דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר וציוד היקפי (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
דוקטור פון
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדוקטור פון ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
329
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
188
4
137
נמצאו 329 חוות דעת גולשים על דוקטור פון
תמונת משתמש
שם:
Adi
תאריך:
18/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה בחום שירות עם הרבה סבלנות וחיוך קיבל אותנו ממהל החנות הוא הסביר לנו את הכל בחיוך וסבלנות והעביר לי את כל הנתונים שירות vip
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי 7 g930f
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
03/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Shmulik
תאריך:
02/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני התיאור הקניה אני חייב להזהיר שבזמן הקניה נחשפתי לנחמדות ושירות ממוצעים ומרגע שחזרתי מספר שעות אחר כך עם תקלה שהתגלתה במכשיר נחשפתי לצד פחות נעים של נותני השירות הכוללים זילזול העלבות אישיות, ומיד לא האמינו וניסו לדחות את טענותי.
למעשה החנות מפרסמת בזאפ מחיר אטרקטיבי בסביבות 860₪ על מכשיר ביבוא מקביל ומיד שאתה מגיע ומשכנעים אותך שעדיף מכשיר עם אחריות מלאה בסכום של בערך 1200₪. אז אישית אני ממליץ לבדוק שוב בזאפ את שאר ההצעות כולל אחריות, כי למעשה העיסקה הזו היא לא הכי זולה. אני כמובן הסכמתי להצעה כי כבר הגעתי לחנות, ומאוחר יותר גיליתי בזאפ עסקאות דומות במחיר אטרקטיבי יותר לטעמי. האינטרנט בחנות לא עבד בזמן הקניה ולמעשה שיחררו אותי עם מכשיר באחריות מלאה אבל לא מעודכן עקב התקלה בחנות. רק לאחר חיבור בבית התגלתה תקלה במקלדת גוגל. חזרתי לחנות הראתי את התקלה לנציגים, והסברתי להם שגם המחיר לא אטרקטיבי כמו הראשוני שמשך אותי לאותה החנות וגם למרות האחריות מיד הופיעה תקלה ואני מעוניין לבטל את העיסקה, דרישתם הייתה 100₪ עבור ביטול העיסקה ופתיחת האריזה. הסברתי שהשילוב של מחיר לא מוצלח ואי תקינות המכשיר הם סיבה טובה לביטול. התגובות היו נזעמות מצידם וחוסר שיתוף פעולה. כהסברתי שאני צריך את המכשיר לצרכי עבודה וגם מפסיד עבודה בגלל שהוא לא תקין לעגו לי וענו בבוז שבטח אהיה עכשיו מובטל .... האווירה הייתה עויינת והשלט של "יצאת צדיק" שנמצא בחנות נראה לא מתאים פתאום.
מוצר:
טלפון סלולרי נוט 4 64 gb
תמונת משתמש
שם:
Sapir
תאריך:
26/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים ואישי, בנוסף למחירים שברצפה!!
הייתה לי בעיה עם העברת אנשי הקשר, הגעתי אליהם לאחר שבוע, ופשוט עזרו לי בכל מה שהייתי צריכה בהכי אהבה.
מוצר:
פלפון g5 h850 יבואן רשמי
תמונת משתמש
שם:
יעקב
תאריך:
24/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכרים היו אדיבים, ישבו והסבירו לי על הטלפון החדש כשעה, עזרו בהעברת הנתונים וגם למחרת כשחזרתי עם עוד שאלות, הם היו אדיבים ועזרו בחיוך ובמקצועיות. המחיר היה גם זול.
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 4 64GB
תמונת משתמש
שם:
Sapir
תאריך:
22/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט שירות מדהים! עד עכשיו קניתי שני פלאפונים בדים פון והחלטתי ללכת על פלאפון חדש בד"ר פון כי הם היו התוצאה הזולה בזאפ. חייבת להגיד שקצת חששתי כי בראש שלנו מי שזול נותן גם שירות זול... אבל בד"ר פון היה ההפך הגמור! תוך רבע שעה גג הם כבר גזרו את הסים הישן והפעילו לי את הפלאפון. עשו לי מבצע ממש שווה על מגן ומגן מסך. לא סתם הם קיבלו תעודה של "יצאת צדיק" מחיים הכט בכבודו ובעצמו. בקיצור- שירות אחלה!
מוצר:
טלפון סלולרי S6 g920f
תמונת משתמש
שם:
Meir
תאריך:
22/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט מרוצה מאודד מהשירות יחס מעולה אנשים נראים אמינים !!
רק המתנה של רבע שעה עד שיתפנו אלי בשרות
ממליץ בחום
מוצר:
טלפון סוללרי v10
תמונת משתמש
שם:
Noam
תאריך:
18/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מאוד מרוצה מהמכשיר ומעל הכל מהשירות אדם אמין וישר
(היה ויכוח קטן אם אני ימצא זול יותר בחנות אחרת ובאמת לא מצאתי)
מוצר:
טלפון סלולרי G5 H850
תמונת משתמש
שם:
Eliyahou
תאריך:
12/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום שירות אדיב ומקצועי
נתן עזר לי בבחירת הסלולר הנכון עבורי...
ובאמת צדק בהמלצה שלו
חוצמזה שנותנים הרגשה של בית בחנות
ברור לי שתמיד אחזור לד"ר פון
מוצר:
גלקסי 5 גלקסי5
תמונת משתמש
שם:
רפאל
תאריך:
30/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכי זולים בשוק, אבל זה לא העיקר בחנות הזאת, המוכרים מאוד אדיבים ומסבירים בסבלנות את כל היתרונות והחסרונות של הפלאפונים ולא מנסים "לדחוף" את המכשיר היקר ביותר, אלא את המכשיר המתאים ע"פ הצרכים של הלקוח.
זה הטלפון השלישי שאני קונה מהחנות הזאת ב - 4 שנים האחרונות ולא בכדי.
ממליץ על החנות בחום.


מוצר:
טלפון סלולרי V10
תמונת משתמש
שם:
ממליצה
תאריך:
30/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר לפני שנה מדר פון שהיו בבעלות קודמת אשר הבטיחו לי שבאם אוסיף סכום של 200 ש"ח מעבר לרכישת המכשיר תהיה לי אחריות על שבר, השבוע הגעתי לחנות והופתעתי כשר הבנתי שהוחלפו הבעים וכי לבעלים החדשים אין שמץ של מושג על מה אני מדברת, יש לציין כי אלי הבעלים החדשים לקח אחריות למרות שממש לא היה צריך החליף לי מסך בשוי של 450 ש"ח ולא הסכים לקחת ממני שקל אחד למרות שהצעתי לתת לפחות חלק מהסכום אלי שאפו לא מובן מאליו מהיום אני ממליצה לכל מכרי לרכוש רק מדר' פון !!!
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S7 SM-G930F 32GB
תמונת משתמש
שם:
Daniel
תאריך:
21/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי עם אמא שלי ואחי לחנות בכדי לקנות מכשיר g5 עזר לי איש המכירות אלי העביר לי נתונים ונתן לי כיסוי במתנה מומלץ מאוד
מוצר:
טלפון סלולרי h850
תמונת משתמש
שם:
Shlomo
תאריך:
13/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שקרנים. מפרסמים מחיר ואז תוקעים לכם את המכשיר עם 'אחריות יצרן' ב 2500. אין להם בלי... "בדיוק נגמר"
תגובת החנות:
בס"ד

שלמה שלום רב.

ד"ר פון מובייל הינה נותנת שירות מהטובות בישראל בתחום הסלולאר.
שהגעת לחנות המוכר הציע לך 2 אופציות. אחת היא מהיבוא המקביל שלנו והשניה היא של היבואן הרשמי.
לצערנו הרב אתה החלטת להתעצבן ולצאת מהחנות ולהכפיש את שמנו הטוב סתם.
כי חבל דווקא יכלנו להסתדר


מוצר:
one plus 3 3
תמונת משתמש
שם:
דרור
תאריך:
03/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר ששוכנעתי ע"י המוכר להוסיף עוד כסף ולרכוש את הטלפון עם אחריות היבואן, גיליתי שהאחריות של הטלפון היא לא של היבואן הרשמי ולא של כל יבואן אחר, אלא של החבר המרכזית לתיקוני טלפונים בישראל, מעבדת labu, באתר של החברה המרכזית לתיקוני טלפונים בישראל, כשנדרשתי להקליד את המספר הסידורי של הטלפון, המספר הסידורי לא קיים. בנוסף לזאת, המוכר דאג להבהיר לי שאחריות על מכשיר שנרכש ללא אחריות יבואן רשמי, אלא דרך החנות דר פון, כוללת רק אחריות על סוללה ומערכת הפעלה, ועל שאר המכשיר, אין אחריות, דבר שהיה צריך להדליק אצלי נורות אדומות מהבהבות. שורה תחתונה חווית הקנייה של הטלפון הייתה שלילית ואני יצאתי בהרגשת מרומה. אני ממליץ להתרחק מהחנות הזו.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S6 64GB
תמונת משתמש
שם:
אביטל
תאריך:
29/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הטלפון הוזמן באינטרנט . המכשיר היה אמור להגיע תוך שבוע ימים. לאחר שהמכשיר לא הגיע ,נאלצתי לסוע לרמת גן לחנות לקחת אותו בעצמי. שילמתי על הטלפון את מלוא המחיר במזומן. למחרת העברתי את הסים מהטלפון הישן ולא היה שמע ולא מיקרופון. התקשרתי לדר פון נאמר לי להגיע אליהם למעבדה . הגעתי למעבדה ונאמר לי שמכיוון שפתחתי את האריזה לא ניתן לזכות אותי בכסף ולא להחזיר את הטלפון. נאלצתי לקחת את הטלפון איתי . אחרי שהתייעצתי עם חברים התעקשתי וחזרתי לדר פון השארתי להם את הטלפון הלא תקין לתיקון, נאמר לי שאקבל תשובה תוך יומיים , הזמן עבר ולא חזרו אלי , לאחר כחודש ימים בשיחה מול אלי מנהל החנות הובטח לי שכספי יוחזר מכיוון שהטלפון לא ניתן לתיקון . עברו ימים רבים מאז הרכישה ב8.8.16 ועד היום 28.10.16 בהם נעשו טלפונים רבים לחנות על מנת להחזיר לי כספי , הכסף הוחזר אלי עם הורדה של מאה שקל היות ופתחתי את האריזה. ממליץ בכל פה לא לקנות מחנות זו. שומר נפשו ירחק ממנה.
מוצר:
סמרטפון LGG4 LGG4 32
תמונת משתמש
שם:
Iris
תאריך:
28/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה פליקס המנהל ענה לנו על כל השאלות. היה סבלני ואדיב. התקין והשמיש את הטלפון. מחיר מעולה. מומלץ מאד. אחזור שוב
מוצר:
טלפון סלולרי g4 h815l
תמונת משתמש
שם:
לירן ומשה
תאריך:
26/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות וקיבלתי שירות מצוין מליאור הוא עזר לי עם ההצעה הטובה הזולה והמשתלמת ביותר ונתן לי מגן במתנה וההנחה של 30 אחוז על האביזרים הנלוים שירות אדיב ואוב מומלץ מאוד
מוצר:
מכשיר סלולארי g930f galaxy s7
תמונת משתמש
שם:
אלירן
תאריך:
16/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות עם אשתי כדי לרכוש מכשיר LG G5 קיבל אותנו בחיוך מנהל החנות בשם פליקס,
הוא הראה לנו כמה אופציות והסביר לנו הכל בסבלנות רבה ובנוסף קיבלנו מגן מסך במתנה,
זאת הקנייה הכי טובה שעשינו :)

תודה לפליקס ולכל הצוות של ד"ר פון.
מוצר:
טלפון סלולרי G5 H850
תמונת משתמש
שם:
נווה
תאריך:
14/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי G4, במעמד הקנייה המוכר הציע לי להוסיף כסף (500 שקל) כדי לקנות יבואו רשמי, הסכמתי. אחרי כמה חודשים גיליתי שזה בכלל יבואו מורשה.
התקשרתי לחנות והם אמרו שהם החליפו בעלות ואני אתקשר לבעל החנות הקודם (החנות טוענת שכל מי שקנה לפני 1.5 אין לו אחריות אצלהם אלא בבעלים הקודם). התקשרתי להעלים הקודם והוא אמר שהוספתי כסף ליבואן מורשה ולא רשמי (באתר של החנות יש אפשרות להוסיף כסף ולקנות יבואו רשמי, אני בטוח שהם ישלחו יבואו מורשה ולא רשמי)..
עכשיו אין מה לעשות, אני לא ממליץ לקנות מהחנות הזאת..
אני רואה בחוות דעת שיש על החנות הזאת וכולם פחות או יותר אותם מקרים (בחוות דעת הטובות נראות פקטיביות)..
מוצר:
טלפון סלולרי G4
תמונת משתמש
שם:
יהודה לוי
תאריך:
14/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לקנות מכשיר שמפורסם בזאפ במחיר של 2588 המוכר הסביר לי שלא כדאי לקנות את המכשיר הנ״ל כי הוא אם אחריות בסיסית רק עבור הסוללה בלבד ולמשך שנה ושהיבואן הלא רשמי יש לו בעיה בגרסה של הטלפון וכל פעם צריך להגיע לחנות ולעדכן גרסה כך שכל עדכון ימחק לי כל הזכרון שנמצא במכשיר.(המוכר אמר לי שאת היבואן הלא רשמי החנות עצמה מייבאת).
המוכר נסה למכור לי מכשיר של היבואן הרשמי במחיר יקר מאוד.
לא ממליץ להגיע לחנות הנ״ל המוכר לא היה מקצועי ולא ישר.
מוצר:
פלאפון S7
תמונת משתמש
שם:
אלירן
תאריך:
26/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשבוע הגעתי לחנות דרך האתר כשחיפשתי note 4 edge
מכשיר נדיר יחסית, בטלפון נאמר לי שהמכשיר קיים במלאי, שוב הדגשתי note 4 edge , ונענתי ע"י נציג לא מקצועי שוב שהמכשיר קיים במלאי במחיר של 2145 שח.
מיהרתי למכור את המכשיר שלי וכשהתקשרתי שוב לחנות נאמר לי שוב שהמכשיר קיים במלאי ומחירו 2950.
הזדעזעתי לשמוע.
בסוף רכשתי את המכשיר בחנות "הצילצול" שבפתח תקווה במחיר סביר עם אחריות כפולה.
אם לא הייתי מקבל מידע שגוי מנציג לא מקצועי הייתי חוסך לעצמי המון כסף ויגון.
תגובת החנות:
בס"ד

אלירן שלום רב.
עד יום שישי שבוע שעבר פרסמנו את הNOTE 4 EDGE. אבל לא ב2145 ש"ח כמו שנטען כאן אלה ב2718 ש"ח
אז כנראה אתה זה שלא הייתה מקצועי בשיחת הטלפון עם הנציג שירות ובלבלת אותו.
ובקשר למחיר 2950 ש"ח אמרו לך שאפשר להשיג לך מכשיר עם אתה רוצה אבל רק של היבואן המורשה של סמסונג בישראל
אבל לא רצית וחבל למה היה אפשר להסתדר קצת במחיר להדגמש. אבל בחרת להכפיש את שמנו הטוב סתם
**חשוב לנו לציין שאף אחד מהעובדים שלנו או מהנהלה לא ניסו לרמות או להונות אף לקוח.
**ושאנחנו נמצאים בענף הסלולאר כבר 15 שנה ואצלנו שירות ומקצועיות זה מעל הכל.

מוצר:
טלפון סלולרי note 4 edge
תמונת משתמש
שם:
Amir
תאריך:
15/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שהתקשרתי ושאלתי מפורשות על זמינות במלאי של gakaxy s5 ביבוא מקביל (הפרש של כמעט 300 שקל ליבוא רגיל) ונאמר לי ששני הטלפונים זמינים במלאי, הגעתי בין כל השיפוצים והבלאגן של רחוב ז'בוטינסקי רק כדי לגלות שהיבוא המקביל והזול אינו זמין במלאי .
מחנות שנבדקה ביצאת צדיק ויצאה צדיקה הייתי מצפה להרבה הרבה הרבה יותר.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5 SM-G900F 16GB LTE
תמונת משתמש
שם:
Hila
תאריך:
24/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה לצוות ד״ר פון היקרים על שירות אדיב ויחס חם יצאתי שבעת רצון ואין ספק שאחזור שוב ושוב - מומלץ בחום תודה!!!
מוצר:
galaxy 7 edge
תמונת משתמש
שם:
אנונימי
תאריך:
24/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נוראי! רכשתי טלפון בחודש ינואר 2015 עם 24 חודשי אחריות, וכשהגעתי למעבדה בחודש אוגוסט 2016 (עדיין האחריות צריכה להיות תקפה) התברר לי כי נפלתי קורבן לתרמית. האחריות שמגיעה עם הטלפון היא לא אמיתית. החנות מדפיסה תעודות אחריות מזויפות, ונותנת אותם ללקוחות, כאשר אין אחריות אמיתית. הוסבר לי במעבדה (black cube ברמת גן) שהמקרה נפוץ אצלם בחנות וכך בעל החנות מרוויח. כשניסינו להתקשר לחנות העבירו אותנו מאדם לאדם, אמרו כי החליפו בעלים, ובקיצור "ניפנפו" אותנו. זוועה! אסור לקנות! חנות של רמאים!
מוצר:
טלפון סלולרי G2
תמונת משתמש
שם:
Karin
תאריך:
17/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כ 11 חודשים נרכש עבורי המכשיר LG G4 כמתנה. בתחילת השבוע הטלפון התחיל להתחמם יתר על המידה, "לצרוב" סמלים על המסך, הסוללה נגמרה מהר מהרגיל. התקשרתי לד"ר פון על מנת לממש את האחריות שלי - בשיחה הראשונה הפנו אותי לבעל הבית הקודם בטענה ש"היה בעל בית אחר וצריך לבדוק איתו". נתנו לי מספר טלפון של אדם בשם שלמה. כשהתקשרתי למספר שנתנו לי ענה לי שלמה שלא ידע בכלל על מה אני מדברת ומה אני רוצה. התקשרתי שוב לד"ר פון, ואחרי המתנה מאוד ארוכה ומספר רק של שיחות סופסוף ענו לטלפון! הנציג שענה לשיחה ענה בכעס שהוא לא בחנות ולא יכול לעזור לי ושיחזור אליי מה שלא קרה..
התקשרתי שוב לד"ר פון שם אמרו שיחזרו אליי עם המספר של שלמה שוב, אך כעבור מספר שעות הטלפון כבה ולא נדלק יותר.
היום בבוקר התקשרתי לד"ר פון ואחרי שיחות רבות והמתנה מרובה כך התנהלה השיחה:
נציג: "מה?"
אני:" הגעתי לד"ר פון?"
נציג:" כן"
אני: מגוללת בפניו את סיפור הימים האחרונים עד לרגע מותו של הסלולרי שלי.
נציג: "תבדקי עם הבעלים הקודמים אני לא חייב לך כלום"
השיחה המשיכה בוויכוח בו אני מנסה להבין מדוע הנציג מדבר בצורה בה הוא מדבר ומדוע לא מסביר לי מה מגיע לי במסגרת האחריות המגיעה לי עם רכישת המכשיר. במהלך נשמעו ביטויים לא הולמים מצד הנציג כמו: "אני לא חייב לך כלום!" "יאללה לכי 'חפשי!" "שאלוהים יקח אותך!"
אני רואה בחומרה שימוש בביטויים מסוג זה ושאר שלל הקללות והגידופים שהיו בשיחה ועל מה?! על ביטוח של טלפון אחד... פשוט בושה.
אני לא אחזור לד"ר פון ולא אקנה מהם לעולם וכך גם מכריי, חבריי וכל מי שיעלה לידי שיחה הקשורה לרכישת מכשירים סלולריים. כך לא מתנהגים בני אדם! קל וחומר נותני שירות!
אני מתכוונת לפנות עם פנייה זו לגורמים בכירים שימצו את הדין עם החברה כלל ועם הנציג שענה לי בפרט.
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply