אורח,
שלום

דוקטור פון (DoctorPhone)

סלולאר וציוד היקפי (רמת גן)
(3 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
036127331
פקס:
לא צויין
כתובת:
ז'בוטינסקי 85, רמת גן
דוא"ל:
בעלים:
דוקטור פון
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
47
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בדוקטור פון ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
4
0
1
3 חודשים אחרונים
6
0
8
6 חודשים אחרונים
13
0
14
שנה אחרונה
21
0
26
כל הזמן
107
3
88
נמצאו 198 חוות דעת גולשים על דוקטור פון
שם:
SHIRSHIR
תאריך:
15/12/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ביקרתי בד''ר פון פעמיים, בפעמים אלו קניתי מספר מכשירים. מגנים לכל אותם המכשירים (את הטובים ובאותה מידה ה"יקרים", מגני מסך ועוד )
סכום המכשירים והמגנים היו זולים במיוחד ..
השירות היה נפלא,
בחור בסביבות גיל 16 + שירת אותי , אלכס.
בחור חייכן, אדיב, שלו ומלא סבלנות.
המכשירים טובים, ללא בעיות .
אני אישית כן מתכוונת לקנות שם שוב ושוב, כי זה שווה ומשתלם לכיס הצרכן
מכל הבחינות : שירות טוב , מחיר זול ויחס אישי לכל לקוח!
שווה שווה שווה : )
מוצר:
גאלקסי
שם:
ishai
תאריך:
13/12/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות ע"י נציג בשם אוריאל.
היה יעיל,מקצועי,אדיב וסבלני.
קיבלתי הסבר על כל שאלה ששאלתי,הנציג לא ניסה "לדחוף" מוצרים נילווים סתם והציג מס' אופציות.
הרווחתם לקוח מרוצה.
מוצר:
סמארטפון galexy s2
שם:
בועז
תאריך:
03/12/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
מקרה נדיר בו שירות ומחיר נפגשים יחד.
המחיר של Samsung Galaxy Pocket היה הכי זול בזאפ. השארתי טלפון באתר של החנות ולאחר כחצי שעה חזר אלי עמנואל. לאחר שהסברתי לו שאני צריך את הטלפון מיידית הציע עמנואל להביא את הטלפון בערב לביתו. אכן הגעתי אליו בערב, קיבלתי את הטלפון, כל האביזרים שהוספתי, קבלה וחיוך!
תודה עמנואל.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy Pocket
שם:
רועי
תאריך:
29/11/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון בחנות ולאחר חצי שנה המכשיר פשוט מת. לאחר המתנה של שבוע כוון שלא עובדים בחול המועד של חגים הגעתי לחנות ונאמר לי שהלך רכיב על הכניסה של המתח עקב קורוזיה. תוך כדי בירור מול המוכר אמרתי לו שנשמע לי קצת לא הגיוני שקורוזיה מתפתחת רק על רכיב אחד ואז הוא צרח עליי שהוא לא מוכן לתת לי אחריות למוצר ואם לא מתאים לי אז הוא לא מוכן לטפל בי והמוצר מושבת. כשביקשתי לראות את המכשיר פתוח הוא טען שזה לא מתבצע אצלו ולכן אין אפשרות כזו. לבסוף נכנעתי והסכמתי לשלם כדי להציל את המכשיר. אני לא ממליף לאף אחד להתקרב לחנות.
מוצר:
טלפון סלולארי גלקסי s2
שם:
שמיר
תאריך:
29/11/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
תחילה חששתי לרכוש מוצר יקר שלא דרך רשת גדולה, בערב הרכישה בביתי ראיתי שיש בעיה במצלמה (מקבל הודעת שגיאה) , בבוקר למחר התקשרתי והרגיעו אותי שהכול בסדר ושיחליפו לי את המכשיר במידת הצורך, אכן הגעתי בבוקר לחנות ותוך דקות יצאתי מהם עם מכשיר חדש ותקין.
אחלה שרות, כל הכבוד, ממליץ מאוד.
מוצר:
סלולרי note 2
שם:
Yael Grossman
תאריך:
28/11/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
המוכרים בחנות היו מקצועיים ודיברו לעניין, השלמנו את חווית הקנייה במהירות. המחירים היו הזולים ביותר באינטרנט, והמוכר ציין שאם נמצא משהו זול יותר, הוא ישתווה אליו.
מוצר:
טלפון סלולארי גלקסי מיני 2
שם:
Ilan Atzil
תאריך:
28/11/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אחים צעירים - מביני עניין מפגינים ידע רב בנושא הטלפונים הסלולרים.
הידע שלהם מקלים על החלטת הלקוח בבחירת הטלפון.
שרות מהיר ונעים.
מוצר:
טלפון סלולרי GALAXY NOTE 2
שם:
מיכל
תאריך:
27/11/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
במסגרת חיפושי אחרי סמסונג גלקסי 2, יצא לי לבקר בכמה חנויות, וזאת החנות עם השירות לקוחות הכי גרוע שנתקלתי בו אי פעם!
הגעתי היום לחנות בעקבות מישהו שקנה שם, ואמר לי שהמחירים שלהם זולים. הגעתי אחרי שכבר בדקתי במספר חנויות, וידעתי בדיוק מה אני רוצה לברר.
למרות שכבר מבחוץ ראיתי שני מוכרים שנראים קצת לא אמינים, החלטתי לא לפסול ישר, ולתת לזה סיכוי.
כשנכנסתי לחנות היה עובד שטיפל בלקוח, ועוד עובד שישב בצד. פניתי אליו, שאלתי אם יש גלקסי 2, ענה לי שחסר להם, אבל יש גלקסי 3. אמרתי שאני רוצה 2, והוא ענה לי בגסות, אין לנו, תקחי 3. אמרתי לו שאני רוצה לחכות, ומתי הם צריכים לקבל חדשים.
בזמן שאני עוד משוחחת איתו, הוא התקשר למישהו (שיחה שלא קשורה אלי), ונתן לי לחכות 5 דקות (!) בזמן שהוא משוחח בטלפון!
בזמן שחיכיתי ראיתי שיש להם מכשיר ישן של סמסונג, עם מדבקה שכתוב עליה "סקיילקס" שהוא היבואן הרשמי של סמסונג. אז שאלתי אותם אם הגלקסי מגיע עם עברית, ומי היבואן. כשהם ענו לי שהם מייבאים בעצמם, וזה מגיע עם עברית, שאלתי אותם איך יכול להיות, כי העברית מופצת רק על ידי סקיילקס, ואם הם צורבים את העברית בעצמם. הם אפילו לא הבינו מה הכוונה בלצרוב עברית (!) והסתכלו עלי בעיני עגל. בסוף הם הסבירו לי שהם מורידים עברית דרך אפליקציה...
אני חושבת שבזמן הזה הם חשבו שאני נציגה של סקיילקס שבאה לבחון אותם...
שאלתי אותם מתי הם יקבלו בכל זאת גלקסי 2, והם פתאום החלו לטעון שהם יקבלו מחר או מחרתיים, והמחיר שלהם היה 1,990 אבל עכשיו הוא יעלה, ויהיה 2,200 (כשהמוכר השני בכלל אמר לי 2,150, ואז הראשון ענה לי אולי זה יהיה 2,200, אנחנו עוד לא סגורים על המחיר). כשאמרתי לו שהמחירים דווקא אמורים לרדת, כי עכשיו יש גלקסי 4, הוא התבלבל לרגע, וענה לי שדווקא בגלל זה...
אחרי ששאלתי עוד כמה שאלות בנוגע למה אחריות כוללת, וכמה תשלומים, המוכר שטיפל בי התחיל לאבד עוד יותר את הסבלנות, ועוד לקוחות החלו להכנס, והוא פשוט עזב אותי באמצע השיחה, ופנה לטפל בלקוח אחר!
וכשהערתי לו שעוד לא סיימתי, ושאלתי משהו על טלפון נוסף שהיה בתצוגה, הוא ענה לי בגסות "איתך אני סיימתי."
כששאלתי אותו לפשר הדיבור המגעיל שלו, הוא ענה לי "את קופצת ושואלת על טלפונים אחרים", שבעצם ביררתי כל הזמן על גלקסי 2, ושאלתי שאלה אחת על מכשיר שהיה שם בתצוגה!
ואז הוא התחיל להרים את הקול, ולדבר לא יפה, וכשעניתי לו שלא מרימים קול על לקוחה, והוא צריך לדבר יפה, הוא ענה לי שהוא לא רוצה למכור לי. כמובן שעניתי לו שאני לא רוצה לקנות, ויצאתי מהחנות.
אני ממליצה לכם לא לקנות מהחנות הזאת. ההתנהלות שם לא תקנית, לא אמינה, ובעיקר גסה וחצופה. הייתי בהרבה חנויות סלולריות, אבל בשירות כזה גרוע ומגעיל בחיים לא נתקלתי!
מוצר:
טלפון נייד galaxy 2
שם:
מיכאל
תאריך:
27/11/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
בקניה נמסר לי כי יש אחריות החנות על המוצר. ואם יהיה צורך יש לפנות ישירות לחנות. פנתי לחנות עקב הפסקת עבודה של הרמקול בתוך המכשיר. רמקול הפסיק לעבוד בעמצה שיחה. מסרתי את המכשיר לתיקון.
נמסר לי שאחריות לא חלה על רמקול של המכשיר. בתופס אחריות בבירור כתוב שאחריות לא חלה על דברים חיצוניים כמו אוזניות חיבורים USB ודברים דומים. רמקול מהווה חלק בלתי נפרד מהמכשיר, חלק פנימי חומרתי ועליו חייבת להיות אחריות. בדומה לטלוויזיה שבו רמקולים מפסיקים לעבוד צריכה להיות עליו אחריות כך גם מכשיר טלפון נייד חייב להיות מתוקן לפי אחריות.
חנות הכרחה אותי לשלם עבור החלפת רמקול.
אם אתם קונים שם אז תקחו בחשבון שאין לכם אחריות.
תגובת החנות:

1. בדיקת מעבדה גילתה שנגרם נזק מכני לרמקול של המכשיר ולכבל תקשורת אשר ניזוקו כתוצאה מחבטה חזקה מאוד(סימני שבר גדולים בפלסטיקה).סימנים אלו מאשרים את ממצאי המעבדה וגלוי לעין שימוש מרושל של כותב חוות דעת במכשירו.

2. לקוח קיבל הצעת מחיר והלקוח אישר זות לפני התיקון.

3. נציין שתפקוד התקין של מכשירים הסלולרים לאורך זמן תלוי אך ורק באופן בו משתמשים בו. כאשר מאפשרים למכשיר להיחשף למכות, נפילות וזעזועים אחרים אין לצפות שהנזק מכך יכוסה במסגרת אחריות יצרן. ועל כך המלצתנו לכל מי שמוכן להפנות אצבע מאשימה לכל כיוון פרט לשלו
מוצר:
טלפון נייד galaxy note
שם:
ח
תאריך:
26/11/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אצלו גלקסי 3.
השירות היה מקצועי ואדיב מאד.
בנוסף עידכן לי גירסא ללא עלות, למרות היותו מהמקומות הזולים בארץ.
אשמח לקנות אצלו שוב..
מוצר:
סלולרי S3
שם:
אודי אפרתי
תאריך:
21/11/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
את המכשיר קניתי בחנות
קיבלתי הסבר מפורט על כל מכשיר
השירות לקוחות היה אדיב ומקצועי
ובפעם הבאה שאני ארצה לקנות פלאפון אני אקנה בחנות הזאת

אני ממליץ
מוצר:
פלאפון I9300 Galaxy S3
שם:
צפי
תאריך:
31/10/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לפני כארבעה חודשים רכשתי שני מכשירים מסוג גלאקסי מיני וגאלקסי ace במחיר טוב.לאחר שבוע נתגלתה תקלה בתוכנה והחנות החליפה לי את המכשיר לדגם משופר יותר ללא תוספת במחיר
בבדיקה שעשיתי מול החנות נודע שיש עדכון גירסה והוזמנתי על מנת לשדרגאת הגירסה לסיכום צוות מיקצועי ומבין בתחום והשירות היה מהיר וטוב
מוצר:
סמארט פון ace gts5830
שם:
דוד
תאריך:
30/10/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לדק' פון לאחר שיצא לי לעשות סבב חנויות (טלפוני ואף הגעה) שמציגות מחיר אחד בזאפ אך בפועל אין להם במלאי בלי עברית או ש"פתאום" על עברית ללא התרעה מראש מוסיפים לך 100 שח.
בחנות הזאת היה את המוצר שרציתי במחיר הזול ביותר ובשירות מעולה.
המוכרים בחנות מבינים עניין ולא דוחפים סתם שטויות מיותרות.

אשמח לקנות אצלם בשנית!
מוצר:
סלולארי galaxy S2
שם:
haim
תאריך:
14/10/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות לקנות את המכשיר באופן ישיר ולא באינטרנט.
שרות מצויין ומקצועי
מאוד אדיבים , יש מבחר גדול של מכשירים ואביזרים במחירים סבירים
מוצר:
סלולרי ace
שם:
יגאל פ.
תאריך:
10/10/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ב- 10.10.12 נכנסתי לחנות ורכשתי ללא הזמנה מוקדמת סאמסונג גלאקסי S2 לבן - זו היתה החנות הזולה באתר זאפ ליום הרכישה, שירות טוב ונעים, וגם באו לקראתי בצורה מרשימה במחיר גם בפריטים הנילווים שרכשתי. סיבה טובה לרכוש בחנות שוב.
מוצר:
סמארטפון S2
שם:
גולש
תאריך:
21/09/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.