אורח,
שלום

דוקטור פון (DoctorPhone)

סלולאר וציוד היקפי (רמת גן)
(2.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
036127331
פקס:
לא צויין
כתובת:
ז'בוטינסקי 85, רמת גן
דוא"ל:
בעלים:
דוקטור פון
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
44
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בדוקטור פון ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
2
3 חודשים אחרונים
3
0
10
6 חודשים אחרונים
12
0
14
שנה אחרונה
18
0
26
כל הזמן
103
3
86
נמצאו 192 חוות דעת גולשים על דוקטור פון
שם:
Ilan Atzil
תאריך:
28/11/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אחים צעירים - מביני עניין מפגינים ידע רב בנושא הטלפונים הסלולרים.
הידע שלהם מקלים על החלטת הלקוח בבחירת הטלפון.
שרות מהיר ונעים.
מוצר:
טלפון סלולרי GALAXY NOTE 2
שם:
מיכל
תאריך:
27/11/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
במסגרת חיפושי אחרי סמסונג גלקסי 2, יצא לי לבקר בכמה חנויות, וזאת החנות עם השירות לקוחות הכי גרוע שנתקלתי בו אי פעם!
הגעתי היום לחנות בעקבות מישהו שקנה שם, ואמר לי שהמחירים שלהם זולים. הגעתי אחרי שכבר בדקתי במספר חנויות, וידעתי בדיוק מה אני רוצה לברר.
למרות שכבר מבחוץ ראיתי שני מוכרים שנראים קצת לא אמינים, החלטתי לא לפסול ישר, ולתת לזה סיכוי.
כשנכנסתי לחנות היה עובד שטיפל בלקוח, ועוד עובד שישב בצד. פניתי אליו, שאלתי אם יש גלקסי 2, ענה לי שחסר להם, אבל יש גלקסי 3. אמרתי שאני רוצה 2, והוא ענה לי בגסות, אין לנו, תקחי 3. אמרתי לו שאני רוצה לחכות, ומתי הם צריכים לקבל חדשים.
בזמן שאני עוד משוחחת איתו, הוא התקשר למישהו (שיחה שלא קשורה אלי), ונתן לי לחכות 5 דקות (!) בזמן שהוא משוחח בטלפון!
בזמן שחיכיתי ראיתי שיש להם מכשיר ישן של סמסונג, עם מדבקה שכתוב עליה "סקיילקס" שהוא היבואן הרשמי של סמסונג. אז שאלתי אותם אם הגלקסי מגיע עם עברית, ומי היבואן. כשהם ענו לי שהם מייבאים בעצמם, וזה מגיע עם עברית, שאלתי אותם איך יכול להיות, כי העברית מופצת רק על ידי סקיילקס, ואם הם צורבים את העברית בעצמם. הם אפילו לא הבינו מה הכוונה בלצרוב עברית (!) והסתכלו עלי בעיני עגל. בסוף הם הסבירו לי שהם מורידים עברית דרך אפליקציה...
אני חושבת שבזמן הזה הם חשבו שאני נציגה של סקיילקס שבאה לבחון אותם...
שאלתי אותם מתי הם יקבלו בכל זאת גלקסי 2, והם פתאום החלו לטעון שהם יקבלו מחר או מחרתיים, והמחיר שלהם היה 1,990 אבל עכשיו הוא יעלה, ויהיה 2,200 (כשהמוכר השני בכלל אמר לי 2,150, ואז הראשון ענה לי אולי זה יהיה 2,200, אנחנו עוד לא סגורים על המחיר). כשאמרתי לו שהמחירים דווקא אמורים לרדת, כי עכשיו יש גלקסי 4, הוא התבלבל לרגע, וענה לי שדווקא בגלל זה...
אחרי ששאלתי עוד כמה שאלות בנוגע למה אחריות כוללת, וכמה תשלומים, המוכר שטיפל בי התחיל לאבד עוד יותר את הסבלנות, ועוד לקוחות החלו להכנס, והוא פשוט עזב אותי באמצע השיחה, ופנה לטפל בלקוח אחר!
וכשהערתי לו שעוד לא סיימתי, ושאלתי משהו על טלפון נוסף שהיה בתצוגה, הוא ענה לי בגסות "איתך אני סיימתי."
כששאלתי אותו לפשר הדיבור המגעיל שלו, הוא ענה לי "את קופצת ושואלת על טלפונים אחרים", שבעצם ביררתי כל הזמן על גלקסי 2, ושאלתי שאלה אחת על מכשיר שהיה שם בתצוגה!
ואז הוא התחיל להרים את הקול, ולדבר לא יפה, וכשעניתי לו שלא מרימים קול על לקוחה, והוא צריך לדבר יפה, הוא ענה לי שהוא לא רוצה למכור לי. כמובן שעניתי לו שאני לא רוצה לקנות, ויצאתי מהחנות.
אני ממליצה לכם לא לקנות מהחנות הזאת. ההתנהלות שם לא תקנית, לא אמינה, ובעיקר גסה וחצופה. הייתי בהרבה חנויות סלולריות, אבל בשירות כזה גרוע ומגעיל בחיים לא נתקלתי!
מוצר:
טלפון נייד galaxy 2
שם:
מיכאל
תאריך:
27/11/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
בקניה נמסר לי כי יש אחריות החנות על המוצר. ואם יהיה צורך יש לפנות ישירות לחנות. פנתי לחנות עקב הפסקת עבודה של הרמקול בתוך המכשיר. רמקול הפסיק לעבוד בעמצה שיחה. מסרתי את המכשיר לתיקון.
נמסר לי שאחריות לא חלה על רמקול של המכשיר. בתופס אחריות בבירור כתוב שאחריות לא חלה על דברים חיצוניים כמו אוזניות חיבורים USB ודברים דומים. רמקול מהווה חלק בלתי נפרד מהמכשיר, חלק פנימי חומרתי ועליו חייבת להיות אחריות. בדומה לטלוויזיה שבו רמקולים מפסיקים לעבוד צריכה להיות עליו אחריות כך גם מכשיר טלפון נייד חייב להיות מתוקן לפי אחריות.
חנות הכרחה אותי לשלם עבור החלפת רמקול.
אם אתם קונים שם אז תקחו בחשבון שאין לכם אחריות.
תגובת החנות:

1. בדיקת מעבדה גילתה שנגרם נזק מכני לרמקול של המכשיר ולכבל תקשורת אשר ניזוקו כתוצאה מחבטה חזקה מאוד(סימני שבר גדולים בפלסטיקה).סימנים אלו מאשרים את ממצאי המעבדה וגלוי לעין שימוש מרושל של כותב חוות דעת במכשירו.

2. לקוח קיבל הצעת מחיר והלקוח אישר זות לפני התיקון.

3. נציין שתפקוד התקין של מכשירים הסלולרים לאורך זמן תלוי אך ורק באופן בו משתמשים בו. כאשר מאפשרים למכשיר להיחשף למכות, נפילות וזעזועים אחרים אין לצפות שהנזק מכך יכוסה במסגרת אחריות יצרן. ועל כך המלצתנו לכל מי שמוכן להפנות אצבע מאשימה לכל כיוון פרט לשלו
מוצר:
טלפון נייד galaxy note
שם:
ח
תאריך:
26/11/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אצלו גלקסי 3.
השירות היה מקצועי ואדיב מאד.
בנוסף עידכן לי גירסא ללא עלות, למרות היותו מהמקומות הזולים בארץ.
אשמח לקנות אצלו שוב..
מוצר:
סלולרי S3
שם:
אודי אפרתי
תאריך:
21/11/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
את המכשיר קניתי בחנות
קיבלתי הסבר מפורט על כל מכשיר
השירות לקוחות היה אדיב ומקצועי
ובפעם הבאה שאני ארצה לקנות פלאפון אני אקנה בחנות הזאת

אני ממליץ
מוצר:
פלאפון I9300 Galaxy S3
שם:
צפי
תאריך:
31/10/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לפני כארבעה חודשים רכשתי שני מכשירים מסוג גלאקסי מיני וגאלקסי ace במחיר טוב.לאחר שבוע נתגלתה תקלה בתוכנה והחנות החליפה לי את המכשיר לדגם משופר יותר ללא תוספת במחיר
בבדיקה שעשיתי מול החנות נודע שיש עדכון גירסה והוזמנתי על מנת לשדרגאת הגירסה לסיכום צוות מיקצועי ומבין בתחום והשירות היה מהיר וטוב
מוצר:
סמארט פון ace gts5830
שם:
דוד
תאריך:
30/10/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לדק' פון לאחר שיצא לי לעשות סבב חנויות (טלפוני ואף הגעה) שמציגות מחיר אחד בזאפ אך בפועל אין להם במלאי בלי עברית או ש"פתאום" על עברית ללא התרעה מראש מוסיפים לך 100 שח.
בחנות הזאת היה את המוצר שרציתי במחיר הזול ביותר ובשירות מעולה.
המוכרים בחנות מבינים עניין ולא דוחפים סתם שטויות מיותרות.

אשמח לקנות אצלם בשנית!
מוצר:
סלולארי galaxy S2
שם:
haim
תאריך:
14/10/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות לקנות את המכשיר באופן ישיר ולא באינטרנט.
שרות מצויין ומקצועי
מאוד אדיבים , יש מבחר גדול של מכשירים ואביזרים במחירים סבירים
מוצר:
סלולרי ace
שם:
יגאל פ.
תאריך:
10/10/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ב- 10.10.12 נכנסתי לחנות ורכשתי ללא הזמנה מוקדמת סאמסונג גלאקסי S2 לבן - זו היתה החנות הזולה באתר זאפ ליום הרכישה, שירות טוב ונעים, וגם באו לקראתי בצורה מרשימה במחיר גם בפריטים הנילווים שרכשתי. סיבה טובה לרכוש בחנות שוב.
מוצר:
סמארטפון S2
שם:
גולש
תאריך:
21/09/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
שם:
אושרת
תאריך:
13/09/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שעשיתי סקר באינטנרט החלטתי ללכת לחנות של ד"ר פון כדי לקנות מכשיר חדש.
השירות שקיבלתי היה מאוד מקצועי, השוואה בין דגמים שונים של מכשירים, יתרונות וחסרונות של כל מכשיר. והתאמת המכשיר הטוב ביותר עבורי חיבס לתקציב שלי. שלמה היה מאוד סבלני ומאוד נחמד.
ממליצה להכינס אליהם לחנות - יחס טוב ומחירים הוגנים.
מוצר:
טלפון נייד גלקסי W
שם:
יעקב
תאריך:
10/09/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
כשבדקנו את המחירים המומלצים באינטרנט לקניית הגלקסי S2 גילינו שהחנות הייתה בזמן הקניה (כחצי שנה עברה) בין הזולות עם מחיר של 2260 ש"ח למכשיר. הגענו ע"מ לרכוש 2 מכשירים. בפועל במעמד הקניה המוכר נתן לנו תחושה שלא ניתן לצאת מהחנות בלי מגן מסך (120 ש"ח!!!), נרתיק (200 ש"ח!!! עשוי סקיי) ועדכון תוכנה (100 ש"ח) המוכר הצהיר "אתם תשימו את המכשיר בכיס, הוא יישרט וישבר לו המסך, מסכים כאלה אני מקבל יום יום" אמר והציג מכשיר שבור. "תעדכנו גם תוכנה כי מה שמגיע עם המכשיר זה לא בעברית, כולם עושים את זה". למרות שהמחיר למגן המסך ולנרתיק מופרז, נגיד שע"כ הכל כשורה... במעמד התשלום, הוא גבה מאיתנו 3356 ש"ח עבור כל מכשיר. עד היום לא הצלחתי לעשות את החשבון שהוא עשה. היינו בהתלהבות של הקנייה ויכול להיות שיצאנו גם תמימים, אבל מה שבטוח שבעלי החנות יצאו לא אמינים!!!
הסכום מוכח בחשבונית!!!
תגובת החנות:
אם גבינו מהלקוח את הסכום הזה וזה גם מאוד הגיוני שגלקסי 2 לא עלה לפני חצי שנה 2250 אלה מינימום 2700 היום המכשיר עולה 2224 ללא עברית וזה המחיר הכי זול בשוק אני לא יודע מאיזו סיבה הוא כותב את זה אחרי חצי שנה כי אם הוא הרגיש שעבדנו עליו בכסף וזה לא סכום קטן היה חוזר למחרת ולא ניזכר אחרי חצי שנה ומעולם הוא לא דיבר איתנו ולא פנה אלינו בשום טענה כזאת חנותנו לעולם לא גבתה משום לקוח כסף שלא מגיע לנו.
מוצר:
סמארטפון galaxy sII
שם:
רביד
תאריך:
07/09/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות דרך השוואת המחירים של זאפ. המחיר הוא מהזולים אם לא הזול שראיתי באתר. נמוצר הינו מחודש ובחנות ציינו זאת עוד ששאלתי על המוצר, מעיד על אמינות ורצינות. בנוסף השירות היה מקצועי מאד ותכליתי. חווית הקנייה הייתה טובה מאד ברוח טובה , אני אחזור לכאן בשנית.
מוצר:
איפון 4 4
שם:
נעמה
תאריך:
04/09/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
חוות הדעת שלי על ד"ר פון היא שלילית ביותר, ואני ממליצה למי שלא רוצה לקרוא את הסיפור המלא לקרוא את הסיכום למטה.
הזמנתי מד"ר פון סמארטפון מסוג בלקברי 9700, ההזמנה הייתה נוחה והמכשיר הגיע בלי בעיות.
הבעיות התחילו כששמתי לב לתקלות הקלדה במכשיר. הייתי לוחצת על מקש והיו מופיעות לי כמה אותיות במקום אחת, וזה מאוד הפריע. יש לציין שהבעיה התחילה פחות מחודשיים לאחר קבלת המכשיר. התקשרתי לחנות, אמרו לי שיש צורך לשלוח את המכשיר למעבדה. נסעתי לחנות, שם השארתי את המכשיר, לאחר כמה ימים אספתי אותו, והיה נראה לי שהתקלה נפתרה. אלא שלאחר מספר ימים, מקסימום שבועיים, התקלה חזרה.
שוב נסעתי לחנות והשארתי את המכשיר. לאחר מספר ימים התקשרתי ונאמר לי שהחליטו להחליף לי את המכשיר בחדש. מאוד שמחתי, באתי לחנות ואכן ניתן לי מכשיר שונה מהראשון.
לאחר מספר שבועות, בפתאומיות וללא סיבה נראית לעין, מסך המכשיר הפל ללבן עם ציור של סוללה עם איקס עליה במרכז המסך, ולא הייתה דרך להשתמש בו או להוציא אותו מהמצב הזה. בשלב זה בחנתי את הסוללה ושמתי לב שהיא לא מקורית של RIM, אלא סוללה של חברה לא מוכרת (אחרי זה הבנתי שגם המטען שניתן לי הוא לא מקורי). שוב נסעתי לחנות, ושם הצגתי למוכר את הבעיה ואמרתי לו שהסוללה שהוא מכר לי היא לא מקורית, ושבטח זאת הסיבה לבעיה. מה עשה המוכר? הוציא blackberry 9700 "חדש" מהקופסא, הוציא את הסוללה, והחליף בין הסוללות. הסוללה ה"חדשה" הזאת שניתנה לי היא אמנם מקורית של RIM אבל הייתה מודבקת עליה מדבקת אחריות של חברת אורנג', שכבר פג תוקפה, אז.. אתם מבינים. אני עד עכשיו לא יודעת למה הסכמתי לקבל את הסוללה הזאת.
בכל מקרה, הפעם עבר זמן יחסית ארוך (אולי חודש!) עד שנתקלתי בעוד תקלה, שהופיעה בליווי הודעת שגיאה במכשיר. חיפשתי באינטרנט פתרון לבעיה והבנתי שצריך לעדכן מערכת הפעלה למכשיר. זוהי פעולה פשוטה שניתן לבצע בקלות בעזרת תוכנת המחשב של RIM, אך במקרה שלי זה לא הצליח. לקחתי את המכשיר לחנות שוב, שם אמרו לי שבאמת צריך לעדכן מערכת הפעלה, ושוב שלחו למעבדה. כשאספתי את המכשיר גבו ממני 50 שקל, על זה שכביכול פגעתי במכשיר כשניסיתי לעדכן את מערכת ההפעלה שלו וסיבכתי את הטיפול בו.
החזירו לי את המכשיר ללא עברית (בכלל, גם לא להקלדה). כשהתקינו עברית על המכשיר (במקום), חשבתי שהכל בסדר והלכתי. לאחר מכן הסתבר לי שזה גרם לבעיות רבות במכשיר, כאשר עכשיו הוא במצב שלפעמים המצלמה לא עובדת, לפעמים לא ניתן לשנות הגדרות, לפעמים המכשיר לא מצליח להתחבר לרשת הסלולארית, ובקיצור, המכשיר נדפק לחלוטין ולא ניתן להשתמש בו בצורה שוטפת ורציפה.
החלטתי שאין טעם יותר לחזור לחנות. אין לי כוח יותר לנסוע לשם כל פעם להביא את המכשיר ושוב לאסוף אותו, אני חיילת ואין לי הרבה זמן לזה. הבנתי שכל התיקונים שלהם חסרי ערך וגורמים לתקלות נוספות במכשיר. מספר חודשים בודדים לאחר קניית המכשיר, אני כבר מתכננת לקנות אחד אחר (כמובן שלא בד"ר פון).


לסיכום, למרות שבכל פעם שחוויתי תקלות במכשיר המוכרים שלחו אותו למעבדה, בפועל התקלות לעולם לא הסתדרו לפרק זמן הגיוני, תמיד חזרו תקלות שונות, ולבסוף הטכנאים פשוט חיסלו טוטאלית את המכשיר. זאת בנוסף למכירת אביזרים לא מקוריים. ממליצה להתרחק מחנות זו, שהיא אמנם זולה אבל במקרה שהמכשיר שקניתם שם מתקלקל, אתם לבד!
מוצר:
סמארטפון bold 9700
שם:
נתן
תאריך:
27/08/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות דר פון לאחר שהייתי בכמה חנויות הנמצאות באזור מגוריי (רג) על מנת לקנות gallaxy 3 למרות שהיה עומס לקוחות בחנות קיבלתי עם הרכישה הסבר מפורט ומקיף לגבי תפעול המכשיר עם הרבה סבלנות ומענה מקצועי לכל שאלה כמו כן הוסבר לי מראש ולפרטי פרטים מה מחסה האחריות ומה לא וזאת כדי שלא יהיו אי הבנות התרשמתי לטובה מחיר הוגן יחס לבבי ובעיקר מקצועיות המחסה את כל מה שצריך לדעת
מוצר:
סלולר gallaxy s3
שם:
אברהם
תאריך:
09/08/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
המחיר של הפריט בזאפ היה.299 ש"ח, באתי הבוקר לקנות את הפריט המוכר בישר לי כי המחיר הוא 399 ש"ח,ובטעות רשום פחות.שילמתי סך של 390 ש"ח
בנוכחותי התעסק המוכר במחשב ובקלידים וכשבאתי הביתה המחיר שונה.

את המסקנות מזה אני משאיר לשיפוטכם.

רק חבל שזאפ מבלי משים מעורב בזה.
מוצר:
סלולר c2-01
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.