אורח,
שלום

דוקטור פון (DoctorPhone)

סלולאר וציוד היקפי (רמת גן)
(ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
036127331
פקס:
לא צויין
כתובת:
ז'בוטינסקי 85, רמת גן
דוא"ל:
בעלים:
דוקטור פון
דוקטור פון מופיעה גם ב:
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
48
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בדוקטור פון ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
3
0
1
3 חודשים אחרונים
5
0
3
6 חודשים אחרונים
7
0
10
שנה אחרונה
26
0
22
כל הזמן
89
3
62
נמצאו 154 חוות דעת גולשים על דוקטור פון
שם:
אורן
תאריך:
11/05/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר לפני כ 5 חודשים, כעבור זמן קצר התגלתה תקלה, כבר בשיחת הטלפון הראשונית התנער המוכר מאחריותו למוצר בתואנות שונות. בהמשך הגעתי לחנות בלית ברירה, הוסבר לי שיש בו קורוזיה ושייתכן ולא יוכלו לתקנו ובכל מקרה אשלם על התיקון. עוד הוסבר לי שאמנם המכשיר כיום עובד אולם יש סיכוי שאחרי התיקון הוא לא יעבוד, ולא אוכל לבוא אליהם בטענות!! הסברתי שאם נכנסה קורוזיה אחרי פרק זמן קצר ככ ייתכן והיה פגום, שהרי שמרתי מאד על המכשיר אולם לא היה עם מי לדבר.. למעשה אין ״אבא״ למוצר שנרכש שם, היחס מחפיר, עדיף היה מבחינתי לשלם יותר ולו רק לקבל שירות סביר עבורו. לצערי שמתי את כספי על קרן הצבי, מוצר שנקנה ב 2000 שח נזרק לפח. כל מקום אחר הוא היה מוחלף בחדש. על כן מציע לכם לחשוב פעמיים לפני רכישה שם, כי האחריות שלהם על המוצר לא קיימת..
תגובת החנות:
כשכל לקוח קונה מכשיר חדש הוא חותם על טופס אחריות על מה יש ועל מה אין אחריות ובכל החברות כולל כול העולם אין אחריות על קרוזיה וללקוח ראה וגם צולם המכשיר אחרי בדיקה במעבדה שכל המכשיר צלל במים ואין אחריות על קרוזיה ובדרך כלל משביטים את המכשיר אבל אנחנו הצענו לו במחיר סמלי לנסות לתקן את המכשיר. הלקוח מתעקש שקרוזיה כן באחריות תשפטו לבד
מוצר:
סמרטפון S1 i 9000
שם:
בת-שבע
תאריך:
11/05/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מוצר במחיר זול אך היתה חשובה לי מאוד מערכת הפעלה בעברית וסינכרון מלא של מיילים ויומן עם מערכת exchange, ותוכנות אופיס שניתן לערוך בהם מסמכים בעברית מלאה מימין לשמאל. בכל החנויות מכרו את המכשיר עם תמיכה בעברית אבל מערכת הפעלה באנגלית ורק בד"ר פון הבטיחו מערכת עברית מלאה וחוקית (שזה לכשעצמו שווה 450 ש"ח) ועל כך הם דרשו תוספת של 100 ש"ח בלבד.
הטלפון עצמו נמכר במחיר הכי זול שהוצג בזמן הרכישה בזאפ, והם מתחייבים לכל הלקוחות שברגע הכניסה לחנות, הם יקבלו את המחיר הזול ביותר בזאפ לכל טלפון שירצו לרכוש!
במקום גם רכשתי במחיר מוזל מגן מיוחד לשמירה על הטלפון מפני נפילות ומכות וקיבלתי חינם מדבקת סיליקון למסך שגם הדביקו לי אותה בצורה מקצועית ללא בועות וכד'.
לאחר כיום יומיים נתקלתי בבעיות סנכרון במכשיר, חזרתי לחנות ושם ביצעו מספר פעולות על מנת לטפל בתקלה ויצאתי משם לאחר כחצי שעה.
למרות הטיפול בחנות, שוב נתקלתי באותה הבעיה והתקשרתי אליהם. שם הציעו לי להשאיר את המכשיר אצלם על מנת שישלחו אותו למעבדה, או שאחזור אליהם עוד יומיים ובמקום יצרבו לי גרסה חדשה שיביאו במיוחד כדי לפתור תקלות כמו שתיארתי.
יש לציין שאני עובדת עם המכשיר ככלי עסקי ומעמיסה עליו מאוד עם כמות גדולה של תיבות דוא"ל וסנכרונים רבים. חששתי שהמכשיר פשוט לא עומד בעומס אך כשהגעתי אליהם לחנות שוב אחרי יומיים, כבר במקום התקינו לי גרסה חדשה, והמכשיר עובד נפלא!
אני סבורה שהרצינות של בעלי החנות לטפל בבקשותיי הלא שגרתיות באופן רציני ואחראי מראים כי חשוב להם באמת לפתור כל תקלה לכל לקוח. הם יכלו לשלוח אותי הביתה ולא לדאוג לגרסה עדכנית יותר עבורי. המוצר שרכשתי הוא סלולרי עסקי, גדול יחסית שמשמש גם כטאבלט ואין לו הרבה רוכשים.
הוא נמכר כיום רק באורנג' במחיר של 50% יותר ממה ששילמתי בד"ר פון.
אין לי ספק שכל מוצר סלולרי עתידי שארצה לקנות אפנה אליהם ולמען האמת הם נראים לי כ"כ מקצועיים ואמינים שסביר שאתייעץ איתם בכל מקרה לפני כל רכישה.
מאחלת להם הצלחה רבה ואמשיך להמליץ עליהם לכל דורש.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy nole
שם:
ofer
תאריך:
10/05/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בחנות ביקשו שאגיב ברשת ולא ממש בא לי אבל אז חשבתי : זה הסלולרי הרביעי שאני קונה אצלהם , כל רכישה לוקחת 10 דקות , המחיר תמיד הכי נמוך בשוק , תמיד צעירים , תמיד מחייכים , היום אפילו צ'יפרו אותי (עוד לפני שביקשתי)אז נכון קניתי היום 3 אייפונים ועדיין.... גם את המכשיר הבא אקנה בחנות הקטנה הזולה ווהיעילה הזאת
מוצר:
אייפון 4
שם:
uzi
תאריך:
02/05/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
מסרתי מכשיר גלקסי לתיקון , הובטח לי שלאחר יום יתקשרו אלי ויודיעו מה המצב .
לאחר טלפונים חוזרים ונישנים במשך כשלושה שבועות , שבו הם טענו שהמכשיר בתיקון
לבסוף הוחזר לי המכשיר פגום לחלוטין , חלקים הוסרו מהמכשיר , טענת המוכר הייתה מה זה משנה בינכה המכשיר ל ניתן לתיקון
ברצוני לציין שהמכשיר נמסר להם שהוא עובד אל ללא נגישות אל כרטיס הזיכרון
שומר נפשו ירחק
תגובת החנות:
לא היה ולא נברא חבל שיש מתחרים וככה הם פועלים.
מוצר:
פלאפון
שם:
פיני
תאריך:
01/05/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ילפני כמה חודשים שני מכשירים זהים ולאחר זמן מה הבחנתי בהבדל משמעותי במהירות צריכת הבטריה.
פנייתי נענתה במהירות ואדיבות ולאחר מספר נסיונות למצוא התקלה ולמרות שהתופעה בסמרטפון ידועה החליפו את המכשיר לשביעות רצוני המלאה.
אכן זה שרות לדוגמא.
מוצר:
טלפון סלולרי Ace
שם:
פינחס
תאריך:
22/04/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
יצויין בתחילה כי לא רכשתי מכשיר בחנות.
דו השיח ביני לבין המוכר התנהל בדיוק במילים הבאות:
אני: "שלום, אני רוצה לקנות גלאקסי 2".
המוכר: "המחיר 2450".
אני: "אבל באתר שלכם כתוב 2420".
המוכר: "אז אתה יודע כמה זה עולה, למה אתה שואל?"
אני: "למה אתה אומר 2450, כשכתוב 2420?"
המוכר: "למה אתה שואל שאלות אם אתה רואה את המחיר?".
בשלב זה הבנתי את הרעיון, וניתקתי את השיחה.
לא מתקרב לחנויות כאלה. מי שרוצה להסתכן במקומות מפוקפקים כאלה - שיערב לו.
מוצר:
Samsung Galaxy S2 Galaxy S2
שם:
חזי
תאריך:
03/04/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ביום שני ה 2 באפריל 2012 סמסונג 5570 מיני
השירות היה אדיב ומקצועי. מחיר המכשיר היה מהנמוכים שמצאתי. המוכר היה סבלני ונינוח.
כמו שזה נראה כעת ובמידה והשירות יימשיך ויינתן באותה רמה גם בעתיד ארכוש בדוקטור פון. 
מוצר:
סלולרי S5570 מיני
שם:
גולש
תאריך:
27/03/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
שם:
טל
תאריך:
27/03/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הקניה היתה מאד מהירה מכיוון שידעתי מראש שאני רוצה לרכוש את הגלקסי 2.
בחרתי בד"ר פון מכיוון שהמחיר שלו היה הזול ביותר, ומכיוון שהיה הקרוב ביותר למקום מגוריי.
השרות היה מאד ענייני ומקצועי.
מוצר:
Samsung Galaxy S 2
שם:
גילי
תאריך:
21/03/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
איכות שירות גבוהה במיוחד. אציין את אביב מוכר בחנות, מייעץ ואיכפתי מהלקוח. מחיר הוגן. היתה לי בעיה בטלפון (כנראה נדבקנו בוירוס מהורדה) הגעתי לחנות, אביב טיפל בנו בסבלנות ובמקצועיות תיקן את התקלה ואפילו ניקה את המסך ונתן לנו מדבקת מגן מסך. אחלה חנות ושרות.בנוסף הסביר לבת שלי כיצד לתפעל את הטלפון כמו שצריך. מומלץ.
מוצר:
טלפון נייד s570 מיני גלקסי
שם:
אלי
תאריך:
20/03/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות איך שניכסתי לחנות קיבלתי רושם מהמוכרים עזרו לי בכול השאלות המכשיר מצוין .קיבלתי כיסוי ומדבקה למסך במכיר זול יחסית משאר החנויות.
מוצר:
Galaxy 2 I9100
שם:
R
תאריך:
18/03/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 12.03.2012 יצרתי הזמנה באתר של החנות לאחר יומיים בתאריך 15.03.2012 יצרו איתי קשר מהחנות ומסרתי את פרטיי כרטיס האשראי בתאריך 18.03.2012 קיבלתי את המכשיר בדואר רשום עד כאן הכל בסבירות טובה של הזמנה וקבלה בזמן
פתחתי את האריזה של הטלפון הדלקתי אותו ולפתע אני רואה שהמכשיר עם מספרי טלפונים (ליתר דיוק 252 אנשי קשר) יצרתי קשר באותו רגע עם החנות כאשר אני הופך את המכשיר מאחור ורואה סריטות על החלק האחורי של הנייד. ענה לי בחור מהחנות שאיני יודע מה שמו הסברתי לו שלדעתי קיבלתי מכשיר מחודש או ישן ולא חדש (קניתי חדש) המוכר ניסה להסביר לי שמספרי הטלפונים מופיעים שם מכיון שהם מכניסים סים לבדיקה. (ממתי מכניסים סים מלא בשמות ומעבירים את השמות לטלפון?)ניסיתי להאמין למוכר אך כשראיתי את הסריטות מאחור וכן תמונות והודעות בתוך הטלפון כבר ההסברים שלו לא נשמעו הגיונים.
דרשתי ממנו שיחליף לי את הטלפון בחדש ע"י שליח אך הוא התעקש שאני אשלח לו בדואר רשום על חשבוני אליהם והם יחליטו אם להחליף או לא .לדעתי הדרישה שלי מוצדקת לקבל טלפון חדש ע"י החלפה במקום ע"י שליח מכיון שהתקלה נוצרה על ידם.( מה גם שאיני מוכן לחכות עוד שבוע לשליחה וקבלה בדואר של המכשיר וגם לשלם עבור המשלוח)המוכר לא היה מוכן לקבל זאת ועל כן אני פונה אליכם כדי שתידעו את הקונים בחנות זאת על בעיית אמינות בחנות זו.
מוצר:
טלפון נייד 2730 classic
שם:
גולש
תאריך:
14/03/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
שם:
משה
תאריך:
14/02/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
ביום שישי 10.02.2012 חיפשתי חנות לקנות לאשתי samsung galaxy S 2, מאחר ועברנו לרשת רמי לוי, והטלפון הישן שלה לא תאם לרשת.
חיפשתי בזאפ את המחיר הכי זול שהבטיח תמיכה בעברית, ומצאתי את ד"ר פון עם הצעה במחיר של 2707 ש"ח. נסעתי בשישי בצהריים, מתוך כוונה לקנות את המכשיר במחיר הנ"ל כאשר ידוע לי כי יש תמיכה בעברית. המוכר אמר לי כי למרות המפורסם באתר המכשיר יעלה כ 100 ש"ח יותר מאחר ו:
1. יש מכשיר אחרון (אבל לקוחות שהגיעו אחרי וביקשו את אותו מכשיר, קיבלו)
2. המכשיר מגיע עם גרסת תוכנה הנותנת תמיכה בעברית מלאה, להבדיל מהגרסה הקודמת, שם התמיכה היא חלקית (עברית לא מיושרת וכ')
3. אפילו אם היה לו מכשיר עם הגרסה הקודמת, אם הייתי משדרג עצמאית, הייתי מאבד את האחריות.

עבור הגרסה המתקדמת הוא העלה את המחיר ב 100 ש"ח, ולא נתן שום אפשרות להשיג את המכשיר במחיר המפורסם.

בנוסף לכך הוא ניסה למכור לי כיסוי למכשיר שעולה באיביי 10$ במחיר של 220 ש"ח, וכיסוי יותר זול שעולה באיביי 2$ ב 60 ש"ח.

מאחר ולא הייתה לי ממש ברירה, קניתי, אך בהחלט לא מומלץ. (היה מאוחר יחסית בשישי בצהריים והבטחתי לאישה, והיא הייתה נתקעת ללא מכשיר לעוד שבוע)
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S 2
שם:
אלי
תאריך:
13/02/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
ראשית כל החנות מביאה רושם טוב יאמר לזכות המוכר
אך ביקשנו גלקסי מיני הוא הוציא לי ואמר לי שעברית מלאה תעלה לי 100 שקלים נוספים וכמובן שהוא ישים לי את הגרסה העדכנית ביותר
כמו שניראה לכולם נתתי 100 שקלים נוספים
אך הוא לא עשה שום דבר הוא פשוט הביא לי את המכשיר שכבר היה בוא עברית מלאה ( הוא כאילו מולי הדליק את המכשיר ואמר לי ״ אהה זה כבר מעודכן לך״ רק אחרי זה חשבתי על זה שאם הייתי לוקח את המכשיר בלי להגיד לו זה היה מגיע אותו הדבר... מבלי לשלם עוד 100 שקלים)
לאחר מכן שהגעתי הביתה טענתי את המכשיר הוא רושם לי שהגרסה בכלל לא מעודכנת ועכשיו אני צריך ליסוע אליו שיעדכן לי אותה כי אם לא לא תהיה לי אחריות לפי דבריו שלו...
אז מה שקרה זה שהוא דיי ניסה לעבוד עליי עם ה100 שקלים הראשונים וכמובן שהצליח ועכשיו המכשיר עלה לי 780 שקלים שהוא לקח עוד 4 שקל לא יודע מדוע...
ודבר שני המכשיר לא מעודכן כלל לגרסה הכי עדכנית ואני עכשיו ממש מוטרד מהעובדה שאני צריך לחזור אליו
וחניה זה לא הדבר הבולט באיזורו
תגובת החנות:
חבל מאוד שהלקוח חושב שניסינו לעבוד עליו כי אם רצינו לעבוד עליו כמו שהוא טוען אז למה
אמרנו לו שיבוא ונעדכן לו את הגירסה בחינם בכול אופן מאוד צר לי על כך שהוא קיבל רושם כזה.

מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי מיני
שם:
פלג
תאריך:
09/02/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני קניתי בחופש הגדול מכשיר sony Ericsson w995 שעלה סכום לא מבוטל - כ1000 ש"ח וקיבלתי אותו באיחור רב דבר שגרם לי צער.
המכשיר מרגע הקבלה היה לא תקין - החיבור של האוזניות מקולקל, המסך מגמגם ולאט לאט המכשיר קרס המסך מת והמקשים וכל המכשיר בעודו חדש היה כהרוס.
שלחתי אותו פעמים רבות לתיקון וכל פעם היא עינוי עד שזה מגיע לד"ר פון ולאחר מכן עד שאתה מתמקח איתם שיתקנו לך ושאתה דובר אמת שהוא לא נפל כך כמה וכמה פעמים עד שפעם אחת מתוך המון הפעמים ששלחנו את את אותו מכשיר הם לא הסכימו לתקן אותו וזה היה הקש ששבר את גב הגמל לא רציתי לכתוב את התגובה הזאת אבל אחרי המקרה הזה והעוול הזה אני מרגיש שאני חייב לכתוב אותו, כעת אני צריך לתקן על חשבוני את המכשיר: תיקון בעלות 250-300 ש"ח.
תגובת החנות:
הלקוח שלח לנו את המכשיר לאחר חודש וחצי. המכשיר היה במצב לא טוב והמסך לא עבד
למרות שבתעודת האחריות מציון בפירוש שאין אחריות על מסך למרות זאת סודר המכשיר ללא תוספת עלות
לאחר חודשיים הלקוח שלח שוב את המכשיר כולו מפורק ודרש לתקן אותו הוסבר ללקוח שהמכשיר לא באחריות
ואם הוא רוצה לתקן את המכשיר זה בעלות .

מוצר:
טלפון סלולארי w995
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.