אורח,
שלום

דוקטור פון (DoctorPhone)

סלולאר וציוד היקפי (רמת גן)
(2.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
036127331
פקס:
לא צויין
כתובת:
ז'בוטינסקי 85, רמת גן
דוא"ל:
בעלים:
דוקטור פון
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
36
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בדוקטור פון ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
2
0
1
3 חודשים אחרונים
7
0
8
6 חודשים אחרונים
7
0
12
שנה אחרונה
14
0
22
כל הזמן
96
3
74
נמצאו 173 חוות דעת גולשים על דוקטור פון
שם:
ע
תאריך:
12/07/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך אתר זאפ טלפון סלולרי שהוגדר כבעל תמיכת עברית. למחרת התקשרה אלי מישהי מהחנות בשם לואי ואמרה שאצטרך להוסיף עוד 100 שח כדי לקבל תמיכה בעברית. אמרתי לה שעל פי החוק החברה מחויבת למה שפרסמה, והמכשיר אותו הזמנתי כלל תמיכה בעברית ולא יתכן לבקש תוספת תשלום על מה שהוגדר כחלק מהעסקה. הפקידה הרימה עלי את הקול וכשביקשתי בנימוס שלא תצעק עלי ניתקה לי בפרצוף. התקשרתי שוב וביקשתי לדבר עם מנהל. היא התחמקה ואמרה שהוא לא נמצא ושלא ידוע מתי הוא יהיה. בקיצור תתרחקו מהחנות הזו. לא אמת בפרסום ולא שירות לקוחות.
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי מיני
שם:
Ziv
תאריך:
09/07/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
לאחר המלצה של חברים טובים, נכנסתי היום בבוקר לחנות והתחדשתי במכשיר חדש, שירות מעולה + חיוכים + מקצועיות ואדיבות ומחיר הוגן, בואו נעשה זאת פשוט:
עמנואל ואביב הם מעל ומעבר לכל נותן שירות
שאי פעם הכרתם..

כל הכבוד !
מוצר:
טלפון סלולרי S III
שם:
אלנתן
תאריך:
03/07/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה עצמה פשוטה מאוד ונעימה- הייחס מצויין והמחיר טוב.
הבעיות מתחילות לאחר הקנייה- לא קיבלתי שירות לאורך תקופה ארוכה לגבי תמיכה תכנית ותקלות.
המוקד לא חזר אלי.
תגובת החנות:
אנו משתדלים להתייחס ולתת שירות לכל לקוח אנו מצטערים ומבקשים סליחה מהלקוח
שלא הצלחנו לחזור אליו עקב עומס

מוצר:
סלולרי יאנג
שם:
udi
תאריך:
01/07/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון מחודש,מהיום הראשון היו לו תקלות,הבאתי אותו לאחר שלושה שבועות לתיקון, אחרי שלושה ימים אמרו שהוא תוקן,הגעתי, והיו לו את אותן תקלות,השארתי אותו,חזרתי לאחר שלושה ימים,לאחר שהתקשרתי ואמרו לי שהחליפו לחדש, כשהגעתי (בפעם השלישית) ראיתי שהחליפו אותו לטלפון שנראה מיושן ומשומש מאוד,לא היה מקובל עלי,השארתי אותו והלכתי.הם לא חשבו לנכון אפילו לדבר איתי מאז(הטלפון אצלהם עדיין!!!)
לא ממליץ לקנות מהם,אני קיבלתי מהם שירות נוראי.
בנוסף,לאחר שחיכיתי יותר מחודש שיפנו אלי, פניתי אליהם,במטרה לקבל את המכשיר,והם טענו שהמכשיר בכלל אצלי, וטרחו להחמיץ פנים ואמרו שהם יודעים שכתבתי עליהם בזאפ.
פשוט חוסר יושר,ממליץ בחום לא לקנות שם,אני בודאי שלא אתקרב אליהם.
מוצר:
טלפון סלולרי 6131
שם:
גולש
תאריך:
20/06/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
שם:
קובי
תאריך:
19/06/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני ניסית להשיג את מכשיר בכמה חנויות ללא הצלחה כי לכולם נגמר במלאי.
אפילו הזמנתי מהאתר של דים פון שמתחייב לספק תוך 5 ימים והתקשרו אלי להודיע שאין.
החלטתי לצאת לתל אביב וממש במקרה עברתי ע"י החנות בר"ג.
לא התכוננתי לקנות רק נכנסי לשאול כמה עולה.
התרשמות ראשוני הייתה שזו חנות מקצועית.
המוכר פתח את זאפ וישר אמר לי קח לפי המחיר הכי זול שקיים!
דנתי יצאתי מהחנות בדקתי במקומות אחרים אך בסוף חזרתי לשם.
זוהי חנות מקצועית שמטפלת היטב בלקוחות.
כל האנשים בחנות נראו מרוצים.
ואני קניתי שם את הטלפון
בסה"כ נראה לי שמצאתי את חנות הטלפונים החדשה שלי.
מוצר:
Galaxy Note N7000 Galaxy Note N7000
שם:
עופר
תאריך:
18/06/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
פשוט בזיון, לפני הכל תרשו לי לומר לכם שאין לי פה שום אינטרס , כמו כן אני יודע שבעלי החנות תרשום איזה תגובה מוחצת להוציא את עצמם בסדר, מי שרוצה להאמין שיאמין לי, מי שלא תמשיכו להיות פראיירים. החנות מורידה את המחיר ע"מ שתיהיה הכי זולה בזאפ. ביצעתי את ההזמנה, יום לאחר מכן הנציגה מתקשרת אליי לאימות הזמנה ולאישור תשלום, היא מתחילה בכך שמסבירה לי שהמכשיר רק תומך בעברית ולא עם עברית מלאה, אני אומר לה שאני יודע, היא ממשיכה מנסה להגיד לי שתמורת 150 ש"ח נוספים זה יגיע עם עברית מלאה , אני מיידע אותה שאני יודע איך זה עובד, ואם ארצה אני אעשה את זה לבד (התקנת עברית באופן עצמאי זה תהליך של 6 דקות מהבית) לאחר שהיא ראתה שאני מבין עניין ויודע מה זה בדיוק הקטע של עברית, היא שיקרה ואמרה טוב אז אין לנו בלי עברית במלאי יש רק עם עברית , במידה ואתה לא רוצה אני אבטל את ההזמנה, שתבינו גולשים יקרים, עברית או לא הכל זה עניין של צריבת מערכת הפעלה (רום) זה משהו שעושים במחשב בשניות, בקיצור אני לא הולך להרחיב דיבור, תזהרו משקרנים, שימרו על עצמכם ועל כספכם!
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s2
שם:
sharon
תאריך:
17/06/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
זו החנות הגרועה ביותר שיצא לי לבקר בה בחיי! שירות לקוחות מזעזע, המנהל ערס שמרגיש שמותר לו לעשות הכל, והלקוח תמיד טועה. האתר לא מייצג את המחירים האמיתיים ובטח שלא את "חוויית" הקנייה הקלוקלת בה נתקלתי.
הגעתי לחנות לאחר בדיקה דקדקנית באתר ZAP של כל המחירים והתמחרים בקטגוריה של המותג הספציפי, גלקסיS 2 ולאחר שצילצלתי לחנות של DR פעמיים ושוחחתי איתם על המוצר, זמינות במלאי, המחיר ותנאי התשלום (חלוקה לתשלומים).
כשהגעתי לחנות גיליתי שהמחיר שכתוב באתר ZAP ובאתר החנות אינו נכון ככל! נאמר לי בטל' כי המחיר הוא 2,146 ש"ח ובעבור חלוקה ל5 תשלומים ישנה תוספת של 3% על המחיר.
בפועל, מעבר לתוספת על החלוקה לתשלומים, מסתבר שבעל החנות "מעמיס" על המחיר שלל תוספות שהוא מגדיר כחובה ושבלעדיהן האחריות על המוצר מתבטלת. בתחילה הוא מסביר שהמכשיר מגיע ללא עברית ובעבור עברית יש לשלם עוד 100 ש"ח, אם אתקין לבד עברית האחריות שלו מבוטלת. לאחר שהסכמתי, הוא אמר שהוא מתקין גרסא חדשה של המכשיר שבלעדיה המכשיר איטי ומבזבז סוללה. התקנה זו עולה עוד 150 ש"ח. כמוסן שגם אותה אסור לי לעשות לבד, אחרת אאבד את האחריות. ואז הוא הסביר שכל תוכנה שאתקין על המכשיר למעשה תבטל לי את האחריות והראה לי סעיף בתעודת האחריות שלו שאומר שהתקנת תוכנה מבטלת את האחריות על אותה תוכנה, לא על המכשיר. כשאמרתי לו זאת הוא אמר שהוא מחליט מה שבא לו ושינה בכתב יד את הסעיף על גביי תעודת האחריות.
לאחר מכן, כשהתקדמנו עם הרכישה הוא אמר שבעבור התשלומים ישנה תוספת גבוהה יותר של אחוזים ממה שנאמר לי בטל' ומופיע באתר שלו. ושוב, הוא קובע לא מה שכתוב או נאמר בטל'.
לבסוף, הקש ששבר את גב הגמל הייתה תוספת נוספת של 5% אחוזים שהוא דרש בעבור גיהוץ כרטיס האשראי שלי.
בסופו של דבר, יצאתי מהחנות בתחושה נוראית של שוד לאור יום ויחס שכונתי של מוכר בשוק ולא של חנות שאפשר לסמוך עליה. זאת לאחר שנסעתי אליה במיוחד.
אני ממליצה לכם בחום להעיף אותה מהמקום הראשון ולפרסם את חוות הדעת הזאת, כדי שאנשים ידעו למה הם נכנסים, לפני שהם נתפסים במלכודת הדבש של DR.
מוצר:
galaxy s 2 s 2
שם:
אורי
תאריך:
15/06/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה מהגרועות בחיי
פשוט חנות של נוכלים
לדוגמא נסעתי במיוחד לקנות שם בגלל המחיר שפורסם ונאמר לי בחנות שזה לא כולל עברית אלא אם תוסיף עוד מאה שקלים למחיר .
ודאי שלא אחזור לשם שנית.
מוצר:
פלאפון גלאקסי יאנג
שם:
יובל
תאריך:
06/06/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לד"ר פון ממש במקרה, בז'בוטינסקי 85 ר"ג, עקב שבירת המסך של האייפון.
זכיתי לשרות פשוט מצוין, אדיב, שירותי ומקצועי ע"י בחור חביב מאוד העונה לשם אביב.
ממליץ בחום על החנות לכל מי שמחפש מקצועיות ומחירים אטרקטיביים!!!
מוצר:
אייפון 4S
שם:
מנחם
תאריך:
06/06/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
לצערי אכזבה גדולה ,אין החנות מכבדת ותומכת במוצר שנקנה אצלה.מכשיר שהתקלקל חמישה חודשים לאחר הקניה והמעבדה לא הצליחה לתקן ואמור להיות בשנת אחריות נזרק לפח ללא תמורה היות והחנות כאמור אינה רוצה להכיר באחריותה,כל הקונה בחנות מסתכן ביחס דומה.
תגובת החנות:
המכשיר נשבר לאחר שנפל. על שברים לא חלה אחריות הוסבר ללקוח שהמכשיר מושבת עכב השבר אנו מצטערים שהלקוח חושב שיש לו אצלנו ביטוח.
כל אחריות שתקפה באחריות יצרן אנחנו מתפלים ואף מחלפים מכשיר במקרה הצורך.

מוצר:
מכשיר סלולרי w995
שם:
רינה
תאריך:
04/06/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לדר פון לאחר שרכשתי רכישה פזיזה בהי פון שבפולג של שלושה מכשירי סמסונג. התברר לי שיש פער של 1400 ש"ח בין המחיר שרכשתי למכירים שהציעו לי דר פון. נאלצתי להפסיד 300 ש"ח עבור ביטול העסקה בהי פון בפולג,
אך זכיתי בעסקה דומה במחיר הרבה יותר אטראקטיבי ועם שרות מעולה! תודה רבה על קניה מוצלחת.

היום נאלצתי לחזור לחנות לאחר שבוע, משום שלא הייתי מרוצה מהמצלמה של הסמסונג.
המוחר הסכים להחליף לי את המכשיר ללא תוספת עמלה. והציע לי מכשיר איפון 4S יד שניה במחיר מעולה. הכולל מטען לרכב ולבית, אוזניות וכאבל USB. השירות היה מצוין! כל כך חשוב לדעת איפה קונים ואני שמחה שקניתי בדר פון
מוצר:
galaxy s plus gio
שם:
בר
תאריך:
03/06/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לפני קצת יותר מחודש Samsung Galaxy Nexus לאחר שמכשיר הגלקסי S שלי נגנב.
המכשיר עצמו הינו ללא תקלות. אבל כמו שאספר מיד שירות הלקוחות רע מאד ואמנע מלעשות עסקים איתם בעתיד.
הגעתי לחנות בר"ג וביקשתי מכשיר סלולרי מתקדם והמוכר הציג לי את הנקסוס ודיי כיוון לקנייה שלו. הוא לא הציע לי מכשירים אחרים אלא רק ביוזמתי כששאלתי על מכשירים אחרים. המוכר מצידו הציע את אחד המכשירים היקרים ביותר בחנות- הנקסוס- ומיד ציין בגאווה שמדובר במכשיר של חברת גוגל. חששתי קצת, 'חשבתי שמדובר במכשיר של סמסונג' אמרתי. -'גם של סמסונג וגם של גוגל'. עדיין לא הבנתי למה הוא טורח לציין את זה ברור שהמכשיר של סמסונג וברור שזה של גוגל זה עם אנדרואיד.. רק אחרי שלקחתי את המכשיר הבייתה וגיליתי עד כמה הוא גרוע קראתי קצת וגיליתי ש:
"מטרת הסדרה היא להוות מכשירי דגל ולהביא "חווית אנדרואיד" מוקדמת למפתחים ולמשתמשים, בכך שהם המכשירים הראשונים הנושאים את גרסת מערכת ההפעלה אנדרואיד המתקדמת ביותר. ‏[1] בניגוד לסמארטפונים אחרים הנושאים את מערכת ההפעלה אנדרואיד שבדרך כלל עוברים התאמה ושינוי של ממשק האנדרואיד הסטנדרטי סדרת הנקסוס נושאת את גרסת האנדרואיד ללא כל התאמה מצד חברות החומרה, ופתוחים לביצוע שינוי בדרגת הרשאות של מנהל ‏[2], ללא חסימות. " [מוויקיפדיה].
אם הייתי יודעת את זה לא הייתי קונה ואמרתי את מאוחר יותר כשהתלוננתי בפני המוכר/המנהל שלמה שהוא הטעה אותי. כנראה ראה את החשש בפנים של כשאמר שזה מכשיר של גוגל וניסה לחזור מדבריו כדי שלא אתחרט ואקח את המכשיר.
למעשה מדובר במכשיר שנבנה על פי הספציפיקציות של גוגל ופשוט נבנה על ידי סמסונג, וכדי לא להתחרות ביצרניות האחרות כמו סוני וסמסונג וכו' גוגל משתדלת לא ליצור מכשיר שבאמת יוכלו להתחרות בהם. המכשיר מאד לא ידידותי למשתמש ומכוער למידי מבחינה עיצוב הממשק. אין בו למשל תוכנה של הקלטת קול ושל רדיו כמו שהיה לי בגלקסי 1 שנגנב לי. יש לו אפליקציית טלפון ואפליקציית אנשי קשר מסורבלות. הוא עצום בגודלו פשוט ענק כמו אבן מעצבנת ומכוערת שאתה נזכר כמה אתה לא אוהבת אותה וכמה היא עלתה לך. ובנוסף בחנות ביקשתי ממישהו שבא איתי לבדוק רגע אם קיים כיסוי למכשיר של OutterBox שזה החברה הכי טובה באיביי, והמוכר מייד אמר לא לא אין אני אומר לך ואני מוכר כאלה של outtebox.. יש לי של caseMate הם הכי טובים בואי תראי אני מפיל את הטלפון ולא קורה כלום. והוא הפיל את הטלפון. בפועל התברר לי אחרי זה שכן קיים כיסוי כמו שרציתי והמוכר פשוט שיקר ואני ממש שונאת את הכיסוי שקניתי בחנות [בטח גם קניתי ביוקר] כי הוא לא נח וכדי להפעיל את המכשיר צריך לחיצה חזקה.

כשבוע לאחר הקנייה לאחר שהתייאשתי מכל הניסיונות להתרגל למכשיר והבנתי שהוא חרא התקשרתי לחנות וסיפרתי להם הכל אז אמרו לי תבואו נחליף לך. אבל בפועל הם יכולים להחליף לי ב400 שקל פחות כי השתמשתי בו ובאותו זמן המחיר של המכשיר ירד בכמה מאות נוספות [כשקניתי אותו לפני כחודש הוא עלה 2800! היום הוא בסיביבות 2300]. בכל מקרה כשהגעתי לחנות ביקשתי לדבר המנהל שהבנתי שקוראים לו שלמה והגיע מישהו צעיר שטען שהוא המנהל ושהוא שלמה למרות שמאוחר יותר התברר לי שהוא כנראה לא באמת המנהל.

היחס היה לא רציני מרגע הקנייה ועד שבאתי להתלונן..


שורה תחתונה - לקנות במקום אחר!
תגובת החנות:
המכשיר נרכש לפני יותר מ3 חודשיים הלקוחה ביקשה מכשיר מתקדם והצענו לה מכשיר גלקסי נקסוס
שהוא מכשיר מצוין הלקוחה חושבת שהוא פחות טוב וזכותה. הלקוחה רצתה להחליף את המכשיר והסכמנו
רק שהיא רצתה להשתמש במכשיר שלושה חודשים בלי להפסיד קצת כסף אמרנו לה בהפסד 400 שח מהקניה אנחנו נחליף לך את המכשיר כי
גם לקוח אחר שיקנה את המכשיר שלה אנחנו נמכור אותו בתור משומש פחות 400 שח לא הבנתי מה פשענו.

מוצר:
Galaxy Nexus 19250
שם:
אמיר
תאריך:
30/05/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הטלפון ביום רביעי, בחמישי התקשרו נתתי להם פרטי אשראי והודיעו לי שאקבל את המוצר בראשון (הזמנתי בדואר אקספרס), ביום שני התקשרתי והודעתי שטרם קיבלתי אמרו שזה נשלח בדואר, אני מתקשר ביום רביעי אמרו שבכלל אין הזמנה, ואחרי הפרסום בזאפ הם מודיעים לי בטלפון שכרטיס האשראי לא עבר, הייתה אי הבנה והם לא חייבו אותי בתשלום, אך ההזמנה שהזמנתי לא נרשמה בגלל תקלה בכרטיס אשראי (לטענתם זה לא קשור לזמינות המוצר), לסיכום אני ממש מאוכזב מהשירות שלא הודיעו בכלל שלא יוכלו לספק.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy Y S5360
שם:
חיים
תאריך:
29/05/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הקניה נעשתה לפני כ10 ימים בחנות לאחר סקירה דרך אתר ZAP .
הוצעו לי אלטרנטיבות ולא לחצו לכיוון דגם מסוים מה שהראה על נייטרליות וכיבוד דעתו של הקונה .
ההסבר למכשיר אותו רכשתי היה מקצועי , עניני וכל שאלה נענתה בסבלנות .
לאחר מכן ערכתי 2 ביקורים לבירורים והסברים נוספים וכמה שיחות טלפון תמיד נעניתי ברצון .
מוצר:
סלולרי NOTE
שם:
ERAN
תאריך:
28/05/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
חוית קניה,ׁׂהרגשת שירות מדהימה
בפועל-ג ר ו ע ז ו ו ע ה
כמו שוק!!!
אפאחד לא יודע מהנעשה בחנות(כ-4 מוכרים טכנאים)
מכשיר שלי שכב שם בתיקון למעלה חודש!!!!!
הגעתי 7 פעמים,כל פעם תירוץ אחר למה לא תוקן\קולקל משהו נוסף וכו' וכו' קיצר-סיוט!!!
בנוסף-המכשיר היה באחריות של תוך שנה והם רצו לגבות תשלום-"לא על כזה קלקול האחריות" ובחוזה מפורש שכולל הכל ללא נזקי מים-וכאן זה לא המקרה!!!
לבסוף לאחר מריבה "ויתרו" לי על התשלום
תגובת החנות:
הלקוחה הגיע אם מכשיר שנפל ונשבר הלקוחה היתה צריכה לשלם על התיקון אבל בגלל שהיה עיכוב קטן
בתיקון למרות שהיא היתה צריכה לשלם על התיקון הבנו לה פיצוי והיא לא שילמה על התיקון אנו מבקשים סליחה על העיכוב
ועל אי הבנה

מוצר:
פלאפון ZYLO
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.