אורח,
שלום

דוקטור פון (DoctorPhone)

סלולאר וציוד היקפי (רמת גן)
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
036127331
פקס:
לא צויין
כתובת:
ז'בוטינסקי 85, רמת גן
בעלים:
דוקטור פון
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
58
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בדוקטור פון ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
2
0
0
3 חודשים אחרונים
8
0
0
6 חודשים אחרונים
21
0
6
שנה אחרונה
36
0
22
כל הזמן
163
3
124
נמצאו 290 חוות דעת גולשים על דוקטור פון
תמונת משתמש
שם:
Ron
תאריך:
25/07/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות ומיד קבלתי שירות אדיב וחיוך מרנין. הרגשתי שנעים לי לעשות איתם עסקה טובה וכדאית. המוכר שלמה שרתו אותי בצורה נעימה.
מומלץ בחום.
מוצר:
.s3 i9300
תמונת משתמש
שם:
חנה
תאריך:
24/07/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שביררתי במספר חנויות לגבי המכשיר שרציתי, הגעתי בעקבות המלצה אקראית לחנות של ד"ר פון ברמת-גן. לשמחתי מצאתי מקום שנעים לקנות בו.
אני רוצה לציין במיוחד את השירות המקצועי והאדיב שקיבלתי מאוריאל.
דבר נוסף ולא פחות חשוב, כאשר התגלתה תקלה במכשיר (ריסטרט אקראי), יומיים לאחר הרכישה, והגעתי לחנות, מייד טיפלו במכשיר, הציעו לעדכן את מערכת ההפעלה והבטיחו שאם זה לא יעבוד, הם יחליפו את המכשיר. ממש כך, בלי שביקשתי מהם.
לשמחתי עדכון מערכת ההפעלה הספיק ומאז אני משתמשת להנאתי בטלפון החדש שלי. מומלץ ביותר!
חנה א.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy III GT-I9300
תמונת משתמש
שם:
תמר
תאריך:
08/07/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום שישי ה-5/7/13 הגעתי לד"ר פון בר"ג לרכוש לבתי פלאפון חדש. המחיר היה הזול ביותר מבין כל החניות שאיתן ערכתי ברור טלפוני. היחס של איש המכירות אוריאל היה מצויין, אדיב וסובלני. הראה לביתי כיצד להשתמש במכשיר וכולנו יצאנו מרוצים.הלוואי וכל בתי העסק בישראל היו פועלים כך. כל הכבוד, המשיכו כך לשרת את לקוחותיכם.
מוצר:
iphone 4s 4s
תמונת משתמש
שם:
Idannnn
תאריך:
07/07/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לפני שלושה ימים לחנות אחרי מספר רכישות של מכשירים קודמים, קיבל אותי בחור בשם אריאל, שירות מאוד מקצועי מאוד אמין, הסביר לי על היתרונות של מכשיר זה לעומת קודמו גלקסי אס 3. התאים את המכשיר בדיוק לצרכים שלי, ברכישה שלפני עזר לי בחור בשם עמנואל מקצוען אמיתי הייתה לי תקלה שבשניות פתר, ובחברת הסלולאר רצו רק על הבדיקה 150 שקלים עוד מבלי לתקן, אין ספק כי הרכישה הזו בטוח לא תהיה האחרונה שלי בחנות זו, גם מחיר טוב וגם שירות, בכלל לא מובן מאליו, שאפו!
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy s 4
תמונת משתמש
שם:
Sharon
תאריך:
27/06/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר סמסונג מתקדם, קיבלתי ייעוץ מקצועי, אמין ואדיב שעזר לי לבחור מבין מגוון המכשירים שהיו שם. המוכר דאג להכל, כיסוי בהנחה, העברת הסים והדבקת המגן. יצאתי מהחנות עם מכשיר מוכן לתפעול.
מוצר:
מכשיר נייד Galaxy 4s
תמונת משתמש
שם:
Yon
תאריך:
19/06/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כאשר מגיעים לחנות לקנות הכל בסדר מתייחסים יפה אבל כשצריך אחריות אין עם מי לדבר המכשיר שלי התקלקל ביום האחרון של האחריות שיצא במקרה יום שישי החנות כבר הייתה סגורה דיברתי אתם ביום ראשון הם כמובן אמרו שאין אחריות כי היא כבר נגמרה ושאפילו אם הייתי מגיע שבוע לפני כשעדיין הייתה אחריות הם לא היו מתקנים כי SAMSUNG לא הייתה מכסה את זה שזה שטויות. התיקון הוא תיקון של רכיב הפלאש שזאת בעיה ידועה בטלפונים האלו. בקיצור אם החלטתם לקנות שם קחו בחשבון שלא יכבדו את האחריות שלכם.
מוצר:
galaxy s3 s3
תמונת משתמש
שם:
Offear
תאריך:
04/06/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי אדיב ואישי לכל אחד מחירים נוחים אוזן קשבת לכל לקוח זמני המתנה קצרים הרגשה של ביתיות מומלץ בחום
מוצר:
טלפון סלולרי s3
תמונת משתמש
שם:
Eduard
תאריך:
21/05/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר סלולר השרות היה נדיב המוכרים התייחסו אלי באדיבות ובסובלנות יתרה למרות הקשיים שהעצמתי עליהם עם שאלות וענו לי על כל השאלות בסובלנות קניתי הרבה מכשירים בחיי אבל הסובלנות והאדיבות של המוכרים מאוד מצאה חן בעיני לעניות דעתי החנות אצלי מס׳1 פשוט מאוד מהיום לדוקטור פון הצטרף לקוח חדש ומאוד מרוצה תודה רבה על הסובלנות
מוצר:
גאלקסי3 I9300
תמונת משתמש
שם:
Nadav
תאריך:
16/05/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות כדי לרכוש מכשיר גלקסי S3, וכשהגעתי הם אמרו שיש רק בלבן. שעתיים לפני ההגעה לחנות שאלנו אם יש כחול ואמרו שיש להם במלאי, כשהגענו כאמור "לא היה" (הלבן עולה יותר בכ-100 שקלים). לאחר מכן הם אמרו כי המיקרופון לא יעבוד במכשיר אם לא נבצע עידכון תוכנה והתקנת עברית שעליו הם לוקחים עוד 100 שקלים. בנתיים אנחנו ב200 שקלים יותר מתכנון המקורי. לאחיותי הגדולות יש שני מכשירים כאלו, ובחיים לא שמעתי על דבר כזה. יש לי ידע בסיסי - טוב בפלאפונים וזאת הייתה פשוט עבודה בעיינים. לא נכנס למקום הזה שוב.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S3
תמונת משתמש
שם:
גברייאל
תאריך:
16/05/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה חנות המוכרים מבינים עיניין רכשתי בחנות עם עוד חבר גלקסי 3 הביאו לנו מגן מסך חינם והמכשיר עובד
מוצר:
גלקסי 3 i 9300
תמונת משתמש
שם:
איילת
תאריך:
07/05/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לאחר בירור בזאפ. יחס אנטיפטי, עשו טובה שענו על השאלות, כמובן שהמחיר הוא לא המחיר המופיע בזאפ אלא 200 ש"ח יותר (גרסה לעברית + מהירות + צבע). לא מקצועיים.
תגובת החנות:
כבכל חנות המופיע בזאפ ולפי התקנון של זאפ אני פועל בשיקוף מלא מול הגולשים בכך שמופיע המחיר בצורה הגלויה ביותר בעבור תוספות שניתן להוסיף לפי רצונו של כל גולש ע"פ החלטתו האישית וללא כל הכוונה או כוונה של חנותנו.
סביר להניח כי במקרה הספציפי הזה מדובר בגולש שהוסיף לעצמו כפי שציין צבע שונה מהברירת מחדל ( שהיא כחול ) ובנוסף הוסיף את שדרוג הגירסא ולכן מכאן הנגזרת של המחיר ב 200 ש"ח יותר.
לאור העובדות המצוינות ועל כך שלא נעשתה שום תרמית אלא להפך נאמר עוד טלפונית את העלויות הנוספות ועל כך שאני לא מחייב אף גולש לבצע את השינויים הללו אלא זה ע"פ רצונו האישי בלבד ועל כך אין לי שום השפעה
מוצר:
SAMSUNG GALAXY S3 SAMSUNG GALAXY S3
תמונת משתמש
שם:
SK
תאריך:
26/04/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו מכשיר SAMSUNG GALAXY S3 וקיבלנו שירות מעולה ויחס אדיב וסבלני מאת המוכר בשם אלכס.יצאנו מאוד מרוצים מהחנות ואפשר להגיד בוודאות שנחזור שוב לרכוש מוצרים נוספים. תודה רבה. ממליצים מאוד.
מוצר:
Phone Galaxy S3
תמונת משתמש
שם:
פיני
תאריך:
25/04/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אסור לקנות מהם! הם נחמדים בעת הקניה. אך ברגע שצריך להפעיל את האחריות הם עושים הכל כדי להתנער מהאחריות. אחרי 3 חודשים המכשיר הפסיק לעבוד, כשהגעתי אליהם נאמר לי שצריך לשלוח את המכשיר למעבדה ויחזור בעוד כמה ימים. רק אחרי 3 שבועות קיבלתי תשובה מהם שהתיקון לא במסגרת האחריות ויעלה לי 900 ש"ח. כל נסיונות השכנוע לא עזרו, ונאלצתי לשלם כדי לקבל את המכשיר חזרה.
תגובת החנות:
אנו מאוד מצטערים שהלקוח חש כך.
הלקוח הבי לנו את המכשיר לא נדלק המכשיר
נכנס למעבדה ונמצה כי יש קורוזיה במכשיר למרות שכתוב
בתהודת אחריות במפורש שאין אחריות על קורוזיה במקום להשבית
את המכשיר הצלחנו לסדר את זה לקח לנו קצת זמן כי היה צריך להבי חלק מיוחד
הלקוח במקום להגיד לנו תודה החליט להכפיש את שמנו למרות שצילמנו את המכשיר והראינו ללקוח שיש קורוזיה במכשיר אם היה קונה את זה בחברה סלולרית היו משבטים את
המכשיר בלי לנסות לסדר אותו בכלל וזה לא משנה שהוא קנה אותו רק לפני שלושה חודשים על קורוזיה אין
אחריות.
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי
תמונת משתמש
שם:
EddieB
תאריך:
14/04/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה למכשיר מדגם סמסונג I9300 ביקשתי שיחזרו אלי טלפונית לצורך קבלת פרטי האשראי. לא חזרו. שלחתי מייל וביקשתי שיחזרו אך שוב לא חזרו. לא ממליץ לרכוש מחנות זו.
תגובת החנות:
אין לנו שום סיבה לא לענות ללקוח. חברתנו בדקה ואין שום הזמנה
הודעה במייל של ד''ר פון אינה מהווה הזמנה . ואם יש הזמנה במייל בטוח ניסו לחזור אליו
והוא לא ענה והמייל נמחק. אם היינו רואים הזמנה היינו חוזרים אליו. חוץ מזה אך הלקוח
כותב שהוא לא ממליץ לקנות אצלנו אם הוא לא קיבל בכלל שירות למה להשמיץ יכל להגיד שהוא לא מרוצה
ושאנחנו לא נותנים שירות אבל הוא ממליץ לכולם לא להגיע ובמיוחד שלא עשינו לא שום דבר רע . שקוף מאוד תחשבו לבד תודה
מוצר:
Samsung I9300 I9300
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
25/03/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכר שעזר לי - אלכס, היה נחמד בביצוע הקנייה והדריך אותי לגבי נקודות בעייתיות (טעינת יתר - מעל 4 שעות ברתף - שיכולה לדפוק את המכשיר).
מוצר:
טלפון ניייד גלקסי s3
תמונת משתמש
שם:
Tuvi
תאריך:
28/02/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במהלך שנה שעברה רכשתי מכשיר מהחנות הנ"ל לאחר זמן קצר חזרתי עם תקלה במסגרת האחריות ולא רק שלא תיקנו את המכשיר אלא שברו משהו נוסף בנוכחותי.
לאחר שיחה עקרה עם המוכר גורשתי מהחנות עם מכשיר שבור, פשוט לא להאמין!!!, תבעתי אותם בביהמ"ש לתביעות קטנות והם אפילו לא טרחו להגיב או להגיע.
זכיתי במשפט ונפסק להחזיר לי את כספי מה שלא קרה עד היום היות וההוצאה לפועל עדיין לא הוציאו מהם גרוש.
אני כותב דברים אלו ע"מ להזהיר קונים פוטנציאלים שעלולים להיכוות כמוני עם מכשיר פגום וחוסר שירות משווע.
כל-טוב
מוצר:
טלפון סמסונג
תמונת משתמש
שם:
ami
תאריך:
27/02/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות היעיל החל בשיחת טלפון בה קיבלתי את כל המידע שרציתי כולל מחירים וזמינות.
עם כניסתי לחנות קיבלתי שרות יעיל מקצועי ואדיב. הוצגו לפני האפשרויות וכשבחרתי קיבלתי את המוצר מידית עם שרות אדיב וחייכני.
חנות מומלצת ושווה.
מוצר:
סמארטפון Note 2
תמונת משתמש
שם:
אורן
תאריך:
22/12/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא עומדים בהתחייבויות שלהם לאחריות המכשיר, הם יוצאים מכלל חובה וממציאים סיבות לאי תיקון המכשיר או החלפתו.
התייחסות של שוק !! בסגנון הדיבור, גישה וחזרה לטלפונים שמובטחים.
תגובת החנות:
הלקוח שכח לציין שהמכשיר שלו משומש מעל לחצי שנה ושפעמיים
במעלך החצי שנה היו לו תקלות במסך שלמרות שעל מסך אין אחריות
תיקנו לו את זה בחינם ללא תשלום. ולמרות זאת הלקוח החליט להכפיש
את שמנו בגלל שלא רצינו לתקן את המכשיר שלו לאחר שהמכשיר
נבדק במעבדה ונמצה קרוזיה במכשיר והראענו זאת ללקוח
והלקוח התעקש שזה באחריות. חנותנו אחראית לכל המכשירים שנמכרים
אצלנו וניתן לכל לקוח שירות תיקונים מהטובים שיש בארץ. תודה מצוות ד''ר פון

מוצר:
טלפון נייד
תמונת משתמש
שם:
Konstantin
תאריך:
20/12/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר בחנות. הכפרור "חזור" עבד לסיגורין , לבסוף אחרי פחות משבועיים הכפתור הפסיק לפעול לחלוטין . בחנות מסרבים להחליף את המכשיר בטענה כי אין אחריות יצרן על מסך.

חנות גרועה !!!! מוכרת מוצרים לא תקינים ולא לוקחים אחריות על כך.
תגובת החנות:
נשאלת השאלה אם מכרנו לו מכשיר לא תקין כמו שהלקוח טוען
שהכפתור לא עבד מהתחלה למה הוא לא חזר לחנות אחרי כמה ימים
וחיכה שבועיים. המכשיר הגיע אלנו לחנות ונבדק במעבדה ונמצה כי
המכשיר נפל ונגרם נזק לטאץ של המכשיר .באחריות יצרן שהלקוח חתם עליה
כתוב במפורש שאין אחריות על שברים. למרות זאת הצענו ללקוח לתקן את
המכשיר במחיר עלות ולהשתתף איתו בתיקון והלקוח סירב.


מוצר:
טלפון סלולרי אדוואנסט
תמונת משתמש
שם:
מירי
תאריך:
18/12/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות אדיב ומהיר.
המוכרים מקצועיים יודעים להסביר יתרונות וחסרונות של המכשירים.
המחירים לאחר בדיקה הזולים ביותר.
ממליצה בחום לקנות בחנות של דר פון.
מוצר:
פלאפון אייפון 4
תמונת משתמש
שם:
SHIRSHIR
תאריך:
15/12/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביקרתי בד''ר פון פעמיים, בפעמים אלו קניתי מספר מכשירים. מגנים לכל אותם המכשירים (את הטובים ובאותה מידה ה"יקרים", מגני מסך ועוד )
סכום המכשירים והמגנים היו זולים במיוחד ..
השירות היה נפלא,
בחור בסביבות גיל 16 + שירת אותי , אלכס.
בחור חייכן, אדיב, שלו ומלא סבלנות.
המכשירים טובים, ללא בעיות .
אני אישית כן מתכוונת לקנות שם שוב ושוב, כי זה שווה ומשתלם לכיס הצרכן
מכל הבחינות : שירות טוב , מחיר זול ויחס אישי לכל לקוח!
שווה שווה שווה : )
מוצר:
גאלקסי
תמונת משתמש
שם:
ishai
תאריך:
13/12/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות ע"י נציג בשם אוריאל.
היה יעיל,מקצועי,אדיב וסבלני.
קיבלתי הסבר על כל שאלה ששאלתי,הנציג לא ניסה "לדחוף" מוצרים נילווים סתם והציג מס' אופציות.
הרווחתם לקוח מרוצה.
מוצר:
סמארטפון galexy s2
תמונת משתמש
שם:
בועז
תאריך:
03/12/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקרה נדיר בו שירות ומחיר נפגשים יחד.
המחיר של Samsung Galaxy Pocket היה הכי זול בזאפ. השארתי טלפון באתר של החנות ולאחר כחצי שעה חזר אלי עמנואל. לאחר שהסברתי לו שאני צריך את הטלפון מיידית הציע עמנואל להביא את הטלפון בערב לביתו. אכן הגעתי אליו בערב, קיבלתי את הטלפון, כל האביזרים שהוספתי, קבלה וחיוך!
תודה עמנואל.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy Pocket
תמונת משתמש
שם:
רועי
תאריך:
29/11/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון בחנות ולאחר חצי שנה המכשיר פשוט מת. לאחר המתנה של שבוע כוון שלא עובדים בחול המועד של חגים הגעתי לחנות ונאמר לי שהלך רכיב על הכניסה של המתח עקב קורוזיה. תוך כדי בירור מול המוכר אמרתי לו שנשמע לי קצת לא הגיוני שקורוזיה מתפתחת רק על רכיב אחד ואז הוא צרח עליי שהוא לא מוכן לתת לי אחריות למוצר ואם לא מתאים לי אז הוא לא מוכן לטפל בי והמוצר מושבת. כשביקשתי לראות את המכשיר פתוח הוא טען שזה לא מתבצע אצלו ולכן אין אפשרות כזו. לבסוף נכנעתי והסכמתי לשלם כדי להציל את המכשיר. אני לא ממליף לאף אחד להתקרב לחנות.
מוצר:
טלפון סלולארי גלקסי s2
תמונת משתמש
שם:
שמיר
תאריך:
29/11/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תחילה חששתי לרכוש מוצר יקר שלא דרך רשת גדולה, בערב הרכישה בביתי ראיתי שיש בעיה במצלמה (מקבל הודעת שגיאה) , בבוקר למחר התקשרתי והרגיעו אותי שהכול בסדר ושיחליפו לי את המכשיר במידת הצורך, אכן הגעתי בבוקר לחנות ותוך דקות יצאתי מהם עם מכשיר חדש ותקין.
אחלה שרות, כל הכבוד, ממליץ מאוד.
מוצר:
סלולרי note 2
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר