אורח,
שלום

דוקטור פון (DoctorPhone)

סלולאר וציוד היקפי (רמת גן)
(2.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
036127331
פקס:
לא צויין
כתובת:
ז'בוטינסקי 85, רמת גן
דוא"ל:
בעלים:
דוקטור פון
דוקטור פון מופיעה גם ב:
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
42
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בדוקטור פון ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
2
3 חודשים אחרונים
3
0
9
6 חודשים אחרונים
12
0
17
שנה אחרונה
17
0
25
כל הזמן
102
3
84
נמצאו 189 חוות דעת גולשים על דוקטור פון
שם:
ח
תאריך:
26/11/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אצלו גלקסי 3.
השירות היה מקצועי ואדיב מאד.
בנוסף עידכן לי גירסא ללא עלות, למרות היותו מהמקומות הזולים בארץ.
אשמח לקנות אצלו שוב..
מוצר:
סלולרי S3
שם:
אודי אפרתי
תאריך:
21/11/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
את המכשיר קניתי בחנות
קיבלתי הסבר מפורט על כל מכשיר
השירות לקוחות היה אדיב ומקצועי
ובפעם הבאה שאני ארצה לקנות פלאפון אני אקנה בחנות הזאת

אני ממליץ
מוצר:
פלאפון I9300 Galaxy S3
שם:
צפי
תאריך:
31/10/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לפני כארבעה חודשים רכשתי שני מכשירים מסוג גלאקסי מיני וגאלקסי ace במחיר טוב.לאחר שבוע נתגלתה תקלה בתוכנה והחנות החליפה לי את המכשיר לדגם משופר יותר ללא תוספת במחיר
בבדיקה שעשיתי מול החנות נודע שיש עדכון גירסה והוזמנתי על מנת לשדרגאת הגירסה לסיכום צוות מיקצועי ומבין בתחום והשירות היה מהיר וטוב
מוצר:
סמארט פון ace gts5830
שם:
דוד
תאריך:
30/10/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לדק' פון לאחר שיצא לי לעשות סבב חנויות (טלפוני ואף הגעה) שמציגות מחיר אחד בזאפ אך בפועל אין להם במלאי בלי עברית או ש"פתאום" על עברית ללא התרעה מראש מוסיפים לך 100 שח.
בחנות הזאת היה את המוצר שרציתי במחיר הזול ביותר ובשירות מעולה.
המוכרים בחנות מבינים עניין ולא דוחפים סתם שטויות מיותרות.

אשמח לקנות אצלם בשנית!
מוצר:
סלולארי galaxy S2
שם:
haim
תאריך:
14/10/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות לקנות את המכשיר באופן ישיר ולא באינטרנט.
שרות מצויין ומקצועי
מאוד אדיבים , יש מבחר גדול של מכשירים ואביזרים במחירים סבירים
מוצר:
סלולרי ace
שם:
יגאל פ.
תאריך:
10/10/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ב- 10.10.12 נכנסתי לחנות ורכשתי ללא הזמנה מוקדמת סאמסונג גלאקסי S2 לבן - זו היתה החנות הזולה באתר זאפ ליום הרכישה, שירות טוב ונעים, וגם באו לקראתי בצורה מרשימה במחיר גם בפריטים הנילווים שרכשתי. סיבה טובה לרכוש בחנות שוב.
מוצר:
סמארטפון S2
שם:
גולש
תאריך:
21/09/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
שם:
אושרת
תאריך:
13/09/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שעשיתי סקר באינטנרט החלטתי ללכת לחנות של ד"ר פון כדי לקנות מכשיר חדש.
השירות שקיבלתי היה מאוד מקצועי, השוואה בין דגמים שונים של מכשירים, יתרונות וחסרונות של כל מכשיר. והתאמת המכשיר הטוב ביותר עבורי חיבס לתקציב שלי. שלמה היה מאוד סבלני ומאוד נחמד.
ממליצה להכינס אליהם לחנות - יחס טוב ומחירים הוגנים.
מוצר:
טלפון נייד גלקסי W
שם:
יעקב
תאריך:
10/09/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
כשבדקנו את המחירים המומלצים באינטרנט לקניית הגלקסי S2 גילינו שהחנות הייתה בזמן הקניה (כחצי שנה עברה) בין הזולות עם מחיר של 2260 ש"ח למכשיר. הגענו ע"מ לרכוש 2 מכשירים. בפועל במעמד הקניה המוכר נתן לנו תחושה שלא ניתן לצאת מהחנות בלי מגן מסך (120 ש"ח!!!), נרתיק (200 ש"ח!!! עשוי סקיי) ועדכון תוכנה (100 ש"ח) המוכר הצהיר "אתם תשימו את המכשיר בכיס, הוא יישרט וישבר לו המסך, מסכים כאלה אני מקבל יום יום" אמר והציג מכשיר שבור. "תעדכנו גם תוכנה כי מה שמגיע עם המכשיר זה לא בעברית, כולם עושים את זה". למרות שהמחיר למגן המסך ולנרתיק מופרז, נגיד שע"כ הכל כשורה... במעמד התשלום, הוא גבה מאיתנו 3356 ש"ח עבור כל מכשיר. עד היום לא הצלחתי לעשות את החשבון שהוא עשה. היינו בהתלהבות של הקנייה ויכול להיות שיצאנו גם תמימים, אבל מה שבטוח שבעלי החנות יצאו לא אמינים!!!
הסכום מוכח בחשבונית!!!
תגובת החנות:
אם גבינו מהלקוח את הסכום הזה וזה גם מאוד הגיוני שגלקסי 2 לא עלה לפני חצי שנה 2250 אלה מינימום 2700 היום המכשיר עולה 2224 ללא עברית וזה המחיר הכי זול בשוק אני לא יודע מאיזו סיבה הוא כותב את זה אחרי חצי שנה כי אם הוא הרגיש שעבדנו עליו בכסף וזה לא סכום קטן היה חוזר למחרת ולא ניזכר אחרי חצי שנה ומעולם הוא לא דיבר איתנו ולא פנה אלינו בשום טענה כזאת חנותנו לעולם לא גבתה משום לקוח כסף שלא מגיע לנו.
מוצר:
סמארטפון galaxy sII
שם:
רביד
תאריך:
07/09/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות דרך השוואת המחירים של זאפ. המחיר הוא מהזולים אם לא הזול שראיתי באתר. נמוצר הינו מחודש ובחנות ציינו זאת עוד ששאלתי על המוצר, מעיד על אמינות ורצינות. בנוסף השירות היה מקצועי מאד ותכליתי. חווית הקנייה הייתה טובה מאד ברוח טובה , אני אחזור לכאן בשנית.
מוצר:
איפון 4 4
שם:
נעמה
תאריך:
04/09/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
חוות הדעת שלי על ד"ר פון היא שלילית ביותר, ואני ממליצה למי שלא רוצה לקרוא את הסיפור המלא לקרוא את הסיכום למטה.
הזמנתי מד"ר פון סמארטפון מסוג בלקברי 9700, ההזמנה הייתה נוחה והמכשיר הגיע בלי בעיות.
הבעיות התחילו כששמתי לב לתקלות הקלדה במכשיר. הייתי לוחצת על מקש והיו מופיעות לי כמה אותיות במקום אחת, וזה מאוד הפריע. יש לציין שהבעיה התחילה פחות מחודשיים לאחר קבלת המכשיר. התקשרתי לחנות, אמרו לי שיש צורך לשלוח את המכשיר למעבדה. נסעתי לחנות, שם השארתי את המכשיר, לאחר כמה ימים אספתי אותו, והיה נראה לי שהתקלה נפתרה. אלא שלאחר מספר ימים, מקסימום שבועיים, התקלה חזרה.
שוב נסעתי לחנות והשארתי את המכשיר. לאחר מספר ימים התקשרתי ונאמר לי שהחליטו להחליף לי את המכשיר בחדש. מאוד שמחתי, באתי לחנות ואכן ניתן לי מכשיר שונה מהראשון.
לאחר מספר שבועות, בפתאומיות וללא סיבה נראית לעין, מסך המכשיר הפל ללבן עם ציור של סוללה עם איקס עליה במרכז המסך, ולא הייתה דרך להשתמש בו או להוציא אותו מהמצב הזה. בשלב זה בחנתי את הסוללה ושמתי לב שהיא לא מקורית של RIM, אלא סוללה של חברה לא מוכרת (אחרי זה הבנתי שגם המטען שניתן לי הוא לא מקורי). שוב נסעתי לחנות, ושם הצגתי למוכר את הבעיה ואמרתי לו שהסוללה שהוא מכר לי היא לא מקורית, ושבטח זאת הסיבה לבעיה. מה עשה המוכר? הוציא blackberry 9700 "חדש" מהקופסא, הוציא את הסוללה, והחליף בין הסוללות. הסוללה ה"חדשה" הזאת שניתנה לי היא אמנם מקורית של RIM אבל הייתה מודבקת עליה מדבקת אחריות של חברת אורנג', שכבר פג תוקפה, אז.. אתם מבינים. אני עד עכשיו לא יודעת למה הסכמתי לקבל את הסוללה הזאת.
בכל מקרה, הפעם עבר זמן יחסית ארוך (אולי חודש!) עד שנתקלתי בעוד תקלה, שהופיעה בליווי הודעת שגיאה במכשיר. חיפשתי באינטרנט פתרון לבעיה והבנתי שצריך לעדכן מערכת הפעלה למכשיר. זוהי פעולה פשוטה שניתן לבצע בקלות בעזרת תוכנת המחשב של RIM, אך במקרה שלי זה לא הצליח. לקחתי את המכשיר לחנות שוב, שם אמרו לי שבאמת צריך לעדכן מערכת הפעלה, ושוב שלחו למעבדה. כשאספתי את המכשיר גבו ממני 50 שקל, על זה שכביכול פגעתי במכשיר כשניסיתי לעדכן את מערכת ההפעלה שלו וסיבכתי את הטיפול בו.
החזירו לי את המכשיר ללא עברית (בכלל, גם לא להקלדה). כשהתקינו עברית על המכשיר (במקום), חשבתי שהכל בסדר והלכתי. לאחר מכן הסתבר לי שזה גרם לבעיות רבות במכשיר, כאשר עכשיו הוא במצב שלפעמים המצלמה לא עובדת, לפעמים לא ניתן לשנות הגדרות, לפעמים המכשיר לא מצליח להתחבר לרשת הסלולארית, ובקיצור, המכשיר נדפק לחלוטין ולא ניתן להשתמש בו בצורה שוטפת ורציפה.
החלטתי שאין טעם יותר לחזור לחנות. אין לי כוח יותר לנסוע לשם כל פעם להביא את המכשיר ושוב לאסוף אותו, אני חיילת ואין לי הרבה זמן לזה. הבנתי שכל התיקונים שלהם חסרי ערך וגורמים לתקלות נוספות במכשיר. מספר חודשים בודדים לאחר קניית המכשיר, אני כבר מתכננת לקנות אחד אחר (כמובן שלא בד"ר פון).


לסיכום, למרות שבכל פעם שחוויתי תקלות במכשיר המוכרים שלחו אותו למעבדה, בפועל התקלות לעולם לא הסתדרו לפרק זמן הגיוני, תמיד חזרו תקלות שונות, ולבסוף הטכנאים פשוט חיסלו טוטאלית את המכשיר. זאת בנוסף למכירת אביזרים לא מקוריים. ממליצה להתרחק מחנות זו, שהיא אמנם זולה אבל במקרה שהמכשיר שקניתם שם מתקלקל, אתם לבד!
מוצר:
סמארטפון bold 9700
שם:
נתן
תאריך:
27/08/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות דר פון לאחר שהייתי בכמה חנויות הנמצאות באזור מגוריי (רג) על מנת לקנות gallaxy 3 למרות שהיה עומס לקוחות בחנות קיבלתי עם הרכישה הסבר מפורט ומקיף לגבי תפעול המכשיר עם הרבה סבלנות ומענה מקצועי לכל שאלה כמו כן הוסבר לי מראש ולפרטי פרטים מה מחסה האחריות ומה לא וזאת כדי שלא יהיו אי הבנות התרשמתי לטובה מחיר הוגן יחס לבבי ובעיקר מקצועיות המחסה את כל מה שצריך לדעת
מוצר:
סלולר gallaxy s3
שם:
אברהם
תאריך:
09/08/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
המחיר של הפריט בזאפ היה.299 ש"ח, באתי הבוקר לקנות את הפריט המוכר בישר לי כי המחיר הוא 399 ש"ח,ובטעות רשום פחות.שילמתי סך של 390 ש"ח
בנוכחותי התעסק המוכר במחשב ובקלידים וכשבאתי הביתה המחיר שונה.

את המסקנות מזה אני משאיר לשיפוטכם.

רק חבל שזאפ מבלי משים מעורב בזה.
מוצר:
סלולר c2-01
שם:
ישראל
תאריך:
26/07/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחצי שנה רכשתי מהם 2 טלפונים מוטורולה רייזר. טלפון אחד לאחר שסיימתי שיחה איתו נכבה ולא נדלק שוב. שלחתי לחנות היות והטלפון באחריות הבטיחו תשובה תוך 3 ימים .
אחרי שבוע וחצי של תירתורים וכמובן ללא שום הבנה מצידם להביא טלפון חלופי אפילו שביקשתי ,הם מודיעים לי כי אין אחריות כי במעבדה אמרו שהטלפון נפל ויש לו סדק פנימי .
כמובן שהכל שקרים הטלפון בחיים אבל בחיים לא נפל לי מה גם שיש לו מגן מיוחד שעולה 250 שקל.
ואם לא די בזה גם קיבלתי את הטלפון חבול הפנל שליד המצלמה שבור והפנל האחורי שרוט כאילו הטלפון עבר תאונה ולהזיכרכם מדובר בטלפון חדש בשימוש 4 חודשים .רואים שמי שהוא חובבני בעליל טיפל במכשיר .
ניסית להסביר שבחיים הוא לא נפל והם טועים אך כלום לא עזר והם ממשיכים עם התירוצים שלהם . תראה אין לנו עיניין לשקר יש מעבדה והיא בודקת ומחליטה וגם לנו יש אחריות על המכשיר אז מה אכפתלנו להחליף לך .
ובכן זה שקר מבדיקה שעשיתי כשהם מחליפים מכשיר גם להם זה עולה כסף ולכן הם התחמקו מזה בשקרים שיש סדק פנימי .
ואכן לקחתי את הטלפון למעבדה אחרת מקצועית עם וותק של כמה שנים טובות פתחו אותו לידי וביקשתי שיראו אם יש לי סדק וכמובן אין סדק ולא כלום ובעיני ראיתי שאין כלום הכל שקרים.
אבל לחברה הלא אמינים מדר פון לא מעניין הם משקרים בלי למצמץ הם יתנו לך שירות עד שאתה צריך אותם .
כמובן תקלות פשוטות הם מתקנים אבל כשזה מגיע לבעיה המצריכה להחליף טלפון תשכח מהם .
בקיצור במילה אחת לא אמינים וזה בלשון המעטה לא להתקרב .
יש להם לכל דבר תירוצים , אחי גם לי יש אחריות, אחי זה לא אני זה המעבדה , אחי ואחי ואחי
ורק תירוצים לא יותר
מוצר:
פלאפון רייזר
שם:
boaz
תאריך:
23/07/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי במהלך השנה האחרונה 3 מכשירים מדוקטור פון. בשלושתם ההזמנה הייתה נוחה, המשלוח הגיע בזמן והמחיר היה הוגן. המכשירים עצמם עובדים מצויין. אבל- בפעם הראשונה שהייתי צריך שרות מהם קיבלת יחס מזעזע. ניסיתי לשדרג את גירסאת מערכת ההפעלה ולא הצלחתי. מבדיקה בכל מיני פורומים מסתבר שהייבואן שינה משהו בהגדרות המכשיר שלא מאפשר שידרוג לבד, אלה רק דרך החנות. התשובה שקיבלתי מהאשה שענתה לי לטלפון (בזלזול רב) הייתה שאני עושה משהנו לא נכון ושעלי לבוא לחנות, ושם, תמורת 200 ש"ח יעזרו לי לשדרג גירסא (הגירסא דרך אגב, מופצת על ידי גוגל בחינם). לאחר שחטפתי לא מעט צעקות (שלוו במילה 'אדוני' בשביל שתשמע מנומסת) הועברתי לטכנאי שאמר לי שאין אפשרות לעשות עידכון לבד אלה רק דרך החנות. אמרתי לו שהוא טועה והוא אמר לי שאני לא יודע על מה אני מדבר. בקיצור, חבל, עד עכשיו המלצתי עליהם לכל מי שחיפש לרכוש מכשיר סלולרי. ומעכשיו אני ממליץ לכולם להתרחק מהם כמו מאש.
תגובת החנות:
הסברנו ללקוח יפה שאם הוא יעשה גירסה לבד הוא יכול להרוס את המכשיר כבר היו מקרים שלקוחות ניסו לעשות לבד והרסו את המכשיר .בקשנו מהלקוח שיגיע אלינו ואנו נשדרק לו את הגירסה וזה על אחריותנו וזה בעלות של 100 שח ולא כמו שהוא אומר 200 את התשלום אנו גובים בגלל שטוכנה מקורית עולה לנו כסף ומה שמורדים בפורומים זה לא תמיד עובד ולא מקורי.תודה צוות ד"ר פון
מוצר:
סמסונג גלקסי S2
שם:
yair
תאריך:
19/07/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
לפני כ-4 חודשים רכשתי בחנות מכשיר galaxy nexus, לאחר מספר חודשים בודדים התחילה בעית טעינה במכשיר, המכשיר לא נפגע או נחשף למים בשום שלב. הגעתי לחנות ולמרות שהבעיה מוכרת בעולם ומדווחת באתרי טכנולוגיה מוכרים (http://crave.cnet.co.uk/mobiles/samsung-galaxy-nexus-owners-report-battery-problem-50006595/) כבעיה מוכרת של הדגם, נאמר לי בצורה יפה (ללא כל בדיקה של המכשיר) שהבעיה היא קורוזיה, אשר אינה כלולה באחריות, ונרמז שגם אם זו לא הבעיה הם יאמרו שזה המקרה וכמובן שלי אין דרך להתווכח איתם.

בקיצור הקניה הייתה קלה ומהירה כבמון אך "תעודת האחריות" של החנות אינה שווה את הנייר עליה היא מודפסת. עדיף לשלם קצתיותר על המכשיר ולקנות מחנות אמינה.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy nexus
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.