אורח,
שלום

פלאקום (Pelecom)

סלולאר וגאדג'טים (פריסה ארצית)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1700554400
פקס:
048660060
כתובת:
חיפה, הוד השרון ונהריה
דוא"ל:
בעלים:
מ.נ פלאקום בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
37
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בפלאקום ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
1
6 חודשים אחרונים
10
0
8
שנה אחרונה
25
0
12
כל הזמן
315
1
31
נמצאו 347 חוות דעת גולשים על פלאקום
שם:
wahbi
תאריך:
24/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר LG G4 לפני 6 חודשים . כשאתה בא לקנות כולם מחייכים . המוכרת הציעה לי הרחבת אחריות ל 24 חודשים . הסכמתי להצעה
לאחר 4 חודשים המכשיר התחיל להיתקע . פניתי לחנות לטובת תיקון במסגרת האחריות . המכשיר נלקח למעבדה . ורק לאחר חודש חזרו אלי בתשובה שלא ניתן לתקן את המכשיר מהסיבה שיש שריטות במסך .
בקשתי שיתקנו תמורת תשלום גם על אפשרות כזו לא נעניתי .
אני ממליץ בחום לא להתקרב לחנות הזו אפילו אם המחיר שלהם מפתה . כי שירות לא תקבלו
מוצר:
טלפון סילולארי g4
שם:
פז
תאריך:
22/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני יתחיל מהסוף - אני ממליץ על סגירת רשת פלאקום עקב הטעיית לקוחות ונפנוף הלקוחות.
לפני 8 חודשים רכשתי מכשיר LG G4 שכמובן נמכר לי בחיוך רב ובשירות נהדר יצאתי מרוצה ומבסוט..עד לתאריך ה13.4. הגעתי אליהם לחנות לאחר שהטלפון שלי מת פתאום, ושלחתי אותו לתיקון אמרו לי שזאת בעיה עולמית ותיקון יקח זמן. באותו זמן הייתי מאוד תמים ולא הבנתי כנראה בכמה זמן מדובר. זה התחיל בזה שאחרי 3 שבועות התקשרתי לשאול מה קורה עם זה ואמרו לי שעוד שבוע מאותו יום כנראה יגיע המכשיר, עבר שבוע, לא הגיע המכשיר,מאז התקשרתי אליהם עוד המון המון פעמים כל פעם אמרו לי "עוד יומיים זה כנראה יגיע" ובעצם נפנפו אותי כדי לתת לי תקווה ולהשתיק אותי וכמובן שעד רגע כתיבת החוות דעת המכשיר עוד לא אצלי וזה אחרי הרבה הרבה הבטחות שהיום (יום א' 22.5) המכשיר כבר יהיה אצלי. בקיצור מדובר בחברה שאפילו לאויבים שלי אני לא יגיד לקנות בה והלוואי שהחוות דעת שלי תמנע מאיש תמים ליפול לקור עכבישים של פלאקום. (וזה וואחד קור)
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
שם:
מידן
תאריך:
22/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקחות מבין הטובים שפגשתי מחיר הוגן
באביזירים עשו לי הנחות טובות ממליץ בחום .
תודה רבה למוכר שלו שהיה אדיב ודאג להעביר לי את כל התוכן מהמכשיר הישן .
מוצר:
טלפון סלולרי s7 930f
שם:
Raz
תאריך:
17/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ואמין. תיקון מסך בפחות מחצי שעה ! ממליץ בחום לכל מי שצריך לתקן את הפלפון במהירות. בנוסף הצוות צוות לעניין, יודע את העבודה
מוצר:
טל סלולרי g4
שם:
almog
תאריך:
10/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
באתי לאחר שקיבלתי את ה LG g4 חזרה "מתיקון" הטלפון היה חודשיים בתיקון ,הגעתי הביתה והפסחק לעבוד אחרי שעה . התקשרתי אמרו לבוא כי אין מה לעשות בטלפון(כאילו לא מספיק לאבד 3 ימים עבודה בגלל שהם לא מסוגלים לקחת אחריות) , הגעתי שוב אמר שישלח לתיקון , מה רציני?? חודשיים היה בתיקון!!! וחזר מקולקל מה אתם צוחקים עליי , לא לקח אחריות . בסופו של דבר אני בלי כלום מחכה שהבעלים יוכל להגיד משהו יותר מ "זה בעיה עולמית"
מוצר:
lg g4 g4
שם:
almog
תאריך:
09/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי G4 מהחנות , שיחקו אותה עם יחס יפה , לאחר כ חצי שנה הטלפון מת , הגעתי לחנות ועשו טובה שלקחו אותו לתיקון , לאחר חודשים !!!! הטלפון חזר " מתיקון" לא עברה שעה אחת והוא הפסיק לעבוד .!!!
יחס גרוע
רד]תי אחירהם
נשארתי חודשיים ללא טלפון וגם עכשיו אני בלי כי הוא פשוט לא חזר תקין !! מת אחרי שעה !!!!!!!!
מוצר:
LG G4 H815
שם:
אריק
תאריך:
06/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אדיבים ונחמדים מאד, קיבלתי מענה אמין וברמה מקצועית גבוהה לכל מה שביקשתי ושאלתי, הלכו לקראתי גם במחיר האביזרים, יצאתי מאד מרוצה.
מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 6s 64GB SimFree
שם:
Arthur
תאריך:
26/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
מחייכים ומשרתים אותכם בזמן הקנייה אך כשתצתרכו לממש את האחריות אין עם מי לדבר.
רכשתי מכשיר מסוג LG G4 1.09.2015 בחנות פלאקום נהריה המכשיר נמכר בחיוך ושירות מעל המצופה בדרך "דחפו" גם אחריות לשנה נוספת אחריות יבואן.
ב18.2.2016 התעוררתי בבוקר והמכשיר פשוט מת נתקע על מסך האיתחול ללא אפשרות של כיבוי והדלקה לאחר תחקיר קטן בכמה אתרי גאג'דים בארץ ובעולם נודע לי שזה לא משהו נדיר וקראו מקרים כמו שלי די הרבה הן בארץ והן בחו"ל הרבה מכשירים שיוצרו עד ספטמבר 2015 היו עם בעיה הנ"ל ו LG העולמית הודתה בזאת והחליפה מכשירים ללא שום בעיה כמובן עם הרכישה נעשתה אצל יבואנים וחנויות מורשות.
בגלל שיש לי אחריות לשנתיים כמובן החלטתי ללכת ולממש את זכותי להשתמש באחריות הרי איזה כיף יש לי אחריות של שנתיים, הגעתי לחנות פלאקום נהריה ושם נאסף המכשיר לתיקון שם נאמר לי שהתיקון עורך כ 21 ימי עסקים מסרתי את המכשיר והלכתי לדרכי.
לאחר 21 יום עסקים הגעתי לחנות כי אף אחד גם לא התקשר להודיע מה קורה עם הטלפון ושם נאמר לי שהיבואן לא מכיר בבעיה ושהחנות הולכת לתבוע את היבואן והתיקון יעשה על חשבון החנות אך איזה פלא מאחר ובמדינת היי-טק ישראל אין חלפים לטלפון, החנות צריכה לשלוח את המכשיר לחו"ל לתיקון.
עברו כבר חודשיים וחצי והטלפון שלי הוא תייר בחו"ל וכבר בדרך חזרה ,לפני שבוע וחצי נאמר לי שהוא היה בחיפה ובדרך לנהריה אך בגלל שהדרך מחיפה לנהריה מאד "ארוכה" הוא עד עכשיו לא הגיעה.
ראו תאריכים נכנס לתיקון ב 18.02.2016 ואני כותב כרגע בתאריך 26.4.2016 עדיין ללא מכשיר.
מוסר ההשכל שלמדתי מכל הסיפר גבירותי ורבותי אל תקנו טלפונים ממשווקים ויבואנים לא רשמיים כי אחר כך אין למי לפנות ואין עם מי לדבר חיסכון של 300 ש"ח אחר כך יהיה הרבה יותר יקר.
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
שם:
אמירה
תאריך:
20/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון חדש לאחר שהישן נשבר, העבירו לי את כל המידע בסבלנות ויסודיות. השירות פשוט מצוין!! וגם המחיר....
לפני חודש, גם לאבא שלי נתנו את אותו שירות וכך לכל בני המשפחה בשנים האחרונות. אנחנו קונים כבר טלפונים פעם שניה לכולם ונחזור שוב ושוב :) ותודה ללירן שהוא מלך נותני השירות והנחמדות :)
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
שם:
מוניקה
תאריך:
13/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
השירות של המוכרים היה מלא באדיבות ובסבלנות,באים לקראת הלקוח בשביל שהלקוח יצא מרוצה עם הרגשה טובה.החנות נראית מצוין עם אווירה טובה.שמחה שרכשתי בחנות ממליצה בחום!
מוצר:
רמקול בלוטוס hb540
שם:
Roni
תאריך:
13/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
תודה על שירות מדהים מהר וזול מוכרים ע סבלנות והבנה מלאה אין ספק שעשיתי את הבחירה הנכונה מומלץ בחום תודה
מוצר:
תיקון g3
שם:
יצחק
תאריך:
11/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שרות מקצועי, אישי, אדיב, סבלני. השקיעו בי זמן רב והעתיקו לי מפלאפון מקולקל את כל הקבצים. העובדים מקרינים אמינות וקשובים לכל בקשה.
בסך הכל הקנייה הייתה מעל הציפיות ואין ספק שיצאתי מרוצה ואחזור אליהם לקנייה נוספת
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
שם:
Asi
תאריך:
09/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
זמן ההמתנה לא ארוך וניתן לנצל את זמן ההמתנה לבחינת מוצרי החנות
השירות אדיב מאוד, מקצועי ואמין.
אין ספק שאחזור לקנות ב- pelecom
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J5 SM-J500F 8GB
שם:
Adi
תאריך:
05/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מעולה, שרות אדיב ומקצועי במיוחד. כל הצוות רתום למשימות השרות והטיפול בלקוח. תודה רבה!
מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 6 16GB Sim Free
שם:
Mikico
תאריך:
21/03/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
נסענו לחנות מתל אביב עד לחנות, בזאפ היה רשום שהמכשיר עולה 1235 ש"ח,כאשר היגענו לחנות שאלנו "כמה עולה lg g3?" המוכרת ענתה שהוא עולה 1400 שאלתי אותה עם זה כולל ביטוח היא אמרה לי כן, ביקשתי ללא ביטוח היא אמרה לי 1324 ש"ח אמרתי לה שזה לא מה שרשום באתר אז היא אמרה לי "שהרגע הגיע לה משלוח עם מטען מקורי"
אל תקנו בחנות זו!!!!!
לדעתי השירות גרוע ולא אמין
מוצר:
lg g3 g3
שם:
shakedanai
תאריך:
21/03/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הבעיה הייתה במסך (לא עבד עקב נפילה של הפלאפון). לא אפרט על השירות חסר הסבלנות של העובדת בסניף הוד השרון מכיוון שזה היה על גבול הנסבל. שלחתי את הטלפון לתיקון בשישי, נאמר לי שביום ראשון הוא יישלח למעבדה. הגיע יום רביעי ועוד לא יצרו איתי קשר, לכן התקשרתי לסניף (הוד השרון) ונאמר לי שהטלפון עוד לא הגיע ושיצרו איתי קשר בהמשך. יום לאחר מכן (חמישי) התקשרו אליי, כאשר השיחה נפתחה ב"שקד?! וואי מה הקטע שאת לא עונה כבר התקשרו אלייך" - השבתי שלא קיבלתי שום שיחה מהם כל השבוע, ובנוסף התקשרתי מיוזמתי אתמול (רביעי) ואמרו לי שהפלאפון לא מוכן.. התגובה שלה הייתה "אז כנראה שהעובד שדיברת איתו לא ידע שחיפשו אותך" (אוקיי, אז מה את רוצה ממני..?). בכל מקרה, העובדת אמרה לי שאין מסכים בצבע של הטלפון שלי (שחור) אלא רק מסכים בצבע לבן, ורצתה לשאול אם בסדר להחליף את הטלפון ללבן. שאלתי מתי יגיע מסך שחור והיא ענתה "לא יודעת אם יגיע", לכן אישרתי לה להחליף את המסך ללבן. העובדת אמרה לי שהיא "מאמינה שביום ראשון הטלפון יגיע". ביום שני (היום), לאחר שלא יצרו איתי קשר עדיין, אבי יצר קשר עם החנות לשאול מה עם הפלאפון. ענו לו שהתיקון מתעכב מכייוון שאין מסך שחור ולא הסכמתי להחליף למסך לבן (שקר). התקשרתי שוב לחנות, הפעם לסניף חיפה כדי לדבר ישירות עם המעבדה. התחלתי לספר לנציג שענה לי את הסיפור, והוא אמר לי שאני צריכה לדבר עם המעבדה. השבתי, "אפשר את הטלפון של המעבדה בבקשה כי כל הסיפור מתחיל לעצבן אותי". בתגובה הוא אמר לי: "את רוצה להתעצבן? אז פה זה לא המקום, אנחנו נותנים שירות, תתעצבני במקום אחר". מיותר לציין שתשובה כזאת מאדם שאמור לתת לי שירות ממש לא הייתה במקום (לקוח אחר היה מתחיל לצרוח עליו ולבקש את אחראי המשמרת..) אמרתי לו "בסדר" כדי לסיים עם הסיפור ולקבל כבר את הפלאפון שלי, שכבר נמצא אצלם שבוע וחצי. התשובה שקיבלתי היא שהגיע מסך שחור ושהפלאפון בדרך. עוד לא יצרו איתי קשר..
שורה תחתונה, אני לא מעוניינת לפרנס רשת שמעסיקה עובדים עם תודעת שירות כל כך נמוכה. אם אתם רוצים- תהנו..
מוצר:
טלפון נייד גלאקסי S5
שם:
Avshalom
תאריך:
13/03/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
כחברה רכשנו מס מכשירים ותמיד קבלנו יחס מעולה עזרה בכל מה שבקשנו.
דואגים לעזור ולסדר כל בעיה גם לאחר הקניה ללא עלות ועם תודעת שירות גבוהה מאוד.
נשוב לרכוש ונמשיך להמליץ
תודה
מוצר:
טלפון סלולארי V10
שם:
Asaf
תאריך:
09/03/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
לאחר הקנייה אין עם מי לדבר.
לתחושתי מבטלים ללא סיבה את האחרויות על המוצר וטוענים שהמכשיר נפל.
לאחר החלפת מסך החיישן התקלקל - כשהגעתי לתקן סרבו לקבל את המכשיר בטענה שהמסך סדוק. הלכתי לשלוש מעבדות אחרות וראינו כי החיישן מלא דבק כתוצאה מהחלפת מסך פגומה שבצעו. החברה סרבה לתקן את הנזק שביצעה.
המחירים שלהם נוחים אך לאחר הקנייה אין עם מי לדבר לא ענו לפניות שלי בכלל.
מעולם לא התלוננתי על שרות אך חשוב שלי שאחרים לא יפגעו גם.
כדאי לרכוש רק אם לא חשובה האחריות
תגובת החנות:
יש להעמיד את הדברים על דיוקם.
לקוח רכש מכשיר ושבר את המסך שלו המסך הוחלף ועבד בצורה תקינה ומלאה ללא תקלות.
לאחר מס שבועות חזר לחנות שוב עם מסך שבור וביקש שנתקן לו אתהבעיות במכשיר.
נאמר לו שאם החיישן נפגם / נפגע כתוצאה מהנפילה והשבר אז התיקון אינו נכלל במסגרת אחריות היצרן,
אך אם רק משהו זז שם ללא צורך החלפת רכיב אנו נדאג לתקן.
אך על מנת לבדוק את הבעיה יש להשאיר את המכשיר לבדיקת טכנאי.
הבחור סרב להשאיר את המכשיר לבדיקה אלא אם נתקן את המכשיר ללא עלות בלי קשר לנזק.
תקלות במכשירים סלולארים חייבים לעבור בדיקת טכנאי על מנת שנדע מהיכן נובעת הבעיה.
יש לשים לב כי נזקים פיזיים או בעיות שנגרמו כתוצאה מנזק פיזי אינן מכוסות באחריות היצרן.

אנו נשמח להמשיך ולתת שירות מהיר והוגן כפי שעשינו תמיד.

מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
נ
תאריך:
15/01/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אחרי רכישת שני מכשירים חכמים בחנות זו, אני מבקשת לציין את השירות המעולה והמקצועי של הצוות, המבחר הגדול, המחירים הנוחים. הבנתי שהם נותנים שירות תיקונים ונושאים באחריות על המוצרים שיוצאים מהם ועל כן, ברור לי שאמשיך להיות לקוחה שלהם.
מוצר:
סמארטפון גלקסי אקספרס
שם:
משה
תאריך:
10/01/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי G4 לבן שלי המוצר הגיע בזמן תוך מספר ימים
היינו צריכים עזרה עם הגדרות והעברה של אנשי קשר עזרו לנו בטלפון שלב אחרי שלב עדי שסימנו.
מרוצים מאוד
תודה
מוצר:
טלפון סלולארי G4
שם:
ינון
תאריך:
29/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
כבר רכשתי מס מכשירים בפלאקום.
יש אבא ואמא לכל בעיה תמיד מקשיבים ועוזרים.
כמעט ואין תקלות מעבדה מצטיינת.
מה שבקשתי הם עשו ועזרו לי
ממליץ בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי Play x
שם:
Shiran
תאריך:
27/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לא פעם ראשונה שאני נעזר בהם תמיד קיבלתי שירות מצויין, אמין ומהיר.
נשבר לי המסך הגעתי ותוך זמן קצר יצאתי עם מכשיר תקין ועובד וגם מחיר אטרקטיבי.
מומלץ!
מוצר:
טלפון סלולרי 9500
שם:
idan
תאריך:
17/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
ביקשתי אייפון 6 אורגינל עם מטען מקורי כמו מאפל. מוטי אמר לי שאין לי מה לדאוג, הכל מקורי וחדש, ״כולם מוכרים משומש.. רק אצלנו מכשירים חדשים״... האמנתי והייתי מוכן לשלם את המחיר הגבוה שפלא קום דורשת, כמו של איי דיגיטל בשביל מכשיר מקורי. שלחתי חבר לקנות לי, וכשהגיע אלי לצערי מסתבר שרימו אותי. קופסא פתוחה ולא חדשה ומטען מזוייף!! איציק סיבן אותי יפה בטלפון..
לצערי נזכרתי רק אחרי חודשיים לבדוק באינטרנט כיצד יודעים האם האייפון חדש או מחודש. ומסתבר לפי הנתונים שהאייפון הזה כלל לא חדש, אלא מחודש. ניסיתי להסביר למוטי שהוא צריך להתבייש על הרמאות הזו... אבל עכשיו כבר אין עם מי לדבר.
אגב, עוד אנשים סיפרו לי שרימו אותם ברכישות בחנות הזו.
אז בהחלט ממליץ לא לקנות בחנות הזו!! וכך אומר לכל מי שישאל אותי!!
תגובת החנות:
לצערנו הכותב אינו אומר דברי אמת.
קודם כל אנו חייבים לציין שהמכשיר שנמכר לו מקורי וחדש לחלוטין!!!
הלקוח יצר איתנו קשר יותר מחודשיים אחרי הרכישה בטענה שהמכשיר שרכש אינו חדש.
הסברנו לו שמכשירי אייפון הם המכשירים היחידים בעולם שניתן לדעת במדויק אם הם חדשים או לא המיידע נגיש ופתוח לכל באתר של אפל. הסברנו לו כיצד לבדוק ולהכניס את המספר הסידורי של המכשיר שרכש באתר אפל ושם אתה מקבל תשובה מדויקת מתי בוצעה האקטיבציה הראשונה למכשיר עשינו בדיקה משותפת והוכחנו לו ע"י חברת אפל שתאריך האקטיבציה למכשיר זה בדיוק התאריך של היום בו הוא קנה את המכשיר.
גם הוכחה ישירה מאפל לא הועילה לו והוא המשיך לטעון את אותה הטענה.
לגבי הקופסה הפתוחה כל המכשירים שמיובאים ביבוא מקביל מארה"ב מגיעים עם קופסה פתוחה מפני שהמטען שקיים בפנים אינו תואם לחשמל בארץ וע"פ פקודה של מכון התקנים אסור להכניסם לתחומי הארץ.
אנו מוסיפים את המטען בארץ והמידע מופיע באתר בצורה ברורה שאינה משתמעת לשתי פנים.
עם כל הרצון הטוב איננו יכולים לטפל בטענות שווא שאין בהם ממש.
אנו עושים ונמשיך לעשות עבור לקוחותינו הרבים.
מוצר:
אייפון 6 Iphone 6
שם:
Eden
תאריך:
16/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר לפני מספר שבועות הגעתי לחנות כי המקום במכשיר נגמר המליצו לי לקנות כרטיס זכרון וזה מה שעשיתי כבונוס סידרו לי שעכשיו אני יכול להתקין את כל האפליקציות על הכרטיס החיצוני ממש שיחקו אותה מאז המכשיר עובד ממש מהר ולא נותן הודעה מעצבנת שאין מקום.
אחלה שירות
מוצר:
כרטיס זכרון 32גיגה
שם:
Michael
תאריך:
09/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כמה מכשירים בחנות זו האחרון היה נוט 5 השירות תמיד היה מצויין וגם כעת כשהגעתי לחנות עם בעיה במכשיר טיפלו בי ביעילות ופתרו את הבעיה תוך זמן קצר.
ממליץ בחום!!!
מוצר:
סלולר נוט 5
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר