אורח,
שלום

דוקטור פון (DoctorPhone)

סלולאר וציוד היקפי (רמת גן)
(2.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
036127331
פקס:
לא צויין
כתובת:
ז'בוטינסקי 85, רמת גן
דוא"ל:
בעלים:
דוקטור פון
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
40
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בדוקטור פון ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
2
0
1
3 חודשים אחרונים
8
0
5
6 חודשים אחרונים
10
0
13
שנה אחרונה
17
0
23
כל הזמן
99
3
76
נמצאו 178 חוות דעת גולשים על דוקטור פון
שם:
נתן
תאריך:
27/08/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות דר פון לאחר שהייתי בכמה חנויות הנמצאות באזור מגוריי (רג) על מנת לקנות gallaxy 3 למרות שהיה עומס לקוחות בחנות קיבלתי עם הרכישה הסבר מפורט ומקיף לגבי תפעול המכשיר עם הרבה סבלנות ומענה מקצועי לכל שאלה כמו כן הוסבר לי מראש ולפרטי פרטים מה מחסה האחריות ומה לא וזאת כדי שלא יהיו אי הבנות התרשמתי לטובה מחיר הוגן יחס לבבי ובעיקר מקצועיות המחסה את כל מה שצריך לדעת
מוצר:
סלולר gallaxy s3
שם:
אברהם
תאריך:
09/08/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
המחיר של הפריט בזאפ היה.299 ש"ח, באתי הבוקר לקנות את הפריט המוכר בישר לי כי המחיר הוא 399 ש"ח,ובטעות רשום פחות.שילמתי סך של 390 ש"ח
בנוכחותי התעסק המוכר במחשב ובקלידים וכשבאתי הביתה המחיר שונה.

את המסקנות מזה אני משאיר לשיפוטכם.

רק חבל שזאפ מבלי משים מעורב בזה.
מוצר:
סלולר c2-01
שם:
ישראל
תאריך:
26/07/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחצי שנה רכשתי מהם 2 טלפונים מוטורולה רייזר. טלפון אחד לאחר שסיימתי שיחה איתו נכבה ולא נדלק שוב. שלחתי לחנות היות והטלפון באחריות הבטיחו תשובה תוך 3 ימים .
אחרי שבוע וחצי של תירתורים וכמובן ללא שום הבנה מצידם להביא טלפון חלופי אפילו שביקשתי ,הם מודיעים לי כי אין אחריות כי במעבדה אמרו שהטלפון נפל ויש לו סדק פנימי .
כמובן שהכל שקרים הטלפון בחיים אבל בחיים לא נפל לי מה גם שיש לו מגן מיוחד שעולה 250 שקל.
ואם לא די בזה גם קיבלתי את הטלפון חבול הפנל שליד המצלמה שבור והפנל האחורי שרוט כאילו הטלפון עבר תאונה ולהזיכרכם מדובר בטלפון חדש בשימוש 4 חודשים .רואים שמי שהוא חובבני בעליל טיפל במכשיר .
ניסית להסביר שבחיים הוא לא נפל והם טועים אך כלום לא עזר והם ממשיכים עם התירוצים שלהם . תראה אין לנו עיניין לשקר יש מעבדה והיא בודקת ומחליטה וגם לנו יש אחריות על המכשיר אז מה אכפתלנו להחליף לך .
ובכן זה שקר מבדיקה שעשיתי כשהם מחליפים מכשיר גם להם זה עולה כסף ולכן הם התחמקו מזה בשקרים שיש סדק פנימי .
ואכן לקחתי את הטלפון למעבדה אחרת מקצועית עם וותק של כמה שנים טובות פתחו אותו לידי וביקשתי שיראו אם יש לי סדק וכמובן אין סדק ולא כלום ובעיני ראיתי שאין כלום הכל שקרים.
אבל לחברה הלא אמינים מדר פון לא מעניין הם משקרים בלי למצמץ הם יתנו לך שירות עד שאתה צריך אותם .
כמובן תקלות פשוטות הם מתקנים אבל כשזה מגיע לבעיה המצריכה להחליף טלפון תשכח מהם .
בקיצור במילה אחת לא אמינים וזה בלשון המעטה לא להתקרב .
יש להם לכל דבר תירוצים , אחי גם לי יש אחריות, אחי זה לא אני זה המעבדה , אחי ואחי ואחי
ורק תירוצים לא יותר
מוצר:
פלאפון רייזר
שם:
boaz
תאריך:
23/07/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי במהלך השנה האחרונה 3 מכשירים מדוקטור פון. בשלושתם ההזמנה הייתה נוחה, המשלוח הגיע בזמן והמחיר היה הוגן. המכשירים עצמם עובדים מצויין. אבל- בפעם הראשונה שהייתי צריך שרות מהם קיבלת יחס מזעזע. ניסיתי לשדרג את גירסאת מערכת ההפעלה ולא הצלחתי. מבדיקה בכל מיני פורומים מסתבר שהייבואן שינה משהו בהגדרות המכשיר שלא מאפשר שידרוג לבד, אלה רק דרך החנות. התשובה שקיבלתי מהאשה שענתה לי לטלפון (בזלזול רב) הייתה שאני עושה משהנו לא נכון ושעלי לבוא לחנות, ושם, תמורת 200 ש"ח יעזרו לי לשדרג גירסא (הגירסא דרך אגב, מופצת על ידי גוגל בחינם). לאחר שחטפתי לא מעט צעקות (שלוו במילה 'אדוני' בשביל שתשמע מנומסת) הועברתי לטכנאי שאמר לי שאין אפשרות לעשות עידכון לבד אלה רק דרך החנות. אמרתי לו שהוא טועה והוא אמר לי שאני לא יודע על מה אני מדבר. בקיצור, חבל, עד עכשיו המלצתי עליהם לכל מי שחיפש לרכוש מכשיר סלולרי. ומעכשיו אני ממליץ לכולם להתרחק מהם כמו מאש.
תגובת החנות:
הסברנו ללקוח יפה שאם הוא יעשה גירסה לבד הוא יכול להרוס את המכשיר כבר היו מקרים שלקוחות ניסו לעשות לבד והרסו את המכשיר .בקשנו מהלקוח שיגיע אלינו ואנו נשדרק לו את הגירסה וזה על אחריותנו וזה בעלות של 100 שח ולא כמו שהוא אומר 200 את התשלום אנו גובים בגלל שטוכנה מקורית עולה לנו כסף ומה שמורדים בפורומים זה לא תמיד עובד ולא מקורי.תודה צוות ד"ר פון
מוצר:
סמסונג גלקסי S2
שם:
yair
תאריך:
19/07/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
לפני כ-4 חודשים רכשתי בחנות מכשיר galaxy nexus, לאחר מספר חודשים בודדים התחילה בעית טעינה במכשיר, המכשיר לא נפגע או נחשף למים בשום שלב. הגעתי לחנות ולמרות שהבעיה מוכרת בעולם ומדווחת באתרי טכנולוגיה מוכרים (http://crave.cnet.co.uk/mobiles/samsung-galaxy-nexus-owners-report-battery-problem-50006595/) כבעיה מוכרת של הדגם, נאמר לי בצורה יפה (ללא כל בדיקה של המכשיר) שהבעיה היא קורוזיה, אשר אינה כלולה באחריות, ונרמז שגם אם זו לא הבעיה הם יאמרו שזה המקרה וכמובן שלי אין דרך להתווכח איתם.

בקיצור הקניה הייתה קלה ומהירה כבמון אך "תעודת האחריות" של החנות אינה שווה את הנייר עליה היא מודפסת. עדיף לשלם קצתיותר על המכשיר ולקנות מחנות אמינה.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy nexus
שם:
ע
תאריך:
12/07/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך אתר זאפ טלפון סלולרי שהוגדר כבעל תמיכת עברית. למחרת התקשרה אלי מישהי מהחנות בשם לואי ואמרה שאצטרך להוסיף עוד 100 שח כדי לקבל תמיכה בעברית. אמרתי לה שעל פי החוק החברה מחויבת למה שפרסמה, והמכשיר אותו הזמנתי כלל תמיכה בעברית ולא יתכן לבקש תוספת תשלום על מה שהוגדר כחלק מהעסקה. הפקידה הרימה עלי את הקול וכשביקשתי בנימוס שלא תצעק עלי ניתקה לי בפרצוף. התקשרתי שוב וביקשתי לדבר עם מנהל. היא התחמקה ואמרה שהוא לא נמצא ושלא ידוע מתי הוא יהיה. בקיצור תתרחקו מהחנות הזו. לא אמת בפרסום ולא שירות לקוחות.
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי מיני
שם:
Ziv
תאריך:
09/07/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
לאחר המלצה של חברים טובים, נכנסתי היום בבוקר לחנות והתחדשתי במכשיר חדש, שירות מעולה + חיוכים + מקצועיות ואדיבות ומחיר הוגן, בואו נעשה זאת פשוט:
עמנואל ואביב הם מעל ומעבר לכל נותן שירות
שאי פעם הכרתם..

כל הכבוד !
מוצר:
טלפון סלולרי S III
שם:
אלנתן
תאריך:
03/07/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה עצמה פשוטה מאוד ונעימה- הייחס מצויין והמחיר טוב.
הבעיות מתחילות לאחר הקנייה- לא קיבלתי שירות לאורך תקופה ארוכה לגבי תמיכה תכנית ותקלות.
המוקד לא חזר אלי.
תגובת החנות:
אנו משתדלים להתייחס ולתת שירות לכל לקוח אנו מצטערים ומבקשים סליחה מהלקוח
שלא הצלחנו לחזור אליו עקב עומס

מוצר:
סלולרי יאנג
שם:
udi
תאריך:
01/07/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון מחודש,מהיום הראשון היו לו תקלות,הבאתי אותו לאחר שלושה שבועות לתיקון, אחרי שלושה ימים אמרו שהוא תוקן,הגעתי, והיו לו את אותן תקלות,השארתי אותו,חזרתי לאחר שלושה ימים,לאחר שהתקשרתי ואמרו לי שהחליפו לחדש, כשהגעתי (בפעם השלישית) ראיתי שהחליפו אותו לטלפון שנראה מיושן ומשומש מאוד,לא היה מקובל עלי,השארתי אותו והלכתי.הם לא חשבו לנכון אפילו לדבר איתי מאז(הטלפון אצלהם עדיין!!!)
לא ממליץ לקנות מהם,אני קיבלתי מהם שירות נוראי.
בנוסף,לאחר שחיכיתי יותר מחודש שיפנו אלי, פניתי אליהם,במטרה לקבל את המכשיר,והם טענו שהמכשיר בכלל אצלי, וטרחו להחמיץ פנים ואמרו שהם יודעים שכתבתי עליהם בזאפ.
פשוט חוסר יושר,ממליץ בחום לא לקנות שם,אני בודאי שלא אתקרב אליהם.
מוצר:
טלפון סלולרי 6131
שם:
גולש
תאריך:
20/06/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
שם:
קובי
תאריך:
19/06/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני ניסית להשיג את מכשיר בכמה חנויות ללא הצלחה כי לכולם נגמר במלאי.
אפילו הזמנתי מהאתר של דים פון שמתחייב לספק תוך 5 ימים והתקשרו אלי להודיע שאין.
החלטתי לצאת לתל אביב וממש במקרה עברתי ע"י החנות בר"ג.
לא התכוננתי לקנות רק נכנסי לשאול כמה עולה.
התרשמות ראשוני הייתה שזו חנות מקצועית.
המוכר פתח את זאפ וישר אמר לי קח לפי המחיר הכי זול שקיים!
דנתי יצאתי מהחנות בדקתי במקומות אחרים אך בסוף חזרתי לשם.
זוהי חנות מקצועית שמטפלת היטב בלקוחות.
כל האנשים בחנות נראו מרוצים.
ואני קניתי שם את הטלפון
בסה"כ נראה לי שמצאתי את חנות הטלפונים החדשה שלי.
מוצר:
Galaxy Note N7000 Galaxy Note N7000
שם:
עופר
תאריך:
18/06/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
פשוט בזיון, לפני הכל תרשו לי לומר לכם שאין לי פה שום אינטרס , כמו כן אני יודע שבעלי החנות תרשום איזה תגובה מוחצת להוציא את עצמם בסדר, מי שרוצה להאמין שיאמין לי, מי שלא תמשיכו להיות פראיירים. החנות מורידה את המחיר ע"מ שתיהיה הכי זולה בזאפ. ביצעתי את ההזמנה, יום לאחר מכן הנציגה מתקשרת אליי לאימות הזמנה ולאישור תשלום, היא מתחילה בכך שמסבירה לי שהמכשיר רק תומך בעברית ולא עם עברית מלאה, אני אומר לה שאני יודע, היא ממשיכה מנסה להגיד לי שתמורת 150 ש"ח נוספים זה יגיע עם עברית מלאה , אני מיידע אותה שאני יודע איך זה עובד, ואם ארצה אני אעשה את זה לבד (התקנת עברית באופן עצמאי זה תהליך של 6 דקות מהבית) לאחר שהיא ראתה שאני מבין עניין ויודע מה זה בדיוק הקטע של עברית, היא שיקרה ואמרה טוב אז אין לנו בלי עברית במלאי יש רק עם עברית , במידה ואתה לא רוצה אני אבטל את ההזמנה, שתבינו גולשים יקרים, עברית או לא הכל זה עניין של צריבת מערכת הפעלה (רום) זה משהו שעושים במחשב בשניות, בקיצור אני לא הולך להרחיב דיבור, תזהרו משקרנים, שימרו על עצמכם ועל כספכם!
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s2
שם:
sharon
תאריך:
17/06/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
זו החנות הגרועה ביותר שיצא לי לבקר בה בחיי! שירות לקוחות מזעזע, המנהל ערס שמרגיש שמותר לו לעשות הכל, והלקוח תמיד טועה. האתר לא מייצג את המחירים האמיתיים ובטח שלא את "חוויית" הקנייה הקלוקלת בה נתקלתי.
הגעתי לחנות לאחר בדיקה דקדקנית באתר ZAP של כל המחירים והתמחרים בקטגוריה של המותג הספציפי, גלקסיS 2 ולאחר שצילצלתי לחנות של DR פעמיים ושוחחתי איתם על המוצר, זמינות במלאי, המחיר ותנאי התשלום (חלוקה לתשלומים).
כשהגעתי לחנות גיליתי שהמחיר שכתוב באתר ZAP ובאתר החנות אינו נכון ככל! נאמר לי בטל' כי המחיר הוא 2,146 ש"ח ובעבור חלוקה ל5 תשלומים ישנה תוספת של 3% על המחיר.
בפועל, מעבר לתוספת על החלוקה לתשלומים, מסתבר שבעל החנות "מעמיס" על המחיר שלל תוספות שהוא מגדיר כחובה ושבלעדיהן האחריות על המוצר מתבטלת. בתחילה הוא מסביר שהמכשיר מגיע ללא עברית ובעבור עברית יש לשלם עוד 100 ש"ח, אם אתקין לבד עברית האחריות שלו מבוטלת. לאחר שהסכמתי, הוא אמר שהוא מתקין גרסא חדשה של המכשיר שבלעדיה המכשיר איטי ומבזבז סוללה. התקנה זו עולה עוד 150 ש"ח. כמוסן שגם אותה אסור לי לעשות לבד, אחרת אאבד את האחריות. ואז הוא הסביר שכל תוכנה שאתקין על המכשיר למעשה תבטל לי את האחריות והראה לי סעיף בתעודת האחריות שלו שאומר שהתקנת תוכנה מבטלת את האחריות על אותה תוכנה, לא על המכשיר. כשאמרתי לו זאת הוא אמר שהוא מחליט מה שבא לו ושינה בכתב יד את הסעיף על גביי תעודת האחריות.
לאחר מכן, כשהתקדמנו עם הרכישה הוא אמר שבעבור התשלומים ישנה תוספת גבוהה יותר של אחוזים ממה שנאמר לי בטל' ומופיע באתר שלו. ושוב, הוא קובע לא מה שכתוב או נאמר בטל'.
לבסוף, הקש ששבר את גב הגמל הייתה תוספת נוספת של 5% אחוזים שהוא דרש בעבור גיהוץ כרטיס האשראי שלי.
בסופו של דבר, יצאתי מהחנות בתחושה נוראית של שוד לאור יום ויחס שכונתי של מוכר בשוק ולא של חנות שאפשר לסמוך עליה. זאת לאחר שנסעתי אליה במיוחד.
אני ממליצה לכם בחום להעיף אותה מהמקום הראשון ולפרסם את חוות הדעת הזאת, כדי שאנשים ידעו למה הם נכנסים, לפני שהם נתפסים במלכודת הדבש של DR.
מוצר:
galaxy s 2 s 2
שם:
אורי
תאריך:
15/06/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה מהגרועות בחיי
פשוט חנות של נוכלים
לדוגמא נסעתי במיוחד לקנות שם בגלל המחיר שפורסם ונאמר לי בחנות שזה לא כולל עברית אלא אם תוסיף עוד מאה שקלים למחיר .
ודאי שלא אחזור לשם שנית.
מוצר:
פלאפון גלאקסי יאנג
שם:
יובל
תאריך:
06/06/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לד"ר פון ממש במקרה, בז'בוטינסקי 85 ר"ג, עקב שבירת המסך של האייפון.
זכיתי לשרות פשוט מצוין, אדיב, שירותי ומקצועי ע"י בחור חביב מאוד העונה לשם אביב.
ממליץ בחום על החנות לכל מי שמחפש מקצועיות ומחירים אטרקטיביים!!!
מוצר:
אייפון 4S
שם:
מנחם
תאריך:
06/06/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
לצערי אכזבה גדולה ,אין החנות מכבדת ותומכת במוצר שנקנה אצלה.מכשיר שהתקלקל חמישה חודשים לאחר הקניה והמעבדה לא הצליחה לתקן ואמור להיות בשנת אחריות נזרק לפח ללא תמורה היות והחנות כאמור אינה רוצה להכיר באחריותה,כל הקונה בחנות מסתכן ביחס דומה.
תגובת החנות:
המכשיר נשבר לאחר שנפל. על שברים לא חלה אחריות הוסבר ללקוח שהמכשיר מושבת עכב השבר אנו מצטערים שהלקוח חושב שיש לו אצלנו ביטוח.
כל אחריות שתקפה באחריות יצרן אנחנו מתפלים ואף מחלפים מכשיר במקרה הצורך.

מוצר:
מכשיר סלולרי w995
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.