אורח,
שלום

דוקטור פון (DoctorPhone)

סלולאר וציוד היקפי (רמת גן)
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
036127331
פקס:
לא צויין
כתובת:
ז'בוטינסקי 85, רמת גן
בעלים:
דוקטור פון
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
54
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בדוקטור פון ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
4
0
2
3 חודשים אחרונים
16
0
6
6 חודשים אחרונים
16
0
9
שנה אחרונה
30
0
24
כל הזמן
131
3
104
נמצאו 238 חוות דעת גולשים על דוקטור פון
שם:
sharon
תאריך:
17/06/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
זו החנות הגרועה ביותר שיצא לי לבקר בה בחיי! שירות לקוחות מזעזע, המנהל ערס שמרגיש שמותר לו לעשות הכל, והלקוח תמיד טועה. האתר לא מייצג את המחירים האמיתיים ובטח שלא את "חוויית" הקנייה הקלוקלת בה נתקלתי.
הגעתי לחנות לאחר בדיקה דקדקנית באתר ZAP של כל המחירים והתמחרים בקטגוריה של המותג הספציפי, גלקסיS 2 ולאחר שצילצלתי לחנות של DR פעמיים ושוחחתי איתם על המוצר, זמינות במלאי, המחיר ותנאי התשלום (חלוקה לתשלומים).
כשהגעתי לחנות גיליתי שהמחיר שכתוב באתר ZAP ובאתר החנות אינו נכון ככל! נאמר לי בטל' כי המחיר הוא 2,146 ש"ח ובעבור חלוקה ל5 תשלומים ישנה תוספת של 3% על המחיר.
בפועל, מעבר לתוספת על החלוקה לתשלומים, מסתבר שבעל החנות "מעמיס" על המחיר שלל תוספות שהוא מגדיר כחובה ושבלעדיהן האחריות על המוצר מתבטלת. בתחילה הוא מסביר שהמכשיר מגיע ללא עברית ובעבור עברית יש לשלם עוד 100 ש"ח, אם אתקין לבד עברית האחריות שלו מבוטלת. לאחר שהסכמתי, הוא אמר שהוא מתקין גרסא חדשה של המכשיר שבלעדיה המכשיר איטי ומבזבז סוללה. התקנה זו עולה עוד 150 ש"ח. כמוסן שגם אותה אסור לי לעשות לבד, אחרת אאבד את האחריות. ואז הוא הסביר שכל תוכנה שאתקין על המכשיר למעשה תבטל לי את האחריות והראה לי סעיף בתעודת האחריות שלו שאומר שהתקנת תוכנה מבטלת את האחריות על אותה תוכנה, לא על המכשיר. כשאמרתי לו זאת הוא אמר שהוא מחליט מה שבא לו ושינה בכתב יד את הסעיף על גביי תעודת האחריות.
לאחר מכן, כשהתקדמנו עם הרכישה הוא אמר שבעבור התשלומים ישנה תוספת גבוהה יותר של אחוזים ממה שנאמר לי בטל' ומופיע באתר שלו. ושוב, הוא קובע לא מה שכתוב או נאמר בטל'.
לבסוף, הקש ששבר את גב הגמל הייתה תוספת נוספת של 5% אחוזים שהוא דרש בעבור גיהוץ כרטיס האשראי שלי.
בסופו של דבר, יצאתי מהחנות בתחושה נוראית של שוד לאור יום ויחס שכונתי של מוכר בשוק ולא של חנות שאפשר לסמוך עליה. זאת לאחר שנסעתי אליה במיוחד.
אני ממליצה לכם בחום להעיף אותה מהמקום הראשון ולפרסם את חוות הדעת הזאת, כדי שאנשים ידעו למה הם נכנסים, לפני שהם נתפסים במלכודת הדבש של DR.
מוצר:
galaxy s 2 s 2
שם:
אורי
תאריך:
15/06/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה מהגרועות בחיי
פשוט חנות של נוכלים
לדוגמא נסעתי במיוחד לקנות שם בגלל המחיר שפורסם ונאמר לי בחנות שזה לא כולל עברית אלא אם תוסיף עוד מאה שקלים למחיר .
ודאי שלא אחזור לשם שנית.
מוצר:
פלאפון גלאקסי יאנג
שם:
יובל
תאריך:
06/06/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לד"ר פון ממש במקרה, בז'בוטינסקי 85 ר"ג, עקב שבירת המסך של האייפון.
זכיתי לשרות פשוט מצוין, אדיב, שירותי ומקצועי ע"י בחור חביב מאוד העונה לשם אביב.
ממליץ בחום על החנות לכל מי שמחפש מקצועיות ומחירים אטרקטיביים!!!
מוצר:
אייפון 4S
שם:
מנחם
תאריך:
06/06/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
לצערי אכזבה גדולה ,אין החנות מכבדת ותומכת במוצר שנקנה אצלה.מכשיר שהתקלקל חמישה חודשים לאחר הקניה והמעבדה לא הצליחה לתקן ואמור להיות בשנת אחריות נזרק לפח ללא תמורה היות והחנות כאמור אינה רוצה להכיר באחריותה,כל הקונה בחנות מסתכן ביחס דומה.
תגובת החנות:
המכשיר נשבר לאחר שנפל. על שברים לא חלה אחריות הוסבר ללקוח שהמכשיר מושבת עכב השבר אנו מצטערים שהלקוח חושב שיש לו אצלנו ביטוח.
כל אחריות שתקפה באחריות יצרן אנחנו מתפלים ואף מחלפים מכשיר במקרה הצורך.

מוצר:
מכשיר סלולרי w995
שם:
רינה
תאריך:
04/06/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לדר פון לאחר שרכשתי רכישה פזיזה בהי פון שבפולג של שלושה מכשירי סמסונג. התברר לי שיש פער של 1400 ש"ח בין המחיר שרכשתי למכירים שהציעו לי דר פון. נאלצתי להפסיד 300 ש"ח עבור ביטול העסקה בהי פון בפולג,
אך זכיתי בעסקה דומה במחיר הרבה יותר אטראקטיבי ועם שרות מעולה! תודה רבה על קניה מוצלחת.

היום נאלצתי לחזור לחנות לאחר שבוע, משום שלא הייתי מרוצה מהמצלמה של הסמסונג.
המוחר הסכים להחליף לי את המכשיר ללא תוספת עמלה. והציע לי מכשיר איפון 4S יד שניה במחיר מעולה. הכולל מטען לרכב ולבית, אוזניות וכאבל USB. השירות היה מצוין! כל כך חשוב לדעת איפה קונים ואני שמחה שקניתי בדר פון
מוצר:
galaxy s plus gio
שם:
בר
תאריך:
03/06/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לפני קצת יותר מחודש Samsung Galaxy Nexus לאחר שמכשיר הגלקסי S שלי נגנב.
המכשיר עצמו הינו ללא תקלות. אבל כמו שאספר מיד שירות הלקוחות רע מאד ואמנע מלעשות עסקים איתם בעתיד.
הגעתי לחנות בר"ג וביקשתי מכשיר סלולרי מתקדם והמוכר הציג לי את הנקסוס ודיי כיוון לקנייה שלו. הוא לא הציע לי מכשירים אחרים אלא רק ביוזמתי כששאלתי על מכשירים אחרים. המוכר מצידו הציע את אחד המכשירים היקרים ביותר בחנות- הנקסוס- ומיד ציין בגאווה שמדובר במכשיר של חברת גוגל. חששתי קצת, 'חשבתי שמדובר במכשיר של סמסונג' אמרתי. -'גם של סמסונג וגם של גוגל'. עדיין לא הבנתי למה הוא טורח לציין את זה ברור שהמכשיר של סמסונג וברור שזה של גוגל זה עם אנדרואיד.. רק אחרי שלקחתי את המכשיר הבייתה וגיליתי עד כמה הוא גרוע קראתי קצת וגיליתי ש:
"מטרת הסדרה היא להוות מכשירי דגל ולהביא "חווית אנדרואיד" מוקדמת למפתחים ולמשתמשים, בכך שהם המכשירים הראשונים הנושאים את גרסת מערכת ההפעלה אנדרואיד המתקדמת ביותר. ‏[1] בניגוד לסמארטפונים אחרים הנושאים את מערכת ההפעלה אנדרואיד שבדרך כלל עוברים התאמה ושינוי של ממשק האנדרואיד הסטנדרטי סדרת הנקסוס נושאת את גרסת האנדרואיד ללא כל התאמה מצד חברות החומרה, ופתוחים לביצוע שינוי בדרגת הרשאות של מנהל ‏[2], ללא חסימות. " [מוויקיפדיה].
אם הייתי יודעת את זה לא הייתי קונה ואמרתי את מאוחר יותר כשהתלוננתי בפני המוכר/המנהל שלמה שהוא הטעה אותי. כנראה ראה את החשש בפנים של כשאמר שזה מכשיר של גוגל וניסה לחזור מדבריו כדי שלא אתחרט ואקח את המכשיר.
למעשה מדובר במכשיר שנבנה על פי הספציפיקציות של גוגל ופשוט נבנה על ידי סמסונג, וכדי לא להתחרות ביצרניות האחרות כמו סוני וסמסונג וכו' גוגל משתדלת לא ליצור מכשיר שבאמת יוכלו להתחרות בהם. המכשיר מאד לא ידידותי למשתמש ומכוער למידי מבחינה עיצוב הממשק. אין בו למשל תוכנה של הקלטת קול ושל רדיו כמו שהיה לי בגלקסי 1 שנגנב לי. יש לו אפליקציית טלפון ואפליקציית אנשי קשר מסורבלות. הוא עצום בגודלו פשוט ענק כמו אבן מעצבנת ומכוערת שאתה נזכר כמה אתה לא אוהבת אותה וכמה היא עלתה לך. ובנוסף בחנות ביקשתי ממישהו שבא איתי לבדוק רגע אם קיים כיסוי למכשיר של OutterBox שזה החברה הכי טובה באיביי, והמוכר מייד אמר לא לא אין אני אומר לך ואני מוכר כאלה של outtebox.. יש לי של caseMate הם הכי טובים בואי תראי אני מפיל את הטלפון ולא קורה כלום. והוא הפיל את הטלפון. בפועל התברר לי אחרי זה שכן קיים כיסוי כמו שרציתי והמוכר פשוט שיקר ואני ממש שונאת את הכיסוי שקניתי בחנות [בטח גם קניתי ביוקר] כי הוא לא נח וכדי להפעיל את המכשיר צריך לחיצה חזקה.

כשבוע לאחר הקנייה לאחר שהתייאשתי מכל הניסיונות להתרגל למכשיר והבנתי שהוא חרא התקשרתי לחנות וסיפרתי להם הכל אז אמרו לי תבואו נחליף לך. אבל בפועל הם יכולים להחליף לי ב400 שקל פחות כי השתמשתי בו ובאותו זמן המחיר של המכשיר ירד בכמה מאות נוספות [כשקניתי אותו לפני כחודש הוא עלה 2800! היום הוא בסיביבות 2300]. בכל מקרה כשהגעתי לחנות ביקשתי לדבר המנהל שהבנתי שקוראים לו שלמה והגיע מישהו צעיר שטען שהוא המנהל ושהוא שלמה למרות שמאוחר יותר התברר לי שהוא כנראה לא באמת המנהל.

היחס היה לא רציני מרגע הקנייה ועד שבאתי להתלונן..


שורה תחתונה - לקנות במקום אחר!
תגובת החנות:
המכשיר נרכש לפני יותר מ3 חודשיים הלקוחה ביקשה מכשיר מתקדם והצענו לה מכשיר גלקסי נקסוס
שהוא מכשיר מצוין הלקוחה חושבת שהוא פחות טוב וזכותה. הלקוחה רצתה להחליף את המכשיר והסכמנו
רק שהיא רצתה להשתמש במכשיר שלושה חודשים בלי להפסיד קצת כסף אמרנו לה בהפסד 400 שח מהקניה אנחנו נחליף לך את המכשיר כי
גם לקוח אחר שיקנה את המכשיר שלה אנחנו נמכור אותו בתור משומש פחות 400 שח לא הבנתי מה פשענו.

מוצר:
Galaxy Nexus 19250
שם:
אמיר
תאריך:
30/05/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הטלפון ביום רביעי, בחמישי התקשרו נתתי להם פרטי אשראי והודיעו לי שאקבל את המוצר בראשון (הזמנתי בדואר אקספרס), ביום שני התקשרתי והודעתי שטרם קיבלתי אמרו שזה נשלח בדואר, אני מתקשר ביום רביעי אמרו שבכלל אין הזמנה, ואחרי הפרסום בזאפ הם מודיעים לי בטלפון שכרטיס האשראי לא עבר, הייתה אי הבנה והם לא חייבו אותי בתשלום, אך ההזמנה שהזמנתי לא נרשמה בגלל תקלה בכרטיס אשראי (לטענתם זה לא קשור לזמינות המוצר), לסיכום אני ממש מאוכזב מהשירות שלא הודיעו בכלל שלא יוכלו לספק.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy Y S5360
שם:
חיים
תאריך:
29/05/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הקניה נעשתה לפני כ10 ימים בחנות לאחר סקירה דרך אתר ZAP .
הוצעו לי אלטרנטיבות ולא לחצו לכיוון דגם מסוים מה שהראה על נייטרליות וכיבוד דעתו של הקונה .
ההסבר למכשיר אותו רכשתי היה מקצועי , עניני וכל שאלה נענתה בסבלנות .
לאחר מכן ערכתי 2 ביקורים לבירורים והסברים נוספים וכמה שיחות טלפון תמיד נעניתי ברצון .
מוצר:
סלולרי NOTE
שם:
ERAN
תאריך:
28/05/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
חוית קניה,ׁׂהרגשת שירות מדהימה
בפועל-ג ר ו ע ז ו ו ע ה
כמו שוק!!!
אפאחד לא יודע מהנעשה בחנות(כ-4 מוכרים טכנאים)
מכשיר שלי שכב שם בתיקון למעלה חודש!!!!!
הגעתי 7 פעמים,כל פעם תירוץ אחר למה לא תוקן\קולקל משהו נוסף וכו' וכו' קיצר-סיוט!!!
בנוסף-המכשיר היה באחריות של תוך שנה והם רצו לגבות תשלום-"לא על כזה קלקול האחריות" ובחוזה מפורש שכולל הכל ללא נזקי מים-וכאן זה לא המקרה!!!
לבסוף לאחר מריבה "ויתרו" לי על התשלום
תגובת החנות:
הלקוחה הגיע אם מכשיר שנפל ונשבר הלקוחה היתה צריכה לשלם על התיקון אבל בגלל שהיה עיכוב קטן
בתיקון למרות שהיא היתה צריכה לשלם על התיקון הבנו לה פיצוי והיא לא שילמה על התיקון אנו מבקשים סליחה על העיכוב
ועל אי הבנה

מוצר:
פלאפון ZYLO
שם:
אלכס
תאריך:
25/05/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות עצמה ולא הזמנתי דרך האינטרנט.
שירות הלקוחות היה אדיב, למרות שלא הייתי סגור על עצמי והלבטתי הרבה.
נתנו לי לשחק עם המכשירים השונים ולא רק להסתכל על הקופסא. זה יתרון אדיר כשרוכשים טלפון סלולרי.

המחירים היו נמוכים יחסית ובנוסף קיבלתי כרטיס זיכרון ומגן מסך במתנה..

חנות נחמדה, הייתי קונה שם שוב.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy mini
שם:
אלכסיי
תאריך:
19/05/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
פשוט לא להתעסק.
הגעתי לחנות כדי לקנות Sony Xperia. מוכר שאל אותי אם אני רוצה להוסיף כסף על כרטיס זיכרון. אמרתי לו שאין צורך. אז הוא פתח את הקופסה המקורית, הוציא את הכרטיס שבא יחד עם המכשיר ושם בצד.
לאחר חודש הרמקול של המכשיר הפסיק לפעול. שמחתי שעדיין נשארה לי קבלה מקורית, והבאתי אותו לתיקון. אבל בחנות הודיעו לי ש"אין אחריות על סאוד", לכן אני צריך לשלם על התיקון בעצמי, כחמישית מהסכום של המכשיר. השאלה שנשאלת - אז על מה הם כן נותנים אחריות? על אוויר?
מוצר:
טלפון סלולרי Xperia
שם:
נטלי
תאריך:
14/05/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שלום,
לאחר אכזבות רבות מחנויות סלולר שונות במרכז הארץ,הגענו לדוקטור פון לשמחתנו! השירות היה מעולה,קיבלנו תשובות לכל השאלות ואת המוצר שרצינו. בלי לדחוף לנו בכוח דברים נוספים,רכשנו 2 מכשירים(samsung galaxy s2+galaxy mini( סלולריים חדשים לגמרי בלי שריטות ישר מהקופסאות, בכל חנות סלולר אחרת בעבר נאלצנו לחזור לפחות פעם אחת על מנת להחליף את המכשיר או כיוון שהיו חסרים דברים כמו אוזניות,סוללה,מסך לא תקין ועוד..
תודה רבה לדוקטור פון תמשיכו בדרככם!
מוצר:
סלולרי Galaxy s2
שם:
אורן
תאריך:
11/05/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר לפני כ 5 חודשים, כעבור זמן קצר התגלתה תקלה, כבר בשיחת הטלפון הראשונית התנער המוכר מאחריותו למוצר בתואנות שונות. בהמשך הגעתי לחנות בלית ברירה, הוסבר לי שיש בו קורוזיה ושייתכן ולא יוכלו לתקנו ובכל מקרה אשלם על התיקון. עוד הוסבר לי שאמנם המכשיר כיום עובד אולם יש סיכוי שאחרי התיקון הוא לא יעבוד, ולא אוכל לבוא אליהם בטענות!! הסברתי שאם נכנסה קורוזיה אחרי פרק זמן קצר ככ ייתכן והיה פגום, שהרי שמרתי מאד על המכשיר אולם לא היה עם מי לדבר.. למעשה אין ״אבא״ למוצר שנרכש שם, היחס מחפיר, עדיף היה מבחינתי לשלם יותר ולו רק לקבל שירות סביר עבורו. לצערי שמתי את כספי על קרן הצבי, מוצר שנקנה ב 2000 שח נזרק לפח. כל מקום אחר הוא היה מוחלף בחדש. על כן מציע לכם לחשוב פעמיים לפני רכישה שם, כי האחריות שלהם על המוצר לא קיימת..
תגובת החנות:
כשכל לקוח קונה מכשיר חדש הוא חותם על טופס אחריות על מה יש ועל מה אין אחריות ובכל החברות כולל כול העולם אין אחריות על קרוזיה וללקוח ראה וגם צולם המכשיר אחרי בדיקה במעבדה שכל המכשיר צלל במים ואין אחריות על קרוזיה ובדרך כלל משביטים את המכשיר אבל אנחנו הצענו לו במחיר סמלי לנסות לתקן את המכשיר. הלקוח מתעקש שקרוזיה כן באחריות תשפטו לבד
מוצר:
סמרטפון S1 i 9000
שם:
בת-שבע
תאריך:
11/05/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מוצר במחיר זול אך היתה חשובה לי מאוד מערכת הפעלה בעברית וסינכרון מלא של מיילים ויומן עם מערכת exchange, ותוכנות אופיס שניתן לערוך בהם מסמכים בעברית מלאה מימין לשמאל. בכל החנויות מכרו את המכשיר עם תמיכה בעברית אבל מערכת הפעלה באנגלית ורק בד"ר פון הבטיחו מערכת עברית מלאה וחוקית (שזה לכשעצמו שווה 450 ש"ח) ועל כך הם דרשו תוספת של 100 ש"ח בלבד.
הטלפון עצמו נמכר במחיר הכי זול שהוצג בזמן הרכישה בזאפ, והם מתחייבים לכל הלקוחות שברגע הכניסה לחנות, הם יקבלו את המחיר הזול ביותר בזאפ לכל טלפון שירצו לרכוש!
במקום גם רכשתי במחיר מוזל מגן מיוחד לשמירה על הטלפון מפני נפילות ומכות וקיבלתי חינם מדבקת סיליקון למסך שגם הדביקו לי אותה בצורה מקצועית ללא בועות וכד'.
לאחר כיום יומיים נתקלתי בבעיות סנכרון במכשיר, חזרתי לחנות ושם ביצעו מספר פעולות על מנת לטפל בתקלה ויצאתי משם לאחר כחצי שעה.
למרות הטיפול בחנות, שוב נתקלתי באותה הבעיה והתקשרתי אליהם. שם הציעו לי להשאיר את המכשיר אצלם על מנת שישלחו אותו למעבדה, או שאחזור אליהם עוד יומיים ובמקום יצרבו לי גרסה חדשה שיביאו במיוחד כדי לפתור תקלות כמו שתיארתי.
יש לציין שאני עובדת עם המכשיר ככלי עסקי ומעמיסה עליו מאוד עם כמות גדולה של תיבות דוא"ל וסנכרונים רבים. חששתי שהמכשיר פשוט לא עומד בעומס אך כשהגעתי אליהם לחנות שוב אחרי יומיים, כבר במקום התקינו לי גרסה חדשה, והמכשיר עובד נפלא!
אני סבורה שהרצינות של בעלי החנות לטפל בבקשותיי הלא שגרתיות באופן רציני ואחראי מראים כי חשוב להם באמת לפתור כל תקלה לכל לקוח. הם יכלו לשלוח אותי הביתה ולא לדאוג לגרסה עדכנית יותר עבורי. המוצר שרכשתי הוא סלולרי עסקי, גדול יחסית שמשמש גם כטאבלט ואין לו הרבה רוכשים.
הוא נמכר כיום רק באורנג' במחיר של 50% יותר ממה ששילמתי בד"ר פון.
אין לי ספק שכל מוצר סלולרי עתידי שארצה לקנות אפנה אליהם ולמען האמת הם נראים לי כ"כ מקצועיים ואמינים שסביר שאתייעץ איתם בכל מקרה לפני כל רכישה.
מאחלת להם הצלחה רבה ואמשיך להמליץ עליהם לכל דורש.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy nole
שם:
ofer
תאריך:
10/05/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בחנות ביקשו שאגיב ברשת ולא ממש בא לי אבל אז חשבתי : זה הסלולרי הרביעי שאני קונה אצלהם , כל רכישה לוקחת 10 דקות , המחיר תמיד הכי נמוך בשוק , תמיד צעירים , תמיד מחייכים , היום אפילו צ'יפרו אותי (עוד לפני שביקשתי)אז נכון קניתי היום 3 אייפונים ועדיין.... גם את המכשיר הבא אקנה בחנות הקטנה הזולה ווהיעילה הזאת
מוצר:
אייפון 4
שם:
uzi
תאריך:
02/05/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
מסרתי מכשיר גלקסי לתיקון , הובטח לי שלאחר יום יתקשרו אלי ויודיעו מה המצב .
לאחר טלפונים חוזרים ונישנים במשך כשלושה שבועות , שבו הם טענו שהמכשיר בתיקון
לבסוף הוחזר לי המכשיר פגום לחלוטין , חלקים הוסרו מהמכשיר , טענת המוכר הייתה מה זה משנה בינכה המכשיר ל ניתן לתיקון
ברצוני לציין שהמכשיר נמסר להם שהוא עובד אל ללא נגישות אל כרטיס הזיכרון
שומר נפשו ירחק
תגובת החנות:
לא היה ולא נברא חבל שיש מתחרים וככה הם פועלים.
מוצר:
פלאפון
שם:
פיני
תאריך:
01/05/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ילפני כמה חודשים שני מכשירים זהים ולאחר זמן מה הבחנתי בהבדל משמעותי במהירות צריכת הבטריה.
פנייתי נענתה במהירות ואדיבות ולאחר מספר נסיונות למצוא התקלה ולמרות שהתופעה בסמרטפון ידועה החליפו את המכשיר לשביעות רצוני המלאה.
אכן זה שרות לדוגמא.
מוצר:
טלפון סלולרי Ace
שם:
פינחס
תאריך:
22/04/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
יצויין בתחילה כי לא רכשתי מכשיר בחנות.
דו השיח ביני לבין המוכר התנהל בדיוק במילים הבאות:
אני: "שלום, אני רוצה לקנות גלאקסי 2".
המוכר: "המחיר 2450".
אני: "אבל באתר שלכם כתוב 2420".
המוכר: "אז אתה יודע כמה זה עולה, למה אתה שואל?"
אני: "למה אתה אומר 2450, כשכתוב 2420?"
המוכר: "למה אתה שואל שאלות אם אתה רואה את המחיר?".
בשלב זה הבנתי את הרעיון, וניתקתי את השיחה.
לא מתקרב לחנויות כאלה. מי שרוצה להסתכן במקומות מפוקפקים כאלה - שיערב לו.
מוצר:
Samsung Galaxy S2 Galaxy S2
שם:
חזי
תאריך:
03/04/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ביום שני ה 2 באפריל 2012 סמסונג 5570 מיני
השירות היה אדיב ומקצועי. מחיר המכשיר היה מהנמוכים שמצאתי. המוכר היה סבלני ונינוח.
כמו שזה נראה כעת ובמידה והשירות יימשיך ויינתן באותה רמה גם בעתיד ארכוש בדוקטור פון. 
מוצר:
סלולרי S5570 מיני
שם:
גולש
תאריך:
27/03/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
שם:
טל
תאריך:
27/03/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הקניה היתה מאד מהירה מכיוון שידעתי מראש שאני רוצה לרכוש את הגלקסי 2.
בחרתי בד"ר פון מכיוון שהמחיר שלו היה הזול ביותר, ומכיוון שהיה הקרוב ביותר למקום מגוריי.
השרות היה מאד ענייני ומקצועי.
מוצר:
Samsung Galaxy S 2
שם:
גילי
תאריך:
21/03/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
איכות שירות גבוהה במיוחד. אציין את אביב מוכר בחנות, מייעץ ואיכפתי מהלקוח. מחיר הוגן. היתה לי בעיה בטלפון (כנראה נדבקנו בוירוס מהורדה) הגעתי לחנות, אביב טיפל בנו בסבלנות ובמקצועיות תיקן את התקלה ואפילו ניקה את המסך ונתן לנו מדבקת מגן מסך. אחלה חנות ושרות.בנוסף הסביר לבת שלי כיצד לתפעל את הטלפון כמו שצריך. מומלץ.
מוצר:
טלפון נייד s570 מיני גלקסי
שם:
אלי
תאריך:
20/03/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות איך שניכסתי לחנות קיבלתי רושם מהמוכרים עזרו לי בכול השאלות המכשיר מצוין .קיבלתי כיסוי ומדבקה למסך במכיר זול יחסית משאר החנויות.
מוצר:
Galaxy 2 I9100
שם:
R
תאריך:
18/03/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 12.03.2012 יצרתי הזמנה באתר של החנות לאחר יומיים בתאריך 15.03.2012 יצרו איתי קשר מהחנות ומסרתי את פרטיי כרטיס האשראי בתאריך 18.03.2012 קיבלתי את המכשיר בדואר רשום עד כאן הכל בסבירות טובה של הזמנה וקבלה בזמן
פתחתי את האריזה של הטלפון הדלקתי אותו ולפתע אני רואה שהמכשיר עם מספרי טלפונים (ליתר דיוק 252 אנשי קשר) יצרתי קשר באותו רגע עם החנות כאשר אני הופך את המכשיר מאחור ורואה סריטות על החלק האחורי של הנייד. ענה לי בחור מהחנות שאיני יודע מה שמו הסברתי לו שלדעתי קיבלתי מכשיר מחודש או ישן ולא חדש (קניתי חדש) המוכר ניסה להסביר לי שמספרי הטלפונים מופיעים שם מכיון שהם מכניסים סים לבדיקה. (ממתי מכניסים סים מלא בשמות ומעבירים את השמות לטלפון?)ניסיתי להאמין למוכר אך כשראיתי את הסריטות מאחור וכן תמונות והודעות בתוך הטלפון כבר ההסברים שלו לא נשמעו הגיונים.
דרשתי ממנו שיחליף לי את הטלפון בחדש ע"י שליח אך הוא התעקש שאני אשלח לו בדואר רשום על חשבוני אליהם והם יחליטו אם להחליף או לא .לדעתי הדרישה שלי מוצדקת לקבל טלפון חדש ע"י החלפה במקום ע"י שליח מכיון שהתקלה נוצרה על ידם.( מה גם שאיני מוכן לחכות עוד שבוע לשליחה וקבלה בדואר של המכשיר וגם לשלם עבור המשלוח)המוכר לא היה מוכן לקבל זאת ועל כן אני פונה אליכם כדי שתידעו את הקונים בחנות זאת על בעיית אמינות בחנות זו.
מוצר:
טלפון נייד 2730 classic
שם:
גולש
תאריך:
14/03/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.