אורח,
שלום

דוקטור פון (DoctorPhone)

סלולאר וציוד היקפי (רמת גן)
(3 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
036127331
פקס:
לא צויין
כתובת:
ז'בוטינסקי 85, רמת גן
בעלים:
דוקטור פון
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
57
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בדוקטור פון ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
3
0
1
3 חודשים אחרונים
6
0
7
6 חודשים אחרונים
13
0
16
שנה אחרונה
31
0
26
כל הזמן
146
3
121
נמצאו 270 חוות דעת גולשים על דוקטור פון
תמונת משתמש
שם:
SHIRSHIR
תאריך:
15/12/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביקרתי בד''ר פון פעמיים, בפעמים אלו קניתי מספר מכשירים. מגנים לכל אותם המכשירים (את הטובים ובאותה מידה ה"יקרים", מגני מסך ועוד )
סכום המכשירים והמגנים היו זולים במיוחד ..
השירות היה נפלא,
בחור בסביבות גיל 16 + שירת אותי , אלכס.
בחור חייכן, אדיב, שלו ומלא סבלנות.
המכשירים טובים, ללא בעיות .
אני אישית כן מתכוונת לקנות שם שוב ושוב, כי זה שווה ומשתלם לכיס הצרכן
מכל הבחינות : שירות טוב , מחיר זול ויחס אישי לכל לקוח!
שווה שווה שווה : )
מוצר:
גאלקסי
תמונת משתמש
שם:
ishai
תאריך:
13/12/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות ע"י נציג בשם אוריאל.
היה יעיל,מקצועי,אדיב וסבלני.
קיבלתי הסבר על כל שאלה ששאלתי,הנציג לא ניסה "לדחוף" מוצרים נילווים סתם והציג מס' אופציות.
הרווחתם לקוח מרוצה.
מוצר:
סמארטפון galexy s2
תמונת משתמש
שם:
בועז
תאריך:
03/12/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקרה נדיר בו שירות ומחיר נפגשים יחד.
המחיר של Samsung Galaxy Pocket היה הכי זול בזאפ. השארתי טלפון באתר של החנות ולאחר כחצי שעה חזר אלי עמנואל. לאחר שהסברתי לו שאני צריך את הטלפון מיידית הציע עמנואל להביא את הטלפון בערב לביתו. אכן הגעתי אליו בערב, קיבלתי את הטלפון, כל האביזרים שהוספתי, קבלה וחיוך!
תודה עמנואל.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy Pocket
תמונת משתמש
שם:
רועי
תאריך:
29/11/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון בחנות ולאחר חצי שנה המכשיר פשוט מת. לאחר המתנה של שבוע כוון שלא עובדים בחול המועד של חגים הגעתי לחנות ונאמר לי שהלך רכיב על הכניסה של המתח עקב קורוזיה. תוך כדי בירור מול המוכר אמרתי לו שנשמע לי קצת לא הגיוני שקורוזיה מתפתחת רק על רכיב אחד ואז הוא צרח עליי שהוא לא מוכן לתת לי אחריות למוצר ואם לא מתאים לי אז הוא לא מוכן לטפל בי והמוצר מושבת. כשביקשתי לראות את המכשיר פתוח הוא טען שזה לא מתבצע אצלו ולכן אין אפשרות כזו. לבסוף נכנעתי והסכמתי לשלם כדי להציל את המכשיר. אני לא ממליף לאף אחד להתקרב לחנות.
מוצר:
טלפון סלולארי גלקסי s2
תמונת משתמש
שם:
שמיר
תאריך:
29/11/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תחילה חששתי לרכוש מוצר יקר שלא דרך רשת גדולה, בערב הרכישה בביתי ראיתי שיש בעיה במצלמה (מקבל הודעת שגיאה) , בבוקר למחר התקשרתי והרגיעו אותי שהכול בסדר ושיחליפו לי את המכשיר במידת הצורך, אכן הגעתי בבוקר לחנות ותוך דקות יצאתי מהם עם מכשיר חדש ותקין.
אחלה שרות, כל הכבוד, ממליץ מאוד.
מוצר:
סלולרי note 2
תמונת משתמש
שם:
Yael Grossman
תאריך:
28/11/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכרים בחנות היו מקצועיים ודיברו לעניין, השלמנו את חווית הקנייה במהירות. המחירים היו הזולים ביותר באינטרנט, והמוכר ציין שאם נמצא משהו זול יותר, הוא ישתווה אליו.
מוצר:
טלפון סלולארי גלקסי מיני 2
תמונת משתמש
שם:
Ilan Atzil
תאריך:
28/11/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחים צעירים - מביני עניין מפגינים ידע רב בנושא הטלפונים הסלולרים.
הידע שלהם מקלים על החלטת הלקוח בבחירת הטלפון.
שרות מהיר ונעים.
מוצר:
טלפון סלולרי GALAXY NOTE 2
תמונת משתמש
שם:
מיכל
תאריך:
27/11/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במסגרת חיפושי אחרי סמסונג גלקסי 2, יצא לי לבקר בכמה חנויות, וזאת החנות עם השירות לקוחות הכי גרוע שנתקלתי בו אי פעם!
הגעתי היום לחנות בעקבות מישהו שקנה שם, ואמר לי שהמחירים שלהם זולים. הגעתי אחרי שכבר בדקתי במספר חנויות, וידעתי בדיוק מה אני רוצה לברר.
למרות שכבר מבחוץ ראיתי שני מוכרים שנראים קצת לא אמינים, החלטתי לא לפסול ישר, ולתת לזה סיכוי.
כשנכנסתי לחנות היה עובד שטיפל בלקוח, ועוד עובד שישב בצד. פניתי אליו, שאלתי אם יש גלקסי 2, ענה לי שחסר להם, אבל יש גלקסי 3. אמרתי שאני רוצה 2, והוא ענה לי בגסות, אין לנו, תקחי 3. אמרתי לו שאני רוצה לחכות, ומתי הם צריכים לקבל חדשים.
בזמן שאני עוד משוחחת איתו, הוא התקשר למישהו (שיחה שלא קשורה אלי), ונתן לי לחכות 5 דקות (!) בזמן שהוא משוחח בטלפון!
בזמן שחיכיתי ראיתי שיש להם מכשיר ישן של סמסונג, עם מדבקה שכתוב עליה "סקיילקס" שהוא היבואן הרשמי של סמסונג. אז שאלתי אותם אם הגלקסי מגיע עם עברית, ומי היבואן. כשהם ענו לי שהם מייבאים בעצמם, וזה מגיע עם עברית, שאלתי אותם איך יכול להיות, כי העברית מופצת רק על ידי סקיילקס, ואם הם צורבים את העברית בעצמם. הם אפילו לא הבינו מה הכוונה בלצרוב עברית (!) והסתכלו עלי בעיני עגל. בסוף הם הסבירו לי שהם מורידים עברית דרך אפליקציה...
אני חושבת שבזמן הזה הם חשבו שאני נציגה של סקיילקס שבאה לבחון אותם...
שאלתי אותם מתי הם יקבלו בכל זאת גלקסי 2, והם פתאום החלו לטעון שהם יקבלו מחר או מחרתיים, והמחיר שלהם היה 1,990 אבל עכשיו הוא יעלה, ויהיה 2,200 (כשהמוכר השני בכלל אמר לי 2,150, ואז הראשון ענה לי אולי זה יהיה 2,200, אנחנו עוד לא סגורים על המחיר). כשאמרתי לו שהמחירים דווקא אמורים לרדת, כי עכשיו יש גלקסי 4, הוא התבלבל לרגע, וענה לי שדווקא בגלל זה...
אחרי ששאלתי עוד כמה שאלות בנוגע למה אחריות כוללת, וכמה תשלומים, המוכר שטיפל בי התחיל לאבד עוד יותר את הסבלנות, ועוד לקוחות החלו להכנס, והוא פשוט עזב אותי באמצע השיחה, ופנה לטפל בלקוח אחר!
וכשהערתי לו שעוד לא סיימתי, ושאלתי משהו על טלפון נוסף שהיה בתצוגה, הוא ענה לי בגסות "איתך אני סיימתי."
כששאלתי אותו לפשר הדיבור המגעיל שלו, הוא ענה לי "את קופצת ושואלת על טלפונים אחרים", שבעצם ביררתי כל הזמן על גלקסי 2, ושאלתי שאלה אחת על מכשיר שהיה שם בתצוגה!
ואז הוא התחיל להרים את הקול, ולדבר לא יפה, וכשעניתי לו שלא מרימים קול על לקוחה, והוא צריך לדבר יפה, הוא ענה לי שהוא לא רוצה למכור לי. כמובן שעניתי לו שאני לא רוצה לקנות, ויצאתי מהחנות.
אני ממליצה לכם לא לקנות מהחנות הזאת. ההתנהלות שם לא תקנית, לא אמינה, ובעיקר גסה וחצופה. הייתי בהרבה חנויות סלולריות, אבל בשירות כזה גרוע ומגעיל בחיים לא נתקלתי!
מוצר:
טלפון נייד galaxy 2
תמונת משתמש
שם:
מיכאל
תאריך:
27/11/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בקניה נמסר לי כי יש אחריות החנות על המוצר. ואם יהיה צורך יש לפנות ישירות לחנות. פנתי לחנות עקב הפסקת עבודה של הרמקול בתוך המכשיר. רמקול הפסיק לעבוד בעמצה שיחה. מסרתי את המכשיר לתיקון.
נמסר לי שאחריות לא חלה על רמקול של המכשיר. בתופס אחריות בבירור כתוב שאחריות לא חלה על דברים חיצוניים כמו אוזניות חיבורים USB ודברים דומים. רמקול מהווה חלק בלתי נפרד מהמכשיר, חלק פנימי חומרתי ועליו חייבת להיות אחריות. בדומה לטלוויזיה שבו רמקולים מפסיקים לעבוד צריכה להיות עליו אחריות כך גם מכשיר טלפון נייד חייב להיות מתוקן לפי אחריות.
חנות הכרחה אותי לשלם עבור החלפת רמקול.
אם אתם קונים שם אז תקחו בחשבון שאין לכם אחריות.
תגובת החנות:

1. בדיקת מעבדה גילתה שנגרם נזק מכני לרמקול של המכשיר ולכבל תקשורת אשר ניזוקו כתוצאה מחבטה חזקה מאוד(סימני שבר גדולים בפלסטיקה).סימנים אלו מאשרים את ממצאי המעבדה וגלוי לעין שימוש מרושל של כותב חוות דעת במכשירו.

2. לקוח קיבל הצעת מחיר והלקוח אישר זות לפני התיקון.

3. נציין שתפקוד התקין של מכשירים הסלולרים לאורך זמן תלוי אך ורק באופן בו משתמשים בו. כאשר מאפשרים למכשיר להיחשף למכות, נפילות וזעזועים אחרים אין לצפות שהנזק מכך יכוסה במסגרת אחריות יצרן. ועל כך המלצתנו לכל מי שמוכן להפנות אצבע מאשימה לכל כיוון פרט לשלו
מוצר:
טלפון נייד galaxy note
תמונת משתמש
שם:
ח
תאריך:
26/11/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אצלו גלקסי 3.
השירות היה מקצועי ואדיב מאד.
בנוסף עידכן לי גירסא ללא עלות, למרות היותו מהמקומות הזולים בארץ.
אשמח לקנות אצלו שוב..
מוצר:
סלולרי S3
תמונת משתמש
שם:
אודי אפרתי
תאריך:
21/11/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
את המכשיר קניתי בחנות
קיבלתי הסבר מפורט על כל מכשיר
השירות לקוחות היה אדיב ומקצועי
ובפעם הבאה שאני ארצה לקנות פלאפון אני אקנה בחנות הזאת

אני ממליץ
מוצר:
פלאפון I9300 Galaxy S3
תמונת משתמש
שם:
צפי
תאריך:
31/10/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כארבעה חודשים רכשתי שני מכשירים מסוג גלאקסי מיני וגאלקסי ace במחיר טוב.לאחר שבוע נתגלתה תקלה בתוכנה והחנות החליפה לי את המכשיר לדגם משופר יותר ללא תוספת במחיר
בבדיקה שעשיתי מול החנות נודע שיש עדכון גירסה והוזמנתי על מנת לשדרגאת הגירסה לסיכום צוות מיקצועי ומבין בתחום והשירות היה מהיר וטוב
מוצר:
סמארט פון ace gts5830
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
30/10/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לדק' פון לאחר שיצא לי לעשות סבב חנויות (טלפוני ואף הגעה) שמציגות מחיר אחד בזאפ אך בפועל אין להם במלאי בלי עברית או ש"פתאום" על עברית ללא התרעה מראש מוסיפים לך 100 שח.
בחנות הזאת היה את המוצר שרציתי במחיר הזול ביותר ובשירות מעולה.
המוכרים בחנות מבינים עניין ולא דוחפים סתם שטויות מיותרות.

אשמח לקנות אצלם בשנית!
מוצר:
סלולארי galaxy S2
תמונת משתמש
שם:
haim
תאריך:
14/10/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות לקנות את המכשיר באופן ישיר ולא באינטרנט.
שרות מצויין ומקצועי
מאוד אדיבים , יש מבחר גדול של מכשירים ואביזרים במחירים סבירים
מוצר:
סלולרי ace
תמונת משתמש
שם:
יגאל פ.
תאריך:
10/10/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב- 10.10.12 נכנסתי לחנות ורכשתי ללא הזמנה מוקדמת סאמסונג גלאקסי S2 לבן - זו היתה החנות הזולה באתר זאפ ליום הרכישה, שירות טוב ונעים, וגם באו לקראתי בצורה מרשימה במחיר גם בפריטים הנילווים שרכשתי. סיבה טובה לרכוש בחנות שוב.
מוצר:
סמארטפון S2
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
21/09/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
אושרת
תאריך:
13/09/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שעשיתי סקר באינטנרט החלטתי ללכת לחנות של ד"ר פון כדי לקנות מכשיר חדש.
השירות שקיבלתי היה מאוד מקצועי, השוואה בין דגמים שונים של מכשירים, יתרונות וחסרונות של כל מכשיר. והתאמת המכשיר הטוב ביותר עבורי חיבס לתקציב שלי. שלמה היה מאוד סבלני ומאוד נחמד.
ממליצה להכינס אליהם לחנות - יחס טוב ומחירים הוגנים.
מוצר:
טלפון נייד גלקסי W
תמונת משתמש
שם:
יעקב
תאריך:
10/09/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשבדקנו את המחירים המומלצים באינטרנט לקניית הגלקסי S2 גילינו שהחנות הייתה בזמן הקניה (כחצי שנה עברה) בין הזולות עם מחיר של 2260 ש"ח למכשיר. הגענו ע"מ לרכוש 2 מכשירים. בפועל במעמד הקניה המוכר נתן לנו תחושה שלא ניתן לצאת מהחנות בלי מגן מסך (120 ש"ח!!!), נרתיק (200 ש"ח!!! עשוי סקיי) ועדכון תוכנה (100 ש"ח) המוכר הצהיר "אתם תשימו את המכשיר בכיס, הוא יישרט וישבר לו המסך, מסכים כאלה אני מקבל יום יום" אמר והציג מכשיר שבור. "תעדכנו גם תוכנה כי מה שמגיע עם המכשיר זה לא בעברית, כולם עושים את זה". למרות שהמחיר למגן המסך ולנרתיק מופרז, נגיד שע"כ הכל כשורה... במעמד התשלום, הוא גבה מאיתנו 3356 ש"ח עבור כל מכשיר. עד היום לא הצלחתי לעשות את החשבון שהוא עשה. היינו בהתלהבות של הקנייה ויכול להיות שיצאנו גם תמימים, אבל מה שבטוח שבעלי החנות יצאו לא אמינים!!!
הסכום מוכח בחשבונית!!!
תגובת החנות:
אם גבינו מהלקוח את הסכום הזה וזה גם מאוד הגיוני שגלקסי 2 לא עלה לפני חצי שנה 2250 אלה מינימום 2700 היום המכשיר עולה 2224 ללא עברית וזה המחיר הכי זול בשוק אני לא יודע מאיזו סיבה הוא כותב את זה אחרי חצי שנה כי אם הוא הרגיש שעבדנו עליו בכסף וזה לא סכום קטן היה חוזר למחרת ולא ניזכר אחרי חצי שנה ומעולם הוא לא דיבר איתנו ולא פנה אלינו בשום טענה כזאת חנותנו לעולם לא גבתה משום לקוח כסף שלא מגיע לנו.
מוצר:
סמארטפון galaxy sII
תמונת משתמש
שם:
רביד
תאריך:
07/09/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות דרך השוואת המחירים של זאפ. המחיר הוא מהזולים אם לא הזול שראיתי באתר. נמוצר הינו מחודש ובחנות ציינו זאת עוד ששאלתי על המוצר, מעיד על אמינות ורצינות. בנוסף השירות היה מקצועי מאד ותכליתי. חווית הקנייה הייתה טובה מאד ברוח טובה , אני אחזור לכאן בשנית.
מוצר:
איפון 4 4
תמונת משתמש
שם:
נעמה
תאריך:
04/09/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוות הדעת שלי על ד"ר פון היא שלילית ביותר, ואני ממליצה למי שלא רוצה לקרוא את הסיפור המלא לקרוא את הסיכום למטה.
הזמנתי מד"ר פון סמארטפון מסוג בלקברי 9700, ההזמנה הייתה נוחה והמכשיר הגיע בלי בעיות.
הבעיות התחילו כששמתי לב לתקלות הקלדה במכשיר. הייתי לוחצת על מקש והיו מופיעות לי כמה אותיות במקום אחת, וזה מאוד הפריע. יש לציין שהבעיה התחילה פחות מחודשיים לאחר קבלת המכשיר. התקשרתי לחנות, אמרו לי שיש צורך לשלוח את המכשיר למעבדה. נסעתי לחנות, שם השארתי את המכשיר, לאחר כמה ימים אספתי אותו, והיה נראה לי שהתקלה נפתרה. אלא שלאחר מספר ימים, מקסימום שבועיים, התקלה חזרה.
שוב נסעתי לחנות והשארתי את המכשיר. לאחר מספר ימים התקשרתי ונאמר לי שהחליטו להחליף לי את המכשיר בחדש. מאוד שמחתי, באתי לחנות ואכן ניתן לי מכשיר שונה מהראשון.
לאחר מספר שבועות, בפתאומיות וללא סיבה נראית לעין, מסך המכשיר הפל ללבן עם ציור של סוללה עם איקס עליה במרכז המסך, ולא הייתה דרך להשתמש בו או להוציא אותו מהמצב הזה. בשלב זה בחנתי את הסוללה ושמתי לב שהיא לא מקורית של RIM, אלא סוללה של חברה לא מוכרת (אחרי זה הבנתי שגם המטען שניתן לי הוא לא מקורי). שוב נסעתי לחנות, ושם הצגתי למוכר את הבעיה ואמרתי לו שהסוללה שהוא מכר לי היא לא מקורית, ושבטח זאת הסיבה לבעיה. מה עשה המוכר? הוציא blackberry 9700 "חדש" מהקופסא, הוציא את הסוללה, והחליף בין הסוללות. הסוללה ה"חדשה" הזאת שניתנה לי היא אמנם מקורית של RIM אבל הייתה מודבקת עליה מדבקת אחריות של חברת אורנג', שכבר פג תוקפה, אז.. אתם מבינים. אני עד עכשיו לא יודעת למה הסכמתי לקבל את הסוללה הזאת.
בכל מקרה, הפעם עבר זמן יחסית ארוך (אולי חודש!) עד שנתקלתי בעוד תקלה, שהופיעה בליווי הודעת שגיאה במכשיר. חיפשתי באינטרנט פתרון לבעיה והבנתי שצריך לעדכן מערכת הפעלה למכשיר. זוהי פעולה פשוטה שניתן לבצע בקלות בעזרת תוכנת המחשב של RIM, אך במקרה שלי זה לא הצליח. לקחתי את המכשיר לחנות שוב, שם אמרו לי שבאמת צריך לעדכן מערכת הפעלה, ושוב שלחו למעבדה. כשאספתי את המכשיר גבו ממני 50 שקל, על זה שכביכול פגעתי במכשיר כשניסיתי לעדכן את מערכת ההפעלה שלו וסיבכתי את הטיפול בו.
החזירו לי את המכשיר ללא עברית (בכלל, גם לא להקלדה). כשהתקינו עברית על המכשיר (במקום), חשבתי שהכל בסדר והלכתי. לאחר מכן הסתבר לי שזה גרם לבעיות רבות במכשיר, כאשר עכשיו הוא במצב שלפעמים המצלמה לא עובדת, לפעמים לא ניתן לשנות הגדרות, לפעמים המכשיר לא מצליח להתחבר לרשת הסלולארית, ובקיצור, המכשיר נדפק לחלוטין ולא ניתן להשתמש בו בצורה שוטפת ורציפה.
החלטתי שאין טעם יותר לחזור לחנות. אין לי כוח יותר לנסוע לשם כל פעם להביא את המכשיר ושוב לאסוף אותו, אני חיילת ואין לי הרבה זמן לזה. הבנתי שכל התיקונים שלהם חסרי ערך וגורמים לתקלות נוספות במכשיר. מספר חודשים בודדים לאחר קניית המכשיר, אני כבר מתכננת לקנות אחד אחר (כמובן שלא בד"ר פון).


לסיכום, למרות שבכל פעם שחוויתי תקלות במכשיר המוכרים שלחו אותו למעבדה, בפועל התקלות לעולם לא הסתדרו לפרק זמן הגיוני, תמיד חזרו תקלות שונות, ולבסוף הטכנאים פשוט חיסלו טוטאלית את המכשיר. זאת בנוסף למכירת אביזרים לא מקוריים. ממליצה להתרחק מחנות זו, שהיא אמנם זולה אבל במקרה שהמכשיר שקניתם שם מתקלקל, אתם לבד!
מוצר:
סמארטפון bold 9700
תמונת משתמש
שם:
נתן
תאריך:
27/08/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות דר פון לאחר שהייתי בכמה חנויות הנמצאות באזור מגוריי (רג) על מנת לקנות gallaxy 3 למרות שהיה עומס לקוחות בחנות קיבלתי עם הרכישה הסבר מפורט ומקיף לגבי תפעול המכשיר עם הרבה סבלנות ומענה מקצועי לכל שאלה כמו כן הוסבר לי מראש ולפרטי פרטים מה מחסה האחריות ומה לא וזאת כדי שלא יהיו אי הבנות התרשמתי לטובה מחיר הוגן יחס לבבי ובעיקר מקצועיות המחסה את כל מה שצריך לדעת
מוצר:
סלולר gallaxy s3
תמונת משתמש
שם:
אברהם
תאריך:
09/08/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר של הפריט בזאפ היה.299 ש"ח, באתי הבוקר לקנות את הפריט המוכר בישר לי כי המחיר הוא 399 ש"ח,ובטעות רשום פחות.שילמתי סך של 390 ש"ח
בנוכחותי התעסק המוכר במחשב ובקלידים וכשבאתי הביתה המחיר שונה.

את המסקנות מזה אני משאיר לשיפוטכם.

רק חבל שזאפ מבלי משים מעורב בזה.
מוצר:
סלולר c2-01
תמונת משתמש
שם:
ישראל
תאריך:
26/07/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחצי שנה רכשתי מהם 2 טלפונים מוטורולה רייזר. טלפון אחד לאחר שסיימתי שיחה איתו נכבה ולא נדלק שוב. שלחתי לחנות היות והטלפון באחריות הבטיחו תשובה תוך 3 ימים .
אחרי שבוע וחצי של תירתורים וכמובן ללא שום הבנה מצידם להביא טלפון חלופי אפילו שביקשתי ,הם מודיעים לי כי אין אחריות כי במעבדה אמרו שהטלפון נפל ויש לו סדק פנימי .
כמובן שהכל שקרים הטלפון בחיים אבל בחיים לא נפל לי מה גם שיש לו מגן מיוחד שעולה 250 שקל.
ואם לא די בזה גם קיבלתי את הטלפון חבול הפנל שליד המצלמה שבור והפנל האחורי שרוט כאילו הטלפון עבר תאונה ולהזיכרכם מדובר בטלפון חדש בשימוש 4 חודשים .רואים שמי שהוא חובבני בעליל טיפל במכשיר .
ניסית להסביר שבחיים הוא לא נפל והם טועים אך כלום לא עזר והם ממשיכים עם התירוצים שלהם . תראה אין לנו עיניין לשקר יש מעבדה והיא בודקת ומחליטה וגם לנו יש אחריות על המכשיר אז מה אכפתלנו להחליף לך .
ובכן זה שקר מבדיקה שעשיתי כשהם מחליפים מכשיר גם להם זה עולה כסף ולכן הם התחמקו מזה בשקרים שיש סדק פנימי .
ואכן לקחתי את הטלפון למעבדה אחרת מקצועית עם וותק של כמה שנים טובות פתחו אותו לידי וביקשתי שיראו אם יש לי סדק וכמובן אין סדק ולא כלום ובעיני ראיתי שאין כלום הכל שקרים.
אבל לחברה הלא אמינים מדר פון לא מעניין הם משקרים בלי למצמץ הם יתנו לך שירות עד שאתה צריך אותם .
כמובן תקלות פשוטות הם מתקנים אבל כשזה מגיע לבעיה המצריכה להחליף טלפון תשכח מהם .
בקיצור במילה אחת לא אמינים וזה בלשון המעטה לא להתקרב .
יש להם לכל דבר תירוצים , אחי גם לי יש אחריות, אחי זה לא אני זה המעבדה , אחי ואחי ואחי
ורק תירוצים לא יותר
מוצר:
פלאפון רייזר
תמונת משתמש
שם:
boaz
תאריך:
23/07/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי במהלך השנה האחרונה 3 מכשירים מדוקטור פון. בשלושתם ההזמנה הייתה נוחה, המשלוח הגיע בזמן והמחיר היה הוגן. המכשירים עצמם עובדים מצויין. אבל- בפעם הראשונה שהייתי צריך שרות מהם קיבלת יחס מזעזע. ניסיתי לשדרג את גירסאת מערכת ההפעלה ולא הצלחתי. מבדיקה בכל מיני פורומים מסתבר שהייבואן שינה משהו בהגדרות המכשיר שלא מאפשר שידרוג לבד, אלה רק דרך החנות. התשובה שקיבלתי מהאשה שענתה לי לטלפון (בזלזול רב) הייתה שאני עושה משהנו לא נכון ושעלי לבוא לחנות, ושם, תמורת 200 ש"ח יעזרו לי לשדרג גירסא (הגירסא דרך אגב, מופצת על ידי גוגל בחינם). לאחר שחטפתי לא מעט צעקות (שלוו במילה 'אדוני' בשביל שתשמע מנומסת) הועברתי לטכנאי שאמר לי שאין אפשרות לעשות עידכון לבד אלה רק דרך החנות. אמרתי לו שהוא טועה והוא אמר לי שאני לא יודע על מה אני מדבר. בקיצור, חבל, עד עכשיו המלצתי עליהם לכל מי שחיפש לרכוש מכשיר סלולרי. ומעכשיו אני ממליץ לכולם להתרחק מהם כמו מאש.
תגובת החנות:
הסברנו ללקוח יפה שאם הוא יעשה גירסה לבד הוא יכול להרוס את המכשיר כבר היו מקרים שלקוחות ניסו לעשות לבד והרסו את המכשיר .בקשנו מהלקוח שיגיע אלינו ואנו נשדרק לו את הגירסה וזה על אחריותנו וזה בעלות של 100 שח ולא כמו שהוא אומר 200 את התשלום אנו גובים בגלל שטוכנה מקורית עולה לנו כסף ומה שמורדים בפורומים זה לא תמיד עובד ולא מקורי.תודה צוות ד"ר פון
מוצר:
סמסונג גלקסי S2
תמונת משתמש
שם:
yair
תאריך:
19/07/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כ-4 חודשים רכשתי בחנות מכשיר galaxy nexus, לאחר מספר חודשים בודדים התחילה בעית טעינה במכשיר, המכשיר לא נפגע או נחשף למים בשום שלב. הגעתי לחנות ולמרות שהבעיה מוכרת בעולם ומדווחת באתרי טכנולוגיה מוכרים (http://crave.cnet.co.uk/mobiles/samsung-galaxy-nexus-owners-report-battery-problem-50006595/) כבעיה מוכרת של הדגם, נאמר לי בצורה יפה (ללא כל בדיקה של המכשיר) שהבעיה היא קורוזיה, אשר אינה כלולה באחריות, ונרמז שגם אם זו לא הבעיה הם יאמרו שזה המקרה וכמובן שלי אין דרך להתווכח איתם.

בקיצור הקניה הייתה קלה ומהירה כבמון אך "תעודת האחריות" של החנות אינה שווה את הנייר עליה היא מודפסת. עדיף לשלם קצתיותר על המכשיר ולקנות מחנות אמינה.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy nexus
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר