתקדמות
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2012
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בהמכולה ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
114
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
82
3
29
נמצאו 114 חוות דעת גולשים על המכולה
תמונת משתמש
שם:
Shahaf
תאריך:
23/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה ומחירים הוגנים - מומלץ ביותר!
נמצאים בישוב בצרה. רכשנו מחסן לא ממזמן ונחזור שוב.
מוצר:
מחסן פרימיום
תמונת משתמש
שם:
rut
תאריך:
09/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב!!!! שירות מתחת לכל ביקורת !!!! ברגע שקניתם ויש פגם אין עם מי לדבר!!!!!

טרמפולינה שנרכשה במרץ 2021 ושילמנו על הרכבה מטעמם, אחרי חודש הרשת נפרמה, ביקשו שנפרק והם יתקנו, אחרי חודש אמרו שאי אפשר לתקן והזמינו חדשה, הרשת הגיעה אחרי 4 חודשים וביקשו שנבוא לאסוף, כאות פיצוי על זמן ההתמנה הסכימו להתקין את הרשת בחזרה ללא עלות ושיתאמו איתנו התקנה, לאחר שבועיים המתנה בלי שיצרו איתנו קשר, פנינו אליהם והחליטו שהפיצוי יהיה שמשיית שמש ולא התקנה על חשבונם.


מוצר:
טרמפולינה
תמונת משתמש
שם:
nurit.stein18
תאריך:
08/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שמשיית צד בגודל 4X4 באמצעות הטלפון. המוכרת התנהגה באדיבות. הבעיה הייתה בתאום ההובלה ובהובלת השמשייה.
למחרת הרכישה התקשרו אלי לתאום מועד ההובלה. קבענו יום ושעה. חצי שעה אחר כן התקשרו לבעלי לעבודה וקבעו איתו שוב לאותו יום, שעה אחרת, בלי שעדכנו אותו שקבעו כבר איתי. לאחר שבעלי עדכן אותי, התקשרתי אליהם על מנת לברר שוב את מועד ההובלה והשעה המדוייקת. נציגת השרות ענתה לי בגסות, אמרה לי שהיא דיברה רק איתי וקבעה איתי את השעה שאמרה לבעלי. כאשר ניסיתי להסביר לה את טעותה, היא שאלה אותי אם הכל בסדר אצלי ואמרה לי בגסות שאין לה זמן לדבר יותר. התנהגותה של נציגת השרות, שניסתה לפקפק בשפיותי, הייתה פשוט נוראית וקילקלה לחלוטין את חווית הקניה.

בנוסף, כאשר הגיעה השמשייה לכתובתי, המוביל אמר לי לבוא לקחת אותה מהאוטו, כשהסיכום עם המוכרת הייתה שהוא מביא אותה עד פתח הבית. למזלי היו איתי אנשים שיכלו לעזור לי לקחת את השמשייה מהאוטו של המוביל.

אני לא מתכוונת לרכוש שוב מוצרים בהמכולה וכמובן לא ממליצה לכם לקנות שם.
מוצר:
שמשיה רומא בורבון 4/4
תמונת משתמש
שם:
Arik
תאריך:
07/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מערכת הישיבה נקנתה מהתצוגה במקום - לדבריהם זה היה סט אחרון ולא ידוע מתי מערכת הישיבה הזאת תהיה במלאי בעתיד.
עד להשלמת התשלום, היחס היה חם ואדיב. חלק מהמערכת נלקח על ידי לאחר הקניה ואת החלק השני, 2 כורסאות ושולחן באתי לאסוף למחרת.
אין יחס כלל... כמעט התעלמות מופגנת... אין לקוחות במתחם...כלל לא הוצעה עזרה בנשיאת הריהוט מתוך חלל התצוגה לרכב שחה בצמוד לו.
מתחת לכל כרית מושב מונחת יריעת פלסטיק מחוררת דקיקה בגודל של 28 ס"מ על 27 ס"מ. בסט שנקנה היו חסרות 2 כאלה. לבושתי, שאלתי את האנשים במקום (גב' שאת שמה איני יודע ואיש מכירות ששמו דור) אם אפשר לקבל 2 יריעות כאלה, ונעניתי "קנית מהתצוגה וזה מה שהיה שם" - טוב שלא הרביצו לי...
אין לי מושג כמה עולה יריעת פלסטיק מחוררת ודקיקה כאת - בטוח שלא יותר משקל אחד!
אבל אם אחרי שקניתי מערכת ישיבה בסכום העולה על 4,000 ש"ח זה היחס שקבלתי - אז כדאי שקהל הצרכנים ידע על כך מראש.
לא חוזר לשם ולא אמליץ עליהם.
מוצר:
מערכת ישיבה אוקיאנוס
תמונת משתמש
שם:
Rachel
תאריך:
18/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 17 בנובמבר אחה"צ רכשנו מערכת ישיבה לגן מדגם ברצלונה עם 8 כסאות תואמים מהמחסן במושב בצרה.
בקשנו אספקה מהירה בגלל אירוע משפחתי.
שרת אותנו בחור סבלני וחייכן בשם ג'קי שברר אפשרות משלוח מהיר לרעננה במשרד.
הפקידה במשרד נרתמה לסייע.
למחרת בבוקר הגיע המוביל עם ההזמנה, גם הוא בחיוך ובמיומנות מקצועית התקין את המערכת במקומה לשביעות רצוננו המלאה.
איכות חומרי הגלם המסיביים מהם עשויה המערכת מעולה, הריתוכים נקיים ושלדות השולחן והכיסאות מרותכים באמנות.

תודה על איכות המוצר, האדיבות והשירות הנעים והמהיר

רחל פרידמן
רעננה
מוצר:
מערכת ישיבה לגן ברצלונה 8 כסאות
תמונת משתמש
שם:
Alona
תאריך:
06/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טרמפולינה חישוק כפול לפני 3 חודשים ומגן הקפיצים נקרע. יהוחנן מנהל שרות הלקוחות ביקש שאשלח תמונות . לאחר דין ודברים החליט לשלוח לי מגן קפיצים ללא חיוב. שרות מעולה לא מובן מאליו. תודה רבה
מוצר:
טרמפולינה חישוק כפול 9
תמונת משתמש
שם:
Amit
תאריך:
06/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
על הפנים של שירות ואיכות , שלא תתפתו גם הם לא זולים במיוחד אדיבים הזמן הקנייה וגם זה לא תמיד.

לא לוקחים אחריות על המוצרים שלהם, מפילים על הלקוח בלי לבדוק . אין שירות, אין איכות,
אין אחריות . קחו בחשבון
מוצר:
טרמפולינה 2.44
תמונת משתמש
שם:
Tsila
תאריך:
02/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אנחנו גרים ביישוב בשומרון. חיפשתי טרמפולינה חזקה שתחזיק יפה כמה שנים. הטרמפולינה שלהם כבר הייתה לנו פעם וממש עמדה יפה בשימוש מאסיבי. חזרנו ולקחנו עוד אחת. דגם חישוק כפול. ממליצה מאוד ותודה
מוצר:
חישוק כפול 12
תמונת משתמש
שם:
liat328
תאריך:
01/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדיוק עברנו דירה וחיפשנו ריהוט לחצר אחרי שנים שהיינו בדירה בלי גינה. הגעתי דרך חברה לא דרך פרסום. מגוון ענקי של דברים באיכות גבוהה במחירים ממש טובים ומתייחסים אליך יפה גם אחרי ששילמת. אחלה המכולה שבעולם!
מוצר:
בליסימו
תמונת משתמש
שם:
David
תאריך:
30/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב למקום!!!
קניתי טרמפולינה ממש לפני הסגר, בטרמפולינה גילינו שריטה ענקית לאורך כל הטרמפולינה, מייד לאחר החגים פניתי לשירות הלקוחות, בהתחלה היו נחמדים ואמרו שאגיע להחליף, נתנו לי מידה לא טובה וטענו שכרגע אין להם מידות כאלו יותר. כשרציתי להזדכות על הטרמפולינה, בעל המקום לא הסכים ואמר לי בזלזול "תתבע אותי".
בושה של שירות לקוחות ועוד מבעל המקום.
ממליץ לכם בחום לקנות ממקום אחר ולא להתקרב אליו.
תגובת החנות:
הלקוח השתמש שבועיים בטרמפולינה ואז לאחר שבועיים פנה שיש שריטה במשטח הקפיצה. לאחר שנשאלו עי מנהל המקום מדוע פנה רק לאחר שבועיים לדווח על הבעיה לא היתה לא תשובה.השריטה נגרמה מחפץ חד שפגע במשטח הקפיצה לצערנו אין אחריות על נזקים שנעשו עי הלקוח.
מוצר:
טרמפולינה 7 פיט
תמונת משתמש
שם:
יורם
תאריך:
27/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלנו שרות מצויין מהאיש הנחמד בחנות בבצרה בשם יוסי, קיבלנו שרות מצויין גם מהספק שהביא את כל הפריטים והרכיב אותם בגינה. כל הכבוד לכולם.
מוצר:
מערכת ישיבה למרפסת, ספסל למרפסת, נדנדה לגינה.
תמונת משתמש
שם:
אלברט
תאריך:
09/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות יוצא מגדר הרגיל.
רכשתי פינת ישיבה המוצר מעולה והשרות היה טוב מאוד.
חווית קניה מומלצת
מוצר:
קולונביה
תמונת משתמש
שם:
jonprais
תאריך:
04/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
very friendly, honest and helpful staff. Good quality at fare price. We came, we bought, we took home

מוצר:
Retro Seat
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
02/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב... סט למרפסת שכל הספוגים הגיעו מקומטים ללא איכות במחיר של 3500 ש"ח, התשובה שלהם שניתן לבוא להחליף עם כריות מתצוגה, יופי של שירות,
תגובת החנות:
אבי ביקר בחנות וקיבל את אותו המוצר עם הקמטוטים בכריות כפי שמופיע בתצוגה. למרות זאת הוחלפו לו הכריות חבל שיש אנשים שלא יודעים להעריך שרות טוב.
מוצר:
סט ישיבה למרפסת
תמונת משתמש
שם:
Maayan
תאריך:
01/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויית שירות מזעזעת
הזמנתי דשא סינטטי,
במעמד הקנייה צוין כי המשלוח יגיע תוך עשרה ימים עסקים
כעבור יותר מעשרה ימי עסקים הדשא לא הגיע, אף אחד לא טרח לעדכן שמתעכב.
מנסים כבר כמה ימים לתפוס מישהו בטלפון, מעבירים אותנו מהאחד לשני תוך זלזול רב וגסות רוח!!!
אין שירות לקוחות אמיתי. יש מוקד מכירות שלא מוכן לעזור ומוקד הודעות שמשאיר הודעה שכנראה לא מגיעה לאף אחד.
עד כה אף אחד לא חוזר אלינו או עונה בוואטסאפ
שירות מזעזע ומתיש
לא להתקרב.
תגובת החנות:
שלום מעיין לאחר בדיקה מעמיקה הזמנת בתאריך 19/07/2020 את הדשא וקיבלת אותו ב 04/08/20 בגלל עיכוב בשחרור הדשא מהנמל ( קורונה....) הדשא הוא יבוא של ספק מישנה שלנו ולכן היה עיכוב של שני ימי עסקם אנו מתנצלים מעומק ליבנו על העיכוב במשלוח הדשא ונשמח עם תתקנו ותכתבו שכן קיבלתם בסופו של דבר את הדשא.נשמח להוכיח לכם כי אנו יודעים לתת שרות אחר.
מוצר:
דשא סינטטי
תמונת משתמש
שם:
Orna
תאריך:
27/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יחס חם יש מבחר רהיטים
סוגים ומחירים שונים
יוסי נתן שרות מקצועי הסבר מפורט אספקה בזמן מומלץ מאוד
מוצר:
רהיטי גן
תמונת משתמש
שם:
sb20081948
תאריך:
26/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה בחום רכשתי כיסא יובל ולאחר שבועיים נשבר הכסא. נרנייה החמודה הסכימה להחליף ללא כל בעיה .תודה
מוצר:
כיסא יובל
תמונת משתמש
שם:
yarontilinger
תאריך:
31/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו השבוע נדנדת גינה , כשהגענו פגשה אותנו גברת מבוגרת שהיתה חסרת נימוס וגסת התנהגות . דברה בצורה מזלזלת ומתנשאת. בהמשך קבלנו יחס מכובד ומקצועי ממוכר שבזכותו קנינו. הבעיה העיקרית שם היא היחס של המוכרת .
מוצר:
נדנדת גינה 3 מושבים
תמונת משתמש
שם:
Vitaly Tal
תאריך:
31/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב לחנות הזאת. רכשתי שישיית צד "פרמיום". פלוס בסיס (6 חתיכות שיש במחיר של 70 שח ליחידה). שמשיה נשברה אחרי מספר פעמים של שימוש. מרגע רכישה 28.04.2020 עד הרגע שהייתי בחנות 31.05 עבר קצת יותר מחודש... בעל המקום (או מנהל ) סירב לתת זיכוי לא רק עבור השמשיה השבורה אלא גם עבור חתיכות שיש שאין להם שום שימוש ללא השמשיה.. האשים אותי בשקרים (פתחת את זה שהיה רוח). במקום למרות הוראות של משרד הבריאות העובדים מסתובבים ללא מסיכות, לא בודקים חום בכניסה ולא מחייבים את הלקוחות לשים מסיכות... אחראיות זה לא בתחום שלו... בקיצור תחסכו בריאות וכסף. לא להתקרב
תגובת החנות:
המכולה הינה חברה מכובדת הקיימת 12 שנה ולה אלפי לקוחות
הלקוח רכש שמשיה בסיסית בעלות של 400 ש"ח
הלקוח לא סגר את השמשיה ברוחות החזקות והיא נשברה כתוצאה מכך.
על החשבונית רשום בגדול שאין אחריות על שמשיות שניזוקו כתוצאה מרוח כך גם הוסבר לו בחנות בעת הרכישה.
הלקוח השתולל התחיל לצרוח בחנות ולפנות ללקוחות שלא להתקרב איים קילל והתנהג בצורה מאיימת וכוחנית.
לאחר לכתו מהחנות הלקוח הזמין לנו את משטרת ישראל בתואנה שאין למוכר מסיכה ( הלקוח נכנס לחנות ללא מסיכה מתועד במצלמות החברה) המשטרה הגיעה והזהירה אותו שאם ישתמש במשטרת ישראל שוב לצורך תועלתו האישית ולנקמה הם יפעלו כנגדו על פי חוק.
המכולה קיימת 12 שנה כעסק שמכבד את עצמו וכן לפעמים לא מאשרים החזרת שמשיה לאחר שימוש כחודש ימים אם נשברה כתוצאה מרוח.
צר לנו על התנהגותו גסת הרוח של ויטלי ונקווה כי מקרה זה לא יישנה בעתיד
מוצר:
שמשיה יום שמנת
תמונת משתמש
שם:
elahav.1982
תאריך:
05/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למרות שהחוק מאפשר החזרת מוצר שנפתח ללא שימוש החנות לא מאפשרת. חבל מאוד שזה השירות
תגובת החנות:
שלום רב, לא ניתן להחזיר בריכה לאחר שנפתחה והורכבה מכיוון שאף אחד לא מעוניין לקנות בריכה משומשת.........
מוצר:
בריכה
תמונת משתמש
שם:
tirehalali
תאריך:
10/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי 4 כיסאות רטרו אלומיניום מדור המקסים שרות נהדר ומחיר מצוין אני ממליץ בחום תודה רבה
מוצר:
כיסא רטרו
תמונת משתמש
שם:
Assaf
תאריך:
09/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחסן גינה מתכת חווית קניה טובה שרות מצויין מחירים סבירים שרות כי ג'קי וחיה .
מוצר:
סופר גרדן שד
תמונת משתמש
שם:
Shalom
תאריך:
12/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב
רכשנו לפני 13 חודשים ריהוט גן איכותי (אמור) מאלומיניום . כלל הצבע של השולחן מתנפח ומתקלף .לצערנו לא קיבלנו מענה מהחנות למעט שמוכנים לתת לנו 200 שח בקנייה הבאה . ריהוט בסטנדרט כזה לא אמור להתקלף ובוודאי כשמדובר במרפסת מקורה . לצערי לא ארכוש שוב בחנות זו
מוצר:
שולחן אלומיניום רומא
תמונת משתמש
שם:
Haya
תאריך:
28/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טרמפולינה חזקה ואיכותית במחיר שווה לאחר שבדקתי היטב את השוק. חיה היתה מדהימה ועזרה לי מאוד בהתלבטות. ממליצה בחום
מוצר:
פרימיום 8
תמונת משתמש
שם:
Micha
תאריך:
21/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה של כל הצוות, מחירים הכי טובים בארץ, ומוצרים איכותיים. המקום שאני חוזר אליו תמיד.
מומלץ מאוד
מוצר:
שמשיה רומא
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply