דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מנשאי אופניים , גגונים לרכב (אזור)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
Dan
02/02/2017
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ואדיב של גבי "הצב". היצע רחב של מוצרים במחירים שפויים. בית העסק נקי ומסודר
גגון לרכב 754
רומן
01/09/2016
תיאור חווית הקנייה:
רמת שירות גבוהה, הכוללת הבנה בתחום, ייעוץ מקצועי לטובת הלקוח, התקנה מקצועית ומהירות שיא.
נציגי מכירות עם תודעת שירות נדירה.
גגון ונשיאת ציוד 9195
אריה
29/08/2016
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי מנרי שירות מדהים באדיבות וסבלנות רבה. שירות הראוי להערכה רבה. הקדיש לי זמן ממושך בהתלבטות בבחירת המנשא ובהדגמת הדגמה על הרכב.
מנשא אופניים 22552
ניר
01/06/2016
תיאור חווית הקנייה:
חברים, זו חנות המהווה עולם שלם של פתרונות נשיאה לכל צורך. אני הגעתי לחנות על מנת להתעניין ולרכוש מנשא אופניים אחורי איכותי שבדרך כלל לא נמכר בחנויות אופניים.
גבי, בעל החנות, סקר לי את כל מגוון המנשאים היכולים להתאים לצרכיי. היה סבלני מאוד, והביא לידיעתי מגוון פתרונות בעלויות שונות. לאחר הרכישה, קיבלתי הסבר מעמיק וסבלני כולל תרגול ההתקנה על הרכב מספר פעמים. גם לאחר שבועיים שחזרתי לגבי על מנת שיראה כי השימוש שלי במוצר נעשה בצורה תקינה, הקדיש לי מזמנו והיה סבלני ומקצועי. הבחור הזה ראוי לשבח מבחינה מקצועית. אמין וסבלני. לא נתקלתי עוד בחנות שאני (הלקוח) מעוניין לרכוש מוצר יקר יותר משמעותית ובעל העסק אומר לי "מיותר, תקשיב לי". מי ייתן וירבו נותני שירות אמינים, סבלניים ומיקצועיים כמו חנות "הצב" - גבי. ממליץ חום!
מנשא אופניים אחורי 3 זוגות Thule 992 992
אבי
24/05/2016
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות והתעניינתי במנשא אופניים לגלגל רזרבי לראב 4. קיבלתי סריקה מעמיקה על כל מוצרי החנות הרלוונטיים עבורי. לאחר הבחירה קיבלתי שירות מכירה והתקנה שלא רואים לעיתים קרובות בארץ. יצאתי מרוצה מכל הבחינות. תודה רבה....
מנשא אופניים לרכב שטח Pilot 4X4
ariel.na
14/02/2016
תיאור חווית הקנייה:
מוכר מקצועי ואמין שלא מנסה "לדחוף" לך מוצרים בעלות מיותרת, אלא מנסה להבין בדיוק את הצורך ולהתאים את המוצר הטוב ביותר.
הגעתי לחנות כאשר חשבתי לקנות מתקן נשיאה על הגג לאופניים ואחרי שביקרתי בחנות בחרתי במתקן תליה איכותי ביותר לרכב בעלות של פחות מחצי.
אחרי מס' נסיעות עם המתקן אני יכול לאשר שהוא עושה את העבודה בצורה מצויינת ושומר על הרכב שלי כמו שרציתי.
מתקן תלייה 992
סטס
16/01/2016
תיאור חווית הקנייה:
יש רכב לא הכי סטנדרטי מבחינת התקנת מנשא אופניים - Honda Civic 5D. ביקרתי בכמה חנויות, בפורומים שונים ובכל מקום אמרו לי שצריך לקנות מנשא שמתלבש על וו גרירה. אין וו גרירה והתקנתו לבד עולה 1500 ש"ח ועוד מנשא באותו מחיר. זה פי 2 ממחיר האופנייים שלי! איבדתי את התקווה. אחרי חיפושים ממושכים בחנות אחת אמרו לי שאם לא יעזרו לי ב"הצב" אז אין סיכוי לפתרון. ואז נסעתי מחיפה לאזור כדי לנסות את מזלי. לתדהמתי הבעלים של "הצב" מצא פתרון לרכב שלי תוך 5 דקות! זה פשוט וקל רק דורש מחשבה, ראש פתוח ונסיון רב שיש לבעלים המקום. והכי מעניין - בלי שום תוספת מחיר! היום סוף-סוף ניסיתי את מנשא - הכל פשוט אחלה! תודה רבה רבה ל"הצב"! אני ממליץ בחום לכל אחד על מקום ובעליו!
מנשא אופניים לרכב Beetle
אלון
20/12/2015
תיאור חווית הקנייה:
גבי בעל המקום נותן הסבר על כל המוצרים ומכוון אותך למוצר הטוב ביותר לצרכים והכיס מבלי להתפשר על איכות.
נכנסתי למקום לאחר פרסום בפייס בפורם רכיבת אופניים ולאחר שקיבלתי רושם של מקום איכותי בדקתי וחזרתי מסופק לגמרי!!!

ממליץ...מממליץ...ממללליץץץץ
מתקן לרכב ולאופנים בגג 591 / T118
zvikaus
16/03/2015
תיאור חווית הקנייה:
הסבר אודות המוצר בטלפון היה מאוד מפורט ומקצועי.
בהגעתי לחנות קיבלתי סדנא שלמה על הבדלים בין מתקנים, הכל בחיוך ועם סבלנות רבה.
חיית קניה מעולם אחר, משהו שרואים היום במעט בתי עסק.
מנשא אופניים לוו גרירה buzz runner spark 3
daniel
10/03/2015
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות על מנת לרכוש מנשא אחורי, ללא כל ידיעה מהו הדגם המתאים.
השרות היה אדיב ביותר מקצועי ומהיר.
ניתן לי הסבר על המוצרים הרלוונטים לרכב שלי תוך מתן דגש על היתרונות והחסרונות של כל מוצר.
לאחר בחירת המוצר ההתקנה וההסברים היו מקצועיים ומהירים.
בהחלט אגיע שוב. מומלץ
מנשא אופניים אחורי beetle
Michael
08/03/2015
תיאור חווית הקנייה:
זו הפעם השלישית לפחות שאני מגיע לגבי מהצב בנושאי מנשאים לאופניים (בכל פעם שמחליף רכב פעם כשניסו לגנב לי את המתקן). השירות תמיד אדיב ומאד מקצועי ואמין. תמיד יש עם מי להתייעץ ולאן לחזור. מאד ממליץ.
גגון והרכבת מנשא לאופניים AMX
veredzur
13/08/2014
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לרכוש מנשא לאופניים, קיבלתי הסבר מקצועי ואדיב . אני ממליצה בחום על רכישה בחנות זו, שירות מעולה ומחירים הוגנים.
מנשא לאופניים 22750
Oren
22/06/2014
תיאור חווית הקנייה:
רכישה שנייה שלי בחנות. בפעם הראשונה לפני כארבע שנים היה בסדר גמור. גם הפעם המידע הראשוני בטלפון היה מפורט, גבי מכיר את המוצרים ובהחלט יודע לייעץ ולהמליץ. ציין שכדאי להגיע לחנות להתרשם. לאחר הגעה לחנות והתרשמות מהמוצרים תאמתי יום שאגיע להתקנה, כשהגעתי ציין שצריך להכין את המוצר, הגעתי מרחוק לחינם, בסדר קורה - אי הבנה. תאמתי ליום אחר והגעתי בשעה שסכמנו, שוב הייתי צריך לחכות זמן רב להתקנה. לאחר ההתקנה בדרך שמעתי קול שריקה חזק מהגגון, מסתבר שהעובד שכח לכסות את תחתית הגגון בגומי אטימה למניעת הרעש. גבי התנצל ואמר - העובד שבצע את העבודה קבל הודעת פיטורים יומיים קודם וביקש להגיע שוב לבצוע התיקון. תאמתי שוב וציינתי שאני בדרך עם ילדים ושאני לא מעוניין לחכות, גבי אמר שיקבלו אותי מייד, אך שוב נאלצתי לחכות זמן לא מועט (כמעט שעה) כי היו בתור לפני. הטענה העיקרית שלי - תאום זמנים ללא עמידה בהם , כמו כן, הייתי מצפה לקבל פיצוי על הנסיעות החוזרות והזמן האבוד עקב טעות של עובד (שלא מענייני אם הודיע לו על סיום עבודתו - הייתי גם מצפה שהיה בודק בדיקה מקיפה בצוע העבודה של עובד מתוסכל שפטר אותו). חבל שזה השירות שמקבלים, כי בפעם הראשונה ההתקנה היתה מקצועית.
גגון לרכב+ מנשאי אופניים Thule 591+532 591+532
itzikk
14/02/2014
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 13.2.14 בצעתי רכישה והתקנה של מנשא אופניים המותקן עלל גג הרכב מסוג THULE 591 ב"הצב" באזור. את המתקן רכשתי במקום בתאום מראש עם גבי, מנהל החנות.
גבי ענה בסבלנות רבה על כל שאלותי, הוסיף אינפורמציה חשובה שעזרה לי לבחור את הדגם המתאים, והרכיב אותו על הרכב שלי בדייקנות ובפדנטיות.
היחס והמקצוענות ב"הצב" מעולים, ואין לי ספק שאחזור לשם לרכישות נוספות בעת הצורך.
מנשא לאופניים 591
Uri Tdmor
13/02/2014
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה כולל הרכבה, סיוע בבחירת המוצר המתאים והתאמת מחיר, הכרת המוצרים מהבחינה הטכנית והמלצה רלוונטית לסוג הרכב, חניה במקום
בקיצור יוצא מן הכלל
מנשא אופניים BONES 3
Avishai Berger
25/08/2013
תיאור חווית הקנייה:
ביום חמישי האחרון חיפשתי לרכוש מתאם לגגון THULE עבור פוקוס 2013 במספר חנויות ולאחר קריאת חוות הדעת על "הצב" החלטתי להרים טלפון. ענה לי גבי וכבר בשיחה קצרה הרגשתי שאני מדבר עם אדם מקצועי ואמין. למחרת החלטתי לקפוץ לחנות והרמתי טלפון והם קיבלו אותי למרות שהם עובדים עד 12:00 ביום שישי, גבי עדכן שהם ימתינו לי ויסיימו את העבודה למרות שהם עומדים לסגור ובכלל דובר על מתאם בסכום של כ- 400 ש"ח... הגעתי עם ילד קטן שנגע בכל דבר וכמו כן התרשמתי מהזמינות והמגוון הרחב של המוצרים, בסופו של דבר המתאם לא התאים כי טעיתי בדגם. גבי ניסה לדאוג ולנסות להתאים לי מוצר מתאים במחיר אטרקטיבי וכל זאת בסובלנות, מקצועיות ויחס אדיב. בסופו של דבר התקינו לי את הגגון ןנסעתי מאד מרוצה מכל חווית הרכישה. היו שם עוד שני אנשים וכולם קיבלו יחס הולם ולא התעלמו מאף אחד. זו פעם ראשונה שאני קונה שם ואישית מאד ממליץ. גבי כל הכבוד על היחס, המקצועיות והנכונות לעזור לכולם. דרך אגב חוץ משתיה יש ברד טעים בטעם פירות יער... חזק ואמץ.
מתאם ורגלית לגגון לפוקוס 2013 753 + 4020
yigal
16/07/2013
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מתקן מקצועי לנשיאת אופניים בעלות של 1300 ש״ח בשנת 2010. התקשרתי לחנות ב 2013 ענה לי גבי שהתברר שהוא בעל החנות. סיפרתי לו שקניתי מזמן מתקן לנשיאת אופניים ואבד לי חלק שאני מעוניין לרכוש ,ללא חקירות ובדיקות שאל מה החלק והציע להזמין אותו ולשלוח אלי בהקדם וזאת לפני שבדק שאומנם קניתי אצלו את המתקן. הוא התקשר אלי פעמיים פעם כדי להודיע לי שהחלק נמצא במלאי ושהוא מזמין את החלק ופעם כשהחלק הגיע ושהוא שולח אותו ללא תמורה. איזה נעימות ומקצועיות. גבי יצא מגדרו לעזור לי. בקיצור,רמת שרות יוצאת מן הכלל שהזכירה לי את רמת השרות המעולה בטובות שבחנויות בארצות הברית. כל הכבוד לגבי שיום אחד אני מקווה לפגוש אותו פנים מול פנים.
מנשא אופניים RS
מלכי
02/04/2013
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לאחר שיחה קצרה עם גבי , מדובר בבחור מקצועי אמין ובעל תודעת שירות וסבלנות מדהימים .
רכשתי מנשא מתכוונן של חברת saris , לאחר שניסיתי ללא הצלחה לחבר את שתי זוגות האופניים של ילדיי (אופני ילדים ) ללא הצלחה , חזרתי וללא כל בעיה גבי זיכה אותי בגין המוצר .
מאחר שהפעם הבאתי עימי את אחד משני זוגות האופניים , גבי התאים עבורי מנשא זול ויעיל יותר עבורי .
כל הפעילות התבצעה באוירה חביבה תוך הסבר ויחס מעולים .
אני ממליץ בחום ובהחלט אשוב לחנות ברכישות הבאות .
מנשא אופניים Mozzquito
נועם
29/03/2013
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מנשא לאופניים של טולה ובזאפ מצאתי את מה שחיפשתי כאשר כל החניות כמעט הראו את אותו המחיר לאותו המנשא. קראתי מספר ביקורות המשבחות את הצב בגלל השירות ובשל כך החלטתי לבחור בהם גם כן. לא התאכזבתי וזאת בלשון המעטה... הגעתי אליהם מחיפה (למרות שיש משלוח חינם...) על מנת לוודא שהמנשא מתאים לרכב שלי. יש לציין כי מדובר בחול המועד פסח ולמרות שהם סוגרים בשעה שלוש, הם חיכו לי כ-40 דקות לאחר שעת הסגירה!!! הגעתי עם שני הילדים שלי וגבי דאג לתת להם צ׳ופרים קטנים וברד קר. ההסבר ובדיקת ההתאמה של המנשא היו מקצועיים ופשוטים והיה פשוט כיף לבוא ולקנות במקום.
אני מאחל להרבה בתי עסק בישראל שיגיעו לרמת שירות שכזו, כך נוכל אנו הצרכנים לצאת נשכרים ולהנות משירות כמו בחו״ל.
המשיכו כך!!! ושוב תודה רבה!!!
מנשא אופניים Raceway Platform 9003
יניב
24/09/2012
תיאור חווית הקנייה:
כבר בשיחה הטלפון עם גבי הרגשתי את האמינות והכנות והמקצוענות בכל נושא הגגונים ומנשאים. חשוב לציין שגבי נתן הסבר די מפורט והזמין אותי לחנות לראות ולשמוע מבלי הצורך לקנות, דבר שגרם לי לרצות להגיע לחנות.
היום הגעתי לקראת הסגירה של החנות וגבי עבר איתי על סוגי הגגונים ומנשאים ונתן לי את היתרונות לכל גגון ומנשא וכל זאת ללא ידיעה שתתבצעה קניה.
גבי עזר לי מאוד להגיע להחלטה ובתקציב שלי ,גבי היה יכול לשכנע אותי לקנות את הגגון והמנשאים היקרים יותר.
בהזדמנות זו אני רוצה גם להודות לליאור שהתקין לי את הגגון והמנשאים ונתן לי הסבר תפעולי למרות שכבר היה חושך .
ממליץ בחום בגלל השירות האמינות והמקצענות.
גגון+מנשא לאופניים
אבישי
15/09/2011
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי את המוצר בזאפ לקח קצת זמן להשיג אותם אך הסבלנות הישתלמה גבי היה סובלן אדיב ומקצועי ביצעתי את ההזמנה ולמרות שלא הובטה החבילה הגיעה למחרת ,בהרכבה נישבר לי אום וחששתי,היתקשרתי לגבי ובטל הוא נתן לי פיתרון זמני ובלי שאלות שלח לי חלקי חילוף ,הניסיון שלי עם השרות שלהם מצויין ,ממליץ בחום
גגון לקורולה גגון לקורולה
Eran
03/07/2011
תיאור חווית הקנייה:
אומנם נכנסתי אל "הצב" רק על מנת לקנות דיבורית אוניברסלית לטלפון, אבל קיבלתי שירות אמין, מעולה ומקצועי מגבי.

יצאתי ואחזור כלקוח מרוצה.
עריסה לטלפון נייד HR 1230
מואיז
01/06/2011
תיאור חווית הקנייה:
ב-26/5/11 רכשתי מתקן טולה 921 , מבקש לציין את השרות המקצועי האדיב והרבה סבלנות (גם בשיחת הטלפון טרם הקנייה) של גבי , האמינות וההגינות שגבי משדר היא שגרמה לי לקנות במקום . די קשה למצוא בגו'נגל של היום מקומות עם רמת אמינות ומקצועיות כדוגמאת הצב
מנשא אופניים וו גרירה 921
Gil
03/01/2011
מהות השירות -
העברת גגון 869 לרגל החלפת רכב.

גבי נותן שירות על הכיפאק - גם בחנות עמוסה קונים ומתעניינים הוא מוצא את הזמן לשרת כל לקוח באדיבות, סבלנות, מקצועיות ועם חיוך! גם אם חסר בורג, או חתיכת פס גומי הנדרשים להתקנת הגגון הישן - גבי משלים את החסר עם חיוך וללא עלות!

לאור השירות המצוין שקיבלתי ב-"צב" לפני שלוש, חזרתי גם הפעם (למרות המרחק - אני מתגורר בצפון) להתקנה שניה.

וגם הפעם, התקנה שניה של גגון אצל "הצב" - הוא מקבל אצלי 100%+.

תודה רבה!
גיל נאור
התקנת גגון THULE 869
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply