אורח,
שלום

פלאקום (Pelecom)

סלולאר וגאדג'טים (חיפה)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1700554400
פקס:
048660060
כתובת:
חיפה, הוד השרון ונהריה
דוא"ל:
בעלים:
מ.נ פלאקום בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
31
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בפלאקום ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
2
0
2
3 חודשים אחרונים
10
0
3
6 חודשים אחרונים
12
0
4
שנה אחרונה
27
0
4
כל הזמן
290
1
19
נמצאו 310 חוות דעת גולשים על פלאקום
שם:
Gabby
תאריך:
26/08/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קודם כל, העדפתי לשלם כמה שקלים ולרכוש ב''קניה חכמה''. אני סבור שזו הדרך היותר בטוחה לקבל שירות טוב, כי זאפ עומדים מאחורי זה וברור שיש איזשהם פרמטרים והקפדות כדי להיכנס למועדון המצומצם הזה. אז... זה השתלם בסוף. השליח הגיע יום למחרת ההזמנה, עם מכשיר תקין ודנדש. כשראיתי שאין אופציה לשפה העברית במכשיר, עשיתי קצת חיפושים בגוגל, והבנתי שבעצם מי שלא רוכש דרך היבואן הרשמי - לא יזכה לטיפול בנושא. צלצלתי לפלאקום ושאלתי מה לעשות, אפילו בתשלום, כדי שתהיה לי עברית במכשיר. מתברר, שהם הקדימו רפואה למכה, ובכלל התקינו אפליקציה ייחודית במכשיר עוד לפני שהוא סופק, שבהפעלתה ניתן להפוך את הכל לעברית. לא תשלום ולא באטיח. ואכן, בתדרוך של דקה על השעון, הנציג מסניף חיפה איפשר לי ליהנות עד הסוף מהמכשיר. נראה לי שמדובר בחנות אמינה ורצינית. אני לא קונה מהיום וגם לא מאתמול. המכשיר עובד פרפקט, מגיב לכל פיפס שלי, ונראה אלגנטי להפליא. לכו על זה.
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
שם:
Simon
תאריך:
25/08/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
מחיר הטל היה 1729 שח אך חוייבנו לקחת אחריות יצרן בשווי 149 שח. תוספת למחיר זו לא פורסמה כחלק ממחיר הטלפון.
תגובת החנות:
יש להעמיד את דברים על דיוקם.
הלקוח הגיע בסוף היום לחנות בהד השרון וביקש לרכוש ג'י 3.
באותו הזמן נשארו במלאי 2 יחידות בלבד ושתיהן עם אחריות יבואן של 24 חודשים.
נאמר ללקוח שאם הוא רוצה מכשיר עם 12 חודשי אחריות מחר בבוקר יתחדש המלאי ותוכל לקבל מכשיר עם 12 חודשי אחריות.
בסופו של דבר הלקוח החליט לרכוש מכשיר עם אחריות יבואן של 24 חודשים אף אחד לא הכריח או חייב אותו לרכוש משהו שהוא לא רוצה.
אנו לא מבינים על מה הוא בא בטענות הוא היה יכול לבחור לא לרכוש כלל או להמתין לבוקר ולכוש מכשיר עם שנה אחריות.
בנוסף ראוי לציין שאם הוא היה מגיע מוקדם יותר לחנות היו מכשירים עם 12 חודשי אחריות אך הם אזלו במהלך יום העבודה.
אנו משתדלים שכל הדגמים מכל הסוגים יהיו במלאי ללא חוסר אך תמיד עדיף ליצור קשר עם החנות לפני שמגיעים כדי לוודא שהדגם הספציפי במלאי, או לחלופין לבצע הזמנה באתר עם איסוף עצמי וכך המכשיר ישוריין עבור המזמין.


מוצר:
טלפון G3
שם:
לירן
תאריך:
12/08/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר S3 בחנות פלאקום בסניף צ׳ק פוסט. קיבלתי שירות מהיר, אדיב ומקצועי! אין לי בפק שהקנייה הבאה תהיה רק שם.
מוצר:
טלפון סלולארי s3
שם:
Netanel
תאריך:
05/08/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי lg g3 לפני כחודשיים.
לאחר 3 שעות התקשרתי להודיע הכשיר אינו נטען על אף השדרגתי לשנאי מקורי (50שח) כשפניתי לחנות נשר נענתי שאגיע המכשיר יבדק, ומאז המכשיר המשיך עם בעיות ניתוקים וזלילת סוללה מוגזמת.
מהסניף שורה תחתונה לא קיבלתי שרות או ייצוג מול הייבואן הרשמי, אף מרחו ושקרו.
תגובת החנות:
לצערנו הלקוח לא כתב את הדברים לאשורם.
הלקוח התלונן על בעיה בטעינת המכשיר, המכשיר נבדק במעבדתינו אל מול פני הלקוח ולא נמצאה כל בעיה.
בכל מקרה לבקשת הלקוח הוחלף לו המטען למטען חדש אע"פ שהמטען שלו היה תקין לחלוטין.
בנוסף הלקוח ביקש שבכל מקרה נשלח את המכשיר ליבואן וכך עשינו.
המכשיר נבדק וטופל אצל היבואן והוחזר ללקוח תקין לחלוטין.
למרות כל זאת ולמרות שעשינו את כל מה שביקש הלקוח דרש להחליף את המכשיר אחרת יכתוב עלינו בזאפ.
הוסבר לו שהחלפת מכשיר מתבצעת רק באישור היבואן לאחר בדיקתו ונובעת בדר"כ עקב תקלה אקוטית ו\או כזו שלא ניתנת לתיקון.
ישנם מקרים שבאת מצריכים החלפת מכשיר ובמקרים כאלו אנו פועלים בהתאם ומחליפים מכשיר ללקוח ויעידו על כך לקוחותינו הרבים. אך לא כך היה במקרה הנ"ל שלא הצריך החלפה.
אנו נמשיך לשרת את לקוחותינו הרבים ברמה הגבוה ביותר שקיימת בתחום עיסוקינו.

מוצר:
פלאפון lg
שם:
סמדר
תאריך:
11/07/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
בחודש יולי 2014 רכשתי מכשיר סלולרי בסניף פלאקום בירושלים. בחרתי לרכוש שם למרות שהמחיר היה יקר מבחנויות אחרות, בגלל הדירוג הטוב של החנות וגם כי רציתי חנות שקרובה לבית, שתוכל לתת לי מענה ואחריות במקרה של תקלה.
לאחר כמה חודשים המכשיר התחיל לעשות לי בעיות שקשורות לGPS. לאחר שירות איטי ומסורבל בחנות הוחלט לשלוח את המכשיר למעבדה. לא נאמר לי תוך כמה זמן הוא יתוקן - ובסופו של דבר חיכיתי יותר מחודש (!) כדי לקבל אותו בחזרה. כמה שבועות אחרי שקיבלתי אותו בחזרה הבעיה חזרה, אך נמנעתי מלחזור לחנות כי לא רציתי להיות שוב נטולת טלפון זמן כה רב.
ביוני 2015 התחילה תקלה חדשה במכשיר שדרשה תיקון. מכיוון שהוא עדיין באחריות, הלכתי לחנות ונדהמתי לגלות שסניף ירושלים נסגר! ללא שום הודעה מוקדמת: הם לא טרחו לרשום כלום בחנות עצמה או להודיע על זה בטלפון (ניסיתי להשיגם כמה פעמים קודם) ורק כשהתקשרתי לסניף חיפה אמרו לי שהסניף בירושלים אכן נסגר.
שאלתי מה אני יכולה לעשות אם יש לי תקלה במכשיר, ונאמר לי להגיע לסניף חיפה או לשלוח אליהם את הטלפון (על חשבוני כמובן). בסופו של דבר החלטתי ללכת למעבדה פרטית כדי לחסוך זמן וכסף וגם להימנע מלהיות שוב חודש שלם בלי טלפון.
הסיבה היחידה שלשמה קניתי מכשיר בחנות ולא דרך האינטרנט, התבטלה ואפילו לא טרחו ליידע אותי כלקוחה. לכל חבריי אמליץ להתרחק מהחנות הזו.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy s3 mini
שם:
גליה
תאריך:
11/07/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, בלי לנסות לדחוף מה שלא צריך, מאוד הגון המשלוח הגיע בזמן.
המוצרים הנלווים שהזמנו התאימו בול. בקיצור מומלץ מאד.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
Dodo
תאריך:
28/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומקצועי, הגעתי לחנות עם טלפון מקרטע ומתפקד בקושי.
לאחר שידרוג וטיפול במכשיר, הוא יצא במצב כמו חדש. מהיר, נקי וקל.
יש לציין שלמכשיר זה היה קשה למצוא את הרום המתאים ופלאקום מצאו ללא כל בעיה את הרום המתאים, שידרגו וזאת גם לאחר שביקשתי שיהיה נקי ובעל תמיכה בעברית.
מוצר:
טלפון סלולרי A7
שם:
דסי
תאריך:
26/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות יעיל ואדיב מאד ע"י שחר בחנות בחיפה. קיבלנו עזרה והסברים בעת הקנייה, וכשאר הייתה התנגשות בין אפליקציות, שחר פתר מיד את הבעיה.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
דור
תאריך:
23/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
כבר בכניסה לחנות אי אפשר שלא להתרשם מעיצוב החנות היפה מאוד, מיד פנה אלי נציג שהיה מאוד נחמד ואינפורמטיבי. הסברתי לו את התקלה במכשיר והוא בזריזות רבה העביר את המכשיר למעבדה שתיקנה את המכשיר במקום. תוך כדי המתנה הסביר לי הנציג על המכשירים השונים ועזר לי מאוד! ממליץ בחום ! זריזים מקצועיים ואדיבים!
מוצר:
תיקון טלפון סלולרי G3
שם:
Haim
תאריך:
17/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מס מכשירים בחנות זו הנציגים תמיד מסבירי פנים ועוזרים בכל עניין.
לאחרונה רכשתי מכשיר ולא הייתי מרוצה חזרתי לחנות הם ממש באו לקראתי ורכשתי דגם אחר שרציתי.
ידע עצום בכל עניין מקצוענים אמיתיים!!!
גם אם זה עוד כמה שקלים בסופו של דבר הם שווים הרבה יותר.
סומך עליהם את שתי ידי.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5 SM-G900F 16GB LTE
שם:
leo
תאריך:
11/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין את השירות המעולה שאני קיבלתי בסניף של הצ'ק פוסט, ובמיוחד מהבחור בשם שחר.הגעתי לחנות פלאקום בצ'ק פוסט פעמיים. פעם ראשונה שאלתי את המוכר מספר שאלות לגבי המכשיר הביטוח וכ'ו..הוא ענה לי בצורה מקצועית על השאלות והראה שהם מבינים בנושא,הוא היה סובלני ועזר לי להבין מה ומי,אך לא היה מכשיר במלאי.לאחר כמה ימים כבר הייתי שם וסגרתי העסקה. הטיפול בי היה מהיר מאוד מקצועי ואמין .הדליקו את המכשיר כדי לראות שהכל עובד קשורה. בנוסף הם ממש טובים בלהדביק את מגן המסך. אני נהניתי לקנות את המוצר וממליץ בחום על החנות.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
רני
תאריך:
10/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות עקב המלצה של חבר
המכשיר שלי היה שבור לגמרי ולא חשבתי שאפשר לתקן
כשהגעתי לפלא קום סידרו לי את המכשיר כמו חדש במחיר מצוין
וגם תוך חצי שעה למרות הלחץ שהיה בחנות קיבלתי יחס אדיב ושירות מעולה. תודה רבה לשחר המוכר על השירות והיחס החם
מוצר:
אייפון 4 אייפון 4
שם:
גלית
תאריך:
06/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי השבוע מכשיר htc m8, בחנות פלאקום בנשר.
קיבלתי שירות מצוין! כל שאלה ובקשה נענתה במקצועיות גבוהה ובחיוך!!
עזרו לי להעתיק כל דבר שביקשתי מהמכשיר הקודם.
תודה מיוחדת לשחר ומוטי על התמיכה, העזרה והשירות.
ממליצה בחום!
מוצר:
סלולרי m8
שם:
cs
תאריך:
27/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהחברה מספר טלפונים במהלך השנים ושילמתי מחירי פרמיום מתוך ציפיה לשרות בזמן תקלה. נזקקתי בחודשים האחרונים פעמיים לשרות תיקונים של טלפונים והבנתי שטעיתי. השרות שקיבלתי היה מתחת לכל ביקורת. במקרה אחד טלפון נלקח לתיקון, עבר למעבדה חיצונית אחרי שהמעבדה בחנות לא הצליחה לתקן את התקלה שלטענתה קיימת, וחזר אחרי חודש ללא תיקון. כל זה תוך כדי חוסר שירותיות של הצוות, סירוב לעדכן בסטאטוס הטיפול ואף טענה שאני "עושה בעיות" כשהתעקשתי להבין מה עושים ולא לקבל את התשובה של "אנחנו נתקשר כשיהיה חדש". ממש לא הייתי ממליץ לקנות במקום שלא יודע לתת שרות אחרי המכירה.
תגובת החנות:
חבל שהלקוח אינו מספר את האמת.
הלקוח רכש אצלינו מכשיר מסוג Z1 COMPACT לפני כשנה למכשיר אין שום בעיה ולא היה אצלינו מעולם בתיקון.
הלקוח הכניס לתיקון מכשיר שכלל לא נרכש אצלינו מדגם אייפון 4S.
למכשיר הגיע עם בעיה במסך נאמר לאדון שאם הבעיה היא במסך עצמו הוא יתוקן עוד באותו היום.
לאחר בדיקה התברר כי הבעיה הינה בלוח המכשיר ולא במסך. הוסבר ללקוח שהתיקון יארך מס ימים אך הלקוח סירב להבין וטען שהבטחנו לו תיקון תוך יום. הסברנו לו שוב שתיקון כזה צריך להגיע למעבדה המרכזית שלנו ויכול לקחת כמה ימים אך הוא מיאן להקשיב.
לגבי סטטוס התיקון נאמר ללקוח שהמכשיר עדיין בתיקון הבעיה בלוח וכשהיה עדכון חדש אנו נודיע לו.
הלקוח אסף את המכשיר שלו ולא נגבה ממנו תשלום כלל למרות שבוצע בו תיקון ואע"פ שהמכשיר כלל לא נרכש אצלינו.
הלקוח פשוט לא יודע להוקיר תודה וגם בסוף כותב שקרים והכפשות.
מוצר:
טלפון סלולרי xperia
שם:
shani
תאריך:
19/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר אצלם לפני חודשיים אתמול בלילה הוא פשוט מת.
הגעתי אליהם היום תוך דקות הם סידרו לי את המכשיר.
ממליצה בחום שירות נדיר ומהיר .
בסוף גם התחדשתי גם במגן חדש ומדליק!!!!
מוצר:
מגן לאייפון6 iphone 6
שם:
מומוס
תאריך:
21/04/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שם מכשיר ולאחר שהחלטתי להחליף אותו מחוסר התאמה לצרכי העסקיים קיבלתי מענה מקצועי ומיידי. אילן, מנהל החנות בחור עם תודעת שירות גבוהה ומאד איכפתי. שלו שעובד עמו הוא גם עובד שנותן שרות טוב ומאד אישי.
לאחרונה לאשתי הייתה תקלה במכשיר שהיא לא קנתה שם ושלחתי אותה בלי להתבלבל למעבדת השרות שלהם ואכן זו הייתה החלטה נכונה הם נתנו לה מחיר מצוין עבור תיקון של תצוגת מסך שנשבר.
הקיצר, אנחנו מאד מרוצים וממליצים.
מוצר:
smartphone samsung
מוצרים נוספים הנמכרים בפלאקום
חוות דעת של מוצרים פופולריים בפלאקום
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.