אורח,
שלום

דוקטור פון (DoctorPhone)

סלולאר וציוד היקפי (רמת גן)
(ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
036127331
פקס:
לא צויין
כתובת:
ז'בוטינסקי 85, רמת גן
דוא"ל:
בעלים:
דוקטור פון
דוקטור פון מופיעה גם ב:
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
58
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בדוקטור פון ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
3
0
6
6 חודשים אחרונים
9
0
10
שנה אחרונה
39
1
18
כל הזמן
85
3
58
נמצאו 146 חוות דעת גולשים על דוקטור פון
שם:
טל
תאריך:
27/03/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הקניה היתה מאד מהירה מכיוון שידעתי מראש שאני רוצה לרכוש את הגלקסי 2.
בחרתי בד"ר פון מכיוון שהמחיר שלו היה הזול ביותר, ומכיוון שהיה הקרוב ביותר למקום מגוריי.
השרות היה מאד ענייני ומקצועי.
מוצר:
Samsung Galaxy S 2
שם:
גילי
תאריך:
21/03/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
איכות שירות גבוהה במיוחד. אציין את אביב מוכר בחנות, מייעץ ואיכפתי מהלקוח. מחיר הוגן. היתה לי בעיה בטלפון (כנראה נדבקנו בוירוס מהורדה) הגעתי לחנות, אביב טיפל בנו בסבלנות ובמקצועיות תיקן את התקלה ואפילו ניקה את המסך ונתן לנו מדבקת מגן מסך. אחלה חנות ושרות.בנוסף הסביר לבת שלי כיצד לתפעל את הטלפון כמו שצריך. מומלץ.
מוצר:
טלפון נייד s570 מיני גלקסי
שם:
אלי
תאריך:
20/03/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות איך שניכסתי לחנות קיבלתי רושם מהמוכרים עזרו לי בכול השאלות המכשיר מצוין .קיבלתי כיסוי ומדבקה למסך במכיר זול יחסית משאר החנויות.
מוצר:
Galaxy 2 I9100
שם:
R
תאריך:
18/03/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 12.03.2012 יצרתי הזמנה באתר של החנות לאחר יומיים בתאריך 15.03.2012 יצרו איתי קשר מהחנות ומסרתי את פרטיי כרטיס האשראי בתאריך 18.03.2012 קיבלתי את המכשיר בדואר רשום עד כאן הכל בסבירות טובה של הזמנה וקבלה בזמן
פתחתי את האריזה של הטלפון הדלקתי אותו ולפתע אני רואה שהמכשיר עם מספרי טלפונים (ליתר דיוק 252 אנשי קשר) יצרתי קשר באותו רגע עם החנות כאשר אני הופך את המכשיר מאחור ורואה סריטות על החלק האחורי של הנייד. ענה לי בחור מהחנות שאיני יודע מה שמו הסברתי לו שלדעתי קיבלתי מכשיר מחודש או ישן ולא חדש (קניתי חדש) המוכר ניסה להסביר לי שמספרי הטלפונים מופיעים שם מכיון שהם מכניסים סים לבדיקה. (ממתי מכניסים סים מלא בשמות ומעבירים את השמות לטלפון?)ניסיתי להאמין למוכר אך כשראיתי את הסריטות מאחור וכן תמונות והודעות בתוך הטלפון כבר ההסברים שלו לא נשמעו הגיונים.
דרשתי ממנו שיחליף לי את הטלפון בחדש ע"י שליח אך הוא התעקש שאני אשלח לו בדואר רשום על חשבוני אליהם והם יחליטו אם להחליף או לא .לדעתי הדרישה שלי מוצדקת לקבל טלפון חדש ע"י החלפה במקום ע"י שליח מכיון שהתקלה נוצרה על ידם.( מה גם שאיני מוכן לחכות עוד שבוע לשליחה וקבלה בדואר של המכשיר וגם לשלם עבור המשלוח)המוכר לא היה מוכן לקבל זאת ועל כן אני פונה אליכם כדי שתידעו את הקונים בחנות זאת על בעיית אמינות בחנות זו.
מוצר:
טלפון נייד 2730 classic
שם:
גולש
תאריך:
14/03/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
שם:
משה
תאריך:
14/02/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
ביום שישי 10.02.2012 חיפשתי חנות לקנות לאשתי samsung galaxy S 2, מאחר ועברנו לרשת רמי לוי, והטלפון הישן שלה לא תאם לרשת.
חיפשתי בזאפ את המחיר הכי זול שהבטיח תמיכה בעברית, ומצאתי את ד"ר פון עם הצעה במחיר של 2707 ש"ח. נסעתי בשישי בצהריים, מתוך כוונה לקנות את המכשיר במחיר הנ"ל כאשר ידוע לי כי יש תמיכה בעברית. המוכר אמר לי כי למרות המפורסם באתר המכשיר יעלה כ 100 ש"ח יותר מאחר ו:
1. יש מכשיר אחרון (אבל לקוחות שהגיעו אחרי וביקשו את אותו מכשיר, קיבלו)
2. המכשיר מגיע עם גרסת תוכנה הנותנת תמיכה בעברית מלאה, להבדיל מהגרסה הקודמת, שם התמיכה היא חלקית (עברית לא מיושרת וכ')
3. אפילו אם היה לו מכשיר עם הגרסה הקודמת, אם הייתי משדרג עצמאית, הייתי מאבד את האחריות.

עבור הגרסה המתקדמת הוא העלה את המחיר ב 100 ש"ח, ולא נתן שום אפשרות להשיג את המכשיר במחיר המפורסם.

בנוסף לכך הוא ניסה למכור לי כיסוי למכשיר שעולה באיביי 10$ במחיר של 220 ש"ח, וכיסוי יותר זול שעולה באיביי 2$ ב 60 ש"ח.

מאחר ולא הייתה לי ממש ברירה, קניתי, אך בהחלט לא מומלץ. (היה מאוחר יחסית בשישי בצהריים והבטחתי לאישה, והיא הייתה נתקעת ללא מכשיר לעוד שבוע)
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S 2
שם:
אלי
תאריך:
13/02/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
ראשית כל החנות מביאה רושם טוב יאמר לזכות המוכר
אך ביקשנו גלקסי מיני הוא הוציא לי ואמר לי שעברית מלאה תעלה לי 100 שקלים נוספים וכמובן שהוא ישים לי את הגרסה העדכנית ביותר
כמו שניראה לכולם נתתי 100 שקלים נוספים
אך הוא לא עשה שום דבר הוא פשוט הביא לי את המכשיר שכבר היה בוא עברית מלאה ( הוא כאילו מולי הדליק את המכשיר ואמר לי ״ אהה זה כבר מעודכן לך״ רק אחרי זה חשבתי על זה שאם הייתי לוקח את המכשיר בלי להגיד לו זה היה מגיע אותו הדבר... מבלי לשלם עוד 100 שקלים)
לאחר מכן שהגעתי הביתה טענתי את המכשיר הוא רושם לי שהגרסה בכלל לא מעודכנת ועכשיו אני צריך ליסוע אליו שיעדכן לי אותה כי אם לא לא תהיה לי אחריות לפי דבריו שלו...
אז מה שקרה זה שהוא דיי ניסה לעבוד עליי עם ה100 שקלים הראשונים וכמובן שהצליח ועכשיו המכשיר עלה לי 780 שקלים שהוא לקח עוד 4 שקל לא יודע מדוע...
ודבר שני המכשיר לא מעודכן כלל לגרסה הכי עדכנית ואני עכשיו ממש מוטרד מהעובדה שאני צריך לחזור אליו
וחניה זה לא הדבר הבולט באיזורו
תגובת החנות:
חבל מאוד שהלקוח חושב שניסינו לעבוד עליו כי אם רצינו לעבוד עליו כמו שהוא טוען אז למה
אמרנו לו שיבוא ונעדכן לו את הגירסה בחינם בכול אופן מאוד צר לי על כך שהוא קיבל רושם כזה.

מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי מיני
שם:
פלג
תאריך:
09/02/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני קניתי בחופש הגדול מכשיר sony Ericsson w995 שעלה סכום לא מבוטל - כ1000 ש"ח וקיבלתי אותו באיחור רב דבר שגרם לי צער.
המכשיר מרגע הקבלה היה לא תקין - החיבור של האוזניות מקולקל, המסך מגמגם ולאט לאט המכשיר קרס המסך מת והמקשים וכל המכשיר בעודו חדש היה כהרוס.
שלחתי אותו פעמים רבות לתיקון וכל פעם היא עינוי עד שזה מגיע לד"ר פון ולאחר מכן עד שאתה מתמקח איתם שיתקנו לך ושאתה דובר אמת שהוא לא נפל כך כמה וכמה פעמים עד שפעם אחת מתוך המון הפעמים ששלחנו את את אותו מכשיר הם לא הסכימו לתקן אותו וזה היה הקש ששבר את גב הגמל לא רציתי לכתוב את התגובה הזאת אבל אחרי המקרה הזה והעוול הזה אני מרגיש שאני חייב לכתוב אותו, כעת אני צריך לתקן על חשבוני את המכשיר: תיקון בעלות 250-300 ש"ח.
תגובת החנות:
הלקוח שלח לנו את המכשיר לאחר חודש וחצי. המכשיר היה במצב לא טוב והמסך לא עבד
למרות שבתעודת האחריות מציון בפירוש שאין אחריות על מסך למרות זאת סודר המכשיר ללא תוספת עלות
לאחר חודשיים הלקוח שלח שוב את המכשיר כולו מפורק ודרש לתקן אותו הוסבר ללקוח שהמכשיר לא באחריות
ואם הוא רוצה לתקן את המכשיר זה בעלות .

מוצר:
טלפון סלולארי w995
שם:
בר ודן
תאריך:
05/02/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לרכוש את הטלפון, ידעתי מה אני הולכת לרכוש.
שלומי המוכר עזר לי ואחרי מספר שאלות על האחריות ועל מקרים של תיקונים שהאחריות לא מכסה הגענו להסכמה שאם תהיה בעיה שהיא לא מכוסה באחריות הוא ישתדל עד כמה שאפשר לבוא לקראתי. החלטתי לרכוש את המכשיר אפילו שזה נראה מאוד פזיז וקצת מרגיש כמו לרכוש חתול בשק במחיר מאוד יקר. המטען שקיבלתי לא היה מקורי והאוזניות ממש לא איכותיות, אבל ויתרתי על כל זה כאשר מראש ידעתי לקראת מה אני הולכת, המכשיר נרכש במחיר זול יותר מרשתות הסוללארי ובהבדל משמעותי. בסה"כ השירות היה טוב
והמכשיר תקין. אגב, אחלה מכשיר:)
מוצר:
טלפון סלולרי Sensation
שם:
נעה
תאריך:
31/01/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בעקבות חיפושים מעמיקים אחר המכשיר, הגעתי לחנות ד"ר פון. השירות היה מצוין וניתן מענה לכל שאלה. בנוסף לכך, המוכרים סבלניים מאד ונותנים הסבר מקיף על תיאור המכשיר והפעלתו. חווית קניה מהנה ומשתלמת.
מוצר:
סלולר gio
שם:
עמיחי
תאריך:
05/01/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות מכשיר סלולרי מתקדם, בחרתי מוטורולה defy. חיפשתי חנות שיש לה במלאי, התקשרתי לכמה מהחנויות ברשימה של זאפ. ארבעת הראשונים לא ענו לטלפון! ההפרשים במחיר היו זניחים - שקלים בודדים. החמישי היה דוקטור פון, ענו לטלפון, היו אדיבים והיה להם את המכשיר במלאי.
נסעתי לרמת גן, הם היו מקצועיים, נחמדים וזריזים. ידעו גם לתת הנחה על התוספות. אחרי חצי שעה הייתי בחוץ עם המכשיר החדש, כל הכבוד!
מוצר:
מכשיר סלולרי defy
שם:
יהודה
תאריך:
28/12/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לאחר סקירה רחבה בעולם הפלאפונים החיצוני.
הגעתי לד"ר פון ברמת גן, וקיבלתי יחס חם
שרות ברמה מאוד גבוה!!! ידע נרחב בתחום הסלולר, מוכרים מאוד אדיבים שרותים וחברותים .חווית קניה מעולם אחר.
בתחילה חששתי נורא לרכוש מכשיר סלולר לא בחברה אבל שנכנסתי לחנות כל החששות שלי חלפו
וכמובן שהמחיר דיבר בעד עצמו מחיר ממש אטרקטיבי .וגמיש מבחינת תשלומים
מאוד מומלץ

מוצר:
סלולר s5600
שם:
yaela
תאריך:
22/12/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
תענוג של קניה, אחלה מוכרים
מוצר:
Samsung monte s5620
שם:
ב
תאריך:
23/10/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אפתח בכך שלא קניתי בסוף מוצר.
המחיר הנמוך שהם רושמים וגורם להם להיות ראשונים בהשוואת המחירים הוא פיקטיבי. קודם כל, כתוב בזאפ שהמשלוח חינם ורק כשמנסים להזמין מגלים שהמשלוח עולה 11 ש"ח, מה שהיה מוריד אותם כשמונה מקומות בדירוג על פי מחיר אבל הם לא מספרים את זה.
שנית, התקשרתי לבצע הזמנה, אמרו לי שיש לחץ באותו רגע ועליי להשאיר את פרטיי באתר, השארתי את פרטיי באתר אבל לא חזרו אליי בכלל והנושא הוזנח מעל שבוע. אחרי יותר משבוע פניתי אליהם שוב דרך האתר ורק אז חזרו אליי.
מיד נכונו לי עוד שתי הפתעות במחיר, חוץ מזו של המשלוח: 1. אילצו אותי לרכוש כרטיס זיכרון כחלק מהדיל למרות שהסברתי שאני לא צריכה ושכבר יש לי. לא היו מוכנים למכור לי את זה בלי כרטיס בפחות כסף. 2. הודיעו לי שהדגם שמפורסם בזאפ, בצבע כסף, אזל מהמלאי מזמן ושהדגם השחור, שהוא היחיד שהם מחזיקים, עולה עוד כמה עשרות שקלים יותר. מפה לשם, ה-465 שמפורסם באתר הפך להיות 525, בזמן שכל החנויות האחרות מוכרות את המכשיר בסביבות ה-465 ועם משלוח חינם. בקיצור, הטעיה ובזבוז זמן.
תגובת החנות:
מצוין באתר שהמחיר 465 ועל הדגם הכסוף והשחור זה תוספת תשלום ואנחנו לא מחייבים לקחת כרטיס זיכרון אלה אם הלקוח רוצה. בקשר למשלוח אנחנו כותבים בהזמנות שזה בתשלום של 11 שח אני לא יודע למה כתבו בזאפ שזה משלוח בחינם כי אף אחד לא שאל אותי. ואנחנו מצטערים שלא יכלנו לחזור ללקוח בגלל הלחץ שהיה סליחה ותודה
מוצר:
נוקיה X2
שם:
עזרא
תאריך:
04/10/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
להארחתי יושב בחנות אדם מיקצועי שהיציע לי פלאפון שחיפשתי המון זמן ראיתי את כל הלקוחות שהוא קיבל בזמן שחיקיתי וכולם היו מרוצים וגם הוא טכנאי מיומן נקוה שימשיך כך
מוצר:
פלאפון w995
שם:
דוידי
תאריך:
18/08/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות מאחר שהיא הייתה הזולה ביותר במחיר המכשיר, והופתעתי לטובה! שירות מעולה, מעבדת תיקונים, ובעיקר מחירים מאוד, מאוד זולים!
מגוון רחב של מכשירים מכל הסוגים והמון אביזרים, הסברים מאוד מפורטים ומענה לכל שאלה- שירות מעולה!!!
מרגישים שיש על מי לסמוך!
קיבלתי מכשיר חדש עם אביזרים וקיבלתי תדרוך מעולה ומפורט עם התקנה של הפלאפון!
הייתי מרוצה מאוד והבנתי שעשיתי קנייה נכונה!
ואני בהחלט אחזור לשם שוב לעוד קנייה.
ממליץ בחום לכל מי שמעוניין לרכוש מכשיר אפילו אם אינו מבין בתחום!
תודה רבה לעובדי החנות!
מוצר:
פלאפון x8
אפליקציות ומדיה חברתית
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.