דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר וציוד היקפי (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
דוקטור פון
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדוקטור פון ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
329
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
188
4
137
נמצאו 329 חוות דעת גולשים על דוקטור פון
תמונת משתמש
שם:
SK
תאריך:
26/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו מכשיר SAMSUNG GALAXY S3 וקיבלנו שירות מעולה ויחס אדיב וסבלני מאת המוכר בשם אלכס.יצאנו מאוד מרוצים מהחנות ואפשר להגיד בוודאות שנחזור שוב לרכוש מוצרים נוספים. תודה רבה. ממליצים מאוד.
מוצר:
Phone Galaxy S3
תמונת משתמש
שם:
פיני
תאריך:
25/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אסור לקנות מהם! הם נחמדים בעת הקניה. אך ברגע שצריך להפעיל את האחריות הם עושים הכל כדי להתנער מהאחריות. אחרי 3 חודשים המכשיר הפסיק לעבוד, כשהגעתי אליהם נאמר לי שצריך לשלוח את המכשיר למעבדה ויחזור בעוד כמה ימים. רק אחרי 3 שבועות קיבלתי תשובה מהם שהתיקון לא במסגרת האחריות ויעלה לי 900 ש"ח. כל נסיונות השכנוע לא עזרו, ונאלצתי לשלם כדי לקבל את המכשיר חזרה.
תגובת החנות:
אנו מאוד מצטערים שהלקוח חש כך.
הלקוח הבי לנו את המכשיר לא נדלק המכשיר
נכנס למעבדה ונמצה כי יש קורוזיה במכשיר למרות שכתוב
בתהודת אחריות במפורש שאין אחריות על קורוזיה במקום להשבית
את המכשיר הצלחנו לסדר את זה לקח לנו קצת זמן כי היה צריך להבי חלק מיוחד
הלקוח במקום להגיד לנו תודה החליט להכפיש את שמנו למרות שצילמנו את המכשיר והראינו ללקוח שיש קורוזיה במכשיר אם היה קונה את זה בחברה סלולרית היו משבטים את
המכשיר בלי לנסות לסדר אותו בכלל וזה לא משנה שהוא קנה אותו רק לפני שלושה חודשים על קורוזיה אין
אחריות.
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי
תמונת משתמש
שם:
EddieB
תאריך:
14/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה למכשיר מדגם סמסונג I9300 ביקשתי שיחזרו אלי טלפונית לצורך קבלת פרטי האשראי. לא חזרו. שלחתי מייל וביקשתי שיחזרו אך שוב לא חזרו. לא ממליץ לרכוש מחנות זו.
תגובת החנות:
אין לנו שום סיבה לא לענות ללקוח. חברתנו בדקה ואין שום הזמנה
הודעה במייל של ד''ר פון אינה מהווה הזמנה . ואם יש הזמנה במייל בטוח ניסו לחזור אליו
והוא לא ענה והמייל נמחק. אם היינו רואים הזמנה היינו חוזרים אליו. חוץ מזה אך הלקוח
כותב שהוא לא ממליץ לקנות אצלנו אם הוא לא קיבל בכלל שירות למה להשמיץ יכל להגיד שהוא לא מרוצה
ושאנחנו לא נותנים שירות אבל הוא ממליץ לכולם לא להגיע ובמיוחד שלא עשינו לא שום דבר רע . שקוף מאוד תחשבו לבד תודה
מוצר:
Samsung I9300 I9300
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
25/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכר שעזר לי - אלכס, היה נחמד בביצוע הקנייה והדריך אותי לגבי נקודות בעייתיות (טעינת יתר - מעל 4 שעות ברתף - שיכולה לדפוק את המכשיר).
מוצר:
טלפון ניייד גלקסי s3
תמונת משתמש
שם:
Tuvi
תאריך:
28/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במהלך שנה שעברה רכשתי מכשיר מהחנות הנ"ל לאחר זמן קצר חזרתי עם תקלה במסגרת האחריות ולא רק שלא תיקנו את המכשיר אלא שברו משהו נוסף בנוכחותי.
לאחר שיחה עקרה עם המוכר גורשתי מהחנות עם מכשיר שבור, פשוט לא להאמין!!!, תבעתי אותם בביהמ"ש לתביעות קטנות והם אפילו לא טרחו להגיב או להגיע.
זכיתי במשפט ונפסק להחזיר לי את כספי מה שלא קרה עד היום היות וההוצאה לפועל עדיין לא הוציאו מהם גרוש.
אני כותב דברים אלו ע"מ להזהיר קונים פוטנציאלים שעלולים להיכוות כמוני עם מכשיר פגום וחוסר שירות משווע.
כל-טוב
מוצר:
טלפון סמסונג
תמונת משתמש
שם:
ami
תאריך:
27/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות היעיל החל בשיחת טלפון בה קיבלתי את כל המידע שרציתי כולל מחירים וזמינות.
עם כניסתי לחנות קיבלתי שרות יעיל מקצועי ואדיב. הוצגו לפני האפשרויות וכשבחרתי קיבלתי את המוצר מידית עם שרות אדיב וחייכני.
חנות מומלצת ושווה.
מוצר:
סמארטפון Note 2
תמונת משתמש
שם:
אורן
תאריך:
22/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא עומדים בהתחייבויות שלהם לאחריות המכשיר, הם יוצאים מכלל חובה וממציאים סיבות לאי תיקון המכשיר או החלפתו.
התייחסות של שוק !! בסגנון הדיבור, גישה וחזרה לטלפונים שמובטחים.
תגובת החנות:
הלקוח שכח לציין שהמכשיר שלו משומש מעל לחצי שנה ושפעמיים
במעלך החצי שנה היו לו תקלות במסך שלמרות שעל מסך אין אחריות
תיקנו לו את זה בחינם ללא תשלום. ולמרות זאת הלקוח החליט להכפיש
את שמנו בגלל שלא רצינו לתקן את המכשיר שלו לאחר שהמכשיר
נבדק במעבדה ונמצה קרוזיה במכשיר והראענו זאת ללקוח
והלקוח התעקש שזה באחריות. חנותנו אחראית לכל המכשירים שנמכרים
אצלנו וניתן לכל לקוח שירות תיקונים מהטובים שיש בארץ. תודה מצוות ד''ר פון

מוצר:
טלפון נייד
תמונת משתמש
שם:
Konstantin
תאריך:
20/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר בחנות. הכפרור "חזור" עבד לסיגורין , לבסוף אחרי פחות משבועיים הכפתור הפסיק לפעול לחלוטין . בחנות מסרבים להחליף את המכשיר בטענה כי אין אחריות יצרן על מסך.

חנות גרועה !!!! מוכרת מוצרים לא תקינים ולא לוקחים אחריות על כך.
תגובת החנות:
נשאלת השאלה אם מכרנו לו מכשיר לא תקין כמו שהלקוח טוען
שהכפתור לא עבד מהתחלה למה הוא לא חזר לחנות אחרי כמה ימים
וחיכה שבועיים. המכשיר הגיע אלנו לחנות ונבדק במעבדה ונמצה כי
המכשיר נפל ונגרם נזק לטאץ של המכשיר .באחריות יצרן שהלקוח חתם עליה
כתוב במפורש שאין אחריות על שברים. למרות זאת הצענו ללקוח לתקן את
המכשיר במחיר עלות ולהשתתף איתו בתיקון והלקוח סירב.


מוצר:
טלפון סלולרי אדוואנסט
תמונת משתמש
שם:
מירי
תאריך:
18/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות אדיב ומהיר.
המוכרים מקצועיים יודעים להסביר יתרונות וחסרונות של המכשירים.
המחירים לאחר בדיקה הזולים ביותר.
ממליצה בחום לקנות בחנות של דר פון.
מוצר:
פלאפון אייפון 4
תמונת משתמש
שם:
SHIRSHIR
תאריך:
15/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביקרתי בד''ר פון פעמיים, בפעמים אלו קניתי מספר מכשירים. מגנים לכל אותם המכשירים (את הטובים ובאותה מידה ה"יקרים", מגני מסך ועוד )
סכום המכשירים והמגנים היו זולים במיוחד ..
השירות היה נפלא,
בחור בסביבות גיל 16 + שירת אותי , אלכס.
בחור חייכן, אדיב, שלו ומלא סבלנות.
המכשירים טובים, ללא בעיות .
אני אישית כן מתכוונת לקנות שם שוב ושוב, כי זה שווה ומשתלם לכיס הצרכן
מכל הבחינות : שירות טוב , מחיר זול ויחס אישי לכל לקוח!
שווה שווה שווה : )
מוצר:
גאלקסי
תמונת משתמש
שם:
ishai
תאריך:
13/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות ע"י נציג בשם אוריאל.
היה יעיל,מקצועי,אדיב וסבלני.
קיבלתי הסבר על כל שאלה ששאלתי,הנציג לא ניסה "לדחוף" מוצרים נילווים סתם והציג מס' אופציות.
הרווחתם לקוח מרוצה.
מוצר:
סמארטפון galexy s2
תמונת משתמש
שם:
בועז
תאריך:
03/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקרה נדיר בו שירות ומחיר נפגשים יחד.
המחיר של Samsung Galaxy Pocket היה הכי זול בזאפ. השארתי טלפון באתר של החנות ולאחר כחצי שעה חזר אלי עמנואל. לאחר שהסברתי לו שאני צריך את הטלפון מיידית הציע עמנואל להביא את הטלפון בערב לביתו. אכן הגעתי אליו בערב, קיבלתי את הטלפון, כל האביזרים שהוספתי, קבלה וחיוך!
תודה עמנואל.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy Pocket
תמונת משתמש
שם:
רועי
תאריך:
29/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון בחנות ולאחר חצי שנה המכשיר פשוט מת. לאחר המתנה של שבוע כוון שלא עובדים בחול המועד של חגים הגעתי לחנות ונאמר לי שהלך רכיב על הכניסה של המתח עקב קורוזיה. תוך כדי בירור מול המוכר אמרתי לו שנשמע לי קצת לא הגיוני שקורוזיה מתפתחת רק על רכיב אחד ואז הוא צרח עליי שהוא לא מוכן לתת לי אחריות למוצר ואם לא מתאים לי אז הוא לא מוכן לטפל בי והמוצר מושבת. כשביקשתי לראות את המכשיר פתוח הוא טען שזה לא מתבצע אצלו ולכן אין אפשרות כזו. לבסוף נכנעתי והסכמתי לשלם כדי להציל את המכשיר. אני לא ממליף לאף אחד להתקרב לחנות.
מוצר:
טלפון סלולארי גלקסי s2
תמונת משתמש
שם:
שמיר
תאריך:
29/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תחילה חששתי לרכוש מוצר יקר שלא דרך רשת גדולה, בערב הרכישה בביתי ראיתי שיש בעיה במצלמה (מקבל הודעת שגיאה) , בבוקר למחר התקשרתי והרגיעו אותי שהכול בסדר ושיחליפו לי את המכשיר במידת הצורך, אכן הגעתי בבוקר לחנות ותוך דקות יצאתי מהם עם מכשיר חדש ותקין.
אחלה שרות, כל הכבוד, ממליץ מאוד.
מוצר:
סלולרי note 2
תמונת משתמש
שם:
Yael Grossman
תאריך:
28/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכרים בחנות היו מקצועיים ודיברו לעניין, השלמנו את חווית הקנייה במהירות. המחירים היו הזולים ביותר באינטרנט, והמוכר ציין שאם נמצא משהו זול יותר, הוא ישתווה אליו.
מוצר:
טלפון סלולארי גלקסי מיני 2
תמונת משתמש
שם:
Ilan Atzil
תאריך:
28/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחים צעירים - מביני עניין מפגינים ידע רב בנושא הטלפונים הסלולרים.
הידע שלהם מקלים על החלטת הלקוח בבחירת הטלפון.
שרות מהיר ונעים.
מוצר:
טלפון סלולרי GALAXY NOTE 2
תמונת משתמש
שם:
מיכל
תאריך:
27/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במסגרת חיפושי אחרי סמסונג גלקסי 2, יצא לי לבקר בכמה חנויות, וזאת החנות עם השירות לקוחות הכי גרוע שנתקלתי בו אי פעם!
הגעתי היום לחנות בעקבות מישהו שקנה שם, ואמר לי שהמחירים שלהם זולים. הגעתי אחרי שכבר בדקתי במספר חנויות, וידעתי בדיוק מה אני רוצה לברר.
למרות שכבר מבחוץ ראיתי שני מוכרים שנראים קצת לא אמינים, החלטתי לא לפסול ישר, ולתת לזה סיכוי.
כשנכנסתי לחנות היה עובד שטיפל בלקוח, ועוד עובד שישב בצד. פניתי אליו, שאלתי אם יש גלקסי 2, ענה לי שחסר להם, אבל יש גלקסי 3. אמרתי שאני רוצה 2, והוא ענה לי בגסות, אין לנו, תקחי 3. אמרתי לו שאני רוצה לחכות, ומתי הם צריכים לקבל חדשים.
בזמן שאני עוד משוחחת איתו, הוא התקשר למישהו (שיחה שלא קשורה אלי), ונתן לי לחכות 5 דקות (!) בזמן שהוא משוחח בטלפון!
בזמן שחיכיתי ראיתי שיש להם מכשיר ישן של סמסונג, עם מדבקה שכתוב עליה "סקיילקס" שהוא היבואן הרשמי של סמסונג. אז שאלתי אותם אם הגלקסי מגיע עם עברית, ומי היבואן. כשהם ענו לי שהם מייבאים בעצמם, וזה מגיע עם עברית, שאלתי אותם איך יכול להיות, כי העברית מופצת רק על ידי סקיילקס, ואם הם צורבים את העברית בעצמם. הם אפילו לא הבינו מה הכוונה בלצרוב עברית (!) והסתכלו עלי בעיני עגל. בסוף הם הסבירו לי שהם מורידים עברית דרך אפליקציה...
אני חושבת שבזמן הזה הם חשבו שאני נציגה של סקיילקס שבאה לבחון אותם...
שאלתי אותם מתי הם יקבלו בכל זאת גלקסי 2, והם פתאום החלו לטעון שהם יקבלו מחר או מחרתיים, והמחיר שלהם היה 1,990 אבל עכשיו הוא יעלה, ויהיה 2,200 (כשהמוכר השני בכלל אמר לי 2,150, ואז הראשון ענה לי אולי זה יהיה 2,200, אנחנו עוד לא סגורים על המחיר). כשאמרתי לו שהמחירים דווקא אמורים לרדת, כי עכשיו יש גלקסי 4, הוא התבלבל לרגע, וענה לי שדווקא בגלל זה...
אחרי ששאלתי עוד כמה שאלות בנוגע למה אחריות כוללת, וכמה תשלומים, המוכר שטיפל בי התחיל לאבד עוד יותר את הסבלנות, ועוד לקוחות החלו להכנס, והוא פשוט עזב אותי באמצע השיחה, ופנה לטפל בלקוח אחר!
וכשהערתי לו שעוד לא סיימתי, ושאלתי משהו על טלפון נוסף שהיה בתצוגה, הוא ענה לי בגסות "איתך אני סיימתי."
כששאלתי אותו לפשר הדיבור המגעיל שלו, הוא ענה לי "את קופצת ושואלת על טלפונים אחרים", שבעצם ביררתי כל הזמן על גלקסי 2, ושאלתי שאלה אחת על מכשיר שהיה שם בתצוגה!
ואז הוא התחיל להרים את הקול, ולדבר לא יפה, וכשעניתי לו שלא מרימים קול על לקוחה, והוא צריך לדבר יפה, הוא ענה לי שהוא לא רוצה למכור לי. כמובן שעניתי לו שאני לא רוצה לקנות, ויצאתי מהחנות.
אני ממליצה לכם לא לקנות מהחנות הזאת. ההתנהלות שם לא תקנית, לא אמינה, ובעיקר גסה וחצופה. הייתי בהרבה חנויות סלולריות, אבל בשירות כזה גרוע ומגעיל בחיים לא נתקלתי!
מוצר:
טלפון נייד galaxy 2
תמונת משתמש
שם:
מיכאל
תאריך:
27/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בקניה נמסר לי כי יש אחריות החנות על המוצר. ואם יהיה צורך יש לפנות ישירות לחנות. פנתי לחנות עקב הפסקת עבודה של הרמקול בתוך המכשיר. רמקול הפסיק לעבוד בעמצה שיחה. מסרתי את המכשיר לתיקון.
נמסר לי שאחריות לא חלה על רמקול של המכשיר. בתופס אחריות בבירור כתוב שאחריות לא חלה על דברים חיצוניים כמו אוזניות חיבורים USB ודברים דומים. רמקול מהווה חלק בלתי נפרד מהמכשיר, חלק פנימי חומרתי ועליו חייבת להיות אחריות. בדומה לטלוויזיה שבו רמקולים מפסיקים לעבוד צריכה להיות עליו אחריות כך גם מכשיר טלפון נייד חייב להיות מתוקן לפי אחריות.
חנות הכרחה אותי לשלם עבור החלפת רמקול.
אם אתם קונים שם אז תקחו בחשבון שאין לכם אחריות.
תגובת החנות:

1. בדיקת מעבדה גילתה שנגרם נזק מכני לרמקול של המכשיר ולכבל תקשורת אשר ניזוקו כתוצאה מחבטה חזקה מאוד(סימני שבר גדולים בפלסטיקה).סימנים אלו מאשרים את ממצאי המעבדה וגלוי לעין שימוש מרושל של כותב חוות דעת במכשירו.

2. לקוח קיבל הצעת מחיר והלקוח אישר זות לפני התיקון.

3. נציין שתפקוד התקין של מכשירים הסלולרים לאורך זמן תלוי אך ורק באופן בו משתמשים בו. כאשר מאפשרים למכשיר להיחשף למכות, נפילות וזעזועים אחרים אין לצפות שהנזק מכך יכוסה במסגרת אחריות יצרן. ועל כך המלצתנו לכל מי שמוכן להפנות אצבע מאשימה לכל כיוון פרט לשלו
מוצר:
טלפון נייד galaxy note
תמונת משתמש
שם:
ח
תאריך:
26/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אצלו גלקסי 3.
השירות היה מקצועי ואדיב מאד.
בנוסף עידכן לי גירסא ללא עלות, למרות היותו מהמקומות הזולים בארץ.
אשמח לקנות אצלו שוב..
מוצר:
סלולרי S3
תמונת משתמש
שם:
אודי אפרתי
תאריך:
21/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
את המכשיר קניתי בחנות
קיבלתי הסבר מפורט על כל מכשיר
השירות לקוחות היה אדיב ומקצועי
ובפעם הבאה שאני ארצה לקנות פלאפון אני אקנה בחנות הזאת

אני ממליץ
מוצר:
פלאפון I9300 Galaxy S3
תמונת משתמש
שם:
צפי
תאריך:
31/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כארבעה חודשים רכשתי שני מכשירים מסוג גלאקסי מיני וגאלקסי ace במחיר טוב.לאחר שבוע נתגלתה תקלה בתוכנה והחנות החליפה לי את המכשיר לדגם משופר יותר ללא תוספת במחיר
בבדיקה שעשיתי מול החנות נודע שיש עדכון גירסה והוזמנתי על מנת לשדרגאת הגירסה לסיכום צוות מיקצועי ומבין בתחום והשירות היה מהיר וטוב
מוצר:
סמארט פון ace gts5830
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
30/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לדק' פון לאחר שיצא לי לעשות סבב חנויות (טלפוני ואף הגעה) שמציגות מחיר אחד בזאפ אך בפועל אין להם במלאי בלי עברית או ש"פתאום" על עברית ללא התרעה מראש מוסיפים לך 100 שח.
בחנות הזאת היה את המוצר שרציתי במחיר הזול ביותר ובשירות מעולה.
המוכרים בחנות מבינים עניין ולא דוחפים סתם שטויות מיותרות.

אשמח לקנות אצלם בשנית!
מוצר:
סלולארי galaxy S2
תמונת משתמש
שם:
haim
תאריך:
14/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות לקנות את המכשיר באופן ישיר ולא באינטרנט.
שרות מצויין ומקצועי
מאוד אדיבים , יש מבחר גדול של מכשירים ואביזרים במחירים סבירים
מוצר:
סלולרי ace
תמונת משתמש
שם:
יגאל פ.
תאריך:
10/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב- 10.10.12 נכנסתי לחנות ורכשתי ללא הזמנה מוקדמת סאמסונג גלאקסי S2 לבן - זו היתה החנות הזולה באתר זאפ ליום הרכישה, שירות טוב ונעים, וגם באו לקראתי בצורה מרשימה במחיר גם בפריטים הנילווים שרכשתי. סיבה טובה לרכוש בחנות שוב.
מוצר:
סמארטפון S2
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
21/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
6789
10
11
12
13
14
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply